Λάθος του Amazon.com.Θα με χρεώσουν;

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.780
Reaction score
102.840
στο αρχικο ερωτημα παντος δεν δωθηκε ακομα απαντηση...
Δηλαδή το θέμα σου είναι αν θα χρεωθεί η κάρτα. Το πιθανότερο δυστυχώς είναι πως όχι, δεν θα χρεωθεί.

Θα χρησιμοποιήσω επίσης το "δυστυχώς" για το ερώτημά σου. Θα έπρεπε να σου είχαν αρκέσει οι απαντήσεις που ακολούθησαν. Επίσης δυστυχώς ειμαστε της νοοτροπίας "μ@λ@κας είμαι να πληρώσω; Ας πρόσεχαν". Και όταν θα αρχίσουν να προσέχουν θα την πληρώσουν οι "μ@λ@κες".
 




Μηνύματα
3.092
Reaction score
666
Μισή ιστορία σας είπα.
Δεν εννοούσα να τα κρατήσω "τσαμπέ",απλά τα άνοιξε ο αδερφός μου τα δισκάκια που τα παρέλαβε και τα περιμένω και απο Αγγλία γιατί είχα στο μυαλό μου οτι απέτυχε η αποστολή του Αμαζον και τα ξαναπαρήγγειλα.Σιγά μην τα πληρώσω 2 φορές!

Και στην τελική όμως...
Ας βελτιώσουν το delivery τους.Σiγά μην χαλάσω το international image μου και με πουν γύφτο,αμα δεν τους αρέσω ας με αποκλείσουν απο πελάτη.

Επίσης!Γιατί να υποχρεωθώ εγώ να τρέχω στο ταχυδρομείο να στέλνω πίσω δέματα κτλ κλτ,ας έρθουν να τα πάρουν απο το σπίτι μου.
Μία φορά θέλησα να επιστρέψω ένα σπασμένο blu ray προσπάθησα να ακολουθήσω τη διαδικασία να το επιστρέψω και φαίνεται κάτι έκανα λάθος και φαγώθηκε το δισκάκι+ τα λεφτά που έδωσα για το γραμματόσημο.
Έχω άδικο;

Να ακυρώσεις την παραγγελία από Αγγλία και να πληρώσεις το Amazon US.
Δε χρειάζεται να προσθέσω κάτι άλλο τα είπαν οι φίλοι πιο πάνω.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.968
Reaction score
98.319
Δεν εννοώ ότι η ευθύνη των πάνω αθωώνει τους κάτω. Απλά αντιστοιχεί διαφορετικό ποσοστό ευθύνης όταν είσαι κουμανταδόρος στην κοινωνία και πολύ μικρότερο όταν είσαι η τελευταία τρύπα στη φλογέρα. Οι αποφάσεις και πράξεις του δεύτερου κρίνουν μόνο το προσωπικό του επίπεδο, ενώ οι αποφάσεις και πράξεις ενός πολιτικού κρίνουν μεγάλο μέρος του κοινωνικού συνόλου.

Δεν είναι κάτι που το διαπραγματεύομαι αυτό, είναι τελική τιμή (με φπα). :)
Δεν διαφωνώ για το διαφορετικό ποσοστό ευθύνης (το μέγεθος της διαφοράς είναι συζητήσιμο).
Επιμένω στο ότι αποκλείεται ένας λαός με ελληνική νοοτροπία να είχε τους σωστούς "από πάνω".

Και δεν είμαστε εκτός θέματος, καθώς για νοοτροπίες μιλάμε και στο παρόν thread.
 

Μηνύματα
1.108
Reaction score
169
Ασχέτως κουτοπόνηρης νοοτροπίας που υπάρχει συχνά και για την οποία συμφωνώ με αυτά που ειπώθηκαν, όταν μου έχει συμβεί να χρειαστεί να στείλω email στο Αμαζον ότι δεν παρέλαβα αντικείμενο και μια άλλη φορά που μου έστειλαν λάθος, μου το έστειλαν άμεσα ξανά, και στο email της επιβεβαίωσης μου έλεγαν ότι αν έρθει και το προηγούμενο να το κρατήσω μιας και το κόστος επιστροφής είναι μεγάλο, και αν θέλω να το χαρίσω σε κάποιο κοινοφελές ίδρυμα στην τοποθεσία μου, πχ βιβλιοθήκη κλπ.

When sending a replacement for an incorrect item, we usually request that you return the original. However, as the cost of returning this parcel will be prohibitively expensive, please keep the original item with our compliments. Perhaps you'd like to donate it to a charity, if you feel it would be appropriate to do so. There will be no additional charge for the replacement order.
Φυσικά αν γίνεται επί τούτου και με δόλο το πράμα δημιουργεί άλλες καταστάσεις και είναι προφανώς καφρίλα για να μη πω κάτι χοντρότερο, αλλά το Άμαζον λέει ρητά ότι δεν χρειάζεται να επιστρέψεις το πρώτο ή να το διπλοπληρώσεις.
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.571
Reaction score
78.747
Τους τελευταίους μήνες σου ζητούν να επιστρέψεις το πρώτο.
 

Μηνύματα
1.108
Reaction score
169
Ναι ομολογουμένως το τελευταίο που είχε γίνει σε μένα με το λάθος αντικείμενο ήταν πέρσυ τέτοια εποχή. Το χαμένο ήταν πριν 3 χρόνια περίπου και δεν έφτασε ποτέ οπότε...
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
24.318
Reaction score
40.730
Τους τελευταίους μήνες σου ζητούν να επιστρέψεις το πρώτο.
Γνωρίζεις εάν γίνεται η διαδικασία μέσω των μεταφορέων που σου παρέδωσαν το δέμα (αν και δεν είναι σταθεροί, αναλόγως πώς τους βολεύει είναι, πχ το αγγλικό άμαζον την τελευταία παραγγελία που είχε πολλά αντικείμενα και μάλλον με διαφορετικές διαθεσιμότητες, την έστειλε σπασμένη, δύο δέματα με UPS και ένα με Royal Mail) ή περιμένουν να πας στα ΕΛΤΑ (ή αλλού) και να στείλεις το δέμα ο ίδιος; Πώς αναλαμβάνουν τα έξοδα?
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.427
Με "τουτα" και μ΄"εκεινα", τα πιο πολλα προς πωληση στα ebay - amazon δεν στελνονται Ελλαδα, παρα μονον με ημεηλ στον πωλητη, οποτε 8 στις 10 φορες παλι ΔΕΝ στελνει. Ολιγον ακατανοητο (αφου πληρωνετε μεσω PayPal) αλλα εχει δημιουργηθει τεραστιο ρευμα κατα ημων - και μαλλον δεν φταινε αυτοι!
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.571
Reaction score
78.747
Γνωρίζεις εάν γίνεται η διαδικασία μέσω των μεταφορέων που σου παρέδωσαν το δέμα (αν και δεν είναι σταθεροί, αναλόγως πώς τους βολεύει είναι, πχ το αγγλικό άμαζον την τελευταία παραγγελία που είχε πολλά αντικείμενα και μάλλον με διαφορετικές διαθεσιμότητες, την έστειλε σπασμένη, δύο δέματα με UPS και ένα με Royal Mail) ή περιμένουν να πας στα ΕΛΤΑ (ή αλλού) και να στείλεις το δέμα ο ίδιος; Πώς αναλαμβάνουν τα έξοδα?

Πάντα παραλαμβάνω με ΕΛΤΑ τα μικρά, μόνο tablets και τέτοια στέλνουν με UPS.
Zητούν να μην το παραλάβεις οπότε επιστρέφει με δική τους χρέωση.
Αν παραλάβεις όμως, πρέπει να πληρώσεις εσύ την αποστολή.

Με "τουτα" και μ΄"εκεινα", τα πιο πολλα προς πωληση στα ebay - amazon δεν στελνονται Ελλαδα, παρα μονον με ημεηλ στον πωλητη, οποτε 8 στις 10 φορες παλι ΔΕΝ στελνει. Ολιγον ακατανοητο (αφου πληρωνετε μεσω PayPal) αλλα εχει δημιουργηθει τεραστιο ρευμα κατα ημων - και μαλλον δεν φταινε αυτοι!
Ακριβώς έτσι, παλιότερα σπάνια δεν έστελναν στην Ελλάδα και τώρα σπάνια στέλνουν...
Χάρη στους πονηρούς...
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
24.318
Reaction score
40.730
Με "τουτα" και μ΄"εκεινα", τα πιο πολλα προς πωληση στα ebay - amazon δεν στελνονται Ελλαδα, παρα μονον με ημεηλ στον πωλητη, οποτε 8 στις 10 φορες παλι ΔΕΝ στελνει. Ολιγον ακατανοητο (αφου πληρωνετε μεσω PayPal) αλλα εχει δημιουργηθει τεραστιο ρευμα κατα ημων - και μαλλον δεν φταινε αυτοι!

8 στις 10 φορές που έστειλα ευγενικό ερώτημα σε ebay πωλητή, μου είπε ότι στέλνει, μόνο οι 2 στους 10 είναι αυστηροί στο "UK only".
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.427
Παντως, τις τελευταιες μερες που εψαχνα για ιντερνετ ραδιο, συναντησα παμπολλες αντιρρησεις απο Αγγλια, και μερικε απο Γερμανια (!), και σε καμια 10αρια που εστειλα ημεηλ (στην Αγγλια οι πιο πολλοι) αρνηθηκαν τουλαχιστον οι 7. Ασε που ειναι και φασαρια, αν συμφωνησει, να αλλαξει την επιλογη στην αγγελια αλλα και να προσθεσει το...shipping costs!
 

Μηνύματα
1.096
Reaction score
149
Γνωρίζεις εάν γίνεται η διαδικασία μέσω των μεταφορέων που σου παρέδωσαν το δέμα (αν και δεν είναι σταθεροί, αναλόγως πώς τους βολεύει είναι, πχ το αγγλικό άμαζον την τελευταία παραγγελία που είχε πολλά αντικείμενα και μάλλον με διαφορετικές διαθεσιμότητες, την έστειλε σπασμένη, δύο δέματα με UPS και ένα με Royal Mail) ή περιμένουν να πας στα ΕΛΤΑ (ή αλλού) και να στείλεις το δέμα ο ίδιος; Πώς αναλαμβάνουν τα έξοδα?
Αν δεν κάνω λάθος είναι όπως και στα ελλατωματικά, κάνεις την επιστροφή με όποιο τρόπο σε βολεύει (προτείνουν sign on delivery για λόγους ασφάλειας) και στην συνέχεια σου επιστρέφουν τον κόστος που θα είχε το προιόν για αυτούς με τον αντίστοιχο τρόπο αποστολής. Αν διαφωνείς με το ποσό καλό θα είναι να το συζητήσεις πριν την αποστολή. Το είχα κάνει παλιά σε βαρύ αντικείμενο (οταν δεν υπήρχε ο περιορισμός βαρους σε αγορές από amazon.uk) που είχε πράγματι σημαντική διαφορά και δέχτηκαν την τιμή που τους είπα ότι θα κοστίσει απλά μου ζήτησαν να σκαναρω την απόδειξη του ταχυδρομείου. Εννοείται ότι αφορούσε λανθασμένη δικιά τους αποστολή που αναγκάστηκα να επιστρέψω. Το ίδιο κάνει και το sportsdirect σε περιπτώσεις λάθους (που έχω και πιο πρόσφατο παράδειγμα)
 

Μηνύματα
2.291
Reaction score
1.277
Έστειλα στο Amazon.com,mail οτι έχω τα 4 blu ray και οτι τα έχω ανοίξει και τέλος πάντων να μου πουν πως να τα στείλω πίσω και ορίστε η απάντηση τους...

ΤΡΟΜΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ !
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Your AccountAmazon.com
Message From Customer Service
Hello,

I'm so sorry to hear about the problem with late delivery of you Order ID: 103-4935878-0558612.

Because the cost of returning this item would be prohibitively expensive, there's no need to return it. You're welcome to keep, donate or dispose of the DVDs--whichever option is most appropriate and convenient for you.

Most questions are answered in Your Account (www.amazon.com/your-account) or in our Help pages (www.amazon.com/help). If you do need to contact us in the future, here's a link to our Contact Us page:

http://www.amazon.com/gp/help/contact-us/general-questions.html

You may enter your phone number through the Phone tab, and we'll call you. Contacting us through the website ensures that we have your account information ready when we call.

I hope this solution works for you. We look forward to seeing you again soon.

Best regards,
Grace D.
 

Μηνύματα
1.803
Reaction score
2.730
ΤΡΟΜΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ !
Να δούμε πόσο ακόμη θα αντέξουν να πληρώνουν τα σπασμένα των ΕΛΤΑ όμως .

Δεν μπορώ να ξεχάσω τα congas που παρήγγειλα για λογαριασμό φίλου από Γερμανία , ήταν τρεις ημέρες στο τοπικό γραφείο και δεν το ήξεραν , την τρίτη ημέρα που πήγα με αριθμό αποστολής και έψαξα μαζί με μία υπάλληλο για τα τρία μεγάλα χαρτοκιβώτια το πρόσεξαν !!!!!

Το τρελό της υπόθεσης , στο κέντρο διανομής της Θεσσαλονίκης μου έλεγαν πως τα δύο τα βλέπουν στο σύστημα , αλλά το τρίτο έχει σταματήσει τελωνείο !!!!!
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Η ολιγωρία ορισμένων υπαλλήλων στα Ελληνικά Ταχυδρομεία δε χαρακτηρίζει το σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών από αυτά.

Είναι γεγονός ότι ορισμένοι υπάλληλοι έχουν ασυνείδητη τακτική, απέναντι στους πελάτες των ΕΛΤΑ.

Θυμάμαι είχα πάει να παραλάβω πρωινή ώρα ένα μεγάλο δέμα. Έτυχε να είναι απ' έξω το φορτηγό των ΕΛΤΑ. Με μεγάλη μου έκπληξη μπροστά στα μάτια μου, το δέμα το πέταξαν στο δρόμο από ενάμισι μέτρο ύψος, από την ανοιγόμενη πόρτα του φορτηγού!!!
Όταν τους έκανα παράπονα για τη μεταφορά, δεν παραδέχτηκαν να καλύψουν την όποια ενδεχόμενη ζημιά θα είχε προκληθεί από την ....ελεύθερη πτώση!
Ευτυχώς πήγαν όλα καλά λόγω της άριστης συσκευασίας του πωλητή.

Αυτό το περιστατικό, όπως και διάφορα άλλα ευτράπελα περί καθυστερήσεων και αναμονής πολλών ημερών στις αποθήκες τους λόγω αδιαφορίας, δε χαρακτηρίζει το σύνολο των Ελληνικών Ταχυδρομείων αλλά μέρος ασυνείδητων υπαλλήλων.

Το ότι παραλαμβάνουν οι Έλληνες σπασμένα προϊόντα ή δε φτάνουν ποτέ στον τελικό παραλήπτη οφείλεται στην καφρίλα ορισμένων υπαλλήλων Ελλήνων αλλά και ξένων, καθώς την ίδια αντιμετώπιση μπορεί να έχει ένα δέμα από Άγγλο, Γερμανό ή Ελβετό.

Γι αυτό το λόγο η πολιτική του Amazon καλύπτει τον τελικό καταναλωτή.
Ποιός ξέρει τι ευτράπελα έχουν δει τα μάτια τους!:D
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.032
Μηνύματα
3.038.620
Members
38.523
Νεότερο μέλος
seos
Top