Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Δεν έχει νόημα αυτή η κουβέντα, διότι έτσι κι αλλιώς τα μικρά δουλεύουν σε ψηφιακό επίπεδο, και μέσω dsp παραδίδονται με απόκριση -+ τίποτα.
Αποφεύγει τότε το DSP ... double jeopardy.
¨Εχουμε και ύψος κύριος.

Αλήθεια μήπως ξέρεις πως προκύπτει το ύψος κατά την ηχογράφηση ; Ποιά τεχνική ακολουθείται και τι μικρόφωνα ;

Όχι απο αυτές τις μουσαντένιες τις δικές σου.

Το έχει πεί και αναλύσει κανένας απο τα τζιμάνια όλα εδω μέσα ; 😀
Έχουν αναφερθεί εδώ και αρκετά χρόνια και όπως διαπίστωσα τόσο τα λινκ όσο και οι δημοσιευμένες απεικονίσεις είναι πλέον ανενεργά.
Οπότε εφόσον επανέφερες ο ίδιος το ζήτημα θα ήταν θέμα καλής συμπεριφοράς κάτι να μας υπενθύμιζες με δικά σου λόγια ως ενήμερος πάνω σε αυτό.

Από τη δική μου πλευρά προς το παρόν καταθέτω δύο ηχητικά δείγματα ως προς κατεργασίες που δεν αφορούν στην ίδια τη σύλληψη.
Ας διακρίνουμε πρώτα τη διαφορά ανάμεσα στο πρώτο και το δεύτερο δείγμα:


 

Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.514
Αποφεύγει τότε το DSP ... double jeopardy.

Έχουν αναφερθεί εδώ και αρκετά χρόνια και όπως διαπίστωσα τόσο τα λινκ όσο και οι δημοσιευμένες απεικονίσεις είναι πλέον ανενεργά.
Οπότε εφόσον επανέφερες ο ίδιος το ζήτημα θα ήταν θέμα καλής συμπεριφοράς κάτι να μας υπενθύμιζες με δικά σου λόγια ως ενήμερος πάνω σε αυτό.

Από τη δική μου πλευρά προς το παρόν καταθέτω δύο ηχητικά δείγματα ως προς κατεργασίες που δεν αφορούν στην ίδια τη σύλληψη.
Ας διακρίνουμε πρώτα τη διαφορά ανάμεσα στο πρώτο και το δεύτερο δείγμα:


¨Ασε βρε συ τον Ν.Κ. να απαντήσει που εκφράζει απόψεις για 1D, 2D, 3D και δυο άξονες βάθος και πλάτος, και αναρωτιέται για το ύψος της σκηνής και ποιοί το έχουν και ποιοί όχι , ποιοί έπρεπε να το έχουν και ποιοί όχι, και που τα κατέχει καλά. 😀 Να πετάξει εδώ (ψάχνει τώρα απο χθές χα χα) κανά .pdf να μας μάθει πράγματα. Εσύ τι πετάγεσαι εμβόλιμα στην συζήτηση, αφου τα ξέρεις κιόλας μιας και η συζήτηση έχει "γίνει" πρίν αρκετά χρόνια και σε ικανοποιητικό βαθμό που πιθανόν επιπρόσθετα υπονοείς ; Πάντως ο χαρκτηρισμός "τζιμάνια" δεν αναφερόταν σε εσένα (παρά μόνο εαν και όταν μιλάς για λάμπες, θα σε αφορά).😀

Κοίτα αφού δεν απάντησε real time εντός ενός λογικού χρονικού ορίου μπορούμε εάν θες να μιλήσουμε λίγο μαζί και μόνο λόγω σεβασμού στο δικό σου πρόσωπο. Αλλά αυτή συζήτηση θα γίνει στο υστερόγραφο.

Υ.Γ. :

1) Σήμερα Κυριακή, με υποχρεώσεις οικογενειακές. Οπότε η καθυστέρηση στην όποια απάντηση στο πόστ σου.
2) Δεν μας έχεις συνηθίσει να αναφέρεσαι (επίκληση) σε συζητήσεις και οι οποίες μάλιστα έχουν εξαφανιστεί για κάποιο λόγο και που εξάλλου σε εξαφανισμένα λίνκ δεν έχει αξία κάποια αναφορά για επιβεβαίωση της σχετικότητας της με αυτά που αναφέρονται εδω και της οποίας αγνοούσα κάν την ύπαρξη της μέχρι την αναφορά σου , οπότε δεν αναβίωσα τίποτε. Επίσης λόγω της εξαφανισής της δεν έχω και τίποτε να συνεχίσω ή όχι καθώς δεν γνωρίζω τι σας απασχόλησε, τι συζητήθηκε ή και εάν αυτά που συζητήθηκαν είναι ακριβή ή όχι, ή και σε τι πλαίσο (frame) έγιναν.
3) Μπορείς εσυ εαν θες να μου έκανες μια περίληψη του αποστάγματος των εν λόγω εξαφανισμένων λίνκ, εάν επιθυμείς να μπορέσω να κάνω κάποιο σχόλιο ή να επιβεβαιώσω ότι έχει σχέση με το ερώτημα μου το οποίο απο ότι καταλαβαίνω απο το πόστ σου δεν έχεις καταλάβει ούτε εσύ που ακριβώς αναφέρεται. Η λέξη 'υψος" απο μόνη της δεν λέει τίποτε.
4) Εάν διάβαζες και άλλα πόστ μου σε θέματα που δεν σε ενδιαφέρουν (όχι τεχνικά) θα είχες καταλάβει το πνεύμα των ερωτήσεων μου ή "αποριών" μου όταν αυτές γίνονται. Είναι απλά έναυσμα για κάποιον να ψάξει παραπέρα. Ψάχνοντας παραπέρα ένα θέμα είναι ο μόνος τρόπος να κατανοήσει κάποιος πραγγματικά κάτι, πέρα απο ότι πόστ κάνω εγώ , όσο και εμπεριστατωμένο θα είναι. Δεν πιστεύω ότι η συζήτηση σε ένα φόρουμ μπορεί να αποτελέσει πηγή ορθής γνώσης ακόμη και τα δικά σου που έχουν μέσα πολύ δουλειά. Δεν υπάρχει κάτι που μπορώ να πω σε ένα θέμα με "δικά" μου κιόλας λόγια όπως αναφέρεις και ζητάς, και το οποίο να είναι σε κάτι που δεν έχω ειδίκευση που να μην βρίσεκται απο μια απλή έρευνα στο ίντερνετ. Για να καταστεί πειστικό σε κάποιον, οποιοδήποτε επιχείρημα που διαβάζει, προτείνω απλώς να το εκμεταλλεύεται μόνο ως έναυσμα και αφορμή για να προχωρήσει σε δική του έρευνα.
5) Εδώ μάλιστα στην συκεκριμένη περίπτωση δεν αποτελούσε ούτε καν έναυσμα αλλά να καταδείξει άλλο πράγμα.
Η επιβεβαίωση αυτού που ήθελα να καταδείξω και ένας έξυπνος άνθρωπος καταλαβαίνει ποιό πιθανόν να ήταν , πάλι με δική του έρευνα μπορεί να επιβεβαιώσει τον σκοπό και πλαίσο μέσα στο οποίο αυτό τέθηκε και μετά να με κρίνει για ποιό λόγο το έκανα.
6) Δεν με ενδιάφέρει να μεταδίδω γνώση (που δεν έχω κιόλας) τις πιο πολλές φορές αλλά να δίνω μόνο εναύσματα για ερωτήσεις, σκέψεις, περαιτέρω έρευνα σε συγκεκριμένα θέματα που προκύπτουν και όταν γίνονται ισχυρισμοί που θεωρώ ότι δεν είναι ακριβείς. Εγώ σε θέμα που δεν γνωρίζω, την γνώση την χρησιμοποιώ μονο σε τόσο και τέτοιο βαθμό, ώστε να ξέρω να επιεβαβαιώνω συγκεκριμένα πράγματα και να μην πέφτω θύμα ανακριβών συμπερασμάτων. Και ιδιαίτερα όταν αυτοι οι ισχυρισμοί οδηγούν σε λάθος συσχετισμούς και συμπεράσματα τον ενδεχόμενο αναγνώστη τους, όσον αφορά τις παραμέτρους απο τους οποίους εξαρτάται ο ενδεχόμενος ισχυρισμός και υποτίθεται βασίζονται σε αυτόν.
7) Για ποιό στάδιο απο όλα ; σας απασχόλησε στην εξαφανισμένη συζήτηση ή σε απασχολεί τώρα το θέμα του ύψους ; (της εγγραφής, της μίξης ή της αναπαραγωγής απο τα ηλεκτρονικά (ηχεία κυρίως) και την δική τους "συνεισφορά" και είδος επίδρασης ανάλογα του σχεδιαμού των (αριθμός μεγαφώνων - δρόμων, τοποθέτηση αυτών στην μπάφλα ; κλπ);

Ρωτάω α) γιατί εγώ αναφέρθηκα μόνο σε ένα στάδιο (της εγγραφής) που μάλλον σου διέλαθε την προσοχή σου και μάλιστα "φυσικού" προκύπτοντος ύψους β) για να δώ κιόλας εαν με ενδιαφέρει να σου απαντήσω παραπέρα καθώς ξεφεύγει απο τον σκοπό που ήθελα να καταδείξω και ή τον κατάλαβες ή όχι και θές απλώς μετάδοση κάποια "γνώσης" (?). Δεν είναι θέμα γνώσης μόνο είναι θέμα σύνθεσης της ήδη απλής υπάρχουσας. Όσοι ξέρουν έστω βασικά πράγματα θα την έχουν κάνει ή έπρεπε να την έχουν κάνει ήδη την σύνθεση. Η γνώση μπορεί να μεταφερθεί. Το συμπέρασμα απο αυτήν πολύ πιο δύσκολο και εγώ πλέον (και κατόπιν της σοφής οδηγίας η οποία εξεδόθη δεν προτιθεμαι ή διατίθεμαι πλέον για τέτοιες θυσίες 😀). Εγώ συνήθως πρώτα ξεκινάω απο το ερώτημα και μετά μαζεύω πληροφορία και γνώση για αυτό. Όχι ανάποδα όπως συνηθίζεται και οδηγεί σε χάος, ανούσιες ατέρμονες, παραπλανητικές συζητήσεις πασπαλισμένες απο ποδοσφαιρικου είδους αντιπαλότητες. Ισως εάν ενδιαφερει κάποιον τόσο πολύ τότε να ανοιξει νήμα για να το διερευνήσει καθώς και το παλιό έχει εξαφανισθεί. Εμένα ο χρόνος μου και η διάθεση μου με περιορίζει μόνο σε εναύσματα. Αλλά όπως είπα και άπλετο να είχα δεν είμαι αυτής της προσέγγισης. Επίσης δεν με ενδιάφερει να κάθομαι να τσακωνομαι με τον καθένα αλλά και με όλον το κόσμο.😀
8) Καλό πόστ ε ; Δεν είμαι καλός μαθητής, όχι πες ; χα χα . Let me see you trying to get out of that. 😀 Όχι ότι έχω την παρμαμικρή αμφιβολία ότι θα σου είναι a piece of cake.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
¨Ασε βρε συ τον Ν.Κ. να απαντήσει που εκφράζει απόψεις για 1D, 2D, 3D και δυο άξονες βάθος και πλάτος, και αναρωτιέται για το ύψος της σκηνής και ποιοί το έχουν και ποιοί όχι , ποιοί έπρεπε να το έχουν και ποιοί όχι, και που τα κατέχει καλά. 😀 Να πετάξει εδώ (ψάχνει τώρα απο χθές χα χα) κανά .pdf να μας μάθει πράγματα. Εσύ τι πετάγεσαι εμβόλιμα στην συζήτηση, αφου τα ξέρεις κιόλας μιας και η συζήτηση έχει "γίνει" πρίν αρκετά χρόνια και σε ικανοποιητικό βαθμό που πιθανόν επιπρόσθετα υπονοείς ; Πάντως ο χαρκτηρισμός "τζιμάνια" δεν αναφερόταν σε εσένα (παρά μόνο εαν και όταν μιλάς για λάμπες, θα σε αφορά).😀

Κοίτα αφού δεν απάντησε real time εντός ενός λογικού χρονικού ορίου μπορούμε εάν θες να μιλήσουμε λίγο μαζί και μόνο λόγω σεβασμού στο δικό σου πρόσωπο. Αλλά αυτή συζήτηση θα γίνει στο υστερόγραφο.

Υ.Γ. :

1) Σήμερα Κυριακή, με υποχρεώσεις οικογενειακές. Οπότε η καθυστέρηση στην όποια απάντηση στο πόστ σου.
2) Δεν μας έχεις συνηθίσει να αναφέρεσαι (επίκληση) σε συζητήσεις και οι οποίες μάλιστα έχουν εξαφανιστεί για κάποιο λόγο και που εξάλλου σε εξαφανισμένα λίνκ δεν έχει αξία κάποια αναφορά για επιβεβαίωση της σχετικότητας της με αυτά που αναφέρονται εδω και της οποίας αγνοούσα κάν την ύπαρξη της μέχρι την αναφορά σου , οπότε δεν αναβίωσα τίποτε. Επίσης λόγω της εξαφανισής της δεν έχω και τίποτε να συνεχίσω ή όχι καθώς δεν γνωρίζω τι σας απασχόλησε, τι συζητήθηκε ή και εάν αυτά που συζητήθηκαν είναι ακριβή ή όχι, ή και σε τι πλαίσο (frame) έγιναν.
3) Μπορείς εσυ εαν θες να μου έκανες μια περίληψη του αποστάγματος των εν λόγω εξαφανισμένων λίνκ, εάν επιθυμείς να μπορέσω να κάνω κάποιο σχόλιο ή να επιβεβαιώσω ότι έχει σχέση με το ερώτημα μου το οποίο απο ότι καταλαβαίνω απο το πόστ σου δεν έχεις καταλάβει ούτε εσύ που ακριβώς αναφέρεται. Η λέξη 'υψος" απο μόνη της δεν λέει τίποτε.
4) Εάν διάβαζες και άλλα πόστ μου σε θέματα που δεν σε ενδιαφέρουν (όχι τεχνικά) θα είχες καταλάβει το πνεύμα των ερωτήσεων μου ή "αποριών" μου όταν αυτές γίνονται. Είναι απλά έναυσμα για κάποιον να ψάξει παραπέρα. Ψάχνοντας παραπέρα ένα θέμα είναι ο μόνος τρόπος να κατανοήσει κάποιος πραγγματικά κάτι, πέρα απο ότι πόστ κάνω εγώ , όσο και εμπεριστατωμένο θα είναι. Δεν πιστεύω ότι η συζήτηση σε ένα φόρουμ μπορεί να αποτελέσει πηγή ορθής γνώσης ακόμη και τα δικά σου που έχουν μέσα πολύ δουλειά. Δεν υπάρχει κάτι που μπορώ να πω σε ένα θέμα με "δικά" μου κιόλας λόγια όπως αναφέρεις και ζητάς, και το οποίο να είναι σε κάτι που δεν έχω ειδίκευση που να μην βρίσεκται απο μια απλή έρευνα στο ίντερνετ. Για να καταστεί πειστικό σε κάποιον, οποιοδήποτε επιχείρημα που διαβάζει, προτείνω απλώς να το εκμεταλλεύεται μόνο ως έναυσμα και αφορμή για να προχωρήσει σε δική του έρευνα.
5) Εδώ μάλιστα στην συκεκριμένη περίπτωση δεν αποτελούσε ούτε καν έναυσμα αλλά να καταδείξει άλλο πράγμα.
Η επιβεβαίωση αυτού που ήθελα να καταδείξω και ένας έξυπνος άνθρωπος καταλαβαίνει ποιό πιθανόν να ήταν , πάλι με δική του έρευνα μπορεί να επιβεβαιώσει τον σκοπό και πλαίσο μέσα στο οποίο αυτό τέθηκε και μετά να με κρίνει για ποιό λόγο το έκανα.
6) Δεν με ενδιάφέρει να μεταδίδω γνώση (που δεν έχω κιόλας) τις πιο πολλές φορές αλλά να δίνω μόνο εναύσματα για ερωτήσεις, σκέψεις, περαιτέρω έρευνα σε συγκεκριμένα θέματα που προκύπτουν και όταν γίνονται ισχυρισμοί που θεωρώ ότι δεν είναι ακριβείς. Εγώ σε θέμα που δεν γνωρίζω, την γνώση την χρησιμοποιώ μονο σε τόσο και τέτοιο βαθμό, ώστε να ξέρω να επιεβαβαιώνω συγκεκριμένα πράγματα και να μην πέφτω θύμα ανακριβών συμπερασμάτων. Και ιδιαίτερα όταν αυτοι οι ισχυρισμοί οδηγούν σε λάθος συσχετισμούς και συμπεράσματα τον ενδεχόμενο αναγνώστη τους, όσον αφορά τις παραμέτρους απο τους οποίους εξαρτάται ο ενδεχόμενος ισχυρισμός και υποτίθεται βασίζονται σε αυτόν.
7) Για ποιό στάδιο απο όλα ; σας απασχόλησε στην εξαφανισμένη συζήτηση ή σε απασχολεί τώρα το θέμα του ύψους ; (της εγγραφής, της μίξης ή της αναπαραγωγής απο τα ηλεκτρονικά (ηχεία κυρίως) και την δική τους "συνεισφορά" και είδος επίδρασης ανάλογα του σχεδιαμού των (αριθμός μεγαφώνων - δρόμων, τοποθέτηση αυτών στην μπάφλα ; κλπ);

Ρωτάω α) γιατί εγώ αναφέρθηκα μόνο σε ένα στάδιο (της εγγραφής) που μάλλον σου διέλαθε την προσοχή σου και μάλιστα "φυσικού" προκύπτοντος ύψους β) για να δώ κιόλας εαν με ενδιαφέρει να σου απαντήσω παραπέρα καθώς ξεφεύγει απο τον σκοπό που ήθελα να καταδείξω και ή τον κατάλαβες ή όχι και θές απλώς μετάδοση κάποια "γνώσης" (?). Δεν είναι θέμα γνώσης μόνο είναι θέμα σύνθεσης της ήδη απλής υπάρχουσας. Όσοι ξέρουν έστω βασικά πράγματα θα την έχουν κάνει ή έπρεπε να την έχουν κάνει ήδη την σύνθεση. Η γνώση μπορεί να μεταφερθεί. Το συμπέρασμα απο αυτήν πολύ πιο δύσκολο και εγώ πλέον (και κατόπιν της σοφής οδηγίας η οποία εξεδόθη δεν προτιθεμαι ή διατίθεμαι πλέον για τέτοιες θυσίες 😀). Εγώ συνήθως πρώτα ξεκινάω απο το ερώτημα και μετά μαζεύω πληροφορία και γνώση για αυτό. Όχι ανάποδα όπως συνηθίζεται και οδηγεί σε χάος, ανούσιες ατέρμονες, παραπλανητικές συζητήσεις πασπαλισμένες απο ποδοσφαιρικου είδους αντιπαλότητες. Ισως εάν ενδιαφερει κάποιον τόσο πολύ τότε να ανοιξει νήμα για να το διερευνήσει καθώς και το παλιό έχει εξαφανισθεί. Εμένα ο χρόνος μου και η διάθεση μου με περιορίζει μόνο σε εναύσματα. Αλλά όπως είπα και άπλετο να είχα δεν είμαι αυτής της προσέγγισης. Επίσης δεν με ενδιάφερει να κάθομαι να τσακωνομαι με τον καθένα αλλά και με όλον το κόσμο.😀
8) Καλό πόστ ε ; Δεν είμαι καλός μαθητής, όχι πες ; χα χα . Let me see you trying to get out of that. 😀 Όχι ότι έχω την παρμαμικρή αμφιβολία ότι θα σου είναι a piece of cake.
Δεν έχω να ξεφύγω από κάτι. Τα ανενεργά δεν ανήκουν σε συζήτηση αλλά αναφορά με παραστάσεις. Έχει ήδη γίνει διάκριση αφού το παράδειγμα στο προηγούμενο μήνυμα δηλωνόταν σαφώς ότι δεν αναφερόταν σε στάδιο σύλληψης.

Αν έχεις κάτι να σχολιάσεις ως προς τις αναρτήσεις στο νήμα με τις λάμπες ο δρόμος είναι ανοιχτός εκεί όπου θα ήταν εντός θέματος.

Δεν γίνεται να τα γνωρίζουμε όλα με κάθε λεπτομέρεια όπως δεν γίνεται να κάναμε και τους ανήξερους σε όλα όσα μπορεί να γνωρίζαμε καλά.

Προς το παρόν σημειώνεται στη διάσταση του ύψους ότι όσο καλά και να έχει συλληφθεί εκείνη κατά το στάδιο της ηχοληψίας περιοριστικός παράγοντας κατά την ανάπλασή της θα είναι σταθερά το ύψος όπου θα ήταν διευθετημένα τα ηχεία σε σχέση με την κεφαλή ακροατή. Η δε διάσταση του ύψους στην ηχητική σκηνή δεν έχει απόλυτα μεγέθη αλλά βασίζεται στις διαβαθμίσεις και τις αντιθέσεις μεταξύ των επιμέρους ειδώλων στον κατακόρυφο άξονα.
Στη δικαναλική σύσταση όπου δεν υπάρχουν ανυψωμένα ηχειακά κανάλια η διαβάθμιση ειδώλων στον άξονα του ύψους θα βρίσκεται σε στενή εξάρτηση με τις διαστάσεις και την αρχιτεκτονική των μεγαφώνων στο εμπλεκόμενο ηχείο.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.142
Reaction score
26.705
Για ποιο ύψος μιλάτε ρε παιδιά?? Ποιων οργάνων??
εκτός δλδ απ' την ύδραυλι και το όργανο των δυτικών δεν μπορώ τούτη την ώρα να φέρω κάτι άλλο στο μυαλό μου.

το ύψος όπου θα ήταν διευθετημένα τα ηχεία σε σχέση με την κεφαλή ακροατή
Έτσι ακριβώς. Όποιος την θέλει πιο ψηλά ... Άτμος και Auro3D πείτε του 8-)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.113
Reaction score
124.682
Δεν υπάρχει ύψος στη στερεοφωνία, ούτε καν.
Μόνον πλάτος και βάθος.
Το ύψος όλων των οργάνων πρέπει υποχρεωτικά να βρίσκεται στον οριζόντιο άξονα που συνδέει τα Τουίτερ σε διδρομα, ή τα ακουστικά κέντρα των 2 ηχείων σε τριδρομα.

Αν τυχόν γίνονται αντιληπτές διαβαθμίσεις ύψους σε διαφορετικά όργανα, τότε είναι βέβαιον πως πρόκειται για σφάλματα του χώρου, σε συνδυασμό με σφάλματα της οφ αξις του ηχείου σε τμήματα του φάσματος.
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Για ποιο ύψος μιλάτε ρε παιδιά?? Ποιων οργάνων??
εκτός δλδ απ' την ύδραυλι και το όργανο των δυτικών δεν μπορώ τούτη την ώρα να φέρω κάτι άλλο στο μυαλό μου.


Έτσι ακριβώς. Όποιος την θέλει πιο ψηλά ... Άτμος και Auro3D πείτε του 8-)
Η διάσταση του ύψους όπως ειπώθηκε έγκειται σε διαβαθμίσεις ειδώλων στον ομόλογο άξονα.
Εκτός αυτού συνδέεται και με μετάδοση χωρικής πληροφορίας ως προς το περιβάλλον όπου θα ήταν τοποθετημένη η ηχητική σκηνή.
Καραμπόλες
Αυτή τη φορά από την οροφή οι οποίες θα έπρεπε ν'ανακατευθυνθούν προς πλευρικές επιφάνειες... :sneaky:
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Εγώ δεν είμαι ευγενικός.😁

Αν έχετε διαβαθμίσεις ύψους σε δικαναλο, έχετε πρόβλημα, υπάρχει λάθος.
Διορθωστε τα χάλια σας. 😎
Ο David Chesky είχε βγάλει κάποτε εξειδικευμένα κομμάτια με πληροφορία ειδικά για την αντίληψη ύψους σε δικαναλική σύσταση.

Στη σύγχρονη εποχή εκτός από καραμπόλες κάνει και ντρίπλες ξεκινώντας μια νέα κατηγορία διάθεσης album με προηγμένη χωρική επέκταση ειδικά για τα ακριβά δικαναλικά setup :


1679260666600.png
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.113
Reaction score
124.682
ειδικά για την αντίληψη ύψους σε δικαναλική σύσταση.
Το τι παπαριές έχουν κυκλοφορήσει για δικαναλο, δε λέγεται.

Ειδικά για τα ακριβά κι αγνά δικαναλικα σεταπ, τα αγγελικά πλαζμένα, τα χάλι Ενδ.

Από τον απομαγνητισμό καλωδίων με ειδικό σήμα, μέχρι τα καμπανάκια του Γιάννη.

Για χρόνια μπορούμε να λέμε τι παπαριές έχουν κυκλοφορήσει, και να μην έχουμε πει ούτε τα μισά.
 


Μηνύματα
27.077
Reaction score
25.012
Το τι παπαριές έχουν κυκλοφορήσει για δικαναλο, δε λέγεται.

Ειδικά για τα ακριβά κι αγνά δικαναλικα σεταπ, τα αγγελικά πλαζμένα, τα χάλι Ενδ.

Από τον απομαγνητισμό καλωδίων με ειδικό σήμα, μέχρι τα καμπανάκια του Γιάννη.

Για χρόνια μπορούμε να λέμε τι παπαριές έχουν κυκλοφορήσει, και να μην έχουμε πει ούτε τα μισά.
Ξέχασες τις ειδικές πέτρες που έβαζαν κάποιοι επάνω στις συσκευές τους , τα cd demagnetizers, τους πράσινους μαρκαδόρους , τα ξυριστικά των cd , τι άλλο ... δεν θυμάμαι κάτι άλλο τώρα.
 

Μηνύματα
4.867
Reaction score
3.925
Λεω εγω, μηπως εμεις οι πολυκαναλοι στις ντριπλες τα παμε καλυτερα? Με τοσα ηχεια θα χρειαστουμε πολλα ...σκορδα για να φτασει υγιης στον προορισμο του (αυτια)
 




Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.514
Έλα βρε Ν.Κ. άρχισες να βάζεις πάλι ωραία βίντεο (no jole). Και κάποιοι (Γερμανοί θα είναι βέβαια αυτοί, ποιοί άλλοι ;) λένε και κάποιες αλήθειες και τοποθετούν τα πράγματα στην θέση τους πως πρέπει να χρησιμοποιείται το immersive και ότι εξετάζουν και "χτίζουν" πάντα στην στέρεο μίξη.

Λόγω βέβαια της ανάλυσης μου στο παραπάνω πόστ μου (απάντηση στου Bhutia) περί του ότι άλλο είναι η συγκέντρωση γνώσης και πληροφορίας και άλλο τα συμπεράσματα που βγάζει κάποιος απο την σύνθεση της, έχω αμφιβολίες στο εάν κάποιοι (ίσως και εσύ , ελπίζω όχι) κράτησουν απο αυτό, αυτά που πρέπει και δεν σταθούν κάνοντας χρήση γνωστών bias που πολλές φορές δεν γνωρίζουν κάν ότι έχουν αλλά και μερικοί που το γνωρίζουν επιλέγουν να τα ακολουθούν για διάφορους λόγους, ψυχολογικούς, ανικανότητας να τα επεξεργαστούν εγκεφαλικά και να τα μειώσουν ή τουλάχιστον να έχουν επίγνωση αυτών πριν βιαστούν να κάνουν κρίσεις και τοποθετήσεις κλπ λόγους.

Πολύ σοφό που δεν τοποθετήθηκες για το ύψος (no joke ξανά) και ελπιδοφόρο. Βέβαια μπορεί να οφείλετα απλώς στο γεγονός ότι δεν βρήκες και κάτι ικανοποιητικό στην έρευνα σου που να μπορεί να ενταχθεί σε κάποιο θετικό αφήγημα όσον αφορά το ιμέρσιβ ή το πολυκάναλο για τον ρόλο του σε αυτό. 😀
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.113
Reaction score
124.682
και κατι B&W βλεπω διπλα , πες τα ολαααα!
Ξεχασμένα είναι, για κάνα δικαναλο αρχείο (πιθανώς για ραδιόφωνο), να βλέπουν (και να γελάνε) με το πώς θα ακούν σε κάνα σπίτι με ίδια ξεχασμένα 2 ηχεία και ψευδαισθήσεις για ύψος στη μουσική σκηνή. 😂😜🤪😁

Κάνα λαμπατο δε βλέπω κι ανησυχώ. 😂😜🤪😁

Κρίμα οι μαστεράδες, δεν έμαθαν να ακούν. 😂😜🤪😁
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
...
Πολύ σοφό που δεν τοποθετήθηκες για το ύψος (no joke ξανά) και ελπιδοφόρο. Βέβαια μπορεί να οφείλετα απλώς στο γεγονός ότι δεν βρήκες και κάτι ικανοποιητικό στην έρευνα σου που να μπορεί να ενταχθεί σε κάποιο θετικό αφήγημα όσον αφορά το ιμέρσιβ ή το πολυκάναλο για τον ρόλο του σε αυτό. 😀
Ο Ν.Κ. έχει τοποθετηθεί ως προς τη διάσταση του ύψους σε παλαιότερες αναρτήσεις του :

Εντοπίστηκε εκ νέου ένα περιεκτικό άρθρο πραγματευόμενο τεχνικές πάνω στη σύλληψη χωρικών πληροφοριών σε τρεις διαστάσεις :

Μόνο η ξεκάθαρη ανταλλαγή πληροφοριών και απόψεων μπορεί να εξυπηρετήσει τη λειτουργία ενός forum, θεωρώ υποτιμητική οποιαδήποτε ΄΄μπλόφα΄΄ πάνω σε γνώσεις για τις οποίες υποτίθεται είμαστε ενήμεροι.


Οι τεχνικές περιφωνικής σύλληψης αναφέρονται ήδη σε ανάρτηση από το νήμα του ΝΚ για το 3D Audio κι επιπλέον παρουσιάζονται αναλυτικά σε προαναφερθέντα σύνδεσμο...
Για τις δε τεχνικές dummy head μπορεί ν'ανανεώσω αναφορές και λινκ...
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.318
Μηνύματα
2.858.378
Members
37.894
Νεότερο μέλος
tassos249
Top