Μπορούμε να ψυλωσουμε το ιχ μας;

Μηνύματα
2.884
Reaction score
264
Υπάρχει τρόπος να ανεβάσουμε λίγο το ύψος σε ένα saxo 1.100;
Το αμάξι το έχουμε για βόλτες σε χωματόδρομο στο βουνό με λακκούβες μεγαλες και με 3 ατομα μέσα. Θέλουμε να κερδίσουμε 5 εκατοστά η' και παραπάνω. Δεν λέω να το κάνουμε σαν τα Samurai των κυνηγων. Για τον πίσω άξονα μου λένε ότι τον κουρδιζεις σε μεγαλύτερο ύψος. Για μπροστά όμως;
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.442
Reaction score
45.999
Βάλτο πάνω σε μια καρότσα αγροτικού. Θα ανεβεί 50 πόντους τουλάχιστον. Λίγο κούρδισμα τις πόρτες δεξιά αριστερά να μην βρίσκουν στο άνοιγμα και είστε έτοιμοι.
 


Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.382
Reaction score
37.281
Τωρα βλακεια θα πω ισως, αλλα μαλλον μονο με καταλληλα η συμβατα αμορτισερ η ελατηρια, ισως και απο αλλο μοντελο , αν κ 5 ποντοι δεν ειναι κ λιγο, καποιος που ξερει απο γαλλικα ισως σ ενημερωσει
 

Μηνύματα
2.884
Reaction score
264
Τωρα βλακεια θα πω ισως, αλλα μαλλον μονο με καταλληλα η συμβατα αμορτισερ η ελατηρια, ισως και απο αλλο μοντελο , αν κ 5 ποντοι δεν ειναι κ λιγο, καποιος που ξερει απο γαλλικα ισως σ ενημερωσει
Για τις βόλτες μας το έχουμε στο βουνό μόνο. Δεν βγαίνει σε άσφαλτο.,οποτε δεν σκαμε για κρατήματα σε στροφές κτλ, αφού δεν πάει πάνω από 50km/h εκεί στο βουνό, εκτος από μια φορά το χρόνο που θα κάνει 6 χλμ μέχρι το συνεργείο για σέρβις-γενικό ελεγχο. Δεν είναι σαραβαλάκι, δουλεύουν τα πάντα έχει πινακίδες κτλ, δεν καίει λάδια, απλά οι εξωτερικές γρατσουνιές κατεβάζουν την αξία του στα 500 ευρω. Έτσι λέμε να το κανουμε '' εργαλειο'' για βόλτες που θα είναι στο χωριό μέσα στα έλατα για πάντα.
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.670
Reaction score
79.082
Νομίζω οτι για να σηκωθεί ανάρτηση MacPherson απαιτούνται πλάκες κάμπερ, αλλιώς θα γίνει (υπερ)θετικό. Πίσω είναι λίιιγο πιό απλό το πράγμα.

Δεν μου φαίνεται καλή ιδέα.
 

Μηνύματα
32.650
Reaction score
27.611
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΒΑΣΗ.

ΤΟ ΚΟΥΡΔΙΣΜΑ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΡΑΒΔΟ ΣΤΡΕΨΗΣ ΑΝΤΙ

ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ.

ΑΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΤΑ ΑΦΗΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟ

ΙΔΙΟ ΜΑΛΑΚΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ.
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
31.188
Reaction score
30.826
Έχω δύο συνεργεία αυτοκινήτων που μου φέρνουν τακτικά και τους φτιάχνω στον τόρνο προσθήκες από πλαστικό πολυαμίδιο ή πολυαιθυλένιο.
Τα βάζουν πάνω από το αμορτισέρ απ΄ ότι έχω δει.
Μου δίνουν συγκεκριμένες διαστάσεις και το ψήλωμα που κάνουν είναι 3 ως 5 πόντους.
Μια φορά έφτιαξα για ένα λαντρόβερ τζιπ προσθήκη με ύψος 8 πόντους και με διάμετρο 13 πόντους!
 

Μηνύματα
17.965
Reaction score
25.911
Για τα χώματα και μόνο προσθήκες μπροστά στα ελατήρια ίσως και στα top mounts από πάνω και λογικά 3 με 4 πόντους τους έχεις.
Για πίσω όπως είπες να ξεκουμπωσουν τα άκρα και να σφηνωσουν οι ράβδοι 1 η 2 κλικ παρά δίπλα.
Φυσικά θα είναι όρτσα το αποτέλεσμα για άσφαλτο αλλά δεδομένου ότι θα το γνωρίζεις θα προσέχεις παραπάνω
 


Μηνύματα
32.650
Reaction score
27.611
Η ΜΟΝΗ ΦΘΟΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΠΙΛΙΟΦΟΡΟΥΣ ΚΑΘΟΤΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ Η ΓΩΝΙΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ.
 

Μηνύματα
2.884
Reaction score
264
Η ΜΟΝΗ ΦΘΟΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΠΙΛΙΟΦΟΡΟΥΣ ΚΑΘΟΤΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ Η ΓΩΝΙΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ.
Αντε να κάνει και 1.000χλμ max κάθε καλοκαίρι και πολλά έγραψα.
ΑΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΤΑ ΑΦΗΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟ

ΙΔΙΟ ΜΑΛΑΚΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ.
Με σκληρότερα θα υπάρχει πρόβλημα;
 

Μηνύματα
32.650
Reaction score
27.611
Αντε να κάνει και 1.000χλμ max κάθε καλοκαίρι και πολλά έγραψα.

Με σκληρότερα θα υπάρχει πρόβλημα;
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑΤΙ ΠΗΔΑΕΙ ΣΑΝ ΚΑΤΣΙΚΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΦΘΟΡΕΣ ΣΤΗΝ

ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ ΣΑΣΙ.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.402
Μηνύματα
3.051.825
Members
38.556
Νεότερο μέλος
doris78
Top