Νέο Corola sedan 1.500cc με 125 άλογα

gid

Μηνύματα
5.463
Reaction score
6.333
αλλά στη πραγματικότητα τα ηλεκτρικά δεν δίνουν ουσιαστική λύση στο πρόβλημα. Οι προβλέψεις λένε ότι ακόμα και αν όλα τα αυτοκίνητα ήταν ηλεκτρικά, θα μειώναμε μόλις 3.5% τους ρύπους σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ας υποθέσουμε πως αυτό ισχύει.

Κατά τη γνώμη σου, πόσο απασχολεί τον υποψήφιο αγοραστή ηλεκτρικού;

Έχει επιλέξει να πάρει ηλεκτρικό για να σώσει το περιβάλλον;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
8.725
Reaction score
18.980
Είχα hatchback και πήγα σε sedan. Ο μοναδικός λόγος ήταν ότι στα χρήματα που είχα ήταν το μοναδικό που ήθελα και το hatchback δεν μου άρεσε καθόλου.

Κατά τα άλλα μόνο θέματα δημιουργεί το sedan, σε σχέση με το hatchback που ήταν περισσότερο εύχρηστο.

- - -

Αν δεν αλλάξουν τα πράγματα μέχρι την μετάβαση, ένα θερμικό όχημα την εποχή της μετάβασης θα αξίζει ελάχιστα χρήματα. Αν έχει παράλογο κόστος αγοράς θα είναι εξαιτίας της "ανευ λόγου" ζήτησης των υποστηρικτών τους. Σχεδόν ολοι οι κατασκευαστές έχουν δηλώσει τις ημερομηνίες που θα σταματήσουν να πουλάνε θερμικά. Αυτό σημαίνει ότι η εξέλιξη θα έχει σταματήσει χρόνια πριν. Η λογική λέει ότι κάποια στιγμή θα σταματήσει και η κατασκευή ανταλλακτικών και από ένα σημείο και μετά δεν θα βρίσκεις τίποτα σε λογική τιμή. Το κόστος συντήρησης θα εκτοξευθεί, δεν μιλάμε καν για φανοποιεία και καινούργιες πόρτες, καπό κ.α. Τα μεταχειρισμένα θα τα πληρώνεις για καινούργια.
 

Μηνύματα
170
Reaction score
87
Δεν είναι εποχές για αγορά αυτοκινήτου. Τόσο απο άποψη διαθεσιμότητας με όλα τα τραγελαφικά που συμβαίνουν όσο και από άποψη "τοπίου". Όλα δείχνουν πως θα έρθουν μεγάλες αλλαγές σε επίπεδο κινητήρων.

Αν αγοράσεις σήμερα βενζίνη είναι σίγουρο πως θα χάσεις αξία πολλαπλώς απο ότι θα έχανες μέχρι τώρα.
Για μένα προσωπικά, κανένας κινητήρας σήμερα δεν αποτελεί συμφέρουσα αγορά, είτε είναι βενζίνη είτε hybrid είτε ακόμα και ηλεκτρικό. Η μπίλια δεν έχει κάτσει πουθενά ακόμα, όλα οδηγούνται απο μια φρενήρη αχορταγίλα του marketing να εκμεταλλευτεί όλο αυτό το ECO thing, αλλά στη πραγματικότητα τα ηλεκτρικά δεν δίνουν ουσιαστική λύση στο πρόβλημα. Οι προβλέψεις λένε ότι ακόμα και αν όλα τα αυτοκίνητα ήταν ηλεκτρικά, θα μειώναμε μόλις 3.5% τους ρύπους σε παγκόσμιο επίπεδο. Κάτι που είναι αστείο αν σκεφτούμε ότι η μόλυνση που προκαλούμε απο τα σύγχρονα infotainment που πλέον κυριαρχούν σε όλη την αυτοκινητοβιομηχανία, είναι υπερπολλαπλάσια του 3.5%.
Anyway.

Μπορεί η μπίλια να κάτσει στο υδρογόνο ή δεν ξέρω που αλλού αύριο, για μένα το σίγουρο είναι πως καλό είναι να καθυστερήσουμε οποιαδήποτε αγορά. Το μεγάλο πρόβλημα είναι πως εξαιτίας αυτών, έχουν πάρει τεράστιο ανήφορο και τα μτχ. Οπότε ούτε εκεί βλέπω φώς.

Leasing? Ίσως είναι μια καλή προσωρινή λύση.
Κι εγώ κατέληξα ότι δεν είναι καλή κίνηση μια αγορά τούτη τη στιγμή. Αν έχει κανείς ένα αυτοκίνητο με το οποίο κάπως κάνει τη δουλειά του, καλό θα ήταν να περιμένει.
αγγελία και πούλημα με το καλημέρα , αλλά εσύ δεν συζητάς να στο χαρίσουν από ότι καταλαβαίνω .
το sedan είναι λιγότερο δυσχρηστο από ένα carbio , μέχρι εκεί. ένα όχημα 30 πόντους κοντύτερο τύπου hatcback/wagon/liftback 5 θυρο τεσπα έχει τους ίδιους χώρους με ένα sedan και πολύ μεγαλύτερο άνοιγμα.
σε ένα sedan για 450 λίτρα χώρους αποσκεύων θέλεις (πολύ) πάνω απο 4.30 μήκος (ακριβότερο όχημα) , έχεις μια πίσω πόρτα που σου απαγορεύει την φόρτωση αντικειμένων με δύο διαστάσεις μεγαλύτερες των 40εκ ενώ πρακτικά ένα μικρομεσαίο 5 θυρο με ονομαστικό χώρο 70-80 λίτρα μικρότερο έχει δυνατότητα φόρτωσης πάνω από την εταζέρα και διαχειρίζεται σχήματα περίεργα πολύ πιο εύκολα.
Ακριβώς έτσι έχουν τα πράγματα. Την πάτησα με ford focus, καθώς ξεγελάστηκα από τους απόλυτους αριθμούς και δεν υπολόγισαν την πρακτικότητα κι αγόρασα sedan.
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
13.430
Reaction score
20.883
Έχω καταλήξει πως ό,τι και να πάρεις, ακόμη και ανατρεπόμενο, η γυναίκα θα καταφέρνει στα ταξίδια να το γεμίζει πάντα τίγκα. Μια χαρά είναι λοιπόν το σεντάν.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
8.725
Reaction score
18.980
Έχω καταλήξει πως ό,τι και να πάρεις, ακόμη και ανατρεπόμενο, η γυναίκα θα καταφέρνει στα ταξίδια να το γεμίζει πάντα τίγκα. Μια χαρά είναι λοιπόν το σεντάν.
Ισχύει
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
20.383
Reaction score
35.651
"Σύνδρομο της κούρσας"
Δεν το γνωρίζω το σύνδρομο, σχεδιαστικά τα 3 όγκων αυτοκίνητα είναι πιο συμμετρικά στο μάτι και το έξτρα "οπτικό" μήκος βοηθάει στην διαμόρφωση δυναμικής εικόνας. Για παράδειγμα τα coupe που θεωρούνται τα πιο όμορφα όλων είναι μια παραλλαγή της τυπικής σεντάν διαμόρφωσης.
 

Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.250
Reaction score
7.487
Πηγή;
Toyota.


(δεν θυμάμαι σε ποιό λεπτό το αναφέρει, εδώ το είδα πάντως.)
Ας υποθέσουμε πως αυτό ισχύει.

Κατά τη γνώμη σου, πόσο απασχολεί τον υποψήφιο αγοραστή ηλεκτρικού;

Έχει επιλέξει να πάρει ηλεκτρικό για να σώσει το περιβάλλον;

Όχι, καθόλου. Απλώς αναφέρω σκέψεις μου ότι μια σοβαρή επένδυση σε αυτοκίνητο, αυτή τη περίοδο (και για αρκετό καιρό ακόμα) ίσως να είναι επικίνδυνη.
 

Μηνύματα
2.742
Reaction score
168
Εγώ ρώτησα αν γνωρίζει κάποιος το αυτοκίνητο, να μου πει δύο λόγια. Γιατί η κουβέντα πάει σε άσχετα πράγματα;
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
1.708
Reaction score
3.940
Εγώ ρώτησα αν γνωρίζει κάποιος το αυτοκίνητο, να μου πει δύο λόγια. Γιατί η κουβέντα πάει σε άσχετα πράγματα;
Θα σου απαντήσω εγώ. Πάει σε άσχετα πράγματα γιατί μας ρώτησες για το πιο βαρετό αυτοκίνητο του πλανήτη (Corolla), στην πιο βαρετή μορφή (sedan) από την πιο βαρετή εταιρεία (Toyota). Ε, γι'αυτό η κουβέντα αμέσως ξεστράτισε. 😛

Όσο για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου που ρωτάς, τι να σου πω. Εγγυημένη δολοφονία της χαράς της οδήγησης. Αλλά θα σε πάει από το Α στο Β με σχετική ασφάλεια (αν οδηγάς ήρεμα) και με σχετική αξιοπιστία. Για κατανάλωση δεν ξέρω, αλλά μπορείς να δεις τα specs.
 

Μηνύματα
267
Reaction score
133
Εγώ ρώτησα αν γνωρίζει κάποιος το αυτοκίνητο, να μου πει δύο λόγια. Γιατί η κουβέντα πάει σε άσχετα πράγματα;
Θεωρητικά θα είναι πιο οικονομικό λόγω τρικυλίνδρου κινητήρα (πιο ελαφρύ με λιγότερη τριβή). Γι'αυτό ακριβώς τον λόγο, όμως, θα έχει μικρότερη στιγμαία εκρηκτική δύναμη σε σχέση με έναν τετρακύλινδρο.

Το συγκεκριμένο μοντέλο δεν το έχω οδηγήσει. Έχω οδηγήσει τα μοντέλα '99 και '06. Τα corolla είναι γενικά αξιόπιστα. Εάν δεν έχεις απαιτήσεις από δύναμη και επιτάχυνση και θέλεις απλά να φτάσεις στους προορισμούς σου με σχετική άνεση και ασφάλεια είναι καλό αυτοκίνητο.

Κοίταξε και αυτό μήπως σου κάνει. Θα είναι πιο ζωηρό.

 

Μηνύματα
2.742
Reaction score
168
Θεωρητικά θα είναι πιο οικονομικό λόγω τρικυλίνδρου κινητήρα (πιο ελαφρύ με λιγότερη τριβή). Γι'αυτό ακριβώς τον λόγο, όμως, θα έχει μικρότερη στιγμαία εκρηκτική δύναμη σε σχέση με έναν τετρακύλινδρο.

Το συγκεκριμένο μοντέλο δεν το έχω οδηγήσει. Έχω οδηγήσει τα μοντέλα '99 και '06. Τα corolla είναι γενικά αξιόπιστα. Εάν δεν έχεις απαιτήσεις από δύναμη και επιτάχυνση και θέλεις απλά να φτάσεις στους προορισμούς σου με σχετική άνεση και ασφάλεια είναι καλό αυτοκίνητο.

Κοίταξε και αυτό μήπως σου κάνει. Θα είναι πιο ζωηρό.

Σε ευχαριστώ για την άποψή σου. Σε vw και τα ξαδερφακια του όπως το Σκόντα δεν θέλω να πάω γιατί υπάρχει και το θέμα των βλαβών, που δεν θα έχω με το τουοτα. Από γκάζια.... Πλέον γεράσαμε και πάμε με σχετικά χαμηλές ταχύτητες στο δρόμο, οπότε και το ατμοσφαιρικό με λιγότερα άλογα μου είναι αρκετό.
Θα σου απαντήσω εγώ. Πάει σε άσχετα πράγματα γιατί μας ρώτησες για το πιο βαρετό αυτοκίνητο του πλανήτη (Corolla), στην πιο βαρετή μορφή (sedan) από την πιο βαρετή εταιρεία (Toyota). Ε, γι'αυτό η κουβέντα αμέσως ξεστράτισε. 😛

Όσο για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου που ρωτάς, τι να σου πω. Εγγυημένη δολοφονία της χαράς της οδήγησης. Αλλά θα σε πάει από το Α στο Β με σχετική ασφάλεια (αν οδηγάς ήρεμα) και με σχετική αξιοπιστία. Για κατανάλωση δεν ξέρω, αλλά μπορείς να δεις τα specs.
Αν έψαχνα για γκάζια και στροφυλικια θα αγόραζα 4κουνα με 500 άλογα.
Σχετική Αξιοπιστία;;;;;;;;
Αν δεν έχει η τουοτα καλή αξιοπιστία ποιος έχει;
 

Μηνύματα
267
Reaction score
133
Σε ευχαριστώ για την άποψή σου. Σε vw και τα ξαδερφακια του όπως το Σκόντα δεν θέλω να πάω γιατί υπάρχει και το θέμα των βλαβών, που δεν θα έχω με το τουοτα. Από γκάζια.... Πλέον γεράσαμε και πάμε με σχετικά χαμηλές ταχύτητες στο δρόμο, οπότε και το ατμοσφαιρικό με λιγότερα άλογα μου είναι αρκετό.

Αν έψαχνα για γκάζια και στροφυλικια θα αγόραζα 4κουνα με 500 άλογα.
Σχετική Αξιοπιστία;;;;;;;;
Αν δεν έχει η τουοτα καλή αξιοπιστία ποιος έχει;
Συμφωνώ για την αναφορά σου περί VW ότι παρουσιάζουν μικρά προβλήματα. Έχω την σχετική εμπειρία από τα Passat, Jetta, και Golf. Από Skoda δε, έχω μόνο θετική εμπειρία περιορισμένη σε Octavia του '10.
 

Μηνύματα
5.717
Reaction score
9.676
Πλέον γεράσαμε και πάμε με σχετικά χαμηλές ταχύτητες στο δρόμο, οπότε και το ατμοσφαιρικό με λιγότερα άλογα μου είναι αρκετό.
Σε τέτοιες συνθήκες, δεν έχει τόση πολλή σημασία η ιπποδύναμη, αλλά η ροπή. Με το Focus μου ( 1.6 ecoboost 150hp ) βγάζω και ολόκληρο ταξίδι Αθήνα Πάτρα χωρίς αλλαγή ( αν δεν είχα τα διόδια, οκ ) και κατέβασμα θα κάνω μόνο αν θελήσω να κάνω μια πολύ γρήγορη προσπέραση. Διαφορετικά, 6η στο κιβώτιο και... χαλαράαααα..!!
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
1.708
Reaction score
3.940
Σχετική Αξιοπιστία;;;;;;;;
Αν δεν έχει η τουοτα καλή αξιοπιστία ποιος έχει;
Δεν εννοούσα πως δεν έχουν καλή αξιοπιστία, πολύ καλή είναι.

Το "σχετική" το έγραψα σε σχέση με άλλες μάρκες. Γιατί παλιότερα η Toyota θεωρούνταν μακράν η κορυφή, τα τελευταία χρόνια όμως όπου βλέπω πίνακες αξιοπιστίας κλπ. συνήθως δεν είναι πια στην πρώτη θέση, την έχουν φτάσει και ίσως ξεπεράσει. Όχι όμως πως δεν είναι καλή.
 

Μηνύματα
2.742
Reaction score
168
Το κορολακι βγαίνει εκτός λίστας.
Προσπαθώ να βρω ατμοσφαιρικό και όχι τουρμπάκι. Καμία ιδέα;
 


Μηνύματα
2.742
Reaction score
168
Οποιοδήποτε μεταχειρισμένο 20ετίας.
Η mazda έχει ατμοσφαιρικά αλλά δεν δεν ξέρω τι λέει σαν αγορά. Αξίζει; δεν ψάχνω άλογα και 0-100 σε 8 και 9 Δευτέρα. Ένα αμάξι που να μην με κάνει να τρέχω σε συνεργεία και να έχει άνετο και χωρίς θόρυβο ταξίδι θελω. Δεν θα κάνω πλέον 35 και 40.000χλμ το χρόνο. Το θέλω για ταξίδια μόνο. Για κάθε μέρα και για την δουλειά έχω ντιζελακι αθάνατο hyundai i30
 

TGD

Μηνύματα
3.512
Reaction score
3.268
Δεν είναι εποχές για αγορά αυτοκινήτου. Τόσο απο άποψη διαθεσιμότητας με όλα τα τραγελαφικά που συμβαίνουν όσο και από άποψη "τοπίου". Όλα δείχνουν πως θα έρθουν μεγάλες αλλαγές σε επίπεδο κινητήρων.
Αν βόλεύεσαι με το Hyundai κάτσε στα αυγά σου. Ακόμα και τα μεταχειρισμένα έχουν ακριβύνει,
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
164.638
Μηνύματα
2.653.328
Members
36.807
Νεότερο μέλος
Nikos-Stylidis
Top