Μέχρι το 2010 η πόλη θα είναι ακίνητη

Μηνύματα
768
Reaction score
1
Δεν λεω οτι ολα δουλευουν σωστα....αλλά το: δεν ξέρουν το αντικείμενο και βγάζουν θεωρίες που στην πράξη δεν βελτιώνουν τίποτα και πολλές φορές δημιουργούν μεγαλύτερα προβλήματα ειναι πολύ γενικό και αφορα εναν ολοκληρο κλαδο επιστημονων με σημαντικές σπουδες (πολ.μηχανικοί), και καπως προσβλητικό
Πιστευω φαινεται τι δουλεια κανω:123:
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι οι εισηγήσεις τους είναι γενικές και δεν "φαίνεται" να μπαίνουν στον κόπο να κατέβουν στους δρόμους να δουν τι γίνετε. Φαίνεται ότι κανουν γενικές ασκήσεις επι χάρτου. Δεν θέλω να προσβάλω κανένα προσωπικά.

Το πρώτο θέμα του νήματος αυτού τα λέει όλα. Μιλάει για σχεδιασμό κλπ κλπ Προσπαθεί να εκφοβήσει ότι σε 1 χρόνο όλα θα σταματήσουν χωρίς να το τεκμηριώνει.

Μέχρι να γίνει ο σχεδιασμός θα περάσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Μετά θα πρέπει να εφαρμοστεί. Πόσο χρόνο θα πάρει;

Υπάρχει κάτι που μπορεί να γίνει μέχρι τότε;

Από παραδείγματα, έχετε προσέξει ότι όταν υπάρχει απεργία ΤΑΞΙ, δεν υπάρχει ξαφνικά κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αθήνα;

Δεν βλέπω κάποια εισήγηση που να αγγίζει το θέμα.

Επίσης στις Λεωφοριολωρίδες, σε κάποια σημεία (Βασ Κωνσταντίνου - Σοφίας προς Κηφισίας και αντίστροφα σε πολλά σημεία δημιουργούν bottlenecks που σταματάνε και τη ροή και τα λεωφορία που ακολουθούν πριν καν ξεκινήσει η Λ/Λ.

Αυτά οι ειδικοί δεν τα έχουν σχεδιάσει;

Πολλά φανάρια σε κεντρικούς δρόμους λειτουργούν αλλοπρόσαλλα και δεν υπάρχει σχεδιασμός για το πως θα πρέπει να τροφοδοτούνται κεντρικές αρτηρίες διατηρόντας παράλληλα μια σταθερή ροη.

Και θα συμφωνήσεις μαζί μου ότι δεν χρειάζονται ιδιαίτερες σπουδές για να αποφανθεί κάποιος ότι αν ο κόσμος παίρνει τα ΜΜΜ αντι το ΙΧ τότε η κίνηση θα βελτιωθεί!
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Δεν λεω οτι ολα δουλευουν σωστα....αλλά το: δεν ξέρουν το αντικείμενο και βγάζουν θεωρίες που στην πράξη δεν βελτιώνουν τίποτα και πολλές φορές δημιουργούν μεγαλύτερα προβλήματα ειναι πολύ γενικό και αφορα εναν ολοκληρο κλαδο επιστημονων με σημαντικές σπουδες (πολ.μηχανικοί), και καπως προσβλητικό
Πιστευω φαινεται τι δουλεια κανω:123:
Χωρίς να θέλω να σε θίξω προσωπικά, μπορούμε αν θέλεις να κάνουμε μια κουβέντα για το:
- ποιός ευθύνεται για την ασχήμια της Αθήνας και άλλων ελληνικών πόλεων, τη στιγμή που σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις πάνε τουρίστες να δούνε την πόλη, κι όχι την Ακρόπολη και μετά βουρ στα νησιά...
- ποιός ευθύνεται για το συγκοινωνιακό πρόβλημα του λεκανοπεδίου Αττικής;
- ποιός υπογράφει τα σχέδια των εργολάβων που με τις πολυκατοικίες-εκτρώματα τους (που ενίοτε μισογκρεμίζονται κιόλας) και τους δρόμους-καθρέπτες-καρμανιόλες είναι ντροπή για μια ευρωπαϊκή χώρα του 21ου αιώνα;

Για να μην πω κι άλλα...όλοι έχουμε το μερίδιο ευθύνης μας, και οι επαγγελματίες του κλάδου το περισσότερο.
 

Costas Coyias

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
26.165
Reaction score
23.479
Αφρική.. Νιγηρία... πάμε εκεί για επίπεδο ζωης!!
Μάλλον εκεί πρέπει να στείλουμε τους συγκοινωνιολόγους, και όλους αυτούς που δεν φρόντισαν να εκπαιδεύσουν τον Έλληνα, ώστε να μην του πέφτει η μύτη όταν χρησιμοποιεί το μετρό.
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Μέχρι το 2010 η πόλη θα είναι ακίνητη

Είμαι υπέρ των μέσων μαζικής συγκοινωνίας (Μετρό, λεωφορεία...) ασυζητιτί...
(Και θα είμουν ακόμη περισσότερο, εάν ήταν πιό φτηνές οι οδοντόκρεμες... και τα αρώματα... ...δυστυχώς...)
(...και πιο ακριβοί οι πατσάδες...)
 

Costas Coyias

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
26.165
Reaction score
23.479
...
- ποιός ευθύνεται για το συγκοινωνιακό πρόβλημα του λεκανοπεδίου Αττικής;
Για πες ρε Άκη. Πριν καμιά 15αριά χρόνια χρειάστηκα 50 λεπτά για να ανέβω την Αλεξάνδρας, και είχα βγει από τα ρούχα μου. Σε 50 λεπτά πάω από το Βόλο στα Τέμπη, με μέτριο γκάζι...
 



Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.954
Μηνύματα
3.068.058
Members
38.631
Νεότερο μέλος
Manosmathiou
Top