ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Status
Not open for further replies.
Μηνύματα
1.648
Reaction score
141
Εγώ ξέρω οτι αγορασα φωτογραφική μηχανή sony που μετά απο 6 χρόνια παρουσίασε πρόβλημα και οι ανθρωποι μου την επισκεύασαν χωρίς να ρωτήσουν ποτέ αν την αγόρασα εδώ ή στο εξωτερικο...
απλά την έστειλα και την επισκευασαν


σίγουρα θα πλήρωσες όμως για την επισκευή!!!


Ολα τα άλλα τα ακούω βερεσέ......
και θα ηθελα να μάθω πρίν πω οτι
Να ενας λογος για να μην αγοράσεται απο την συγκεκριμένη εταιρεία ηχεία
ειναι
άν η εταιρεία ξέρει τα καμώματα του κυρίου Θέμη.......

για πες μας εσύ που ξέρεις
 

Μηνύματα
503
Reaction score
2
για πες μας εσύ που ξέρεις

Για την sony κάνεις λάθος δεν πλήρωσα φράγκο ή μάλλον ευρουδάκι ΚΑΝΩ ΓΚΡΙΖΑ ΔΙΑΦΙΜΗΣΗ στο MEGA SERVICE της SONY με οτι γράφω αλλά ειναι η αλήθεια.

Τώρα για την atc
Υπάρχει περίπτωση μία τόσο σοβαρή εταιρεία να μην καλύπτεται απο global service????
προσωπικά δεν το πιστευω...

αλλά μόλις λάβω επίσημη απάντηση απο την atc θα σε πληροφορήσω
 

Μηνύματα
3.263
Reaction score
8
Απάντηση: Re: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Για την sony κάνεις λάθος δεν πλήρωσα φράγκο ή μάλλον ευρουδάκι ΚΑΝΩ ΓΚΡΙΖΑ ΔΙΑΦΙΜΗΣΗ στο MEGA SERVICE της SONY με οτι γράφω αλλά ειναι η αλήθεια.

Τώρα για την atc
Υπάρχει περίπτωση μία τόσο σοβαρή εταιρεία να μην καλύπτεται απο global service????
προσωπικά δεν το πιστευω...

αλλά μόλις λάβω επίσημη απάντηση απο την atc θα σε πληροφορήσω
Υπάρχει απάντηση στο προβληματισμό σου από την επίσημη,
αντιπροσωπεία της ATC στην Ελλάδα....
 

Μηνύματα
3.934
Reaction score
7.077
Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Εισαγωγη (αντιπροσωπευση) σημαινει την διαθεση γνησιου προιοντος και την υποχρεωτικη υποστηριξη αυτου απο την εταιρια μεσω του εισαγωγεα με ομοιως γνησια ανταλλακτικα.

Παραεισαγωγη (κουκουρουκου) σημαινει πιθανον γνησια προιοντα και πιθανη υποστηριξη του προιοντος με πιθανον γνησια υλικα χωρις την υποστηριξη της εταιριας προς τον εισαγωγεα. Συνηθως ενας "σοβαρος" παραεισαγωγεας εχει το δικο του σερβις η το στελνει στον προμηθευτη του εξωτερικου προς επισκευη και τα σχετικα..

Ο αγοραστης ειναι υποχρεωτικο να τα γνωριζει αυτα ωστε να επιλεξει (οπως πολυ σωστα ειπε ο Γιωργος) πως θα διαχειριστει την τσεπη του.
Ναι βρε αγορίνα , συμφωνούμε.
Αλλά η ερώτηξις είχε μεταφορική σημασία.
Και εξηγώ.
Σε μία ελεύθερη αγορά ( τουλάχιστον έτσι λένε όλοι ότι είναι)
όταν θα φέρει το χ μαγαζί ένα impreza και φέρει και το ψ μαγαζί
άλλο ένα με τις ίδιες προδιαγραφές λέμε, τι πάει να πει
ότι ο χ είναι ο εισαγωγέας και ο ψ ο παραεισαγωγέας?
Ο ένας ο επίσημος και ο άλλος ο ανεπίσημος?
Τι πάει να πει αυτό?
Κάτι όπως συμβαίνει καμιά φορά με τα γκομενάκια δλδ?:136::138:
Και μην πιάσουμε τα περί σέρβις γιατί εκεί κανονικά μιλάμε για λαχείο και είναι καθαρά θέμα φιλοσοφίας ανθρώπου και
όχι αν έχει το χρίσμα ή όχι.
Το σίγουρο πάντως είναι ότι θέλει ψάξιμο η δουλειά και
αρκετή προσοχή γιατί στην Ελλάδα αντί για επαγγελματισμό
έχουμε το άρπα κόλλα και την λέξη συνέπεια την έχει
προσπεράσει εδώ και αρκετά χρόνια ή φράση "δεν μαμιέται".
(ότι δημοφιλέστερο ακούγεται σε κάθε συζήτηση)!!
 

themiloc

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.069
Reaction score
257
Πραγματικά λυπάμαι διαβάζοντας όλα αυτά περί "καμωμάτων" και "γκομενακίων".
Αναρωτιέμαι πως θα έπρεπε να μιλήσω για να μην δημιουργηθεί το χαλασμένο τηλέφωνο από μερικούς.
Για πείτε μου κύριοι πότε αναφέρθηκε οτι το εργοστάσιο θα αρνηθεί να καλύψει μηχανήματά του παγκοσμίως?
Η δεδομένη εταιρία, και οι περισσότερες εταιρίες, έχουν διαλέξει να συνεργάζονται με ΕΝΑΝ έμπορο που γνωρίζουν εκτιμούν και εμπιστεύονται. Αν έχουν αμφιβολίες αναθέτουν σε άλλον.
Οι περισσότερες λοιπόν δεν επιτρέπουν σε κανένα μεταπωλητή να εξάγει σε άλλη χώρα παρά μόνον να πουλάει στην δική του σε πελάτες λιανικής. Έτσι πιστεύουν οτι εργάζονται καλύτερα και τους συμφέρει και είναι απόλυτο δικαίωμά τους.
Όποιος τώρα κάνει εισαγωγή ή παράλληλη εισαγωγή, είναι και ο υπεύθυνος για την τήρηση της εγγύησης, η οποία σε όποια περίπτωση ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ, βάσει της διεθνούς νομοθεσίας.
Τα παραπάνω σημαίνουν οτι ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΓΕΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ πελάτες του, είτε αυτοί είναι λιανικής είτε χονδρικής.
Ελπίζοντας οτι όλα αυτά ήταν σαφή, ας κλείσει το χαλασμένο τηλέφωνο. Ευχαριστώ.
 

Status
Not open for further replies.

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.128
Μηνύματα
3.043.218
Members
38.536
Νεότερο μέλος
George Markop
Top