Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
40.970
Reaction score
82.790
Καλα θα κανεις να μην κρινεις αλλους, αμφιβαλλω αν ειχες παει σχολειο οταν εγκαθιστουσα το πρωτο μου πολυκαναλο συστημα.

Οσο για το "μπαρμπας" ποτε δεν το εκριψα, ειμαι πλεον συνταξιουχος αλλα ...

1. Εφτιαξα το πρωτο προγραμμα ρυθμισης ηχειων στον χωρο στην Ευρωπη (ενδιαφερθηκε το Γερμανικο STEREO) αλλα δεν το εδωσα και το οποιο δεν το εξελιξα μιας και 3 χρονια μετα εβγαλε η JBL το CADP2 το οποιο ηταν σαφως ανωτερο απο το δικο μου, ειχε τα χαρακτηριστικα των υλικων οποιουδηποτε χωρου οπως και μετρησεις ολων των ηχειων της JBL.

Δεν περιμενω βεβαια να το ξερεις μιας και το προγραμμα αυτο το ειχε μονο η Lyric και εγω με την υποχρεωση αν η Lyric δεν προλαβαινε λογω φορτου να κανει μια μελετη σε καποιον συναδελφο να την κανω εγω.

Στο προγραμμα αυτο εβαζες σε 3D το κτηριο με τα υλικα του, τα αναλογα ηχεια και το προγραμμα υπολογιζε τι αποτελεσματα θα ειχες, τι ηχοαποροφηση θα εβαζες και που κλπ κλπ. Το περιεργο ηταν το ποσο κοντα επεφτε στις αναλυσεις του.

2. Οταν εκανα μετρησεις στα οικιακα συστηματα τις εκανα με το SMAART και με μικροφωνα της Earthworks & Audio Control και οχι με μικροφωνακια των 100 euro. Με αυτο το συστημα ρυθμιζα και τον ηχο σε συναυλιες, εξ' αλλοου με το ιδιο ρυθμιζονταν οι πολυ μεγαλες συναυλιες του εξωτερικου επισης.

Αυτο ξερεις δεν μετραει μονο με white noise αλλα μπορεις να του βαλεις ειναι οποιοδηποτε CD με μουσικη και να συγκρινει τον ηχο αυτον με αυτον που γυριζει απο τα μικροφωνα. θα σου ελεγα και αλλα αλλα αμφιβαλω αν θα τα κατακλαβαινες ....

3. Ακουω απο ενα ζευγαρι B&W 801 series III, εναν Rotel MICHI, CD, DAT κλπ.

4. Σαν Moderator καλο θα ειναι να προσεχεις τι γραφεται και ΑΝ ξερεις να λες φυσικα και την γνωμη σου χωρις να προσβαλεις ομως τα μελη.


Αυτη ειναι μια σωστη αναλυση !!
από την στιγμή που η αντίληψη σου για το πολυκάναλο είναι αυτή
Οι ορχηστρες, τα group κλπ παιζουν στην σκηνη και οι ακροατες ακουν απο κατω. Εχετε δει ποτε μια ορχηστρα να ειναι γυρω σας ? Ειναι μερικοι που για να υποστηριξουν την γνωμη μους κλειδωνουν την λογικη στο υπογειο και πετανε το κλειδι στην θαλασσα.
δεν μπορείς να αυτοαποκαλείσαι επαγγελματίας ήχου

ούτε κάλφας που κουβαλάει ηχεία θα τα έλεγε αυτά
 

Μηνύματα
491
Reaction score
1.695
δεν μπορείς να αυτοαποκαλείσαι επαγγελματίας ήχου
1. Αν με ενδιεφερε η γνωμη σου εστω και στο ελαχιστο θα σου απαντουσα, οπως θα εχεις καταλαβει ομως αποφευγω να σου απαντω γενικα μην κοιτας που σου απαντησα προηγουμενως, ηταν γιατι με προσεβαλες και αυτο δεν θα πρεπει να γινεται.

2. Το αν ημουν επαγγελματιας ή οχι το γνωριζει καλυτερα απο σενα η αγορα και καποιες εταιρειες JBL, Β&W, Samsung, Panasonic κλπ κλπ οπως και οι πρωην πελατες μου στον οικιακο, επαγγελματικο ηχο, τις ηχητικες καλυψεις και μελετες μου.

Αντε γεια ... :)
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.716
Reaction score
142.660
Τα καλιμπραρετε όλα στην εντέλεια με το μικρόφωνο και μετά έρχεται το αυτί και πατάει το δικό του φίλτρο για να μην πάμε παραπέρα στον εγκέφαλο. :biggrin:

View attachment 369703
Το αυτί ακούει με συγκεκριμένο τρόπο, όπως ακριβώς δείχνουν οι γραμμές ακουστοτητας.
Είναι το αποτέλεσμα της εξελικτικής πορείας του ανθρώπινου είδους.
Οι γνωστές γραμμές loudness, τα δείχνουν αυτά ξεκάθαρα.

Το υγιές αυτί νεαρού ενήλικα δηλαδή.
Και ξέρουμε πως μεταβάλλεται η πορεία της ακοής κατά την πάροδο των ετών.

Αυτά είναι τα δεδομένα.
 

wnet

Nearfield
Μηνύματα
5.203
Reaction score
18.002
Αυτά είναι τα δεδομένα.
Δε μας νοιάζουν τα δεδομένα κύριε!
Εμάς μας νοιάζουν τα ...αποτελέσματα!
Αν έχεις χρυσό αυτί στήνεις! αλλιώς μπορώ να σου συστήσω κάποιον ειδικό ( @marlboro θέλω μίζα! )
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.606
Reaction score
2.247
Τα καλιμπραρετε όλα στην εντέλεια με το μικρόφωνο και μετά έρχεται το αυτί και πατάει το δικό του φίλτρο για να μην πάμε παραπέρα στον εγκέφαλο. :biggrin:

View attachment 369703
Αν υπονοείς οτι είναι άνευ ουσίας το καλιμπράρισμα επειδή αυτί+εγκέφαλος θα κάνουν "τα δικά τους", πρόκειται για λάθος επιχείρημα.
Διότι και στην ζωντανή μουσική, πάλι αυτί+εγκέφαλος θα κάνουν "τα δικά τους".

Η διαδικασία καλιμπραρίσματος χώρου που ακολουθεί (ή τουλάχιστον που θα'πρεπε να ακολουθεί) τα συμπεράσματα των ακουστικών ερευνών, αυτό ακριβώς έχει σαν σκοπό: Να φέρει τον χώρο σε τέτοιο σημείο, ώστε όταν αυτί+εγκέφαλος κάνουν "τα δικά τους", το άκουσμα να μοιάζει όσο περισσότερο γίνεται με ζωντανή μουσική.

Οι δε έρευνες ακουστικής, επίσης έχουν σαν σκοπό την αποκωδικοποίηση των ιδιαίτερων τερτιπιών-φίλτρων-όπως θέλετε πείτε τα, αυτιών+εγκεφάλου.
Αυτό που ονομάζουμε "Ψυχοακουστική"

Και όσοι εξυπνάκηδες πιπιλάτε την καραμέλα οτι οι ερευνητές της ψυχοακουστικής έχουν χάσει την ουσία, αγνοούν την μουσική (ενώ εσείς είστε ειδήμονες), κλπ κλπ, θα σας στενοχωρήσω αλλά . . . Τσου!
Δεν "τα λέει ο Τουλ και το συνάφι του", ΕΣΕΙΣ τα λέτε μάγκες μου! Τουλ και Συνάφι, μαζεύουν 20-30-50 νοματαίους σαν εσάς, και ρωτάνε: "Τι άκουσες λεβέντη μου? Τι είπε το "φίλτρο" του αυτιού και του μυαλού σου?"
Και δημοσιεύουν τα αποτελέσματα
 

Μηνύματα
5.477
Reaction score
9.587
Αν υπονοείς οτι είναι άνευ ουσίας το καλιμπράρισμα επειδή αυτί+εγκέφαλος θα κάνουν "τα δικά τους", πρόκειται για λάθος επιχείρημα.
Διότι και στην ζωντανή μουσική, πάλι αυτί+εγκέφαλος θα κάνουν "τα δικά τους".

Η διαδικασία καλιμπραρίσματος χώρου που ακολουθεί (ή τουλάχιστον που θα'πρεπε να ακολουθεί) τα συμπεράσματα των ακουστικών ερευνών, αυτό ακριβώς έχει σαν σκοπό: Να φέρει τον χώρο σε τέτοιο σημείο, ώστε όταν αυτί+εγκέφαλος κάνουν "τα δικά τους", το άκουσμα να μοιάζει όσο περισσότερο γίνεται με ζωντανή μουσική.

Οι δε έρευνες ακουστικής, επίσης έχουν σαν σκοπό την αποκωδικοποίηση των ιδιαίτερων τερτιπιών-φίλτρων-όπως θέλετε πείτε τα, αυτιών+εγκεφάλου.
Αυτό που ονομάζουμε "Ψυχοακουστική"

Και όσοι εξυπνάκηδες πιπιλάτε την καραμέλα οτι οι ερευνητές της ψυχοακουστικής έχουν χάσει την ουσία, αγνοούν την μουσική (ενώ εσείς είστε ειδήμονες), κλπ κλπ, θα σας στενοχωρήσω αλλά . . . Τσου!
Δεν "τα λέει ο Τουλ και το συνάφι του", ΕΣΕΙΣ τα λέτε μάγκες μου! Τουλ και Συνάφι, μαζεύουν 20-30-50 νοματαίους σαν εσάς, και ρωτάνε: "Τι άκουσες λεβέντη μου? Τι είπε το "φίλτρο" του αυτιού και του μυαλού σου?"
Και δημοσιεύουν τα αποτελέσματα
Το καλιμπραρισμα δεν είναι άνευ ουσίας αλλά γεγονός είναι ότι τοποθετώντας το ίδιο ηχείο σε διαφορετικές γωνίες θα φιλτραριστει αναλόγως από το αυτί.
Επομένως δεν θα ακουστούν ίδια ακόμη και εάν ο χώρος απουσιάζει. Επίσης δεν θα ακουστούν ίδια στην ίδια απόσταση και θέση, γωνία εντός καθεδρικού ή εντός στούντιο.
Τώρα μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί καλιμπραρετε τα ηχεία οροφής 😀
 

Μηνύματα
8.138
Reaction score
3.356
Και στα Lives από επαγγελματικά ηχεία ακούμε , μικρόφωνα, μαγνήτες και DSPs .
Με εξαίρεση την κλασική μουσική, που συνήθως την απολαμβάνουμε σε κατάλληλη αίθουσα στις ακριβές θέσεις, από τις οποίες έχουμε πάντοτε καλυτερη ακουστική.
Όποιος βέβαια αντέχει τη βρώμα από τις γριές, που φοράνε τα προ-ταφικά τους αρώματα, γιατί το μόνο που θέλουν είναι να μας πεθάνουν , οι ρουφιάνες του κερατά !
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.800
Reaction score
22.611
Στις ΄΄ορθόδοξες΄΄ πολυκαναλικές μίξεις η ηχητική σκηνή βρίσκεται σταθερά μπροστά από τον ακροατή. Ομοίως και σε ορθόδοξο upmixing ολιγοκαναλικού περιεχομένου.
  1. Προς τί τα εισαγωγικά;
  2. Ποιες είναι οι σκέτες, άνευ εισαγωγικών, ορθόδοξες πολυκαναλικές μίξεις;
  3. Ποιες είναι οι ανορθόδοξες, και γιατί θα πρέπει -αν τελικώς πρέπει- να τους δώσουμε σημασία;
  4. Εφ' όσον η ηχητική σκηνή είναι σταθερά μπροστά από τον ακροατή, τί παίζουν τα πλαϊνά και πίσω ηχεία;
  5. Αν ξαφνικά κάποιος τύπος από το upper management κάνει τη σκέψη, αφού τώρα έχουμε διαθέσιμα 80Gbps, γιατί να μην τους βάλουμε 43 ηχεία; Και επειδή είναι σίγουρο πως τα 80Gbps θα γίνουν 160, γιατί μέχρι πότε τα 43 ηχεία θα είναι αρκετά;
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.606
Reaction score
2.247
Το καλιμπραρισμα δεν είναι άνευ ουσίας αλλά γεγονός είναι ότι τοποθετώντας το ίδιο ηχείο σε διαφορετικές γωνίες θα φιλτραριστει αναλόγως από το αυτί.
Επομένως δεν θα ακουστούν ίδια ακόμη και εάν ο χώρος απουσιάζει. Επίσης δεν θα ακουστούν ίδια στην ίδια απόσταση και θέση, γωνία εντός καθεδρικού ή εντός στούντιο.
Τώρα μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί καλιμπραρετε τα ηχεία οροφής 😀
Ισχύουν αυτά, αλλά προσωπικά δεν με χαλάνε. Δεν με νοιάζει και τόσο πως ακούγεται η Εφη Θώδη όταν τραγουδάει στα 2/3 του πλάτους και το 1/4 του βάθους της σκηνής του Κάρνεγκυ Χωλ. Με νοιάζει αυτό που ακούω να μοιάζει πάρα-πάρα πολύ με Θώδη, τελεία. Σε άλλους, ίσως τους περισσότερους "σκληροπυρηνικούς" του α-βουσάιτ, αυτό δεν φτάνει . . .

Οσο για την οροφή . . . εκεί έχω μόνο σοβά (ακαλιμπράριστο :) )
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.606
Reaction score
2.247
4. Εφ' όσον η ηχητική σκηνή είναι σταθερά μπροστά από τον ακροατή, τί παίζουν τα πλαϊνά και πίσω ηχεία;,
5. Αν ξαφνικά κάποιος τύπος από το upper management κάνει τη σκέψη, αφού τώρα έχουμε διαθέσιμα 80Gbps, γιατί να μην τους βάλουμε 43 ηχεία; Και επειδή είναι σίγουρο πως τα 80Gbps θα γίνουν 160, γιατί μέχρι πότε τα 43 ηχεία θα είναι αρκετά;
4) : Θα μπορούσαν να ελέγξουν-αλλοιώσουν τις πρώτες ανακλάσεις, διορθώνοντας προβλήματα χώρου και εστίασης, ή δημιουργώντας ψευδαίσθηση μεγαλύτερου χώρου και σκηνής.

Επειδή όμως είμαι βέβαιος οτι θα κυριαρχήσει η νοοτροπία του 5) , το χειρότερο μαζί με μία καταδρομή ανάλογων, ανούσιων μουσικά χαζοεφετζίδικων παραγωγών, είμαι μαζί σου
 

Μηνύματα
5.477
Reaction score
9.587
Ισχύουν αυτά, αλλά προσωπικά δεν με χαλάνε. Δεν με νοιάζει και τόσο πως ακούγεται η Εφη Θώδη όταν τραγουδάει στα 2/3 του πλάτους και το 1/4 του βάθους της σκηνής του Κάρνεγκυ Χωλ. Με νοιάζει αυτό που ακούω να μοιάζει πάρα-πάρα πολύ με Θώδη, τελεία. Σε άλλους, ίσως τους περισσότερους "σκληροπυρηνικούς" του α-βουσάιτ, αυτό δεν φτάνει . . .

Οσο για την οροφή . . . εκεί έχω μόνο σοβά (ακαλιμπράριστο :) )
Σχολίασα βασικά γιατί το ίδιο ηχείο δεν θα παίζει το ίδιο σε διαφορετικους χώρους, στον ίδιο χώρο αλλά σε διαφορετικές θέσεις στον χώρο και γιατί αναλόγως της γωνίας με την οποία ο ήχος συναντά τα αυτιά μας, θα δημιουργήσει το αυτί ένα διαφορετικό πρότυπο /σχέδιο. Head Related Transfer Function.
"Τέλος, θα πρέπει να αναφερθεί ότι το κατευθυντικό φιλτράρισμα από τα αυτιά είναι μόνο η ακουστική προπαρασκευαστική εργασία. Η πραγματική χωρική αντίληψη λαμβάνει χώρα ως μια εξαιρετικά πολύπλοκη, ψυχοακουστική διαδικασία στο ακουστικό κέντρο του εγκεφάλου."
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.606
Reaction score
2.247
Ε, ναι, δεν είναι τυχαίο το οτι στην αρχή αυτής της ιστορίας των υπερπολυκάναλων συστημάτων σε βάζουν στο κέντρο 2μετρου κύκλου. Μειώνονται οι μεταβλητές και απλοποιούνται οι αλγόριθμοι έτσι.
Αλλά ΟΚ, θέση ακρόασης, θέση ηχείων, θέσεις στο χώρο, είδος χώρου, αλληλεπιδρούν καθοριστικά μεταξύ τους
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.942
Reaction score
59.597
  1. Προς τί τα εισαγωγικά;
  2. Ποιες είναι οι σκέτες, άνευ εισαγωγικών, ορθόδοξες πολυκαναλικές μίξεις;
  3. Ποιες είναι οι ανορθόδοξες, και γιατί θα πρέπει -αν τελικώς πρέπει- να τους δώσουμε σημασία;
  4. Εφ' όσον η ηχητική σκηνή είναι σταθερά μπροστά από τον ακροατή, τί παίζουν τα πλαϊνά και πίσω ηχεία;
  5. Αν ξαφνικά κάποιος τύπος από το upper management κάνει τη σκέψη, αφού τώρα έχουμε διαθέσιμα 80Gbps, γιατί να μην τους βάλουμε 43 ηχεία; Και επειδή είναι σίγουρο πως τα 80Gbps θα γίνουν 160, γιατί μέχρι πότε τα 43 ηχεία θα είναι αρκετά;
1. Είναι ... άτυπα εισαγωγικά. Η τυπική στίξη των εισαγωγικών είναι "..." και όχι ΄΄...΄΄ :sneaky:
Δηλώνουν κάτι που θα ήταν ανορθόδοξο σε σχέση με όσα θα θεωρούνταν από κάποιους ορθόδοξα.

2. Ως τυπική πολυκαναλική μίξη θα λογάριαζα ο ίδιος οποιαδήποτε παραγωγή θα είχε προβλεπόμενους από τα καθιερωμένα πρωτόκολλα τόπους για όσα ακουστικά αντικείμενα περιέχονται σε αυτήν.

3. ΄΄Ανορθόδοξες΄΄ θα θεωρούσα όσες προβλέπουν ακουστικά είδωλα τοποθετημένα σε ζώνες της νοητής ηχόσφαιρας ανορθόδοξες ως προς τυπική live ηχητική σκηνή έστω και αν η σύσταση της ηχόσφαιρας θα ήταν άρτια και σύμφωνη με πολυκαναλικά πρωτόκολλα. Αξίζουν τη σημασία που θα μπορούσε να δοθεί στην εκάστοτε καλλιτεχνική έμπνευση χωρίς να λογαριάζαμε αποκλειστικά τις τεχνικές ιδιότητες, λ.χ. στο "Dark side Of The Moon" οι ΄΄ανορθόδοξες΄΄ τοποθετήσεις σε ενότητες της περιεχόμενης πληροφορίας συμβάλλουν αποφασιστικά στο πνεύμα και την ατμόσφαιρα που αποσκοπούσε το συγκεκριμένο album.

4. Όταν δεν παρέχουν ΄΄μυστήριες΄΄ οργανικές τοποθετήσεις τα περιφερικά ηχεία παίζουν όσες ακουστικές αλληλεπιδράσεις θα είχαν τα είδωλα της πρόσθιας ηχητικής σκηνής με τον χώρο που θα επιδίωκε ν'αναπλάσει η εκάστοτε πολυκαναλική παραγωγή.

5. Για τους ζηλωτές της ατέρμονης προόδου και όσους αγοράζουν τα εκάστοτε αφηγήματα κανένα πεπερασμένο πλήθος ηχείων δεν θα λογαριαζόταν ποτέ απροχώρητο.
 

Μηνύματα
18.757
Reaction score
22.426
στις ακριβές θέσεις
Αυτό δεν μπορώ να το αφήσω να περάσει ασχολίαστο καθώς είναι και παραπληροφόρηση και μειώνει το ενδιαφέρον του κόσμου για την κλασική και την εμπειρία της. :D

Ακριβά είναι τα εισιτήρια στους Μετάλικα 1000 και 3000 ευρώ και όχι 40 ευρώ που δίνεις για την κλασική και μάλιστα με 80 και 120 μουσικούς και φυσικά όργανα. Για να σε προλάβω, αυτή η μέτζο σοπράνο που είπε ένα τραγούδι σε αυτούς που τους συνοδεύουν και ουρλιάζουν .... δεν θα έρθει. :D

Οι πρέσβεις φέρνουν και τις κόρες τους και όταν όχι ... οι γυναίκες τους δεν μυρίζουν οι κακομοίρες. :D

Θα συναντήσεις και ενδιαφέροντα άτομα όπως τον Κο Χρήστο, τον Prince και εμένα ... όχι τον Ν.Κ. που με αυτά που λέει για γωνίες κλπ να κοιτάξει να μένει όπως τους εχω πεί βιδωμένος στην καρέκλα (αυτό λέει και η επιστήμη , μια μόνο θέση κατάλληλη) και να αφήσει τα sweet spots και σχαλαμάρες που μου θέλει και πολυκάναλο για να κουνιέται. :D😍
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.541
Reaction score
89.207
Έχουν εξηγηθεί όλα από 20 φορές το καθένα. Όποιος κατάλαβε κατάλαβε. Οι υπόλοιποι δεν θα τα καταλάβουν ποτέ.
Κλειδώστε το το ρημάδι, να πάμε να μιλήσουμε για Black Angus και Wagyu.
 

Μηνύματα
5.477
Reaction score
9.587
1. Είναι ... άτυπα εισαγωγικά. Η τυπική στίξη των εισαγωγικών είναι "..." και όχι ΄΄...΄΄ :sneaky:
Δηλώνουν κάτι που θα ήταν ανορθόδοξο σε σχέση με όσα θα θεωρούνταν από κάποιους ορθόδοξα.

2. Ως τυπική πολυκαναλική μίξη θα λογάριαζα ο ίδιος οποιαδήποτε παραγωγή θα είχε προβλεπόμενους από τα καθιερωμένα πρωτόκολλα τόπους για όσα ακουστικά αντικείμενα περιέχονται σε αυτήν.

3. ΄΄Ανορθόδοξες΄΄ θα θεωρούσα όσες προβλέπουν ακουστικά είδωλα τοποθετημένα σε ζώνες της νοητής ηχόσφαιρας ανορθόδοξες ως προς τυπική live ηχητική σκηνή έστω και αν η σύσταση της ηχόσφαιρας θα ήταν άρτια και σύμφωνη με πολυκαναλικά πρωτόκολλα. Αξίζουν τη σημασία που θα μπορούσε να δοθεί στην εκάστοτε καλλιτεχνική έμπνευση χωρίς να λογαριάζαμε αποκλειστικά τις τεχνικές ιδιότητες, λ.χ. στο "Dark side Of The Moon" οι ΄΄ανορθόδοξες΄΄ τοποθετήσεις σε ενότητες της περιεχόμενης πληροφορίας συμβάλλουν αποφασιστικά στο πνεύμα και την ατμόσφαιρα που αποσκοπούσε το συγκεκριμένο album.

4. Όταν δεν παρέχουν ΄΄μυστήριες΄΄ οργανικές τοποθετήσεις τα περιφερικά ηχεία παίζουν όσες ακουστικές αλληλεπιδράσεις θα είχαν τα είδωλα της πρόσθιας ηχητικής σκηνής με τον χώρο που θα επιδίωκε ν'αναπλάσει η εκάστοτε πολυκαναλική παραγωγή.

5. Για τους ζηλωτές της ατέρμονης προόδου και όσους αγοράζουν τα εκάστοτε αφηγήματα κανένα πεπερασμένο πλήθος ηχείων δεν θα λογαριαζόταν ποτέ απροχώρητο.
Χμμ....

Θα αναφέρω την άποψη του Τομ Ammerman που ασχολείται με το αντικείμενο και μάλιστα σε χώρους λαιβ όπως αυτή η Sphere στο Las Vegas.

Με περισσότερα ηχεία μπροστά μπορεί κανείς να μοιράσει την ηχητικη ενέργεια καλύτερα και παράλληλα να ενισχύσει το localization των οργάνων /μουσικών.
Σε τέτοιους χώρους εξαιτίας των μεγάλων αποστάσεων που διανύει ο ηχος δεν μπορείς να κάνεις πράγματα που μπορεί κανείς να κάνει σε ένα στούντιο σε μια πολυκαναλη μίξη.
Μπορεί όμως να χρησιμοποιήσει τα περιφερειακα ηχεία για να δώσει ατμόσφαιρα /ambience.
Στο στούντιο επειδη στο πολυκαναλο έχει περισσότερα ηχεία, έχει αυτόματα περισσότερο χώρο, space για να τοποθετήσει τα όργανα σε διάφορες θέσεις όχι μόνον μπροστά, αυτό συνεπάγεται και πολύ λιγότερο eq.
Σε μεγάλους χώρους μπορεί να χρησιμοποιήσει τα πολλαπλά ηχεία για δυναμικά πράγματα, όπως κάνανε στην sphere με την κιθάρα σε ένα κομμάτι να κινείται στον χώρο, ως εφέ δηλαδή.
 

wnet

Nearfield
Μηνύματα
5.203
Reaction score
18.002
....όπως κάνανε στην sphere με την κιθάρα σε ένα κομμάτι να κινείται στον χώρο, ως εφέ δηλαδή.
να, τέτοια λέτε και βγαίνουν οι φήμες μετά για ...ιπτάμενα βιολιά!!!
τώρα και περιστρεφόμενες κιθάρες! :p
 

Μηνύματα
5.477
Reaction score
9.587
να, τέτοια λέτε και βγαίνουν οι φήμες μετά για ...ιπτάμενα βιολιά!!!
τώρα και περιστρεφόμενες κιθάρες! :p
Σε έργο κλασσικής μουσικής δεν νομίζω να ήταν καλή ιδέα να κάνεις τέτοιο εφέ με το βιολί.
Είναι κατά βάση συντηρητικοί ως κοινό.
Στα υπόλοιπα όμως μια χαρά την πετάς την κιθάρα και γουστάρει ο ακροατης.

Τα ορθοδοξα και ανορθόδοξα τα βρίσκω λίγο υποκειμενικά 😀
Αν έχεις τον Θήβα και τον Μαρλμπορο για κοινό, όλα στραβα και ανάποδα θα τα βρουν.
 

Μηνύματα
18.757
Reaction score
22.426
να, τέτοια λέτε και βγαίνουν οι φήμες μετά για ...ιπτάμενα βιολιά!!!
τώρα και περιστρεφόμενες κιθάρες! :p
Dire Straits, Brothers in Arms το καταντήσαμε με τις κιθάρες. :D
Σε έργο κλασσικής μουσικής δεν νομίζω να ήταν καλή ιδέα να κάνεις τέτοιο εφέ με το βιολί.
Είναι κατά βάση συντηρητικοί ως κοινό.
Στα υπόλοιπα όμως μια χαρά την πετάς την κιθάρα και γουστάρει ο ακροατης.

Τα ορθοδοξα και ανορθόδοξα τα βρίσκω λίγο υποκειμενικά 😀
Αν έχεις τον Θήβα και τον Μαρλμπορο για κοινό, όλα στραβα και ανάποδα θα τα βρουν.
Όχι βρε εμένα θα μου αρέσει. Όλα μου αρέσουν , δεν είμαι δύσκολος. Και το μονοφωνικό. ¨Εχω και μισό τζούκμποξ ιδιοκτησία. Και με γιαγιάδες παω που γνωρίζω στην κλασική, no problem. :D Ο Marlboro είναι περίεργος, απαιτητικός σαν εσας. Του το λέω και αυτού και τσατίζεται. :D

Βρε σας έχω ξαναπεί είστε άσχετοι και πολυ μπλά μπλά και εμπειρία τίποτε. Τα βιολιά εάν η εγγραφή είναι καλή και το σύστημα σας (που περηφανεύεστε κιόλας και παρόλο πολουκάναλο) αποτυπώνει καλά το χώρο και η ορχήτρα παίζει με τέλειο συντονισμό και αρμονία ... και κατά την αναπαραγωγή στο σπίτι σας και στην αίθουσα κλασικής .... δημιουργούνε ένα "νέφος" γύρω στα δυο δυόμιση μέτρα πάνω απο την ορχήστρα (σαν να πετάνε). Το ίδιο και πιο ψηλά , μέχρι το ταβάνι τα πνευστά και αυτά σχεδόν πάντα μάλιστα. Πόσες φορές έχετε πάει σε κλασιική αίθουσα μουσικής (και να μην παίζει Θώδη και Τασούλα ή Νταλάρα χα χα) και σε ποιές ; που μιλάτε συνέχεια για αυτή και πάτε και να την προσομοιάσετε κιόλας τρομάρα σας.
 
Last edited:


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.533
Μηνύματα
3.014.625
Members
38.459
Νεότερο μέλος
nikolaosgeo
Top