Αν μιλαμε απο το πικ απ στο phono stage μιλαμε για ανλογικο ic. Αν μιλαμε απο ενα σωστο τρανζιστορ προ σε ενα τρανζιστορ τελικο παλι μιλαμε για ενα αναλογικο ic. Το δευτερο (προ τελικος)ειναι λιγοτερο σημαντικο απο των ηχειων σε ενα τρανζιστορατο συστημα πολλων watt ενω το πρωτο καθοριστικης σημασιας σε οποιοδηποτε συστημα. Το gallop "μπαζει".
Αν υπαρχει πικ απ το ic μεχρι το phono stage ειναι το σημαντικοτερο καλωδιο του συστηματος.
Αν υπαρχουν magnepan 20.1 :105: με ενισχυτη 700 watt στα 4 ohm τα καλωδιο ηχειων σημαντικοτερα.
Και παει λεγοντας. Κοινως η σπουδαιοτητα εξαρταται απο το ειδος και τα επιμερους κομματια του συστηματος.
Το θέμα είναι απλό... μια δοκιμή θα σας πείσει.
Η προσωπική μου εμπειρία λέει ότι το καλώδιο μεταξύ προ και τελικού είναι το ποιο ευαίσθητο. Κάποια στιγμή πριν από πολλά χρόνια άλλαξα τη διάταξη των μηχανημάτων για δοκιμή. Συγκεκριμένα ενώ είχα μακρυά προ και τελικό γιατί έτσι βόλευε τα έβαλα δίπλα με καλώδιο 60 εκατοστών αντί του παλαιού των 6,3 μέτρων. Η βελτίωση που άκουσα ήταν τόσο μεγάλη που δεν τα επανέφερα στην αρχική τους θέση και ας άκουσα τα σχετικά τροπάρια από τους γονείς μου.
Το καλώδιο μεταξύ πικάπ και προ είναι και αυτό πολύ ευαίσθητο αλλά πάντα σε συνδυασμό με τη χωρητικότητα της εισόδου του προενισχυτή. Το πολύ μικρό μήκος καλωδίου θέλει ανάλογη αύξηση της χωρητικότητας που βλέπει η κεφαλή.