Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Μηνύματα
7.575
Reaction score
12.460
Να με διορθώσετε και πάλι αν κάνω λάθος, αλλά έχουμε δύο περιπτώσεις:
α) Ένα δικάναλο σύστημα που μιμείται τη μπάντα μπροστά μας και οι αντιχήσεις προέρχονται απο τον χώρο μας ( όσο καλός ή κακός είναι αυτός ),
β) ένα πολυκάναλο σύστημα που με βάση τις παραμέτρους του χώρου υπολογίζει τις αντηχήσεις που θα έπρεπε να υπήρχαν κάτω απο ιδανικές συνθήκες και τις αποδίδουν σε συγκεκριμένα περιφερειακά ηχεία.
Και στις δύο περιπτώσεις, με τα δύο αυτιά μας ακούμε αντηχήσεις, στη πρώτη περίπτωση ακούμε πραγματικές αντηχήσεις, στη δεύτερη περίπτωση ακούμε άμεσους ήχους που έχουν τον ρόλο των αντηχήσεων.
Στη πρώτη δηλαδή περίπτωση είναι σαν το δικάναλο ήχο να είναι η ορχήστρα και να παίζει στον χώρο μου, στη δεύτερη περίπτωση το πολυκαναλικό σύστημα αναπαριστά στον χώρο μου αυτό που ο αλγόριθμος υπολογίζει ότι θα έπρεπε να ακουγόταν στην αίθουσα που έχει ρυθμιστεί να υπολογίσει ή στην αίθουσα που έγινε η ηχογράφηση ( μέσω του mastering ).
Βέβαια, το δικαναλάκι μου δεν το αλλάζω. Όπως έχω ξαναπεί, δεν είμαι διατεθειμένος να ξεπουλήσω το συστηματάκι μου και να ξηλωθώ απο την αρχή. Κρίνω ότι καλά ακούω κι έτσι, ακόμα και αν υποψιάζομαι ότι το πολυκάναλο ( σωστά ρυθμισμένο ) θα παίζει τουλάχιστον εντυπωσιακά.
 


Μηνύματα
7.575
Reaction score
12.460
Βέβαια, στην (α) περίπτωση ακούμε τόσο τις αντηχήσεις του χώρου εγγραφής ( τις όποιες εν πάση περιπτώσει ) συν τις αντηχήσεις του δωματίου μας, ενώ στη (β) περίπτωση ο χώρος μας μετατρέπεται στον χώρο εγγραφής, αποκτά τις ιδιότητες του δεύτερου ( στον όποιο βαθμό ). Καλά τα λέω;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.216
Reaction score
32.253
Τα πολλαπλά μικρόφωνα γίνονται μετά downmix σε στέρεο.
Επειδή ο ήχος καταλήγει σε 2 ηχεία. Λογικό. Αν όμως κατέληγε σε 22; No downmix. More detail. More space. :o;)
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.371
Reaction score
88.870
Στη πρώτη δηλαδή περίπτωση είναι σαν το δικάναλο ήχο να είναι η ορχήστρα και να παίζει στον χώρο μου,
Όχι ακριβώς.
Ειναι σαν να έχεις την ορχήστρα + τον χώρο στον οποίο έπαιζε, στον χώρο σου. Μην ξεχνάς πως η ηχογράφηση περιέχει αντηχήσεις του χώρου στον οποίο έγινε (εφόσον μιλάμε για ακουστική/κλασική μουσική), ή τεχνικες αντήχησης που προστέθηκαν αργότερα στην διαδικασία της παραγωγής.

Παντως σίγουρα όχι την ορχήστρα στον χώρο σου.
 

Μηνύματα
7.575
Reaction score
12.460
Όχι ακριβώς.
Ειναι σαν να έχεις την ορχήστρα + τον χώρο στον οποίο έπαιζε, στον χώρο σου. Μην ξεχνάς πως η ηχογράφηση περιέχει αντηχήσεις του χώρου στον οποίο έγινε (εφόσον μιλάμε για ακουστική/κλασική μουσική), ή τεχνικες αντήχησης που προστέθηκαν αργότερα στην διαδικασία της παραγωγής.

Παντως σίγουρα όχι την ορχήστρα στον χώρο σου.
Ε,ναι. Το πρόσθεσα στην επόμενη απάντησή μου. Αυτό εννοώ.
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.886
Reaction score
59.206
Η πλάκα είναι ότι κάνουν split σε πολυκάναλο μια παραγωγή ως τελικό αποδέκτη το δεξί και αριστερό ημισφαίριο του ανθρώπινου εγκεφάλου, ο οποίος ούτως ή άλλως έχει σεταριστεί να αντιλαμβάνεται το τρισδιάστατο περιβάλλον μέσα στο οποίο βρίσκεται μέσω δύο δεκτών σε διάταξη εντός εκτός εναλλάξ σε σχέση με αυτόν, δηλαδή... στέρεο.
Ξοδεύεστε για πολυκάναλο, αλλά τελικά ακούτε δικάναλο ! :beach:
Το άλλο με τις νευρωνικές οδούς που λειτουργούν - υποτίθεται - σε αμιγές αναλογικό πεδίο.το...ξέρεις;:tongue:
Πάμε λοιπόν πίσω στην ουσία του θέματος...

Βασικό επιχείρημα των αμετανόητων δικαναλικών είναι ότι η ακροαματική μας αντίληψη ανταποκρίνεται φυσικότερα στο να επισκοπούμε νοητώς ένα μουσικό γεγονός που θα εκτυλισσόταν μπροστά αντί όπισθεν ή από άλλες κατευθύνσεις.Και ως αφοριστικό επιστέγασμα προβάλλεται η ιδέα των ΄΄ιπτάμενων βιολιών΄΄.

Τί ισχύει όμως στην πραγματικότητα; Όποτε παρακολουθούμε μια ζωντανή εκδήλωση σε ανοικτό χώρο κι εφόσον δεν θα βρισκόμασταν στο επίκεντρο του μουσικού συνόλου,τότε πράγματι τα κύρια συνθηματικά της εκτέλεσης θα έρχονταν από μπροστά.Πλην όμως θα εξακολουθούσαν να υφίσταται δευτερεύουσα πληροφορία οφειλόμενη σε περιβαλλοντικές συνθήκες και το συνυπάρχον κοινό που θα μας παρείχε μια γενικευμένη χωρική αίσθηση του γεγονότος.

Σε έναν κλειστό συναυλιακό χώρο οι κύριες δέσμες συνθηματικών θα ήταν δύο : η πρώτη του άμεσου ήχου και η δεύτερη με τις συνολικές ανακλαστικές συνιστώσες (πρώιμες και πεδίο αντήχησης) προερχόμενες από τα τοιχωματικά όρια του χώρου.
Η δεύτερη δέσμη γίνεται εξίσου σημαντική με τον άμεσο ήχο σε τέτοιες περιπτώσεις,αφού η περιεχόμενη ενέργεια και ο χρόνος στον οποίο θα φτάνει εκείνη παρέχουν σε δεδομένο ακροατή την απαραίτητη πληροφορία όχι μόνο για το χώρο όπου συμβαίνει το μουσικό γεγονός αλλά και για τη σύσταση του ίδιου του έργου.

Είναι προφανές ότι οι συνιστώσες που αποτελούν τη δεύτερη δέσμη θα έρχονται απ'όλες τις δυνατές κατευθύνσεις κατά τη διάρκεια του ζωντανού γεγονότος.Είναι δε χαρακτηριστικό ότι σ'ένα ηχογραφημένο έργο ο αρμόδιος ηχητικός μηχανικός θα είχε την διακριτική ευχέρεια να διαμορφώνει κατά την παραγωγή το περιεχόμενο της δεύτερης δέσμης κατά τρόπον ώστε να προσδίδει ανάλογα με την εκάστοτε περίπτωση μια χωρική αίσθηση που θα έκρινε ο ίδιος σκόπιμη.Οι υπεύθυνες για την ολική χωρική αίσθηση συνιστώσες ανήκουν κυρίως στις κατώτερες χαμηλές και τις ανώτατες υψηλές οκτάβες.Και η στάθμη τους είναι εξ ορισμού αρκετά κατώτερη σε σύγκριση μ'εκείνη από την ίδια τη μουσική εκτέλεση.

Παίρνοντας για παράδειγμα μια συνεχόμενη μέση στάθμη αναπαραγωγής τάξης 85 dB στη θέση ακρόασης οι στιγμιαίες κορυφές σ'ένα πρόγραμμα με υγιές εύρος δυναμικής ζώνης θα έφταναν μέχρι τα 110 dB περίπου ενώ οι εξειδικευμένες συνιστώσες για τη χωρική αίσθηση θα βρίσκονται σε στάθμες γύρω στα 50-55 dB.Έχοντας κιόλας δεδομένο ότι στους τυπικούς οικιακούς χώρους η συνεχής συνιστώσα από το θόρυβο υποβάθρου λαμβάνει συνήθως τιμές 45-50 dB,κατανούμε πόσο απαραίτητη γίνεται μια ικανή διαχείριση ισχύος από δεδομένο setup προκειμένου να κρατιόταν αλώβητο το ΄΄κουτσουρεμένο΄΄ δυναμικό εύρος των 60 dB που θα μπορούσε τουλάχιστον να ισχύει κατά τις περισσότερες περιπτώσεις στην πράξη.

Τί άλλο συμβαίνει όμως κατά την κλασσική δικαναλική αναπαραγωγή στηριζόμενη μονάχα σε δύο ηχητικές πηγές ευρισκόμενες μπροστά στον ακροατή;Αυτές οι δύο πηγές καλούνται ν'αναπαραγάγουν όχι μόνο τις μουσικές δομές από το εγγεγραμμένο έργο αλλά παράλληλα και το σύνολο των συνιστωσών που ανταποκρίνονται στην ενσωματωμένη χωρική αντίληψη για το ίδιο το γεγονός.

Κι εδώ βεβαίως επεμβαίνουν κάποια πρόσθετα δεδομένα,όπως ότι η πλειοψηφία των τυπικών οικιακών χώρων δεν διαθέτει κατάλληλη ακουστική συμπεριφορά και ότι τα οικιακά setup στην πλειοψηφία τους διακρίνονται από ανεπαρκή διαχείριση ισχύος και περιλαμβάνουν ηχεία έχοντα διαφοροποιημένες την απόκριση συχνότητας αλλά και τη διασπορά σε σχέση με τα ηχεία mastering στην εκάστοτε παραγωγή.Χώρια και η αναπαραγωγή σε στάθμες διαφορετικές από εκείνες δεδομένης διαδικασίας mastering.Έστω όμως και αν προσπεραστούν τα προηγούμενα,εμφανίζεται αμείλικτο το τελειωτικό στοιχείο,ότι δηλαδή το ακουστικό μας σύστημα θα προσπαθεί ν'αναπλάσει μια τρισδιάστατη χωρική αίσθηση ως προς πληροφορίες που θα έρχονταν κανονικά απ'όλες τις κατευθύνσεις έχοντας όμως στη διάθεσή του μονάχα δύο συγκεκριμένες ηχητικές πηγές ευρισκόμενες σε σταθερή μπροστινή θέση.

Και η κατάληξη είναι ότι στην πλειοψηφία των οικιακών setup δεν το καταφέρνουμε,με αποτέλεσμα η ιδεώδης τρισδιάστατη χωρική αίσθηση να εκφυλίζεται στην αντίληψη μιας ηχητικής σκηνής περιοριζόμενης μεταξύ των δύο ηχείων.Και αυτό αφού οι Ψυχοακουστικοί όροι υπαγορεύουν ότι η ακουστική μας αντίληψη καθώς θα μέναμε καρφωμένοι στην κορυφή ενός στερεοφωνικού τριγώνου θα προσηλώνεται αναγκαστικώς στις πραγματικές ηχητικές πηγές που θα έχει μπροστά του.

Όλοι βεβαίως είμαστε εξοικειωμένοι με την ποθητή συνθήκη ΄΄εξαφάνισης των ηχείων΄΄.Ακόμα και όταν αυτό κατορθώνεται στο πλαίσιο ενός δικαναλικού setup,η παραγόμενη ηχόσφαιρα στην πλειοψηφία των master αναπτύσσεται γύρω από το τμήμα που ορίζεται από τις θέσεις των ίδιων των ηχείων.Για να προκύψει ηχόσφαιρα με επίκεντρο τη θέση ακρόασης θα πρέπει να έχουν χρησιμοποιηθεί κατά την παραγωγή εξειδικευμένες τεχνικές ηχογράφησης και μίξης - οι οποίες έχουν θιγεί σε παρελθόντα σχετικά θέματα.

Τί δεν καταλαβαίνουμε λοιπόν όπως λέει και η δημοφιλής έκφραση;Ότι η δικαναλική αναπαραγωγή όσο γοητευτική και να προκύπτει,σε οποιοδήποτε μουσικό γεγονός,όσο ΄΄βαρβάτες΄΄ και να ήταν οι εμπλεκόμενες συσκευές,όσο ποιοτικά και...κατευθυντικά τα χρησιμοποιούμενα καλώδια δεν παύει να είναι μια...παρά φύσιν ακροαματική εμπειρία.Και ακόμα μικρότερης πιστότητας προς το καταγεγραμμένο έργο όσο μεγαλύτερη η ανεπάρκεια δεδομένου setup να πιάνει απαραμόρφωτα τις αποκαλούμενες ΄΄ρεαλιστικές στάθμες΄΄ ή όσο στενότερη και ανομοιόμορφη ανάμεσα στις συχνοτικές ζώνες η πολική απόκριση των ηχείων.Τα ηχοσυστήματα με τη ΄΄μαγική΄΄ απόδοση σε χαμηλές στάθμες είναι άχρηστα από άποψη στερεοφωνικής πιστότητας.Ο καλύτερος τρόπος να γινόταν πιο φυσική η ακροαματική διαδικασία είναι ο εμπλουτισμός με περισσότερες ηχητικές εστίες που θα παρείχαν άμεσο ήχο από διαφορετικές κατευθύνσεις.

Και υπό ποιους όρους θα εξακολουθούσε να έχει κάποια αξία η δικαναλική ακρόαση;

Παροχή ικανής ισχύος και διαχείριση από τα ηχεία : θα θέλαμε το σύστημα ν'ανταποκρίνεται απαραμόρφωτα στις αυξημένες απαιτήσεις που θα προέκυπταν ιδίως στις χαμηλές οκτάβες από μια διαδικασία ισοστάθμισης που θα τόνωνε την απόκριση για ν'αυξανόταν η χωρική αίσθηση στο μουσικό γεγονός.

Η απόκριση του συστήματος πάνω σε δεδομένη θέση ακρόασης και στάθμη αναφοράς όχι χαμηλότερη από την τυπική να προσομοιάζει όσο δυνατόν περισσότερο την αντίστοιχη καμπύλη ίσης ακουστότητας για τη συγκεκριμένη στάθμη.

Ομοιόμορφη διασπορά της επιθυμητής απόκρισης από τα ηχεία σε μεγάλο εύρος ιδίως στο οριζόντιο επίπεδο.Και μαζί με την ευρεία διασπορά ο εμπλουτισμός της ακουστικής συμπεριφοράς από το χώρο με έντονες διαχυτικές ιδιότητες σε μεσαίες και υψηλές οκτάβες,ώστε να διατηρείται ισορροπημένο σε πληθώρα θέσεων το προκύπτον πεδίο αντήχησης.

Κι εφόσον θα είχαμε καταφέρει την ιδεώδη απόκριση από τα ηχεία και υπό ευρεία διασπορά έχοντας κιόλας προσθέσει ικανά διαχυτικά στοιχεία στην ακουστική συμπεριφορά του χώρου,τότε θα υπήρχε η ευχέρεια να βρεθεί ο ακροατής σε θέσεις διαφορετικές από την κορυφή του στερεοφωνικού τριγώνου.Και κατ'αυτόν τον τρόπο ν'αμβλυνόταν ο βαθμός προσήλωσης στις άμεσες ηχητικές εστίες εντός του δωματίου.Τί δεν καταλαβαίνουμε;Ότι η φυσικότητα σε μια αμιγώς δικαναλική ακρόαση έρχεται με τη φυγή του ακροατή από τη θέση sweet spot εάν κι εφόσον η σύσταση της ενιαίας οντότητας επιτρέπει κάτι τέτοιο.Μα πόση πλάκα πια μας κάνει ο...θεός της υψηλής πιστότητας.;)

Γι αυτούς τους λόγους ηχεία όπως τα Beolab 90 & Lexicon SL-1 γίνονται τόσο απαραίτητα ιδίως κατά τις δικαναλικές ακροάσεις.
Γιά τέτοιους επίσης λόγους μέλη όπως ο vet που ακροάται τα Beolab 5 με την παρεχόμενη από αυτά ευρύτητα sweet spot είναι σε θέση να έχουν ανώτερη φυσικότητα κατά τη δικαναλική αναπαραγωγή και μάλιστα υπό ποικιλία εντάσεων.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.886
Reaction score
59.206
Τι συγχωρεί και πως?
αν ήμασταν ευχαριστημένοι με τον τρόπο που το τοποθετείς...θα μέναμε όλοι στο πρώτο μας AIWA με την 3πλη cdέρα και όλα μέλι γάλα...

εδώ κάποιοι καταλαβαίνουν και κρίνουν εξαιρετικές λεπτομέρειες σε καλώδια...πόσο μάλλον με άλλα κ άλλα

είναι σαν να λες ότι ο εγκέφαλος λειτουργεί ως dirac...και τα σιάζει όλα
που το στηρίζεις αυτό?
[DOUBLEPOST=1564607191][/DOUBLEPOST]
γιατί?
τι θα αλλάξει στη νέα φωτό που θα βγείτε? :lol::lolsign:
Daharis είσαι και πολύ μεγάλη...μάρκα.:thumbsup:
Ακριβώς,εάν τα εξομάλυνε όλα,τότε πώς κάποιοι εξ ημών καταλαβαίνουν με τόση ευκρίνεια διαφορές ακόμα και σε...καλώδια τροφοδοσίας;
Γιατί ο εγκέφαλός τους να μην τοποθετούσε αυτομάτως και από μόνος του την...Έλλη Πασπαλά στο ύψος που θα της άξιζε επί της προκύπτουσας ηχητικής σκηνής;
Γιατί είμαστε χώμα και σε χώμα καταλήγουμε;
Ακριβώς έτσι είναι. Ο εγκέφαλος τα σιάζει όλα.
Τα κέντρα επεξεργασίας του εγκεφάλου δεν διορθώνουν τίποτα στραβό.
Απλώς είναι σε θέση να συμπλήρωναν ορισμένα κομμάτια που θα έλειπαν από το ακροαματικόν παζλ,υπό την προϋπόθεση όμως τα υπόλοιπα να βρίσκονταν στην ενδεδειγμένη τους θέση και όχι...αλλού γι αλλού και όλα τα ΄΄σφάζουμε και μαχαιρώνουμε΄΄.
ίσα ίσα...κατάλαβα...
flat earther και συ ε..?
εδώ βάζουν πολλαπλά μικρόφωνα για να ηχογραφήσουν ένα όργανο και το αποδώσουν ξεχωριστά σε πολυκάναλο...
τι συζητάμε αλήθεια?:headbang:
Μάρκα...΄΄τους έκαψες΄΄ με τις πολικές αποκρίσεις κατά τη σύλληψη των οργάνων στην ηχογράφηση:)
Δεν θα ειχα καμια αντιρρηση να μαθητευσω.
Παραβλεποντας και τις υπερβολες και την μονομερεια.
Αλλα να... οι τελευταιες αποκαλυψεις που σας εμφανιζουν ολους σχεδον
να κρυβετε επιμελως στις ντουλαπες σας
αντιπροσωπευτικα δειγματα του χαι εντ τα οποια χρησιμοποιειτε για .....χαλαρωση
και απο τα οποια δεν εχετε καμια προθεση να απαλαγειτε
με βαζουν σε δευτερες σκεψεις.
Μου θυμιζετε τους καλογερους που υποκρινονται οτι νηστευουν.;)
Καταρχάς ο ίδιος έχω βγάλει ξεκάθαρα και από την αρχή (2009) τις προτιμήσεις μου από οιαδήποτε νοητή ντουλάπα.

Για τα δε υπόλοιπα,έχω να σημειώσω ότι είμαστε όλοι εδώ συνένοικοι σε μια ΄΄τρέλα΄΄ που άλλοι την περνάνε επώδυνα και άλλοι ανώδυνα.Και από αυτό δεν υπάρχει απαλλαγή.

Το μόνο που απαιτείται είναι να πληρώνουμε το απαραίτητον στην εκάστοτε περίπτωση...΄΄ενοίκιον΄΄ - χρηματικόν και διανοητικόν.:D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.571
Reaction score
142.393
Οι... μηχανικοί ήχου, ανακαλύπτουν οτι ο εγκέφαλος ζητάει όλο και περισσότερα κανάλια ή οι… πωλητές ?

.
Νομίζω πως δεν διάβασες ούτε το pdf-άκι που έπεσε στο τραπέζι με τα Γκετ Χάρντ τα 5-αρακια...

Δες αν έχει πωλητές στα λινκ στο κάτω μέρος των aes papers...

Επί της ευκαιρίας, το είδες το ηχειακι με καμπίνα τσιμέντου; 8-)
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.216
Reaction score
32.253
Οι... μηχανικοί ήχου, ανακαλύπτουν οτι ο εγκέφαλος ζητάει όλο και περισσότερα κανάλια ή οι… πωλητές ?

.
Οι μηχανικοί ήχου ανακαλύπτουν, ενώ οι πωλητές προωθούν.

Αν τώρα το μυαλό σου πάει στην Dolby για το Atmos, την DTS για το Χ ή την Barco και τα Galaxy Studios για το Auro3D (λίγα λόγια για τα Galaxy Studios ε :p, οι άνθρωποι δεν υπάρχουν, είχα τη χαρά να γνωρίσω κάποιους), η δουλειά τους είναι η εξέλιξη αλλιώς ακόμα θα ήμασταν στο MONO.
 
Last edited:

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.209
Reaction score
6.119
Daharis είσαι και πολύ μεγάλη...μάρκα.:thumbsup:
Ακριβώς,εάν τα εξομάλυνε όλα,τότε πώς κάποιοι εξ ημών καταλαβαίνουν με τόση ευκρίνεια διαφορές ακόμα και σε...καλώδια τροφοδοσίας;
Γιατί ο εγκέφαλός τους να μην τοποθετούσε αυτομάτως και από μόνος του την...Έλλη Πασπαλά στο ύψος που θα της άξιζε επί της προκύπτουσας ηχητικής σκηνής;
Γιατί είμαστε χώμα και σε χώμα καταλήγουμε;
:hi:
 

A

amoustakas

Guest
Daharis είσαι και πολύ μεγάλη...μάρκα.:thumbsup:
Ακριβώς,εάν τα εξομάλυνε όλα,τότε πώς κάποιοι εξ ημών καταλαβαίνουν με τόση ευκρίνεια διαφορές ακόμα και σε...καλώδια τροφοδοσίας;
Γιατί ο εγκέφαλός τους να μην τοποθετούσε αυτομάτως και από μόνος του την...Έλλη Πασπαλά στο ύψος που θα της άξιζε επί της προκύπτουσας ηχητικής σκηνής;
Γιατί είμαστε χώμα και σε χώμα καταλήγουμε;

Τα κέντρα επεξεργασίας του εγκεφάλου δεν διορθώνουν τίποτα στραβό.
Απλώς είναι σε θέση να συμπλήρωναν ορισμένα κομμάτια που θα έλειπαν από το ακροαματικόν παζλ,υπό την προϋπόθεση όμως τα υπόλοιπα να βρίσκονταν στην ενδεδειγμένη τους θέση και όχι...αλλού γι αλλού και όλα τα ΄΄σφάζουμε και μαχαιρώνουμε΄΄.



Μάρκα...΄΄τους έκαψες΄΄ με τις πολικές αποκρίσεις κατά τη σύλληψη των οργάνων στην ηχογράφηση:)

Καταρχάς ο ίδιος έχω βγάλει ξεκάθαρα και από την αρχή (2009) τις προτιμήσεις μου από οιαδήποτε νοητή ντουλάπα.

Για τα δε υπόλοιπα,έχω να σημειώσω ότι είμαστε όλοι εδώ συνένοικοι σε μια ΄΄τρέλα΄΄ που άλλοι την περνάνε επώδυνα και άλλοι ανώδυνα.Και από αυτό δεν υπάρχει απαλλαγή.

Το μόνο που απαιτείται είναι να πληρώνουμε το απαραίτητον στην εκάστοτε περίπτωση...΄΄ενοίκιον΄΄ - χρηματικόν και διανοητικόν.:D
Πώς εξηγείς ότι ενισχυτικά SET που μετράνε άθλια και ούτε καν παίζουν πάνω και κάτω από κάποια Hz ακούγονται φυσικότατα;
 



Μηνύματα
7.575
Reaction score
12.460
Πώς εξηγείς ότι ενισχυτικά SET που μετράνε άθλια και ούτε καν παίζουν πάνω και κάτω από κάποια Hz ακούγονται φυσικότατα;
Η πάχυνση δεν είναι φυσικότητα, αν εννοείς αυτό. Επίσης, βασιζόμενος στα λεγόμενα του @christos77 ( τη σύγκριση φυσικού οργάνου με την αναπαραγωγή απο ένα σύστημα ), αν ένα σύστημα δεν μπορεί να αποδώσει κάποιες συχνοτικές περιοχές, πως μπορεί ο ήχος του να θεωρηθεί φυσικός;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.886
Reaction score
59.206
Πώς εξηγείς ότι ενισχυτικά SET που μετράνε άθλια και ούτε καν παίζουν πάνω και κάτω από κάποια Hz ακούγονται φυσικότατα;
Μια τέτοια ακροαματική εκτίμηση ανταποκρίνεται μονάχα σε συγκεκριμένους συνδυασμούς με ηχεία εύκολα ως φορτία και αυστηρά επιλεκτικό πρόγραμμα που θα ήταν εύκολο στις ενεργειακές του απαιτήσεις από δεδομένο setup.Δεν έχει καθολική ισχύ.
Τα πολλαπλά μικρόφωνα γίνονται μετά downmix σε στέρεο.
Εκεί ακριβώς έγκειται το ζήτημα.Ότι μια πολυκαναλική μίξη - downmix συνήθως κι εκείνη ως προς το πλήθος των μικροφώνων και των εμπλεκόμενων καναλιών στις σύγχρονες παραγωγές - θα μπορούσε ν'αποδώσει πιστότερα την αυθεντική πολική απόκριση των ηχογραφημένων οργάνων κι ερμηνευτών.
Να με διορθώσετε και πάλι αν κάνω λάθος, αλλά έχουμε δύο περιπτώσεις:
α) Ένα δικάναλο σύστημα που μιμείται τη μπάντα μπροστά μας και οι αντιχήσεις προέρχονται απο τον χώρο μας ( όσο καλός ή κακός είναι αυτός ),
β) ένα πολυκάναλο σύστημα που με βάση τις παραμέτρους του χώρου υπολογίζει τις αντηχήσεις που θα έπρεπε να υπήρχαν κάτω απο ιδανικές συνθήκες και τις αποδίδουν σε συγκεκριμένα περιφερειακά ηχεία.
Και στις δύο περιπτώσεις, με τα δύο αυτιά μας ακούμε αντηχήσεις, στη πρώτη περίπτωση ακούμε πραγματικές αντηχήσεις, στη δεύτερη περίπτωση ακούμε άμεσους ήχους που έχουν τον ρόλο των αντηχήσεων.
Στην πρώτη δηλαδή περίπτωση είναι σαν το δικάναλο ήχο να είναι η ορχήστρα και να παίζει στον χώρο μου..
Στην πρώτη υποθετική περίπτωση η ορχήστρα που θα παρουσιαζόταν από τα δύο κανάλια να παίζει στο δικό σου χώρο,δεν θα έπαυε να παρέχει από τα ίδια κανάλια και τη δική της ιδιαίτερη χωρική πληροφορία.Κι επειδή η δεύτερη θα ερχόταν μόνο από μπροστά,ο μοναδικός τρόπος να μην ερχόταν ανοίκεια και αφύσικα θα ήταν με ειδικές τεχνικές ηχογράφησης και μίξης.Μόνο που κι εκείνες έχει αποδειχθεί ότι αδυνατούν να καλύψουν ολοσχερώς την τρισδιάστατη χωρική πληροφορία.
 
Last edited:

Μηνύματα
949
Reaction score
3.000
Δες αν έχει πωλητές στα λινκ στο κάτω μέρος των aes papers...

Επί της ευκαιρίας, το είδες το ηχειακι με καμπίνα τσιμέντου; 8-)
-Βρε… ο καταναλωτής πρέπει να νιώθει χομπίστας.

Το ‘δα το ηχειάκι και μάλιστα το χαμηλό βάρος του για μπετό (μόλις 18kg) μαρτυράει πολλά για το πως επιδρά στο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα η υπερβολική μάζα. Για την ιστορία, η συγκεκριμένη καμπίνα έχει εσωτερικά 2 layer εποξειδική ρητίνη εναλλάξ με υαλονήματα και πλήρωση από ινοπλισμένο τσιμεντοκονίαμα. Το μέλλον είναι τα κράματα αλουμινίου, αλλά θα αργήσει πολύ.
Ως τότε θα κολυμπάμε στην “παρασιτική” !





Υ.Γ. Αν είσαι Σάμο να πας για φαγητό στο χωριό Βουρλιώτες.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.571
Reaction score
142.393
λίγα λόγια για τα Galaxy Studios ε :p, οι άνθρωποι δεν υπάρχουν, είχα τη χαρά να γνωρίσω κάποιους), η δουλειά τους είναι η εξέλιξη αλλιώς ακόμα θα ήμασταν στο MONO
Ακριβώς! 8-)

Και γω είχα την τιμή και τη χαρά να γνωρίσω και να συνομιλήσω με τέτοια άτομα, και θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι αυτοί είναι πιο άρρωστοι χομπίστες από μας, το'χουν στο αίμα τους το χόμπι του καλού ήχου, αδιαφορούν πλήρως για πωλήσεις και την άποψη του χαϊεντά, πως θα τους χαρακτηρίσουν οι οπαδοί της λυχνίας και του βινυλίου, τρέχουν τις εξελίξεις συχνά χωρίς προσωπικό όφελος και εις βάρος της τρέχουσας δουλειάς τους για τα προς το ζειν, εξελίσσοντας καλύτερες τεχνικές και αλγόριθμους και κοινοποιώντας με χαρά τις προόδους που κάνουν.

Έχουν αγάπη για το αντικείμενο, και κάνει μπαμ! 8-)
[DOUBLEPOST=1564653757][/DOUBLEPOST]
Το μέλλον είναι τα κράματα αλουμινίου
Συμφωνώ 1000000% και προσαυξάνω! 8-)

Το μόνο μειονέκτημα είναι το υψηλό κόστος, δεν υπάρχει άλλο. ;)

Αν είσαι Σάμο να πας για φαγητό στο χωριό Βουρλιώτες.
Θα πάω σήμερα. :drinks:
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.279
Μηνύματα
3.007.171
Members
38.440
Νεότερο μέλος
Asterixx
Top