Μετά το εργοστασιακό, τι;

Μηνύματα
17
Reaction score
7
Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα,

σκέφτομαι να κάνω κάτι για να βελτιώσω τον ήχο σε ένα
Opel Astra H, 5θυρο, που αυτή τη στιγμή ειναι με εργοστασιακή πηγή και ηχεία.

  • Η πηγή είναι μια Delphi Grundig CD30 mp3 για την οποία δεν έχω επίσημα στοιχεία για την ισχύ της. Ξέρω όμως οτι έχει δύο TDA7375 σαν ενισχυτές (έναν για μπρος και έναν για τα πίσω). Απο το spec sheet τους βρήκα οτι ο καθένας δίνει 2x13W/4Ω, 1KHz, 1% THD, με Stereo Bridge (BTL) στα 12V, ενώ στα 14,4V φτάνει τα 20W ανα κανάλι. Άρα με ασφάλεια λέμε 4x15W RMS
  • Τα εργοστασιακά ηχεία είναι , χάρτινα, αγνώστων λοιπών στοιχείων (κατασκευής Faital). Τα μπροστά είναι 16,5εκ διαιρούμενα (τουιτεράκια σε ειδικη θέση στον καθρεφτη) και τα πίσω 13ρια.
  • Σαν στόχο έχω να τσιμπήσω ένα-δυο κλικ σε ένταση (τωρα θα έλεγα οτι είμαι ηδη στο 80% αυτού που θα ήθελα), λίγο περισσότερο μπασάκι (ίσως καποια στιγμή ένα underseat sub) και γενικά καλύτερο ήχο.

Διαβάζω απόψεις για ένα πρωτο δειλό βήμα, αλλά οι περισσότερες είναι διαμετρικά αντίθετες - με κλασσικότερο το "πρώτα ενισχυτή και μετά ηχεία" ή το ανάποδο. Οπότε θα ήθελα την γνώση σας.

Να ξεκινήσω απο μια
4άδα ηχεία (πχ η σειρά Hertz DSK) με κόστος 130€ μπρος-πισω ή να πάω σε έναν μικρό compact ενισχυτη των 100€ (πχ Pioneer gm-d1004) με τα ηχεία που έχω ήδη;

Υπολογίζω οτι μια aftermarket πηγή ξεφευγει σε κόστος μαζί με αντάπτορες και τα συναφή (130 μια απλή 2din + 130 για τα υπολοιπα). Και απότι κατάλαβα δεν έχουν και περισσότερη ισχύ απο όση έχει το εργοστασιακό μου. Αλλιώς θα την προτιμούσα
αντί του ενισχυτή για τα καλούδια της (Bluetooth κτλ)

Συνοπτικά ποια λύση θα δούλευε καλύτερα;
1. Εγκατάσταση μικρού ενισχυτή με τα ηχεία που ήδη έχω
2. Να αφήσω την πηγή που ήδη έχω αλλά να αλλάξω τα ηχεία με μια 4άδα νέα
3. Μια νέα αξιόλογη πηγή και αφήνω τα παλιά ηχεία ως έχουν
4. Αν δε δώσω 1 μισθό σε ολα τα παραπάνω, βελτίωση σε ήχο δε παίρνω, οπότε καλύτερα να αγοράσω απο ένα σετ ακουστικά ψείρες για οδηγό/συνοδηγό

Θα ήθελα να ακούσω τις προτάσεις σας, ώς πιο ειδικοί επι του θέματος, αλλα πάντα με γνώμονα οτι
ψάχνω λύσεις value for money, μιας και δε "ζω" μέσα στο αμάξι για να ρίξω πολύ χρήμα. Εξάλλου οι στόχοι μου ειναι (φαντάζομαι) χαλαροί γι αυτό το όχημα
 

Μηνύματα
271
Reaction score
127
προσωπικά θα τοποθετούσα έναν ενισχυτή άλλα πιο δυνατό τουλαχ 4Χ100@4ωμ ή καλυτερα 4Χ150@4ωμ rms
 

gid

Μηνύματα
7.318
Reaction score
8.541
Στη θέση σου θα κοιτούσα κατ' αρχήν μήπως με παίρνει να βάλω 6.5" ή 6Χ9 πίσω. Κάτι τέτοιο θα βοηθούσε πολύ. Αν δεν ήταν εφικτό, θα έπαιρνα 5καναλο (ή ίσως και 3κάναλο) ενισχυτή για τα (μισά) υπάρχοντα ηχεία και θα προσέθετα ένα σαμπ.
 

Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.281
Reaction score
853
Καλώς ήλθες.
ίσως χρειαστεί να κάνω ένα ποστ για να μην τα ξαναγράφω συνέχεια!
Ο σωστός ήχος είναι από τα εμπρός μεγάφωνα.
Τα πίσω μεγάφωνα είναι για τους πίσω.
Αλλάζοντας πηγή στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν θα κερδίσεις σε watt. Κάτι παραπάνω θα κερδίσεις από τις περισσότερες ρυθμίσεις ήχου ως προς την βελτίωση του. Επίσης η χρήση usb/flac θα σου δώσει ευκολία και καλό ήχο.
Αλλάζοντας τα εμπρός μεγάφωνα θα πρότεινα να ανεβάσεις ένα κλικ την κατηγορία που προανέφερες ώστε μελλοντικά να έχεις την δυνατότητα τοποθέτησης ενισχυτή. Έτσι γλυτώνεις διπλοπληρωμές.
Τα πίσω μεγάφωνα αν δεν τρίζουν άφησέ τα ως έχουν!
Η τοποθέτηση ενός ενισχυτή χρήζει έξτρα καλωδίωσης που θα έχει άμεση σχέση με το πάχος των καλωδίων με τα watt του ενισχυτή. Στο εμπόριο θα βρεις οικονομική καλωδίωση αλλά θα έχουν υψηλό ποσοστό αλουμινίου!!!, προσωπικά θα έβαζα μόνο χάλκινα!!! κι ας είναι λίγο πιο ακριβά.
Οι εργασίες τέτοιου τύπου πρέπει να γίνονται μια φορά!!!
Πρωτίστως θα άλλαζα τα εμπρός μεγάφωνα κι εφόσον σου αρέσουν τα hertz θα σου έλεγα τα cento.
Θα μπορούσες να κοιτάξεις για μεγάφωνα 3Ωμ ώστε να κερδίσεις αυτόματα το παραπάνω κλικ σε ένταση.
Ακούς, και μετά θ ασχοληθείς με τον αν θέλεις ενισχυτή. Αν θέλεις λοιπόν ενισχυτή, κοιτάς για 4κάναλο ίσως ψηφιακό (μικρό μέγεθος) κάτω από το κάθισμα που θα οδηγήσει τα νέα εμπρός μεγάφωνα και κάποιο μικρό sub 18 λίτρων στον χώρο αποσκευών. Καταλαβαίνω ότι δεν θέλεις όπως πολύς κόσμος ενός κουτιού πίσω αλλά δυστυχώς μόνο έτσι θα έχεις πετύχει το value for money.
 

Μηνύματα
17
Reaction score
7
Ο σωστός ήχος είναι από τα εμπρός μεγάφωνα.
Τα πίσω μεγάφωνα είναι για τους πίσω.
Άρα αν κατάλαβα καλά (ώς επαγγελματίας εγκαταστάτης αποτι βλέπω) για έναν τσίπη σαν κι εμένα θα πρότεινες για αρχή μόνο μπροστά ηχεία, (όπως πχ τα Hertz Cento CK165 που τα βρίσκω με ~130€ αλλά είναι 4Ω) τα οποία θα παίζουν καλύτερα ως ποιότητα αλλά όχι με μεγαλύτερη ένταση με την εργοστασιακή πηγή. ΑΝ φυσικά διάβασα σωστά το specsheet των ενισχυτων και τα Watt ειναι όντως 4x15W

Αν η πηγή αποδειχθεί τζούφια (ως προς τα watt) και δε μπορει να οδηγήσει τα ηχεία αυτά, πως προχωράμε; Φοβάμαι μήπως ένας speaker input ενισχυτής όπως ο Pioneer GB-D1004 (4x45W RMS) δεν διατηρήσει έστω την στοιχειώδη ποιότητα που δινει η εργοστασιακή πηγή, και πρέπει να αλλάξω ΚΑΙ αυτή.

Τα πίσω ηχεία δεν έχουν βλάβη, αλλά ειναι πολύ μουντά και σε λιγο μεγαλύτερη ένταση μπουκώνουν. Γι αυτό σκεφτόμουν αλλαγή


προσωπικά θα τοποθετούσα έναν ενισχυτή άλλα πιο δυνατό
Μιας και είμαι ικανοποιημένος κατα 80-90% απο την ένταση του εργοστασιακού, έναν ισχυρότερο ενισχυτή θα τον έβαζα μόνο αν ήμουν υποχρεωμένος να το κάνω (για να υποστηριξει συγκεκριμένα ηχεία πχ).

Στη θέση σου θα κοιτούσα κατ' αρχήν μήπως με παίρνει να βάλω 6.5" ή 6Χ9 πίσω. Κάτι τέτοιο θα βοηθούσε πολύ. Αν δεν ήταν εφικτό, θα έπαιρνα 5καναλο (ή ίσως και 3κάναλο) ενισχυτή για τα (μισά) υπάρχοντα ηχεία και θα προσέθετα ένα σαμπ.
Το sub δε το αποκλείω, κι αποτι διαβάζω είναι απο τα must για να πάρεις πραγματικά χαμηλές συχνότητες, ακόμα κι αν δε σε ενδιαφέρει το μπουμ-μπουμ. Ισως κάποιο αυτοενισχυόμενο under-seat σε 2η φάση (και να δω αν χωράει κάπου στην καμπίνα)

Για τα οβάλ στην εταζέρα ακούω άσχημα σχόλια και για τη μετατροπή απο 13ρια σε 16,5ρια πίσω δε βρίσκω το παραμικρό στοιχείο online. Οπότε φαντάστηκα οτι είναι ή πολυέξοδο ή αδύνατο...
 

gid

Μηνύματα
7.318
Reaction score
8.541
Για τα οβάλ στην εταζέρα ακούω άσχημα σχόλια και για τη μετατροπή απο 13ρια σε 16,5ρια πίσω δε βρίσκω το παραμικρό στοιχείο online. Οπότε φαντάστηκα οτι είναι ή πολυέξοδο ή αδύνατο...
Άσε το ον-λάιν και πήγαινε σε δοκιμασμένο εγκαταστάτη να δει το αμάξι και να σου πει. Τα πίσω ηχεία έχουν σημαντική συνεισφορά στο συνολικό ήχο και όπως γράφεις αυτά που έχεις έχουν σημαντική αρνητική συνεισφορά.

Ο ειδικός παραπάνω σου έγραψε πώς να κοιτάξεις να αυξήσεις την ένταση που παίρνεις από μπροστά με νέα ηχεία χαμηλότερης αντίστασης. Τα οποία μάλιστα θα μπορούσαν να είναι και υψηλότερης ευαισθησίας σε σύγκριση με τα τωρινά.
 

Μηνύματα
271
Reaction score
127
Άρα αν κατάλαβα καλά (ώς επαγγελματίας εγκαταστάτης αποτι βλέπω) για έναν τσίπη σαν κι εμένα θα πρότεινες για αρχή μόνο μπροστά ηχεία, (όπως πχ τα Hertz Cento CK165 που τα βρίσκω με ~130€ αλλά είναι 4Ω) τα οποία θα παίζουν καλύτερα ως ποιότητα αλλά όχι με μεγαλύτερη ένταση με την εργοστασιακή πηγή. ΑΝ φυσικά διάβασα σωστά το specsheet των ενισχυτων και τα Watt ειναι όντως 4x15W

Αν η πηγή αποδειχθεί τζούφια (ως προς τα watt) και δε μπορει να οδηγήσει τα ηχεία αυτά, πως προχωράμε; Φοβάμαι μήπως ένας speaker input ενισχυτής όπως ο Pioneer GB-D1004 (4x45W RMS) δεν διατηρήσει έστω την στοιχειώδη ποιότητα που δινει η εργοστασιακή πηγή, και πρέπει να αλλάξω ΚΑΙ αυτή.

Τα πίσω ηχεία δεν έχουν βλάβη, αλλά ειναι πολύ μουντά και σε λιγο μεγαλύτερη ένταση μπουκώνουν. Γι αυτό σκεφτόμουν αλλαγή



Μιας και είμαι ικανοποιημένος κατα 80-90% απο την ένταση του εργοστασιακού, έναν ισχυρότερο ενισχυτή θα τον έβαζα μόνο αν ήμουν υποχρεωμένος να το κάνω (για να υποστηριξει συγκεκριμένα ηχεία πχ).



Το sub δε το αποκλείω, κι αποτι διαβάζω είναι απο τα must για να πάρεις πραγματικά χαμηλές συχνότητες, ακόμα κι αν δε σε ενδιαφέρει το μπουμ-μπουμ. Ισως κάποιο αυτοενισχυόμενο under-seat σε 2η φάση (και να δω αν χωράει κάπου στην καμπίνα)

Για τα οβάλ στην εταζέρα ακούω άσχημα σχόλια και για τη μετατροπή απο 13ρια σε 16,5ρια πίσω δε βρίσκω το παραμικρό στοιχείο online. Οπότε φαντάστηκα οτι είναι ή πολυέξοδο ή αδύνατο...
δεν μπουκώνει τπτ άπλα για κάποιο λόγω ακούγεται η παραμόρφωσή πιο έντονα απ τα πίσω μεγάφωνα ... ο ενισχυτής δεν είναι μόνο έντασή τεσπα αυτός που κοιτάς είναι πολύ αδύναμος, θα χεις διαφορά δε λέω άλλα όχι τπτ το ιδιαίτερο

για 16αρια πίσω πρέπει να κόψεις την λαμαρίνα δεν είναι τπτ για κάποιον που γνωρίζει
 

Μηνύματα
17
Reaction score
7
Φανταζόμουν οτι με spacers θα μπορούσε να χωρέσει ένα μεγαλύτερο ηχειο στα πίσω 13ρια.
Το άγχος μου δεν ειναι τόσο τα μηχανολογικά,... αυτα τα μετράω και μετά αγοράζω με ασφάλεια.

Αγχώνομαι μη τυχον αγοράσω πραγματα αταίριαστα ηχητικά και το αποτέλεσμα ειναι χειρότερο απο πριν.
Περισσότερο δηλαδή ζητάω τις γνώσεις σας για να αποφύγω βλακείες αρχάριου, παρά για να πετύχω κάποια ανέφικτη τελειότητα.

Πχ το πλεονέκτημα των διαιρουμενων με τις κατευθυντικές συχνότητες των tweeter στο κατάλληλο ύψος, το αναγνωρίζω. Αλλά για να απλοποιήσω την εγκατάσταση μια σκέψη μου ήταν να αφήνα ως εχει τα εργοστασιακά tweeter και να έβαζα για αρχή μονο νέα γουφερ μπροστα (πχ Hertz Cento C165) ή ομοαξονικά (CX165) - παράλληλα με τα προυπαρχοντα tweeter.

Θα τα εκανα σκ@$#α στο βωμό της φτήνιας και της ευκολίας ή και πάλι θα είχα κέρδη σε σχέση με εργοστασιακά;
 

Μηνύματα
17
Reaction score
7
Ο ειδικός παραπάνω σου έγραψε πώς να κοιτάξεις να αυξήσεις την ένταση που παίρνεις από μπροστά με νέα ηχεία χαμηλότερης αντίστασης. Τα οποία μάλιστα θα μπορούσαν να είναι και υψηλότερης ευαισθησίας σε σύγκριση με τα τωρινά.
Εχω διαβάσει πάρα πολλά μαζεμένα το τελευταίο διάστημα, αλλά μάλλον εχω μπερδευτεί απο τα πολλά αντικρουόμενα.
Επιβεβαιώστε μου αν τα γνωρίζει κάποιος υπέυθυνα ώστε να ξέρω τι να ψάχνω:

- Μικρότερη εμπέδηση (λιγότερα ohm) σημαίνει με τον ίδιο ενισχυτή μπορει το ηχείο να δώσει μεγαλύτερη ένταση;;
- Με υψηλότερη ευαισθησία (περισσότερα db) πάλι σε ενταση δε κερδίζουμε;
 

Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.281
Reaction score
853
Εχω διαβάσει πάρα πολλά μαζεμένα το τελευταίο διάστημα, αλλά μάλλον εχω μπερδευτεί απο τα πολλά αντικρουόμενα.
Επιβεβαιώστε μου αν τα γνωρίζει κάποιος υπέυθυνα ώστε να ξέρω τι να ψάχνω:

- Μικρότερη εμπέδηση (λιγότερα ohm) σημαίνει με τον ίδιο ενισχυτή μπορει το ηχείο να δώσει μεγαλύτερη ένταση;; NAI
- Με υψηλότερη ευαισθησία (περισσότερα db) πάλι σε ενταση δε κερδίζουμε; NAI KAI AN EINAI ARKETA dB Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ.
Μην βάλεις ομοαξονικό, βάλε διαιρούμενο.
Αφού έχεις άγχος μην κάνεις λάθος κάνε βήμα βήμα τις κινήσεις σου!
 

Μηνύματα
271
Reaction score
127
Φανταζόμουν οτι με spacers θα μπορούσε να χωρέσει ένα μεγαλύτερο ηχειο στα πίσω 13ρια.
Το άγχος μου δεν ειναι τόσο τα μηχανολογικά,... αυτα τα μετράω και μετά αγοράζω με ασφάλεια.

Αγχώνομαι μη τυχον αγοράσω πραγματα αταίριαστα ηχητικά και το αποτέλεσμα ειναι χειρότερο απο πριν.
Περισσότερο δηλαδή ζητάω τις γνώσεις σας για να αποφύγω βλακείες αρχάριου, παρά για να πετύχω κάποια ανέφικτη τελειότητα.

Πχ το πλεονέκτημα των διαιρουμενων με τις κατευθυντικές συχνότητες των tweeter στο κατάλληλο ύψος, το αναγνωρίζω. Αλλά για να απλοποιήσω την εγκατάσταση μια σκέψη μου ήταν να αφήνα ως εχει τα εργοστασιακά tweeter και να έβαζα για αρχή μονο νέα γουφερ μπροστα (πχ Hertz Cento C165) ή ομοαξονικά (CX165) - παράλληλα με τα προυπαρχοντα tweeter.

Θα τα εκανα σκ@$#α στο βωμό της φτήνιας και της ευκολίας ή και πάλι θα είχα κέρδη σε σχέση με εργοστασιακά;
όχι θέλει κόψιμο η λαμαρίνα δεν υπάρχει χώρος για αντάπτορες
 

Μηνύματα
17
Reaction score
7
Μην βάλεις ομοαξονικό, βάλε διαιρούμενο.
Αφού έχεις άγχος μην κάνεις λάθος κάνε βήμα βήμα τις κινήσεις σου!
Καταρχήν, ευχαριστώ και πάλι για τις συμβουλές. Θα αποφύγω το ομοαξονικό σίγουρα μπροστά.
Όσο διαβάζω περι του θέματος, τοσο κατανοώ οτι υπάρχει ενα κατώφλι κόστους πάνω απο το οποίο ακούς πραγματικές διαφορές. Με ζορίζει, καθώς δε μπορώ να διαθέσω τα χρήματα, αλλά έτσι ειναι.

Ήταν απορία μου να βλέπω ακόμα και φτηνές σειρές hertz με 93db SPL και τα αντίστοιχα Focal να δηλώνουν 87-90db. Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση της υποψίας οτι στα πολλά db SPL κερδίζεις σε ένταση αλλά χάνεις σε ποιότητα (κάπου θα έπρεπε να χάνεις).

Αν για ευκολία εγκατάστασης παω ως πρώτο βήμα σε ένα σκέτο woofer μπροστά (πχ τα Hertz Cento C165), αφήνοντας τα εργοστασιακά tweeter μέχρι νεωτέρας, φαντάζομαι δεν θα ήταν άκυρο σαν επιλογή, έτσι δεν είναι;
 

Μηνύματα
271
Reaction score
127
Καταρχήν, ευχαριστώ και πάλι για τις συμβουλές. Θα αποφύγω το ομοαξονικό σίγουρα μπροστά.
Όσο διαβάζω περι του θέματος, τοσο κατανοώ οτι υπάρχει ενα κατώφλι κόστους πάνω απο το οποίο ακούς πραγματικές διαφορές. Με ζορίζει, καθώς δε μπορώ να διαθέσω τα χρήματα, αλλά έτσι ειναι.

Ήταν απορία μου να βλέπω ακόμα και φτηνές σειρές hertz με 93db SPL και τα αντίστοιχα Focal να δηλώνουν 87-90db. Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση της υποψίας οτι στα πολλά db SPL κερδίζεις σε ένταση αλλά χάνεις σε ποιότητα (κάπου θα έπρεπε να χάνεις).

Αν για ευκολία εγκατάστασης παω ως πρώτο βήμα σε ένα σκέτο woofer μπροστά (πχ τα Hertz Cento C165), αφήνοντας τα εργοστασιακά tweeter μέχρι νεωτέρας, φαντάζομαι δεν θα ήταν άκυρο σαν επιλογή, έτσι δεν είναι;
Δεν μπορεί να σου πει κανένας αν θα ναι οκ ή όχι χωρίς να γνωρίζουμε τους παραμέτρους thiele small του εργοστασιακού tweeter και τα χαρακτηριστικά του εργοστασιακού crossover μπορείς να τα βάλεις να παίξουν μαζί και αν σ αρέσει εμάς μας περισσεύει
 

Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.281
Reaction score
853
Ναι, ξεκίνα με τα cento 165. Βήμα βήμα και σωστά. Ούτως η άλλως όποτε μπορείς τοποθετείς και τα tweeter αφού πωλούνται και ξεχωριστά.
Κατά την τοποθέτηση θα χρειαστεί να τοποθετηθεί έστω λίγο μονωτικό υλικό τουλάχιστον στην πίσω πλευρά του μεγαφώνου ώστε να πιάσουν τόπο τα χρήματα και να ανεβάσεις το value for money.
 

Μηνύματα
17
Reaction score
7
Κατά την τοποθέτηση θα χρειαστεί να τοποθετηθεί έστω λίγο μονωτικό υλικό τουλάχιστον στην πίσω πλευρά του μεγαφώνου ώστε να πιάσουν τόπο τα χρήματα και να ανεβάσεις το value for money.
Ευχαριστώ, θα προχωρήσω κάπως έτσι λοιπόν!

Έχω διαβάσει αρκετά για τα υλικά που μπορεί κάποιος να βαλει στην πόρτα. Αυτο με την προσθήκη ηχοαπορροφητικού υλικού ακριβώς πίσω απο το μεγάφωνο για τον περιορισμό αντηχήσεων, θα το κάνω σίγουρα.

Για τοποθέτηση υλικών απο αρχάριο σαν κι εμένα, ποιος απο τους 3 παρακάτω στόχους ειναι ο πιο σημαντικός;

- η ηχομόνωση απο τους εξωτερικούς ήχους; (δύσκολο γιατί θέλει πολύ υλικό)
- η απάλειψη δονήσεων της λαμαρίνας; (ειδικά της εξωτερικής - φαντάζομαι θα το πετύχω σχετικά ευκολα με χρήση απλής ασφαλατοταινίας σε αδύναμες ή/και μεγάλες επιφάνειες)
- η δημιουργία όσο γίνεται "κλειστού κουτιού" με χρήση μονοκόμματων υλικών; (πρακτικά αδύνατο να μπω στη διαδικασία δημιουργίας πανελ, απλα το παραθέτω για να μάθω τη σημασία του)
 

Μηνύματα
1.928
Reaction score
787
Στην εταζιέρα δεν θα παίξουν ποτέ σωστα αν δεν είχε θέση απο το εργοστάσιο.

Εβαλά jbl των 200€ στο insignia με ενισχυτή απο το παλιό αμάξι και ηταν τραγικό το αποτέλεσμα.

Με δυο σωστά ηχεία μπροστά θα κερδίσεις πολλά όπως και εγώ.

Αυτή ηταν η δική μου λύση και ο ενισχυτής με ενα μικρό sub στις αποσκευές.
 

Μηνύματα
17
Reaction score
7
Στην εταζιέρα δεν θα παίξουν ποτέ σωστα αν δεν είχε θέση απο το εργοστάσιο .
Την έχω αφήσει εξ αρχής εκτός την λύση με τα οβάλ στην εταζέρα, καθώς ακούω πολλά άσχημα σχόλια.

'Ενα μικρό sub που μπορεί να τοποθετηθεί κάτω απο κάθισμα είναι σίγουρα το επόμενο βήμα. Και γλυκοκοιτάω απο τώρα το Alpine PWE-S8 (https://www.alpine-usa.com/product/pwe-s8)

Τι έτους είναι το insignia; Μήπως φοράει παραπλήσια πηγή με το CD30 mp3 που έχω εγώ στο AstraH (να πάρω λίγο θάρρος για τις δυνάμεις της, καθώς φοβάμαι οτι είναι χάλια)
 

Μηνύματα
14.869
Reaction score
20.413
- η ηχομόνωση απο τους εξωτερικούς ήχους; (δύσκολο γιατί θέλει πολύ υλικό)
- η απάλειψη δονήσεων της λαμαρίνας; (ειδικά της εξωτερικής - φαντάζομαι θα το πετύχω σχετικά ευκολα με χρήση απλής ασφαλατοταινίας σε αδύναμες ή/και μεγάλες επιφάνειες)
- η δημιουργία όσο γίνεται "κλειστού κουτιού" με χρήση μονοκόμματων υλικών; (πρακτικά αδύνατο να μπω στη διαδικασία δημιουργίας πανελ, απλα το παραθέτω για να μάθω τη σημασία του)
το 1 και 2 γίνονται ταυτόχρονα με χρήση κατάλληλου "ασφαλτόπανου" (γιατί πλέον δεν είναι ασφαλτόπανα αυτά) και είναι εντυπωσιακό το αποτέλεσμα

το 3ο δεν γίνεται ποτέ , αλλά με το ίδιο υλικό θα κλείσεις τις οπές συντήρησης της λαμαρίνας και σίγουρα θα είναι καλύτερα με παρά χωρίς.
 

Μηνύματα
1.928
Reaction score
787
Την έχω αφήσει εξ αρχής εκτός την λύση με τα οβάλ στην εταζέρα, καθώς ακούω πολλά άσχημα σχόλια.

'Ενα μικρό sub που μπορεί να τοποθετηθεί κάτω απο κάθισμα είναι σίγουρα το επόμενο βήμα. Και γλυκοκοιτάω απο τώρα το Alpine PWE-S8 (https://www.alpine-usa.com/product/pwe-s8)

Τι έτους είναι το insignia; Μήπως φοράει παραπλήσια πηγή με το CD30 mp3 που έχω εγώ στο AstraH (να πάρω λίγο θάρρος για τις δυνάμεις της, καθώς φοβάμαι οτι είναι χάλια)
Του 2009 μια χαρά είναι η πηγή σου με δυο ευαίσθητα καλά ηχεία μπροστά θα είναι η νύχτα με την ημέρα.
 

Μηνύματα
17
Reaction score
7
Του 2009 μια χαρά είναι η πηγή σου με δυο ευαίσθητα καλά ηχεία μπροστά θα είναι η νύχτα με την ημέρα.
Ποια ηχεία έχεις βάλει εσύ; Κόλλησα με τα Hertz λόγω των τιμών, αλλά αν έχετε θετικές εμπειρίες και προτάσεις με ενδιαφέρει πολύ.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • spylab
    Shalom

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.316
Μηνύματα
2.858.268
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top