Ολοκληρωμένος λαμπάτος ενισχυτής Hi-End. Να τολμήσω την κατασκευή του?

panosop

Συστημικός
Μηνύματα
5.571
Reaction score
668
Επειτα απο την τελευταια HiEnd έκθεση ήχου και εν αναμονή της τελικής επιλογής των νέων μου ηχείων, το τελευταίο διάστημα έχει αναβιώσει μέσα το "ηλεκτρονιλίκι" που με είχε εγκαταλείψει ώς ασχολία τα τελευταία χρόνια, τουλάχιστον απο πλευράς κατασκευών.

Ετσι έχοντας σαν στόχο την ηχητική απόλαυση , γεννήθηκε στη σκέψη μου η κατασκευή απο το σημειο "0" ενός Hi-End ολοκληρωμένου ενισχυτή με ισχύ 100-120 W RMS στα 8Ω.

Ξεκίνησα λοιπόν την αναζήτηση μου στο διαδίκτυο με γνωμονα την εύρεση ενός πολύ καλού σχεδίου ολοκληρωμένου ενισχυτή.

Τα κριτήρια πολλά, όπως χαμηλός θόρυβος , υψηλή ισχύς χωρίς ιδιαίτερες παραμορφώσεις , ποιοτικά χαρακτηριστικά υλικών, υψηλή ποιότητα κατασκευής.

Ειδα ομολογουμένως πολλά σχέδια και διάβασα πολλά άρθρα.

Ειδα επίσης ότι σε πολλά σχέδια η τεχνολογία push-pull με μετασχηματιστή είναι κυρίαρχη. Αλλά είναι αυτή τελικά η λύση?
Αυτή η τεχνολογία δεν δημιουργεί και άλλα προβλήματα όπως ανάδρασης και παραμόρφωσης?

Υπάρχει κάτι άλλο στον ορίζοντα?

Απο όλα όσα είδα κατέληξα σε ενα σχέδιο της McIntosh και ειδικότερα τον MC275 του 1973.
Ειναι 2 χ 75W RMS με καλό προενισχυτικό στάδιο.
Αποτελείται συνολικά απο 4 χ KT88/6550 output, 12AX7, 2 χ 12AU7, 2 χ 2AZ7, 2 χ 12BH7 προενίσχυσης.



Μου φάνηκε αρκετά καλό, αλλά θέλω και τη γνώμη των ειδικών.
To βασικό πρόβλημα ώς πρός την κατασκευή βέβαια είναι ότι τα υλικά όπως choke και μετασχητιστές, όπου δεν περιλαμβάνει χαρακτηριστικά παρα μόνο κωδικούς και παραγγελία απο την εταιρία.

Το θέμα στη υπόθεση είναι ότι χρειάζομαι την βοήθεια των ειδικών...
Απο προτάσεις ώς σχέδια και ιδέες θα ήταν καλοδεχούμενες.

μεχρι στιγμής δεν έχω ασχοληθεί ποτέ εκτενώς με κατασκευή λαμπάτου ενισχυτή. Εχω κάνει πάρα πολλές κατασκευές σε διαφόρων τύπων συσκευές αλλά νομίζω ότι ήρθε ή ώρα για να κάνω τον ιδανικό κατ'εμέ ολοκληρωμένο λαμπάτο Hi-End ενισχυτή και να τον συνοδεύσω με τα κατάλληλα ηχεία.

Κύριοι την σκέψη σας και τη στήριξη σας παρακαλώ...
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.910
Reaction score
2.524
Πάνος Οπλοποιός said:
...εν αναμονή της τελικής επιλογής των νέων μου ηχείων...
Η... φαγούρα που σε έχει πιάσει είναι ομολογουμένως δύσκολο να σε αφήσει, φυσικά επικροτώ όμως την όρεξή σου. Παρόλα αυτά οφείλω να σου πω, ότι δεν βρίσκω καθόλου σωστό να ασχοληθείς με αυτό το θέμα αν δεν τελειώσεις με το παραπάνω.
 

panosop

Συστημικός
Μηνύματα
5.571
Reaction score
668
Νίκο νομίζω ότι πολύ σύντομα θα ολοκληρωθεί η σαφής παρατήρηση σου....

Πάντως ενα άλλο θέμα είναι με το ήδη υπάρχον συστημα ηχείων της SONY που έχω το SA-VS700ED τί να το κάνω , όλα μαζί μάλλον πολλά είναι, αν και έχω δεί καποιους φίλους στο σπίτι τους που το τόλμησαν...

 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.123
Reaction score
20.630
Να κάνω μια ερώτηση; Γιατί πρέπει ο ενισχυτής να είναι λαμπάτος;
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
9
Πάνος Οπλοποιός said:
Επειτα απο την τελευταια HiEnd έκθεση ήχου και εν αναμονή της τελικής επιλογής των νέων μου ηχείων, το τελευταίο διάστημα έχει αναβιώσει μέσα το "ηλεκτρονιλίκι" που με είχε εγκαταλείψει ώς ασχολία τα τελευταία χρόνια, τουλάχιστον απο πλευράς κατασκευών.

Ετσι έχοντας σαν στόχο την ηχητική απόλαυση , γεννήθηκε στη σκέψη μου η κατασκευή απο το σημειο "0" ενός Hi-End ολοκληρωμένου ενισχυτή με ισχύ 100-120 W RMS στα 8Ω.

Ξεκίνησα λοιπόν την αναζήτηση μου στο διαδίκτυο με γνωμονα την εύρεση ενός πολύ καλού σχεδίου ολοκληρωμένου ενισχυτή.

Τα κριτήρια πολλά, όπως χαμηλός θόρυβος , υψηλή ισχύς χωρίς ιδιαίτερες παραμορφώσεις , ποιοτικά χαρακτηριστικά υλικών, υψηλή ποιότητα κατασκευής.

Ειδα ομολογουμένως πολλά σχέδια και διάβασα πολλά άρθρα.

Ειδα επίσης ότι σε πολλά σχέδια η τεχνολογία push-pull με μετασχηματιστή είναι κυρίαρχη. Αλλά είναι αυτή τελικά η λύση?
Αυτή η τεχνολογία δεν δημιουργεί και άλλα προβλήματα όπως ανάδρασης και παραμόρφωσης?

Υπάρχει κάτι άλλο στον ορίζοντα?

Απο όλα όσα είδα κατέληξα σε ενα σχέδιο της McIntosh και ειδικότερα τον MC275 του 1973.
Ειναι 2 χ 75W RMS με καλό προενισχυτικό στάδιο.
Αποτελείται συνολικά απο 4 χ KT88/6550 output, 12AX7, 2 χ 12AU7, 2 χ 2AZ7, 2 χ 12BH7 προενίσχυσης.



Μου φάνηκε αρκετά καλό, αλλά θέλω και τη γνώμη των ειδικών.
To βασικό πρόβλημα ώς πρός την κατασκευή βέβαια είναι ότι τα υλικά όπως choke και μετασχητιστές, όπου δεν περιλαμβάνει χαρακτηριστικά παρα μόνο κωδικούς και παραγγελία απο την εταιρία.

Το θέμα στη υπόθεση είναι ότι χρειάζομαι την βοήθεια των ειδικών...
Απο προτάσεις ώς σχέδια και ιδέες θα ήταν καλοδεχούμενες.

μεχρι στιγμής δεν έχω ασχοληθεί ποτέ εκτενώς με κατασκευή λαμπάτου ενισχυτή. Εχω κάνει πάρα πολλές κατασκευές σε διαφόρων τύπων συσκευές αλλά νομίζω ότι ήρθε ή ώρα για να κάνω τον ιδανικό κατ'εμέ ολοκληρωμένο λαμπάτο Hi-End ενισχυτή και να τον συνοδεύσω με τα κατάλληλα ηχεία.

Κύριοι την σκέψη σας και τη στήριξη σας παρακαλώ...

Παρα πολυ καλος Ενισχυτης.
Επισης τι θα ελεγες για ενα Circlotron ? Δες εδω
http://www.AudioCraftworks.gr/gr/pages/arthra/internet/circlohist.htm
επισης εδω
http://www.AudioCraftworks.gr/gr/pages/projects/amps/toroidalbased/toroprojects.htm
Στειλε Personal mail για περισσοτερα.
 

panosop

Συστημικός
Μηνύματα
5.571
Reaction score
668
Mr Πικάπιε Κώστα, μερικές φορές στη ζωή θέλεις οι αναμνησεις να επιστρέφουν.

Πάντα είχα βαθιά στη σκέψη μου την κατασκευή ενός ολοκληρωμένου ενισχυτή με κλασική αναλογική τεχνολογία και με τον "γλυκό" ήχο που προσφέρει.

Βέβαια δεν είναι όλα τα συστήματα ίδια και ο ήχος δεν είναι παντού ο ίδιος, γιαυτό ψάχνω και την καλύτερη δυνατή λύση.

Σαν κεντρικό ενισχυτικό έχω ήδη τον SONY 7100 που είναι ψηφιακός, αλλά άλλο το ενα και άλλο το άλλο πιστεύω.
Επίσης είναι και η δόση μαγείας που περιέχει όλη η κατασκευή και έχω πάρει απόφαση να μη χαριστώ σε κανένα υλικό...
Εχεις να προτείνεις κάτι άλλο?

Μιχάλη πολύ ενδιαφέρουσα η τεχνολογία Circlotron.
Την μελετάω περισσότερο, όπως τον Α100.
Εχεις κάνει κάτι με αυτή την τεχνολογία?
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.123
Reaction score
20.630
Νομίζω πως ο McIntosh είναι μια χαρά μηχανή, ίσως από τις καλύτερες λαμπάτες υλοποιήσεις υπό τον Ήλιο. Το μόνο πρόβλημα είναι οι ΜΤΣ εξόδου, αλλά ίσως να μπορεί να βοηθήσει κάποιος προς αυτήν την κατεύθυνση.
 

panosop

Συστημικός
Μηνύματα
5.571
Reaction score
668
Κώστα τι εννοείς για τος Μ/Σ, δεν γνωρίζουμε την κατασκευή του ή δεν υπάρχει κατασκευαστής?
Υπάρχει κάποιο σχέδιο που να δίνει και αναλυτικές τιμές εξαρτημάτων αλλά και πηνιων , Μ/Σ κλπ?
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.123
Reaction score
20.630
Αν θυμάμαι, έχω το σχέδιο του MC275 που τα λέει όλα, εκτός από τις τιμές του ΜΤΣ εξόδου. Για να το βρώ...
 

panosop

Συστημικός
Μηνύματα
5.571
Reaction score
668
Σχέδιο του MC275 έχω βρεί και σε πολύ καλή κατάσταση μάλιστα.
Το πρόβλημα είναι όταν αναφέρεται στα φίλτα L1,L2,L3,L4 αναφέρεται ώς RF choke και L5 ώς Filter Choke.
Επίσης στους 3 Μ/Σ αναφέρεται ώς Τ1- Output transformer - Type M-216A , Τ2- Output transformer - Type M-216B ,Τ3- Power transformer - Type M-215.

Αυτο είναι ενα πρόβλημα...
 


Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.123
Reaction score
20.630
Λοιπόν, αυτό είναι. Τα L1 - L4 είναι RFC, προσφιλής λύση της εποχής του 1970. Ούτε εγώ έχω στοιχεία, αλλά μπορώ να υποθέσω ότι είναι της τάξης των 2-5mH σε διατομή για ρεύμα της τάξης των 100mA, ενώ μια λύση για 200mA θα τη θεωρούσα ευπρόσδεκτη. Το L5 που είναι στην έξοδο της γέφυρας υποθέτω ότι μπορεί να είναι κάπου 5-10Η σε διατομή για ρεύμα 250mA. Το τροφοδοτικό του δεν είναι κακό, ακόμα και για τα σημερινά δεδομένα, 35 χρόνια μετά, αλλά στη θέση σου θα έφτιαχνα ξεχωριστή σταθεροποίηση για καθεμιά από τις παροχές των πρώτων τεσσάρων σταδίων, και ξεχωριστό τροφοδοτικό για τις ΚΤ88. Δεν θα έβαζα RFC στις KT88. Όπως βλέπεις, δίνει και σήμα line από τις καθόδους, με την κατάλληλη προσαρμογή, (και το οποίο μπορείς να παραλείψεις, εκτός κι αν το χρειάζεσαι). Το πρόβλημα παραμένει στις τιμές του πρωτεύοντος του ΜΤΣ εξόδου. Να έχει άραγε 3-4 κιλά ανά πλευρά, δεν ξέρω...
 


Μηνύματα
1.935
Reaction score
9
Πάνος Οπλοποιός said:
Σχέδιο του MC275 έχω βρεί και σε πολύ καλή κατάσταση μάλιστα.
Το πρόβλημα είναι όταν αναφέρεται στα φίλτα L1,L2,L3,L4 αναφέρεται ώς RF choke και L5 ώς Filter Choke.
Επίσης στους 3 Μ/Σ αναφέρεται ώς Τ1- Output transformer - Type M-216A , Τ2- Output transformer - Type M-216B ,Τ3- Power transformer - Type M-215.

Αυτο είναι ενα πρόβλημα...

Ο MC275 μου ειναι πολυ προσφιλης αλλα και πολυ ενδιαφερων σαν σχεδιαση.

To σχεδιο του ειναι εδω

http://www.Audiocraftworks.gr/gr/pages/projects/amps/special/McIntMC275wCFB.jpg

ΟΛΑ μα ΟΛΑ τα εξαρτηματα του ειναι διαθεσιμα.
Ειδικα ο μετ/στης Εξοδου με το εξτρα τυλιγμα για Cathode Feedback (δεν ακουσα κανενα να κανει ειδικη μνεια του τελευταιου που ειναι και το κυριοτερο ιδιαιτερο χαρακτηριστικο της σχεδιασης) ειναι ενας πολυ ειδικος μετ/στης. Υπαρχει ωστοσο και αυτος διαθεσιμος εδω

http://www.Audiocraftworks.gr/gr/pages/prods/vdv/specialrange.htm

Ειναι ο VDV 4070 CFB σχεδιασμενος για αυτην ΑΚΡΙΒΩΣ την εφαρμογη.

Τεχνικα χαρακτηριστικα εδω

http://www.Audiocraftworks.gr/gr/pages/specs/trafos/spls/4070cfb.htm

Τα τσοκακια στις ανοδους να μη σε φοβιζουν. Εξαλλου ειναι το τελευταιο σε σημασια εξαρτημα και εκτος του οτι ειναι γνωστα σαν εξαρτηματα ειναι και προαιρετικα αναλογα την υλοποιηση.
Ειναι εκει για να προλαβουν την αυτοταλαντωση καθως η CFB κανει ελεγχομενη ΘΕΤΙΚΗ αναδραση,
σε συνδιασμο με την Αρνητικη αναδραση απο τις Ultralinear Taps, (ή μηπως το αντιθετο ??)
Παντως για οποιον δεν καταλαβε, ολα τα τυλιγματα που στο σχεδιο βρισκονται κοντα στις Λυχνιες Εξοδου ανηκουν στον ιδιο Μετ/στη.

Eκανε σε κανενα εντυπωση το πληθος και η τοπολογια των driver Λυχνιων ??
Γιατι τοσες πολλες ?? Πικα-Ποιος θα μας πει ??
Παντως προκειται για τολμηρο εγχειρημα για αρκετα διαβασμενους παικτες.
Γιαυτο δες πρωτα για την τεχνικη του Boot Straping (πως σταυρωνουμε τα κορδονια στις αρβυλες)

εδω http://www.wolcottaudio.com μεσα στα "papers"

Οπλοποιε, αμα κατσω πηδαλιο, τραβας εσυ κουπι να τον φτιαξουμε παρεα ??
Αυτο, διοτι μονος μου μπορει να αργησω.

Οσο για Κυκλοτρο, εχουμε ραμματα και για αυτουνου την γουνα. Και συγκεκριμενα το εξαρτημα κλειδι.
Μετ/στη εξοδου με 300 εως 600 Ωμ Συνθετη αντισταση πρωτευοντος. Ασε που υπαρχει σχετικος Ενισχυτης και σε KIT στα προτυπα της ElectroVoice με 2 ή 4 λυχνιες Ισχυος ανα καναλι.

PM me please.
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
9
Παντως προκειται για τολμηρο εγχειρημα για αρκετα διαβασμενους παικτες.
Γιαυτο δες πρωτα για την τεχνικη του Boot Straping (πως σταυρωνουμε τα κορδονια στις αρβυλες)
εδω http://www.wolcottaudio.com μεσα στα "papers"
[/quote]


Απ' οτι ειδα αργοτερα ο Κος Wolcott φαινεται οτι αποφασισε να πουλαει τα συγκεκριμενα White Papers προς $5. Εγω παντως τα εχω απο παλιοτερα που τα δημοσιευε ελευθερα.
 

panosop

Συστημικός
Μηνύματα
5.571
Reaction score
668
Ξερεις Μιχάλη , για εμένα πάνω απο όλα είναι η απόφαση.
Ο χρόνος δεν είναι ποτέ αρκετός για κανένα απο εμάς.

Ομως αφού υπάρχει η απόφαση , τα υπόλοιπα έπονται.

Τωρα όσο για το κουπί, δεν ξέρω αν θα είναι κουπί ή μηχανή αλλά σίγουρα βοήθεια απο τους ειδικούς και συμβουλές στην πορεία του project σίγουρα θα χρειαστώ και χαρα μου να τις μοιραστούμε μαζί, καθώς το τελικό προιόν πιστεύω θα είναι πολύ καλό...

Εχουμε λοιπόν τα σχέδια, έχουμε τα υλικά (προδιαγραφές) να καταστρώσουμε ενα σχέδιο πορείας.

Σαφώς πιστεύω ότι πρώτα πρέπει να δούμε τι γίνεται με το σασί , τη βαση της κατασκευής, μετά το σχεδιασμό πάνω σε αυτό και κατόπιν την εξέυρεση των υλικών και τέλος την τοποθέτηση και διασύνδεση.

Ετσι νομίζω πρέπει να γίνει.. Την γνώμη σας?

Ας το ξεκινήσουμε...
 

panosop

Συστημικός
Μηνύματα
5.571
Reaction score
668
Μήπως οι πολλές λυχνίες στη είσοδο παίζουν ρόλο buffer, πέρα απο προενίσχυση?

Πάντως αφού ξεπερνάμε το εμπόδιο των M/Σ νομίζω ότι λύνονται πολλά.
Κώστα σωσή η τοποθέτηση για το τροφοδοτικό, έχεις να προτείνεις κάτι καλύτερο?

Μήπως τελικά είναι καλύτερο να χωριστεί σε διαφορετικό σασσί, τροφοδοτικό και ενισχυτής για μείωση παραμορφώσεων και τυχόν άλλων θορύβων?
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
9
Πάνος Οπλοποιός said:
Σαφώς πιστεύω ότι πρώτα πρέπει να δούμε τι γίνεται με το σασί , τη βαση της κατασκευής, μετά το σχεδιασμό πάνω σε αυτό και κατόπιν την εξέυρεση των υλικών και τέλος την τοποθέτηση και διασύνδεση.

Ετσι νομίζω πρέπει να γίνει.. Την γνώμη σας?
Το συγκεκριμενο Προτζεκτ εγω νομιζω οτι χρειαζεται αλλη προσεγγιση. Σου επαναλαμβανω οτι ειναι για διαβασμενους παικτες. Προσπαθησα να σου παρακινησω την περιεργεια με μια ελαχιστη αναφορα στο μεγαλειο αυτης της σχεδιασης, της οποιας η κεντρικη ιδεα ειναι η (ευθραυστη) ισορροπια τουλαχιστον τριων ειδων τοπικης αναδρασης που συνυπαρχουν στην βαθμιδα εξοδου. Συν την Overall NFB. Και βεβαια σε μια σειρα απο αλλες ιδιαιτερες τεχνικες που γινονται απαραιτητες μετα το παραπανω παιχνιδι με τις αναδρασεις, συν την προκυπτουσα αναγκαιοτητα για τουλαχιστον μια επιπλεον driver βαθμιδα ανα μπρατσο του PushPull.

Το τελευταιο που περιμενα να ακουσω ειναι τα περι Σασσι.
Πρεπει πρωτα να διαλεξεις εαν ενδιαφερεσαι να καταλαβεις καλα το θεωρητικο μερος (για να εχεις προσβαση στο πηδαλιο), ή απλα να τραβας το κουπι. Απο την μερια μου θα εχεις καθε συνδρομη και στις δυο περιπτωσεις. Αλλα να σε προειδοποιησω οτι τα νερα ειναι βαθεια με αυτο το Project.
Aκομη και αν αναπαραγει κανεις τελεια τον Original μετ/στη εξοδου εχει, κατα τον υπολογισμο μου, 12.5% πιθανοτητες να τον συνδεσει σωστα εαν δεν ξερει τι ηθελε να πει ο ποιητης.

Υπαρχει παντα η καθολου ασχημη λυση ενος Κυκλοτρου, που παροτι δεν ειναι κι αυτο τοσο απλο, ειναι ωστοσο, πιο προσιτο στην υλοποιηση. Και τα Ακουστικα αποτελεσματα προβλεπονται εξισου Κορυφαια.
Στην τελευταια περιπτωση υπαρχουν και αρκετες ετοιμες λυσεις, σε επιπεδο εξαρτηματων.

Σε ακουω, οπως και οποιονδηποτε αλλον ενδιαφερεται να βοηθησει.
 

panosop

Συστημικός
Μηνύματα
5.571
Reaction score
668
Μιχάλη ξέρω κολύμπι...

περιμένω να ακούσω την δική σου προσέγγιση ή όποιου άλλου φίλου. Κάπως πρέπει να αρχίσουμε την υλοποίηση.
Δεν έχω πρόβλημα χρόνου, θέλω να βγαλω πολύ καλό αποτέλεσμα, οπότε ακούω προτάσεις ...
Οσο για την ισσοροπία πιστεύω , απο ότι θυμάμαι περί λυχνιών, ότι σαφώς ρόλο παίζει το ματσάρισμα για τις PushPull διαταξεις, η ακρίβεια των εξαρτημάτων, το υλικό κατασκευής τους, οι ανοχές που έχουν σε θερμοκρασίες και τάσεις αλλά και ο τρόπος της καλωδίωσης απο σημείο σε σημείο, το "πλέξιμο" κοινως.
Σημαντικό ρόλο πιστεύω επίσης παίζει το τροφοδοτικό , η εξομάλυνση, τα φίλτρα ραδιοσυχνότητας για την αποφυγή ταλαντώσεων αλλά και άλλων θορύβων, γιαυτό και η πρόταση μου σε διαφορετικό σασσί.

Ο Μ/Σ εξόδου είναι απο τα πιο σημαντικά στοιχεία της υλοποίησης και αυτός ο οποίος δίνει την τελική πινελιά στην ηχητική απόλαυση.
Ακριβώς για αυτό τον λόγο ζητούσα τα συγκεκριμένα ποιοτικά στοιχεία κατασκευής ή σε τελική φάση παραγγελία απο την "μαμα" εταιρία ή κάπου αλλού σαν part number (εαν υπάρχει).

Βεβαια το αποτέλεσμα δεν πρέπει να είναι μόνο ακουστικό, αλλά και οπτικό για να πετύχει μια κατασκευή καθότι θα είναι ενα ιδιαίτερο σύνολο του υπόλοιπου ηχητικού συστήματος αλλά και του σαλονιού... :wink:
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
9
Πάνος Οπλοποιός said:
Μιχάλη ξέρω κολύμπι...

περιμένω να ακούσω την δική σου προσέγγιση ή όποιου άλλου φίλου. Κάπως πρέπει να αρχίσουμε την υλοποίηση.
Η δικη μου ιδεα για το ξεκινημα του συγκεκριμενου Project οπως θα επαναλαβω αλλη μια φορα ειναι :
Πρωτα χρειαζεται ΜΕΛΕΤΗ και κατανοηση της σχεδιασης. ΔΕΝ προκειται για μια απλη τοπολογια.
Χωρις ενα καποιο θεωρητικο υποβαθρο οι πιθανοτητες να λειτουργησει ΣΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ ειναι μηδαμινες (λεω εγω). Προφανως καποιος αλλος θα μπορουσε να εχει αλλη προσεγγιση.

Για να εξηγηθω ακομη πιο πολυ, εαν δεν το εχω κανει αρκετα μεχρι τωρα.
Οταν εχεις να εφαρμοσεις μια αναδραση οι πιθανοτητες να σου προκυψει Θετικη ειναι 50-50.
Αυτος ο Ενισχυτης εχει 4 διαφορετικες Αναδρασεις, οι τρεις στην ιδια βαθμιδα, και η τεταρτη συνολικη.
Η καθε μια πρεπει να εφαρμοστει με συγκεκριμενη φαση (θετικη ή αρνητικη) και σε συγκεκριμενο βαθμο, ωστε ο συνδιασμος τους να προκυπτει καπου προς την Αρνητικη.
Ο μεγαλυτερος πονοκεφαλος στην πραξη ειναι να πετυχεις την καταλληλη φαση μεταξυ 3 τυλιγματων του ιδιου μετ/στη, που ακομη και αν γνωριζεις ποια ειναι η καταλληλη φαση και η φορα περιελιξης των τυλιγματων, εχεις παντα την πιθανοτητα να τα συνδεσεις αναποδα, και να φτιαξεις το τερας του Δρ. Φρανκενσταιν. Μεχρι να τα βρεις ολα αυτα ο Ενισχυτης πρεπει να δουλευει σε Safe mode, για να μην καει κατι. Καμμια σχεση με σχεδιασεις-παιχνιδακια που υλοποιουν συνηθως οι DIYers.

Σε ρωτησα κατι αλλα δεν μου απαντησες. Σε ενδιαφερει αυτος ο τροπος προσεγγισης σε ενα Project ή οχι. Πρεπει να το απαντησεις για να ξερω ποιο κομματι της ευθυνης του πραγματος προτιθεσαι να αναλαβεις πριν τα πραγματα φτασουν στο : Δεν δουλευει-Δεν δουλευει. Τις Πταιει ? Τι κανουμε τωρα ?
Σε καμμια περιπτωση δεν θα ειναι δυνατη η 100% αναπαραγωγη του Original, παρα μονο εαν μπει στο παγκο ενας τετοιος Ενισχυτης και μετρηθουν καποια πραγματα απο καποιον που ξερει τι ψαχνει να βρει, και δευτερον, εαν βρεθουν οι Original μετ/στες εξοδου ή καποια 100% Replica. Αυτα θεωρησε τα σαν τις βασικες προτεραιοτητες και το σασσι επεται.
Τελος ο μετ/στης που προτεινα παραπανω απλουστευει κατα τι τα πραγματα, ενω κινειται μεσα στην βασικη ιδεα. Δεν διαθετει το ενα απο τα τυλιγματα Αναδρασης, συγκεκριμενα αυτο που αφορα τα οδηγα πλεγματα των Λυχνιων Εξοδου μεσω των Driver 12AZ7. Εκει υπαρχει το ενδεχομενο, ειτε να παραληφθει η συγκεκριμενη Αναδραση με καταλληλη τροποποιηση των υπολοιπων, ειτε να αντικατασταθει με αλλο κυκλωμα.
Τιποτε δεν ειναι αδυνατο, αλλα προσπαθω να αναδειξω τον βαθμο δυσκολιας, και να ανιχνευσω τον πιθανο βαθμο εμπλοκης σου ή αλλων φιλων.
Μια καλη προσεγγιση στην Ιδεα του McIntosh περιγραφεται σε αυτο το βιβλιο :
http://www.AudioCraftworks.gr/gr/pages/prods/booksftwr/vdvbook.htm
Οπως ειπαμε υπαρχουν και καπως απλουστερες σχεδιασεις που χωρις να ειναι απλοικες, ειναι πιο ευκολα υλοποιησιμες, και κυριως πιστευω οτι θα ακουγονται εξισου καλα.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.651
Μηνύματα
2.870.207
Members
37.934
Νεότερο μέλος
daemon76
Top