Να παρουσιάσω και γω ρε παιδιά τον χώρο μου και τα μηχανήματά μου




Μηνύματα
19.434
Reaction score
23.477
Θα σι πω;) αν με πεις;)
1:Λεπτομεραστατη αναλυση της τοπολογιας single-ended και push-pull σημαινει-;) βουτα καταπινε- η ελξατε ωθησατε;)
2: Αναλυτικο διαγραμα πως συμπεριφερονται οι αρμονικες και στης δυο τοπολογιες ΟΧΙ αυτο που εβαλες:p
3:Λεξεις απ το Γιουναιτετ Κιντομ:gamer:απαγορευονται δια ροπαλου;) Επιτρεπονται Γαλλικα Γερμανικα και πρωτιστως Ελληνικα μια που ειμαι Ελληνας βεριταμπλ απ τους Δωριεις καταγομενος:gamer:
2: να με βαλεις στο Γιουτουμπα να ακουσω και της δυο τοπολογιες εχω γαιδουρινα αυτια:p Νο προμπλεμα ασ ειναι και απ το Γιουτουμπα;)
Αυτα και αναμενω της δικες σας ενεργειες:gamer:
Aυτός ο Wnet Χρόνια Πολλά νομίζω δεν είπε ή τουλάχιστον καταλλήλως (properly).

Και όχι μόνο αυτό επανέρχεται αμφισβητώντας την υπεροχή των Single Ended έναντι των push pull ; Κρέμασμα στην Κεντρική Πλατεία για παραδειγματισμό. :D 😍
 

wnet

Nearfield
Μηνύματα
5.356
Reaction score
18.518
...επανέρχεται αμφισβητώντας την υπεροχή των Single Ended έναντι των push pull ; Κρέμασμα στην Κεντρική Πλατεία για παραδειγματισμό. :D 😍
!!!! Όχι βρε @thva δεν αμφισβητώ τίποτα.... απλά ψάχνω την αλήθεια ή έστω ν' ακούσω γνώμες!!!!
Εσύ την είπες!!! Single Ended, το σημειώνω!!
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
7.424
Reaction score
15.665
κ. wnet ο καθ υλην αρμοδιος να απαντηση ειναι ο κ. Ιωαννης-εξπερτ και εξελεντ Μαστορας
θα περιμενω να δω τι θα πει ;)
 






Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
10.105
Reaction score
34.363
μανέστρο..... δίνω τροφή για κουβέντα :p :p :p :p

View attachment 378089

στο single-ended εμφανίζονται έντονα και οι άρτιες και οι περιττές αρμονικές, ενώ στο push-pull ακυρώνονται σε μεγάλο βαθμό οι άρτιες, μένουν κυρίως οι περιττές.

τι λες?

προτιιμούμε λιγότερη παραμόρφωση συνολικά ή λίγο μεγαλύτερη αλλά με τις άρτιες μέσα και όχι μόνο με τη σκληράδα των περιττών;;;
Πώς τα μπερδεύεις έτσι? Οι χαγιεντάδες λένε ότι η γλύκα είναι στην παραμόρφωση των περιττών.
Πριν χρόνια σε ένα σάιτ που λέγεται 10 είχε γράψει ότι η φύση δεν είναι σπρωξετράβα.
 

wnet

Nearfield
Μηνύματα
5.356
Reaction score
18.518
Πώς τα μπερδεύεις έτσι? Οι χαγιεντάδες λένε ότι η γλύκα είναι στην παραμόρφωση των περιττών.
Πριν χρόνια σε ένα σάιτ που λέγεται 10 είχε γράψει ότι η φύση δεν είναι σπρωξετράβα.
όχι όχι, το αντιθετο λένε οι χαϊεντάδες... κι ένα δίκαιο το έχουν
 

Μηνύματα
3.305
Reaction score
3.994
Είσαι σε καλό δρόμο.
Ετοιμάσου να γίνεις χαϊεντάς. Θα λάβεις τον σχετικό εξοπλισμό πάραυτα. Θα το φροντίσω προσωπικά. :king:
 

wnet

Nearfield
Μηνύματα
5.356
Reaction score
18.518
Είτε άρτιες είτε περιττές είναι το σωστό.
Μου ξέφυγε.
Στον διαφορικό ενισχυτή έχουμε δύο κλάδους:
  • οι ζυγές αρμονικές βγαίνουν ίδιες και στα δύο σήματα,
  • οι μονές αρμονικές βγαίνουν με αντίθετο πρόσημο.
Όταν πάρουμε τη διαφορά:

οι ζυγές (που ήταν ίδιες) τείνουν να ακυρωθούν, ενώ οι μονές (που ήταν ανάποδα) τείνουν να ενισχυθούν.

Αυτό δουλεύει μόνο αν το κύκλωμα είναι τέλεια συμμετρικό. Στην πράξη:
  • Μικρές ασυμμετρίες στο ζεύγος τρανζίστορ ή στα αντιστατικά φορτία ξαναφέρνουν τις ζυγές αρμονικές.
  • Η «ακύρωση» δεν είναι τέλεια, γι’ αυτό και βλέπεις πάντα ένα μείγμα αρμονικών στα πραγματικά κυκλώματα.
 

Μηνύματα
452
Reaction score
773
Αγαπητέ μου Μαέστρο Χρήστο, σου εύχομαι ........ Έτη πολλά υγιή ευλογημένα πολύκαρπα και ειρηνικά.

Επίσης εύχομαι φώτιση και θάρρος για να προχωρήσεις στις αναγκαίες Επερεσιακές καρατομήσεις!!! :p😂;)
 

Μηνύματα
19.434
Reaction score
23.477
Στον διαφορικό ενισχυτή έχουμε δύο κλάδους:
  • οι ζυγές αρμονικές βγαίνουν ίδιες και στα δύο σήματα,
  • οι μονές αρμονικές βγαίνουν με αντίθετο πρόσημο.
Όταν πάρουμε τη διαφορά:

οι ζυγές (που ήταν ίδιες) τείνουν να ακυρωθούν, ενώ οι μονές (που ήταν ανάποδα) τείνουν να ενισχυθούν.

Αυτό δουλεύει μόνο αν το κύκλωμα είναι τέλεια συμμετρικό. Στην πράξη:
  • Μικρές ασυμμετρίες στο ζεύγος τρανζίστορ ή στα αντιστατικά φορτία ξαναφέρνουν τις ζυγές αρμονικές.
  • Η «ακύρωση» δεν είναι τέλεια, γι’ αυτό και βλέπεις πάντα ένα μείγμα αρμονικών στα πραγματικά κυκλώματα.
Όρεξη που την έχεις. :D 😍

Δεν είναι μόνο αυτά.

Αυτή είναι η παραγωγή δευτερων αρμονικών απο το ενισχυτικό κύκλωμα μόνο και τον σχεδιασμό.

Η λυχνία και το τρανζίστορ και σαν χαρακτηριστικά δεν παράγουν τις ίδες δευτερες. Οι λυχνίες ως μη γραμμικές πολυ περισσότερες και τα τρανζιστορ σχεδόν καθόλου ή μόνο περιττές. Οι DHT δε, ακόμη περισσότερες απο τις απλές λυχνίες.

Στα δε push pull στην πράξη εκτός απο τα χαρακτηριστικά του τανζίστορ και τις διαφορές απο το ματσάρισμα που λές , έχουμε και διαφορές στα τυλίγματα στον μετασχηματιστή , ασυμμετρία ειδικά στις υψηλές συχνότητες που δεν ακυρώνουν τις ζυγές. Οι περιττες ούτε στην θεωρία ουτε στην πράξη ακυρώνονται και δεν είναι σχεδιασμένος με την λογική να τις ακυρώνει ένας push pull, το αντίθετο επειδή είναι συμφασικές και λόγω ακριβώς της συμμετρίας προστιθενται και αυξάνονται.

Και όλα αυτά χωρίς να υπολογίσουμε και τις ζυγές που παραγονται λόγω του soft κλιπαρίσματος που λανθασμένα θέωρουν πολλοι για τις λάμπες ότι δεν συντρέχει μέσα στα όρια συμμετρίας τους ... πάντα και συνέχεια συντρέχει / χωρίς ότι το πολυ NFB μειώνει τις ζυγές δραματικά και αυξάνει τις περττές / χωρίς ότι οι αρμονικες των λυχνιών σε single Ended κύκλωματα αυξάνονται γραμμικά (και μάλιστα ομοιόμορφα κρατώντας συνεχώς την σχεση τους μεταξύ των ίδια) με το σήμα (ενω στις άλλες τοπολογίες όχι) πράγμα που δίνει αυτή την αισθηση "αναπνοής" αλλά και δυναμικής εξέλιξης των (των δυναμικών, ίδιως των μικροδυναμικών) στον λαμπάτο ενισχυτή που είναι και ακουγεται φυσική καθώς το ίδιο συμβαίνει και στα φυσικά οργανα όταν παίζουν ... μάλιστα σε αυτό οφείλεται και η άισθηση ότι παιζουν 'δυνατότερα" / χωρίς κιόλας να είναι διαφορετική η αυξηση τους σε όλο το συχνοτικό φάσμα, αυξάνονται ιδια σε όλο το φάσμα απο 20 HZ μέχρι 100 ΚΗΖ ενω στις άλλες τοπολογίες είναι ανισορροπες μετατοπίζοντας το φασμα συνηθως υψηλότερα / χωρίς να υπολογίσουμε και το ότι αυτες οι ζυγές αυξάνουν το λεγόμενο glue (δέσιμο) των οργανων μεταξύ τους και για αυτό και εισάγονται και στην μίξη αλλά και την πυκνότητα και οργανικότητα ... ενω οι περιττες το αντίθετο , την διασπάνε και οδηγούνε σε αυτό το υπερ ρεαλιστικό (ανύπαρκτο στην πραγματικότητα) υπερ-καλό imaging αλλά όχι μέσα σε καλό και δεμένο soundstage και περισσότερο μάλιστα 2D αντί 3D / .. κια πολλά άλλα. Αρα δεν είναι μόνο αυτό (ένα μόνο χα χα) το πολυγραφόμενο και πολυδιαφημιζόμενο που ξέρουν οι τρανζιστοράτοι και λένε μόνο αυτό συνήθως, ααα είναι περισσότερες οι ζυγές. Ο σχεδιαστης του λαμπάτου μάλιστα μπορεί και με άλλα μέσα σχεδιατικά και επιλογές να ρυθμίσει αυτή την αναλογία ζυγών και περττίων όπως θέλεις ώστε να έχει και τα δυό (και "καθαρό" ηχο όπως ένα push pull και ζεστό και δυναμικό κλπ με τις ζυγές σαν ένας καλός μάγειρας ). Ενω σε άλλες τοπολογίες δεν μπορεί.
 
Last edited:

Μηνύματα
30.029
Reaction score
29.775
Θα ήθελα να ήξερα που τα βρήκατε όλα αυτά .

Στον διαφορικό ενισχυτή έχουμε δύο κλάδους:
  • οι ζυγές αρμονικές βγαίνουν ίδιες και στα δύο σήματα,
  • οι μονές αρμονικές βγαίνουν με αντίθετο πρόσημο.
Όταν πάρουμε τη διαφορά:

οι ζυγές (που ήταν ίδιες) τείνουν να ακυρωθούν, ενώ οι μονές (που ήταν ανάποδα) τείνουν να ενισχυθούν.

Αυτό δουλεύει μόνο αν το κύκλωμα είναι τέλεια συμμετρικό. Στην πράξη:

  • Μικρές ασυμμετρίες στο ζεύγος τρανζίστορ ή στα αντιστατικά φορτία ξαναφέρνουν τις ζυγές αρμονικές.
  • Η «ακύρωση» δεν είναι τέλεια, γι’ αυτό και βλέπεις πάντα ένα μείγμα αρμονικών στα πραγματικά κυκλώματα.


Πόθεν προκύπτουν όλα αυτά ?
 

wnet

Nearfield
Μηνύματα
5.356
Reaction score
18.518
Φαντάσου ότι έχεις δύο πανομοιότυπα τρανζίστορ.
  • Το ένα «βλέπει» το σήμα +sin⁡(ωt)
  • Το άλλο «βλέπει» το ίδιο σήμα αλλά ανάποδο: −sin⁡(ωt)
Αν το κάθε τρανζίστορ παραμορφώνει το σήμα (δηλαδή δεν είναι τέλεια γραμμικό), τότε στην έξοδο κάθε κλάδου θα εμφανιστούν αρμονικές.

Τι κάνουν οι αρμονικές σε συμμετρικό κύκλωμα? ας δούμε τα πρώτα παραδείγματα:
  • Τετραγωνικός όρος (sin²(ωt)): <-----δώσε βάση στο τετράγωνο
    Αυτός γεννά τη 2η αρμονική.
    • Για το +sin⁡(ωt) → βγαίνει sin²(ωt)
    • Για το −sin⁡(ωt) → πάλι sin²(ωt) (γιατί το τετράγωνο είναι πάντα θετικό).
      Δηλαδή, και οι δύο κλάδοι βγάζουν ίδιο αποτέλεσμα
  • Κυβικός όρος (sin³(ωt)):
    Αυτός γεννά την 3η αρμονική.
    • Για το +sin⁡(ωt) → sin³(ωt)
    • Για το −sin⁡(ωt) → −sin³(ωt)
      Δηλαδή, οι δύο κλάδοι βγάζουν αντίθετο αποτέλεσμα
Όταν τα αφαιρείς (διαφορική έξοδος), o διαφορικός ενισχυτής παίρνει τη διαφορά:
  • Για τις ζυγές αρμονικές:
    Επειδή ήταν ίδιες στα δύο κλάδους, η αφαίρεση τείνει να τις ακυρώσει.
  • Για τις μονές αρμονικές:
    Επειδή ήταν αντίθετες, η αφαίρεση τείνει να τις διπλασιάσει.
Έτσι ο διαφορικός ακυρώνει τις ζυγές και κρατά τις μονές. Στην πραγματικότητα
  • Τα τρανζίστορ δεν είναι ποτέ απολύτως ίσα.
  • Τα bias ρεύματα, οι αντιστάσεις, τα mismatch στην κατασκευή χαλάνε τη συμμετρία.
  • Άρα οι ζυγές αρμονικές δεν εξαφανίζονται, απλώς μειώνονται.
 
Last edited:


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.160
Μηνύματα
3.044.242
Members
38.538
Νεότερο μέλος
Evasound
Top