Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.005
Η ευγενεια σου ειναι εμφανης σε ολες σου τις αναρτησεις, σεβασμο να δειχνεις μονο στην αληθεια οσο για την επαγγελματικη μου σταδιοδρομια παει, περασε, ανηκει στην εποχη των δεινοσαυρων θα ηθελα ομως να δωσεις (μιας και εχεις δει την σφαιρα) μια απαντηση στο εξης :

Ποιος ο λογος για ενα immersive σε μια συναυλια εκτος και (οπως εχω ξαναπει) αν θελει κανεις να βαλει μερικα ηχεια για να ακουγονται καμπανακια, ή αλλα καθρεφτακια για τους Ιθαγενεις κλπ ή να αναπαραστησει χωρο σπηλιας, δωματιου, ζουγκλας, τουαλεττας κλπ ?
Από τα προϊστορικά χρόνια με τις τελετές των διάφορων φυλών σκοπός των μουσικών εκδηλώσεων ήταν όχι μόνο η συναισθηματική εμπλοκή των συμμετεχόντων με τον εκάστοτε καλλιτέχνη/ερμηνευτή αλλά μέσω αυτής η επαγωγική σύνδεση των επιμέρους συνειδήσεων σε μια συλλογική οντότητα που όσο εφήμερη και να ήταν ενίσχυε τους δεσμούς ανάμεσα στα μέλη δεδομένης κοινότητας.

Στις σύγχρονες εποχές υπεισέρχονται επιπλέον παράγοντες όπως η ανάγκη για γενικευμένο εντυπωσιασμό πέρα από το συμμετέχον κοινό αφού υπάρχουν μέσα μαζικής μετάδοσης καθώς και το γνωστό αζημίωτον για τους συντελεστές ανάλογων παραστάσεων. Μια φορά κι έναν καιρό μπορεί ν'αρκούσαν στη συναυλία μια υποβλητική ερμηνεία, οι αναπτήρες μαζικά αναμμένοι , η συνδρομή ουσιών και λοιπά ρομαντικά στοιχεία. Οι καιροί αλλάζουν και μαζί τους το τι θα συγκινούσε το αντίστοιχο κοινό ώστε να επιτυγχανόταν η ιδεώδης συνθήκη της πρώτης παραγράφου.
 

Μηνύματα
19.199
Reaction score
23.177
Από τα προϊστορικά χρόνια με τις τελετές των διάφορων φυλών σκοπός των μουσικών εκδηλώσεων ήταν όχι μόνο η συναισθηματική εμπλοκή των συμμετεχόντων με τον εκάστοτε καλλιτέχνη/ερμηνευτή αλλά μέσω αυτής η επαγωγική σύνδεση των επιμέρους συνειδήσεων σε μια συλλογική οντότητα που όσο εφήμερη και να ήταν ενίσχυε τους δεσμούς ανάμεσα στα μέλη δεδομένης κοινότητας.

Στις σύγχρονες εποχές υπεισέρχονται επιπλέον παράγοντες όπως η ανάγκη για γενικευμένο εντυπωσιασμό πέρα από το συμμετέχον κοινό αφού υπάρχουν μέσα μαζικής μετάδοσης καθώς και το γνωστό αζημίωτον για τους συντελεστές ανάλογων παραστάσεων. Μια φορά κι έναν καιρό μπορεί ν'αρκούσαν στη συναυλία μια υποβλητική ερμηνεία, οι αναπτήρες μαζικά αναμμένοι , η συνδρομή ουσιών και λοιπά ρομαντικά στοιχεία. Οι καιροί αλλάζουν και μαζί τους το τι θα συγκινούσε το αντίστοιχο κοινό ώστε να επιτυγχανόταν η ιδεώδης συνθήκη της πρώτης παραγράφου.
Δεν θελω να φανώ σοκαριστικός και ούτε να θεωρηθεί ότι έχει καμιά απολυτως σχέση με αυτά που σωστά (όσο μου κόβει και γνωρίζω) λές αλλά απλώς τώρα μόλις πριν λίγο το έμαθα απο έναν φίλο (συνομήλικο) και δεν γνωρίζω εάν είναι και αλήθεια καθώς έτσι του είπαν οι φοιτητές του. Παρατήρησε λοιπόν σε κάποια απο τα μπαράκια αυτά της παραλιακής εδω στην Αθήνα κάποιες κοπέλες που όταν κάπως η φουστα δεν καλύπτε απολυτα τα γεννητικά τους όργανα, αυτά φωσφορίζανε ή φώτιζαν. Ρώτησε που λές κάποιους νέους φοιτητές του και του είπαν... α, δεν το ξέρετε κύριε, είναι μια καινούργια μόδα που βάζουν κάποια "συσκευή" στα γεννητικά τους όργανα για να φωτίζονται. o_O :D Είναι οι σύγχρονες εποχές που λές και η ανάγκη για εντυπωσιασμό ; :D Ελπίζω να μην παίζουν και μουσική στο μέλλον αυτά. :D
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.005
Δεν θελω να φανώ σοκαριστικός και ούτε να θεωρηθεί ότι έχει καμιά απολυτως σχέση με αυτά που σωστά (όσο μου κόβει και γνωρίζω) λές αλλά απλώς τώρα μόλις πριν λίγο το έμαθα απο έναν φίλο (συνομήλικο) και δεν γνωρίζω εάν είναι και αλήθεια καθώς έτσι του είπαν οι φοιτητές του. Παρατήρησε λοιπόν σε κάποια απο τα μπαράκια αυτά της παραλιακής εδω στην Αθήνα κάποιες κοπέλες που όταν κάπως η φουστα δεν καλύπτε απολυτα τα γεννητικά τους όργανα, αυτά φωσφορίζανε ή φώτιζαν. Ρώτησε που λές κάποιους νέους φοιτητές του και του είπαν... α, δεν το ξέρετε κύριε, είναι μια καινούργια μόδα που βάζουν κάποια "συσκευή" στα γεννητικά τους όργανα για να φωτίζονται. o_O :D Είναι οι σύγχρονες εποχές που λές και η ανάγκη για εντυπωσιασμό ; :D Ελπίζω να μην παίζουν και μουσική στο μέλλον αυτά. :D
Θα ναι σε τέτοιο ενδεχόμενο αυτό που λένε... ΄΄μουσική του κwλου΄΄. :roflmao:
 

Μηνύματα
1.052
Reaction score
2.469
Μαλακές αυτό μας έλειπε τώρα εκτός από 8 σαμπ να φυτρωσουμε και φωσφορίζε καραμπαλικια.

Η μαλάκια είναι ότι κοντεύουν να φτάσουν πάτωμα σε αυτήν την ηλικία, μόνο η φόρμα με λάστιχο κάτω μας σώζει
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.996
Reaction score
33.858
Και η Yamaha έχει ηχομπάρες


μια τετοια τεχνολογία με πολλά μικροσκοπικά ηχεία σε μια μεβράνη θέλουμε να καλύπτουν όλους τους τοιχους και το ταβάνι
Είχε η Dynaudio βγάλει την περασμένη 10ετία κάτι μικρά εξάγωνα, λεπτά που τα έβαζες στον τοίχο, κολλητά το ένα στο άλλο όσα ήθελες. Πάνε κι αυτά. Δεν τα έχει στην ιστοσελίδα της, ούτε καν στα "διακοπέντα".
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.778
Reaction score
44.306
...μπαινω στο αυτοκινητο, αναβω μηχανη παω να στριψω ενα τσιγαρο για το δρομο...και με πλησιαζει ενας τυπος 60ρης... και μου λέει.."επιτελους ενας που δεν ακουει...", τον διακοπτω.."Σκυλάδικα ?" ... Και συνεχίζει"μονο metal κ ροκ!" ... Δεν ηθελα να το συνεχίσω .. 🐒
 

Μηνύματα
1.055
Reaction score
2.974
Είχε η Dynaudio βγάλει την περασμένη 10ετία κάτι μικρά εξάγωνα, λεπτά που τα έβαζες στον τοίχο, κολλητά το ένα στο άλλο όσα ήθελες. Πάνε κι αυτά. Δεν τα έχει στην ιστοσελίδα της, ούτε καν στα "διακοπέντα".

Δε νομίζω να είχε η Dynaudio ποτέ τέτοιο προϊόν, πόσο μάλλον προ 10ετίας...
Μάλλον Beosound Shape;
 


Μηνύματα
1.925
Reaction score
2.154
Πώς θα μπορούσε να μοιάζει ο «ηχητικός τοίχος» MEMS γύρω στο 2040-2050

Υπό-σύστημαΣήμεραΜελλοντική εκδοχήΤι λύνει
Πάνελ μικρο-οδηγών (Mid/High)3-25 mm πιεζοηλεκτρικοί ή MEMS-ηλεκτροστατικοί οδηγοί με ±1 dB 400 Hz-20 kHz, αλλά χαμηλή απόδοση < 400 HzΟλοκληρωμένα πλακίδια 30 × 30 cm με 2 000 οδηγούς/πλακίδιο, από μικρο-βολβώδεις ηλεκτροστατικές μεμβράνες SiN καλυμμένες με γραφένιο· απόδοση 90 dB/W, ομοιόμορφο διάφασμα έως 24 kHzΕξαλείφει χωρική αλλοίωση (aliasing) & καμπύλες κατευθυντικότητας· η υποηχητική ζώνη μένει για το «υβριδικό» υπόστρωμα
Βάθος/Μπάσο 20-200 HzΑπαιτούνται συμβατικές μεγαλο-ηλεκτροδυναμικές μονάδες (sub)Υβριδικό στρώμα «μαγνητο-παλμικών ενεργοποιητών»: λεπτά μεταλλικά πηνία ενσωματωμένα στην οπίσθια επιφάνεια της γυψοσανίδας, που διεγείρουν ολόκληρο τον τοίχο ως πλαισιοκραδαστή· σύζευξη με παθητικές metastructure σήραγγες αερίου χαμηλής μάζας (phased-vent arrays)Φτάνει 20 Hz με ομαλό Q=0.6, < 0,1 % THD και μηδενικό back-wave μέσα στον χώρο
Ενεργή ανατροφοδότηση (Motional Feedback)MFB μόνο σε wooferΔίκτυο 30 000 αισθητήρων πίεσης MEMS κατανέμεται μεταξύ οδηγών· FPGA στα 96 kHz κλείνει βρόχο < 50 μs σε ολόκληρο το πεδίοΚαταργεί μη-γραμμικότητα, μειώνει 3-5 dB το θόρυβο δωματίου κάνοντας τον τοίχο virtual active absorber
Τροφοδοσία & ενίσχυσηΚλασικά class-D σε εξωτερικό σασίΕνσωματωμένοι GaN class-D 20 W ανά 128 οδηγούς· κοινό bus 48 V συνεχούς, επιφανειακές (power-skin) διαδρομές χαλκούΆνω του 95 % απόδοση → ελάχιστη θερμοκρασιακή ανάβαση παρά τα ~5 kW/m² ακουστικής ισχύος
Βαθμονόμηση & WFSΧειροκίνητο EQ, περιορισμένο Dirac ARTΧάρτης πεδίου 4D: lidar + μικρόφωνα > 1 k σε όλον τον χώρο· νευρωνικό δίκτυο αντιστρέφει transfer-function κάθε msec· ικανοποιεί ταυτόχρονα 4-5 ακροατές με ατομικά HRTF«Γλυκό σημείο» σε όλο το δωμάτιο, απόκρυψη τοίχων, τέλεια συνέργεια με AR/VR

1. Λύση του μπάσου χωρίς μεγάλα sub

Ολόκληρος ο φορέας τοίχου (γυψοσανίδα 13 mm + στρώση ανθρακονημάτων) γίνεται βραδύ-κυματικός πομπός:


  • Συνεχές πηνίο τύπου “voice-sheet” χαράσσεται με laser· βυθισμένο σε επίπεδο μαγνητικό πεδίο (στρώση NdFeB) πίσω από τον τοίχο.
  • Διεγείρεται σε άξονες τρόπων 15-80 Hz· ταυτόχρονα, phased vents (κανάλια 1 cm) καταργούν την πίεση πίσω όψης → cardioid μπάσο χωρίς κιβώτιο.
  • Η ενεργή ανατροφοδότηση (αισθητήρες πίεσης + επιταχυνσιόμετρα) κρατά το Q σταθερό ανεξαρτήτως θερμοκρασίας/υγρασίας.
2. Χωρική ανάλυση χωρίς aliasing

Διάκενο οδηγών < 5 mm ⇒ όριο Nyquist > 34 kHz για γωνία ±60°. Κάθε πλακίδιο οδηγεί 16-κανάλια Polyphase FIR κυκλώματα· όλος ο τοίχος αναπαράγει κυματοϋπογραφές (Wave-Field Synthesis) μέχρι 18 kHz χωρίς διπλοτιμήσεις.

3. Noise-floor & ησυχία

Ενσωματωμένα LDO & silent-switching GaN → ηλεκτρονικός θόρυβος κάτω από 10 dB-SPL @1 m. Η active absorber λειτουργία εξαφανίζει modes κάτω από 40 Hz κατά 15 dB· το background δωματίου κατεβαίνει σε στούντιο-ψηφιακό επίπεδο (~18 dB-SPL).

4. Απόκτηση και κόστος

  • Πρώτο κύμα (≈2032-35): panels 1 m² / 4 k οδηγούς, €15-20 k ανά τοίχο· ακόμη απαιτεί βοηθητικά subs.
  • Εξόριξη MEMS σε 300 mm πυρίτιο (≈2035-40): < €2 ανά οδηγό → πλήρης τοίχος 8 m² < €25 k, χωρίς εξωτερικούς ενισχυτές.
  • Καταναλωτικό στάδιο (≈2045): αρθρωτά tiles 60 × 60 cm που κουμπώνουν σαν σκανδάλη LEGO· plug-and-power 230 V· αυτο-βαθμονόμηση με LiDAR κινητού.

Γιατί θα ξεπερνά οποιοδήποτε σημερινό high-end

  1. Ομοιόμορφο πεδίο: Κάθε μόριο αέρα διεγείρεται με τη σωστή φάση → μηδενικά comb-filtering και «sweet-spot».
  2. 0,05 % THD από 20 Hz-20 kHz: Συνδυασμός πολλών μικρο-οδηγών + βρόχου MFB.
  3. Ηχητική αορατότητα του δωματίου: Τοίχος λειτουργεί ταυτόχρονα ως πηγή και παθητικός σβέστης.
  4. Προσαρμογή HRTF σε πραγματικό χρόνο: ο καθένας ακούει δικό του “εικονικό ηχείο” που ακολουθεί μικροκινήσεις κεφαλής.
  5. Καμία ανάγκη για ογκώδη έπιπλα / καλωδίωση: όλος ο σωλήνας βρίσκεται μέσα στον τοίχο.

Συμπέρασμα

Με πλήρη ωρίμανση MEMS & μετα-υλικών, ο «ηχητικός τοίχος» του 2040-2050 λύνει ό,τι σήμερα φαίνεται αδιάβατο: από cardioid μπάσο χωρίς κουτί μέχρι WFS χωρίς aliasing. Το αποτέλεσμa – επίπεδο στούντιο-αναφοράς παντού στον χώρο, με παραμόρφωση και θόρυβο κάτω από τα ψυχοακουστικά όρια – θα ξεπεράσει όχι μόνο τα καλύτερα ενεργά ή παθητικά ηχεία του 2025, αλλά και την ικανότητα του ίδιου του ανθρώπινου αυτιού να κρίνει «καλύτερο».
 
Last edited:

Μηνύματα
19.199
Reaction score
23.177
Πώς θα μπορούσε να μοιάζει ο «ηχητικός τοίχος» MEMS γύρω στο 2040-2050

Υπό-σύστημαΣήμεραΜελλοντική εκδοχήΤι λύνει
Πάνελ μικρο-οδηγών (Mid/High)3-25 mm πιεζοηλεκτρικοί ή MEMS-ηλεκτροστατικοί οδηγοί με ±1 dB 400 Hz-20 kHz, αλλά χαμηλή απόδοση < 400 HzΟλοκληρωμένα πλακίδια 30 × 30 cm με 2 000 οδηγούς/πλακίδιο, από μικρο-βολβώδεις ηλεκτροστατικές μεμβράνες SiN καλυμμένες με γραφένιο· απόδοση 90 dB/W, ομοιόμορφο διάφασμα έως 24 kHzΕξαλείφει χωρική αλλοίωση (aliasing) & καμπύλες κατευθυντικότητας· η υποηχητική ζώνη μένει για το «υβριδικό» υπόστρωμα
Βάθος/Μπάσο 20-200 HzΑπαιτούνται συμβατικές μεγαλο-ηλεκτροδυναμικές μονάδες (sub)Υβριδικό στρώμα «μαγνητο-παλμικών ενεργοποιητών»: λεπτά μεταλλικά πηνία ενσωματωμένα στην οπίσθια επιφάνεια της γυψοσανίδας, που διεγείρουν ολόκληρο τον τοίχο ως πλαισιοκραδαστή· σύζευξη με παθητικές metastructure σήραγγες αερίου χαμηλής μάζας (phased-vent arrays)Φτάνει 20 Hz με ομαλό Q=0.6, < 0,1 % THD και μηδενικό back-wave μέσα στον χώρο
Ενεργή ανατροφοδότηση (Motional Feedback)MFB μόνο σε wooferΔίκτυο 30 000 αισθητήρων πίεσης MEMS κατανέμεται μεταξύ οδηγών· FPGA στα 96 kHz κλείνει βρόχο < 50 μs σε ολόκληρο το πεδίοΚαταργεί μη-γραμμικότητα, μειώνει 3-5 dB το θόρυβο δωματίου κάνοντας τον τοίχο virtual active absorber
Τροφοδοσία & ενίσχυσηΚλασικά class-D σε εξωτερικό σασίΕνσωματωμένοι GaN class-D 20 W ανά 128 οδηγούς· κοινό bus 48 V συνεχούς, επιφανειακές (power-skin) διαδρομές χαλκούΆνω του 95 % απόδοση → ελάχιστη θερμοκρασιακή ανάβαση παρά τα ~5 kW/m² ακουστικής ισχύος
Βαθμονόμηση & WFSΧειροκίνητο EQ, περιορισμένο Dirac ARTΧάρτης πεδίου 4D: lidar + μικρόφωνα > 1 k σε όλον τον χώρο· νευρωνικό δίκτυο αντιστρέφει transfer-function κάθε msec· ικανοποιεί ταυτόχρονα 4-5 ακροατές με ατομικά HRTF«Γλυκό σημείο» σε όλο το δωμάτιο, απόκρυψη τοίχων, τέλεια συνέργεια με AR/VR

1. Λύση του μπάσου χωρίς μεγάλα sub

Ολόκληρος ο φορέας τοίχου (γυψοσανίδα 13 mm + στρώση ανθρακονημάτων) γίνεται βραδύ-κυματικός πομπός:


  • Συνεχές πηνίο τύπου “voice-sheet” χαράσσεται με laser· βυθισμένο σε επίπεδο μαγνητικό πεδίο (στρώση NdFeB) πίσω από τον τοίχο.
  • Διεγείρεται σε άξονες τρόπων 15-80 Hz· ταυτόχρονα, phased vents (κανάλια 1 cm) καταργούν την πίεση πίσω όψης → cardioid μπάσο χωρίς κιβώτιο.
  • Η ενεργή ανατροφοδότηση (αισθητήρες πίεσης + επιταχυνσιόμετρα) κρατά το Q σταθερό ανεξαρτήτως θερμοκρασίας/υγρασίας.
2. Χωρική ανάλυση χωρίς aliasing

Διάκενο οδηγών < 5 mm ⇒ όριο Nyquist > 34 kHz για γωνία ±60°. Κάθε πλακίδιο οδηγεί 16-κανάλια Polyphase FIR κυκλώματα· όλος ο τοίχος αναπαράγει κυματοϋπογραφές (Wave-Field Synthesis) μέχρι 18 kHz χωρίς διπλοτιμήσεις.

3. Noise-floor & ησυχία

Ενσωματωμένα LDO & silent-switching GaN → ηλεκτρονικός θόρυβος κάτω από 10 dB-SPL @1 m. Η active absorber λειτουργία εξαφανίζει modes κάτω από 40 Hz κατά 15 dB· το background δωματίου κατεβαίνει σε στούντιο-ψηφιακό επίπεδο (~18 dB-SPL).

4. Απόκτηση και κόστος

  • Πρώτο κύμα (≈2032-35): panels 1 m² / 4 k οδηγούς, €15-20 k ανά τοίχο· ακόμη απαιτεί βοηθητικά subs.
  • Εξόριξη MEMS σε 300 mm πυρίτιο (≈2035-40): < €2 ανά οδηγό → πλήρης τοίχος 8 m² < €25 k, χωρίς εξωτερικούς ενισχυτές.
  • Καταναλωτικό στάδιο (≈2045): αρθρωτά tiles 60 × 60 cm που κουμπώνουν σαν σκανδάλη LEGO· plug-and-power 230 V· αυτο-βαθμονόμηση με LiDAR κινητού.

Γιατί θα ξεπερνά οποιοδήποτε σημερινό high-end

  1. Ομοιόμορφο πεδίο: Κάθε μόριο αέρα διεγείρεται με τη σωστή φάση → μηδενικά comb-filtering και «sweet-spot».
  2. 0,05 % THD από 20 Hz-20 kHz: Συνδυασμός πολλών μικρο-οδηγών + βρόχου MFB.
  3. Ηχητική αορατότητα του δωματίου: Τοίχος λειτουργεί ταυτόχρονα ως πηγή και παθητικός σβέστης.
  4. Προσαρμογή HRTF σε πραγματικό χρόνο: ο καθένας ακούει δικό του “εικονικό ηχείο” που ακολουθεί μικροκινήσεις κεφαλής.
  5. Καμία ανάγκη για ογκώδη έπιπλα / καλωδίωση: όλος ο σωλήνας βρίσκεται μέσα στον τοίχο.

Συμπέρασμα

Με πλήρη ωρίμανση MEMS & μετα-υλικών, ο «ηχητικός τοίχος» του 2040-2050 λύνει ό,τι σήμερα φαίνεται αδιάβατο: από cardioid μπάσο χωρίς κουτί μέχρι WFS χωρίς aliasing. Το αποτέλεσμa – επίπεδο στούντιο-αναφοράς παντού στον χώρο, με παραμόρφωση και θόρυβο κάτω από τα ψυχοακουστικά όρια – θα ξεπεράσει όχι μόνο τα καλύτερα ενεργά ή παθητικά ηχεία του 2025, αλλά και την ικανότητα του ίδιου του ανθρώπινου αυτιού να κρίνει «καλύτερο».
Μπράβο, αυτό. Όταν γίνει Steady to 2040 -2050 ξύπνα με. Θα είμαι στον τάφο. Εσυ θα ζείς. Βέβαια αμφιβάλλω για αυτό (ότι θα ζούμε) για όλους μας απο αυτά που βλέπω. Dead hand. :D
 

Μηνύματα
1.925
Reaction score
2.154
Μπράβο, αυτό. Όταν γίνει Steady to 2040 -2050 ξύπνα με. Θα είμαι στον τάφο. Εσυ θα ζείς. Βέβαιa αμφιβάλλω για αυτό (ότι θα ζούμε) για όλους μας απο αυτά που βλέπω. Dead hand. :D
Dead hand εννοεις το συστημα αυτοματης ριψης πυρηνικων της Ρωσιας;

Αν ζω , παλι δυο ηχεια θα εχω και τοτε χαχα (με δυο rel high level η αν γινω πλουσιος με stacked rel array)
 




Μηνύματα
509
Reaction score
1.769
Από τα προϊστορικά χρόνια με τις τελετές των διάφορων φυλών σκοπός των μουσικών εκδηλώσεων ήταν όχι μόνο η συναισθηματική εμπλοκή των συμμετεχόντων με τον εκάστοτε καλλιτέχνη/ερμηνευτή αλλά μέσω αυτής η επαγωγική σύνδεση των επιμέρους συνειδήσεων σε μια συλλογική οντότητα που όσο εφήμερη και να ήταν ενίσχυε τους δεσμούς ανάμεσα στα μέλη δεδομένης κοινότητας.

Στις σύγχρονες εποχές υπεισέρχονται επιπλέον παράγοντες όπως η ανάγκη για γενικευμένο εντυπωσιασμό πέρα από το συμμετέχον κοινό αφού υπάρχουν μέσα μαζικής μετάδοσης καθώς και το γνωστό αζημίωτον για τους συντελεστές ανάλογων παραστάσεων. Μια φορά κι έναν καιρό μπορεί ν'αρκούσαν στη συναυλία μια υποβλητική ερμηνεία, οι αναπτήρες μαζικά αναμμένοι , η συνδρομή ουσιών και λοιπά ρομαντικά στοιχεία. Οι καιροί αλλάζουν και μαζί τους το τι θα συγκινούσε το αντίστοιχο κοινό ώστε να επιτυγχανόταν η ιδεώδης συνθήκη της πρώτης παραγράφου.
Χρειαστηκε να το ρωτησω τρεις (3) φορες για να λαβω αυτην την απαντηση, το αν βαση της ηταν το ΑΙ (βλεπε παρακατω εικονα) ή οχι δεν θα το κρινω ...
Google.jpg


.... θα πω ομως πως αυτη η απαντηση σου μας λεει με αλλα λογια πως ενα Immersive προσφερει σε μια συναυλια καθρεφτακια στους Ιθαγενεις, εναν αντυπωσιασμο και τιποτε αλλο.

Το αντιστοιχο λοιπον προσφερει και σε ενα οικιακο συστημα και τιποτε παραπανω.

Καταλαβατε νομιζω γιατι το δικαναλο δεν θα πεθανει οπως και το Immersive με τα 20, 40 ή και 120 ηχεια του το οποιο θα απεθυνεται οπως και τα μελλοντικα του αντιστοιχα σε καποιους που αρεσκονται στον εντυπωσιαμο.
 

Μηνύματα
19.199
Reaction score
23.177
Χρειαστηκε να το ρωτησω τρεις (3) φορες για να λαβω αυτην την απαντηση, το αν βαση της ηταν το ΑΙ (βλεπε παρακατω εικονα) ή οχι δεν θα το κρινω ...
View attachment 374809

.... θα πω ομως πως αυτη η απαντηση σου μας λεει με αλλα λογια πως ενα Immersive προσφερει σε μια συναυλια καθρεφτακια στους Ιθαγενεις, εναν αντυπωσιασμο και τιποτε αλλο.

Το αντιστοιχο λοιπον προσφερει και σε ενα οικιακο συστημα και τιποτε παραπανω.

Καταλαβατε νομιζω γιατι το δικαναλο δεν θα πεθανει οπως και το Immersive με τα 20, 40 ή και 120 ηχεια του το οποιο θα απεθυνεται οπως και τα μελλοντικα του αντιστοιχα σε καποιους που αρεσκονται στον εντυπωσιαμο.
Την σημερινή εποχή όπως διαπιστώνω έστω και απο αυτή την μικρη κοινότητα του avsite ... το αντίθετο ακριβώς κάνει η μουσική.

Οι χεβι μταλάδες βρίζουν τους ροκάδες. Οι ροκάδες τους χαεβιμεταλάδες και τους ποπάδες. Οι ποπάδες τους δυο προηγούμενους. Οι ηλεκτρονικάδες τους τζαζάδες και οι τζαζάδες δεν ξέρω ποιόν χα χα. Και όλοι μαζι βρίζουν αυτους που ακούνε κλασική και οι της κλασικής αρκετούς εκτός των χεβι μεταλάδων κ.ο.κ. Γενικώς όλοι βρίζουν όλους. Εγω που λέω ότι όλες οι μουσικές είναι καλές ...με βρίζουν όλοι.

So much δηλαδή και για την ενδυνάμωση των κοινωνικών δεσμών αλλά και για την συλλογική συνείδηση. :D

Οι αναπτήρες πάντως που ήταν σπάνιο (και πρόδρομο) φαινόμενο και πρωτοπαρουσιαστηκε στις αρχες των '70'ς τώρα έχουν αντικατασταθεί με τα κινητά και είναι μόνιμο. Εκφράζει την εκτίμηση στον καλλιτεχνη και ότι κάποιο τραγούδι τους τους αγγιζει όλους συναισθηματικά ίδιως όταν έπαιζαν κάποια μπαλάντα ή ακουστικό κομμάτι. Εγω το θεωρούσα πάντα ψευτορομαντισμό και δεν το έκανα και δεν θα το έκανα και ποτέ. Είμαι και ζώον ίσως βέβαια. Αναγνωρίζω ότι ο κόσμος ψάχνει τρόπους να εκφράσει τον ρομαντισμό και ευαισθησία του με συμβολικούς τρόπους αντί ουσιαστικά. Όλοι ψάχνουν να αισθανθούν αλλά πολλοι λίγοι μπορούν.
 
Last edited:

Μηνύματα
8.247
Reaction score
3.495
Χρειαστηκε να το ρωτησω τρεις (3) φορες για να λαβω αυτην την απαντηση, το αν βαση της ηταν το ΑΙ (βλεπε παρακατω εικονα) ή οχι δεν θα το κρινω ...
View attachment 374809
Ο αγαπητός Bhutia απάντησε σαν το AI της επόμενης γενιάς.
Θέλω να πιστεύω ότι οι περισσότεροι αντιλαμβανόμσστε τις διαφορές μεταξύ των γραπτών του Bhutia και των μηχανών ΑΙ.
Αναρωτιέμαι ποιος κλέβει ποιον , ο Bhutia το AI ή το ΑΙ τον Bhutia ;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.005
Χρειαστηκε να το ρωτησω τρεις (3) φορες για να λαβω αυτην την απαντηση, το αν βαση της ηταν το ΑΙ (βλεπε παρακατω εικονα) ή οχι δεν θα το κρινω ...
View attachment 374809

.... θα πω ομως πως αυτη η απαντηση σου μας λεει με αλλα λογια πως ενα Immersive προσφερει σε μια συναυλια καθρεφτακια στους Ιθαγενεις, εναν αντυπωσιασμο και τιποτε αλλο.

Το αντιστοιχο λοιπον προσφερει και σε ενα οικιακο συστημα και τιποτε παραπανω.

Καταλαβατε νομιζω γιατι το δικαναλο δεν θα πεθανει οπως και το Immersive με τα 20, 40 ή και 120 ηχεια του το οποιο θα απεθυνεται οπως και τα μελλοντικα του αντιστοιχα σε καποιους που αρεσκονται στον εντυπωσιαμο.
Από αβροφροσύνη δεν πρόκειται και ο ίδιος να λογαριάσω πόσο...ευνόητος θα ήταν όποιος υπαινίσσεται ότι οι αποκρίσεις μου προέρχονται από τεχνητή νοημοσύνη ή όποιος θα διερευνούσε κάποια τεχνητή...λογική στην προηγούμενη. Ας μην ανησυχούν πάντως οι φορείς των σχετικών λογισμικών , δεν θα καταδεχόμουν να τους ανταγωνιστώ.:sneaky:

Η σύγχρονη συλλογική συνείδηση στις βασικές της λειτουργίες κι ένστικτα δεν διαφοροποιείται ουσιαστικά από τις προϊστορικές εποχές. Κάτι ανάλογο ισχύει και με διάφορα δικαναλικά ... totem που έχουν εδραιωθεί σε κάποιες συνειδήσεις ως ΄΄αρχή και τέλος΄΄ στην υψηλή πιστότητα.
Ο αγαπητός Bhutia απάντησε σαν το AI της επόμενης γενιάς.
Θέλω να πιστεύω ότι οι περισσότεροι αντιλαμβανόμσστε τις διαφορές μεταξύ των γραπτών του Bhutia και των μηχανών ΑΙ
Θα μπορούσα να επισημάνω χαριτολογώντας ότι απαντώ όπως ένα ΑΙ που ...θ'αξιζε να πληρώνεται. :sneaky:
 

Μηνύματα
8.247
Reaction score
3.495
Θα μπορούσα να επισημάνω χαριτολογώντας ότι απαντώ όπως ένα ΑΙ που ...θ'αξιζε να πληρώνεται. :sneaky:
Κοίταξε τουλάχιστον να πληρωθείς με τις διορθώνεις που θα κάνεις σε εκείνο το βιβλίο για τους 'audio peοple', δεν θυμάμαι ποιος σου είπε ότι θα σου το στείλει, με ειδική αφιέρωση :)
 

Μηνύματα
19.199
Reaction score
23.177
Κοίταξε τουλάχιστον να πληρωθείς με τις διορθώνεις που θα κάνεις σε εκείνο το βιβλίο για τους 'audio peοple', δεν θυμάμαι ποιος σου είπε ότι θα σου το στείλει με ειδική αφιέρωση :)
Εμένα και το βιβλίο μου τώρα τι με ανακατεύεις με την Α.Ι., τον Bhutia, τον Cangaroo που λένε μεταξύ τους διάφορα που δεν τα καταλαβαίνω κιόλας ; Κάνεις και ότι δεν θυμάσαι ποιός το είπε. Πολυ ανακατωσούρας είσαι βρε gkar και με πράγματα κιόλας που αφορούν χιούμορ που μάλλον δεν το καταλαβαίνεις κιόλας. Επίσης προσωπική αφιέρωση θα του έκανα στην πρώτη σελίδα δεν θα του ζητούσα να κάνει editing. Και αυτό λάθος το θυμάσαι. Πολύ σοβαρά το παίρνεις το "audio". Προσωπική αφιέρωση καθώς όταν δυο τρείς φορές σκέφτηκα σοβαρά να παρατησω την συγγραφη του με ενθάρρυνε δημόσια να την συνεχίσω.
 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.884
Μηνύματα
3.032.352
Members
38.514
Νεότερο μέλος
bmavroeidis
Top