Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
3.184
Reaction score
7.012
Όσο και να προσπαθεί κάποιος το Zastava δεν γίνεται Mercedes.
Το κάθε όχημα έχει συγκεκριμένες δυνατότητες.

Από την άλλη όταν έχω δώσει ένα σκασμό λεφτά για 2 ηχεία, είναι πολύ δύσκολο να δεχθώ ότι πρέπει να δώσω άλλες 3 με 4 φορές αυτό το νούμερο για να πάρω το ίδιο σε πολυκάναλο, ούτε καν immersive. Φαντάσου λέει τα έχεις δώσει 5000€ για 2 ηχεία και σου λέει ο άλλος ότι θες άλλα 12000€ minimum για να πάρεις ίδιο level 5.2. Τα 2 subs έχω υποθέσει ότι τα έχεις ήδη. Για immersive έχουμε περάσει ήδη τα 15000€ και πάμε ίσως και για 20000€.

Όσο όμως και να εξελίσσω το Zastava, θα παραμείνει Zastava και ας έχω στο μυαλό μου μια Mercedes.
Λογικό, ίσως, είναι να ξοδέψω όσα μπορώ να φτάσει το Zastava το maximum potential του.
Χαζομάρα δε αν νομίζω ότι θα το κάνω Mercedes ή αν έχω ξοδέψει το ποσό μιας Mercedes πάνω στο Zastava.

Οπότε, ή βάζω το χέρι στη τσέπη, ή βάζω αγγελίες. Είναι τόσο απλό το ζήτημα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
10.918
Reaction score
26.022
Όσο και να προσπαθεί κάποιος το Zastava δεν γίνεται Mercedes.
Το κάθε όχημα έχει συγκεκριμένες δυνατότητες.

Από την άλλη όταν έχω δώσει ένα σκασμό λεφτά για 2 ηχεία, είναι πολύ δύσκολο να δεχθώ ότι πρέπει να δώσω άλλες 3 με 4 φορές αυτό το νούμερο για να πάρω το ίδιο σε πολυκάναλο, ούτε καν immersive. Φαντάσου λέει τα έχεις δώσει 5000€ για 2 ηχεία και σου λέει ο άλλος ότι θες άλλα 12000€ minimum για να πάρεις ίδιο level 5.2. Τα 2 subs έχω υποθέσει ότι τα έχεις ήδη. Για immersive έχουμε περάσει ήδη τα 15000€ και πάμε ίσως και για 20000€.

Όσο όμως και να εξελίσσω το Zastava, θα παραμείνει Zastava και ας έχω στο μυαλό μου μια Mercedes.
Λογικό, ίσως, είναι να ξοδέψω όσα μπορώ να φτάσει το Zastava το maximum potential του.
Χαζομάρα δε αν νομίζω ότι θα το κάνω Mercedes ή αν έχω ξοδέψει το ποσό μιας Mercedes πάνω στο Zastava.

Οπότε, ή βάζω το χέρι στη τσέπη, ή βάζω αγγελίες. Είναι τόσο απλό το ζήτημα.
Να υποθέσουμε ότι ως προς το συνοδό επεξεργαστή που παραλείπεται,επιφυλάσσεσαι για συγκρίσεις με σπορ μοντέλα αμαξιών... :sneaky:
Χωρίς αυτοκινητικούς παραλληλισμούς,όποιος ξέρει τι θέλει από δεδομένο δικαναλικό setup,δεν θα οραματιζόταν να το κάνει να έπαιζε σαν πολυκαναλικό.Τόσο απλά.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
3.184
Reaction score
7.012
Να υποθέσουμε ότι ως προς το συνοδό επεξεργαστή που παραλείπεται,επιφυλάσσεσαι για συγκρίσεις με σπορ μοντέλα αμαξιών... :sneaky:
Ειναι μέσα και αυτός σε όσα έγραψα.
όποιος ξέρει τι θέλει από ένα δικαναλικό setup,δεν θα οραματιζόταν να το κάνει να έπαιζε σαν πολυκαναλικό.
Όταν ξέρει βέβαια.
 





Μηνύματα
1.322
Reaction score
1.531
165 σελίδες. Για να πειστεί η κοινή γνώμη του φόρουμ ότι αφ'ενός είναι για λύπηση όσοι ακούν από 2 ηχεία και αφ'ετέρου ότι "πρέπει", "είναι ανάγκη" να ξοδέψουν πολύ από τον εργατοχρόνο τους και να ψωνίσουν επιτέλους τον μεγάλο αριθμό ηχείων, τους σούπερ-ντούπερ επεξεργαστές που θα τους οδηγήσουν στην μουσική μέθεξη :p

Νομίζω ότι ήρθε η σειρά μου να αφιερώσω ένα αυθεντικό ποίημα προς τους wanna-be-opinion-leaders :p Οι wanna-be-poets μπορούν να το μετατρέψουν ανάλογα:


Σαράντα πέντε μάστοροι κι εξήντα μαθητάδες
γιοφύρι εθεμέλιωναν στης Άρτας το ποτάμι.
Ολημερίς το χτίζανε, το βράδυ εγκρεμιζόταν.
Μοιριολογούν οι μάστοροι και κλαιν οι μαθητάδες:
"Αλοίμονο στούς κόπους μας, κρίμα στις δούλεψές μας,
ολημερίς να χτίζουμε το βράδυ να γκρεμιέται."
Πουλάκι εδιάβη κι έκατσε αντίκρυ στό ποτάμι,
δεν εκελάηδε σαν πουλί, μηδέ σαν χηλιδόνι,
παρά εκελάηδε κι έλεγε ανθρωπινή λαλίτσα:
"Αν δε στοιχειώσετε άνθρωπο, γιοφύρι δε στεριώνει,
και μη στοιχειώσετε ορφανό, μη ξένο, μη διαβάτη,
παρά του πρωτομάστορα την όμορφη γυναίκα,
που έρχεται αργά τ' αποταχύ και πάρωρα το γιόμα."
Τ' άκουσ' ο πρωτομάστορας και του θανάτου πέφτει
Πιάνει, μηνάει της λυγερής με το πουλί τ' αηδόνι:
Αργά ντυθεί, αργά αλλαχτεί, αργά να πάει το γιόμα,
αργά να πάει και να διαβεί της Άρτας το γιοφύρι.
Και το πουλι παράκουσε κι αλλιώς επήγε κι είπε:
"Γοργά ντύσου, γοργά άλλαξε, γοργά να πας το γιόμα,
γοργά να πας και να διαβείς της Άρτας το γιοφύρι."


Να τηνε κι εξαναφανεν από την άσπρην στράτα.
Την είδ' ο πρωτομάστορας, ραγίζεται η καρδιά του.
Από μακριά τους χαιρετά κι από κοντά τους λέει:
"Γειά σας, χαρά σας, μάστοροι και σεις οι μαθητάδες,
μα τι έχει ο πρωτομάστορας και είναι βαργιομισμένος;
"Το δαχτυλίδι το 'πεσε στην πρώτη την καμάρα,
και ποιος να μπει, και ποιος να βγει, το δαχτυλίδι νά 'βρει;"
"Μάστορα, μην πικραίνεσαι κι εγώ να πά σ' το φέρω,
εγώ να μπω, κι εγώ να βγω, το δαχτυλίδι νά 'βρω."
Μηδέ καλά εκατέβηκε, μηδέ στη μέση επήγε,
"Τράβα, καλέ μ' τον άλυσο, τράβα την αλυσίδα
τι όλον τον κόσμο ανάγειρα και τίποτες δεν ήβρα."


Ένας πηχάει με το μυστρί κι άλλος με τον ασβέστη,
παίρνει κι ο πρωτομάστορας και ρίχνει μέγα λίθο.
"Αλίμονο στη μοίρα μας, κρίμα στο ριζικό μας!
Τρεις αδελφάδες ήμαστε, κι οι τρεις κακογραμμένες,
η μια 'χτισε το Δούναβη, κι η άλλη τον Αφράτη
κι εγώ η πλιό στερνότερη της Άρτας το γιοφύρι.
Ως τρέμει το καρυόφυλλο, να τρέμει το γιοφύρι,
κι ως πέφτουν τα δεντρόφυλλα, να πέφτουν οι διαβάτες."

"Κόρη, το λόγον άλλαξε κι άλλη κατάρα δώσε,
πο 'χεις μονάκριβο αδελφό, μη λάχει και περάσει."
Κι αυτή το λόγον άλλαζε κι άλλη κατάρα δίνει:
"Αν τρέμουν τ' άγρια βουνά, να τρέμει το γιοφύρι,
κι αν πέφτουν τ' άγρια πουλιά, να πέφτουν οι διαβάτες,
τί έχω αδελφό στην ξενιτιά, μη λάχει και περάσει.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
4.502
Reaction score
8.248
..εγω εχω πειστει απο πριν απο το νημα, απο την εποχη των απλα ενεργων εναντι παθητικων.
Οι υπολοιποι δεν νομιζω οτι πειθονται, αλλα και ενας πυθωνας που εχω δω γυρω ...
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
31.165
Reaction score
53.996
Χθες βράδυ, άκουγα τινταλ κάνα 5-ωρο σερί, αναδρομές σε διάφορα, έχει πολύ υλικό.
Και πολύ ωραίες ηχογραφήσεις.
Νομίζω βρήκα μιά που θα έπαιζε μια χαρά και χωρίς σαμπ.


























Εντάξει, πλάκα κάνω. :gotcha:


Έλα να σοβαρευτούμε.

Λοιπόν.

Πάντως, παρατήρησα πως αρκετές ηχογραφήσεις, βγάζουν σοβαρά μπόλικη πληροφορία από τα πέριξ ηχεία με το απμίξινγκ.

Άλλες πάλι, σε βγάζουν τίποτα σημαντικό, τουλάχιστον δεν είναι αντιληπτό.

Είναι όμως πολλές, που αν σου'λεγαν πως πρόκειται για πολυκαναλες παραγωγές, θα το'χαβες κανονικά.

Όπως αυτή:


Και κλασσικά των φλοϊντ:


Περίεργο, ε;
 
Last edited:


jiovani75

Sailing!
Μηνύματα
1.992
Reaction score
9.138
Χθες βράδυ, άκουγα τινταλ κάνα 5-ωρο σερί, αναδρομές σε διάφορα, έχει πολύ υλικό.
Και πολύ ωραίες ηχογραφήσεις.
Νομίζω βρήκα μιά που θα έπαιζε μια χαρά και χωρίς σαμπ.


























Εντάξει, πλάκα κάνω. :gotcha:

Έμενα που είναι στο auto .......καμία φορά κλείνουν....
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
31.165
Reaction score
53.996
Μπα, ούτε αυτή.
Έχει πληροφορίες χώρου, σημαντικές.

Τες πα, συζήτηση για σαμπ δεν ανοίγω, έχει κλείσει αυτή η κουβέντα.

Απλώς έθιξα το κατά πόσο διαφοροποιείται με το απμίξινγκ η κάθε ηχογράφηση, κι αυτό δεν είναι σταθερό, ίσα ίσα, έχει πολύ σημαντικές διακυμάνσεις. ;)
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
31.165
Reaction score
53.996
Αυτές οι 2 που ανέβασα, ακούστε τις, βγάζουν πολύ πολύ υλικό από όλα τα ηχεία, σχεδόν σαν πολυκαναλες ακούγονται.

Εντυπωσιάστηκα.

Κι αυτή:

 

jiovani75

Sailing!
Μηνύματα
1.992
Reaction score
9.138
Έχω πολλά. Δεν πετάνε. Μπροστά σου είναι, αλλα εσύ είσαι μεσα στην αίθουσα, δεν την βλέπεις από ένα παράθυρο.
;)

Είναι κάποιες ηχογραφήσεις (οπερασ Κυριως ) που σου δίνουν την αίσθηση ότι είσαι σε τεράστια αίθουσα και η θέση σου είναι δυο με τρία μέτρα κάτω από τον κεντρικό πολυελαιο...... :o


2118CF38-A6EC-4332-B5B9-9357338FF8BA.jpeg



(Μάλλον εκεί έχουν βάλει το μικρόφωνο ?)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
153.272
Μηνύματα
2.317.024
Members
34.821
Νεότερο μέλος
dorian322
Top