Μου Το Κατασχέσανε......................

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Συμφωνώ με τα κόκκινα ΔΙΑΦΩΝΩ με τα μαύρα!
Σταμάτα να με αντιγράφεις. :?



Το ότι γίνομαι παράνομος είναι κάτι στο οποίο θα συμφωνήσω.
Αλλά θα γινόμουν νομοταγής αν δεν με δούλευαν.
Πως να μην γίνεις παράνομος όταν σε ευθείες με νησίδα και 2+ λωρίδες σου βάζουν όριο τα.........100?
Πως να μην παρανομίσεις όταν έχεις όριο στην εθνική σε πάρα πολλά σημεία τα......60?
Ακόμα και με 120 που πας Μιχάλη στο 70% των χιλιομέτρων είσαι παράνομος!
Και με την μηχανή ακόμα χειρότερα (το ξέρετε ότι οι μηχανές έχουν σαν όριο τα 110 στην εθνική?)
Άλλο να πας με 120 στα 100 και άλλο να πας με 210. Υπάρχει διαφορά. Ομολογουμένως τα όρια είναι απαράδεκτα μικρά σε αρκετές περιπτώσεις, όμως συμβαδίζουν με τις ικανότητες της πλειοψήφίας των οδηγών. Επειδή συνεπώς δεν είναι δυνατόν να τους μάθεις την αντίδραση στην υπερστροφή και υποστροφή, επειδή είτε οδηγάνε κάθε Σαββατοκύριακο είτε κάθε μέρα, αλλά και στις δύο περιπτώσεις δεν έχουν τη κατάλληλη παιδεία και είναι γεμάτοι από εγωισμό μην τους περάσει κανένας, βάζουνε τα όρια χαμηλά για να φοβούνται μην τους γράψουν και έτσι με ένα σπάρο δύο τρυγόνια.
Άραγε είναι τυχαίο που στη περιοχή από Κόρινθο έως Πάτρα μειώθηκαν τα τροχαία σε ποσοστό 30% από τότε που έγιναν τα μέτρα σκληρά;;; Δεν νομίζω. Τίποτα δεν είναι τυχαίο. :roll:

Δηλ. Μιχάλη ΠΟΤΕ δεν ξεπέρασες τα 110?
Και αν ναι, τότε γιατί πήρες μηχανή 1200 κυβικά?
Θα έκανες την δουλειά σου και με κάτι μικρότερο!
Φυσικά και ξεπέρασα τα 110 αλλά προσπαθώ να κινούμαι μέσα στο όριο, όσο ελάχιστο και νά είναι αυτό. Ασε που μπορείς να πας με 120 και να είναι όλα καλά. Σπάνια θα σε γράψουν με τέτοια μικρή απόκλιση και πάλι θα είναι μικρό το πρόστιμο. Δεν υπάρχει μόνο το 110 και 210 αλλά και αρκετές ταχύτητες ανάμεσα.
Το ζήτημα της μηχανής των 1200 δεν είναι απαραίτητα συμβατό με το θέμα της ταχύτητας. Γιατί τότε δεν πήρα το R1 αλλά naked;;. Το πήρα γιατι μου άρεσε και μου αρέσουν οι ροπές αλλά με τίποτα για να πηγαίνω με 220.
Μάλλον πρόκειται για αλλαγή αντίληψης ίσως και μεγάλωμα ηλικίας που θέτει άλλα πράγματα σε μαγαλύτερη βαρύτητα παρά το να τρέχω στους δρόμους.

Εν' κατακλείδι όλοι, όπως το έχουμε εκτενέστερα κουβεντιάσει, θα μπορούσαν να κάνουν τι δουλειά τους με κάτι πιο απλό, πιο φτηνό ή και χωρίς αυτό. 8)
 

Μηνύματα
17.716
Reaction score
25.498
btw μηπως ξερετε πως παιρνει κανει διπλωμα στη σουηδια? νομιζω οτι ο κυριος σπυρος μπορει να επιβεβαιωσει αυτα που εμαθα...
 

Μηνύματα
10.483
Reaction score
7
btw μηπως ξερετε πως παιρνει κανει διπλωμα στη σουηδια? νομιζω οτι ο κυριος σπυρος μπορει να επιβεβαιωσει αυτα που εμαθα...
οπως και στη Γερμανια υποθετω...
2 μηνες στα θρανια για θεωρια και μετα βλεπουμε.
Και μιλαω για θεωρια και οχι σηματα...
 

Μηνύματα
17.716
Reaction score
25.498
μπα δεν ειναι μονο αυτο...
εχω ακουσει κατι για παγωμενες λιμνες με αναποδα, κατι για τριωρη οδηγηση νυχτα κτλ...
γενικα οι εξετασεις δεν ολοκληρωνονται σε μια μερα (ουτε και στην νυχτα που ακολουθει).
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Αμα τα πάρτυ κρατάνε όσο και οι νύκτες τους (όπως λέει και στη διαφήμηση) φυσικό είναι..!!!
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Μιχάλης said:
Σταμάτα να με αντιγράφεις. :?
ΔΕΝ ΣΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ. Απλά αυτός ήταν ο συντομότερος τρόπος!!!



Μιχάλης said:
Άλλο να πας με 120 στα 100 και άλλο να πας με 210. Υπάρχει διαφορά. Ομολογουμένως τα όρια είναι απαράδεκτα μικρά σε αρκετές περιπτώσεις, όμως συμβαδίζουν με τις ικανότητες της πλειοψήφίας των οδηγών. Επειδή συνεπώς δεν είναι δυνατόν να τους μάθεις την αντίδραση στην υπερστροφή και υποστροφή, επειδή είτε οδηγάνε κάθε Σαββατοκύριακο είτε κάθε μέρα, αλλά και στις δύο περιπτώσεις δεν έχουν τη κατάλληλη παιδεία και είναι γεμάτοι από εγωισμό μην τους περάσει κανένας, βάζουνε τα όρια χαμηλά για να φοβούνται μην τους γράψουν και έτσι με ένα σπάρο δύο τρυγόνια.
Δηλ. το ότι το κράτος είναι ΑΧΡΗΣΤΟ να διδάξει και να επιβάλλει στον κόσμο να μάθει, σημαίνει ότι πρέπει να με βάλει και εμένα στο ίδιο τσουβάλι?
Το α και το ω στην σωστή μετάδοση γνώσεων και ομαλή λειτουργία των θεσμών είναι η σωστή παιδεία και εκπαίδευση.
Ακριβώς εδώ το σύστημα στην Ελλάδα έχει στραβώσει εδώ και πολύ καιρό.
Δες γύρω........
Χωρίς τα φροντιστήρια, υπήρχε περίπτωση να μπει κανείς στο πανεπιστήμιο?

Υπάρχει λοιπόν η λογική που λέει ότι: "αφού δεν μπορούμε να τους μάθουμε να οδηγούν σωστά θα βάλουμε τον μπαμπούλα των ορίων στους δρόμους και θα τους κάνουμε να μην τρέξουν. Και αν τρέξουν......θα μαζέψουμε και φράγκα"
ΛΑΘΟΣ.
Γιατί πρέπει ΠΡΩΤΑ να διδάξεις τον σωστό τρόπο και μετά........να κόψεις κώλους!
Κι όχι πρώτα να τιμωρείς ελπίζοντας ότι ίσως να μάθουν να οδηγούν!
Να υποχρεώσουν όσους είναι να πάρουν δίπλωμα να κάνουν μαθήματα θεωρίας για 2-3 μήνες, πρακτική άλλο τόσο αλλά στα οποία να μάθουν τα πάντα.
Υπερστροφή ισχύος, υπερστροφή κλίσης/μεταφοράς βάρους, υδρολίσθηση, φρενάρισμα σε στροφή, αποφυγή εμποδίου, γρήγορο προσπέρασμα, αντιμετώπιση μηχανικού προβλήματος εν κινήσει κ.ο.κ.


Μιχάλης said:
Άραγε είναι τυχαίο που στη περιοχή από Κόρινθο έως Πάτρα μειώθηκαν τα τροχαία σε ποσοστό 30% από τότε που έγιναν τα μέτρα σκληρά;;; Δεν νομίζω. Τίποτα δεν είναι τυχαίο. :roll:
Σαφέστατα και είναι τυχαίο.....
Και είναι τυχαίο γιατί η στατιστική είναι η πιο ψεύτρα και πλανεύτρα μέθοδος να πείσεις τον κόσμο για κάτι.
Με απλά κόλπα, μπορείς να μετατρέψεις μια έρευνα από αρνητική σε υπέρ του δέοντος θετική υπέρ σου........
Μια έρευνα με θέμα τα τροχαία Μιχάλη, για να ΕΧΕΙ σαφή και αληθινά συμπεράσματα πρέπει να έχει μεγάλη χρονική διάρκεια δειγματοληψίας.
Να συμπεριλάβει όλες τις εποχές του χρόνου, όλες τις καιρικές συνθήκες, όλες τις μεγάλες εξόδους του έτους και κάθε υποπερίπτωση εξωγενών παραγόντων (μεγάλες νεροποντές, χιονοπτώσεις, παγωνιές και τα αντίθετα όπως μεγάλοι καύσωνες, δρόμοι με πούδρα λόγω ξηρασίας κ.ο.κ.)
Πως δηλ. έβγαλε η τροχαία την μείωση 30%?
Με πρόσθεση?
Μια στατιστική έρευνα πρέπει να συμπεριλαμβάνει κι άλλα στοιχεία εκτός από το σύνολο ενός δείγματος και την σχετική συχνότητα επί % ΕΝΟΣ μόνο ερωτήματος της μελέτης!!
Τα στρουμφάκια απλά πρόσθεσαν ατυχήματα++++++........= 100 πχ στο 2004
Πέρσυ ήταν.......+++++++.............= 130
Άρα "φίτους, τα τρουχαία ατυχιιιήματα στιιιις ιθνικιές ουδούς μειούθηκαν 30%"

Σοβαρά?
Σε ΤΙ ΔΕΙΓΜΑ?
ΣΕ ΠΟΙΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ?
ΤΙ ΠΟΣΟΣΤΟ ΗΤΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ?
ΠΟΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ <5 ετών & ΠΟΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ >5 ετών?
ΠΟΣΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΗΤΑΝ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕΘΗΣ?
ΠΟΣΟΙ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΕΙ ΦΑΡΜΑΚΑ?
ΤΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΑΝ ΣΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ?
Κ.Ο.Κ.

Πόσες φορές μας έχουν δώσει τα πραγματικά νούμερα των ερευνών τους?
Και τελικά γίνονται έρευνες?
Ή απλά βγαίνουν και λένε ό,τι λένε για να δικαιολογήσουν τα χαράτσια που έκοψαν στους δρόμους μια ολόκληρη χρονιά!!
Πόσες φορές σταμάτησαν μία νταλίκα με λάθος φορτωμένη καρότσα που μετά από 20-30 χιλιόμετρα θα στείλει στον άλλο κόσμο 20-30 παιδάκια?
Πόσες φορές ενδιαφέρθηκαν να κόψουν κλήση σε κάποιον που πηγαίνει αργά και αριστερά?
Πόσες φορές έκαναν τον κόπο να μετρήσουν στον ταχογράφο πόσες ώρες δουλεύει ο οδηγός και να τον ΥΠΟΧΡΕΩΣΟΥΝ να κοιμηθεί 2-3 ώρες πριν σκοτώσει κάποιον άτυχο!
Πόσες φορές έχεις δει περιπολικό (έστω να κάνει βόλτες, ΧΩΡΙΣ ραντάρ) στα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ σημεία?
Πόσες φορές είδες αστυνομικό να κάνει καλοπροαίρετα παρατήρηση και ΟΧΙ ΕΛΕΓΧΟ?
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Μιχάλης" said:
Φυσικά και ξεπέρασα τα 110 αλλά προσπαθώ να κινούμαι μέσα στο όριο, όσο ελάχιστο και νά είναι αυτό. Ασε που μπορείς να πας με 120 και να είναι όλα καλά. Σπάνια θα σε γράψουν με τέτοια μικρή απόκλιση και πάλι θα είναι μικρό το πρόστιμο.
Δέχομαι αυτό που λες.
Έχω λοιπόν να σου προτείνω κάτι...........
Την επόμενη φορά που θα φύγεις από Πάτρα να πας Κομοτηνή να ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ σε παρακαλώ να τηρήσεις τα όρια των δρόμων που περνάς.
Και μάλιστα σου δίνω και "καβάτζα" ένα 15% προς τα πάνω.
Άρα όπου λέει πχ
100km/h να πηγαίνεις με 115km/h
120km/h να πηγαίνεις με 138km/h
80km/h ------------------ 92km/h
70km/h ------------------ 80km/h
60km/h ------------------ 70km/h
50km/h ------------------ 58km/h
40km/h ------------------ 46km/h
30km/h ------------------ 35km/h (!!!!!!)

Να είσαι σίγουρος ότι ΔΕΝ θα καταφέρεις να ξεπεράσεις μέση ωριαία ταχύτητα ταξιδίου τα 75km/h!
Πόσα χλμ είναι η Κομοτηνή από την Πάτρα?
Διαίρεσε τώρα την απόσταση με το 75 και κάνε μια εκτίμηση ΠΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!!

Αν ΑΥΤΟ δεν είναι επικίνδυνο, τότε ποιό είναι?


Μιχάλης said:
Δεν υπάρχει μόνο το 110 και 210 αλλά και αρκετές ταχύτητες ανάμεσα.
Συμφωνώ!
Έχεις βρει κάπου στην Ελλάδα σε ποσοστό πάνω από 5% πινακίδες με όριο ΠΑΝΩ από τα 110?
Και αν ναι πόσο είναι?
120?
Χα,χα,χα
ΜΑ΅ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ!!


Θυμήσου όλες εκείνες τις περιπτώσεις που σε μεγάλες ευθείες έχουν όριο 120, ξαφνικά ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ βάζουν ένα όριο........80km/h και 100 μέτρα πιο κάτω περιπολικό με ραντάρ να σε γράψει επειδή πήγαινες με την υπερηχητική ταχύτητα των.....96km/h!!

E...ναι ρε Μιχάλη. ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ 30ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΛΗΣΗ!! ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΜΙΣΩ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ!!!! :evil: :evil: :evil:


Ώρες ώρες μου έρχεται στο μυαλό μήπως τελικά τα όρια στις ταμπέλες ΔΕΝ είναι μετρημένα σε km/h αλλά σε MPH (miles per hour)!!! :roll: :mrgreen: :mrgreen:
(60MPH = 96,56 km/h
70MPH = 112,65km/h
80MPH = 128,75km/h..............)
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Μιχάλης said:
Το ζήτημα της μηχανής των 1200 δεν είναι απαραίτητα συμβατό με το θέμα της ταχύτητας. Γιατί τότε δεν πήρα το R1 αλλά naked;;. Το πήρα γιατι μου άρεσε και μου αρέσουν οι ροπές αλλά με τίποτα για να πηγαίνω με 220.
Να σου θυμίσω λοιπόν πως......
4κύλινδρο 1200άρι ΔΕΝ είναι η ιδανική επιλογή για κάποιον που θέλει κυρίως ροπές στις χαμηλομεσαίες!
Σε αυτές τις περιπτώσεις ιδανικό είναι ένα V2 1000άρι.
Το ZRX είναι ροπάτο στις χαμηλομεσαίες αλλά η περιοχή του είναι μέση και ΠΑΝΩ!
Το πήρες όχι για να πηγαίνεις μόνο με 110 ή 120 αλλά για να μπορείς να πηγαίνεις και δικάβαλο με 220+ :wink:  :wink:  :wink:  :wink:
Και πολύ σωστά έκανες!
Και ήμουν ο πρώτος που συμφώνησε!!!


Αααααα.........
Το R1 ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να το έπαιρνες γιατί ήταν πολύ σπορ για τα γούστα σου.
Πολύ σκύψιμο βρε αδελφέ (πόσο μάλλον για να αντικαταστήσει την AFRICA....!!!) και ΚΑΘΟΛΟΥ χρηστικό....................





Μιχάλης said:
Μάλλον πρόκειται για αλλαγή αντίληψης ίσως και μεγάλωμα ηλικίας που θέτει άλλα πράγματα σε μαγαλύτερη βαρύτητα παρά το να τρέχω στους δρόμους.
Αυτό με κάνει λιγότερο μυαλωμένο ή ώριμο?
Το πάθος μου για μεγάλες ταχύτητες είναι δείγμα ανωριμότητας?

Ο καθένας μας έχει πάθη.
Και όλοι μας ξέρουμε (με χαρακτηριστική ευκολία) να κατακρίνουμε τα πάθη του άλλου!

Να υπενθυμίσω ότι..............
Στον κόσμο που ζούμε ΟΛΑ τα πράγματα που μας "φτιάχνουν" είναι
1)παράνομα
2)παχυντικά
3)επικίνδυνα
Όλα τα υπόλοιπα είναι απλά μέρος της καθημερινής μας ρουτίνας!!!! (και μερικές φορές......μιζέριας)
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Πάλι ξεκίνησες τις μεγάλες απαντήσεις που δεν μπορώ να διαβάζω.


1.Για εμένα αλλά μόνο για εμένα η συνειδητοποιημένη οδήγηση που σημαίνει όχι στο όριο είναι δείγμα μεγαλώματος και ωρίμανσης. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι έσύ που τρέχεις είσαι ανώριμος (υπό προυποθέσεις),απλά έχεις άλλους δείκτες (φαντάζομαι). :roll:

Δεν κατακρίνω τα πάθη των άλλων, όμως η συζήτηση είναι για τη ταχύτητα. Αμα λέγαμε για τις ωραίες γυναίκες ή τα πούρα που είναι το πάθος μου, θα λέγαμε για εμένα. :wink:

Δεν μπορώ να  βλέπω αυτούς τους ηλίθιους να κάνουν όμως αυτά που έλεγα παραπάνω. Ούτε να δεκτώ, ότι θα έπρεπε να είναι όριο τα 210.
Φυσικά υπάρχουν και άλλοι παράγοντες εκτός της ταχύτητας, αλλά είναι ο κύριος όπως και να το θέσουμε. Και μην μου πεις ότι όλα αυτά τα χαζόπαιδα που τρέχουν με τα Rally - Impreza - BWM κα, που τα έχουν από πολύ μικρή ηλικία χωρίς να έχουν οδηγική πείρα είναι ασφαλείς οδηγοί όταν τρέχουν. Ο συντελεστής ταχύτητα-απειρία-επίδειξη φέρνουν το κακό. Όπως επίσης και ο παππούς ή ο νταλικιέρης. όμως τώρα μιλάμε για τη ταχύτητα.

Δεν γίνεται να έχει 6 μήνες διαδικασία απόκτησης διπλώματος ετσι όπως το λες. Η καλύτερη παιδεία μαζί με μια λιγότερο εγωιστική διάθεση πιθανώς ετοιμοπόλεμη και επιδεικτική θα μείωνε τα χαζά ατυχήματα. Αμα δεν σέβεσαι όμως τίποτα, πως να σέβεσαι τη διπλή γραμμή, τα όρια και ότι θέτει ο νόμος. Άδικος πολλές φορές, νόμος όμως. Αλήθεια, δεν είναι άδικο να αποδεχόμαστε όσους νόμους θέλουμε και τους άλλους να τους αγνοούμε ή να τους μηδενίζουμε.

Εγώ πάω μέσα στο όριο όταν ανεβαίνω Κομοτηνή αλλά και όπου πάω. Αυτό είναι η αλήθεια. Ακόμα και όταν παρανομώ, δεν πάω με 210. Όταν έχει 80 πάω με 100. Όταν έχει 50 πάω με 80.

Εχω γκάζια αλλά τα κρατάω. Δεν είναι αυτό δείγμα συνειδητοποιημένου μοτοσυκλετιστή; Αλλά, αφού έτσι πρέπει;;

Ναι υπάρχουν και άλλοι παράνομοι. Φορτιγατζίδες- ταξιτζίδες-ΙΧιδε και πολλοί ...ίδες κλπ. Δεν θέλω να καταταγώ ανάμεσά τους με ελαφρυντικό το ειδικό βάρος της παρανομία που θέτω εγώ.

Επίσης, ακόμα και το χειρότερο συντελεστή αξιοπιστίας-εγκυρότητας να είχε η μελέτη της τροχαίας, το γεγονός είναι ότι για δύο χρόνια είχαμε λιγότερους νεκρούς, δεν χρειάζομαι παραπάνω για να το αποδεχτώ αυτό. Ούτε θα ψάξω να βρω περιορισμούς στη μελέτη για να τα φέρνω όπως με συμφέρει. Μου φτάνει που είχε αποτέλεσμα. Ξέρεις φυσικά ότι ως λαός μόνο με φοβέρα κάνουμε κάτι.Δυστυχώς.

Η οδήγηση είναι απόλαυση ιδιαίτερα όταν πας κανονικά. Τουλάχιστον για εμένα. 8)
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Επίσης, το γεγονός ότι αυτός ηταν ο συντομότερος τρόπος δεν παύει να πει ότι με αντιγράφεις....χαχαχαχ
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Μιχάλης said:
Επίσης, ακόμα και το χειρότερο συντελεστή αξιοπιστίας-εγκυρότητας να είχε η μελέτη της τροχαίας, το γεγονός είναι ότι για δύο χρόνια είχαμε λιγότερους νεκρούς, δεν χρειάζομαι παραπάνω για να το αποδεχτώ αυτό. Ούτε θα ψάξω να βρω περιορισμούς στη μελέτη για να τα φέρνω όπως με συμφέρει. Μου φτάνει που είχε αποτέλεσμα.
Να σου υπενθυμίσω φίλε ότι τα τροχαία ΔΕΝ μειώθηκαν γιατί πάει ο κόσμος πιο αργά........
Οι λιγότεροι θάνατοι οφείλονται στην ΣΑΦΕΣΤΑΤΗ βελτίωση της παθητικής ασφάλειας σε συνδυασμό με την ενεργητική των αυτοκινήτων που υπάρχουν στην αγορά πλέον.
Το 80% των νέων αυτοκινήτων έχουν πλέον 4 αερόσακους, καλύτερες ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης, ABS, ESP κ.ο.κ
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
:o Μέσα σε δύο χρόνια υπήρχε τόση μεγάλη αλλαγή;;; Δηλαδή όλοι πήραν τα καινούργια αυτκίνητα.

Οσο και αν δεν μας αρέσει, η ταχύτητα είναι η αιτία για τα θανατηφόρα ατυχήματα.

Αλλά η ειδοποιός διαφορά έγκειται στο γεγονός, ότι η λέξη ταχύτητα σημαίνει πάρα πολλά. Δηλαδή ακόμα και το 80 σε αρκετές περιπτώσεις είναι από μόνο του ικανό να προκαλέσει θάνατο.
Όταν ο Γιάννης με 1.000.000 χιλιόμετρα στο ενεργητικό του, με γνωση και εμπειρία,με καλό αυτοκίνητο είναι σαφώς πιο ακίνδυνος οδηγικά :roll: από τον κάθε βλάκα που πάριστάνει τον Σουμάχερ και τρέχει με 130 αλλά δεν έχει τον έλεγχο του αυτοκινήτου, δεν αισθάνεται άνετα, αλλά συνεχίζει και επιταχύνει για να μην τον περάσει ο Γιάννης. Όμως, βλέποντας να γίνονται τόσο χοντρές τράκες με λίγα χιλιόμετρα και να χάνουν τον έλεγχο επειδή είναι εγωιστές και υπερήφανοι ή επειδή νομίζουν ότι αγοράζοντας Imbreza έγιναν και Vatanet, ο νομοθέτης όσο και αν φαίνεται κολλημένος είναι σωστός. (για εμένα).

Διασταύρωση κ.Αχαίας. 200ατυχήματα το χρόνο. Πολλά από αυτά θανατηφόρα. Και όμως βλέπεις να περνάνε από εκεί οδηγοί με 180. Αν είναι δυνατόν.
Φανταστείτε έχει και φανάρι, αλλά ο κάθε βλάκας, το χαβά του. ΤΙ κάνει η τροχαία;; Βάζει ταμπέλα με 80 μπας και συγκινηθείς και κόψεις ταχύτητα από φόβο ή όταν την τρως, για να σου γίνει το πάθημα μάθημα. Είναι και αυτό ένα μέτρο. ΤΙ να κάνουμε.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.892
Μηνύματα
3.032.790
Members
38.516
Νεότερο μέλος
Θάνος Γαλάνης
Top