Μόναχο...κατόπιν εορτής

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
To σύστημα από την ιταλική βιοτεχνία Marco Serri Design έπαιζε με χαριτωμένο τρόπο Leonard Coen.Τα ηχεία Arena εναλλάσσονταν με τα μαύρα Venezia που διέθεταν χειροποίητες μονάδες μεμβράνης για τις μεσαίες και υψηλές.


Ο παράγων όμως που θα βοηθούσε έναν επισκέπτη να εκτιμήσει την ποιότητα των ηχείων και την απόδοση ειδικώς στο δικό του χώρο είναι η παράθεση αναλυτικών τεχνικών χαρακτηριστικών αντί μιας σύντομης ακροαματικής επαφής.

Το σύστημα της Audio Note με το ένα ηχείο στη συμβολή τοιχωμάτων και το άλλο στη συμβολή τζαμαριών.Εδώ φτάνει και...περισσεύει η ακροαματική επαφή.Τζαμάρισμα μέχρι το...οστόν (άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε).:sneaky:

Πως το τρίβουν το πιπέρι του βινυλίου οι καλογέροι...

Γνωστά ηχεία από περασμένες δημοσιεύσεις.Συμπαθητικό ακρόαμα,αλλά ακατάλληλες συνθήκες στησίματος για να όδευε παραπέρα...
΄΄Προσοχή τώρα μην ξεφύγει καμιά ανεξέλεγκτη εκτόνωση χαμηλού από τη δική μου οπή...΄΄


Fyne Audio F703 : Όποτε έρχεται ο Χάρης Περεστρόϊκας αντιμέτωπος με τυπικές ξυλοκατασκευές που κοστίζουν 9Κ χωρίς να διαθέτουν καν αποσβεστικά υλικά στο εσωτερικό της καμπίνας,το ρίχνει στη...μετανηστευτική πολιτική.


Fyne F1-12 : H νέα ομοαξονική μονάδα 12 ιντσών ευαγγελίζεται εξαιρετικά άκαμπτο διάφραγμα mid-woofer κι ενισχύσεις στο περίβλημα του μεγαφώνου ώστε να εξασφαλίζεται ομοιογενής διασπορά ως προς την εκπομπή του χωνευτού tweeter.Δίνουν στην τεχνοτροπία και αβανταδόρικη ονομασία ΄΄Ισοτροπική Σημειακή Πηγή΄΄ μπας και δικαιολογήσουν το κοστολόγιο των 28Κ.Εδώ βεβαίως δηλώνεται κάποια φροντίδα για την ευθυγράμμιση χαμηλού στην καμπίνα,χάρη στη δομή της αλουμινένιας βάσης που προεκτείνεται και στο εσωτερικό της πρώτης.

Η σχεδίαση ικανοποιεί σε μακρόστενα τουλάχιστον δωμάτια παρέχοντας κιόλας μια χορταστική διασπορά και στερεοφωνική εικόνα που θα παρηγορούσε τους...πολέμιους των πολυκάναλων setup,προπαντός σε αποστάσεις ακρόασης που δεν θα τηρούσαν το ισόπλευρο στερεοφωνικό τρίγωνο.
Μπα, δεν είναι έτσι.
Οι μηχανικοί δεν έχουν σχέση με τα τμήματα μάρκετινγκ και με τις πωλήσεις, σπανίως εμπλέκονται ακόμα και με την τιμολόγηση.

Χαρακτηριστικό πρόσφατο παράδειγμα από την εν λόγω έκθεση, πως όσες φορές ρώτησα μηχανικό για την τιμή πώλησης των ηχείων που ακούγαμε, δεν είχε ιδέα για την τιμή και με έστελνε σε κάποιον πωλητή να με ενημερώσουν, ενώ για θέματα του αντικειμένου του, μιλούσαμε ασταμάτητα, δεν έβαζε γλώσσα μέσα! Είναι βλαμμένα ρε, σαν εμάς. Αυτοί χεζονται στο γέλιο όταν παραδίδουν παθητικό, σου λέω θα'θελα να'μουνα κρυμμένος να τους έβλεπα! :gotcha:
Γι αυτό κι επισημαίνεται ποιο από τα δύο σκέλη είναι το...απολαυστικόν (για εκείνους).;)
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Όλα κι όλα...Business means business and Pleasure is pleasure...Με το απολαυστικό σκέλος να είναι βεβαίως εκείνο των ενεργών υλοποιήσεων...;)
Μπα, δεν είναι έτσι.
Οι μηχανικοί δεν έχουν σχέση με τα τμήματα μάρκετινγκ και με τις πωλήσεις, σπανίως εμπλέκονται ακόμα και με την τιμολόγηση.

Χαρακτηριστικό πρόσφατο παράδειγμα από την εν λόγω έκθεση, πως όσες φορές ρώτησα μηχανικό για την τιμή πώλησης των ηχείων που ακούγαμε, δεν είχε ιδέα για την τιμή και με έστελνε σε κάποιον πωλητή να με ενημερώσουν, ενώ για θέματα του αντικειμένου του, μιλούσαμε ασταμάτητα, δεν έβαζε γλώσσα μέσα! Είναι βλαμμένα ρε, σαν εμάς. Αυτοί χεζονται στο γέλιο όταν παραδίδουν παθητικό, σου λέω θα'θελα να'μουνα κρυμμένος να τους έβλεπα! :gotcha:
 

Μηνύματα
106
Reaction score
123
Fixed.
[DOUBLEPOST=1558085626][/DOUBLEPOST]

Εγώ πάλι αναρρωτιέμαι πόσο γέλιο ρίχνουν τα κοπρόσκυλα οι μηχανικοί των ενεργών ηχείων, όταν διαθέτουν και παθητικές μορφές αυτών.:D

Να'μουνα σε μια γωνιά να τους έβλεπα, όλ δι μανεϊ.:p
Αυτοι εδω εν ετη 2018 (μαλλον προκειται για αρπαχτη γιατι αφορα την αναβιωση ενος vintage επαγγελματικου monitor με αμφιλεγομενη αποδοση για τα σημερινα δεδομενα ), εφτιαξαν το παθητικο "κατ' εικονα και καθ'ομοιωση οπτικα και μετρικα" http://www.avantonepro.com/cla-10.php και στην ενεργη εκδοση http://www.avantonepro.com/cla-10a.php το ρυθμιστικο των πριμων (;) το ονομασαν “VTPC” knob or “Variable Tissue Paper Control.” (εγω το θεωρω τρολλαρισμα) γιατι στην παθητικη εκδοση επειδη μαλλον "ξυριζε οσοι το χρησημοποιουσαν και τους ενοχλουσε εκοβαν τα υπερβολικα πριμα με ενα κοματι χαρτοπετσετας μπροστα απο το τουιτερ συν τα καμενα τουιτερ απο υπερβολικη ισχυ .Αν δεν ειναι πλεονεκτημα η ενεργη εκδοση του (ασχετα με το τι ευαγγελιζεται ο κατασκευαστης για να το διαφημησει και να δικαιολογησει το κοστος του) τοτε μαλλον κατι θα πινουν οι υποψηφιοι αγοραστες των παθητικων.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Το σύστημα της Audio Note με το ένα ηχείο στη συμβολή τοιχωμάτων και το άλλο στη συμβολή τζαμαριών.Εδώ φτάνει και...περισσεύει η ακροαματική επαφή.Τζαμάρισμα μέχρι το...οστόν (άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε).:sneaky:
Αυτό λέει:



Ήταν λοιπόν πάρα πολλά τέτοια συστήματα, έτσι στημένα.
Με καταστρατηγημένες όλες μαζί τις αρχές της υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής, πλην μιας: της υψηλής τιμής.

Φυσικά, οι ακροατές τέτοιων συστημάτων, αν και κάθονταν ο ένας δίπλα στον άλλον, με κάποιο μαγικό τρόπο, άκουγαν ο καθένας κάτι διαφορετικό: ο ένας άκουγε τον τελικό ενισχυτή, ο άλλος άκουγε το πικάπ που γύριζε αλλά δεν έπαιζε (τινταλ έπαιζε), ο άλλος άκουγε τα καλώδια ρεύματος, ο άλλος άκουγε το ράκ, κάποιος άκουγε τον προενισχυτή, υπήρχε και κάποιος που άκουγε τα ιντερκονεκτς, ενώ σπανίως βρισκόταν και κάποιος που άκουγε τα ηχεία. Γενικώς, ο,τι επέλεξε ο καθένας ως ενδιαφέρον, αυτό άκουγε, καθώς με ένα μαγικό τρόπο αφαιρούσε όλα τα άλλα.

Φυσικά, στην πραγματικότητα όλοι άκουγαν τα μπαουνταρις.

Μετά λέτε γιατί έχω φαλάκρα... Που να στεριώσει τρίχα...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Σε ένα δωμάτιο δε, που βρίσκονταν 2 μικρά ηχεία, αδιάφορο ποια ήταν, κάθονταν με ευλάβεια ένας Βούδας στο κέντρο και άκουγε προσεκτικά, φορώντας το ευμεγέθες καπέλο του.

Έβλεπε τον ενισχυτή, ένα μικρό λαμπάτο, με μια λαμπιτσα μια σταλιά, πολύ τρυφερή ύπαρξη ομολογουμένως.

Ήταν εκπληκτικό ως θέαμα, η προσήλωση όλων των παρευρισκομένων, στην ακρόαση του Βούδα.
Κανείς δεν άρθρωνε λέξη, κανείς δε κουνιόταν ρούπι, μην ενοχληθεί ο Βούδας, μάλλον θα αγόραζε το ηχείο.

Ο καθιστός Βούδας με το καπέλο.

Η πόρτα του εν λόγω δωματίου ήταν ανοιχτή, ο θόρυβος έξω από το πλήθος μεγάλος. Κανένας όμως δεν έμπαινε μέσα. Ήταν μια ιεροτελεστία.

Πλησίασα στην πόρτα, για να ακούσω τι άκουγε ο Βούδας.
Δεν άκουγα τίποτα, μόνο τη φασαρία από τον κόσμο.
Πλησίασα κι άλλο. Κάπου αχνά στο βάθος, νομίζω άκουσα ένα πνευστό, πιθανώς σαξόφωνο, να παίζει αυτά τα χαϊεντάδικα τα σερνομενα τα αργά, χωρίς κρουστά χωρίς φωνή, σόλο σαξόφωνο πιθανώς. Και κάτι καμπανάκια.

Λέω πιθανώς, διότι στα 40-44 ντεσιμπέλ στάθμης που έπαιζε το εν λόγω σύστημα, ε, το κλιματιστικό από έξω ακουγόταν περισσότερο.

Σταυροκοπηθηκα κανονικά, με αυτόν τον εξαιρετικό τρόπο που το κάνει ο Σεφερλής (το σκύψιμο στη μία πλαγιά να πάει το χέρι προς το έδαφος) και προχώρησα.

Καραφλιάστε γουιθ ας.
Εβριμπαντι.
 

A

AKARL

Guest
Σε ένα δωμάτιο δε, που βρίσκονταν 2 μικρά ηχεία, αδιάφορο ποια ήταν, κάθονταν με ευλάβεια ένας Βούδας στο κέντρο και άκουγε προσεκτικά, φορώντας το ευμεγέθες καπέλο του.

Έβλεπε τον ενισχυτή, ένα μικρό λαμπάτο, με μια λαμπιτσα μια σταλιά, πολύ τρυφερή ύπαρξη ομολογουμένως.

Ήταν εκπληκτικό ως θέαμα, η προσήλωση όλων των παρευρισκομένων, στην ακρόαση του Βούδα.
Κανείς δεν άρθρωνε λέξη, κανείς δε κουνιόταν ρούπι, μην ενοχληθεί ο Βούδας, μάλλον θα αγόραζε το ηχείο.

Ο καθιστός Βούδας με το καπέλο.

Η πόρτα του εν λόγω δωματίου ήταν ανοιχτή, ο θόρυβος έξω από το πλήθος μεγάλος. Κανένας όμως δεν έμπαινε μέσα. Ήταν μια ιεροτελεστία.

Πλησίασα στην πόρτα, για να ακούσω τι άκουγε ο Βούδας.
Δεν άκουγα τίποτα, μόνο τη φασαρία από τον κόσμο.
Πλησίασα κι άλλο. Κάπου αχνά στο βάθος, νομίζω άκουσα ένα πνευστό, πιθανώς σαξόφωνο, να παίζει αυτά τα χαϊεντάδικα τα σερνομενα τα αργά, χωρίς κρουστά χωρίς φωνή, σόλο σαξόφωνο πιθανώς. Και κάτι καμπανάκια.

Λέω πιθανώς, διότι στα 40-44 ντεσιμπέλ στάθμης που έπαιζε το εν λόγω σύστημα, ε, το κλιματιστικό από έξω ακουγόταν περισσότερο.

Σταυροκοπηθηκα κανονικά, με αυτόν τον εξαιρετικό τρόπο που το κάνει ο Σεφερλής (το σκύψιμο στη μία πλαγιά να πάει το χέρι προς το έδαφος) και προχώρησα.

Καραφλιάστε γουιθ ας.
Εβριμπαντι.
Δε με λες, ο επιβλητικός Πιλοφόρος Βούδας (των προαστίων ;)) είναι αυτός που απεικονίζεται να περιεργάζεται κάτι στη φωτογραφία του συστήματος Cessaro Alpha II - Ypsilon στο ποστ 523 του Μπούθχια;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Δε με λες, ο επιβλητικός Πιλοφόρος Βούδας (των προαστίων ;)) είναι αυτός που απεικονίζεται να περιεργάζεται κάτι στη φωτογραφία του συστήματος Cessaro Alpha II - Ypsilon στο ποστ 523 του Μπούθχια;
Όχι ρε...

Φορούσε κάτι τέτοιο, πιθανώς πιο μεγάλο:

-kapelo sarlot eshop4all-800x800.jpg
blw16276.jpg


Και φώναξα τον τερματογκαζι, τον χαζεύαμε και προσπαθούσαμε να καταλάβουμε γιατί κάθονται ακίνητοι, αφού δεν έπαιζε τίποτα.

Και μετα άκουσα κάτι τέρμα βάθος να ακούγεται, λιώσαμε στο γέλιο. Άκουγε σε στάθμη που δεν ενοχλείς στις 4 τα χαράματα αν κοιμάται ο άλλος δίπλα....
 


Μηνύματα
4.461
Reaction score
7.732
Σε ένα δωμάτιο δε, που βρίσκονταν 2 μικρά ηχεία, αδιάφορο ποια ήταν, κάθονταν με ευλάβεια ένας Βούδας στο κέντρο και άκουγε προσεκτικά, φορώντας το ευμεγέθες καπέλο του.

Έβλεπε τον ενισχυτή, ένα μικρό λαμπάτο, με μια λαμπιτσα μια σταλιά, πολύ τρυφερή ύπαρξη ομολογουμένως.

Ήταν εκπληκτικό ως θέαμα, η προσήλωση όλων των παρευρισκομένων, στην ακρόαση του Βούδα.
Κανείς δεν άρθρωνε λέξη, κανείς δε κουνιόταν ρούπι, μην ενοχληθεί ο Βούδας, μάλλον θα αγόραζε το ηχείο.

Ο καθιστός Βούδας με το καπέλο.

Η πόρτα του εν λόγω δωματίου ήταν ανοιχτή, ο θόρυβος έξω από το πλήθος μεγάλος. Κανένας όμως δεν έμπαινε μέσα. Ήταν μια ιεροτελεστία.

Πλησίασα στην πόρτα, για να ακούσω τι άκουγε ο Βούδας.
Δεν άκουγα τίποτα, μόνο τη φασαρία από τον κόσμο.
Πλησίασα κι άλλο. Κάπου αχνά στο βάθος, νομίζω άκουσα ένα πνευστό, πιθανώς σαξόφωνο, να παίζει αυτά τα χαϊεντάδικα τα σερνομενα τα αργά, χωρίς κρουστά χωρίς φωνή, σόλο σαξόφωνο πιθανώς. Και κάτι καμπανάκια.

Λέω πιθανώς, διότι στα 40-44 ντεσιμπέλ στάθμης που έπαιζε το εν λόγω σύστημα, ε, το κλιματιστικό από έξω ακουγόταν περισσότερο.

Σταυροκοπηθηκα κανονικά, με αυτόν τον εξαιρετικό τρόπο που το κάνει ο Σεφερλής (το σκύψιμο στη μία πλαγιά να πάει το χέρι προς το έδαφος) και προχώρησα.

Καραφλιάστε γουιθ ας.
Εβριμπαντι.
Καθοσασταν και περιμένατε μήπως βγάλει κάναν λαγό από το καπέλο... :D
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.134
Reaction score
26.692
Εχουν κεντρικό
Είναι ισάξιο?
Εγώ αναρρωτιέμαι πόσο πιο όμορφα τα θεωρείς αυτά σε σχέση με τα Άνταμ, ώστε να ασχολείσαι με αυτά και πως θα τα κάνεις ενεργά, κι όχι με τα Άνταμ που είναι ενεργά από μαμά....
Καμία σχέση με εμφάνιση. Απλώς, μού φαίνονται πιο οικονομικά.
Ειδικά για τέτοιες απορίες θα άξιζε να θεσπιστεί κάποιο ιδιότυπον...point system
Ωχ!! Τρέμω!! :lolsign:
[DOUBLEPOST=1558115907][/DOUBLEPOST]Συμπληρώνω... Ανήκω στη γενιά που (πολλούς από εμάς) παππούδες και γονείς μπόλιασαν με μια κάποια αποστροφή σε κάθε τι το γερμανικό, δυστυχώς...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Το σύστημα της Viva! Aισθησιασμός με το τσουβάλι πάνω από τη ζώνη Schroeder,αλλά στήσιμο κι ευθυγράμμιση χαμηλού άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε.
Τζάμπα περιστρεφόταν το SL1200Mk7...

....Ωχ!! Τρέμω!! :lolsign:
[DOUBLEPOST=1558115907][/DOUBLEPOST]Συμπληρώνω... Ανήκω στη γενιά που (πολλούς από εμάς) παππούδες και γονείς μπόλιασαν με μια κάποια αποστροφή σε κάθε τι το γερμανικό, δυστυχώς...
Επεισόδιο 4 : Ο γκαζοφονιάς...


"Μίλα ξεκάθαρα Τζάνγκο...Το έχεις καρατσεκάρει;" ρώτησε ξανά ο επιβλέπων της Focal τον αγγελιαφόρο ταρακουνώντας τον.

-Ναι σου λέω,απάντησε εκείνος ασθμαίνοντας.Είναι μια παρέα ξένων εξερευνητών και απ'όπου περνούν ζητάνε να παίξουν δυνατά κάτι μυστήριες μουσικές με ντάπα-ντούπα.Και με το πέρασμά τους συμβαίνουν αλλόκοτα φαινόμενα.Σε μια αίθουσα με πεντακάναλο ενεργό σύστημα το sub άρχισε ξαφνικά να παίζει ενώ δεν ήταν συνδεδεμένο.Στην αίθουσα των
PMC που έπαιζαν Atmos υπήρξαν μαρτυρίες για έναν φαλακρό που αιωρήθηκε...Στην αίθουσα με τα καλώδια του Γιόχανσον βρέθηκε ένας επισκέπτης τυλιγμένος από καλώδια ρεύματος σε κατάσταση σοκ με δύο λίτρα από το αίμα του να έχουν αφαιρεθεί χωρίς όμως να έχει πέσει σταγόνα από αυτό στο πάτωμα.Άλλα δωμάτια έμειναν πετρωμένα για λίγο σα να πάγωσε ο χρόνος.Η τροχιά τους δείχνει πως σύντομα θα περάσουν και από εδώ...Τί κακό μέλλει να μας βρει;

Ο επιβλέπων στάθηκε για ένα λεπτό με κλειστά μάτια γέρνοντας το κεφάλι και σταυρώνοντας τα χέρια,σα να διαλογιζόταν.

"Μην ανησυχείς,έχω ένα σχέδιο..." είπε κατόπιν με ήρεμη φωνή "...πως να μην αφήσουμε κάτι τέτοιους τύπους να μας χαλάνε τη γιορτή...Αυτοί για να ζητάνε ντάπα ντούπα θα είναι σίγουρα κάγκουρες και ταινιόφιλοι.Σε κάθε συνεδρία επίδειξης θα ρωτάμε ποιοι είναι χομσινεμάκηδες κι έτσι θα τους ξετρυπώσουμε.Θα δούμε επίσης άμα είναι κι εξοικειωμένοι με το υλικό επίδειξης.Θα τους ξενερώσουμε εντελώς με την παραμόρφωση από υπεργκαζωμένα 1000F για να μη μας κουνιούνται.Οι υπόλοιποι έτσι κι αλλιώς δεν θα παίρνουν χαμπάρι τι γίνεται.Και ως χαριστική βολή,θα σφαλίζω επιδεικτικά και τ'αυτιά σε κάθε έκρηξη ώστε να ξεκαρφώνομαι κάνοντας τον...Γερμανό."

- Μα αφού έχεις γερμανική καταγωγή,είπε ξεροβήχοντας ο βοηθός.
"Δεν ακούω καθόλου τι μου λες..." είπε κλείνοντας τ'αυτιά και χαμογελώντας σαρδόνια."Έτσι θα βρουν τον μάστορά τους..."
 

TERMATOGAZI

Bass!
Μηνύματα
2.148
Reaction score
4.878
Το σύστημα της Viva! Aισθησιασμός με το τσουβάλι πάνω από τη ζώνη Schroeder,αλλά στήσιμο κι ευθυγράμμιση χαμηλού άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε.
Τζάμπα περιστρεφόταν το SL1200Mk7...



Επεισόδιο 4 : Ο γκαζοφονιάς...


"Μίλα ξεκάθαρα Τζάνγκο...Το έχεις καρατσεκάρει;" ρώτησε ξανά ο επιβλέπων της Focal τον αγγελιαφόρο ταρακουνώντας τον.

-Ναι σου λέω,απάντησε εκείνος ασθμαίνοντας.Είναι μια παρέα ξένων εξερευνητών και απ'όπου περνούν ζητάνε να παίξουν δυνατά κάτι μυστήριες μουσικές με ντάπα-ντούπα.Και με το πέρασμά τους συμβαίνουν αλλόκοτα φαινόμενα.Σε μια αίθουσα με πεντακάναλο ενεργό σύστημα το sub άρχισε ξαφνικά να παίζει ενώ δεν ήταν συνδεδεμένο.Στην αίθουσα των
PMC που έπαιζαν Atmos υπήρξαν μαρτυρίες για έναν φαλακρό που αιωρήθηκε...Στην αίθουσα με τα καλώδια του Γιόχανσον βρέθηκε ένας επισκέπτης τυλιγμένος από καλώδια ρεύματος σε κατάσταση σοκ με δύο λίτρα από το αίμα του να έχουν αφαιρεθεί χωρίς όμως να έχει πέσει σταγόνα από αυτό στο πάτωμα.Άλλα δωμάτια έμειναν πετρωμένα για λίγο σα να πάγωσε ο χρόνος.Η τροχιά τους δείχνει πως σύντομα θα περάσουν και από εδώ...Τί κακό μέλλει να μας βρει;

Ο επιβλέπων στάθηκε για ένα λεπτό με κλειστά μάτια γέρνοντας το κεφάλι και σταυρώνοντας τα χέρια,σα να διαλογιζόταν.

"Μην ανησυχείς,έχω ένα σχέδιο..." είπε κατόπιν με ήρεμη φωνή "...πως να μην αφήσουμε κάτι τέτοιους τύπους να μας χαλάνε τη γιορτή...Αυτοί για να ζητάνε ντάπα ντούπα θα είναι σίγουρα κάγκουρες και ταινιόφιλοι.Σε κάθε συνεδρία επίδειξης θα ρωτάμε ποιοι είναι χομσινεμάκηδες κι έτσι θα τους ξετρυπώσουμε.Θα δούμε επίσης άμα είναι κι εξοικειωμένοι με το υλικό επίδειξης.Θα τους ξενερώσουμε εντελώς με την παραμόρφωση από υπεργκαζωμένα 1000F για να μη μας κουνιούνται.Οι υπόλοιποι έτσι κι αλλιώς δεν θα παίρνουν χαμπάρι τι γίνεται.Και ως χαριστική βολή,θα σφαλίζω επιδεικτικά και τ'αυτιά σε κάθε έκρηξη ώστε να ξεκαρφώνομαι κάνοντας τον...Γερμανό."

- Μα αφού έχεις γερμανική καταγωγή,είπε ξεροβήχοντας ο βοηθός.
"Δεν ακούω καθόλου τι μου λες..." είπε κλείνοντας τ'αυτιά και χαμογελώντας σαρδόνια."Έτσι θα βρουν τον μάστορά τους..."

Δεν υπαρχεις , πεθανα στο γελιο...
Ησουν μεσα εκεινη την ωρα ρε ατιμε?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Δεν υπαρχεις , πεθανα στο γελιο...
Ησουν μεσα εκεινη την ωρα ρε ατιμε?
Ε, ήταν.

Είμασταν οι μόνοι που σηκώσαμε χέρι στο ερώτημα για σοβαρά στημένο πολυκάναλο κινηματογραφικό ήχο στο σπίτι μας, οι μόνοι που γελούσαμε με τα δήθεν γκάζια, οι μόνοι που γελούσαμε σα παιδιά με τα χαλασμένα παιχνίδια των άλλων παιδιών που νόμιζαν ότι δεν ήταν χαλαζμένα...

Αυτοί λες να νομίζουν ότι έτσι ακούγονται οι εκρήξεις; Δε νομίζω. Όπως είπα και κει, θέλουν σιγά σιγά να το περάσουν στον κόσμο. Με το μαλακό. Λες να μη ξέρουν ότι δεν είχε μπάσο; Αφού το δικάναλο δίπλα πιο πολύ μπάσο σήκωνε, είναι δυνατόν; Μια χαρά το ξέρουν. Μα άμα στηνανε σε αυτόν τον χώρο ντάνες τα αρέι των 12" σαμπ για να κουνήσουν καθωσπρέπει τα καθίσματα, μετά άντε να δώσουν πειστική εξήγηση στο γιατί δίνουν 7 ηχεία με ένα σαμπ 10" στο πακέτο του δήθεν επαρκούς 7.1 προτεινόμενου συστήματος.. Υπάρχει θέμα...
Πώς να δικαιολογήσουν ότι τα σαμπ πρέπει να κοστίζουν περισσότερο από τα κυρίως ηχεία; Πώς να δικαιολογήσουν στον κόσμο στην μπροστινή τριάδα να μην υπάρχει μεγαλύτερο ηχείο από τα πλαϊνά; Υπάρχει θέμα μάρκετινγκ. Δεν είναι εύκολα πράγματα αυτά που λέμε εδώ μέσα, είναι αλλιώς στο χώρο των πωλήσεων, δε μπορείς με τη μια να πείσεις τον άλλο με τα 2 ηχεία ότι θέλει 5 μικρούς δορυφόρους αξίας συνολικής 3.000€ και 8 σαμπ αξίας 12.000€ για το χώρο του...

Να, κάπως έτσι.
 

P

PMC

Guest
Αυτοί για να ζητάνε ντάπα ντούπα θα είναι σίγουρα κάγκουρες και ταινιόφιλοι.Σε κάθε συνεδρία επίδειξης θα ρωτάμε ποιοι είναι χομσινεμάκηδες κι έτσι θα τους ξετρυπώσουμε.Θα δούμε επίσης άμα είναι κι εξοικειωμένοι με το υλικό επίδειξης.Θα τους ξενερώσουμε

Είμασταν οι μόνοι που σηκώσαμε χέρι στο ερώτημα για σοβαρά στημένο πολυκάναλο κινηματογραφικό ήχο στο σπίτι μας, οι μόνοι που γελούσαμε με τα δήθεν γκάζια, οι μόνοι που γελούσαμε σα παιδιά με τα χαλασμένα παιχνίδια των άλλων παιδιών που νόμιζαν ότι δεν ήταν χαλαζμένα...

Απίστευτος ο bhutia :hi:
 


Μηνύματα
1.864
Reaction score
4.430
Ο καθιστός Βούδας με το καπέλο...

..... Κάπου αχνά στο βάθος, νομίζω άκουσα ένα πνευστό, πιθανώς σαξόφωνο, να παίζει αυτά τα χαϊεντάδικα τα σερνομενα τα αργά, χωρίς κρουστά χωρίς φωνή, σόλο σαξόφωνο πιθανώς. Και κάτι καμπανάκια.

Συμφωνα με δικες μου πληροφοριες....
Μετα ζητησε να βαλουν το κουτζουμπιλοβ
σηκωθηκε κι αρχισε να το χορευει......
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Η γνωστή μας και από τις αστρονομικές τιμές FM Acoustics φέτος τα κατάφερε ωραία σε όσα γλυκανάλατα έπαιξε χωρίς ενστάσεις και με πανοραμική στερεοφωνία.Σημειωτέον ότι τα ηχοσύνολά της διανέμονται στους πελάτες με δικές τους custom καλωδιώσεις διασύνδεσης,ενώ η κατασκευή των συσκευών δεν επιτρέπει αλλαγή στα καλώδια τροφοδοσίας τους με διαφορετικά.

Το σύστημα της Alsyvox με διπλές αυτή τη φορά μονάδες μαγνητοστατικών πάνελ και ικανοποιητική οδήγηση.Εξαιρετική μεταβατική απόκριση συμπληρωμένη με γνωστά ΄΄καλούδια΄΄ που συνοδεύουν την απόδοση των πάνελ.Αλλά έξακολουθεί να θέλει sub γι απαιτητικά ιδιώματα.Τους περίσσευαν κιόλας κάτι Bass Corner διαχυτές από τον Λαζαράκη και τα βόλεψαν όπου βρήκαν...Το δε χαλί χορηγία από διακεκριμένο μέλος του forum.

Ωραίοι ακροδέκτες τύπου neutrik - οι οποίοι γι αρκετούς ορθόδοξους ακροαματικόφιλους είναι αδίκως εξοβελιστέοι - στην εξωτερική μονάδα κρος.Η κάλυψη με χακί τραπεζομάντηλο βοηθά αφενός μεν να μην κρυολογήσουν τα παραγόμενα ηχοχρώματα,αφετέρου δε στην προσπάθεια για καλύτερη...διαστρωμάτωση της ηχητικής σκηνής.

Diesis : Γοητευτικός και υποβλητικός ήχος τουλάχιστον στα βατά.
Αλλά το απόλυτο τρολάρισμα από τους υπευθύνους : χρησιμοποιούσαν για την οδήγηση ομόσταυλο υβριδικό ενισχυτή ενώ μοστράριζαν σε πρώτο πλάνο για φιγούρα τον περίφημο Kondo Ongaku...


Πολλά υποσχόμενη υλοποίηση για...πολυκαναλικό setup από τη Fein Audio.

https://feinaudio.de/index.html
Ορίστε το ΄΄σωστό και πρόστυχο΄΄ προωθητικό υλικό:

Η ανηχοϊκή απόκριση με τα ρυθμιστικά του DSP προφανώς flat φανερώνει ικανοποιητική ποιότητα απόσβεσης κατά το θεμελιώδη συντονισμό του συστήματος.
Το μόνο που χρειαζόταν ήταν κατάλληλη χωροταξία και πρόγραμμα για να ξετύλιγε πλήρως τις αρετές του.
 
Last edited:




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.075
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top