Να τα, να τα!! Και επίσημα: HYUNDAI ACCENT SR

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Βρε Νικολάκη, η ιστορία των γιαπωνέζικων αυτοκινήτων διδάσκεται σε όλα τα business schools. Κάποτε ξεκίνησαν με αντιγραφές, και ήταν μάπα αυτοκίνητα, και με την συνεχή βελτίωση, το kaizen, την προσοχή στην λεπτομέρεια και το Just In Time manufacturing, κυριάρχησαν στην Ευρώπη και στην Αμερική. Μην ξεχνάς ότι η Toyota αναμένεται φέτος να περάσει την GM σε παγκόσμιες πωλήσεις.
Δεν "έγιναν" αξιόπιστα, ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ! Και μερικά Γιαπωνέζικα ΣΤΡΙΒΟΥΝ! Τι να κάνουμε; Κανείς δεν είπε ότι το Avensis βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά αν οδηγήσεις Sonata θα δεις τι σημαίνει να είσαι 20 χρόνια πίσω στην δυναμική συμπεριφορά.

Ο οδηγός παίζει πολύ ρόλο σαφέστατα. Ελπίζω μόνο να μην στο 'τούρμπισε' ο Γιάννης "βάλε λίγο nitro, καλό κάνει" Δημητρόπουλος...:lol:
Εγώ νόμιζα ότι το Tucson έχει κάπου 170 τελική ;)
 


Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Τώρα ρε άκη για να καταλάβω. Διαφώνησες με όσα είπα ή όχι? :lol: :lol:

Ακριβώς ότι τραβούσε ο γιαπωνέζος τραβάει και ο κορεάτης και θα τραβήξει και ο κινέζος...
Όσον αφορά στο πόσο αξιόπιστα είναι τα γιαπωνέζικα, επέτρεψέ μου να έχω διαφορετική άποψη. Φυσικά εξαρτάται με τι το συγκρίνεις. Οι γιαπωνέζοι επί σειρά ετών είχαν και έχουν ακόμη διαφορετική αντίληψη από τους ευρωπαίους για το τι εννοούμε service σε ένα αυτοκίνητο, όπως και το τι εννοούμε πχ καλά πλαστικά. Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα...

Να δώσω πάλι ένα παράδειγμα?
Είχα κάποτε ένα mazda 323. Αν το άφηνες 7-10Κ χιλιόμετρα χωρίς αλλαγή λαδιών, έπερνες το μοτέρ στο χέρι. Αν αφήσω το toledo 17Κ χιλιόμετρα χωρίς αλλαγή λαδιών, δεν θα πάθει απολύτως τίποτα (με τον ίδιο τρόπο χρήσης).


- Για να επανέλθουμε, εσύ καλώς διάλεξες το SEAT στο πιο πάνω ερώτημα. Αλλά τι να κάνουμε που το 90% δεν αντέχουν να λένε ότι έχουν SEAT και αγοράζουν το σαφέστατα χειρότερο focus? Για ποιά οδική συμπεριφορά συζητάμε...?
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Και να επαναλάβω, για να μην θίξω κανέναν. Από την αρχή είπα ότι τα τελευταία 4x4 της Hyundai είναι 'τσιμπημένα' στην τιμή, γιατί η αγορά τα θεωρεί ισάξια με τα άλλα της κατηγορίας τους. Δεν το λέω υποτιμητικά, τιμητικά το λέω!!
Δυστυχώς τα μεσαία της είναι μέτρια στην καλύτερη. Επίσης πιστεύω ότι το μικρό Getz είναι καλό για τα λεφτά του.
Αυτά.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Νίκος Τσαρουχάς said:
Τώρα ρε άκη για να καταλάβω. Διαφώνησες με όσα είπα ή όχι? :lol: :lol:
Δεν ξέρω. Τι εννοούσες; :lol: :lol: Μάλλον συμφώνησα! ;)

- Για να επανέλθουμε, εσύ καλώς διάλεξες το SEAT στο πιο πάνω ερώτημα. Αλλά τι να κάνουμε που το 90% δεν αντέχουν να λένε ότι έχουν SEAT και αγοράζουν το σαφέστατα χειρότερο focus? Για ποιά οδική συμπεριφορά συζητάμε...?
Φατσικά σαφώς το Leon θα διάλεγα, μάλιστα το λέω συχνά ότι με ενδιαφέρει πολύ η τελευταία σχεδιαστική κατεύθυνση της Seat, που είναι σαφώς πιο όμορφη από την VW, και είναι κάτι διαφορετικό στο δρόμο. Αλλά θα μου επιτρέψεις να πω ότι το Focus σαφώς είναι ο βασιλιάς του δρόμου στην κατηγορία τους, στο handling. Δηλαδή ΣΤΡΙΒΕΙ. Τώρα, το ότι το καινούριο Focus μου αρέσει λιγότερο φατσικά από το παλιό, είναι ένας άλλος παράγοντας. Ο τρίτος παράγοντας είναι η διαφορά κινητήρων. ΑΛΛΑ, όπως είπα, στην κατηγορία αυτή δεν σε σώζουν 200 κυβικά παραπάνω, οπότε διαλέγεις (εγώ δηλαδή) με άλλα κριτήρια.

Τελικά εγώ τα Seat και Ford τα έχω στην ίδια κατηγορία prestige. Ίσως γι'αυτό δεν κατάλαβα τα παραπάνω. Το prestige δεν είναι κάτι χειροπιαστό, ούτε θα έπρεπε να είναι κριτήριο αγοράς, αλλά ξέρεις ότι το αυτοκίνητο είναι συναισθηματικό θέμα, οπότε μετράει. Δες πόσο δημοφιλή είναι τα threads για αυτοκίνητο που ξεκινάμε εδώ! Ούτε στο hi-end δεν γίνονται τόσα μακαρόνια! :D
 


Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Άκη ο κατασκευαστής λέει 174. Φαντάσου λοιπόν πως μας πέρναγε στις ευθείες και φαντάσου πως το πήγαινε στις στροφές για να μένει πίσω.... :lol: :lol: :lol: :lol:

Πάντως η προσωπική μου άποψη είναι πριν γίνει αγορά σε κάτι, να έχουμε τα μάτια μας και τα αυτιά μας ανοιχτά γιατί σήμερα δεν υπάρχουν άσχημα αυτοκίνητα.
Επίσης, η κάθε εταιρία έχει κάτι καλό να προσφέρει. Το ότι δεν έχουμε όλοι τα ίδια γούστα, αυτό είναι κάτι απόλυτα φυσικό, αρκεί να ξεπεράσουν κάποιοι τον κομπλεξισμό που έχουν και που κάθε τι που δεν είναι δικό τους, το θεωρούν μπακατέλα.
Αν περιμένεις να σου...."ανέβει" το πρεστιζ από το αυτοκίνητο που αγοράζεις, τότε είσαι για πολλά γέλια.... :lol: :lol: :lol: ή μάλλον για...κλάμματα.... :o :o
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
VIDEOMIX said:
Μέγιστο λάθος.
Βλέπε οτι το huydai είναι πρώτο στις πωλήσεις στην χώρα μας ενώ το GOLF πρώτο στην Ευρώπη!!! (αυτό πριν 2-3 χρόνια που το είχα διαβάσει. Δεν ξέρω τώρα, φέτος τι γίνεται)
Αυτό που αναφέρεις δεν έχει σχέση. Μιλάω για συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό και ιδιαίτερη κατηγορία.

Σαφώς και στα μικρά ή οικογενειακά, ο κύριος παράγοντας αγοράς είναι η αγοραστική αξία, που σίγουρα προσελκύει τους περισσότερους.
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Πάντως είναι πολύ εντυπωσιακή η πορεία της Hyundai. Σε δεκαπέντε χρόνια στην Ευρώπη, από τα αστεία, κακέκτυπα Ιαπωνικών μοντέλων, Excel και Scoupe, φτάσαμε στο σήμερα. Μήπως σε δεκαπέντα ακόμη χρόνια τα διλήμματα είναι Hyundai ή BMW; Accent GTR ή Lancer EVO XXIII; Αστείο φαίνεται; Αστείο φαινόταν και το '90 ότι θα γινόταν συζήτηση σαν τη σημερινή... ;)
 


spylab

TrumpoMusk
Moderator
Μηνύματα
15.010
Reaction score
38.134
Για να μην πουμε για την εγγυηση 2 ετων :shock: των φοβερων γερμανικων αυτοκινητων.

Εγω αν θα αγοραζα αυτοκινητο σαν απαραιτητη προυποθεση θα ειχα 5 τουλαχιστον χρονια εγγυση.........

Οσο για το οτι <δεν παθαινουν τιποτα> εδω θα γελασω.......
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
giotamike said:
Πάντως το καινούργιο Santa Fe είναι πολυ όμορφο.!! :D
Οντως μοιάζει αρκετά με το Infinity θυγατρική σαν τα Lexus αλλά της ΝΙΣΣΑΝ.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
ak1s said:
Έτσι κι αυτό. Θα στρίβει καλύτερα από Focus ST; Ή νέο Golf GTI; Όχι. Οπότε μόνο στην τιμή μπορεί να παίξει. Εκεί είναι το πρόβλημα. Δεν μπορεί η Huyndai (ακόμα;) να χρεώσει όσο αυτές οι καταξιωμένες μάρκες. Κάνει άτοκα για 532 μήνες και τα δίνει σε χαμηλές τιμές. Γι'αυτό έχουν πουλήσει.
Η ερώτηση είναι απλή. Αν έκανε ίδια τιμή με ένα νέο Focus ST ή νέο Golf GTI, ποιό θα έπαιρνες;
Άκη ποιό στρίβει καλύτερα?? Το νέο (5C) Focus ST ή το GOLF GTI?? Όλοι λένε (στα περιοδικά) για το GOLF.......Και οι διαφορές τους θα είναι προφανώς μικρές.......Με την ίδια λογική, το TypeR που μέχρι πέρσυ ήταν κορυφή, φέτος δεν στρίβει??
Χώρια που κατακρίνετε ένα αυτοκίνητο που ακόμα δεν έχουν τεστάρει σε ΚΑΝΕΝΑ περιοδικό.......
Όταν βγει το πρώτο τέστ, να το ξανασυζητήσουμε......Και να δούμε ποιός θα κάνει τελικά την έκπληξη......


Ναι η HYUNDAI ξεκίνησε τον χορό των δόσεων. Και πούλησε γιατί είχε τ' RX/ να το κάνει, όταν η υπόλοιπη αγορά κοιμόταν.
Για πείτε μου......Και η Mercedes κάνει 523 μήνες δόσεων πια....Και η BMW....Και η Jeep.....Γιατί δεν πουλάνε περισσότερο από την Hyundai???
Kαι μη μιλήσετε για κόστος αυτοκινήτων......Γιατί αν πάμε σε αντίστοιχου κόστους εταιρία θα ρωτούσα γιατί δεν πουλάει τόσο η VW, η Peugeot κ.ο.κ??



ak1s said:
(Εξαιρούνται ίσως τα 4x4 που τα έχει ψιλοτσιμπημένα, λόγω ότι έχουν πιάσει στην αγορά)
Τα SUV της HYUNDAI είναι πάρα πολύ καλά. Για μένα είναι στην κορυφή της κατηγορίας. Πολύ καλύτερα από Maveric, Tribute, X-Trail, HRV κ.ο.κ
Και το καλύτερα δεν έχει να κάνει μόνο με το κόστος αγοράς.......
Στο Ελληνικό Autocar το TUCSON & SantaFe (προηγούμενης γενιάς) δεν έχουν κάνει τσικ στα τεστ διαρκείας!!!!
Για να μην αναφέρω, ότι στα ίδια χρήματα το νέο SantaFe είναι συνολικά καλύτερο από το νέο RAV4!!!!
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
ak1s said:
Δεν κατάλαβες το νόημα αυτών που είπα. Είπα ότι αν το Accent SR έστριβε το ίδιο με τα Focus ST και Golf GTI, και είχε το ίδιο market perception, θα είχε την ίδια τιμή. Πιστεύω ξέρεις τους νόμους του marketing...το ότι παράγεται πιο φθηνά δεν σημαίνει ότι θα τιμολογηθεί πιο φθηνά...
Το ότι πρέπει να βγει 5 χιλιάρικα λιγότερα για να το πουλήσει αρκετά, σημαίνει ότι ΔΕΝ...
Ή απλά οι "κυριλέ" εταιρίες κάνουν υπερτιμολόγιση...........
Ξαφνικά όλες οι εταιρίες έβγαλαν GTI (ΌΛΕΣ) στα 30 χιλιάρικα.........
Και αν πω ένα εντάξει για την Ford που είναι 2,5 λιτρο (έστω και "δανεικό" από την Volvo) τότε γιατί να πω εντάξει για την VW που μπορεί να κόψει τιμή αφού χρησιμοποιεί μοτέρ/ πάτωμα και χίλια άλλα κοινά μέρη & με το Leon & με το Octavia5
Σε τελική ανάλυση ένα 2λιτρο τουρμπάτο ACCENT με 200 ίππους και ικανότητα στο δρόμο ένα 10% μικρότερο (και αν....) αλλά κόστος 5 χιλιάρικα κάτω είναι πολύ πιο λογική κίνηση για το 99% των αγοραστών του GOLF που ΔΕΝ πρόκειται να εκμεταλευτούν αυτό το 10% παραπάνω σε οριακή οδήγηση......Γιατί μην ξεχνάτε, οι 99 στους 100 είναι χέστες όταν δουν στροφή.........200+ στις ευθείες της εθνικής και όταν πλησιάζουν στις στροφές (των 170+) πέφτουν στα 140.......



ak1s said:
Eμένα προσωπικά με ενδιαφέρει αν 'στρίβει'. Και μέχρι στιγμής κορεάτικο αυτοκίνητο που να 'στρίβει' ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ. Αν το βρείτε, πέστε το μου και μένα να το δω. Μπορεί και να μου έχει διαφύγει...
Οδήγησε το Getz......Εγώ με μόνη αλλαγή τα λάστιχα (από 175/65 R14 της Hankook που είχε έβαλα 185/60R14 ER300 της Bridgestone) πραγματικά θεωρώ το αυτοκίνητο πολύ καλό στις στροφές σε ΟΡΙΑΚΗ οδήγηση. Απόλυτα προβλέψιμο, με δυναμική ουρά (αν θέλεις) και σωστή πληροφόρηση από το τιμόνι. Και είναι πολύ καλύτερο από Yaris, Polo, C4 κ.ο.κ
Και όποιος θέλει, μια βόλτα μπορεί να του αλλάξει άποψη...... 8)
Οδήγησε και Tucson...Πολύ καλό επίσης στο δρόμο. Άνετο, αλλά σταθερό στα πολλά και δεν κωλώνει να μπει με πολλά σε στροφές (ιδιαίτερα στις εθνικές που ο παράγοντας βάρος δεν επηρεάζει) Και συγκρίνω με τα SUV εεε.......Μη μου γράψετε.."ναι, αλλά το CupraR στρίβει καλύτερα".......



ak1s said:
dream_GR said:
Οταν η mitsubishi βγάζει το εκπληκτικό EVO, και η Subaru το ακόμα καλίτερο Imprezza, γιατί ή hyundai να μην βγάλει ενα δυνατό πυραυλο?
Γιατί απλά ΔΕΝ έχει τα χρόνια και τις επιτυχίες στους αγώνες που έχουν οι άλλες και δεν έχει αυτούς τους στόχους. Πολλοί 'πειράζουν΄τα αυτοκίνητά τους και τα κάνουν 300 ίππους, με ένα turbo 'ΝΑΑΑΑΑ' με το συμπάθειο, και τους βάζουν αναρτήσεις "τάδε" και φρένα "δείνα" και το ένα και το άλλο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι στρίβουν όπως ένα EVO IX...χρειάζεται εμπειρία και χιλιάδες χλμ στα βουνά για να γίνει αυτό...
Άρα, η VW που δεν έχει σχέση με το WRC δεν ξέρει να φτιάχνει αυτοκίνητα που στρίβουν.......
Να θυμίσω ότι η HYUNDAI κατέβαινε στο WRC για 4 χρόνια με ημιαγωνιστική ομάδα και τα πήγαινε μια χαρά...Καλύτερα και από τα Lancer που την τελευταία 5ετία, χωρίς εργοστασιακή υποστήριξη, είναι χαμένα από χέρι......
Για να μην συζητήσω για το υπερμεγαλειώδες FOCUS που φέτος, με full εργοστασιακή υποστήριξη και τον Wilson με χρόοοονια εμπειρία να τα τρώει στην μάπα από την ημιεργοστασιακή Citroen (Kronos)
Άρα, γιατί η HYUNDAI να μην έχει την ικανότητα για ένα γρήγορο ACCENT???
Αλλά βέβαια....Μπαίνει στα λημέρια των "μεγάλων" και έχει αρχίσει να τρέμει ο θρόνος τους......
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Japan said:
1). Η HYUNDAI είναι στην κορυφή στις πωλήσεις (στην Ελλάδα τουλάχιστον) γιατί τα αυτοκίνητα της είναι πολύ αξιόπιστα (δε βγάζουν προβλήματα), πωλούνται σε πολύ χαμηλή τιμή,ευκολίες στους τρόπους πληρωμής και πολύ καλό after sales support.Μαγκιά τους και μπράβο τους.
Xρηματοδοτικά προγράμματα κάνουν ΌΛΟΙ. Άρα δεν πουλάει γι αυτό η HYUNDAI
Ως αναφορά το after sales ναι είναι πολύ καλή εταιρία αλλά αν έχουν τ' RX/ ας ακολουθήσουν και οι άλλοι........
Που πέφτουν τα παράθυρα γιατί ο γρύλος στα Golf είναι πλαστικός και πας και σου ξαναβάζουν πλαστικό γρύλο!!!!!! :shock:
Αλλά βέβαια, μετά από ένα χρόνο που θα ξανασπάσει θα πρέπει να τους τα ακουμπήσεις.........
Που σε (σχεδον) σε όλες τις υπόλοιπες πας να κάνεις χρήση της εγγύησης και σε κοιτάζουν στραβά....... :?





Japan said:
2).Στην Ολυμπιάδα όπου δούλευα η HYUNDAI ήταν χορηγός και έτσι είχα την ευκαιρία να οδηγήσω σχεδόν όλα τα μοντέλα της (εκτός από τα jeep-οειδή).Οι εντυπώσεις που μου είχαν αφήσει ήταν οι χειρότερες.Ειδικά η οδηγική συμπεριφορά του Sonata ήταν απίστευτo χάλι.Το εν λόγω αμάξι όχι μόνο δεν μπορούσε να στρίψει αλλά είναι απλά επικύνδυνο.Μετά τα 120 χλμ/ώρα το ένοιωθα ότι δεν είχα τον έλεγχο του αμαξιού!Φοβόμουν να πατήσω το γκάζι και δεν κάνω καθόλου πλάκα.. 120 max.Και μιλάμε για το αμάξι που είναι η λιμουζίνα-ναυαρχίδα της εταιρίας :shock: :shock: Θυμάμαι ότι μετά έμπαινα να οδηγήσω το 206 και νομιζα ότι οδηγούσα ...Ferrari.Χαοτική διαφορά.
Όπως είπε και ο Τσαρουχάς, Avensis έχεις οδηγήσει?? Που αλλού πατάς και αλλού βρίσκεσαι??
Χώρια που κρίνω τα σχόλιά σου υπερβολικά. Πάνω από τα 120 φοβόσουν.....Χχμμμμμ......Μήπως τα παραλές??
Και βεβαίως η σύγκριση με το 206 είναι εντελώς άδικη!! Άλλη κατηγορία, άλλη νοοτροπία αυτοκινήτου, άλλο μέγεθος.......
Και Mercedes E class να οδηγούσες βάρκα θα σου φαινόταν!!!! :lol:


Japan said:
Εξ 'ου και το προηγούμενο σχόλιο μου.Αν έρθει ένα τέτοιο αμάξι με τέτοια τιμή, θα πλακώσουν να το πάρουν όλοι οι κάγκουρες που δεν έχουν λεφτά να πάρουν Subaru Impreza ή BMW και το μόνο που τους νοιάζει είναι να έχουν ένα γρήγορο αμάξι (δε τους νοιάζει αν θα είναι κουβάς).Και τότε με τέτοιους πύραυλους να κυκλοφούν στα χέρια ηλίθιων θα κλάψει πολύς κόσμος...
Τα ίδια έλεγαν και για τα saxoralla παλιότερα.
Τα αυτοκινητάκια αυτά κρατούσαν (και κρατούν) υπέροχα στο δρόμο, τόσο ώστε σε σφικτές διαδρομές να κάνουν πολλές....κηδείες σε κάτι GTI.......
Ναι...Τα περισσότερα από αυτά είχα αγκαλιάσματα με κολώνες, δέντρα κ.ο.κ Τι φταίει? Ο κουβάς ή ο καραγκιόζης που τα οδηγούσε? Που στις στροφές απ' το χέσιμο το μόνο που ήξερε είναι να φρενάρει?? Και ως γνωστόν, κοντό μεταξόνιο και αναρτήσεις κούτσουρο είναι ότι πρέπει για αγκαλιάσματα.......
Και πίστεψέ με...Τα Rallye & VTS τα θεωρώ εκπληκτικά αυτοοκινητάκια!!

Ααα....και όταν βγει το τουρμπάτο ACCENT μαι, όντως....Θα κλάψουν πολλοί!!! Κάτι "μάγκες" με OPC, GTI κ.ο.κ Γιατί όλο και κάποιος "χεράς" θα το αγοράσει....... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Japan said:
Οι κορεάτες έχουν αντιγράψει τους Ιάπωνες και τα έχουν καταφέρει καλά στο θέμα της αξιοπιστίας, όμως όπως έγραψε και ο ak1s δεν έχει βγει ακόμα κορεάτικο αμάξι που να μπορεί να 'στρίψει' οπότε μέχρι να γίνει αυτό κορεάτικο αμάξι δεν πρόκειται να αγοράσω...Α και η πίσω οψη του είναι (κακή) αντιγραφή Honda Civic Type-R 8)
Στρίβουν ήδη αρκετά....Διάβασε πιο πάνω σε παρακαλώ.......
Ως αναφορά τις αντιγραφές καλύτερα να μην μιλάμε, ιδιαίτερα την τελευταία δεκαετία που πολλοί αρχισχεδιαστές αλλάζουν εταιρίες εύκολα. Λογικό δεν είναι να υπάρχει "μεταφορά" σχεδιαστικών λεπτομεριών από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο???
Πχ...Δες τα πίσω παρμπριζ σε σχήμα V στο κάτω μέρος. Ξείνησε από την Α145 και μετά Α147 και τώρα υπάρχει σε ένα κάρο άλλα (πχ IBIZA) κ.ο.κ
Να πούμε κι άλλα????
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
giotamike said:
Αίγιο -> Πάτρα.   Tucson vs  Lexus RX......   Απλά ενώ το Tucson είναι υποδεέστερο σε όλα, με το Γιάννη οδηγό, πίναμε και καφέ μέχρι να έρθει ο άλλος. 200 στις ευθείες, 40 στις στροφές.
:lol: :lol: :lol: :lol:

Άκη, εδώ ο Μιχάλης αναφέρεται στο Lexus και όχι στο Tucson.
Το Tucson ήταν κολλημένη η βελόνα στα 160+ ΠΑΝΤΟΥ (και στις ευθείες ανέβαινε στα 180 στο κοντέρ)
Ο κουλός με το RX το πλάκωνε στις ευθείες (και μας "μάζευε" αλλά ΔΕΝ μας πέρναγε γιατί ακολουθούσε στροφή) με 200άρες αλλά........
Η "κόντρα" κράτησε για 4-5 χιλιόμετρα.........Μετά απλά δεν μπορούσε να μας φθάσει και ουσιαστικά χάθηκε η επαφή μαζί του.......

Βέβαια, αυτό δεν υποβιβάζει το Lexus που είναι πολύ καλό και σίγουρα καλύτερο από το Tucson (αν και βεβαίως είναι άδικη η σύγκριση αφού μιλάμε για σχεδόν τριπλάσια τιμή!!!!! :shock: :shock:). Απλά τονίζει αυτό που έγραψα παραπάνω...... Χέρια να έχεις και τα γκάζια είναι περιττα!!!!!
Τα πολλά γκάζια δε, είναι για λίγους και πάλι είναι μόνο για ευχαρίστηση του οδηγού και όχι για χρόνους (ΔΕΝ μιλάω για πίστα.....) 8) :D
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
ΜΙΧΑΗΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ οrpheus said:
Oλα ειναι θεμα προτεραιοτητας.Τα hyundai στο συνολο τους ειναι αυτοκινητα που σε πανε απο το α στο β σημειο απλα και μεχρι εκει.Αν εισαι οδηγος με ανησυχιες τοτε σιγουρα δεν σου κανουν.Πιστεψτε με εχω ενα ibiza sport και οταν το οδηγαω μετα το elantra του πεθερου μου νομιζω οτι εχω κρατημα και συμπεριφορα f1.Απλα το πρωτο δεν εχει καθολου καλη αισθηση στο δρομο και πραγματικα μετα τα 120 αρχιζεις και τρεμεις.

Λάθος.....
1. Άσχετη κατηγορία (Hatchback-sedan, άλλος κυβισμός)
2. Άλλη σχεδιαστική νοοτροπία (ψευτο-sport με οικογενειακό)
3. Άλλη κατάσταση (πχ το Elantra πως ήταν από αμορτισέρ/ λάστιχα κ.ο.κ)

Nαι...Τα HYUNDAI έχουν πολύ δυνατό κλιματισμό αλλά όχι και να τρέμεις...Ανέβασε λίγο την θερμοκρασία!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Και ο Japan προβληματιζόταν μετά τα 120. Να πούμε στην Hyundai να βάλει κόφτη στα 120 (όπως έχουν τα μεγάλα Γερμανικά στα...250) :lol: :lol:

Μα καλά με δουλεύετε??
Έχω οδηγήσει το Elantra (με 20 χιλιάδες χιλιόμετρα στην εθνική) και ακόμα και στα 170+ ήταν μια χαρά. Δεν σε εμπνέει να πηγαίνεις με 170 (με τον τρόπο που θα έκανε μια Alfa Romeo A156 πχ) αλλά όχι και να τρέμεις!!!!!!!!! :shock: :shock: :shock:
Ναι το Ibiza λογικό είναι να σου δίνει πιο σπορτίφ αίσθηση στα χέρια (που μπορεί να οφείλεται πχ σε ζαντολάστιχα και αναρτήσεις που έχεις αλλάξει) ακόμα και νορμάλ αλλά αυτό έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες. Αλλά το Ibiza δεν θα μεταφέρει και τη οικογένειά σου με τις αποσκευές τους σε ταξίδι!!
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Νίκος Τσαρουχάς said:
ΜΙΧΑΗΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ οrpheus said:
Oλα ειναι θεμα προτεραιοτητας.Τα hyundai στο συνολο τους ειναι αυτοκινητα που σε πανε απο το α στο β σημειο απλα και μεχρι εκει.Αν εισαι οδηγος με ανησυχιες τοτε σιγουρα δεν σου κανουν.Πιστεψτε με εχω ενα ibiza sport και οταν το οδηγαω μετα το elantra του πεθερου μου νομιζω οτι εχω κρατημα και συμπεριφορα f1.Απλα το πρωτο δεν εχει καθολου καλη αισθηση στο δρομο και πραγματικα μετα τα 120 αρχιζεις και τρεμεις.
Γιάννη μήπως καμιά φορά κάνουμε λάθη και νομίζουμε λάθος πράγματα?
Κι εγώ είχα για λίγο ένα ibiza με 100+ άλογα καλά στημένο, σειρά "S". Νόμιζα ότι πήγαινα σαν πύραυλος. Όταν πήρα το toledo διαπίστωσα ότι τις ίδιες στροφές τώρα τις πέρνω γρηγορότερα και τώρα νιώθω και πιο άνετα και από πλευράς ησυχίας και από πλευράς ασφάλειας...

Όλα είναι σχετικά λοιπόν...
Νικόλα....δεν φαντάζεσαι πόσο συμφωνώ με αυτό που γράφεις!!!
Γρηγορότερα και πιο "αθόρυβα"!! Ακριβώς.........

Και φαντάσου πως υπάρχουν πολλά "καγκούρια" που επειδή έβαλα μια ελεύθερη εξάτμιση νομίζουν ότι πάνε γρήγορα.......
Και κάποιοι άλλοι με οχήματα "τραπέζια" που νομίζουν ότι "μπαίνουν" και όταν τους περνάς με +30 με μαμά αυτοκίνητο πάνε και αλλάζουν ζαντολάστιχα κ.ο.κ αντί για χέρια....... :lol: :lol: :lol: :lol:
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
unforgiven said:
Πάντως είναι πολύ εντυπωσιακή η πορεία της Hyundai. Σε δεκαπέντε χρόνια στην Ευρώπη, από τα αστεία, κακέκτυπα Ιαπωνικών μοντέλων, Excel και Scoupe, φτάσαμε στο σήμερα. Μήπως σε δεκαπέντα ακόμη χρόνια τα διλήμματα είναι Hyundai ή BMW; Accent GTR ή Lancer EVO XXIII; Αστείο φαίνεται; Αστείο φαινόταν και το '90 ότι θα γινόταν συζήτηση σαν τη σημερινή... ;)

Συμφωνώ και επαυξάνω!!!!!!! :D :D :D
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.860
Μηνύματα
3.065.388
Members
38.624
Νεότερο μέλος
teamwork
Top