- Μηνύματα
- 311
- Reaction score
- 100
Δεν ξέρω αν είναι η σωστή κατηγορία αυτή, ή αν πρέπει να πάει στην DIY...
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή...Λίγο πριν τα χριστούγεννα έπεσα σε αυτό το σαιτ http://lpturntables.blogspot.gr/2013/06/pro-ject-xpression-iii-motor-base-tweak.html είναι στην ουσία ένα σαιτ για βελτιώσεις ρεγγα, αλλά έχει ιδέες και για άλλα παρόμοια πικάπ. Για να μη τα πολυλογώ το έκανα όπως ακριβώς τα λέει στο σαιτ, με τη μόνη διαφορά πως έφτιαξα δικιά μου βάση για να έρθει το μοτέρ στην ίδια ευθεία με το υποπλατό, μιας αυτή που δείχνει στο σαιτ την πουλάει γύρω στα 100 ευρώ, και έβαλα 3 ποδαράκια από καουτσούκ. Δεν έχω βγάλει καθαρές φωτό από το πως ήταν το μοτέρ, αλλά βάζω μερικές.
Εδώ φαίνεται, αν και όχι πολύ καθαρά, δίπλα από το αριστερό ποδαράκι του πικάπ, η βάση που έφτιαξα, το μοτέρ περνάει από την τρύπα που έχει ήδη το σασί.
Εδώ η τρύπα που έχσει το σασί, την οποία μεγάλωσα λίγο, για να μη βρίσκει το μοτέρ στο σασί.
Επίσης αποφάσισα να βγάλω τελείως εκτός την πλακέτα για το μοτέρ, που ήταν βιδωμένη στην κάτω μεριά του σασί δίπλα στο μοτέρ και τον διακόπτη εκκίνησης, και τα έβαλα σε ένα ξεχωριστό κουτί.
Και δύο με το speedbox κολλημένο πάνω στο κουτί. Από μπροστά...
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή...Λίγο πριν τα χριστούγεννα έπεσα σε αυτό το σαιτ http://lpturntables.blogspot.gr/2013/06/pro-ject-xpression-iii-motor-base-tweak.html είναι στην ουσία ένα σαιτ για βελτιώσεις ρεγγα, αλλά έχει ιδέες και για άλλα παρόμοια πικάπ. Για να μη τα πολυλογώ το έκανα όπως ακριβώς τα λέει στο σαιτ, με τη μόνη διαφορά πως έφτιαξα δικιά μου βάση για να έρθει το μοτέρ στην ίδια ευθεία με το υποπλατό, μιας αυτή που δείχνει στο σαιτ την πουλάει γύρω στα 100 ευρώ, και έβαλα 3 ποδαράκια από καουτσούκ. Δεν έχω βγάλει καθαρές φωτό από το πως ήταν το μοτέρ, αλλά βάζω μερικές.
Εδώ φαίνεται, αν και όχι πολύ καθαρά, δίπλα από το αριστερό ποδαράκι του πικάπ, η βάση που έφτιαξα, το μοτέρ περνάει από την τρύπα που έχει ήδη το σασί.

Εδώ η τρύπα που έχσει το σασί, την οποία μεγάλωσα λίγο, για να μη βρίσκει το μοτέρ στο σασί.

Επίσης αποφάσισα να βγάλω τελείως εκτός την πλακέτα για το μοτέρ, που ήταν βιδωμένη στην κάτω μεριά του σασί δίπλα στο μοτέρ και τον διακόπτη εκκίνησης, και τα έβαλα σε ένα ξεχωριστό κουτί.


Και δύο με το speedbox κολλημένο πάνω στο κουτί. Από μπροστά...
