Κόντρα πλακέ, Seas κι ένα μάτσο Hypex

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.397
Reaction score
1.856
Akis_G,

αν δεν βαριέσαι, ένα τεστάκι για το αν ισχύουν τα παραπάνω (για... εκπαιδευτικούς λόγους, να ψαχνόμαστε και λίγο μην γράφουμε αρλούμπες που ιντερνετ-διαιωνίζονται) είναι το εξής:
Βάλε το ένα μόνο ηχείο να παίξει (ωστε να μην ελληλεπιδρά με το άλλο και μπερδευτεί το πράγμα), αλλά στριμμένο κατά 90° σε πρώτη φάση - και σε δεύτερη φαση με την μπάφλα παράλληλη με την μεγάλη διαγώνιο - και μέτρα.
Θεωρητικά τώρα δεν θα διεγερθούν τα στάσιμα του μήκους, αλλά αυτά του πλάτους. Νομίζω οτι παλι θα'χεις κάποιο φούσκωμα στα 55 (στάσιμο είναι αυτό, οποιοδήποτε απομεινάρι διέγερσης το ενεργοποιεί) αλλά τώρα ΠΟΛΥ μικρότερο. Αν δεν, ή συμβαίνει ΚΑΙ κάτι άλλο που δεν σκεφτήκαμε, ή... επιστρέφω στη μελέτη

...
Ξεκινησα λοιπον λιγο διάβασμα για τα στασιμα.
Καταλαβα καποια πραγματα και καποια όχι.
Αυτό που καταλαβα είναι ότι είναι πολύ ασχημο πραγμα και δυσκολα αντιμετωπισιμο.
Η πιο ευκολη λυση είναι το γκρέμισμα τοιχου!!
Το room treatment που απαιτείται, είναι μεγαλο (σε ογκο, εργασιες και κοστος) και όχι 100% αποδοτικο.
Αυτό που δεν καταλαβα είναι ο μηχανισμος διέγερσης του ...
Ενας τρόπος για να μην χαθείς σε μαθηματικά, τύπους, και δυσνόητες περιγραφές και όρους όταν ψάχνεσαι με τις ανακλάσεις, είναι ο εξής:
- Να θεωρείς σημείο 0 αρχής του χρόνου την στιγμή που ο κώνος του μεγαφώνου βρίσκεται σε κάποιο μέγιστο της διαδρομής του, και μετά να σκέφτεσαι αυτόν συνεχώς !
πχ:
1) Στιγμή 0 : Ο κώνος ας είναι φουλ προς τον εμπρός τοίχο. Εχει μόλις εκπέμψει την μέγιστη υπερπίεση προς αυτόν.
2) Τα ηχεία βρίσκονται στο ένα τέταρτο του μήκους κύματος της εκπεμπόμενης συχνότητας από τον τοίχο. Και "μήκος κύματος είναι η απόσταση που ταξιδεύει ο ήχος σε ένα πλήρη κύκλο" , ΔΗΛΑΔΗ όταν το μεγάφωνο έχει συμπληρώσει ένα πλήρες πήγαινε-έλα διαδρομής.
Αρα! Οταν η υπερπίεση ακουμπήσει τον τοίχο, ο κώνος θα έχει κάνει το 1/4 της διαδρομής του, θα έχει επιστρέψει δηλαδή στην θέση ισορροπίας.
3) Οταν η υπερπίεση, αφού γκελάρει στον τοίχο, επιστρέψει στο ηχείο, ο κώνος θα έχει κάνει άλλο ένα 1/4 διαδρομής, και από την θέση ισορροπίας θα έχει φτάσει φουλ προς το μέρος σου.
Αρα θα εκπέμπει και αυτός "συμφασικά", νέα μέγιστη υπερπίεση προς εσένα, επι πλέον της υπερπίεσης που σου΄ρχεται λόγω της γκέλλας

Αλλο τώρα:
Γιατί διεγείρεται το στάσιμο από το δίπολο στην θέση 1/4; (Ω ναι, τα στάσιμα είναι σπαστικά).
- Κατ' αρχάς, μην τρομάζεις με τα λινκς του ποστ #180 και μην τα προσπεράσεις. Σκρόλλαρε στις εικόνες και τα συμπεράσματα, έχουν καλή πληροφορία.
Εκεί και αλλού αναφέρονται τα "pressure nodes και antinodes". Αυτό που συνήθως δεν τονίζεται αρκετά, είναι οτι στα pressure antinodes υπάρχει μεγιστη διακύμανση της πίεσης αλλά θεωρητικά μηδενική ταχύτητα ταλάντωσης των μορίων του αέρα δεξιά-αριστερά (πχ εν επαφή με τους τοίχους). Αντίθετα στα pressure nodes (και ένα από αυτά βρίσκεται στη θέση 1/4) τα μορια του αέρα πετυχαίνουν μέγιστες ταχύτητες ταλάντωσης και ελάχιστη διακύμανση πίεσης.
Το δε δίπολο τι κτίζει; Υπερπίεση από τη μία μεριά, Υποπίεση από την άλλη. Αρα τείνει να επιταχύνει ακόμα περισσότερο τα μόρια που είναι πολυ κοντά του. Αν είναι πάνω σε node, το στάσιμο έχει διεγερθεί στο μαξιμουμ!. Αν είναι λίιγο πιο πέρα το στάσιμο διεγείρεται λιγότερο έντονα

.
... γιατι εχουν επικρατησει τοσο στην αγορα τα πορωδη απορροφητικα? Στις γωνιες και στους τοιχους που συνηθως τοποθετουνται τα βοηθήματα, εχουμε υψηλη πιεση και χαμηλη ταχυτητα. Γιατι οι περισσοτεροι κρεμανε πετροβαμβακες? Δεν θα επρεπε να χρησιμοποιουνται κατά κορον resonators διαφορων συχνοτήτων?
Τα πανελ που κυκλοφορουν στην αγορα, είναι σχετικα μικρων διαστασεων (για εμπορικους λογους προφανως) και τα περισσοτερα δουλευουν από τις μεσαιες συχνότητες και πανω. Τα λιγα που ισως και να δουλευουν σε χαμηλότερες συχνότητες, είναι τοσο ακριβα, για το μέγεθος τους, που θα χρειαζοταν μια πολύ μεγαλη επενδυση για να υπαρξει απτο αποτέλεσμα.
Φαινεται ότι η custom λυση για κάθε χωρο είναι προτιμοτερη, αλλα είναι αρκετα δυσκολο να μελετήσεις και να υλοποιήσεις αυτό που χρειαζεται. ...
]
Τοπιασες! Η μέγιστη απορρόφηση επιτυγχανεται όταν το απορροφητικό είναι (πάλι!) στο 1/4 του μήκους κύματος της απορροφουμενης συχνότητας (pressure node, velocity antinode) από τον τοίχο. Στους 0,85 πόντους για τα 10ΚHz, στους 8,5 για τα 1000Ηz, στους 85 για τα 100Ηz, και στα... διόμισυ μέτρα για τα 34Ηz
Οι συντονιζόμενοι (με διάφορους τρόπους) απορροφητές για τις χαμηλές, υπολογίζονται και υλοποιούνται δύσκολα. Πλήρωνε!
[DOUBLEPOST=1516755685][/DOUBLEPOST]Καλά που πνίγομαι και δεν προλαβαίνω να ποστάρω...
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.313
Reaction score
7.826
Ας δούμε var smoothing ή χωρίς smoothing, οπως δηλαδή συνιστάται για την συγκεκριμένη συχνοτική περιοχή, και τοτε θα φανεί η πραγματικότητα.
[DOUBLEPOST=1516741971][/DOUBLEPOST]
Όχι. Σε συμφέρει να φτιάξεις τον ήχο. Βαλε var.
Variable:
var.jpg

[DOUBLEPOST=1516777214][/DOUBLEPOST]
αν δεν βαριέσαι, ένα τεστάκι για το αν ισχύουν τα παραπάνω (για... εκπαιδευτικούς λόγους, να ψαχνόμαστε και λίγο μην γράφουμε αρλούμπες που ιντερνετ-διαιωνίζονται) είναι το εξής:
Βάλε το ένα μόνο ηχείο να παίξει (ωστε να μην ελληλεπιδρά με το άλλο και μπερδευτεί το πράγμα), αλλά στριμμένο κατά 90° σε πρώτη φάση - και σε δεύτερη φαση με την μπάφλα παράλληλη με την μεγάλη διαγώνιο - και μέτρα.
Θεωρητικά τώρα δεν θα διεγερθούν τα στάσιμα του μήκους, αλλά αυτά του πλάτους. Νομίζω οτι παλι θα'χεις κάποιο φούσκωμα στα 55 (στάσιμο είναι αυτό, οποιοδήποτε απομεινάρι διέγερσης το ενεργοποιεί) αλλά τώρα ΠΟΛΥ μικρότερο. Αν δεν, ή συμβαίνει ΚΑΙ κάτι άλλο που δεν σκεφτήκαμε, ή... επιστρέφω στη μελέτη
Πραγματι, αυτό σκεφτηκα κι εγω να κανω, μετα την προηγουμενη συζητηση, αλλα δεν μετρησα.
Γυρισα το sub καθετα στο μηκος του δωματιου και επαιξα ένα ημιτονοειδες στους 55.
Με το αυτι, μπορω να σου πω, ότι είναι όπως τα λες, δηλαδή παλι διεγείρεται το mode αλλα σε πολύ μικροτερο βαθμο.
Αλλα στο λινκ που εδωσες, εχει μετρησει αυτος, ακριβως αυτό:
Figure-9.-Effect-of-dipole-orientation-at-listening-position.png
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.798
Reaction score
11.041
Ευχάριστο μουσικό διάλειμμα μέχρι να βγάλουμε άκρη με το δωμάτιο του Άκη:


Ωραία ηχεία αυτά τα wilson. Αρέσουν και στον Άκη!
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.313
Reaction score
7.826
@toulou , ευχαριστω για τα λινκ, δεν τα ειχα υποψιν μου, θα τα διαβασω πιο αναλυτικα.
Από μια πρωτη ματια, αυτό που καταλαβα είναι ότι θα συνεφερε να τοποθετηθεί το sub παραλληλα με το μηκος του δωματιου, διεγειροντας ετσι μονο το axial mode στους 55, αλλα πολύ λιγοτερο όλα τα αλλα, και να προσπαθήσεις με room treatment να αντιμετωπίσεις μονο αυτό.
Οι συντονιζόμενοι (με διάφορους τρόπους) απορροφητές για τις χαμηλές, υπολογίζονται και υλοποιούνται δύσκολα. Πλήρωνε!
Ενταξει δε νομιζω ότι είναι τοσο πολύ ακριβο.
10 ποντοι αριθερμ με μια λαμαρινα 2mm πανω του ή ένα ξυλινο κουτι με μια τρυπα δεν κοστιζουν και μια περιουσια.
Ακομα και αυτό που εκανε ο Εαρ, σχετικα χαμηλου κοστους είναι και πολύ αποδοτικο.
Ο υπολογισμος και η μετρηση τους, θελουν μια προσπαθεια.
[DOUBLEPOST=1516778339][/DOUBLEPOST]
Αρέσουν και στον Άκη!
:errwhat: :unsure:




...:thumbsdown:
 

Μηνύματα
5.283
Reaction score
6.429
Oτι δειχνει ενα σουιπ στην αποκριση δεν αντικατροπτιζει ολη την αληθεια.
Μεταβαλοντας αρκετα την τοε ,περαν και καποιες αλλοιωσεις σε αυτη σε αλλα σημεια που δουλευει σωστα τωρα , μπορει να αλλαξει το ιμπακτ που εχεις ως αισθηση τωρα...και αυτο θα φανει κυριως σε ριαλ ταιμ ...
Δεν ειναι ευκολο να αντιμετωπιστει κατι στοχευμενα γιατι θελει πειραματισμους και διαφορετικους χωρους και πιεσεις, το ποσο αποδοτικο ειναι κατι εχει να κανει με την επιφανεια-ογκο καταληψης του χωρου σου σε σχεση με την αποδοση ...
Μπορει να δεις μεμβρανες να δουλευουν σε καποιους και οχι σε αλλους και αυτο γιατι δεν εχουν υλοποιηθει ακριβως το ιδιο κυρια και λογω διαφορετικου χωρου κατα δευτερον.
Οτι εχει υψηλο q εχει μικρο ευρος και το αντιθετο , οι μεμβρανες δηλαδη δεν εχουν υψηλο q αλλα εχουν μεγαλο ευρος συγκριτικα με helmoholtz ως αποδοση, αλλα και τα δυο ειναι ευαισθητα ως προς την τοποθετηση στο χωρο.
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.313
Reaction score
7.826
Oτι δειχνει ενα σουιπ στην αποκριση δεν αντικατροπτιζει ολη την αληθεια.
Μεταβαλοντας αρκετα την τοε ,περαν και καποιες αλλοιωσεις σε αυτη σε αλλα σημεια που δουλευει σωστα τωρα , μπορει να αλλαξει το ιμπακτ που εχεις ως αισθηση τωρα...και αυτο θα φανει κυριως σε ριαλ ταιμ ...
Δεν ειναι ευκολο να αντιμετωπιστει κατι στοχευμενα γιατι θελει πειραματισμους και διαφορετικους χωρους και πιεσεις, το ποσο αποδοτικο ειναι κατι εχει να κανει με την επιφανεια-ογκο καταληψης του χωρου σου σε σχεση με την αποδοση ...
Μπορει να δεις μεμβρανες να δουλευουν σε καποιους και οχι σε αλλους και αυτο γιατι δεν εχουν υλοποιηθει ακριβως το ιδιο κυρια και λογω διαφορετικου χωρου κατα δευτερον.
Οτι εχει υψηλο q εχει μικρο ευρος και το αντιθετο , οι μεμβρανες δηλαδη δεν εχουν υψηλο q αλλα εχουν μεγαλο ευρος συγκριτικα με helmoholtz ως αποδοση, αλλα και τα δυο ειναι ευαισθητα ως προς την τοποθετηση στο χωρο.
Από τη στιγμη που καταληξεις ότι πραγματι το πρόβλημα είναι το στασιμο στους 55, δηλαδή αυτό:
a.jpg


οι ζωνες πιεσης, που είναι και τα σημεια τοποθέτησης των resonators, είναι δεδομενα. Εμπρος,πισω τοιχος και κεντρο δωματιου.
Αρα το ζητημα είναι περισσοτερο να κατασκευασεις σωστα τα πανελς και λιγοτερο το που θα τα τοποθετησεις.
Από κει και περα, το άλλο που θα πρεπει να προσεχθει, είναι να μη δημιουργησουν τα πανελ επανεκπομπες σε άλλες συχνότητες, γι'αυτο πχ καλα θα είναι να αποφευχθεί η τοποθετηση τους σε σημεια πρωτης ανακλασης ή να μπουν διαχυτικες διαταξεις μπροστα τους.

Σε αυτους που δεν εχουν δουλεψει, υποψιάζομαι πως είναι περιπτώσεις με πιο πολύπλοκα προβλήματα, όπως τετράγωνοι, μικροι χωροι home studio οπου το πρόβλημα δεν είναι τοσο εστιασμενο και φυσικα ένα τοσο μονοδιαστατο και μικρου ευρους ακουστικο βοήθημα δεν μπορει να είναι το ιδιο αποδοτικο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.390
Reaction score
125.525
Ωστόσο το ισχυρό φούσκωμα των 55, πράγματι ωφείλεται λιγότερο στην φασική συμφωνία απ' ευθείας και ανακλώμενης ακτινοβολίας, και πολύ όμως περισσότερο στην διέγερση του στασίμου
Συμφωνώ 100%.
(Ωραία και τα λινκς!)

Επειδή έχω τρίψει πολύ τα μούτρα μου στο θέμα των μετρήσεων και του χώρου, έχω μάθει να κρατάω μικρό καλάθι σε όλα τα σχεδιαγράμματα και τις μετρήσεις μας, διότι αμφιβάλλω πολύ για την ακρίβεια των μετρήσεων που μπορούμε να κάνουμε στα σπίτια μας.

Αντιθέτως, και πιθανώς αυτό να είναι άλλο ένα σφάλμα μου, λόγω της άνωθεν απογοήτευσης, εμπιστεύομαι περισσότερο το ένστικτό μου και το ζουμί της όποιας εμπειρίας μου, ενώ ταυτόχρονα έχω πάντα στην άκρη του μυαλού μου ότι το θέμα είναι χαοτικό, κι έτσι πρέπει να αντιμετωπιστεί, χαοτικά, κι όχι σα στρατιωτάκια που μπαίνουν στη σειρά.

Θυμάμαι, πριν πολλά πολλά χρόνια, που ρώτησα τον Καραμπατζάκη πως πρέπει να τοποθετηθούν οι διαχυτές που είχαν ετοιμαστεί, στο χώρο των μαγκνεπαν. Εγώ πρότεινα απόλυτη συμμετρία στην τοποθέτηση, ιδίως πίσω από τα ηχεία (καθότι δίπολα) αλλά και στους πλαϊνούς τοίχους, ιδίως στα σημεία πρώτης ανάκλασης. Η ταπεινή άποψη του Καραμπατζάκη ήταν "Βάλτα όπως να'ναι, εντελώς ασύμμετρα, σκόρπια στο χώρο, να γίνει ένα χαζό μπέρδεμα".
Δε μπορούσα με τίποτα να το καταλάβω, ούτε και να το εφαρμόσω αυτό... Δυστυχώς, ήμουν της τάξης και της τακτοποίησης. Σα το βήχα είναι, δε κόβεται εύκολα. Μου πήρε πολλά πολλά χρόνια για να αρχίσω να λέω σχεδόν τα ίδια, και να τα πιστεύω κιόλας..


Στο ζητούμενο: ναι, προφανώς μιλάμε για στάσιμα, για ιδιοσυντονισμους του χώρου, που απλώς διεγείρονται από το μεγάφωνο, δε φταίει ούτε το μεγάφωνο ούτε ο τοίχος, είναι η ταυτότητα του χώρου αυτή.
Η συχνότητα του προβλήματος; Θες να πιστέψω ότι είναι 55 κύκλοι; Αδυνατώ. Πραγματικά, δε πρόκειται να πεισθώ για την ακρίβεια της συχνότητας κανενός σχεδιαγράμματος και καμίας μέτρησης σε σπίτι, είναι όλα αυτά για μένα απλώς ενδεικτικά στοιχεία, υποβοηθητικά, όχι αποδείξεις, και δε τα παίρνω τοις μετρητοίς.

Πιθανώς λάθος μου, οκ. Είναι απλώς "μια άποψη" το παραπάνω, ένας τρόπος σκέψης, τίποτα περισσότερο.

Στην δική μου περίπτωση, στο χώρο μου δηλαδή, τα προβλήματα στο μπάσο ήταν τραγικά. Δεν φαντάζεστε καν, σκέτη απογοήτευση, μηδέν. Οποιοσδήποτε λογικός άνθρωπος, με στοιχειώδεις γνώσεις, θα έπαιρνε ακουστικά και θα πουλούσε το στέρεο. Τόσο μαύρο χάλι. Τώρα, ειλικρινά δηλαδή, παιζ'καλά, χωρίς ισοσταθμιση, καμία απολύτως ισοσταθμιση δεν κάνω, ούτε στα μπάσα, ούτε σε μεσαιοπριμα, μηδέν. Κι έχω εργαλεία, ξέρετε. Τόσο πολύ το έχω κόψει το πράγμα. Πως; Χαοτικά. Δεκάδες διαφορετικές διαστάσεις ξύλινων επιφανειών, μεταβαλλόμενης απόστασης από τον τοίχο, με διαφορετικά υλικά, μίγματα υλικών απορρόφησης, όσο πιο χαοτικά μπορούσα το αντιμετώπισα, και όπου έχει τοίχο, έβαλα, δεν άφησα ήσυχη καμία επιφάνεια, όλες.
Κι οι βασικοί μου υπολογισμοί για τις επιφάνειες, δεν βασίστηκαν σε μετρήσεις μικροφώνου, δεν έχω κανένα μικρόφωνο που να το πιστεύω, ούτε σοφτγουερ, ούτε καν τη μετρικ δε την πιστεύω. Κυνήγησα το ταβάνι, το βασικό ρυθμό του χώρου, το βασικό στάσιμο. Τι μου ξέφυγε; Η σκάλα, ήταν πιο κάτω. Πόσο μου ξέφυγε; Ελάχιστα, διότι το αντιμετώπισα χαοτικά, όχι στοχευμένα. Και γι'αυτό, ενώ καταλαβαίνω καλά από πού προκύπτουν οι θεωρητικοί 54,5 κύκλοι, ψιλοαδιαφορώ για το σενάριο αυτό, και βλέπω αλλιώς το πράγμα.

Μάι του σεντς.
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.313
Reaction score
7.826
Γι'αυτο με προβληματιζουν αυτά που λες, γιατι ξερω ότι εχεις ζησει πολλα χρονια με τον ορισμο του διπολου και σιγουρα εχεις αντιμετωπισει αυτά τα θεματα πρακτικα και όχι μονο θεωρητικα.
Γι'αυτο επισης μου κανει εντυπωση και μια υποβοσκουσα αβεβαιοτητα σε αυτά που λες, γιατι εγω, οντας στο σταδιο που ησουν εσυ πριν πολλα χρονια, νομιζω ότι είναι απλα 1+1=2. Συμμετρικα, με ταξη, κόβουμε το 55 και όλα ενταξει.;)
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.397
Reaction score
1.856
...Μεταβαλοντας αρκετα την τοε ,περαν και καποιες αλλοιωσεις σε αυτη σε αλλα σημεια που δουλευει σωστα τωρα , μπορει να αλλαξει το ιμπακτ που εχεις ως αισθηση τωρα...
Αυτό είναι πολύ σωστό. Το στρίψιμο κατά 90°, το πρότεινα μόνο για να τσεκάρουμε τις θεωρίες μας.
Και ο EAR πολύ καλά κάνει και είναι καχύποπτος, αυτά τα θέματα σου ξεγλυστρούν σαν το νερό από παντού.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.378
Reaction score
79.476
Variable:
View attachment 88353
[DOUBLEPOST=1516777214][/DOUBLEPOST]
Πραγματι, αυτό σκεφτηκα κι εγω να κανω, μετα την προηγουμενη συζητηση, αλλα δεν μετρησα.
Γυρισα το sub καθετα στο μηκος του δωματιου και επαιξα ένα ημιτονοειδες στους 55.
Με το αυτι, μπορω να σου πω, ότι είναι όπως τα λες, δηλαδή παλι διεγείρεται το mode αλλα σε πολύ μικροτερο βαθμο.
Αλλα στο λινκ που εδωσες, εχει μετρησει αυτος, ακριβως αυτό:
View attachment 88354
Υπάρχει ακόμα αμφιβολία πως γύρω από τα 40 υπάρχει ακύρωση;

Επιπλέον: αυτά τα δίπολα υποτίθεται πως ενσωματώνονται καλύτερα σε οικιακούς χώρους. Εμένα μου δίνεται η εντύπωση πως η τοποθέτηση γίνεται πιο δύσκολη και απαιτητική. Ή μπορεί να έτυχε.
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.313
Reaction score
7.826
αυτά τα δίπολα υποτίθεται πως ενσωματώνονται καλύτερα σε οικιακούς χώρους. Εμένα μου δίνεται η εντύπωση πως η τοποθέτηση γίνεται πιο δύσκολη και απαιτητική.
Σαν τα Κιι ένα πραμα...;)
Στα λινκς του toulou τα εξηγει πολύ ωραια. Ως γνωστον free lunch δεν υφίσταται.
 




Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.720
Reaction score
10.535
Νομίζω το θέμα τοποθέτηση το εξαντλήσαμε.
Αυτο δε σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσουμε να ψάχνουμε τι γίνεται στα 40Hz, ίσια ίσια ωραία σπαζοκεφαλιά είναι. Απλός νομίζω ότι είναι ωραίο θέμα συζήτησης αλλά πρακτικά λύση μέσο τοποθέτησης δεν πρόκειται να βρεθεί.


@Akis_G πάμε παρακάτω.
Η τοποθέτηση είναι εκείνη η πράσινη μέτρηση.
Πάει αυτό.
Επόμενο βήμα ;
Έχουν κάποιο dsp τα ενκόρια;
Δοκιμαστική του Dirac;
Θα πας σε room treatment ;
[DOUBLEPOST=1516804645][/DOUBLEPOST]
Θέλει σκέψη, δεν έχω χρόνο :errwhat:
Να παρατήσεις τα υπόλοιπα, εδώ έχουμε σοβαρό πρόβλημα, πάρε άδεια
:lolsign::lolsign:
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.313
Reaction score
7.826
Έχουν κάποιο dsp τα ενκόρια;
Δοκιμαστική του Dirac;
Θα πας σε room treatment ;
Φυσικα εχουν dsp, αλλα προς το παρον δεν μπορω να το πειραξω.
Εχουν φορτωμενο το configuration file των ηχειων το οποιο δε μπορουμε να το δουμε ουτε να το σωσουμε. Αν χαθει, πρεπει να το στειλω στον magiclx521.com στη Γερμανια να το ξαναφορτωσει, γιατι αυτος δεν το δινει ουτε το πουλαει. Ελπιζω οτι καποια στιγμη θα το εχω στα χερια μου ωστε να μπορω να το πειραξω.
Αν και αυτο δεν ειναι επιθυμητο. Ο παππους λεει να μην το αλλαξεις.

Dirac ειπαμε στο τελος. Αν και μπορει να το δοκιμασω πιο συντομα.

Room treatment, ναι. Αλλα οχι αυριο το πρωι. Θα το σκεφτω, θα διαβασω, θα ακουσω φυσικα τι λετε εσεις, θα το ξανασκεφτω (ε, να περασει κι ο καιρος να μαζεψουμε κανα φραγκο) και μετα θα φτιαξω κατι. Μεχρι τοτε μπορει να κανω καποιες δοκιμες.
Να παρατήσεις τα υπόλοιπα, εδώ έχουμε σοβαρό πρόβλημα, πάρε άδεια
Πες τα ρε συ γιατι μερικοι το ´χουν περασει για καφενειο εδω μεσα:p:lol:
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.720
Reaction score
10.535
Φτιάξε ένα fake e-mail και κατέβασε την δοκιμαστική του Dirac
[DOUBLEPOST=1516809572][/DOUBLEPOST]
Εχουν φορτωμενο το configuration file των ηχειων το οποιο δε μπορουμε να το δουμε ουτε να το σωσουμε. Αν χαθει, πρεπει να το στειλω στον magiclx521.com στη Γερμανια να το ξαναφορτωσει, γιατι αυτος δεν το δινει ουτε το πουλαει.
Στείλε του μειλ με τις μετρήσεις , ρώτα αν μπορεί να σου κάνει κάποιες αλλαγές
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.313
Reaction score
7.826
Αυτο δε σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσουμε να ψάχνουμε τι γίνεται στα 40Hz, ίσια ίσια ωραία σπαζοκεφαλιά είναι.
Από το λινκ που εβαλε ο @toulou (ευχαριστω και παλι, πολύ χρήσιμα):

That these modes are not excited does not mean that the in room SPL at a modal frequency will be the free field value. Remember that equation 5 states that the in room SPL at any frequency is composed of the sum of the contributions from all the modes with the relative magnitude of the contributions determined by 1/(Fm^2 - F^2) where Fm is the modal frequency and F is the frequency where the SPL is to be evaluated. Since at low frequency the frequency spacing of the modes is fairly wide, the major contribution to the room SPL at any frequency close to a modal frequency is strongly related to how the mode(s) closest to that frequency are excited. Since the modes orthogonal to the dipole axis do not contribute to the SPL when the dipole axis is aligned with the room axis there is a possibility that the low frequency response will have significant nulls near the frequencies of these tangential modes.

Λεει δηλαδή ότι, επειδή στους 42 υπαρχει mode υψους που δε διεγείρεται λογω διπολης ακτινοβολιας και ακριβως διπλα στους 55 υπαρχει mode μηκους που διεγείρεται, εμφανίζεται ακυρωση κοντα σε αυτή την περιοχη.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.390
Reaction score
125.525
Λεει δηλαδή ότι, επειδή στους 42 υπαρχει mode..
Μπα, λέει ότι "there is a possibility that"...:p

Ναι, ποσιμπίλιτι φορ εβριθινγκ. Σιτ χαπενς.:D

Remember that equation 5 states that the in room SPL at any frequency is composed of the sum of the contributions from all the modes with the relative magnitude of the contributions..

Σιτ χαπενς :D
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.313
Reaction score
7.826
Μπα, λέει ότι "there is a possibility that"...:p

Ναι, ποσιμπίλιτι φορ εβριθινγκ. Σιτ χαπενς.:D

Remember that equation 5 states that the in room SPL at any frequency is composed of the sum of the contributions from all the modes with the relative magnitude of the contributions..

Σιτ χαπενς :D
Ενταξει, είναι νομιζω κατανοητη σε ολους η διαφορα της θεωρητικης πρόβλεψης με παραδοχες του τυπου "rigid walls", "sealed room" κτλ, με την πρακτικη εφαρμογή σε πραγματικες συνθήκες. Αυτό δεν εμποδιζει τις τελευταίες να επιβεβαιωνουν σε μικροτερο ή μεγαλυτερο βαθμο τις πρωτες, εφόσον εκεινες είναι σωστες.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.600
Μηνύματα
2.867.470
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top