Κατι πρωτοποριακό αλλά και χρήσιμο.

Μηνύματα
10.483
Reaction score
7
Για να γινει αυτο (για να μη μακρυγορησω)...
- Θα πρεπει να υπηρχαν demo συσκευες και σε καμια περιπτωση να επιστρεφει ο πελατης καποια καινουρια που δεν του αρεσε (τι θα γινοταν αυτη η καινουρια μετα? Ποιος θα την αγοραζε δουλεμενη?).
- Το επιπλεον κοστος που θα ηταν αναποφευχτο (μεταφορικα, αποθηκευση, πιθανες βλαβες) θα προστιθετο στη συνολικη τιμη για ΟΛΕΣ τις συσκευες και οχι μονο προς τον πελατη που θελει το demo.

Κατι αντιστοιχο με το quality check των προιοντων και το λογο που τα κινεζικα ειναι φτηνα.... Δεν υπαρχει quality check ουτε για το ποσο καλα παιζουν ουτε για το ποσο καιρο θα παιζουν μετα την αγορα. Αναλογα μια εταιρεια που εχει και κανει quality check το κανει δειγματοληπτικα σε εναν Χ αριθμο κοματιων. Αν ελεγχει 50 ή 500 τοτε το κοστος για τον τελικο καταναλωτη θα ειναι μεγαλυτερο....

Αυτοι οι μουρλαμενοι που ''το αγορασα επειδη εγραφε καλα λογια το Χ περιοδικο'' (του οποιου ο εκδοτης τα παιρνει) αλλα τελικα το περιοδικο ελεγε μπουρδες... απλα ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΝ....
Υπαρχει κατι που ΔΕΝ σου πουλανε, αλλα ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ.


Αυτα ΔΕ γινονται. Τι θα πει να το δοκιμασω πριν το παρω? Αλλο τα αυτοκινητα, αλλο τα hifi αλλο οι κουζινες. Ας φερουν και στη μανα μου ενα φουρνο να το δοκιμασει αν ψηνει καλο παστιτσιο.... ΄Η μηπως να μου φερουν το ψηγειο να δω αν χωραει στην κουζινα μου? και μετα να τους το επιστρεψω επειδη δεν χωραει μεσα ολα αυτα που θελω να του χωρεσω?

Και που ξερω οτι ο κατασκευαστης δε θα εχει ''πειραξει'' τα demo του ωστε να βαρανε καλυτερα?


Πραγματικο περιστατικο (πριν 2 μερες)
παιρνει μια τυπισσα στη δουλεια μου και λεει...
- Πριν ενα μηνα αγορασα μια ψηφιακη φωτο, εβγαλα φωτος, μου τις εκτυπωσαν αλλα δε μου αρεσουν (οι φωτο). Γι αυτο θελω να παρετε πισω την καμερα γιατι οι φωτο που εβγαλε δεν μου αρεσουν....

Τωρα.... Δεν ξερει να τη χρησιμοποιει? Δεν ξερει απο φωτο? Κουναει τα χερια? Ο φωτογραφος φταιει? Εβγαζε βραδυ φωτο με ρυθμισεις μερας? Καταλαβε απο τις εκτυπωσεις οτι ειναι ασχημομού*α?


υ.γ.1 Δεν αναφερομαι σε περιπτωση βλαβης - δυσλειτουργιας της συσκευης (ισχυει ηδη κατι τετοιο)
υ.γ.2 Δεν αναφερομαι σε περιπτωση λαθος/ψευδων προδιαγραφων της συσκευης.
υ.γ.3 Δε μακρυγορησα ετσι?
 

Μηνύματα
402
Reaction score
2
Καλό μεσημέρι,

Λοιπόν έχουμε να συζητάμε τα εξής (μαζί με τα μηνύματα που έχω λάβει από την ιστοσελίδα)

1) Ακρόαση ενός / δύο/ τριών/ …δέκα συστημάτων στο χώρο του καταστήματος, με τα δισκάκια ή τα βινύλια του ενδιαφερόμενου
2) Αν υπάρχει κάποιο που άρεσε στον ενδιαφερόμενο, κλείσιμο της παραγελίας.
Έως εδώ, είναι αυτά που ίσχυαν έως σήμερα.
Συνεχίζουμε στη διαφορά που συζητάμε
• Το κατάστημα κλείνει συμφωνία με τον ενδιαφερόμενο λέγοντας τα εξής (περίπου)
a) Θα έρθει δικό μας συνεργείο, θα ανοίξει τα πράγματα που επέλεξες, παρουσίας σου, θα ελεγχθούν, γιατί έστω και καινούργια να είναι, μπορεί να υπάρχουν στα χειροποίητα, κάποια σημαδάκια που υπό κανονικές συνθήκες θα περνούσαν απαρατήρητα.
b) Θα τοποθετηθούν στο έπιπλό σου από εμάς, παρουσίας σου.
c) Θα ακούσεις τα μηχανήματα για 30 ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης τους και εγκατάστασής τους, χωρίς να τα πειράξεις για να βάλεις κάτι άλλο στη θέση τους (η εμπιστοσύνη που ανάφερα σε προηγούμενο μήνυμα) και αν δεν σου αρέσουν, τότε, θα μας πάρεις τηλέφωνο.
d) Θα έρθει πάλι δικό μας συνεργείο, να ελέγξει τα μηχανήματα, να τα συσκευάσει στα κουτιά τους, που θα έχουν φυλαχθεί όπως παραδόθηκαν αρχικά και θα σας επιστραφεί το ποσό που μας δώσατε με μία παρακράτηση της τάξης του 7% ως έξοδο για τη δουλειά του συνεργείου.

Αυτό σημαίνει σε απλά μαθηματικά, ότι ένα σύστημα 5000ευρώ, θα κοστίσει στο χρήστη του 350ευρώ, για μία διορία 30 ημερολογιακών ημερών και όχι (το λιγότερο) 1500ευρώ σε μία ανταλλαγή που μπορεί ενδεχομένως να χρειαστεί στην περίπτωση που δεν μείνει ικανοποιημένος.
Ταυτόχρονα δεν έχει κάνει τίποτε παραπάνω, από το απλά να πάει να ακούσει το σύστημα που τον ενδιαφέρει.

Τι σημαίνει, τώρα, αυτό για τον αντιπρόσωπο/κατάστημα

A. Αρχικά, την περίπτωση μεγάλου επιστρεφόμενου στοκ. Στην ουσία ότι πρέπει υποχρεωτικά να στρώσει τα αυτιά του κάτω και να ακούσει αυτά που εισάγει και πουλάει, αν δεν επιθυμεί επιστροφές που θα τον δυσφημίσουν.
B. Το θάρρος πια να μην αποδέχεται λάθος πωλήσεις γιατί πρέπει να ζήσει και ο καταναλωτής αν δεν του αρέσει η άρνηση ενός συστήματος θα το πάρει από τον παρακάτω. Π.χ. Ο Pioneer 1015, όσο καλός και αν είναι δεν μπορεί να οδηγήσει, να εκμεταλλευτεί και να αποδώσει την ποιότητα ενός συστήματος από Magnepan. Ας ταιριάζει στα γούστα σου, στη τσέπη σου, στα θέλω σου, δυστυχώς δεν γίνεται. Αν τώρα ο καταναλωτής γυρίσει 10 αντιπροσωπείες και 20 μαγαζιά, τα οποία με το φόβο της επιστροφής για κάτι τόσο λάθος, του πουν τα ίδια θα καταλάβει πια ότι κάτι από το σύστημα πρέπει να αλλάξει για να είναι σωστό.
C. Αν πάρεις ποσοστιαία τις εσφαλμένες πωλήσεις, που αν λειτουργήσει το σύστημα με τα παραπάνω κριτήρια, θα είναι στις 100 πωλήσεις 10 επιστροφές (βαρύ το 10%), τότε μειώνεις το ποσοστό του 7 και το κάνεις π.χ. 5% παραδίδεις το β΄ χέρι και αν αρέσει, παραδίδεις το καινούργιο.
Με αυτόν το τρόπο, κάνεις απόσβεση των μηχανημάτων που επεστράφησαν, μπορείς να δώσεις σε πολύ καλύτερη τιμή σε ένα μαγαζί ως demo ένα μηχάνημα, για να εμπλουτίσει τη γκάμα του με λιγότερα χρήματα (γιατί το HiFi έχει πολύ στοκ και το κόστος του χρήματος είναι μεγάλο), ο ενδιαφερόμενος να το βρει σε ένα κοντινό για αυτόν μαγαζί και όταν αποσυρθεί από την αγορά το «σκοτώνει» σε μία τιμή που θα επιτρέψει και σε κάποιον χωρίς μεγάλες οικονομικές δυνατότητες να πάρει κάτι καλό και να γίνει μελλοντικός πελάτης.

Σίγουρα είναι πολύ απλοϊκές οι σκέψεις αυτές, κάπου θα υπάρχουν «παγίδες» που δεν έχω σκεφθεί, περιμένω την γνώμη σας και τις απόψεις σας αν θα ήταν εφικτές.

Καλό απόγευμα

Υ.Γ. ΝΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΣΗΜΕΡΑ!
 

Μηνύματα
8.245
Reaction score
3.492
κ. Αντώνη Χατζηκωνσταντή,

Οι σκέψεις (ή τα συμπεράσματα) που αναφέρεις με βρίσκουν σύμφωνο.
Για το τίμημα του 7% επίσης γιατί είναι απόλυτα λογικό.

Απλά φοβάμαι ότι λίγα καταστήματα θα καταφέρουν να τρεξουν αυτό το πρόγραμμα ή την υπηρεσία, όπως θέλεις πες το.

Τα πράγματα γίνονται πιο δύσκολα όταν λάβει κάποιος υπ' όψιν του την υφιστάμενη νομοθεσία και την εφορία π.χ. δελτία αποστολής, επιστροφές , τιμολογήσεις , πάγια υλικά αποθήκης , παραδόσεις εξοπλισμού με αιτιολογία demo , κ.λ.π κ.λ.π.
Πιστεύω ότι χρειάζεται να συμβουλευτούμε και έναν λογιστή ή φοροτεχνικό.
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Aντώνη Χατζ.,όποιος σε έχει γνωρίσει,γνωρίζει πολύ καλά τι άνθρωπος είσαι,οι δε υπόλοιποι,σίγουρα μπορούν να καταλάβουν,απο τον τρόπο και το ύφος που γράφεις.

Μην φοβάσαι λοιπόν τίποτα,μπορείς να συνεχίσεις να σκέπτεσε και να γράφεις σαν καταναλωτής,σαν μέλος. :D
 

Μηνύματα
8.245
Reaction score
3.492
Γιατί πάγωσε αυτό το ωραίο θέμα ?

Βρέθηκε κάποια λύση ?   τι είναι αυτό που ζητάει σήμερα  η πλειοψηφία των καταναλωτών ?

Αν υπάρχουν κάποια συμπεράσματα θα με ενδιέφερε να τα ακούσω.

Ευχαριστώ.
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Ο Αντώνης,μαζεύει τις προτάσεις μας μέσο email,και κάποια στιγμή,πιστεύω θα μας τις ανακοινώσει.
Ομως εμείς κάλλιστα,μπορούμε εάν φυσικά θέλετε και εσείς να το συζητάμε εδώ μέσα,εκφράζοντας ο καθένας την άποψή του.

Καλά,είναι ποτέ δυνατόν στην σημερινή εποχή,να αγοράζουμε μηχανήματα,και μάλιστα ακριβά,χωρίς να τα έχουμε ακούσει ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΜΑΣ?!!!,με το να αφήνουμε κάποιους άλλους να αποφασίζουν για εμάς ασχέτως των διαφορετικών ακουστικών προτιμήσεών τους? :?
Εγώ προσωπικά,ούτε να το σκεφθώ δεν θέλω. :wink:
Μήπως είμαι η μειοψηφία? :?:
Εσείς, δεν...? :|
Προτάσεις κύριοι ,προτάσεις.
 

Μηνύματα
183
Reaction score
0
Κύριε Αναμουρλίδη θέλω να δοκιμάσω στο χώρο μου ένα ενισχυτή της KRELL και της PASS LABS , διότι εγώ δεν αγοράζω πριν ακούσω και δεν λαμβάνω υπ' οψιν μου τα "κατευθυνόμενα ριβιούς", γνωρίζετε τον τρόπο πως μπορεί να γίνει αυτό ?

Με άλλα λόγια ακόμη η Ελληνική αγορά δεν παρέχει αυτή τη δυνατότητα από όλους τους κατασκευαστές και παραμένει στο πάλαι ποτέ περισπούδαστο ύφος κάποιων φουσκωμένων τσαλαπετεινών που νομίζουν ότι τα μηχανήματα τους "πρέπει να πουλάνε γιατί έχουν όνομα" αν και το πιθανότερο είναι ότι φοβούνται τη σύγκριση.
Υπάρχουν βέβαια και αντιπρόσωποι και καταστήματα που σέβονται τον εαυτό τους και παρέχουν αυτή τη δυνατότητα και από όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω κατέχουν ή κατακτούν μεγάλο κομμάτι της αγοράς και μπράβο τους.
Σε πείσμα βέβαια των άλλων που επιμένουν "σε νέες συσκευασίες" με παλιά κόλπα προώθησης όμως.
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Someone Else.
Ακριβώς λόγω του ότι δεν γνωρίζουμε ακόμη τον τρόπο της "δοκιμής μηχανημάτων κατ'οίκον",γι'αυτό γίνετε αυτή η κουβέντα και ο Αντώνης Χατζηκωνσταντής,περιμένει τα email μας,όπως έγραψα. :wink:

Στήν δεύτερη παράγραφο,με βρίσκετε σύμφωνο. :)
 

Μηνύματα
402
Reaction score
2
Καλό μεσημέρι,

Γιώργο Αναμουρλίδη, έχω αναφέρει ένα τρόπο, που θα μπορούσε να λειτουργήσει και περιμένω κάποιες παρατηρήσεις για το σύστημα.
Ο κος g.kar έκανε μία σωστή παρατήρηση περί γραφειοκρατίας και πολλής χαρτούρας, αλλά με ένα δελτίο αποστολής και με το δικαίωμα τιμολόγησης αυτού μετά από ένα μήνα, μάλλον λύνεται το πρόβλημα.

Όσο για το θέμα των ελλείψεων σε ακριβά μηχανήματα προς ακρόαση και των αντιπροσώπων που έχουν αντιπροσωπείες στα χαρτιά και όχι στα ράφια τους, τότε λάθος μας που τους προτιμάμε.
Ας προτιμήσουμε αντιπροσώπους, που έστω και ένα μηχάνημα προς ακρόαση το έχουν και ας περιμένουμε να φέρουν το δικό μας, αν το επιλέξουμε. Τουλάχιστον μας έδωσαν την ευκαιρία να ακούσουμε το τι θα πάρουμε και θα ακριβοπληρώσουμε.

Με αυτές τις σκέψεις έχει γεννηθεί η ιδέα, να ξεκαθαρίσει το τοπίο από ανθρώπους που το πρωί δουλεύουν σε διάφορες εργασίες, άσχετες με το αντικείμενο και το απόγευμα γίνοντε αντιπρόσωποι ή μεταπωλητές μηχανημάτων.
Από ανθρώπους που πουλάνε για να πουλάνε και όχι για να προσφέρουν την ευχαρίστηση που ψάχνουμε μέσα από αυτό το χόμπι.
Να ξεκινήσουν οι αντιπρόσωποι συνεργασία, ώστε να φτιάξουν ένα σύλλογο που θα πιέζει τους οίκους του εξωτερικού για καλύτερες τιμές για τα ντέμο τους και τα ντέμο στους μεταπωλητές τους.
Να πάψουν να προπληρώνουν τις παραγγελίες, να μειωθούν οι παρακρατήσεις από τράπεζες για προεξωφλήσεις επιταγών ή μεταφορές χρημάτων, να έχουν κοινές μεταφορικές για μείωση εξόδων μεταφοράς και όλα αυτά συντελλούν στη μείωση του τελικού κόστους στον καταναλωτή.

Πρώτα ο Θεός, θα τα πούμε αύριο από κοντά.
 


Μηνύματα
202
Reaction score
0
Δηλαδή το να ασφαλίσεις ένα μηχάνημα και να το έχεις για testing από τους πελάτες είναι τόσο δύσκολο;
Αν πάθει κάτι το μηχάνημα πληρώνει η ασφάλεια.
Θα δεχόμουν ακόμα και να πληρώσω το κόστος της ασφάλειας για όσες μέρες πάρω σπίτι μου να δοκιμάσω ένα σύστημα (αν φυσικά είναι σε λογικό κόστος) αν με αυτό τον τρόπο εξασφαλίσω ότι, σε περίπτωση που μου αρέσει το υποψήφιο σύστημα, να το αγοράσω, σε περίπτωση που δε μου αρέσει να κοιτάξω για κάτι άλλο.

Δε νομίζω να είναι τόσο τραγικά τα πράγματα.
Δηλαδή οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων που σου δίνουν για test drive ένα αμάξι, τι κάνουν, ρισκάρουν τίποτα; Ασφαλισμένο το έχουν!
 

Μηνύματα
402
Reaction score
2
Κε didymos

Το 7% αντιστοιχεί σε μία ασφάλεια.
Για την ακρίβεια ήταν 7,36% στο σύνολο των μηχανημάτων που είχα τότε στο κατάστημα.

Το είχα ψάξει πριν δύο χρόνια.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν οι συνεχείς αναβαθμίσεις που χρειάζονταν στο ασφαλιστήριο για κάθε νέο είδος που ερχόταν στο κατάστημα και για κάθε είδος που έφευγε.
 

Μηνύματα
202
Reaction score
0
Κατανοητό ότι ένα μαγαζί με ένα κάρο συστήματα δυσκολεύεται στο να αναβαθμίζει τα ασφαλιστήρια τους.
Αντί λοιπόν να το κάνει ο καταστηματάρχης να το κάνει απευθείας ο αντιπρόσωπος στα δικά του demo μηχανήματα. Ο καταστηματάρχης να μην εμπλέκεται καθόλου. Κι αυτό είναι δύσκολο;
Ή μήπως η μεγαλύτερη δυσκολία έγκειται στο να πείσεις τους αντιπροσώπους στο να πράξουν κάτι τέτοιο;
 

Μηνύματα
402
Reaction score
2
Κε didymos

Για εταιρίες που αντιπροσωπεύουν δύο οίκους εξωτερικού, θα ήταν εύκολο.
Για εταιρίες που αντιπροσωπεύουν οίκους αρκετούς, με πληθώρα μηχανημάτων που ξεκινούν από χαμηλές σειρές με πολλές επιλογές χρωμάτων και φθάνουν ψηλά, είναι εξίσου δύσκολο.
Μην σκεφθείτε δύσκολα πράγματα, αρκεί η σκέψη εταιριών όπως JMLab (4 αποχρώσεις σε 5 σειρές), Triangle (3 χρωματισμοί σε 4 σειρές από τουλάχιστον 4 μοντέλα στη σειρά), Dynaudio, B&W κ.λ.π.
Αναφέρω εταιρίες που δεν αλλάζουν σειρές κάθε 9 μήνες και θεωρητικά θα ήταν πιο εύκολο να είναι δυνατό.
Πάντως σίγουρα αποτελεί μία πρόταση. Άλλες προτάσεις?
 

Μηνύματα
202
Reaction score
0
Προς Θεού, εννοείται ότι δε θα είχα την απαίτηση να μου δώσουν demo με το χρώμα που θέλω! Αν είναι δυνατόν! Να το δοκιμάσω ακουστικά με καίει και όχι να δω πως δένει με το σαλόνι. Αν μου αρέσει το χρώμα μπορώ να το διαπιστώσω και από το prospect ή από το κατάστημα.

Εγώ πάντως πιστεύω ότι μια απόφαση είναι και δε χρειάζεται να ασφαλιστούν με την πρώτη όλα τα μηχανήματα μιας εταιρίας. Ας γίνει η αρχή με τα πιο δημοφιλή και βλέποντας και κάνοντας.

Ο σκοπός είναι να γίνει η αρχή.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.877
Μηνύματα
3.031.949
Members
38.511
Νεότερο μέλος
ztv
Top