Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

wnet

Nearfield
Μηνύματα
5.215
Reaction score
18.050
Ας εξετάσουμε όμως και την περίπτωση όπου το κεντρικό ηχείο θα ήταν μεν παρόν στην προβλεπόμενη θέση του αλλά χωρίς να εκπέμπει ενέργεια όπως θα συνέβαινε άμα επιλέγαμε σκέτη δικαναλική αναπαραγωγή χωρίς upmixing... Οι σχετικές Ψυχοακουστικές μελέτες έχουν επιδείξει ότι η απλή παρουσία του έστω και χωρίς να έπαιζε αρκεί για να παρείχε πρόσθετες ανακλαστικές συνιστώσες καθώς και ανεπαίσθητες διαφοροποιήσεις ηχητικής ενέργειας. Εάν αυτές υπάγονται χρονικά στα πρώτα 30-50 χιλιοστά δευτερολέπτου ως προς τον εκπεμπόμενο ήχο όπως θα οριζόταν από το γνωστό Φαινόμενο Προτεραιότητας Haas τότε αναμένεται να βελτίωναν την αντίληψη πλάτους και βάθους στην ηχητική σκηνή ενώ παράλληλα θα ενίσχυαν σε κάποιο βαθμό και σε συνάρτηση με τη διαρρύθμιση την αίσθηση κεντρικών ειδώλων καθώς και συνοχή κατά την απεικόνιση.
ε δεν το μαρτυράτε τόσο καιρό!!!

να βάλω κάτι ηχεία που περισσεύουν στις θέσεις που θα έμπαιναν αν ήταν πολυκάναλο να "γίνουμε" και μεις!!!

άμα δε θέλει επεξεργαστές, καλώδια και ρυθμίσεις είναι ευκολάκι :p :p :p :p :p



Όταν θα `ρθείς να με ξεθάψεις απ’ το stereo
Και διώξεις από πάνω μου όλη τη σκουριά
Και ξαναβάλεις τα ηχεία μου σε ράγες
Και εγώ αρχίσω να κυλάω ξανά

Τότε οι δίσκοι θα με ψάχνουν
Και άνεργοι θα θρηνούν
Θα πέφτουν μανιασμένες οι βροχές
Και θα ρωτούν

Τι έγινε εκείνο το stereo που έβλεπε
Τα άλλα ηχεία να περνούν

 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.253
Reaction score
22.278
αν κάνεις ένα γρήγορο σερτς Γιώργο...θα καταλάβεις ότι δεν άξιζε αυτό το ποστ σου...
έχει συγκεκριμένο τοξικό τρόπο παρουσίας ο έντιτορ μας...:biggrin:
Ναι, ναι, το έχω παρατηρήσει. Δεν βαριέσαι, πες πες, κάτι θα "κολλήσει"... :)
 

Μηνύματα
8.168
Reaction score
3.391
Εσένα θα σου πρότεινα αρχικά να πάρεις το παρακάτω σύνολο.
View attachment 370461

Είναι plug and play. Οτι πρεπει.
Αν πας κατευθείαν σε ορθόδοξο πολυκαναλο με διακριτά κανάλια θα πελαγωσεις. Είναι για μεγάλα παιδιά αυτό. Σαν να δίνεις σε πεντάχρονο παιχνίδι που είναι για ηλικίες άνω των 12 ετών. Δεν λέει 🤣

Παίξε με αυτό λοιπόν να το φχαριστηθεις και μόλις ωριμάσεις και σου φύγει η δικαναλιτιδα παίζεις και με τα παιχνίδια των μεγάλων. 😜

Μαζί με το παραπάνω σύνολο να πάρεις οπωσδήποτε και ένα ηχείο μπλουτουθ.
View attachment 370462
Μηχάνημα είναι και η ηχομπαρα, μπορεί να χαλάσει, ε να μην μείνεις χωρίς μουσική :biggrin:
Σε ευχαριστώ για την πρόταση, αλλά έχω σταματήσει να αγοράζω μηχανήματα αυτού του είδους .
Αν πόσταρες απλώς για να μας επιδείξεις τα πλούτη σου, να ζήσεις με υγεια να τα χαρείς για να μη στα φάνε οι γιατροί.
Τα σάβανα ξέρεις δεν έχουν τσέπες
 
Last edited:


Μηνύματα
8.168
Reaction score
3.391
όχι, η Αβάνα δεν έχει στέπα! :p

(σε πρόλαβα πριν το διορθώσεις :p )
Για φαντάσου μια στέπα γεμάτη σάβανα . Μπορεί να συμβεί ;

Το κλίμα του Ιράν είναι ηπειρωτικό, με κρύους χειμώνες και ξηρά καλοκαίρια. Τα μεγαλύτερο τμήμα της χώρας χαρακτηρίζεται από συνθήκες στέπας ή ερήμου.
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.509
Reaction score
12.356
για πες...

γιατί ο μεγαλύτερος και τελευταίος επιδειξίας που θυμάμαι...και που έφυγε με κρότο...
ήταν 2κάναλος άμπασος που ήθελε να γίνει πολυκάναλος...
αλλά δεν το πίστευε το σπορ....το έκανε αποκλειστικά για το φωτοσούτινγκ και τα λάικς...

ανστέιμπλ ψυχολογική κατάσταση εντελώς...όποτε δεν τον έπαιζε η μια πλευρά πήγαινε με την άλλη...
παρασυρόταν από αγράμματους μαντζουνοπωλητές Ιεχωβάδες του όντιο που μετρούσαν με τα αφτιά τους και έκαναν ισοστάθμιση με καλώδια.... :whistling:

η μοναδική δε συνεισφορά τους εδώ μέσα ήταν οι μόνιμες επιθέσεις....προς μέλη που έχουν καταθέσει διδακτορικά πάνω στο αντικείμενο με χιλιάδες ποστς

σιγά σιγά πηγαν από εκεί που ήρθαν....όλη η κλίκα.... και ακολουθούν και άλλοι...κάποιοι φέρθηκαν έξυπνα και λούφαξαν πριν τους πάρει η μπόρα κ χάσουν το πελατολόγιο

που κ που....απλά πατάνε κανένα ειρωνικό γελάκι σε κάποιο ποστ... και κάνουν καμιά εξυπηρετησούλα στο παρεάκι...ήσυχα κ όμορφα

ρώτα τους να σου πουν...:wink:
H "τάξη" κι οι "κανόνες" του "παιχνιδιού" ορίζονται στους "Όρους χρήσης", στους οποίους συμφωνήσαμε όλοι κατά την εγγραφή μας στο forum. Τους διάβασε κάποιος από αυτούς στους οποίους κάνει αναφορά ο @daharis666; Εσύ τους διάβασες;

Εκτός κι αν ερμηνεύεις την ανοχή που επιδεικνύεται από τη συντονιστική ομάδα, σε κάποιες περιπτώσεις, ως αδυναμία εκ μέρους της να επιβάλει τους όρους χρήσης. Εάν ισχύει αυτό, δεν έχω να (σου) πω κάτι άλλο. Εάν δεν ισχύει, θα χαρώ να με διαψεύσεις.
βρε καλώς τον....καιρό είχαμε να σε δούμε να συνεισφέρεις στο αβουσάιτ... :biggrin:

αν κάνεις ένα γρήγορο σερτς Γιώργο...θα καταλάβεις ότι δεν άξιζε αυτό το ποστ σου...
έχει συγκεκριμένο τοξικό τρόπο παρουσίας ο έντιτορ μας...:biggrin:
Μπα,έμαθες και το φωτοσουτινγκ εξαπτερυγο;>:(
Καταρχην αυτό που κανεις ,να κατηγορείς πρώην μέλος του φορουμ ,χωρίς να έχει τη δυνατότητα να σου απαντήσει, σε εκθέτει ανεπανόρθωτα και αντιλαμβάνεται ο καθένας ότι παίρνοντας μισή σαρδέλα την έχεις δει υπερνομάρχης :p
Δεν είσαι ο μόνος,συνηθίζεται σε χαμηλου βεληνεκούς γυμνοσάλιαγκες!
Και βγαίνει το άλλο εξαπτέρυγο να μιλήσει για τάξη και κανόνες :headbang:
Αυτο που εκανε ο Τζιοβάνι ρε πανιβλακα το έχω κάνει εγώ και όσοι έχουμε εκθέσει τα συστήματα μας στις ηχητικές αποδράσεις και στο άλλο για τα home cinema και ηταν και είναι μια ενδιαφέρουσα κατηγορια του φορουμ.
Αν έχει στοιχεία επίδειξης;
Μπορει και να εχει,για άλλους πολύ για άλλους λίγο αλλά εμένα προσωπικά μου είναι αδιάφορο.
Ειμαι υπέρ του οφθαλμολουτρου.
Για το φωτοσκαουτινγκ(για να χρησιμοποιήσω τη γλωσσα σου φανταστικέ mod )που γίνεται διαχρονικά εδω μέσα και το ενθαρρύνεις εσύ και τα άλλα εξαπτέρυγα του φορουμ, εχεις να πεις τίποτα ή γαργάρα;8-)

Παρε και ένα φωτοσουτινγκ δωρακι για να νοιώσεις επιβεβαιωση για το ποστ σου φανταστικε mod:drinks:

IMG_2263.jpeg
 


daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.051
Reaction score
82.970
Μπα,έμαθες και το φωτοσουτινγκ εξαπτερυγο;>:(
Καταρχην αυτό που κανεις ,να κατηγορείς πρώην μέλος του φορουμ ,χωρίς να έχει τη δυνατότητα να σου απαντήσει, σε εκθέτει ανεπανόρθωτα και αντιλαμβάνεται ο καθένας ότι παίρνοντας μισή σαρδέλα την έχεις δει υπερνομάρχης :p
Δεν είσαι ο μόνος,συνηθίζεται σε χαμηλου βεληνεκούς γυμνοσάλιαγκες!
Και βγαίνει το άλλο εξαπτέρυγο να μιλήσει για τάξη και κανόνες :headbang:
Αυτο που εκανε ο Τζιοβάνι ρε πανιβλακα το έχω κάνει εγώ και όσοι έχουμε εκθέσει τα συστήματα μας στις ηχητικές αποδράσεις και στο άλλο για τα home cinema και ηταν και είναι μια ενδιαφέρουσα κατηγορια του φορουμ.
Αν έχει στοιχεία επίδειξης;
Μπορει και να εχει,για άλλους πολύ για άλλους λίγο αλλά εμένα προσωπικά μου είναι αδιάφορο.
Ειμαι υπέρ του οφθαλμολουτρου.
Για το φωτοσκαουτινγκ(για να χρησιμοποιήσω τη γλωσσα σου φανταστικέ mod )που γίνεται διαχρονικά εδω μέσα και το ενθαρρύνεις εσύ και τα άλλα εξαπτέρυγα του φορουμ, εχεις να πεις τίποτα ή γαργάρα;8-)

Παρε και ένα φωτοσουτινγκ δωρακι για να νοιώσεις επιβεβαιωση για το ποστ σου φανταστικε mod:drinks:

View attachment 370493
1. δεν εξέθεσα κανέναν κ δεν κατηγόρησα κανέναν...την προσωπική μου άποψη καταθέτω και δεν είμαι ο μόνος...δεν αναφέρθηκα ονομαστικά αποτελεί ινσάιντ στόρυ για τα μέλη που έζησαν την εποχή.....και άλλωστε τα έχω πει και όταν ήταν εν ενεργεία μέλος...εσύ τον εκθέτεις για να δώσεις βάση στους προσωπικούς χαρακτηρισμούς στο πρόσωπό μου...
2.επειδή δεν έχεις ιδέα από τα μπακστέιτζ του μέλους χωρίς πρόσβαση....δεν θα σου απαντήσω
κράτα μικρό καλάθι όμως
3. για το τι έκανε και πως έφυγε γαργάρα και εσύ όμως....που αυτή είναι η ουσία της προσωπικότητας που υπερασπίζεσαι :wink:

Υ.Γ. η τπλινκ είναι για να στριμάρει? :roflmao:
 
Last edited:

Μηνύματα
496
Reaction score
1.712
Ενας Moderator θα πρεπει να ελεγχει τι γραφεται ετσι ωστε να μην υπαρχουν προσβολες, χλευασμοι κλπ.

ΑΝ γνωριζει για το θεμα ενος thread μπορει φυσικα να γραφει και την γνωμη του οπως και καθε αλλο μελος, αν ομως δεν εχει τις γνωσεις καλο θα ειναι να μην καταφευγει σε ασυναρτησιες, χλευασμους, προσβολες και πλακιτσες του νηπιαγωγειου αλλα να ρωτησει καποιον της παρεας του που εχει τις γνωσεις και να του υπαγορευσει τι να γραψει.

Oι Administrators θα πρεπει να εξεταζουν τις συμπεριφορες των Modetators γιατι καθε αρνητικη σκεψη των μελων για το forum εχει αντικτυπο και σε αυτους.

Παω τωρα γιατι το δικαναλο setup μου εχει πονοδοντο και πρεπει να το παω στον οδοντιατρο.
 

Μηνύματα
425
Reaction score
705
Να κάνω μια ερώτηση εγώ ο άσχετος;,
Όλοι ειδικά εμείς κάποιας ηλικίας , έχουμε άπειρα cds , δίσκους βυνιλιου και ακόμη κασέτες.
Όλα αυτά ερωτώ δεν είναι γραμμένα σε αυστηρά δικαναλο;
Και αν ναι, που ναι, πως να ακουσεις αυτές τις μουσικές από τόσα ηχεια;
Φαντάζομαι το child in time του Ίαν να το ακούω από καμία 10αρια μεγάφωνα και 4 sub τι απόλαυση θα μπορούσα να νιώσω .
Και για να προλάβω είχα σχεδόν 20χρονια και πολυκαναλο σύστημα αλλά ουδέποτε και ποτέ μπόρεσα να απολαύσω μουσική.
Μουσική θεωρώ 2 κανάλια και κινηματογραφική εμπειρία γιατί όχι και 11.1 η και 13 και όσα παραπάνω.
Στις εκθέσεις που πάμε τόσα χρόνια , στην εκάστοτε επίδειξη στα περισσότερα περίπτερα 2καναλα δεν παίζουν;
Ακούς εκεί ο θάνατος του δικαναλου (και ας με συμπαθεί η νηματοθετης ).
Θα εντυπωσιαστείς για κανά 10λεπτο το πολύ και μετά ο εγκέφαλός σου θα μεταπηδήσει αυτόματα στα σημεία του κομματιού που θεωρούσες σημαντικά και πριν.

Προσωπικά μιλώντας πάντα, το πολυκάναλο δεν μου κάνει καμία αίσθηση ούτε στις ταινίες. Ένα σετάπ 2.1 ή 2.2 μου είναι υπερ-αρκετό. Ούτε τα τραίνα που έρχονται από πίσω, ούτε οι σφαίρες που σφυρίζουν δίπλα στ'αυτιά μου με συγκινούν. Καθόλου! Ούτε τσάμπα δεν θα τα'βαζα.

Στη μουσική που ακούω, το περισσότερο που θ'ασχοληθώ θα είναι να ανοίξω το spl equalizer που έχω και να διορθώσω κάπως μια παλιά ή κακή ηχογράφηση μια φορά στο τόσο. 10'' max.
Σιγά μη φτιάξω και eq προφίλ για κάθε δίσκο. Άλλοι γουστάρουν, τι να κάνουμε.

Για να καταλήξω. Ό,τι ευχαριστεί τον καθένα. Βίτσια είναι αυτά, τι να του πεις του άλλου.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.051
Reaction score
82.970
Ενας Moderator θα πρεπει να ελεγχει τι γραφεται ετσι ωστε να μην υπαρχουν προσβολες, χλευασμοι κλπ.

ΑΝ γνωριζει για το θεμα ενος thread μπορει φυσικα να γραφει και την γνωμη του οπως και καθε αλλο μελος, αν ομως δεν εχει τις γνωσεις καλο θα ειναι να μην καταφευγει σε ασυναρτησιες, χλευασμους, προσβολες και πλακιτσες του νηπιαγωγειου αλλα να ρωτησει καποιον της παρεας του που εχει τις γνωσεις και να του υπαγορευσει τι να γραψει.

Oι Administrators θα πρεπει να εξεταζουν τις συμπεριφορες των Modetators γιατι καθε αρνητικη σκεψη των μελων για το forum εχει αντικτυπο και σε αυτους.

Παω τωρα γιατι το δικαναλο setup μου εχει πονοδοντο και πρεπει να το παω στον οδοντιατρο.
ξεκίνησα έλεγχο που λες....και μάντεψε
ειμαι στα μισά σχεδόν.....κ μέχρι στιγμής έχω κάνει στην άκρη καμιά 30ρια προσβλητικά-χλευαστικά ποστς σου...για τα οποία δεν πήρες μάλιστα καμία ποινή.... γιατί όπως αναφέρθηκε είμαστε μεγάλα παιδιά και διατηρούμε αρκετή ανέχεια σε πολλά...
θέλεις να σου τα ανεβάσω εδώ να μου πεις την γνώμη σου ή να σου ανοίξω νέο θρεντ?

Υ.Γ.
Εσυ αληθεια γιατι πεταγεσαι σαν κατσαριδα καθε φορα ?
 

Μηνύματα
7.719
Reaction score
5.542
Θα εντυπωσιαστείς για κανά 10λεπτο το πολύ και μετά ο εγκέφαλός σου θα μεταπηδήσει αυτόματα στα σημεία του κομματιού που θεωρούσες σημαντικά και πριν.

Συμφωνώ αλλά θα συγκρίνεις το αγαπημένο σου σημείο πολυκάναλο με δικαναλο ώστε να κρίνεις σωστότερα





Στη μουσική που ακούω, το περισσότερο που θ'ασχοληθώ θα είναι να ανοίξω το spl equalizer που έχω και να διορθώσω κάπως μια παλιά ή κακή ηχογράφηση μια φορά στο τόσο. 10'' max.
Σιγά μη φτιάξω και eq προφίλ για κάθε δίσκο. Άλλοι γουστάρουν, τι να κάνουμε.


Και γιατι να ασχοληθείς ;;;;
Πριν είπες δεν σε ενδιαφέρει η πίστη αναπαραγωγή
Κακώς διορθώνεις



Για να καταλήξω. Ό,τι ευχαριστεί τον καθένα. Βίτσια είναι αυτά, τι να του πεις του άλλου.
Ακριβώς αυτό
Απλά δηλώνεις ότι εμένα έτσι μου αρέσει όχι το άχτι
Και τελειώνει η συζήτηση
 

Μηνύματα
496
Reaction score
1.712
Θα παρακαλεσω καποιον Admin να εφαρμοσει τον νομο του Forum χωρις εκπτωσεις και να προβει στην πρεπουσα τιμωρια μου για αυτα που αναφερεται ο πιο πανω Moderator.
 

Μηνύματα
425
Reaction score
705
Ακριβώς αυτό
Απλά δηλώνεις ότι εμένα έτσι μου αρέσει όχι το άχτι
Και τελειώνει η συζήτηση
Κατά τη γνώμη μου, η συζήτηση καλό είναι να μην τελειώνει. Αρκεί να γίνεται στα σωστά πλαίσια.
Διαβάζω και με ενδιαφέρουν εώς ένα βαθμό οι εξελίξεις στο χώρο του audio όπως με ενδιαφέρουν και οι εξελίξεις σε διάφορα άλλα πεδία.
Νομίζω ότι το πρόβλημα ξεκινάει όταν δημιουργούνται στρατόπεδα με φανατικούς υποστηρικτές και πολέμιους. Και παρότι ειλικρινά αναγνωρίζω τη συνεισφορά πολλών μελών στην τεκμηριωμένη ενημέρωση όλων, φαίνεται ότι στο τέλος χαλάει η μανέστρα και τελικά σε άμεσες ή έμμεσες αναφορές του τύπου "κοίτα τι μηχανηματάρες που έχω πάρει και πόσο καλύτερα ακούω από σένα" ή τύπου "μην ασχολείστε με πλέμπες", όπου φανερά υποβόσκει και μια δόση ελιτισμού και επίδειξης.

Θεωρώ πως αν τα τεχνικά θέματα παρουσιάζονταν μόνο στην τεχνική τους υπόσταση αλλά με συμπεριληπτικό τρόπο και όχι με επιδεικτικό και επικριτικό, θα συμμετείχαν όλοι με μόνο κίνητρο τη διεύρυνση του γνωστικού τους πεδίου και θα αποφεύγονταν οι συγκρούσεις μεγάλου βεληνεκούς. Αυτά ισχύουν βέβαια ανεξαρτήτως θεματικής ενότητας.
Λίγη περισσότερη ευγένεια και λιγότερο εριστική διάθεση δε θα με ενοχλούσαν καθόλου.
Κι ας κάνουμε και τα στραβά μάτια καμιά φορά, Δεν τρέχει τίποτα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.958
Reaction score
59.675
Όταν τα δύο ηχεία είναι απολύτως συμμετρικά και ο ακροατής κάθεται πάνω στη μεσοκάθετο, οι διαφορές χρόνου (ITD) και στάθμης (ILD) που φτάνουν στα αυτιά του κρατιούνται κάτω από τα κατώφλια ακουστότητας, πρακτικά ≤ 0,1 ms για ITD και ≤ 0,5–1 dB για ILD. Σε αυτά τα μεγέθη ο εγκέφαλος δεν κοπιάζει περισσότερο απ’ όσο αν υπήρχε πραγματικό ηχείο στο κέντρο. Η οριζόντια θέση του ειδώλου παραμένει σταθερή ακόμη κι όταν μετακινηθούμε 20-25 cm εκτός άξονα, η κατάρρευση αρχίζει πιο έξω, όπου έτσι κι αλλιώς καμία διάταξη, ούτε LCR, αποδίδει ιδανικά.

Ο «κώνος της σύγχυσης» αφορά κυρίως front-back και elevation, όχι τη βασική αζιμουθιακή ευκρίνεια (αριστερά - δεξιά τοποθέτηση ειδώλων στο οριζόντιο επίπεδο ). Τα σημεία του κώνου εμφανίζονται σε στενό εύρος συχνοτήτων (κάτω από 5 kHz) όπου οι πτερυγιακές πληροφορίες λείπουν. Σε μουσικά σήματα ευρείας ζώνης, η παραμικρή κίνηση του κεφαλιού ,ακόμη και μερικά χιλιοστά, αποκαλύπτει τις φασματικές κορυφές/κοιλάδες των HRTF και λύνει την αμφιβολία. Με άλλα λόγια, ένα καλά σεταρισμένο stereo δεν πετάει το είδωλο ούτε μπερδεύει τον ακροατή, δηλαδή η θεωρητική αβεβαιότητα του κώνου εξαφανίζεται με ρεαλιστικό υλικό και φυσική κίνηση.

Ένα κουτί κεντρικού ηχείου τοποθετημένο στη μέση αλλά σιωπηλό προσθέτει μονάχα πολύ πρώιμες ανακλάσεις (< 2 ms). Αυτές βρίσκονται κάτω από το παράθυρο εκ των προτέρων προτεραιότητας (Haas effect 5–35 ms) και ο εγκέφαλος τις αγνοεί. Δεν βελτιώνουν σκηνή ούτε διορθώνουν front-back ασάφειες. Για να αποκτήσει νόημα το τρίτο ηχείο πρέπει να μεταφέρει διακριτό σήμα «Center» κάτι που απουσιάζει από κάθε κλασική stereo ηχογράφηση.

Μετρήσεις EEG και dual task σε VR/spatial-audio περιβάλλοντα δείχνουν αυξημένους δείκτες engagement load: βραδύτερους χρόνους αντίδρασης και μεγαλύτερη βητα-συχνότητα στον εμπρόσθιο φλοιό. Δηλαδή ο εγκέφαλος απασχολείται περισσότερο στο να αποκωδικοποιήσει τη χωρική πληροφορία , ειδικά όταν τα κανάλια δεν είναι τέλεια time aligned αφήνοντας λιγότερο περιθώριο για τη συναισθηματική επεξεργασία της μουσικής. Το αποτέλεσμα είναι ότι το immersive παράγει ισχυρό πρώτο εντύπωμα χώρου, αλλά δεν αυξάνει κατ’ ανάγκη το βάθος της συγκίνησης, συχνά το εξομαλύνει.

Γενικά :

Στο sweet-spot, το κορυφαίο δικάναλο αναδεικνύει πιο καθαρό phantom center και πιο χαμηλή παραμόρφωση στα κρίσιμα μεσαία.

Το πολυκάναλο κυριαρχεί σε κινηματογραφική εντύπωση, αλλά απαιτεί δυσανάλογους πόρους για να πλησιάσει την ίδια χρονοφασική καθαρότητα.

Όταν τα χρήματα δεν είναι ατελείωτα, η συγκέντρωση του budget σε δυο κορυφαία κανάλια παραμένει η συνταγή για απόλυτη πιστότητα και, συχνά, βαθύτερη συναισθηματική εμπλοκή.
like σταθερά για τέτοιες αναρτήσεις που προωθούν τον διάλογο αντι του... διαόλου.

Όσο εμψυχωτικά και να είναι αυτά τα στοιχεία για όσους εξακολουθούμε ν'ακούμε και δικαναλικά setup σημασία έχει η ερμηνεία.

Η διακριτική ικανότητα του ακουστικού μας συστήματος πάνω σε φαινόμενα διασταυρούμενης παρεμβολής καθορίζεται από τα αντίστιχα όρια στη διάκριση Διωτικών Διαφορών Χρόνου και Διαωτικών Διαφορών Πλάτους.
Για τα μεν πρώτα το όριο έχει τάξη 10-20 εκατομμυριοστά δευτερολέπτου για τα δε δεύτερα το κατώφλι βρίσκεται σε διαφορά στάθμης 1-3 dB. Η επίδραση του κρανίου στις οκτάβες κάτω των 1500 Hz ως προς τις πρώτες και στις ανώτερες ως προς τις δεύτερες υπερβαίνει σαφώς αυτά τα όρια.

Στο θέμα των ανακλάσεων για να ξεπεράσει κάποια συνιστώσα το όριο των 2 msec χρειάζεται να έχει διανύσει απόσταση ανώτερη κατά περίπου 68 εκατοστόμετρα ως προς τον άμεσο ήχο. Τέτοιο όριο είναι εφικτό για τη ΄΄σκυταλοδρομία΄΄ που εκτελούν οι συνιστώσες ανάμεσα σε διαδοχικές επιφάνειες διατηρώντας αξιόλογη ενέργεια ώστε να συντελούσαν στην προαναφερθείσα Ψυχοακουστική επίδραση εντός τυπικών και αφρόντιστων οικιακών χώρων.

Στην πλειοψηφία των απογοητεύσεων από κεντρικά ηχεία εκείνες τείνουν να οφείλονται σε πλημμελή τοποθέτηση καθώς κι επιλογή ηχείου μη πανομοιότυπου με τα L-R.

Τονίζεται επίσης ότι ειδικά στα immersive format η επίτευξη της συνοχής στην ηχόσφαιρα δεν γίνεται με σκέτο επιμερισμό ενέργειας από τα περιεχόμενα οργανικά είδωλα μεταξύ διαδοχικών προς διάφορες διευθύνσεις ηχείων εν είδει panning αλλά με κάθε ηχειακό κανάλι να εκπέμπει ενιαίο ηχητικό πεδίο προβλεπόμενο από αλγορίθμους στο στάδιο της εκάστοτε παραγωγής. Γι αυτό το λόγο η διαστρωμάτωση της ηχόσφαιρας είναι πλέον ανεξάρτητη από μεμονωμένα ηχειακά κανάλια.
ξεκίνησα έλεγχο που λες....και μάντεψε
ειμαι στα μισά σχεδόν.....κ μέχρι στιγμής έχω κάνει στην άκρη καμιά 30ρια προσβλητικά-χλευαστικά ποστς σου...για τα οποία δεν πήρες μάλιστα καμία ποινή.... γιατί όπως αναφέρθηκε είμαστε μεγάλα παιδιά και διατηρούμε αρκετή ανέχεια σε πολλά...
θέλεις να σου τα ανεβάσω εδώ να μου πεις την γνώμη σου ή να σου ανοίξω νέο θρεντ?

Υ.Γ.
Μικρό παιδί πάντως απορούσα, εάν οι οίκοι ανοχής γίνονταν τέτοιοι από την πολλή... ανοχή της κοινωνίας προς αυτούς ή την ανοχή των διαχειριστών τους προς την κοινωνία .:sneaky:
Στη δε βικι αναφέρεται ότι στην Αθήνα πολλά νεοκλασσικά κτίρια έχουν μετατραπεί σε τέτοιους.

Μπα,έμαθες και το φωτοσουτινγκ εξαπτερυγο;>:(
Καταρχην αυτό που κανεις ,να κατηγορείς πρώην μέλος του φορουμ ,χωρίς να έχει τη δυνατότητα να σου απαντήσει, σε εκθέτει ανεπανόρθωτα και αντιλαμβάνεται ο καθένας ότι παίρνοντας μισή σαρδέλα την έχεις δει υπερνομάρχης :p
Δεν είσαι ο μόνος,συνηθίζεται σε χαμηλου βεληνεκούς γυμνοσάλιαγκες!
Και βγαίνει το άλλο εξαπτέρυγο να μιλήσει για τάξη και κανόνες :headbang:
Αυτο που εκανε ο Τζιοβάνι ρε πανιβλακα το έχω κάνει εγώ και όσοι έχουμε εκθέσει τα συστήματα μας στις ηχητικές αποδράσεις και στο άλλο για τα home cinema και ηταν και είναι μια ενδιαφέρουσα κατηγορια του φορουμ.
Αν έχει στοιχεία επίδειξης;
Μπορει και να εχει,για άλλους πολύ για άλλους λίγο αλλά εμένα προσωπικά μου είναι αδιάφορο.
Ειμαι υπέρ του οφθαλμολουτρου.
Για το φωτοσκαουτινγκ(για να χρησιμοποιήσω τη γλωσσα σου φανταστικέ mod )που γίνεται διαχρονικά εδω μέσα και το ενθαρρύνεις εσύ και τα άλλα εξαπτέρυγα του φορουμ, εχεις να πεις τίποτα ή γαργάρα;8-)

Παρε και ένα φωτοσουτινγκ δωρακι για να νοιώσεις επιβεβαιωση για το ποστ σου φανταστικε mod:drinks:

View attachment 370493
Κλασσική περίπτωση... εσκάτης πορδοσίας.:lolsign:
 
Last edited:

Μηνύματα
7.719
Reaction score
5.542
Κατά τη γνώμη μου, η συζήτηση καλό είναι να μην τελειώνει. Αρκεί να γίνεται στα σωστά πλαίσια.
Διαβάζω και με ενδιαφέρουν εώς ένα βαθμό οι εξελίξεις στο χώρο του audio όπως με ενδιαφέρουν και οι εξελίξεις σε διάφορα άλλα πεδία.
Νομίζω ότι το πρόβλημα ξεκινάει όταν δημιουργούνται στρατόπεδα με φανατικούς υποστηρικτές και πολέμιους. Και παρότι ειλικρινά αναγνωρίζω τη συνεισφορά πολλών μελών στην τεκμηριωμένη ενημέρωση όλων, φαίνεται ότι στο τέλος χαλάει η μανέστρα και τελικά σε άμεσες ή έμμεσες αναφορές του τύπου "κοίτα τι μηχανηματάρες που έχω πάρει και πόσο καλύτερα ακούω από σένα" ή τύπου "μην ασχολείστε με πλέμπες", όπου φανερά υποβόσκει και μια δόση ελιτισμού και επίδειξης.

Θεωρώ πως αν τα τεχνικά θέματα παρουσιάζονταν μόνο στην τεχνική τους υπόσταση αλλά με συμπεριληπτικό τρόπο και όχι με επιδεικτικό και επικριτικό, θα συμμετείχαν όλοι με μόνο κίνητρο τη διεύρυνση του γνωστικού τους πεδίου και θα αποφεύγονταν οι συγκρούσεις μεγάλου βεληνεκούς. Αυτά ισχύουν βέβαια ανεξαρτήτως θεματικής ενότητας.
Λίγη περισσότερη ευγένεια και λιγότερο εριστική διάθεση δε θα με ενοχλούσαν καθόλου.
Κι ας κάνουμε και τα στραβά μάτια καμιά φορά, Δεν τρέχει τίποτα.
Έγραψα κ άλλα μέσα στο μνμ
Άχτι = δεν θυμάμαι καν τι ήθελα να γράψω αλλά το άλλαξε το autocorrect

ήθελα να πω ότι εάν δηλώνεις ότι εμένα αυτό μου αρέσει κ δεν ασχολούμαι άλλο είσαι ο καλύτερος του χωριού
Μην πεις όμως ότι εγώ έχω το καλύτερο
Εκεί υπάρχει θέμα

δέχομαι κουβέντες και προσπαθώ πάντα να απαντήσω όσο μπορώ
Απόδειξη το θέμα που έχω ανοίξει με την κατασκευή του χώρου μου .

ποτέ δεν δήλωσα ότι εγώ την έχω μεγαλύτερη και ούτε με ενδιαφέρει τι άποψη ή γνώση έχει ο άλλος

δυστηχως υπήρχαν κ θα υπάρχουν ομάδες κλίκες ή κάτι άλλο που θα χαλάνε το κλίμα για διάφορους λόγους χωρίς να μπορείς να αποδείξεις τίποτα
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.051
Reaction score
82.970
Μικρό παιδί πάντως απορούσα, εάν οι οίκοι ανοχής γίνονταν τέτοιοι από την πολλή... ανοχή της κοινωνίας προς αυτούς ή την ανοχή των διαχειριστών τους προς την κοινωνία .:sneaky:
Στη δε βικι αναφέρεται ότι στην Αθήνα πολλά νεοκλασσικά κτίρια έχουν μετατραπεί σε τέτοιους.
όποια πτάνα και να ρωτήσεις.. την ''κοινωνία'' θα βρει σαν πρόσχημα για να αποφύγει την προσωπική ευθύνη :sneaky:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.789
Reaction score
142.836
Θεωρώ πως αν τα τεχνικά θέματα παρουσιάζονταν μόνο στην τεχνική τους υπόσταση αλλά με συμπεριληπτικό τρόπο και όχι με επιδεικτικό και επικριτικό, θα συμμετείχαν όλοι με μόνο κίνητρο τη διεύρυνση του γνωστικού τους πεδίου
Πολύ ρομαντικός είσαι.

Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα, δυστυχώς.

Ακόμα και η απλή αναφορά τεχνικών παραμέτρων ή αποδεδειγμένων τεχνικών δεδομένων υπεροχής του πολυκαναλου ήχου, από την ύπαρξη κεντρικού ηχείου έως των ηχείων ταβανιού, συνοδεύεται από τον πονεμένο καημό του καθενός που θα πεταχτεί να πει ότι αυτός προτιμάει 2 κανάλια ακόμα και για ταινίες.

Στα τεχνικά αποδεδειγμένα επιχειρήματα, απαντούν με προσωπικές προτιμήσεις, επιλογές σε επίπεδα κοστολογιων, δυσκολίες παντόφλας και φούτσες μπλε.

Θέληση για μάθηση δεν υπάρχει, διότι εάν υπήρχε, θα είχαν διαβάσει τη Βίβλο του Τουλ και τη Βίβλο της cedia, και δε θα συνέχιζαν επ' αορίστω το ίδιο ανιαρό παραμύθι της κολοκυθόπιτας.
 

Μηνύματα
1.748
Reaction score
1.854
like σταθερά για τέτοιες αναρτήσεις που προωθούν τον διάλογο αντι του... διαόλου.

Όσο εμψυχωτικά και να είναι αυτά τα στοιχεία για όσους εξακολουθούμε ν'ακούμε και δικαναλικά setup σημασία έχει η ερμηνεία.

Η διακριτική ικανότητα του ακουστικού μας συστήματος πάνω σε φαινόμενα διασταυρούμενης παρεμβολής καθορίζεται από τα αντίστιχα όρια στη διάκριση Διωτικών Διαφορών Χρόνου και Διαωτικών Διαφορών Πλάτους.
Για τα μεν πρώτα το όριο έχει τάξη 10-20 εκατομμυριοστά δευτερολέπτου για τα δε δεύτερα το κατώφλι βρίσκεται σε διαφορά στάθμης 1-3 dB. Η επίδραση του κρανίου στις οκτάβες κάτω των 1500 Hz ως προς τις πρώτες και στις ανώτερες ως προς τις δεύτερες υπερβαίνει σαφώς αυτά τα όρια.

Στο θέμα των ανακλάσεων για να ξεπεράσει κάποια συνιστώσα το όριο των 2 msec χρειάζεται να έχει διανύσει απόσταση ανώτερη κατά περίπου 68 εκατοστόμετρα ως προς τον άμεσο ήχο. Τέτοιο όριο είναι εφικτό για τη ΄΄σκυταλοδρομία΄΄ που εκτελούν οι συνιστώσες ανάμεσα σε διαδοχικές επιφάνειες διατηρώντας αξιόλογη ενέργεια ώστε να συντελούσαν στην προαναφερθείσα Ψυχοακουστική επίδραση εντός τυπικών και αφρόντιστων οικιακών χώρων.

Στην πλειοψηφία των απογοητεύσεων από κεντρικά ηχεία εκείνες τείνουν να οφείλονται σε πλημμελή τοποθέτηση καθώς κι επιλογή ηχείου μη πανομοιότυπου με τα L-R.

Τονίζεται επίσης ότι ειδικά στα immersive format η επίτευξη της συνοχής στην ηχόσφαιρα δεν γίνεται με σκέτο επιμερισμό ενέργειας από τα περιεχόμενα οργανικά είδωλα μεταξύ διαδοχικών προς διάφορες διευθύνσεις ηχείων εν είδει panning αλλά με κάθε ηχειακό κανάλι να εκπέμπει ενιαίο ηχητικό πεδίο προβλεπόμενο από αλγορίθμους στο στάδιο της εκάστοτε παραγωγής. Γι αυτό το λόγο η διαστρωμάτωση της ηχόσφαιρας είναι πλέον ανεξάρτητη από μεμονωμένα ηχειακά κανάλια.

Μικρό παιδί πάντως απορούσα, εάν οι οίκοι ανοχής γίνονταν τέτοιοι από την πολλή... ανοχή της κοινωνίας προς αυτούς ή την ανοχή των διαχειριστών τους προς την κοινωνία .:sneaky:
Στη δε βικι αναφέρεται ότι στην Αθήνα πολλά νεοκλασσικά κτίρια έχουν μετατραπεί σε τέτοιους.


Κλασσική περίπτωση... εσκάτης πορδοσίας.:lolsign:
Νομιζω οτι ολοι θα ηθελαν ενα ιδανικο πολυκάναλο...αλλα λίγοι μπορούν να το αποκτήσουν

Παρόλα αυτα σίγουρα πολλοί αναρρωτιούνται γιατι παρά τη σθεναρή υποστήριξή σου στο πολυκάναλο δεν πεταξες οτι δικάναλο έχεις για να πας full force σε πολυκαναλο...
 
Last edited:



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.603
Μηνύματα
3.017.521
Members
38.469
Νεότερο μέλος
niktasoulas
Top