Καρμανιόλα τέλος το 2014

Μηνύματα
17.078
Reaction score
5.240
Από χθες «τρέχουν» οι προθεσμίες για τη μετατροπή του δρόμου-καρμανιόλας που ενώνει την Κόρινθο με την Πάτρα, τον Πύργο και την Τσακώνα σε αξιοπρεπή αυτοκινητόδρομο.


Η σχετική σύμβαση παραχώρησης που υπέγραψε χθες ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γ. Σουφλιάς, προβλέπει τη σταδιακή ανακατασκευή του δρόμου, η οποία θα ολοκληρωθεί πλήρως τον Μάιο του 2014, αν βέβαια δεν υπάρξουν απρόοπτα.

Οσοι χρησιμοποιούν σήμερα το συγκεκριμένο τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου θα δουν κάποιες βελτιώσεις στη μετακίνησή τους από την Κόρινθο ώς την Πάτρα το επόμενο καλοκαίρι. Τότε προβλέπεται να έχουν ολοκληρωθεί οι παρεμβάσεις που θα κάνουν ασφαλέστερη τη διέλευση των οχημάτων, ενώ για την άνοιξη του 2010 προβλέπεται να έχουν πραγματοποιηθεί οι εργασίες αναβάθμισης του σημερινού -και αξιοπρεπούς- τμήματος μεταξύ Ελευσίνας και Κορίνθου.

Στις αρχές του 2012 η κυκλοφορία μεταξύ Κορίνθου και Πάτρας θα διεξάγεται μέσω ενός ασφαλούς αυτοκινητόδρομου με τρεις ή τέσσερις λωρίδες ανά κατεύθυνση και διαχωριστική νησίδα ασφαλείας πλάτους τουλάχιστον 2 μέτρων. Το συγκεκριμένο τμήμα, μήκους 120 χλμ., θα διαθέτει σήραγγες συνολικού μήκους 27,6 χλμ., 61 γέφυρες, 13 ανισόπεδους κόμβους και 135 ανισόπεδες διαβάσεις.

Για το τμήμα μεταξύ Πάτρας και Αλφειού ο νέος αυτοκινητόδρομος θα ακολουθήσει νέα χάραξη, με εξαίρεση τα πρώτα 14,5 χλμ. μετά την Πάτρα. Στο συγκεκριμένο τμήμα, συνολικού μήκους 87,5 χλμ., περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων 35 γέφυρες με συνολικό μήκος 2,2 χλμ. Οσον αφορά, τέλος, το τμήμα από τον Αλφειό ώς και την Τσακώνα το υπουργείο υπογραμμίζει ότι σε όλα τα περιβαλλοντικώς ευαίσθητα τμήματα, όπως το Επιτάλιο, η Ζαχάρω και το Κοπανάκι, ακολουθείται νέα χάραξη, ενώ για τα υπόλοιπα 46 χλμ. θα υπερδιπλασιαστεί το πλάτος της σημερινής εθνικής οδού.

Σε δηλώσεις του ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ επισήμανε ότι στις 70 δανειακές συμβάσεις που έχουν υπογραφεί μεταξύ των τραπεζών και του κοινοπρακτικού σχήματος που θα εκμεταλλευτεί τον αυτοκινητόδρομο δεν υπάρχει εγγύηση του ελληνικού Δημοσίου. Επανέλαβε, επίσης, πως ο προϋπολογισμός κατασκευής του συγκεκριμένου αυτοκινητόδρομου είναι 2,8 δισ. ευρώ και ξεπερνά τα κονδύλια που δαπανήθηκαν για την κατασκευή της Αττικής Οδού και της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου. *




ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 07/08/2008
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
καλά κρασιά... εθνική οδός είναι αυτή?

Αυτοκινητόδρομος?

Καρόδρομος και επαρχιακό σοκάκι!!!

Ο οδηγός φορμουλα 1 (Μάρκ Ουέμπερ) που εκανε την περατζάδα στην γέφυρα του Ριο-Αντίρριο με το μονοθέσιο του μολις του είπαν οτι γυρναμε πίσω Αθήνα... είπε αν είναι να πάμε πίσω απο τον ίδιο δρόμο που ήρθαμε σορρυ εγώ κάθομαι εδώ μεχρι να ερθει ελικόπτερο να με παρει!!!!!!!!
 

Μηνύματα
2.318
Reaction score
1
Απάντηση: Καρμανιόλα τέλος το 2014

Καρμανιόλα την κάνουν οι οδηγοί και οι νταλίκες που άνετα θα μπορούσαν να αντικατασταθούν από συρμούς των τρένων ... αντί να παίρνουν απλά μέτρα , το χοντραίνουν τελείως ....
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Δεν χρειάζεται να το πει ο Μάρκ Ουέμπερ. Και η Μαρία η άσχημη το βλέπει.
Έχω ξαναπεί ότι ερχόμενος κάποτε από Ιταλία, και έχοντας περάσει Motorways στην Αγγλία, Autoroutes στην Γαλλία, και Autostradas στην Ιταλία, βγήκα από το καράβι και έψαχνα να βρω την Εθνική οδό Πατρών - Αθηνών. Μετά από 15 λεπτά που ρώταγα η γυναίκα μου μου απαντά
"Μα είμαστε εδώ και ώρα μέσα στην Εθνική οδό!!!"
Νόμιζα ότι ήμουν σε δρόμο της Πάτρας!

Τότε κατάλαβα ότι έφτασα στον Τρίτο Κόσμο...:136:

Πραγματικά αν φτιαχτεί αυτός ο δρόμος, μια σημαντική είσοδος/έξοδος της χώρας θα μπει στον 21ο αιώνα (για να μην πω 20ο αιώνα...).
 

Μηνύματα
419
Reaction score
0
Επιτέλους ο δρόμος με τα περισσότερα ατυχήματα στην Ευρώπη θα γίνει αυτοκινητόδρομος. Αμην και πότε για εμάς που θέλουμε να τον χρησιμοποιούμε με ασφάλεια.
 

VG

Μηνύματα
5.157
Reaction score
0
Aκουσα οτι θα εχει μολις δυο λωριδες,ισχυει αυτο;
Αν και συμφωνω οτι θα επρεπε καποια στιγμη να ασχοληθουμε με τον σιδηροδρομο (και δεν εννοω να αγορασουμε βαγονια για δικτυο που δεν εχουμε),ας μην γινει βαθυπλουτος ο Μπομπολας,ας πλουτισει και κανας αλλος
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Άντε να πάρει και η άλλη καρμανιόλα σειρά που δεν έχει καν βοηθητική για καμιά
250αριά χλμ., Αντίριο-Γιάννενα.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Και βοηθητική νά'χε, ο Έλληνας θα την χρησιμοποιούσε σαν λωρίδα. Δεν έχει νόημα...
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Και βοηθητική νά'χε, ο Έλληνας θα την χρησιμοποιούσε σαν λωρίδα. Δεν έχει νόημα...
Μωρέ ας ήταν τουλάχιστον όπως ο τωρινός Κορινθος-Πάτρα.

Επειδή τους έχω κάνει άπειρες φορές αυτούς τους δύο δρόμους, στο Κόρινθος Πάτρα χωράς να κάνεις προσπέρασμα άμα ο άλλος είναι στη βοηθητική (όχι παντού και να μην παίζει φορτηγό).

Βεβαίως δεν παύει να είναι καρμανιόλα.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.895
Μηνύματα
3.066.855
Members
38.628
Νεότερο μέλος
hatzopou
Top