- Μηνύματα
- 1
- Reaction score
- 0
Καλησπέρα σε όλους!
Πολύ πρόσφατα αγόρασα 2 στήλες HECO Aurora 700. Κατα την εγκατάσταση τους, παρατήρησα ότι υπήρχαν κάποια "λευκά" σημάδια πάνω στο περιμετρικό λάστιχο του woofer.
Εβγαλα κάποιες φωτογραφίες και τις έστειλα στο κατάστημα απο το οποίο τα αγόρασα. Μου είπαν ότι δε γνωρίζουν τι είναι και ότι θα στείλουν email στην HECO. Μετά απο 1 εβδομάδα, μου ζήτησαν S/N. Τους έστειλα και το S/N και περίμενα ακόμα μία εβδομάδα+ για να πάρω την παρακάτω απάντηση απο τον προμηθευτή (δε ήταν σαφής αν η απάντηση ήρθε απο την HECO ή κάποιον προμηθευτή τους).
Είπαν λοιπόν ότι δεν το έχουν συναντήσει ξανά και ότι μπορεί να οφείλεται σε κάποιον απο τους παρακάτω λόγους:
Ήρθε λοιπόν ένας υπάλληλος για να τα "καθαρίσει". Αφου καθάρισε ένα woofer τον σταμάτησα γιατί δεν εμπιστευόμουν το χέρι του. Το πανάκι με το λάδι ακούμπισε το χαρτί του woofer.
Πήρα τηλέφωνο το κατάστημα και μιλώνταςξανά με τον υπεύθυνο, ζήτησα να γίνει αντικατάσταση. Μου είπε ότι θα τον βοηθούσε να στείλω κι εγώ ο ίδιος mail στην HECO για να τους πιέσουμε, και το έκανα.
Προσωπικά δεν μου άρεσε το γεγονός οτι μου ζήτησε να επέμβω. Θεωρώ ότι είναι ξεκάθαρα ζήτημα που πρέπει να το λύσουν μεταξύ τους. Απο την άλλη μέχρι τώρα ήταν χωστός απεναντί μου.
Ποια είναι η αποψήσας σας για τα ηχεία; Θεωρείτε ότι πρέπει να αντικατασταθούν;
Πολύ πρόσφατα αγόρασα 2 στήλες HECO Aurora 700. Κατα την εγκατάσταση τους, παρατήρησα ότι υπήρχαν κάποια "λευκά" σημάδια πάνω στο περιμετρικό λάστιχο του woofer.
Εβγαλα κάποιες φωτογραφίες και τις έστειλα στο κατάστημα απο το οποίο τα αγόρασα. Μου είπαν ότι δε γνωρίζουν τι είναι και ότι θα στείλουν email στην HECO. Μετά απο 1 εβδομάδα, μου ζήτησαν S/N. Τους έστειλα και το S/N και περίμενα ακόμα μία εβδομάδα+ για να πάρω την παρακάτω απάντηση απο τον προμηθευτή (δε ήταν σαφής αν η απάντηση ήρθε απο την HECO ή κάποιον προμηθευτή τους).
Είπαν λοιπόν ότι δεν το έχουν συναντήσει ξανά και ότι μπορεί να οφείλεται σε κάποιον απο τους παρακάτω λόγους:
- σε παρατεταμένη διάρκεια αποθήκευσης,
- αποθήκευση σε χώρο υψηλής υγρασίας
- ή σε αποθήκευση σε χώρο με υψηλή θερμοκρασία.
Ήρθε λοιπόν ένας υπάλληλος για να τα "καθαρίσει". Αφου καθάρισε ένα woofer τον σταμάτησα γιατί δεν εμπιστευόμουν το χέρι του. Το πανάκι με το λάδι ακούμπισε το χαρτί του woofer.
Πήρα τηλέφωνο το κατάστημα και μιλώνταςξανά με τον υπεύθυνο, ζήτησα να γίνει αντικατάσταση. Μου είπε ότι θα τον βοηθούσε να στείλω κι εγώ ο ίδιος mail στην HECO για να τους πιέσουμε, και το έκανα.
Προσωπικά δεν μου άρεσε το γεγονός οτι μου ζήτησε να επέμβω. Θεωρώ ότι είναι ξεκάθαρα ζήτημα που πρέπει να το λύσουν μεταξύ τους. Απο την άλλη μέχρι τώρα ήταν χωστός απεναντί μου.
Ποια είναι η αποψήσας σας για τα ηχεία; Θεωρείτε ότι πρέπει να αντικατασταθούν;
Attachments
-
68,4 KB Προβολές: 0
-
61,3 KB Προβολές: 0
-
102,4 KB Προβολές: 0
-
73,3 KB Προβολές: 0
-
80,5 KB Προβολές: 0