Μετραει καλα-ακουγεται καλα;

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.398
Reaction score
27.684
Πρέπει να υπάρχει κάμερα που σε βλέπει λογικά για να δουλέψει αυτό, έτσι δεν είναι?
Ναι, όλα αυτά είναι από μελέτες με εξειδικευμένα γυαλιά που έχουν βάλει τα άτομα που συμμετείχαν.
Δεν είναι από την κάμερα του υπολογιστή αν ρωτάς κάτι τέτοιο.
Τα ανεβάζω γιατί ο κόσμος θεωρεί ότι οι online επιλογές του στις αγορές είναι "ελεύθερες".

Νot, εδώ και χρόνια.
Δείτε τα pages αλλά και τα images.

 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.398
Reaction score
27.684
Δεν είναι ελεύθερες από την εποχή της TV εδώ και μισό αιώνα για το διαδίκτυο μιλάμε τώρα? Καταιγισμός...
Ναι μόνο για Web μιλάω.
Και έδειξα μόνο το eye tracking.
Υπάρχουν και άλλα, για το κείμενο κλπ.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.398
Reaction score
27.684
Ναι, το ξέρω...
Το πήγα και πιο πίσω χάριν υπερβολής για έμφαση.
Τότε δεν υπήρχε όλη αυτή η πληροφορία. Τώρα τον καταναλωτή τον κάνεις ότι θες. Και ας ακούγεται ακραίο, έτσι είναι.
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.075
Reaction score
18.684
Θυμάμαι στη σχολή που μας έλεγαν (το αυτονόητο) πως αν δεις μια εικόνα με επαρκής επανάληψη (νομίζω 70-80 ήταν) ''γράφεται'' και με το κατάλληλο ερέθισμα βγαίνει στην επιφάνεια και ίσως καθορίσει τις επιλογές σου.
Θεματική ''διαφήμιση''.
Τώρα το έχουν τερματίσει...
Από όλες τις πλευρές και οπτικές...
 
Last edited:

Μηνύματα
501
Reaction score
705
Νομίζεις.
Αν θεωρείς ότι δεν μπορούν να επηρεάσουν την επιλογή σου online, think again.

Ξέρουν τα πάντα, και όχι απλά τη επισκέφθηκες. Με τζίρο $400 δις ετήσιος σε online πωλήσεις μόνο US λες να άφησαν στην τύχη ή στην επιλογή του πελάτη;
Ξέρουν τη βλέπεις, που πάει το μάτι, πως ταξιδεύει πάνω στη σελίδα, για πόση ώρα κοίτα τη, τη convertion έχει η εικόνα ανάλογα το μέγεθος της, που είναι στη σελίδα και πως δείχνει το προϊόν, τη convertion έχει το κείμενο ανάλογα το μέγεθος του, τον τρόπο γραφής, τα κενά, ανάλογα την τιμή, το μέγεθος γραμματοσειράς, το χρώμα, την έκπτωση
και όσα ακόμα δε φαντάζεσαι.
Μία εικόνα μόνο μπορεί να επηρεάσει την επιλογή σου.
Πριν χρόνια μεγάλη διαφημιστική δημιούργησε 2 landing pages για site που πουλά στρώματα ύπνου. Ο κάθε επισκέπτης έβλεπε διαφορετική landing page.
Όσοι είδαν την εικόνα που είχε σχέση με χρήματα και το ανάλογο κείμενο αγόρασαν ακριβό στρώμα. Όσοι είδαν εικόνα που είχε σχέση με σύννεφα και το ανάλογο κείμενο αγόρασαν αναπαυτικό.
Αυτά δεν είναι καινούργια αλλά δεδομένα μη σου πω και 20 χρόνια πίσω.
Πλέον στην Αμερική υπάρχουν εταιρείες marketing που κάνουν μόνο αυτό. Συνεργάζονται με τους νευροεπιστήμονες και τα δεδομένα τα βάζουν κάτω και τα μετατρέπουν σε προϊόντα που θα πουλήσουν στον πελάτη.
Πως θα φτιαχτεί σωστά ένα site, μια παρουσίαση, τα services στο customer support κλπ. Και όλες οι εταιρείες που συνεργάζονται με τέτοια γραφεία μιλάνε όχι μόνο για αύξηση πωλήσεων που φτάνει μέχρι και 300% αλλά και για ποιο ευχαριστημένους πελάτες.
Σχετικά με τα reviews το τη μπορεί να πει ο καθένας είναι λίγο θέμα.
Πολλά μπορούμε να πούμε, αλλά το τη μπορούμε να αποδείξουμε μας κρατάει πίσω και προσωπικά δεν έχω καμία όρεξη για τρεχάματα σε δικαστήρια.
Plus αυτό που μου είχε πει παλιά εδώ στο forum ο Αρβατινάκης: Αν δεν μπορείς να το αποδείξεις ή αν δεν πεις ονόματα καλύτερα μην το πεις καθόλου.

Δε διαφωνώ πουθενά σε αυτά που λες (κάτι σκαμπάζω και από μαρκετινγκ και από τεχνολογία) αλλά στο τέλος έρχεται και το υποκειμενικά αντικειμενικό της υπόθεσης, η γεύση, οι τανίνες, η οξύτητα η επίγευση κτλπ. Θέλεις να μου πεις πως θα επηρεάσει το μαρκετινγκ κάθε ένα από αυτά γιατί το χάνω? Προσωπικά αν μου βάλεις τρια κρασιά στο τραπέζι θα διαλέξω αυτό που αρέσει περισσότερο στον ουρανίσκο ασχέτως τιμής και εμφάνισης μπουκαλιού ή και μουσικής που θα ακούω όταν το αγοράζω (γιατί σπανίως πάω σε κάβες και ακόμα πιο σπάνια σε κάβες που παίζουν μουσική), θεωρώ και ασχέτως του τι μου έχει πασάρει το διαδίκτυο αφού ακόμα δεν έχει πρόσβαση στους γευστικούς μου κάλυκες. Επίσης μιας που πιάσαμε τα ανθρωπιστικά, έχεις πάει στο μέσο όρο και έχεις αφήσεις εκτός τον άνθρωπο που επιλέγει (ηχείο ή κρασί) συνειδητά, με επίγνωση, ας τολμήσω να πω και ουσιαστική γνώση και εμπειρία. Οκ δύσκολος δρόμος αλλά ας μη τρελαθούμε δεν είναι και αδιάβατος, κριτική σκέψη θέλει και διάθεση.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.398
Reaction score
27.684
έχεις πάει στο μέσο όρο
Όχι εγώ, οι μελέτες.
Εγώ copy paste κάνω.
έχεις αφήσεις εκτός τον άνθρωπο που επιλέγει
Υπάρχει αυτός που επιλέγει γιατί ψάχνει, και αυτός που επιλέγει γιατί νομίζει πως ψάχνει. Ο δεύτερος ανήκει στους από πάνω. :rolleyes:

Μην ξεχνάς ότι ο ψαγμένος αγοραστής είναι ούτε το 10% της συνολικής δύναμης.
 


Μηνύματα
501
Reaction score
705
Όχι εγώ, οι μελέτες.
Εγώ copy paste κάνω.

Υπάρχει αυτός που επιλέγει γιατί ψάχνει, και αυτός που επιλέγει γιατί νομίζει πως ψάχνει. Ο δεύτερος ανήκει στους από πάνω. :rolleyes:

Μην ξεχνάς ότι ο ψαγμένος αγοραστής είναι ούτε το 10% της συνολικής δύναμης.

Ναι βρε συ, κατάλαβες τι θέλω να πω, δεν απευθύνθηκα προσωπικά σε σένα, απλά εσύ είσαι το μέσο για τα αποτελέσματα των ερευνών εξού και το σχόλιο σε πρώτο πρόσωπο.
Κατά τα άλλα συμφωνούμε και πιστεύω πως πολύς κόσμος εδώ δεν αποτελεί μέσο όρο αγοραστή (ασχέτως σωστής/λάθος τοποθέτησης) με αυτά που έχω διαβάσει μέχρι τώρα.
 






Μηνύματα
501
Reaction score
705
Το θεμα ειναι να μην ψαχνεις το απολυτο διοτι ποτε δε θα ευχαριστηθεις!Ειναι το λεγομενο Upgraditis.

Γιανννη πιστεύω το απόλυτο μπορείς να βρεις πολύ πολύ οικονομικά στον ήχο, πας σε μια συναυλία και το ζεις και το ευχαριστιέσαι στο έπακρο.
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.407
Reaction score
50.361
εννοείς ότι απολαμβάνουν τη διαδρομή?
ίσως...πιο αναίμακτα από άλλους...
- ναί αυτό εννοώ . . . και σίγουρα αναίμακτα . . . με κάθε αγορά ή κατέβασμα ( ήχου ή εικόνας ) , ξαναζούν/με το όνειρο
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.062
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top