- Μηνύματα
- 8.256
- Reaction score
- 5
Βρε Νικολάκη, η ιστορία των γιαπωνέζικων αυτοκινήτων διδάσκεται σε όλα τα business schools. Κάποτε ξεκίνησαν με αντιγραφές, και ήταν μάπα αυτοκίνητα, και με την συνεχή βελτίωση, το kaizen, την προσοχή στην λεπτομέρεια και το Just In Time manufacturing, κυριάρχησαν στην Ευρώπη και στην Αμερική. Μην ξεχνάς ότι η Toyota αναμένεται φέτος να περάσει την GM σε παγκόσμιες πωλήσεις.
Δεν "έγιναν" αξιόπιστα, ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ! Και μερικά Γιαπωνέζικα ΣΤΡΙΒΟΥΝ! Τι να κάνουμε; Κανείς δεν είπε ότι το Avensis βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά αν οδηγήσεις Sonata θα δεις τι σημαίνει να είσαι 20 χρόνια πίσω στην δυναμική συμπεριφορά.
Ο οδηγός παίζει πολύ ρόλο σαφέστατα. Ελπίζω μόνο να μην στο 'τούρμπισε' ο Γιάννης "βάλε λίγο nitro, καλό κάνει" Δημητρόπουλος...
Εγώ νόμιζα ότι το Tucson έχει κάπου 170 τελική
Δεν "έγιναν" αξιόπιστα, ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ! Και μερικά Γιαπωνέζικα ΣΤΡΙΒΟΥΝ! Τι να κάνουμε; Κανείς δεν είπε ότι το Avensis βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά αν οδηγήσεις Sonata θα δεις τι σημαίνει να είσαι 20 χρόνια πίσω στην δυναμική συμπεριφορά.
Ο οδηγός παίζει πολύ ρόλο σαφέστατα. Ελπίζω μόνο να μην στο 'τούρμπισε' ο Γιάννης "βάλε λίγο nitro, καλό κάνει" Δημητρόπουλος...
Εγώ νόμιζα ότι το Tucson έχει κάπου 170 τελική