- Μηνύματα
- 18.045
- Reaction score
- 60.003

Παρακάμπτοντας τη σύμπτυξη των ονομάτων που θυμίζει κουτσομπολίστικο tabloid,σαλπάρουμε (ή και...σαλτάρουμε) σε πλατιά θάλασσα ηλεκτρονικών...σαργασσών,όπου το παραδοσιακό Fender Rhodes πιάνο καταλαμβάνει τον πάλαι ποτέ θρόνο του Steinway grand και μολυσματικές μπάσες γραμμές συνθετητών συμπλέκονται με λαμπρές εκρήξεις κρουστών.
Στο παραισθησιακό τριπάρισμα του "Taming the Dragon" η απαθής αφήγηση του Brad Mehldau γίνεται δίαυλος ανάμεσα στον έρποντα τόνο του συνθετητή και τις drum n'bass ομοβροντίες.Η ονειρική πανδαισία υποθάλπει τη διχοτόμηση της ανθρώπινης αλλά και μουσικής προσωπικότητας ("...Έχεις το κομμάτι του εαυτού σου που προσέχει και σε κρατά σταθερό,διαθέτεις και το άλλο που πνέει μένεα και είναι γεμάτο οργή...Το θεωρώ ημέρωμα του Δράκου...από εκεί παίρνεις δύναμη...Θέλεις να γίνεις φίλος με αυτόν,να χαλιναγωγήσεις την ισχύ του ώστε να την αξιοποιήσεις...").
Οι φράσεις του Fender Rhodes βαπτισμένες σε delay εφέ παραπέμπουν σε Τery Riley ή και Soft Machine III,ενώ διασχίζονται από την καταιγιστική απόδοση των κρουστών στο "Luxe".Το ακουστικό πιάνο επιστρέφει πρόσκαιρα σαν αναπόληση στο "You can't go back now",όμως ο επεξεργασμένος ήχος του Rhodes γρήγορα παίρνει τα ηνία μαζί με τους συνθετητές,ενώ ο Mark Guiliana παίζει αριστοτεχνικό κρυφτούλι με τα κρατήματα στο πεδίο του χρόνου.Η παντοδυναμία της ονειροπόλησης εκθειάζεται σε χαλαρό ρυθμό μπαλλάντας στο "The Dreamer",διαποτισμένη πάντα με βαριά ηλεκτρονική επεξεργασία σε ακουστικό πιάνο,Moog συνθετητή και σύνολο κρουστών.
Όπως κομμάτια ενός καθρέπτη,η θρυμματισμένη μελωδικότητα ολοκληρώνεται σε πολλαπλές εναλλακτικές κατευθύνσεις.Στο "Hungry Ghost" & "Just call me Nige" η σολιστική δεξιοτεχνία του Mehldau υποκινεί την ένταση πλάθοντας σπινθηροβόλα ηλεκτρονικά σκαριφήματα,ενώ ο ΄΄δράκοντας΄΄ δείχνει τα δόντια του στις ενεργειακές εξάρσεις του Guiliana -ιδίως στο δεύτερο,με την υπόγεια dubstep επίδραση.Η μπάσα γραμμή στο "Sassyassed Sassafrass" ανατρέχει στο Herbie Hancock των 70s,πυροδοτώντας αυτόματα ΄΄αλήτικη΄΄ διάθεση στον ακροατή.
Κανένα ΄΄Διάστημα΄΄ δεν μπορεί ν'αποτελέσει ύστατο σύνορο σε όσα ταλέντα ξέρουν να ξεφεύγουν από τις ασφαλείς συμβάσεις.
Last edited: