Μόναχο...κατόπιν εορτής

Μηνύματα
4.502
Reaction score
7.815
Ναι βρε παιδί μου αλλά φαντάστηκα και είναι και λογικό και επειδή ξέρω πως σκέφτεται ο N.K ότι θα ήθελε να το ποστάρει κάπου ολόκληρο ...για καλό όλων των αναγνωστών (αλλιώς δεν θα πόσταρε και μόνο αυτό το expert κιόλας). ¨Ασε τι καταλαβαίνω εγώ .... εγώ μπορεί να είμαι χαζό ... ο Ν.Κ θα το ποστάρει όλο για άλλους (δικούς του) λόγους. Υπόσχομαι να μην κάνω σχολιασμό χα χα.
Βρήκα κάτι κατάλληλο για σένα :biggrin:
Αυτή την φορά να το ακούσεις... κατόπιν κλασικής 😃

 

Μηνύματα
13.318
Reaction score
15.358
Βρήκα κάτι κατάλληλο για σένα :biggrin:
Αυτή την φορά να το ακούσεις... κατόπιν κλασικής 😃

Το μόνο άξιο λόγου αλλά και σωστό είναι ότι το reverb ναι πρέπει να έρχεται απο τα σαράουντ ... (αλλά μόνο απο αυτά και όχι πολλά άλλα). ¨Το είπα εάν δείς και εγώ, Και να ρυμίζεται κιόλας. Ααε με βρέ Ν.Κ. ... δεν συμμετέχω ενω μου λένε σταμάτα. Καλή διαφήμιση πάντως. Βρήκε και καινουργιο παιχνίδι ο Steven για τις μίξεις του.. Τo layering είναι άλλη ιστορία , οφείλεται και σε άλλα πράγματα, ναι καλύτερεύει, αλλά εξαρτάται και πολύ απο το ηχεί και συνοδά και την ποιότητά τους. (στο στέρεο). Καλες πωλήσεις να έχουνε οι άνθρωποι χα χα.
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.366
Reaction score
19.708
Εμένα τώρα γιατί όλες αυτές οι συζητήσεις για ακραίες υλοποιήσεις είτε αφορούν επίχρυσα στηρίγματα καβλωδίων και flying turntables, 😝 είτε σπίτια - χώρους που θέλουν να μοιάσουν στο Blackbird studio 😎 (ειδικά όταν ''σοβαρεύουν'') μου θυμίζουν τρυφερή ηλικία και καυγαδάκια τύπου ''ο σούπερμαν μ@μεί τον κάπτεν αμέρικα any day'' (με επιχειρήματα όμως) κλπ, είναι ένα μυστήριο.. 🤔

Κάποιο πρόβλημα θα έχω δεν μπορεί.. 😒


(Καλά.. έχω πρόβλημα σίγουρα γιατί γράφω εκεί που δεν με σπέρνουν, αλλά νταξ' μην εξάπτεστε.. αστειεύομαι 😛)




Μόνο αυτό υπάρχει.. μόνο..
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.885
Reaction score
38.653
μου θυμίζουν τρυφερή ηλικία και καυγαδάκια τύπου ''ο σούπερμαν μ@μεί τον κάπτεν αμέρικα any day'' (με επιχειρήματα όμως) κλπ, είναι ένα μυστήριο.. 🤔
... οχι καθε μερα, καποιες φορες ο σουπερμάν ειναι απασχολημενος να σωζει το κοσμο, τις υπολοιπες ομως ναι. 🐒
..... τον ....Τσακ Νωρις ομως ?
 





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.866
Reaction score
127.267
Εμένα τώρα γιατί όλες αυτές οι συζητήσεις για ακραίες υλοποιήσεις είτε αφορούν επίχρυσα στηρίγματα καβλωδίων και flying turntables, 😝 είτε σπίτια - χώρους που θέλουν να μοιάσουν στο Blackbird studio 😎 (ειδικά όταν ''σοβαρεύουν'') μου θυμίζουν τρυφερή ηλικία και καυγαδάκια τύπου ''ο σούπερμαν μ@μεί τον κάπτεν αμέρικα any day'' (με επιχειρήματα όμως) κλπ, είναι ένα μυστήριο.. 🤔
Γιατί δε προτείνεις στην έκθεση του Μονάχου να συμμετέχουν όλες οι φίρμες με 2 οικονομικά ηχειάκια βάσης κι ένα ενισχυτάκι, συνολικής αξίας όσο σε βολεύει εσένα προσωπικά οικονομοτεχνικά, και να απαγορευτούν όλα τα ακριβά καλώδια, πικάπ, συστήματα, γενικώς όλα.
Αϊντε ντέφι να γίνει, και κάνα μικρό σαμπακι σε μια γωνίτσα να επιτρέπεται.

Καλή ιδέα δεν είχα; 🤣😜😁🤪
Μόνο αυτό υπάρχει.. μόνο..
Ή δεν υπάρχει. 😜😁🤪🤣



ΥΓ. Πλάκα κάνω, μην εξαπτεσαι. 😜
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.366
Reaction score
19.708
Γιατί δε προτείνεις στην έκθεση του Μονάχου να συμμετέχουν όλες οι φίρμες με 2 ηχεία κι ένα ενισχυτή, συνολικής αξίας όσο σε βολεύει εσένα προσωπικά οικονομοτεχνικά, και να απαγορευτούν όλα τα ακριβά καλώδια, πικάπ, συστήματα, γενικώς όλα.

Καλή ιδέα δεν είχα; 🤣😜😁🤪

Όχι.. :fuckyou:

Άλλωστε δεν αναφέρθηκα στις εκθέσεις (να πουλήσουν θέλουν οι άνθρωποι, καλά κάμουν.. :idk:) το τονίζω κιόλας στο φινάλε.. ;)
 



Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.366
Reaction score
19.708
Α, σε λάθος θρεντ μπήκα; :fuckyou:

Σόρρυ ρε, πάω στο θρεντ της έκθεσης του Μονάχου. Άντε γεια. :gotcha:
Όχι καλέ, εσύ στο σωστό μπήκες..
Εγώ ''πετάγομαι'' και γράφω (κι αυτό το ανέφερα παραπάν') αναφερόμενος όμως σε κουβεντούλα που άνοιξε μέσα στο θέμα και όχι για το ίδιο το θέμα.. ;)

Δεν ''οσμίζεσαι'' κι εσύ το timing που γράφω καθόλου όμως.. (ή το οσμίζεσαι αλλά δεν σε ενδιαφέρει.. :whistling:)

Άλλωστε 1 post είναι.. έφυγε.. παμ' παρακάτ'
Μην κοιτάς τις ''ουρές'' με τον Decembered για τον Τσακ..
Αυτό είν' άλλο.. :tongue:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.976
Reaction score
55.206
Μπορεί να γίνει με τους πλαϊνούς τοίχους?
Προτιμότερο είναι να γινόταν ανάμεσα σε πρόσθιο-οπίσθιο τοίχωμα κρατώντας υπ'όψιν τους εξής παράγοντες :

- Η δράση του waveforming πιάνει και ζώνη τρίτης οκτάβας όπου θα ξεκινούσε να ισχύει εντοπισμός σε πηγές ήχου από το ακουστικό μας σύστημα, οπότε η συνάφεια με την εγκατεστημένη οθόνη και τους L-C-R δορυφόρους (ή τα main L-R σε δικαναλικό setup) δεν θα διακυβευόταν.

- Οι αίθουσες εγκατάστασης συνήθως έχουν τις θέσεις ακροατών κατά μήκος της μεγαλύτερης διάστασης, οπότε η διευθέτηση των επιμέρους array σε πρόσθιο-οπίσθιο τοίχωμα θα σήμαινε κατά κανόνα ανώτερες αποστάσεις του MLP από τα μέλη των array οπότε θ'ανταποκρινόταν πιστότερα η λειτουργία στους όρους των array.

- Ειδικά στην απλούστερη περίπτωση του κυλινδρικού waveforming προτεραιότητα και ελέγχου θα είχαν όσοι ιδιορρυθμοί θα ίσχυαν μεταξύ πρόσθιου-οπίσθιου τοιχώματος. Αν όμως στοχεύαμε σε ... overkill τότε θα έπρεπε να εφαρμόζαμε επιπλέον κυλινδρικά waveforming για καθένα από τα ζεύγη απέναντι τοιχωματικών ορίων, δηλαδή τόσο τα πλευρικά όσο και δάπεδο-οροφή.

Ε, ναι. Ήταν αναμενόμενο. 😉

(σε αντίθεση με τα "χύμα στο κύμα - φάτε μάτχια ψάργια" σαμπ της PMC - κρίμα..)


Μεγάλη υπόθεση το waveforming, είμαι απόλυτα πεπεισμένος πως ήρθε για να αναστατώσει το κατεστημένο, αποτελώντας ένα εντυπωσιακό και συναρπαστικό νέο κεφάλαιο στην αναπαραγωγή των χαμηλών συχνοτήτων, κλάσεις ανώτερου επιπέδου από ο,τιδήποτε υπήρξε ως τώρα.

Ρισπεκτ στους πρωτοπόρους μηχανικούς της τρινοβ.. :hi:


Ε, καλά, τα χοντρά καλώδια με τους αποστάτες τους, θα συνεχίσουν να πουλάνε εις τους αιώνες των αιώνων αμήν. Δεν υπάρχει σωτηρία, και γιατί να υπάρξει άλλωστε; 🤣
Θα γίνονται όμως ολοένα και πιο ασυνάρτητοι στις αναζητήσεις τους. Είναι μια ΄΄μάχη΄΄ που δεν θα χάνουν εκείνοι αλλά η ίδια που θα έχει χάσει αυτούς.

Κοίτα για να ξεκινήσω με κάτι να σου τραβήξω την προσοχή γερο-νεο-πανκιό χα χα. Τον Steven τον ξέρω απο το 1996. Όταν δεν τον ήξερε κανένας, τώρα είναι ¨Θεός" βλέπω στα μάτια κάποιων που ψάχνουν για "ήρωες" στην μουσική ενω δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα εδώ χα χα. Πολύ καλό παιδί και απο ότι βλέπω γερνάει καλύτερα απο εμένα (γονίδια είναι αυτά, τι να κάνεις ; γιατί ζωή έχει κάνει χειρότερη απο εμένα). Anyway τώρα ακούω κλασική αλλά πρίν ξεκινήσω πάτησα κάπου στην μέση το βίντεο και άκουσα ακριβώς 15 δευτερόλεπτα που έλεγε για τις φωνές απο τα δύο μόνο μπροστινά ηχεία (κανάλια) και την σχέση και αίσθηση του σε σύγκριση με το δικάναλο όσον αφορά διάφορα πράγματα και ιδίως της σκηνής. Αλλά θα το δώ κάποια στιγμή όταν μπορέσω γιατί με ενδιαφέρει η γνώμη του και καλά έκανες και ευχαριστώ που το πόσταρες καθώς εγώ δεν ασχολούμαι με αυτά. Πάντως απο τα δεκά δευτερόλεπτα μόνο που άκουσα να σου πω ότι αυτό που τον "ενοχλεί" και δεν μπορεί να εντοπίσει τι ... αλλά το λέει νομίζω λίγο υπαινικτικά , δεν το έχει ¨εντοπίσει¨" καλά μάλλον ακόμη ....είναι ότι αυτό το τρινόβ όταν μπορέσει και καταλάβει (ο τρινόβ) ότι οι φωνές αλλά και όλη η πραγματική αίσθηση της σκηνής πορέχεται (κουτσουρεμένη μεν αλλά αυτή που έρχεται είναι πιο αυθεντική απο το να τα βάζεις να παιζουν όλα στο σαρράουντ ως πληροφορία) απο τα μπροστινά ηχεία και απο δικάναλη εγγραφή ... και όταν τα σαρραουντ μπορέσει να τα κάνει στο μέλλον η τρινόβ και κάθε τρινόβ απλώς κάπως να "αναπαραστήσουν" μονο το decay ενός χώρου ιδιίως στα χαμηλά ή να το ρυθμίζεις εσύ .. πράγμα εφικτό και σήμερα αλλά πολυ δύσκολα και με άλλες μεθόδους και κόλπα συγχρόνως με την χρήση του τρινόβ . αλλά και βρεί 1 στις 1.000 εγγραφή που να έχει διατηρήσει το decay αυτό και δεν το έχει κόψει, καλή τύχη να βρείς και μάλιστα στο χαμηλό δαιτήρηση decay 2-3 ή έστω και 1.5 sec.... τότε μόνο θα είναι πραγματική αναπαραγωγή του χώρου ... και τότε θα το αγοράσω και εγώ. ¨Ολα τα άλλα μέχρι τοτε είναι γκίμικ, καλό γκίμικ αλλά γκίμικ και τουλάχιστον να μην μιλάμε για πραγματικότητα. Κέρδιζεις χώρο , χάνεις αίσθηση και σκηνή soundastage των οργάνων (όχι χώρο, ο χώρος είναι άλλο). Επίσης ότι και καλό να είναι με κάτι τενεκεδένιες πηγές που χρησιμοποιούνται ή close miking πάλι δεν θα ακούσεις καλά. :D :D Αυτά όλα για μουσική βέβαια, σινεμά δεν ξέρω νάντα.

Θα το δώ άλλη μέρα και θα σου πω περισσότερα χα χα.

Κατάλαβες τίποτε ; Όχι. Δεν πειράζει , κατάλαβε ο Bhutia. 😍 (ελπίζω που έχει βαθιά γνώση της ακουστικής).
Οι σύγχρονες Atmos παραγωγές πραγματοποιούν ηχογράφηση με τεχνικές σύλληψης που στοχεύουν όχι μόνο σε ενδεδειγμένη ανάπλαση του χώρου αλλά και σε πειστικότερη παρουσία των ίδιων των οργάνων και των συνόλων εντός της προκύπτουσας ηχόσφαιρας αποδίδοντας πιστότερα την προβλεπόμενη για καθένα εξ αυτών πολική απόκριση με τις αρμονικές αλληλεπιδράσεις αναμεταξύ των. Κάτι τέτοιο κρίνω ότι θ'απέβαινε πολύ χρήσιμο ιδίως σε έργα Κλασικής Μουσικής.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.866
Reaction score
127.267
Δεν ''οσμίζεσαι'' κι εσύ το timing που γράφω καθόλου όμως.. (ή το οσμίζεσαι αλλά δεν σε ενδιαφέρει.. :whistling:)
Αυτά στο θρεντ για την όσφρηση ρώτα τα, θα έρθω να συμμετάσχω (not). :fuckyou:
 

Μηνύματα
13.318
Reaction score
15.358
Προτιμότερο είναι να γινόταν ανάμεσα σε πρόσθιο-οπίσθιο τοίχωμα για τους κρατώντας υπ'όψιν τους εξής παράγοντες :

- Η δράση του waveforming πιάνει και ζώνη τρίτης οκτάβας όπου θα ξεκινούσε να ισχύει εντοπισμός σε πηγές ήχου από το ακουστικό μας σύστημα, οπότε η συνάφεια με την εγκατεστημένη οθόνη και τους L-C-R δορυφόρους (ή τα main L-R σε δικαναλικό setup) δεν θα διακυβευόταν.

- Οι αίθουσες εγκατάστασης συνήθως έχουν τις θέσεις ακροατών κατά μήκος της μεγαλύτερης διάστασης, οπότε η διευθέτηση των επιμέρους array σε πρόσθιο-οπίσθιο τοίχωμα θα σήμαινε κατά κανόνα ανώτερες αποστάσεις του MLP από τα μέλη των array οπότε θ'ανταποκρινόταν πιστότερα η λειτουργία στους όρους των array.

- Ειδικά στην απλούστερη περίπτωση του κυλινδρικού waveforming προτεραιότητα και ελέγχου θα είχαν όσοι ιδιορρυθμοί θα ίσχυαν μεταξύ πρόσθιου-οπίσθιου τοιχώματος. Αν όμως στοχεύαμε σε ... overkill τότε θα έπρεπε να εφαρμόζαμε επιπλέον κυλινδρικά waveforming για καθένα από τα ζεύγη απέναντι τοιχωματικών ορίων, δηλαδή τόσο τα πλευρικά όσο και δάπεδο-οροφή.


Θα γίνονται όμως ολοένα και πιο ασυνάρτητοι στις αναζητήσεις τους. Είναι μια ΄΄μάχη΄΄ που δεν θα χάνουν εκείνοι αλλά η ίδια που θα έχει χάσει αυτούς.


Οι σύγχρονες Atmos παραγωγές πραγματοποιούν ηχογράφηση με τεχνικές σύλληψης που στοχεύουν όχι μόνο σε ενδεδειγμένη ανάπλαση του χώρου αλλά και σε πειστικότερη παρουσία των ίδιων των οργάνων και των συνόλων εντός της προκύπτουσας ηχόσφαιρας αποδίδοντας πιστότερα την προβλεπόμενη για καθένα εξ αυτών πολική απόκριση με τις αρμονικές αλληλεπιδράσεις αναμεταξύ των. Κάτι τέτοιο κρίνω ότι θ'απέβαινε πολύ χρήσιμο ιδίως σε έργα Κλασικής Μουσικής.

Ναι βεβαια αλλά εάν ρυθμίζόταν και το reverb μας (χωρίς να κόβεται και το decay στην ηχογράφηση) με μια βαση π.χ. δεδομένων που θα την έγραφε - ήταν γνωστή για τον χώρο π.χ. την έγραφε στο εσώφυλλο σε ένα cd του χώρου που έγινε η εκτέλεση του έργου ... τότε για εμένα θα ήταν πραγματική αίσθηση ... και πιο κοντά στην πραγματικότητα. Αυτά που λες όντως γιατί (όχι τίποτε άλλο) πρέπει να βρεθεί τρόπος να αφαιρεθεί το δωμάτιο. (κατα τα γνωστά). Όχι όμως για τον λόγο που το "παρουσιάζουνε".
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.866
Reaction score
127.267
Βρήκα κάτι κατάλληλο για σένα :biggrin:
Αυτή την φορά να το ακούσεις... κατόπιν κλασικής 😃

Τους την "έφερε" αυτός ο μουσικός, αφού τους είπε πως σπίτι του δεν έχει αυτά τα ακριβά PMC, αλλά μια 12-αδα πολύ οικονομικότερα ηχεία της Genelec, που παίζουν θαυμάσια!

Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, ψόφησα στο γέλιο. 🤪😁🤣🤪😁🤪🤣😜
 


Μηνύματα
4.502
Reaction score
7.815
Τους την "έφερε" αυτός ο μουσικός, αφού τους είπε πως σπίτι του δεν έχει αυτά τα ακριβά PMC, αλλά μια 12-αδα πολύ οικονομικότερα ηχεία της Genelec, που παίζουν θαυμάσια!

Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, ψόφησα στο γέλιο. 🤪😁🤣🤪😁🤪🤣😜
Κάτι φθηνά τζενελακια που παίζουν θαυμάσια :D άντε να το εξηγήσεις αυτό στους δικάναλους πιουριστες :biggrin:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.866
Reaction score
127.267
δικάναλους πιουριστες
Δε θα λες πχιουρίστες εδώ μέσα, θα νομίζουν ότι τους αποκαλείς "πουρά".

Θα λες "ιθαγενείς", κατά το μπουτχια ευαγγέλιο προσχομεν:

Οι πατροπαράδοτοι ακροαματικόφιλοι βρίσκονται πλέον σε θέση ανάλογη με... ιθαγενείς της Αμερικής κατά την απόβαση των Ισπανών κονκισταδόρων.
Παράδειγμα: αυτοί εδώ οι ιθαγενείς, δοκιμάζουν το τάδε χονδρό καλώδιο.
Άλλοι ιθαγενείς, δοκιμάζουν τις δείνα γυαλιστερές χάντρες.

Κλπ κλπ κλπ

Εμείς οι ιμερσιβάδες, αντιστοίχως θα είμαστε οι Ισπανοί.

Παράδειγμα: άλλο ένα σαμπ πήρε γνωστός Ισπανός.
Ο άλλος Ισπανός, ο φαλακρός, είπε ότι δεν είναι καλό σαμπ.
Κι έτσι, αποφάσισαν να βγούνε το βράδυ για μπύρες, να σφάξουν και μερικούς ιθαγενείς στο κουσκούς, ώστε να ξεδώσουν οι άνθρωποι.
 
Last edited:


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.993
Μηνύματα
2.884.757
Members
37.974
Νεότερο μέλος
kmn
Top