Νέα TV, βοήθεια απ' τους παλιούς!!!

Reaction score
0
γεια σε όλους παιδιά...ψάχνοντας απεγνωσμένα στο ίντερνετ για πληροφορίες πέτυχα και το φόρουμ σας και έχω εντυπωσιαστεί, καθώς και ανακουφιστεί...ουφ!
Θα αγοράσω καινούργια τηλεόραση στο νέο μου σπίτι και όλη αυτή η έρευνα αγοράς με έχει εξαντλήσει που είμαι και άσχετη... στην αρχή έλεγα κάτι συντηρητικό, στις 32' αλλά η αλήθεια είναι ότι η απόσταση της TV από τα έπιπλα που θα κάθομαι είναι σίγουρα 3 μέτρα.....:130: και καταλαβαίνετε το δίλημμα μου τώρα...απ' τη μια το οικονομικό απ' την άλλη ο πόθος για το κατάλληλο "εργαλείο"...έτσι είμαι πια ανάμεσα σε 37-42 αλλά πάντα μιλάμε για κάτω από 1000 ευρώ δυστυχώς...
εκτός αυτού, έχω κι ένα άλλο πρόβλημα, φοβάμαι λίγο τις πλάσμα, δηλαδή ότι δε θ ακάνω καλά τη διαδικασία που χρειάζονται και θα κλαίω με μαύρο δάκρυ:120:...

και έψαχνα τώρα τα παρακάτω μοντέλα...αν κάποιος έχει κουράγιο να μου πει κάποιες πληροφορίες ή ως ειδικότερος ή από προσωπική πείρα θα με βοηθήσει πολύ... τα χαρακτηριστικά θεωρητικά ακούγονται καλά, αλλά από τη θεωρία ως την πράξη....

a. Panasonic 37 ή 42 PX80 (και η μικρή πλάσμα είναι;)
b. Samsung LE(37 ή 40)R86B
c. Samsung LE40A457C1D
d. LG 42PG6000 (κι αυτή πλάσμα;)

αν δεν μπορέσω να τα ξεκαθαρίσω θα πάρω μια μικρή sony (KDL 32S300) να τελειώνω...:140::114:

ευχαριστώ παιδιά...που έχετε αυτό το χώρο και βρίσκουμε άκρη κι εμείς οι ανίδεοι....

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Reaction score
30.705
Απάντηση: Νέα TV, βοήθεια απ' τους παλιούς!!!

Καλώς ήρθες στην παρέα μας.
Μην τις φοβάσαι τις πλάσμα. Έχουν εξαλείψει πλέον τα προβλήματα του παρελθόντος σε μεγάλο βαθμό.
Η Panasonic 42PX80 είναι πολύ καλή. Εγώ αυτήν ψηφίζω.
Αν σε παίρνει ο χώρος σου πάνε σε 42" και όχι σε 37"
Η διαφορά στην τιμή τους άλλωστε είναι μικρή.
Και η εικόνα πιο χορταστική στις 42"

Reaction score
0
Απάντηση: Νέα TV, βοήθεια απ' τους παλιούς!!!