Ο παλιός είναι αλλιώς, ο νέος όμως….είναι ωραίος;

Βαγγέλης Λάμπρου

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.695
Reaction score
277
Πάμε One on One.
<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>
Σε σκηνές με έντονο φως και χρωματική παλέτα , ο JVC μου άρεσε πιο πολύ. Είχε ένα κτύπημα στην οθόνη, ένα «ξεμπρόστιασμα», όχι το γνωστό 3D, αλλά ένα χρωματικό ξυράφισμα που έδινε μια ζωντάνια που έλειπε από τον Max. Αν και παίζανε και οι δύο με περίπου το ίδιο φως κοντά στα 40 Nits στις <?xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" /><st1:metricconverter w:st="on" ProductID="92 ίντσες">92 ίντσες</st1:metricconverter>, ο JVC τραβούσε περισσότερο τη προσοχή με την ομοιομορφία της φωτεινότητας που ο CRT μου έχανε κατά κράτος. Από άκρη σε άκρη ο HD1 είχε λαμπρότητα και ένταση, σε αντίθεση με το Max που το φως στις άκρες έπεφτε σημαντικά. Στο κέντρο ο CRT είχε μια ανεπανάληπτη φυσικότητα αλλά η ομοιογένεια του HD1 του την έστελνε περίπατο. Τα χρώματα ήταν υπέρ του CRT. Πιο φυσικά και ξεκάθαρα, καταλάβαινες άνετα τι είναι τι. Η χρωματική εντονότητα που είχε ο JVC δεν με πείραζε όσο τον έβλεπα μόνος του αλλά σε σύγκριση καταλάβαινες αμέσως τι χρώμα θα έπρεπε να λάβεις. Φυσικά μιλάω για μικρές διαφορές βεβαίως αλλά μη αμελητέες, Πιστεύω ότι με Xenon το μηχάνημα θα ξέσκιζε….όπως και ο Ruby…εγώ στη κυριολεξία θα άλλαζα τα χρώματα του Barco μου, με τα δικά του….!!!!<o:p></o:p>
<o:p> </o:p>
Σε μεσαίες φωτεινότητας σκηνές, τα πράγματα ισοσταθμίστηκαν. Ο JVC δεν έκανε πλέον τα μάτια μου να ανατρέχουν πάνω του, όμως δεν έχασε τίποτα από το χτύπημα και τη παλέτα του. Οι διαφορές όμως άρχισαν να μικραίνουν αφού η ομοιογένεια του CRT δεν έπεφτε τόσο έντονα όσο πριν και τα περιθώρια στένευαν για τον φερέλπι νέο. Τα χρώματα ήρθαν σε μεγαλύτερη ισορροπία στον HD1 αφού το φως είχε χάσει τη δύναμη του και δεν μου έβγαζαν τα μάτια αλλά η καθοδική λυχνία και πάλι έδινε μαθήματα φυσικότητας. Πάντως οι διαφορές στα χρώματα είχαν καταλαγιάσει πολύ σε σχέση με πριν.<o:p></o:p>
<o:p> </o:p>
Στα σκοτεινά ήρθε το τέλος. Πιστέψτε το ή όχι, οι διαφορές ήταν αρκετά για να μη πω πολύ μεγάλες. Αφήστε τα χρώματα στα χαμηλά. Ας επικεντρωθούμε στο μαύρο. Ποιο μαύρο; Αφήστε το καλύτερα. Μπορεί ο JVC να είναι ότι σκοτεινότερο κυκλοφορεί αλλά το πανί δεν ψεύδεται. Με greyscale patterns IRE 0-5 που έχει το Crystalio ο CRT δεν ήταν ένα σκαλί μπροστά αλλά μια σκάλα μόνος του. Να σας πω την αλήθεια δεν το πίστευα, για αυτό και φώναξα το έτερον ήμισυ να παρευρεθεί ώστε να επιβεβαιώσει και να πιστοποιήσει τα ευρήματα. Παιδιά, υπάρχει μέλλον ακόμη. Ο JVC βγάζει τρομερά μαύρα αλλά για ψηφιακό… period.<o:p></o:p>
Για να δω μάλιστα τι αντίκτυπο θα είχε και στην εικόνα, έβαλα με το MediaBox το αγαπημένο HD της γυναίκας μου Tomb raider ΙΙ στη σκηνή της Σαντορίνης όπου μετά το γάμο γίνεται ο σεισμός. Μόλις σπάνε τα ποτήρια και φεύγουν τα όργανα…. η σκηνή μεταφέρεται στο βυθό. Ενώ λοιπόν ο Max έδειχνε ένα κανονικότατο βυθό στο travelling που κάνει η κάμερα με σπασμένους κίονες, βράχους κλπ, πριν φτάσει η κάμερα στο υποβρύχιο ο JVC ίσα-ίσα που πρόβαλε μόνο ότι πιο φωτεινό έμπαινε στη σκηνή, για παράδειγμα κάτι πέτρες που πέφτανε στη θάλασσα και κάτι άσπρες κολώνες. Πραγματικά μεγάλες διαφορές! Όσοι μάλιστα δεν με «πιστεύουν» ή αδυνατούν να με πιστέψουν, είμαι στη πλήρη και αποκλειστική διάθεση τους.<o:p></o:p>
<o:p> </o:p>
<o:p></o:p>
Τι θα ήθελα λοιπόν;
<o:p></o:p>
Έναν JVC στα φωτεινά, τον CineMax μου στα σκοτεινά και ένα Ruby για το χρώμα. Παρακαλώ τυλίξτε μου ένα!<?xml:namespace prefix = v ns = "urn:schemas-microsoft-com:vml" /><v:shapetype id=_x0000_t75 stroked="f" filled="f" path="m@4@5l@4@11@9@11@9@5xe" o:preferrelative="t" o:spt="75" coordsize="21600,21600"> <v:stroke joinstyle="miter"></v:stroke><v:formulas><v:f eqn="if lineDrawn pixelLineWidth 0"></v:f><v:f eqn="sum @0 1 0"></v:f><v:f eqn="sum 0 0 @1"></v:f><v:f eqn="prod @2 1 2"></v:f><v:f eqn="prod @3 21600 pixelWidth"></v:f><v:f eqn="prod @3 21600 pixelHeight"></v:f><v:f eqn="sum @0 0 1"></v:f><v:f eqn="prod @6 1 2"></v:f><v:f eqn="prod @7 21600 pixelWidth"></v:f><v:f eqn="sum @8 21600 0"></v:f><v:f eqn="prod @7 21600 pixelHeight"></v:f><v:f eqn="sum @10 21600 0"></v:f></v:formulas><v:path o:connecttype="rect" gradientshapeok="t" o:extrusionok="f"></v:path><o:lock aspectratio="t" v:ext="edit"></o:lock></v:shapetype><v:shape id=_x0000_i1025 style="WIDTH: 11.25pt; HEIGHT: 11.25pt" alt="" type="#_x0000_t75"><v:imagedata o:href="http://www.websmileys.com/sm/happy/059.gif" src="file:///C:\DOCUME~1\Georgis\LOCALS~1\Temp\msohtml1\01\clip_image001.gif"></v:imagedata></v:shape><o:p></o:p>
<o:p> </o:p>
Όπως και να έχει πάντως o JVC είναι ότι καλύτερο μπορείτε να αγοράσετε σήμερα, ανεξαρτήτως χρημάτων για οθόνες έως <st1:metricconverter w:st="on" ProductID="106 ίντσες">106 ίντσες</st1:metricconverter>, άντε 110 βία με αισθητή παραχώρηση στη φωτεινότητα. Από εκεί και πάνω αλλάζουν τα πράγματα και θα πρέπει να εξεταστούν άλλες επιλογές.<o:p></o:p>
<o:p> </o:p>
<o:p> </o:p>
<o:p></o:p>
2 Β continued<o:p></o:p>
<o:p> </o:p>
 

Μηνύματα
2.323
Reaction score
363
Εντάξει, ενδιαφέρον έχει να παρατύνεται η αγωνία, αλλά καλό είναι να μην το παρακάνουμε, ιδίως την στιγμή που έχουν φροντίσει και κάποιοι άλλοι χώροι να μας ενημερώσουν.
Αν είναι κάτι να υποθεί, το λέμε. Μην ανοίγουμε άσκοπα thread για το τι πρόκειται να γίνει την.... Δευτέρα π.χ.

Άντε' και μετά φαίνομαι εγώ ο κακός της υπόθεσης.
 

Βαγγέλης Λάμπρου

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.695
Reaction score
277
Δεν παρατείνω καμία αγωνία.

Δεν με ενδιαφέρει ΚΑΝΕΝΑ αλλο site.

Οτι γράφω, έρχεται απο τον ελάχιστο ελευθερο χρόνο μου.
Δουλέυω όλη τη μέρα (Minimum 08:00~21:00) και γυρνάω το βράδυ σπίτι μου και ΔΕΝ ξεκουράζομαι αλλά γράφω για το Avsite.

Τα γράφω μόνος μου, μετα τα διορθώνω για μη διαβαζετε συντακτικά και γραμματικά λάθη, περνάω φωτογραφίες, τις μικραίνω, τις περνάω στο Phοtobucket.....

Τα μηνύματα μου δεν είναι τηλεγραφικά, ούτε σχολιάζω την γνώμη κάποιου άλλου λέγοντας οτι συμφωνώ με τον προλαλήσαντα, προσθέτοντας μια αράδα και κλείνοντας με "μπράβο για την εξαιρετική δουλειά " κλπ.κλπ.

Οποιος θέλει να ενημερωθεί απο αλλού, δικαίωμα του.
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
728
Σωτηρη, ειναι φορες που "βαζω τις φωνες" στον Βαγγελη για το οτι δεν γραφει οσο συχνα θα θελαμε και μετα στεναχωριεμαι διοτι ειναι ετσι ακριβως οπως τα λεει.
Ας κανουμε ολοι λιγη υπομονη.
Και πιστεψε με-και κακως καθομαι και τα λεω τωρα-πως θα ερθει μια μερα(οχι πολυ μακρια) που θα αναθεωρησεις το παραπανω μηνυμα οταν εχεις καταλαβει...:cool_4:
 



Μηνύματα
12.991
Reaction score
8.347
Απάντηση: Ο παλιός είναι αλλιώς, ο νέος όμως….είναι ωραίος;

Βαγγο σ'ευχαριστω πολυ για το Review.Πιστευω οτι ετσι ακριβως ειναι τα πραγματα.Αριστος ο JVC αλλα.......
Δυστυχως οσοι απο μας εχουν καποια καλα CRΤ,κινδυνευουμε να κατηγορηθουμε για μεροληψια η οτι εχουμε μια κρυφη χαρα ν'ακουσουμε οτι ακομα το CRTυπερτερει σε ορισμενα σημεια,εστω κιαν παραδεχομαστε την ηττα
σε αλλα σημεια.
Προσωπικα δεν μπορει να ειναι κατι πιο μακρια απο την πραγματικοτητα οσο αφορα εμενα.Περιμενω ν'ακουσω οτι φτιαχτηκε επιτελους κατι που μηδενιζει μηχανακια σαν ton MAx,να ξερουμε οτι μπηκαμε πλεον τελειωτικα στην ψηφιακη Εποχη.Οσο υπαρχουν ομως ακομα τα αλλα......δεν θα το δεχτω αυτο.Ισως ειμαι υπερβολικος αλλα ο καθενας οπως κρινει.
Δυστυχως,παρατηρω σε αλλα site πολλοι να λενε οτι βλεπουν τονJVC να εξαφανιζει μηχανακια που ως χτες τους φαινονταν καταπληκτικα.Μηπως ομως καποιοι απο μας που βλεπαμε τις ατελειες τοτε κινδυνευαμε να γινουμε -η γιναμε-αντιπαθεις?Τωρα καποιοι τα βλεπουν μονοι τους και αλλαλαζουν εκστασιασμενοι για το Βαθυυυυυυυυυυυ κοντραστ και το καλο μαυρο που δινει το τριδιαστατο.Δεν θελω να ειρωνευτω κανενα αλλα ας πω το παραπονο μου γιατι καποιοι CRTκηδες εχουμε ακουσει πολλα.
Αυτα και ευχαριστω παλι για την ενημερωση.:happy_4:
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
894
Απάντηση: Ο παλιός είναι αλλιώς, ο νέος όμως….είναι ωραίος;

Ωραίος Βαγγέλη, όπως πάντα! :bravo:

Πάμε για το επόμενο part, 2 φορές το έχω διαβάσει το review! :happy_8:


Καλά, ο χώρος σου καταπληκτικός. Στα είχα πει και παλιότερα που τον είχες παρουσιάσει. Όλα τα λεφτά.
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.252
Reaction score
1.161
Απάντηση: Ο παλιός είναι αλλιώς, ο νέος όμως….είναι ωραίος;

CRT και ξερό ψωμί, η γλύκα του αναλογικού παιδί μου!! τι κάδρα και πράσινα άλογα, τι πρασινίζει, κοκκινίζει, κιτρινίζει, ή γκριζάρει!!!!!!!!!
Βαγγέλη είσαι πολύ ωραίος!!!
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
728
Νατα, νατα, βγηκαν και οι crtακηδες απο τις τρυπες τους:happy_5:

Παιδια, περα απο την πλακα, τα συγχαρητηρια παρακαλω σε καποιον που κανει σωστη δουλεια-οχι που υποστηριζει την τεχνολογια που γουσταρουμε εμεις.Ετσι δεν ειναι?:cool_4:

Και εδω η δουλεια, απο οσα φαινονται μεχρι στιγμης, ειναι απολυτως σωστη.:bravo:
 

Μηνύματα
12.991
Reaction score
8.347
Απάντηση: Re: Ο παλιός είναι αλλιώς, ο νέος όμως….είναι ωραίος;

Παιδια, περα απο την πλακα, τα συγχαρητηρια παρακαλω σε καποιον που κανει σωστη δουλεια-οχι που υποστηριζει την τεχνολογια που γουσταρουμε εμεις.Ετσι δεν ειναι?:cool_4:
Ανδρεα μου φαινεται οτι αναποδα πρεπει να το δεις το πραγμα....ο Βαγγελης εχει το κουραγιο να πει αυτο που πιστευει,οταν πολλοι θα θελουν να του την πουν και να υποστηριξει αποψεις καθολου δημοφιλεις σημερα.Εκτος απο την σωστη δουλεια και γι'αυτο ειναι αξιος συγχαρητηριων.:cool_4:
 


MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.252
Reaction score
1.161
Απάντηση: Ο παλιός είναι αλλιώς, ο νέος όμως….είναι ωραίος;

Συγχαρητήρια λοιπόν στον Βαγγέλη για την πολύ σωστή δουλειά, αλλά και την ανάλυση που έκανε, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να το πω και εγώ, αλλά προσφέρει πολλά σε εμάς με τις γνώσεις του, πράγμα που κάνουν λίγοι επαγγελματίες σήμερα!!
 

Μηνύματα
4.543
Reaction score
3.085
CRT και άλλα

Κάποτε είχα γράψει κάτι για τους CRT και κάποιοι πέσανε να με φάνε.

Σε κάθε περίπτωση, βέβαια, σέβομαι τη γνώμη του καθενός και ειδικά αυτού που προσπαθεί να επιχειρηματολογήσει στηρίζοντάς την.

Επί του θέματος, τώρα.

Νομίζω κι εγώ πως ο Βαγγέλης έκανε εξαιρετική δουλειά και λέει τα πράγματα με τ' όνομά τους. Με την συνεχή πρόοδο της ψηφιακής τεχνολογίας και με δεδομένο πια πως το αρχικό υλικό θα είναι ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ψηφιακό, θα έλθει κάποια στιγμή που οι ψηφιακοί θα καλύψουν τις όποιες σημερινές αδυναμίες τους (απέναντι στους CRT) και θα δώσουν αυτό που πρέπει να δώσουν.

Πότε;

Δύσκολο να απαντηθεί.

Να πούμε όμως, ότι, τουλάχιστον από πλευράς εγγενούς ανάλυσης των chips, αυτό που θαυμάζουμε σήμερα (το 1920 x 1080) είναι εδώ και πολύ καιρό ξεπερασμένο τεχνολογικά και αναλύσεις διπλάσιες από αυτήν χρησιμοποιούνται ευρύτατα. Η ίδια η JVC διαθέτει τον DLA-QX1G, που τον ονομάζει D-ILA HIGH RESOLUTION (QXGA) PROJECTOR, με ανάλυση 2048 x 1536, ο οποίος ανήκει βέβαια στα επαγγελματικά μηχανήματα (διάβαζε: μεγάλες κινηματογραφικές αίθουσες ή αίθουσες παρουσιάσεων) με το ανάλογο κόστος.

Αλλά η τεχνολογία είναι εδώ, και μάλιστα μπορεί να γίνει "προσιτή" (πάντα σε εισαγωγικά) για το ευρύ κοινό, αρκεί να το θελήσουν οι κατασκευαστές. Μάλιστα, είναι επίσης γνωστό, ότι υπάρχουν ψηφιακοί προβολείς (πολύ εξειδικευμένης χρήσης, βέβαια) που φτάνουν και στην διπλάσια ανάλυση από την παραπάνω.

Τέλος να πω και το τελευταίο. Το συγκεκριμένο τεχνολογικό στοιχείο (η ανάλυση των 1920 x 1080 pixels, δηλαδή), που θαυμάζουμε απεριόριστα σήμερα, είναι ψωμοτύρι για έναν 9-ιντσο CRT και κινείται στα όρια λειτουργίας ενός καλού 8-ιντσου, αρκεί ο τελευταίος να έχει εγγενώς την δυνατότητα να ανεβάζει οριζόντια συχνότητα πάνω από 110 KHz και κατακόρυφη πάνω από 100 Hz.

Άφησα την αμαρτία μου για το τέλος.

Αν είχα την οικονομική δυνατότητα ΤΩΡΑ θα πήγαινα αμέσως σε ένα κατάστημα και θα παράγγελνα τον HD1, μόνο και μόνο για να χρησιμοποιώ ένα μηχάνημα που θα με ικανοποιεί πολύ και αυτό θα μου το προσφέρει με απίστευτη ευκολία.
 

Μηνύματα
1.356
Reaction score
1
Απάντηση: Ο παλιός είναι αλλιώς, ο νέος όμως….είναι ωραίος;

Σήμερα το πρωί πέρασα από τον Ανδρέα.
Κάποια στιγμή και επειδή είχε δουλειά,πήγα στο δωμάτιο με τους προβολείς.
Εκεί έπεσε το βλέμμα μου στο ταβάνι όπου είναι κρεμασμένα 3 μπαούλα crt.
Έδειχναν μάλλον ξεχασμένα σαν κάτι παροπλισμένα θωρηκτά που βλέπουν τα μικρότερα πολεμικά ν΄αναχωρούν για μεγάλα και μικρά ταξίδια κι εκείνα μένουν εκεί,μέχρι να λιώσουν τα σίδερά τους.

Όσο καλύτερα και να παίζουν,ο κύκλος των crt έκλεισε οριστικά αφού δεν μπόρεσαν ποτέ να μπούν σε "μικρά" σαλόνια για να δώσουν τη χαρά της οικιακής προβολής.
 

Μηνύματα
22.269
Reaction score
15.543
Απάντηση: Re: Ο παλιός είναι αλλιώς, ο νέος όμως….είναι ωραίος;

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>
Στα σκοτεινά ήρθε το τέλος. Πιστέψτε το ή όχι, οι διαφορές ήταν αρκετά για να μη πω πολύ μεγάλες. Αφήστε τα χρώματα στα χαμηλά. Ας επικεντρωθούμε στο μαύρο. Ποιο μαύρο; Αφήστε το καλύτερα. Μπορεί ο JVC να είναι ότι σκοτεινότερο κυκλοφορεί αλλά το πανί δεν ψεύδεται. Με greyscale patterns IRE 0-5 που έχει το Crystalio ο CRT δεν ήταν ένα σκαλί μπροστά αλλά μια σκάλα μόνος του. Να σας πω την αλήθεια δεν το πίστευα, για αυτό και φώναξα το έτερον ήμισυ να παρευρεθεί ώστε να επιβεβαιώσει και να πιστοποιήσει τα ευρήματα.
<o:p></o:p>
Πολυ ωραιο Βαγγελη.....Μπραβο..!!!!!!

Μια ερωτηση απλη....
Την διαφορα που ειδες στο 0 ire θελω....ποση...?
Απο εκει και πανω προσωπικα δεν με ενδιαφερει....

Δεν τον εχω δει ακομα γι'αυτο ρωταω.....

Και οσον αφορα τα crt γενικως......ας μην ανοιγουμε πληγες καλυτερα..
 

Βαγγέλης Λάμπρου

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.695
Reaction score
277
Κώστα, αρκετα σημαντική διαφορά στο 0 IRE.
Δυστυχώς ο φασματογράφος δεν μετράει με απολυτη αξιοπιστία κάτω από 0,03 Nits για να σου δώσω μετρήσιμα στοιχεία.
 

Βαγγέλης Λάμπρου

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.695
Reaction score
277
Φωτεινότητα και Αναλογία Αντίθεσης
<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>
Μόλις μπήκατε στα χωράφια του JVC. Στα χωράφια που πραγματικά παίζει μόνος του αφού όλοι οι «φίλοι» του απλά δεν τον μπορούν να τον συναγωνιστούν. Ο HD1 έχει μια απίστευτη αναλογία αντίθεσης που δεν θα βρείτε σε κανένα ψηφιακό και μάλιστα τη διατηρεί με εκπληκτικά πρωτοποριακό τρόπο σε όλη τη διαβάθμιση της φωτεινότητας του.<o:p></o:p>
Αλήθεια πως τα καταφέρνει;
<o:p></o:p>
Πιστεύω ότι λίγα έχουν ανακοινωθεί από το εργοστάσιο (δεν είναι μόνο Film και πρίσματα αφού το patents pending που αναγράφει όπισθεν του λέει πολλά), αλλά πέραν της τεχνογνωσίας νομίζω ότι κάπως έτσι θα έπρεπε να τα κατάφερναν όλα τα ψηφιακά, χωρίς τρυκ και πονηριές που μπορεί μεν στην αρχή να μας εντυπωσιάζουν αλλά μόλις ζήσουμε λίγο μαζί τους ο ενθουσιασμός μας ξεφουσκώνει πολύ γρήγορα.<o:p></o:p>
<o:p></o:p>
Κάνοντας μια πολύ μικρή παρένθεση να σας θυμίσω ότι το μόνιμο πρόβλημα όλων των ψηφιακών προβολέων, με ασταμάτητη έρευνα από όλα τα σοβαρά R&D των κατασκευαστών (αλλά και σε συζητήσεις μεταξύ κύκλων Videophiles) είναι ο τρόπος που θα μπορούσε να διαχειριστεί το φως όταν «δεν υπάρχει», είτε σε μέρος μίας σκηνής όπου θα πρέπει να παρουσιαστεί το μαύρο ως χρώμα, είτε σε κάποια που είναι πολύ υποφωτισμένη. Μέχρι τώρα οι λύσεις που έχουν δοθεί από τις εταιρίες είναι απλές στη σύλληψη τους και σίγουρα δεν έχουν ιδρώσει από την έρευνα οι «υπεύθυνοι» της τεχνολογικής εξέλιξης. <o:p></o:p>
Η μία λύση λοιπόν έχει σαν οδηγό της το άπλετο φως. Η μεγάλη φωτεινότητα εκτυφλώνει τα μάτια μας και μας κάνει να «πιστεύουμε» ότι το γκρι που εκπέμπεται σε φωτεινές σκηνές, αντί μαύρου λόγω της αδυναμία του προβολέα, είναι μαύρο. Κάτι βέβαια το οποίο γίνεται αμέσως αντιληπτό σε σκηνές μεσαίου φωτισμού, όπου για να αποφύγουμε το πέπλο χαμηλώνουμε το επίπεδο του μαύρου, καίγοντας τη πληροφορία του. Κατεβαίνοντας ακόμη πιο χαμηλά, σε σκοτεινές σκηνές βλέπουμε ότι υπάρχει πάλι εκ νέου ένα φωτεινό πέπλο το οποίο δυστυχώς δεν απομακρύνεται, τουλάχιστον σε κανονικές ρυθμίσεις θεάσεις. Για όλα τα παραπάνω ποιος αλήθεια είναι ο υπεύθυνος;
<o:p></o:p>
Μα η «λανθασμένη» αρχή λειτουργίας. Εδώ η λάμπα εκπέμπει σταθερά κάποια Watt, τα οποία μένουν στην εφαρμογή του εκάστοτε κατασκευαστή να τα διαχειριστεί όσο πιο σωστά και έξυπνα μπορεί. Τέτοιες περιπτώσεις συναντώνται σε Low Entry προβολείς, ενώ κάποιοι πλέον πιο σύγχρονοι έχουν βελτιωθεί αλλά δεν παύουν τα προβλήματα να παραμένουν καυτά.<o:p></o:p>
<o:p></o:p>
Η άλλη λύση, η πιο μοντέρνα, έχει σαν οδηγό της τη χρήση εξελιγμένου φωτοφράκτη και το μικρό περιορισμό/έλεγχο της ισχύς της λυχνίας. Οι κατασκευαστές σκέφτηκαν πονηρά και χωρίς να βάλουν το «ποπό» τους κάτω εφάρμοσαν την νεοελληνική κουλτούρα φραπέ. Αφού δεν μπορούσαν να βρουν μια καινοτομία να ελέγξουν το φως κατά τη γέννηση του ή κατά τη διάρκεια που εισέρχεται και εξέρχεται από τα panels, εφάρμοσαν τεχνική ελέγχου με φωτοφράκτη. Μάλιστα οι πιο εξελιγμένοι προβολείς χρησιμοποιούν αυτόματο έλεγχο ανάλογα με τη φωτεινότητα της σκηνής, όμως τα αποτελέσματα είναι συνήθως μέτρια αφού η ανταπόκριση δεν είναι ακαριαία, με άμεση συνέπεια τα μάτια μας να εντυπωσιάζονται στην αρχή αλλά να μην ξεγέλιουνται στο τέλος.
<o:p></o:p>
Και η απόδειξη του άνω ακούγεται στο θόρυβο που δημιούργησε ο νέος JVC <o:p></o:p>
Χωρίς ίριδες και δυνατές φωτεινότητες είναι ο μόνος μέχρι στιγμής που έκανε ένα ουσιαστικό βήμα προς την εικόνα που βλέπουν όλοι όσοι έχουν CRT και διερυγνύουν τα ιμάτια τους ότι το βάθος και η αντίθεση σε σχέση με τους ψηφιακούς προβολείς είναι μεγάλη. Ο JVC έχει βρει τον τρόπο να διαχειρίζεται την εσωτερική διασπάθιση της φωτεινότητας με τέτοιο τρόπο και σε τέτοιο βαθμό, που όπως διαβάσατε πιο πάνω στις ημιφωτισμένες και φωτεινές σκηνές έδινε μαθήματα στα CRT (εμένα τουλάχιστον με έκανε να ρυθμίζω ώρες μετά για τον φτάσω) πράγμα που δεν έχει ξανασυμβεί σε ψηφιακό.

Έχω ξαναζηλέψει φωτεινότητες, έχω ξαναζηλέψει χρώματα αλλά ότι έβλεπα κάτω από τα 70 IRE δεν είχαν σχέση με αυτά που είχα στην οθόνη μου. Ο JVC όμως ανέβασε τον πήχη αρκετά και μάλιστα με κάθετη βουτιά. Η εικόνα που δίνει από τα 40 και άνω είναι μακράν καλύτερη από ότι έχετε δει ποτέ σας. Θα σας έλεγα «από τα σκοτεινά και άνω», αλλά θα ήταν ψέμα για πολλούς. Ψέμα και για τον Γιώργο Μπαζίνα, τον Νίκο Αποστολίδη, τον Κώστα Πετρούλια, τον Γιάννη Βούλγαρη και τον Παναγιώτη Μελά που είναι τιμή μου που συμμετείχε στο θέμα ίσως ο παλαιότερος από τους συμμετέχοντες με CRT (όταν εγώ έπαιζα με τα Playmobil μου ακόμη, για να αποδίδουμε στον Καίσαρα ότι του ανήκει…)
<o:p></o:p>
Όσοι πάντως δεν έχετε δει 8άρη ή 9άρη in action σε σκοτεινές σκηνές, να γνωρίζετε ότι ο HD1 είναι ΜΑΚΡΑΝ ότι καλύτερο υπάρχει τη σήμερον και στα «μαύρα». Και ο λόγος για να επανέλθουμε, είναι ότι μπορεί και τα διαχειρίζεται εκπληκτικά. Δεν δίνει πέπλο που σας ανέφερα προηγουμένως, δίνει άριστη άνοδο της φωτεινότητας σε κάθε στάδιο της, εκπέμποντας ακριβώς ΟΣΟ φως χρειάζεται και ΟΠΟΥ απαιτείται, δημιουργώντας στις σκηνές μια άριστη αποτύπωση με εκπληκτικό δυναμισμό.<o:p></o:p>
<o:p></o:p>
Το φως του βέβαια δεν είναι υψηλό. Οι περισσότεροι «νομίζουν» ότι είναι υψηλό γιατί ίσως ως φυσικόν βλέπουν για πρώτη φορά τόσο αυξημένη αναλογία αντίθεσης που αν μη τι άλλο είναι εντυπωσιακή. Οι περισσότεροι θα καλυφθούν με ένα τέτοιο προβολέα μέχρι τις 106, βία <?xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" /><st1:metricconverter w:st="on" ProductID="110 ίντσες">110 ίντσες</st1:metricconverter> όπως ξανάγραψα, αλλά σε πραγματικά φωτεινές σκηνές όπως για παράδειγμα με χιόνια αλλά ΧΩΡΙΣ μαύρα «στοιχεία» που δημιουργούν contrast, σίγουρα θα έρθει στιγμή που θα αναπολήσουν το φως του προηγούμενου προβολέα τους. Η μεγάλη διαφορά του JVC με τον ανταγωνισμό είναι ότι μπορεί να μην είναι πολύ φωτεινός αλλά μοιάζει να είναι! Και εκεί που περίμεναν οι ανταγωνιστές του να βρουν την αχίλλειο πτέρνα του, βρίσκει οπαδούς που οι απόψεις τους είναι άκρως αντίθετες, παρουσιάζοντας τον HD1 τελικά ως φωτεινότερο πολλών άλλων.


Φωτεινότητα ρυθμισμένου προβολέα σε 92 ίντσες. Θέση λαμπας: Normal.


Φωτεινότητα αρύθμιστου προβολέα σε 92 ίντσες. Θέση λαμπας: High.
<o:p></o:p>
Εγώ απλά λέω «ζήτω», που έστω και αργά δημιουργήθηκε ένα μηχάνημα να δημιουργήσει πραγματική αντίθεση χωρίς να χρειάζεται λάμπα 1000 Watt και αυτομάτους φωτοφράκτες. <o:p></o:p>
«Ζήτω» γιατί επιτέλους κάποιοι ερευνητές κατάλαβαν ότι το μειονέκτημα της πραγματικά «μικρής» φωτεινότητα μπορεί να μετατραπεί σε μια απίστευτη ατομική βόμβα αναλογίας αντίθεσης που θα κρατάει σε όλη τη κλίμακα λειτουργίας του. <o:p></o:p>
Και αυτή η «ρημάδα» αντίθεση μπορεί να κάνει προβολείς με διπλάσια φωτεινότητα όπως ο H81, τελικά να βγουν «λίγοι» και «σκοτεινοί» μπροστά του.<o:p></o:p>
<o:p></o:p>
2 Β continued
<o:p></o:p>
<o:p></o:p>
<o:p></o:p>
 

Μηνύματα
4.543
Reaction score
3.085
Πληγές;

.....Και οσον αφορα τα crt γενικως......ας μην ανοιγουμε πληγες καλυτερα..
"Οι πληγές, αν δεν γιατρευτούν, κακοφορμίζουν", λέει ο σοφός λαός.

Να τις ανοίξουμε, λοιπόν για να τις γιατρέψουμε.

Αλλοιώς, θα κακοφορμίσουν και όσοι τις έχουν θα πάνε άκλαφτοι και αδιάβαστοι.
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
728
Αισθανομαι οπως τοτε που ημουν παιδι και διαβαζα το "Μπλεκ" η το "Ζαγκορ" και το επεισοδιο σταματουσε στο καλυτερο σημειο και επρεπε να περιμενω μια ολοκληρη εβδομαδα για να μαθω την συνεχεια.:crazy_1:

@#%^(&_*%:happy_8:
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.719
Μηνύματα
2.873.692
Members
37.938
Νεότερο μέλος
AntoKonto
Top