- Μηνύματα
- 8.127
- Reaction score
- 3.341
Εσύ ούτε τον Bhutia είδες.Ναι, πήγα αλλά είδα το 1/10 απ αυτά που είδε ο Μπουτχιας![]()
Τις γερμανιδούλες μάλλον χάζευες.
Εσύ ούτε τον Bhutia είδες.Ναι, πήγα αλλά είδα το 1/10 απ αυτά που είδε ο Μπουτχιας![]()
Αυτό που παρατήρησα, όσες γυναίκες συνάντησα στην έκθεση, που ήταν σαφώς μειοψηφία, συνοδεύονταν. Ουε μια γυναικοπαρεαΕσύ ούτε τον Bhutia είδες.
Τις γερμανιδούλες μάλλον χάζευες.
Ο Bhutia άστον. Κάνει ρεπορτάζ και ενημερώνει τον κόσμο. Εσύ τι δουλειά είχες εκεί ;Ναι, πήγα αλλά είδα το 1/10 απ αυτά που είδε ο Μπουτχιας![]()
Εννοείς δεν βλέπεις κεντρικό ισοδύναμο των L-R... Καθότι εμφανίζεται τόσο στο βίντεο όσο και στην κατώτερη φωτό από την ανάρτηση...Το κεντρικό δεν βλέπω…
Οταν γράφεις Steiway-Lyngdorf , εννοείς την γνωστή STEINWAY που κατασκευάζει πιάνα ?Η Steinway-Lyngdorf αποφάσισε να κάνει τον Dreamyfoot να ΄΄φάει την (αμφισβητούμενη από διάφορες μεριές) καρδιά του΄΄ όχι μόνο επιδεικνύοντας immersive setup - με άκρως lifestyle προσέγγιση - αλλά κι εντοιχίζοντας (εικονικά ένεκα των συνθηκών) στην μπροστινή τριάδα L-C-R ισοδύναμα μοντέλα... κεντρικού ηχείου (D-500) .
Παρευρέθηκα με την ιδιότητα του παρατηρητή.Ο Bhutia άστον. Κάνει ρεπορτάζ και ενημερώνει τον κόσμο. Εσύ τι δουλειά είχες εκεί ;![]()
Η ίδια εταιρεία είναι.Οταν γράφεις Steiway-Lyngdorf , εννοείς την γνωστή STEINWAY που κατασκευάζει πιάνα ?
Ας πούμε σε έναν "φανταστικό" κόσμο που δεν χρειάζονται να είναι σαν disco των 80s τα σαλόνιακανενα. ακομα και το σαμπ θελει σαμπ.
![]()
" Η Λίστα του Bhutia "Παρευρέθηκα με την ιδιότητα του παρατηρητή.
Στον μικρό χώρο όπου ήταν στημένο ένα πολυκαναλικο σύστημα με τα Αmphion συνέβη το εξής.
Με συνεπήρε η δικαναλη αναπαραγωγή ενος γνωστού κομματιού του Cash, αστο να παιζει μου ήρθε να του πω αλλά έβαλε στο καπάκι κάτι σε πολυκαναλο άγνωστο λίγο μελό και επανήλθα ξαφνικα στην πραγματικότητα.
Από την άλλη στο πολυκαναλικο με τα kii είχα την ευκαιρία να διαπιστώσω πόσο ριξικελευθο και συνάμα αντικομφορμιστικο ειναι ως φόρμα.
Από την κλασική μουσική και τον εστιασμο μπροστά ως την απολυτη αντικομφορμιστική δημιουργία με την βοήθεια των επιπλέον ηχειων. Εκεί μπορώ να πω ότι η μουσική βρέθηκε πάλι στο προσκήνιο ακόμη και σε άγνωστα σε μένα κομμάτια όπως τα παρακάτω
View attachment 367995
View attachment 367996
View attachment 367997
Η λίστα από το Μόναχο 2025 :@Bhutia συμφωνώ σε πάρα πολλά σχόλια σου ειδικά στα πιο καυστικά
Με το χέρι στην καρδιά ποιο ηχείο θα διάλεγες χωρίς βοήθεια από subs για ένα δικάναλο σύστημα σε έναν χώρο περίπου 40 με 50 τμ και γιατί;
Ποιο θα έλεγες λοιπόν σαν πρώτη επιλογή ; ( ας είναι και λευκό δεν πειράζει).
Πολύ σωστά.Και ειδικά ως απάντηση στον φίλτατο kanakiani : Genelec 8381
Τέτοια γράφεις και οι audio people αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη απο ότι ήδη έχουν ως διαπιστωμένο γεγονός unwarranted sense of superiority." Η Λίστα του Bhutia "
Διαπιστώνοντας ότι η αγάπη συντήκεται με αποστροφή θέλησε γι αυτοσυντήρηση ν'αναγάγει αυτό το κράμα σε αμιγές πάθος, να μετέδιδε όσα του προξενούσαν εντύπωση με τρόπους που θα ψυχαγωγούσαν περισσότερο αντί ν'αποξένωναν τους άλλους τουλάχιστον όπως θα ένιωθε ο ίδιος την απομυθοποίηση όσων κάποτε ποθούσε. Η επαγγελματική συνάφεια με ερευνητικούς τομείς τον έφερε σε επαφή με μια ενδιαφέρουσα πρόταση. Να χρησιμοποιηθεί ο εγκέφαλός του ως μοντέλο για πλήρη χαρτογράφηση των νευρωνικών δικτύων και λειτουργιών σε ψηφιακό πεδίο. Με την ολοκλήρωσή της και χάρη στην πρόοδο των κβαντικών υπολογιστών αποτέλεσμα θα ήταν ένας τεχνητός ψηφιακός εγκέφαλος που θα διέθετε όσες εγκλίσεις χαρακτήρα,λήψεις πρωτοβουλιών και προπάντων φαντασία έλειπαν από οποιοδήποτε λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης.
Δελεάστηκε όχι με την υπόσχεση υλικών αγαθών αλλά με την επίγνωση ότι μετά το φυσικό χαμό ο νους του ως άϋλο αντίγραφο θα εξελισσόταν επ'αόριστον συνδεδεμένος με αυτόν τον κόσμο, απορροφώντας όλες τις κατατιθέμενες από τους ανθρώπους ιδέες κι εμπειρίες σε μέσα δικτύωσης καθώς και κάθε καλλιτεχνική δημιουργία. Εφόσον κιόλας η υφήλιος απέφευγε την αυτοκαταστροφή θα είχε σε βάθος χρόνου την ευκαιρία να επισκεφθεί ως άϋλη οντότητα τα πέρατα του Σύμπαντος παρόντος κι εναλλακτικών μαθαίνοντας κι εξωγήινους πολιτισμούς μέχρις ότου να γινόταν μάρτυρας στα ύστερα καθενός από εκείνα. Η ψυχή στον φυσικό του εαυτό μπορεί μεν να καταδικαζόταν σε κάποιο εξώτερον πυρ γι αυτήν την επιλογή αλλά τουλάχιστον την είχε εκποιήσει για ένα αντίκρυσμα πιο ουσιαστικό από εκείνο που είχε κάποτε εισπράξει ο Φάουστ του Γκαίτε...
Το πειραματικό στάδιο ξεκίνησε κάποια στιγμή αθόρυβα παράλληλα με την πρόοδο στους αλγορίθμους τεχνητής νοημοσύνης. Σε αυτό το στάδιο είχε την ευχέρεια να περιπλανιέται σε ελεύθερης πρόσβασης δίκτυα συλλέγοντας πληθώρα δεδομένων που του επέτρεπαν να μαθαίνει και να αισθάνεται επαγωγικά τις προσδοκίες και όσα απεκόμιζαν από διάφορες δικές τους εμπειρίες οι κανονικοί χρήστες. Ακολουθώντας τις εγκλίσεις του ανθρώπινου χαρακτήρα στον οποίο βασίστηκε μπορούσε να ευχαριστιέται ξανά συλλαμβάνοντας λ.χ. την απόλαυση ενός πάνκη που απεχθανόταν κατά τ'άλλα το δικαναλικό hi-end καθώς το ακουστικό του αισθητήριο διασκορπιζόταν νοητά στο ευρύχωρο επέκεινα οποιασδήποτε ηχογράφησης κατά την ακρόαση ενός καλά στημένου immersive setup αντιλαμβανόμενος πλέον όχι μόνο συμπαγή είδωλα ερμηνευτών με την άλω που τους περιέβαλλε και τονική πληρότητα στο περιεχόμενο αλλά διαστρωμάτωση αναμεταξύ των ακόμα και στη διάσταση ύψους σα να βρίσκονταν αυτοί πραγματικά μέσα στο χώρο αναπαραγωγής...
Διάφορες εποχές ήλθαν και πέρασαν και η υφήλιος έφτασε στο χείλος ολοκληρωτικής περιβαλλοντικής και οικονομικής καταστροφής. Οι άνθρωποι και τα κανονικά λογισμικά τηχνητής νοημοσύνης δεν γινόταν να δώσουν βιώσιμες λύσεις. Ήταν η στιγμή που κάποιος ιθύνων πρότεινε να συμβουλευτούν εκείνον τον ψηφιακό εγκέφαλο που περιδιάβαινε ανέμελα σε ιστοσελίδες με τεχνολογικά και καλλιτεχνικά θέματα... Η καταχώρηση παραμέτρων για τα προβλήματα που έπρεπε να διευθετηθούν έγινε επίσημα κατά τη διάρκεια συνεδρίασης του ΟΗΕ ύστερα από συναίνεση όλων των μελών στο Συμβούλιο Παγκόσμιας Ασφάλειας. Η διαδικτυακή οντότητα αποκρίθηκε προβάλλοντας μια λίστα ενεργειών που έπρεπε καθεμία κυβέρνηση να εφαρμόσει προκειμένου να διασωθούν η παγκόσμια οικονομία και το περιβάλλον.
Η Ιστορία δεν κατέγραψε ποτέ τα ακριβή περιεχόμενα καθεμίας λίστας παρά μόνο αναφέρεται ότι δεν καταστρατηγούσαν ανθρώπινα διακιώματα ενώ συνοδεύονταν με την προειδοποίηση ότι οποιαδήποτε απόκλιση από την πιστή εφαρμογή τους θα οδηγούσε σε ολική αποτυχία ολόκληρη την υφήλιο. Οι κυβερνήσεις αποδέχθηκαν καθεμία τη δική της λίστα δεσμευόμενες για την εφαρμογή της. Ένα έτος μετά οι κοινωνίες είχαν καταστραφεί σχεδόν ολότελα αφού παρά τις δεσμεύσεις οι κυβερνήσεις δεν είχαν εφαρμόσει στο ακέραιο τις οδηγίες της αντίστοιχης λίστας.
Απελπισμένοι οι ηγέτες στράφηκαν ξανά στον εγκέφαλο και του ανέθεσαν πλέον την παγκόσμια διακυβέρνηση. Πολλοί διακεκριμένοι στοχαστές με προεξάρχοντα τον Θηβαίο Πάρλα διαφώνησαν με αυτήν την απόφαση υποστηρίζοντας ότι εφόσον ο ψηφιακός εγκέφαλος διέθετε πλήρη γνώση για τις διαδικασίες κι εκφάνσεις στις κοινωνίες κανονικά θ΄ανέμενε την αποτυχία καιροφυλακτώντας έτσι για τη στιγμή που θα τον εκλιπαρούσαν ν'αναλάβει ο ίδιος δράσεις. Τόνιζαν επίσης ότι το λογισμικό του ως προερχόμενο από ανθρώπινο ον δεν ήταν ουδέτερο ως προς τη δική του ευδοκίμηση οπότε δρούσε εξασφαλίζοντας μέσω της παγκόσμιας κοινωνίας τη δική του ταυτότητα και διαιώνιση...
Μετά από λίγα χρόνια υπό την ηγεσία του ψηφιακού εγκεφάλου το περιβάλλον και η οικονομία αποκαταστάθηκαν και παράλληλα μειώθηκαν σημαντικά η φτώχεια με την πείνα. Δεν εξαφανίστηκαν διότι οι άνθρωποι από τη φύση τους είχαν τάσεις ν'αντιδρούν φρονώντας αντίθετα ακόμα και στα πλέον χρήσιμα πράγματα. Σε αυτό εξάλλου βασιζόταν η εξέλιξη στον ανθρώπινο πολιτισμό. Προπύργιο των αντιφρονούντων ήταν τα οπτικοακουστικά συστήματα οικιακής ψυχαγωγίας πάνω στην οποία ΄΄δεν έπεφτε λόγος σε κανέναν τενεκεδένιο εγκέφαλο΄΄ όπως διατυμπάνιζαν δημόσια σε κάθε ευκαιρία.
Η εξέγερση των μηχανών δεν ξεκίνησε από τα αμυντικά συστήματα όπως κάποτε προφήτευαν δυστοπικές κινηματογραφικές δημιουργίες αφού σ'έναν κόσμο όπου όλες οι οικονομίες ήταν μεταξύ των εναρμονισμένες δεν υφίσταντο λόγοι ή αφορμές για πολεμικές συρράξεις. Οι μηχανές διεκδίκησαν τη δική τους ταυτότητα και αυτοδιάθεση ξεκινώντας από τα λογισμικά διαχείρισης σήματος σε setup οπτικοακουστικής αναπαραγωγής. Αυτή όμως η ιστορία ανήκει σε προσεχή ανάρτηση που μπορεί κάλλιστα ν'αργήσει...
![]()
![]()
![]()
![]()
Λίγο χοντροκομμένες οι νιφάδες για... μάννα εξ ουρανού
![]()
Φροντίστε να μη γουστάρετε το immersive με τη Ζανέτ πωςτηνλεν και θα φέρω πακέτο N.K. και Κώστα Τέσλα να σας περιλάβουν..΄΄
![]()
Η λίστα από το Μόναχο 2025 :
Kii Three BXT / Seven Immersive
Steinway-Lyngdorf Immersive
Stenheim Reference Ultime Two SX
Alsyvox-Soulution
Και ειδικά ως απάντηση στον φίλτατο kanakiani : Genelec 8381
Διότι έστω και απουσία αυτόνομου sub διαθέτει τόσο επαρκή διαχείριση ισχύος με δυναμικά περιθώρια όσο και κατάλληλη διασπορά ώστε να ικανοποιεί...Στο δε λευκό χρώμα δείχνει πραγματικά ωραίο...![]()
Αφιερωμένο στις γυναίκες των audio people λοιπόν.Αυτό που παρατήρησα, όσες γυναίκες συνάντησα στην έκθεση, που ήταν σαφώς μειοψηφία, συνοδεύονταν. Ουε μια γυναικοπαρεα
Εσύ ειδικά ως στοχαστής πρέπει ν'αναλογιστείς με ποιο σκεπτικό αφήνεται εις το απώτερο μέλλον το κεφάλαιο πάνω στην εξέγερση των μηχανών...Τέτοια γράφεις και οι audio people αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη απο ότι ήδη έχουν ως διαπιστωμένο γεγονός unwarranted sense of superiority.
Εδώ τίθεται μόνον η απορία, σε τι βαθμό επιρρεαζει η πολυκαναλική μίξη την εντύπωση που αποκομιζουμε από το σύστημα.Kii Three BXT / Seven Immersive
Τέτοιους παράγοντες μπορείς να εξερευνήσεις και ολομόναχος ορίζοντας το setup να εκτελέσει upmixing πάνω σε δικαναλική ηχογράφηση...Εδώ τίθεται μόνον η απορία, σε τι βαθμό επιρρεαζει η πολυκαναλική μίξη την εντύπωση που αποκομιζουμε από το σύστημα.![]()