Κόρνες μέχρι 20 KHz και Tweeters 30...40...

Μηνύματα
6
Reaction score
0
Γιάννης Δημητρόπουλος said:


6)  Τα μεγάφωνα κόρνας, προσφέρουν μια ελκυστική λύση, για τη δημιουργία μιας πειστικής στερεοφωνικής εικόνας στο χώρο του αυτοκινήτου.

7)  Τα μεγάφωνα κόρνας, τοποθετούνται συνήθως κάτω από το ταμπλό του αυτοκινήτου και η παρουσία τους είναι ιδιαίτερα διακριτική.


Χαιρετώ – καλώς σας βρήκα.

Μου έχουν μείνει 2 πισινά ηχεία INFINITY, 1 SUBWOOFER σε καμπίνα και ένας 5κάναλος SIGNAT
(1 Χ 180 Watt + 4 Χ 70 Watt / 4 ohm -ή- 1 Χ 300 Watt + 4 Χ 90 Watt / 2 ohm ) ,
τα οποία σκοπεύω να τοποθετήσω στο NISSAN Almera Sedan, που παραλαμβάνω σύντομα.

Μπροστά θα δούμε τί ...     

Στο προηγούμενο αμάξι δεν ήμουν ευχαριστημένος από τις υψηλές συχνότητες και θα ήθελα να μου εξηγήσετε,
αν με τις κόρνες, μπορεί να υπάρξει κάποια διαφορά.  Ποια είναι αυτή η διαφορά ;

Μάλιστα ρίχνοντας μία πρόχειρη ματιά, είδα ότι οι κόρνες της BEYMA, φτάνουν μέχρι τα 20KHZ, 
έναντι των 22 KHZ που φτάνουν τα συνηθισμένα tweeters.

Άραγε το αποτέλεσμα για τους μεταλλικούς ήχους της ντραμς (πιατίνια, Crush και Ride), θα είναι ακόμα πιο άχρωμο ;
Και το λέω αυτό, επειδή είδα να πωλούνται 1.000 ευρώ ορισμένα tweeters, των οποίων το εύρος όχι μόνο αγγίζει τα 2 KHz παραπάνω, αλλά  φτάνει πάνω από 40 KHz.
( Utopia Be TBe / 989 ευρώ / Frequency response > 40 kHz )

Ή έστω, αναρωτιέμαι το ίδιο, επειδή είδα να καλοπληρώνονται  260 ευρώ, ορισμένα tweeters των οποίων το εύρος κυμαίνεται μεταξύ 1.000 - 30.000 Hz.
(PIONEER - TS-T3PRS / 258 ευρώ / Frequency response 1.000 - 30.000 Hz )

Ήχο που μάλλον δεν έχω ακούσει μέχρι σήμερα για να κρίνω, αλλά που όμως με κάνει και σκέφτομαι, ότι θα πρέπει να υπάρχει κάποιος λόγος που αποδίδουν περισσότερα των 10 KHz και πάνω, απ τις προαναφερόμενες κόρνες.     

Τί λέτε εσείς ;
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
Kαλησπέρα και καλώς όρισες!!!!! :D :D

Να ξεκινήσω σιγά σιγά να καταλάβω τι ακριβώς ψάχνουμε.......


Στο προηγούμενο αμάξι δεν ήμουν ευχαριστημένος από τις υψηλές συχνότητες
Τι ακριβώς εννοείς??
Ήταν πχ πιο δυνατές από αυτό που ήθελες?
Πιο σκληρές?
Πολύ τσίκι-τσίκι?
Θαμπές?
Κούφιες?
Έχανες την μουσική σκηνή??
Ααα...και που είχες τοποθετήσει τα tweeter (και ποιά ήταν αυτά??)




αν με τις κόρνες, μπορεί να υπάρξει κάποια διαφορά. Ποια είναι αυτή η διαφορά ;
Η κυριότερη διαφορά είναι η ικανότητά τους για μεγαλύτερες εντάσεις και το "άπλωμα" της μουσικής σκηνής.
Απ' την άλλη είναι αρκετά (εώς πολύ) δύσκολη η σωστή τοποθέτησή τους και γενικά θα χρειαστούν πολύ ψάξιμο για να παίξουν όπως πρέπει........







Αυτό που θα σε συμβούλευα είναι το εξής:
Άσε το διάβασμα των τεχνικών προδιαγραφών και προσπάθησε να βρεις κατάστημα να ακούσεις σε άμεση σύγκριση κόρνες και (αξιόλογα) tweeter......Και βέβαια να έχεις πάντα υπ' όψην ότι στο αυτοκίνητό σου θα παίξουν διαφορετικά.......
Αλλά ξεκίνα κατ' αρχήν με το αν σου αρέσει όπως ακούς τις κόρνες. Ή θα τις λατρέψεις ή θα τις μισήσεις............


Μην βιάζεσαι....Το συζητάμε για βλέπουμε τι θα μπορέσεις να κάνεις......

(όπως θα ήθελα λίγη υπομονή γιατί το ότι κατάφερα να σου απαντήσω είναι μάλλον...θαύμα. Έχω ένα υπερβολικό πήξημο με την δουλειά αυτήν την περίοδο & μέχρι 20 Ιουνίου...)
 

Μηνύματα
6
Reaction score
0
Γιάννη, ευχαριστώ για ό,τι μπόρεσες να παραθέσεις.

Ουπς !! Δεν είχα αναφέρει ότι 1) είχα Citroen Saxo, 2) υπήρχαν Infinity (όχι τα Perfect) –και– 3) τοποθετημένα στο πλαστικό κολωνάκι του καθρέφτη.

Προφανώς, εξάγεται το συμπέρασμα, ότι ήταν περασμένα σε σωστή θέση, καθώς και ότι η δυσαρέκειά μου, αφορούσε ένα αμάξι (ως χώρο) που βγάζει εύκολα ήχο.

ΠΕΡΙ ΥΨΗΛΩΝ
– ΔΕΝ ήταν πιο δυνατές από αυτό που ήθελα.
– Αγνοώ την αίσθηση «Σκληρές» και επομένως δεν απαντώ.
– ΔΕΝ ήταν πολύ τσίκι-τσίκι.
– ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟ : Θαμπές.
– ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ : Κούφιες.

Η δε μουσική, ήταν ξένη (με αρκετές ντραμς), δηλαδή μεταλλικούς ήχους, που αξίωνα να ακούσω πιό καθαρά.

Όσο για το χάσιμο της μουσικής σκηνής, αυτό μάλλον προήλθε επειδή δεν είχα ρυθμίσει τη Χρονο-καθυστέρηση μεταξύ των 4 ηχείων. Πράγμα που ήταν δυνατό, μέσα από ρύθμιση του Alpine 9815-R.

ΤΑ ΝΕΑ
Επισκέφθηκα το Extreme Audio, αφενός λόγω τοποθεσίας και αφετέρου, επειδή λόγω της ανάγκης για αλλαγή καταστήματος, είχε παρόμοιο Στοκ εμπορευμάτων, με αυτά που ήδη διαθέτω.

Ο Τεχνικός, ακούγοντας δυνατότητες ενισχυτή και το μοντέλο αυτοκινήτου, μου πρότεινε tweeter της ETON και ίσως Peerless.

Επίσης, με καθυσήχασε με το εύρος συχνοτήτων, αφού -όπως είπε- το ανθρώπινιο αφτί, ακούει μέχρι 11 KHz.

ΕΠΙΠΛΕΟΝ
Αν παίζει ρόλο, του είχα πει για το NISSAN Almera, ότι :

1) Μάλλον θα υπάρχουν επάνω εργοστασιακά Midbass 16,5 cm της Clarion.
2) Ποιοτικότερα Midbass, θα βάλουμε αργότερα.

ΕΠΟΜΕΝΩΣ
Από εβδομάδα λοιπόν, σκοπεύω να ακούσω τα Tweeter που προτείνει,
ενώ αμέσως μετά, σκοπεύω να τον ρωτήσω για τη διαφορά στο «Άπλωμα» που ίσως προσφέρουν οι κόρνες.

ΑΠΟΡΙΑ ΠΕΡΙ ΒΕΥΜΑ
Εν τω μεταξύ, ίσως δεν είναι τόσο πρόβλημα η πολύ προσεκτική θέση για τις κόρνες,
καθόσον ένα μοντέλο της ΒΕΥΜΑ, είδα πως καλύπτει 140 μοίρες γωνία.
Πράγμα που κάνε να εικάζω,ότι απομένει πλέον η ποιότητα, παρά η τοποθέτηση.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.175
Μηνύματα
3.004.069
Members
38.422
Νεότερο μέλος
dimkkk
Top