Να παρουσιάσω και γω ρε παιδιά τον χώρο μου και τα μηχανήματά μου


Μηνύματα
11.962
Reaction score
14.310
Κε Χρήστο, λέει η Μαρία στην μίνι συνέντυεξη της, απαντώντας σε ερώτηση :

Η μουσική ενώνει τους λαούς και τους πολιτισμούς;

Πιστεύω πως η μουσική, έχοντας αναπόφευκτα επιρροές από το περιβάλλον στο οποίο δημιουργείται και ταυτόχρονα υπερβαίνοντας τα όρια του τόπου και του χρόνου, ενώνει όχι μόνο λαούς και πολιτισμούς, αλλά και εποχές.

Και μετά συνεχίζει με ένα καρφί για όλους (αλλά μάλλον κυρίως για τον @wnet που ξέρω σίγουρα ότι τον γνωρίζει :D) :

Με την προϋπόθεση, πως υπάρχουν οι προσλαμβάνουσες για την κατανόησή της.

Υ.Γ. : Αγαπάμε @wnet 😍

 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.239
Reaction score
13.111
thva: ναι ισχυει καλα τα λεει η Μαρια, Αλλα αν ειναι Μεταλοφρικ δεν ισχυουν αυτα που λεει η Μαρια;) ειναι ανιατη ασθενεια:p:D:gamer: ο χερ ντοκτορ ειναι καθ υλην αρμοδιος να μας διαφωτισει;)
παιρνει γιατρια η δεν παιρνει θα μας πει;)
μρε αγαπαμε WNET ασ εχει για αβαταρ αυτον τον κυριο με την καπελαδουρα και το μικροφωνο:gamer::errwhat:εδω αγαπαμε τον κ.Μαρκου:D δεν θα αγαπαμε τον wnet;;:gamer::dance2:
 

Μηνύματα
11.962
Reaction score
14.310
thva: ναι ισχυει καλα τα λεει η Μαρια, Αλλα αν ειναι Μεταλοφρικ δεν ισχυουν αυτα που λεει η Μαρια;) ειναι ανιατη ασθενεια:p:D:gamer: ο χερ ντοκτορ ειναι καθ υλην αρμοδιος να μας διαφωτισει;)
παιρνει γιατρια η δεν παιρνει θα μας πει;)
μρε αγαπαμε WNET ασ εχει για αβαταρ αυτον τον κυριο με την καπελαδουρα και το μικροφωνο:gamer::errwhat:εδω αγαπαμε τον κ.Μαρκου:D δεν θα αγαπαμε τον wnet;;:gamer::dance2:
Έχει εξαφανιστεί, μάλλον ασχολείται με τα καινούργια ηχεία που πήρε :) Παίζουν χάλια χα χα και δε τολμάει να το πεί χα χα ... του είπα εγω να πάρει τα άλλα - πως τα λένε δε θυμάμαι - ... δε με άκουσε καλά να πάθει.
 




christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.239
Reaction score
13.111
και η θεσσαλικη βερσιον για τον κ.wnethttps://www.youtube.com/watch?v=RJdhShBGfwo
 
Last edited:











christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.239
Reaction score
13.111
Γιατί χρειαζόμαστε καλύτερο ήχο στα δωμάτια; Επειδή οι περισσότεροι τοίχοι, δάπεδα και οροφές αποτελούνται από σκληρές, επίπεδες επιφάνειες που αντανακλούν έντονα την ηχητική ενέργεια ανέπαφη. Αυτές οι ισχυρές, ανέπαφες αντανακλάσεις προκαλούν προβλήματα όταν επανασυνδυάζονται με τον αρχικό ήχο, ο οποίος φτάνει στα αυτιά μας απευθείας μέσω του αέρα χωρίς να αντανακλάται. Επειδή οι αντανακλάσεις ταξιδεύουν μακρύτερα, καθυστερούν σε σύγκριση με τον αρχικό ήχο (βλ. Εικ. 1).

Πολλαπλές καθυστερήσεις από πολλές επίπεδες επιφάνειες, σε συνδυασμό με πρωτότυπο ήχο, προσθέτουν υπερβολική ηχώ και αντήχηση. Εξίσου προβληματικές, οι καθυστερήσεις από τις αντανακλάσεις του ήχου προκαλούν σφάλματα χρονισμού (ή «φάσης») – αυτά διαταράσσουν την απεικόνιση του ηχητικού σταδίου και προκαλούν προσθήκες και αφαιρέσεις συχνότητας που ονομάζονται «φιλτράρισμα χτενών» (από το σχήμα των κορυφών και βυθίσεων απόκρισης συχνότητας που προκύπτουν). Η ακριβής ακρόαση του πρωτότυπου ήχου, είτε από φωνές, μουσικά όργανα ή μεγάφωνα, γίνεται δύσκολη. Η υπερβολική ποσότητα άθικτη ανακλώμενη ηχητική ενέργεια κάνει τον ήχο στα δωμάτια να γίνεται ανεπιθύμητος, άβολος και αναπόφευκτος θόρυβος.
1637485080554.png

1637485116529.png

1637485141374.png

για περαιτερω μορφωση κ. Μαρκου;):gamer:
 
Last edited:

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.239
Reaction score
13.111
1637485508463.png

αντανακλαστικά πάνελ
υψηλότερη ανάλυση και διορατικότητα στο μουσικό υλικό/ηχογράφηση. Με διάχυση? Δημιουργείται ένα πιο ευρύχωρο και περιβάλλων ηχητικό πεδίο, έτσι χρωματίζουμε τη μουσική με έναν τρόπο. Για την ακρόαση μουσικής αυτό μπορεί φυσικά να είναι μια προτίμηση, αλλά σε ένα στούντιο όπου ο στόχος είναι να ακούγεται όσο το δυνατόν ακριβέστερα δεν θα είναι η σωστή επιλογή κατά τη γνώμη μας. Ωστόσο, όταν πρόκειται για αντανακλάσεις που φτάνουν αργότερα, είναι διαφορετικό. Περισσότερα για αυτό αργότερα.

Μια τρίτη εναλλακτική λύση για την αντιμετώπιση των αντανακλάσεων των πλευρικών τοιχωμάτων είναι η χρήση ενός συνδυασμού διάχυσης και απορρόφησης. Το BAD Arc και το BAD Panel διαχέονται πάνω από 800 Hz και απορροφούν κάτω από αυτές τις συχνότητες.

3

Με τη χρήση του BAD Arc/BAD Panel μπορεί κανείς να χειριστεί όλη την κατοπτρική ανάκλαση σαν ένα παχύ απορροφητικό, αλλά με διάχυση από 800 Hz και άνω. Στα 800 Hz η διάχυση δεν χρειάζεται τόσο μεγάλη απόσταση από τη διάχυτη ενέργεια, καθιστώντας την επιλογή θεραπείας που λειτουργεί στα περισσότερα δωμάτια. Αυτός είναι ένας τρόπος για να διατηρήσετε περισσότερη ενέργεια και ατμόσφαιρα, ενώ αντιμετωπίζετε αποτελεσματικά τις αντανακλάσεις. Μια πολύ καλή εναλλακτική για αίθουσες ακρόασης.

Όταν πρόκειται για την αντανάκλαση από το απέναντι πλευρικό τοίχωμα, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα, η απόσταση θα είναι καθοριστικός παράγοντας για την επιλογή. Αυτή η ανακλώμενη ενέργεια φτάνει αργότερα στο χρόνο. Ωστόσο, σε στενά δωμάτια (πλάτος 3-5 m) θα εξακολουθεί να θεωρείται ως πρώιμη αντανάκλαση και η καθαρή διάχυση θα έχει τις ίδιες προκλήσεις όπως αναφέρθηκε προηγουμένως. Εάν το δωμάτιο είναι πολύ ευρύ, η ευρυζωνική διάχυση μπορεί να είναι μια καλή εναλλακτική λύση.

αντανακλάσεις και των δύο πλευρικών τοιχωμάτων

Περίληψη:

  • Έχουμε δει ότι η καθαρή και παχιά απορρόφηση είναι συχνά η πιο συχνή γραμμική επεξεργασία των πρώιμων ανακλάσεων
  • Η διάχυση παραμένει περισσότερη ενέργεια αλλά θα αλλάξει επίσης περισσότερο το μουσικό υλικό
  • Ρηχοί διαχυτές και χωρίς φράκταλ θα επεξεργαστούν μόνο μέρη της ανάκλασης. Οι Deep Diffusers με fractals (όπως το Modffractal) απαιτούν μεγαλύτερη απόσταση για να λειτουργήσουν βέλτιστα
  • Το BAD ARC και το BAD Panel που διαχέονται και απορροφούν είναι μια εναλλακτική λύση στην καθαρή απόσβεση και λειτουργούν καλά όταν η απόσταση από τα αυτιά είναι σχετικά μικρή
Αντιμετώπιση καθυστερημένων αντανακλάσεων: Οι αντανακλάσεις
καθυστερημένης άφιξης από το δωμάτιο έχουν επίσης καταστροφική και αρνητική επίδραση, αλλά λιγότερο από τις αντανακλάσεις που έρχονται λίγο μετά τον άμεσο ήχο. Για να επιτύχετε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, θα πρέπει ωστόσο να αντιμετωπίζονται επίσης. Δεδομένου ότι είμαστε λιγότερο ευαίσθητοι στις αντανακλάσεις που φτάνουν αργότερα, δεν είναι εξίσου σημαντικό να αντιμετωπίζουμε αυτές τις ευρυζωνικές συνδέσεις, αν και θα εξακολουθεί να αποτελεί πλεονέκτημα.

Τις περισσότερες φορές και εκτός κι αν κάποιος κάθεται κοντά στον πίσω τοίχο, οι αντανακλάσεις καθυστερημένης άφιξης προέρχονται από τον πίσω τοίχο και τα πίσω πλευρικά τοιχώματα. Εάν κάποιος χρησιμοποιεί διπολικά ηχεία που στέλνουν την ενέργεια πίσω από τα ηχεία, οι αντανακλάσεις καθυστερημένης άφιξης μπορεί επίσης να προέρχονται από τον μπροστινό τοίχο.

Πρώτα θα δούμε ένα παράδειγμα με αντανακλάσεις καθυστερημένης άφιξης από το πίσω μέρος του δωματίου.

σημεία πρώτου προβληματισμού

Θα πούμε σε αυτό το παράδειγμα ότι η απόσταση από τα αυτιά μέχρι τον πίσω τοίχο είναι 2,8 m. Αυτό σημαίνει ότι η πρωιμότερη ανάκλαση από τον πίσω τοίχο θα φτάσει 16 ms μετά το άμεσο σήμα. Η απορρόφηση των καθυστερημένων αντανακλάσεων που προέρχονται από το πίσω μέρος θα δημιουργήσει εύκολα ένα υπερβολικά στεγνό και νεκρό ακουστικό περιβάλλον. Ο εγκέφαλός μας έχει συνηθίσει να ακούει ήχο που προέρχεται από το πίσω μέρος ενός δωματίου. Επομένως, δεν συνιστούμε να χρησιμοποιείτε μόνο την απορρόφηση εκεί. Συνιστούμε να χρησιμοποιείτε είτε καθαρούς διαχυτές είτε ένα υβριδικό προϊόν όπως το BAD Arc ή το BAD Panel. Εάν η θέση του καθίσματος είναι κοντά στο πίσω τοίχωμα, θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί κάποια απορρόφηση ακριβώς πίσω από τα αυτιά.

Σε αυτή την περίπτωση επιλέγουμε διαχυτές Modffractal που λειτουργούν πολύ καλά από περίπου 450 Hz και έως 20 000 Hz.

VIZ_0014

Για να επιτευχθεί περισσότερη διάχυτη ενέργεια, οι διαχυτές μπορούν να τοποθετηθούν σε μισό κύκλο και ο ένας μπορεί επίσης να τοποθετήσει διαχυτές στο επάνω μέρος του άλλου και να τους γυρίσει έτσι ώστε να διαχέονται κάθετα και προς τα αυτιά.

Tele-Image med diffusjon

Στο άλλο παράδειγμα εξετάζουμε ένα παράδειγμα με τον μπροστινό τοίχο. Τα ηχεία με διάφραγμα δεν στέλνουν πολλές συχνότητες πάνω από τα μπάσα προς το μπροστινό τοίχωμα, καθώς θα απορροφηθούν κυρίως στο περίβλημα των ηχείων. Τα δίπολα από την άλλη πλευρά στέλνουν τόση ενέργεια προς τα πίσω όση και προς τα εμπρός.

δίπολο-ήχος-ακτινοβολία
δίπολο-ήχος-ακτινοβολία


Έτσι με τα δίπολα παίρνουμε έντονες ανακλάσεις από τον μπροστινό τοίχο. Η καλύτερη επεξεργασία εδώ θα εξαρτηθεί από την απόσταση, την επεξεργασία που έχει επιλεγεί για τον πίσω τοίχο και τις προτιμήσεις.

Όταν το δίπολο ηχείο βρίσκεται σε καλή απόσταση έξω από τον μπροστινό τοίχο και υπάρχει επίσης ικανοποιητική απόσταση από τη θέση ακρόασης, πιστεύουμε ότι πολλοί θα προτιμήσουν τη διάχυση ή τον συνδυασμό διάχυσης και απορρόφησης από την ακρόαση μουσικής.



Έτσι με τα δίπολα παίρνουμε έντονες ανακλάσεις από τον μπροστινό τοίχο. Η καλύτερη επεξεργασία εδώ θα εξαρτηθεί από την απόσταση, την επεξεργασία που έχει επιλεγεί για τον πίσω τοίχο και τις προτιμήσεις.

Όταν το δίπολο ηχείο βρίσκεται σε καλή απόσταση έξω από τον μπροστινό τοίχο και υπάρχει επίσης ικανοποιητική απόσταση από τη θέση ακρόασης, πιστεύουμε ότι πολλοί θα προτιμήσουν τη διάχυση ή τον συνδυασμό διάχυσης και απορρόφησης από την ακρόαση μουσικής.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
170.928
Μηνύματα
2.850.095
Members
37.838
Νεότερο μέλος
κατ πααπαθεοδωρου
Top