Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.428
Reaction score
79.780
Αρκετά γελάσαμε, το τζατζίκι τελικά δεν τόφεραν, ας πούμε και καμιά κουβέντα σοβαρή
https://emotiva.com/products/xmc-2
(νομίζω ταιριάζει κι εδώ, αν έχουν άλλη άποψη οι διαχειριστές ας το μεταφέρουν εκεί που πρέπει :))
Αυτο το εμοτιβα οταν βγει, και οταν λειτουργήσει και το Dirac του, θα κλείσει σπίτια, ειναι εκπληκτικά ανταγωνιστικό.
[DOUBLEPOST=1564082374][/DOUBLEPOST]
χαχαχα δεν ξέρω αν κάποιοι το αντιμετωπίζουν ως σατανικό...
Εγώ το αντιμετωπίζω σαν τη ...λυχνία !!!
(τουλάχιστον το upmixing stereo σε immersive)

Όπως η λυχνία προσθέτει ένα ...λάθος, αλλά αρέσει σε αρκετούς,
έτσι και το upmixing προσθέτει ένα λάθος (πληροφορία χώρου που δεν υπήρχε, μπορεί καν να μην υπήρχε χώρος σε παραγωγές που έγιναν π.χ. εξ ολοκλήρου σε υπολογιστή) αλλά αρέσει και πάλι σε κάποιους !!

Ε... όπως τη βρίσκει ο καθένας !! καλή καρδιά!
Το λάθος είναι το στέρεο. Φορματ 70ετίας, οίκτο δηλαδή :p.
Και όσοι δεν εχουν κεντρικό :gotcha:
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.445
Reaction score
15.147
Το λάθος είναι το στέρεο. Φορματ 70ετίας, οίκτο δηλαδή :p.
Και όσοι δεν εχουν κεντρικό :gotcha:
Καλά ειδικά το κεντρικό, ακόμα και να πάω σε πολυκάναλο θα είναι το τελευταίο που θα μπει...
Σε 2.1.2 θα πάω! (Ναι σοβαρά το λέω αυτό !!!)
Ακόμα και η μαμά dolby δεν έχει αντίρρηση (εδώ λέει ότι παίζει atmos και σε 2.1 https://www.dolby.com/us/en/technol...tmos-home-theater-installation-guidelines.pdf) !!!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.455
Reaction score
125.946
Θα το γράψω για τελευταία φορά:

Για να ακούσεις όσο πιο σωστά γίνεται μία δικάναλη ηχογράφηση, το μίνιμουμ σύστημα είναι το 3.2 δηλαδή 3 δορυφόροι και 2 σαμπ.

Left, Right, Center και 2 σαμπ, στις θέσεις που προβλέπονται και αναλόγως μετρήσεων στο χώρο.

Φυσικά, με bass management, κροσαρισμενα, και με ισοστάθμιση στα ταργκετ κερβ που προβλέπονται.

Βιβλιογραφικές αναφορές επ'αυτών, έχουν δοθεί άπειρες και χορταστικές, ενώ ο μπουτχιας το έχει ξεχειλωσει στην ανάλυση, φτάνει...

Το ανωτέρω, δεν αποτελεί προσωπική εκτίμηση ή άποψη.

Το τι κάνει ο καθένας στο σπίτι του, είναι άσχετο και αδιάφορο.

Αναλύσαμε τεχνικά θέματα, και αναφέρθηκαν με ακρίβεια όλες οι παράμετροι. Αυτά που γράφω, είναι απλώς το ζουμί των αναλύσεων που πραγματοποιήθηκαν. Τίποτε περισσότερο.

Διαφωνίες επί τούτου, δεν έχουν νόημα.

Διαφορετικές προσεγγίσεις στον οικιακό κοινόχρηστο χώρο, είναι αναμενόμενοι συμβιβασμοί. Όλα καλά, όλα ανθηρά. Μουσική ακούμε, κι ο οποιοσδήποτε μουσικοφιλος θα την ευχαριστηθεί είτε από μονοφωνικό Τίβολι και ιντερνετικό ραδιόφωνο, είτε από άρτια στημένο και μετρημένο ηχοσύστημα χώρο με υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής. Η άρτια τεχνικά προσέγγιση του ήχου, είναι προφανώς τεχνικής φύσεως αντικείμενο, ασχέτως μουσικοφιλίας του καθενός, είδους μουσικής και προτιμήσεων και απόψεων οποιουδήποτε.
 
Last edited:

A

amoustakas

Guest
Αυτο το εμοτιβα οταν βγει, και οταν λειτουργήσει και το Dirac του, θα κλείσει σπίτια, ειναι εκπληκτικά ανταγωνιστικό.
[DOUBLEPOST=1564082374][/DOUBLEPOST]

Το λάθος είναι το στέρεο. Φορματ 70ετίας, οίκτο δηλαδή :p.
Και όσοι δεν εχουν κεντρικό :gotcha:
Dual mono είπαμε όχι stereo. :)
 


PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Θα το γράψω για τελευταία φορά:
No shit :roflmao:
[DOUBLEPOST=1564135426][/DOUBLEPOST]
Dual mono είπαμε όχι stereo. :)
Dual mono εχεις οταν τα δυο καναλια του μηχανηματος σου ειναι απολυτα ιδια και τροφοδοτουνται με απολυτα ιδιο σημα.
Stereo εχεις οταν τα δυο καναλια του μηχανηματος σου ειναι απολυτα ιδια και τροφοδοτουνται με διαφορετικο σημα.
Triple mica εχεις οταν η λαμπα σου εχει .............τρια mica...............α sorry !!!!!!!!!! αυτο ειναι απο αλλο εργο :laugh:
 
Last edited:

A

amoustakas

Guest
No shit :roflmao:
[DOUBLEPOST=1564135426][/DOUBLEPOST]
Dual mono εχεις οταν τα δυο καναλια του μηχανηματος σου ειναι απολυτα ιδια και τροφοδοτουνται με απολυτα ιδιο σημα.
Stereo εχεις οταν τα δυο καναλια του μηχανηματος σου ειναι απολυτα ιδια και τροφοδοτουνται με διαφορετικο σημα.
Triple mica εχεις οταν η λαμπα σου εχει .............τρια mica...............α sorry !!!!!!!!!! αυτο ειναι απο αλλο εργο :laugh:
Οκ τότε. Mono + mono. :lol:
 

Μηνύματα
1.740
Reaction score
869
Dual mono εχεις οταν τα δυο καναλια του μηχανηματος σου ειναι απολυτα ιδια και τροφοδοτουνται με απολυτα ιδιο σημα.
Stereo εχεις οταν τα δυο καναλια του μηχανηματος σου ειναι απολυτα ιδια και τροφοδοτουνται με διαφορετικο σημα.
ξαναδές το και ξαναγράψτο σωστά.. 8-)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.455
Reaction score
125.946
Δυστυχώς είναι όλα λάθος αυτά που γράφει ο σουντόκου.
Όλα.
Λέξη προς λέξη.
Για πολλοστή φορά.

Μόνο η αναφορά για την εργασία στο upmix με τυφλή δοκιμή είναι όντως έτσι.
Γενικά, η τυφλή δοκιμή είναι βασικό εργαλείο στις μελέτες που γίνονται στα πολυκαναλα και στο οντιο γενικά, όπως και η εφαρμογή λίαν αναλυτικών και πολύπλοκων αρχών της ψυχοακουστικης επιστήμης, η οποία έχει εξαιρετικές προεκτάσεις σε τομείς άγνωστους για μας τους αδαείς.
Το οποίο βεβαίως σημαίνει πως οι δικές μας ακουστικές εκτιμήσεις από ακροάσεις (τυφλές ποτέ) είναι πλέον εντελώς ανόητες. Ήταν που ήταν, τώρα έχει εξουδετερωθεί τελεσίδικα το θέμα.
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
ξαναδές το και ξαναγράψτο σωστά.. 8-)
Εχεις δικιο αλλα ξερεις τι εννοω.Και τα δυο μηχανηματα ειναι στερεο ισως και ιδια απλα ηθελα να πω οτι 2 φορες το ιδιο μονοφωνικο δεν ειναι το ιδιο με το ενα στερεο......νομιζω ειναι καλυτερα τωρα :)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.455
Reaction score
125.946
Ποια εργασία; Λινκ;
[DOUBLEPOST=1564171695][/DOUBLEPOST]Chill out zap
Δεν έχει νόημα..
Άμα σου στείλω σκρινσοτ, θα γελάς. Τίγκα στους τύπους και στις εξισώσεις είναι, τι να δεις εσύ κι εγώ, αυτά μόνο ο ζαπ μπορεί να καταλάβει, κι όποιος έχει δαμάσει το γνωστό υπερήφανο άτι των μαθηματικών...
Οι διαθέσιμες μεγάλες εργασίες είναι πλέον όλες papers της aes, με βαριά μαθηματικά.
Και δεν είναι αυτή η δουλειά μας..
Υπάρχει σοβαρότητα στους επιστήμονες που ασχολούνται με τα θέματα αυτά, και οι οποίοι καταλήγουν σε αλγόριθμους που ενσωματώνονται στη χρήση από τα μηχανήματα που διαθέτουμε.
Εμείς, απλώς ακούμε τη μουσική μας, εκεί τελειώνει ο χαβάς. ;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.455
Reaction score
125.946
2 φορες το ιδιο μονοφωνικο δεν ειναι το ιδιο με το ενα στερεο
Προτεινόμενο πείραμα:

Σίγουρα διαθέτεις αρκετές μονοφωνικες ηχογραφήσεις, 2-καναλες προφανώς, όπου το ένα κανάλι είναι όμοιο του άλλου.

Και φυσικά τις ακούς από 2 ηχεία.

Δοκίμασε να τις ακούσεις από 1 ηχείο. Βάλτο στο κέντρο, ή στρίψε το κεφάλι προς το ένα ηχείο.

Δες τι προτιμάς να ακούς, και γιατί, ποιες είναι οι ακουστες διαφορές. Να παίζει ένα ηχείο το μονοφωνικό σήμα, ή να παίζουν 2 ηχεία το ίδιο μονοφωνικό αυτό σήμα; Ποιο προτιμάς και γιατί;

Νομίζω ότι θα ξεκαθαρίσεις πολλά πράγματα μέσα σου, και οι αναγωγές σε παρόμοια πειράματα είναι ευνόητες. ;)

Προσωπικά, όπως έχω ήδη αναφέρει, μου αρέσουν πολύ οι πολύ παλιές και δυστυχώς μονοφωνικες ηχογραφήσεις του λουις Άρμστρονγκ με την ελλα, τεντερλι και δε συμμαζευεται, τις οποίες μπορώ να ακούσω είτε από ένα ηχείο (μόνο το κεντρικό), είτε από 2 ηχεία (τα κυρίως) είτε από 11 ηχεία. Και πρόκειται για ίδια ηχεία, όλα σωστά τοποθετημένα, όλα στην ίδια απόσταση ακρόασης, και σε σωστό χώρο, οπότε δεν αλλάζει ούτε στο ελάχιστο η τονική ισορροπία, και βεβαίως ακόμα και 1 ηχείο να παίζει, συνοδεύεται από 5 σαμπ, χωρίς δηλαδή πρόβλημα απόκρισης στις πρώτες οκτάβες σε κανένα συνδυασμό.. Μάντεψε με πόσα ηχεία τα ακούω όλα αυτά τα μονοφωνικά..:p
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
No shit :roflmao:
[DOUBLEPOST=1564135426][/DOUBLEPOST]
Dual mono εχεις οταν τα δυο καναλια του μηχανηματος σου ειναι απολυτα ιδια και τροφοδοτουνται με απολυτα ιδιο σημα.
Stereo εχεις οταν τα δυο καναλια του μηχανηματος σου ειναι απολυτα ιδια και τροφοδοτουνται με διαφορετικο σημα.
Triple mica εχεις οταν η λαμπα σου εχει .............τρια mica...............α sorry !!!!!!!!!! αυτο ειναι απο αλλο εργο :laugh:
Τότε θα είχες το απευκταίον...΄΄ping-pong stereo΄΄...:D
Θα το γράψω για τελευταία φορά:
...
Μη μας το κάνεις αυτό...Ποιος είσαι και τί έκανες στον προσφιλή μας Ear;;; :lolsign:
Δεν έχει νόημα..
Άμα σου στείλω σκρινσοτ, θα γελάς. Τίγκα στους τύπους και στις εξισώσεις είναι, τι να δεις εσύ κι εγώ, αυτά μόνο ο ζαπ μπορεί να καταλάβει, κι όποιος έχει δαμάσει το γνωστό υπερήφανο άτι των μαθηματικών...
Οι διαθέσιμες μεγάλες εργασίες είναι πλέον όλες papers της aes, με βαριά μαθηματικά.
Και δεν είναι αυτή η δουλειά μας..
Υπάρχει σοβαρότητα στους επιστήμονες που ασχολούνται με τα θέματα αυτά, και οι οποίοι καταλήγουν σε αλγόριθμους που ενσωματώνονται στη χρήση από τα μηχανήματα που διαθέτουμε.
Εμείς, απλώς ακούμε τη μουσική μας, εκεί τελειώνει ο χαβάς. ;)
Και για πολλοστή φορά...οι εφηρμοσμένοι αλγόριθμοι στα λογισμικά επεξεργασίας,δεν προέκυψαν επειδή κάποιοι ΄΄σπασίκλες΄΄ ξύπνησαν μιαν ωραία πρωία έχοντας δει το όνειρο για...Da Vinci codec που οι ακροατές θα ΄΄έγλειφαν τα δάχτυλά τους΄΄,.

Αντιθέτως,οι αρμόδιοι σπασίκλες γράφουν κάθε φορά κώδικα ανταποκρινόμενο σε δεδομένα από πειραματικές ακροάσεις με ομάδες από αντιπροσωπευτικά δείγματα πληθυσμού ευρισκόμενα...σε αναπαραγωγική ηλικία.Και κάθε νεότερος codec μπορεί να εξαγάγει ακόμα καθαρότερη από προσμίξεις μια εγγενή αλήθεια που περιέχεται στην τεχνητή από την εκάστοτε ηχογράφηση και παραγωγή.

Γι αυτό προτού αποφανθούμε πόσο μας ΄΄φταίει΄΄ ένας αλγόριθμος,ας αναρωτηθούμε πόσο...στραβό θα ήταν το δικό μας ακουστικό αισθητήριον.;)
Τα δε συστήματα που κρίνονται από τους καλομαθημένους ακροαματικόφιλους να μην έχουν αρκετά θερμή και κορεσμένη τονική υπογραφή,μπορούμε κάλλιστα να πούμε ότι υπακούνε στις Αρχές της...Ψυχροακουστικής.:roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.455
Reaction score
125.946
Το ντεσιμπέλ, είναι λογαριθμική κλίμακα, του σατανά κατά τον Ρίχτερ.
Πολύ πολύ μικρές διαφορές, της τάξης του 0,1 ντεσιμπέλ, είναι αρκετές στο δικάναλο ήχο για να μην έχεις εστίαση στο κέντρο, αλλά να γέρνει σαφέστατα το μουσικό είδωλο προς το ηχείο με τη μεγαλύτερη στάθμη εξόδου.
Με 1-1,5 ντεσιμπέλ διαφορά, δεν ακούς καν το ένα ηχείο να παίζει. Σου έρχεται η εστίαση μόνο από το ηχείο που παίζει δυνατότερα.
Ο εγκέφαλος είναι συνηθισμένος να ερμηνεύει τις χαμηλότερες στάθμες του ίδιου ηχητικού σήματος ως χωρικές αντανακλάσεις, και δίνει εστίαση στην υψηλότερη στάθμη, πράγμα που ήταν σημαντικό στην επιβίωση από όταν ο χόμο χαμπιλις έγινε χόμο ερεκτους.

Το οποίο απλά σημαίνει ότι στο χώρο σου, με 2 ηχεία που παίζουν και ένα χώρο γύρω σου που επίσης παίζει, και μάλιστα ως άθροισμα ο χώρος είναι 80% και τα ηχεία 20%, ο εγκέφαλος βρισκει και εστιάζει στο κέντρο ανάμεσα σε 2 ηχεία.

Το όμοιο γίνεται και με 11 ηχεία. Με ελάχιστη διαφορά στάθμης, ο εγκέφαλος είναι απολύτως βέβαιος ότι η εστίαση είναι κέντρο μπροστά. Γι'αυτό ανεβαίνουμε σα τους χαζούς κάθε λίγο να δούμε αν όντως παίζουν τα πλαϊνά και πάνω ηχεία, και διαπιστώνουμε ότι όχι μόνο παίζουν, αλλά παίζουν και πολύ δυνατά, μόνο ένα "κλικ" πιο χαμηλά από τα κυρίως. Κι αυτό είναι αρκετό για την εστίαση. Βέβαια, δίνει τρομερή περιέλιξη και τα γνωστά, αλλά η εστίαση έτσι εξηγείται.
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Προτεινόμενο πείραμα:

Σίγουρα διαθέτεις αρκετές μονοφωνικες ηχογραφήσεις, 2-καναλες προφανώς, όπου το ένα κανάλι είναι όμοιο του άλλου.

Και φυσικά τις ακούς από 2 ηχεία.

Δοκίμασε να τις ακούσεις από 1 ηχείο. Βάλτο στο κέντρο, ή στρίψε το κεφάλι προς το ένα ηχείο.

Δες τι προτιμάς να ακούς, και γιατί, ποιες είναι οι ακουστες διαφορές. Να παίζει ένα ηχείο το μονοφωνικό σήμα, ή να παίζουν 2 ηχεία το ίδιο μονοφωνικό αυτό σήμα; Ποιο προτιμάς και γιατί;

Νομίζω ότι θα ξεκαθαρίσεις πολλά πράγματα μέσα σου, και οι αναγωγές σε παρόμοια πειράματα είναι ευνόητες. ;)

Προσωπικά, όπως έχω ήδη αναφέρει, μου αρέσουν πολύ οι πολύ παλιές και δυστυχώς μονοφωνικες ηχογραφήσεις του λουις Άρμστρονγκ με την ελλα, τεντερλι και δε συμμαζευεται, τις οποίες μπορώ να ακούσω είτε από ένα ηχείο (μόνο το κεντρικό), είτε από 2 ηχεία (τα κυρίως) είτε από 11 ηχεία. Και πρόκειται για ίδια ηχεία, όλα σωστά τοποθετημένα, όλα στην ίδια απόσταση ακρόασης, και σε σωστό χώρο, οπότε δεν αλλάζει ούτε στο ελάχιστο η τονική ισορροπία, και βεβαίως ακόμα και 1 ηχείο να παίζει, συνοδεύεται από 5 σαμπ, χωρίς δηλαδή πρόβλημα απόκρισης στις πρώτες οκτάβες σε κανένα συνδυασμό.. Μάντεψε με πόσα ηχεία τα ακούω όλα αυτά τα μονοφωνικά..:p
Και λεω τι μου λειπει στη ζωη μου. Α ναι....... να κουβαλαω ηχεια,να στριβω το κεφαλι στο ενα η το αλλο ηχειο αραγε?
Πινγ-πονγ στερεο ηχογραφησαν οι μαγκες? Αστο ετσι κι ακου το ετσι.Σιγα τα ωα.Εδω ακουω(με) απο τηλεοραση ενα ενισχυτη και δυο ηχειακια εικοσαετιας τις ωρες που δουλευω και δεν αγχωνομαι.Εκανα αναβαθμιση ομως το καλωδιο,εβαλα ενα δειγμα mogami που μου στειλανε :laugh:
Ο εγκεφαλος μου εδω και καιρο εστιαζει σε αλλα πραγματα οχι μεταξυ δυο ηχειων....χαχαχα
 


PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Άντε καλά. :p
Thanks. Παντως μην ανησυχεις,οταν και εφοσον ελθει η ωρα για τετοιες αλλαγες,εσενα θα ρωτησω δεν θα βγω στη γυρα να ψαχνω :drinks:
ΥΓ. Αντε και τον dimi να δουμε που θα καταληξετε.......χαχαχα
 
Last edited:




Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.660
Μηνύματα
2.871.025
Members
37.929
Νεότερο μέλος
axil
Top