- Μηνύματα
- 767
- Reaction score
- 1.594
Όχι, δεν πληρώνεις μόνο αυτές (που σίγουρα είναι θετικό το να μπορείς να αλφαδιάσεις το πικάπ χωρίς να καταφεύγεις σε αλχημείες). Πληρώνεις καλύτερη απομόνωση του μοτέρ και του πλατό, μία αξιοπρεπή κεφαλή, καθώς και ηλεκτρονικό έλεγχο των στροφών, χωρίς να χρειάζεται να αλλάζεις θέση στον ιμάντα. To P2 της rega που παίζει στα 580 ευρώ έρχεται με κεφαλή των 20 ευρώ και δεν προσφέρει καν ρύθμιση antiskating. Δεν το έχω ακούσει, αν κρίνω από το P3 πάντως, πιθανότατα κι αυτό να παίζει εξαιρετικά, απλώς το αναφέρω για να έχουμε μια εικόνα του τι άλλο παίζει σε παραπλήσιο budget (σε καινούργιο, σας προλαβαίνω πριν πέσετε να με φάτε).στο συγκεκριμενο πληρωνεις και τις χαλιεντ βασεις.