Βαγγέλης Λάμπρου
Επαγγελματίας
- Μηνύματα
- 1.695
- Reaction score
- 277
Πάμε One on One.
<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-comfficeffice" /><o></o>
Σε σκηνές με έντονο φως και χρωματική παλέτα , ο JVC μου άρεσε πιο πολύ. Είχε ένα κτύπημα στην οθόνη, ένα «ξεμπρόστιασμα», όχι το γνωστό 3D, αλλά ένα χρωματικό ξυράφισμα που έδινε μια ζωντάνια που έλειπε από τον Max. Αν και παίζανε και οι δύο με περίπου το ίδιο φως κοντά στα 40 Nits στις <?xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-comffice:smarttags" /><st1:metricconverter w:st="on" ProductID="92 ίντσες">92 ίντσες</st1:metricconverter>, ο JVC τραβούσε περισσότερο τη προσοχή με την ομοιομορφία της φωτεινότητας που ο CRT μου έχανε κατά κράτος. Από άκρη σε άκρη ο HD1 είχε λαμπρότητα και ένταση, σε αντίθεση με το Max που το φως στις άκρες έπεφτε σημαντικά. Στο κέντρο ο CRT είχε μια ανεπανάληπτη φυσικότητα αλλά η ομοιογένεια του HD1 του την έστελνε περίπατο. Τα χρώματα ήταν υπέρ του CRT. Πιο φυσικά και ξεκάθαρα, καταλάβαινες άνετα τι είναι τι. Η χρωματική εντονότητα που είχε ο JVC δεν με πείραζε όσο τον έβλεπα μόνος του αλλά σε σύγκριση καταλάβαινες αμέσως τι χρώμα θα έπρεπε να λάβεις. Φυσικά μιλάω για μικρές διαφορές βεβαίως αλλά μη αμελητέες, Πιστεύω ότι με Xenon το μηχάνημα θα ξέσκιζε….όπως και ο Ruby…εγώ στη κυριολεξία θα άλλαζα τα χρώματα του Barco μου, με τα δικά του….!!!!<o></o>
<o> </o>
Σε μεσαίες φωτεινότητας σκηνές, τα πράγματα ισοσταθμίστηκαν. Ο JVC δεν έκανε πλέον τα μάτια μου να ανατρέχουν πάνω του, όμως δεν έχασε τίποτα από το χτύπημα και τη παλέτα του. Οι διαφορές όμως άρχισαν να μικραίνουν αφού η ομοιογένεια του CRT δεν έπεφτε τόσο έντονα όσο πριν και τα περιθώρια στένευαν για τον φερέλπι νέο. Τα χρώματα ήρθαν σε μεγαλύτερη ισορροπία στον HD1 αφού το φως είχε χάσει τη δύναμη του και δεν μου έβγαζαν τα μάτια αλλά η καθοδική λυχνία και πάλι έδινε μαθήματα φυσικότητας. Πάντως οι διαφορές στα χρώματα είχαν καταλαγιάσει πολύ σε σχέση με πριν.<o></o>
<o> </o>
Στα σκοτεινά ήρθε το τέλος. Πιστέψτε το ή όχι, οι διαφορές ήταν αρκετά για να μη πω πολύ μεγάλες. Αφήστε τα χρώματα στα χαμηλά. Ας επικεντρωθούμε στο μαύρο. Ποιο μαύρο; Αφήστε το καλύτερα. Μπορεί ο JVC να είναι ότι σκοτεινότερο κυκλοφορεί αλλά το πανί δεν ψεύδεται. Με greyscale patterns IRE 0-5 που έχει το Crystalio ο CRT δεν ήταν ένα σκαλί μπροστά αλλά μια σκάλα μόνος του. Να σας πω την αλήθεια δεν το πίστευα, για αυτό και φώναξα το έτερον ήμισυ να παρευρεθεί ώστε να επιβεβαιώσει και να πιστοποιήσει τα ευρήματα. Παιδιά, υπάρχει μέλλον ακόμη. Ο JVC βγάζει τρομερά μαύρα αλλά για ψηφιακό… period.<o></o>
Για να δω μάλιστα τι αντίκτυπο θα είχε και στην εικόνα, έβαλα με το MediaBox το αγαπημένο HD της γυναίκας μου Tomb raider ΙΙ στη σκηνή της Σαντορίνης όπου μετά το γάμο γίνεται ο σεισμός. Μόλις σπάνε τα ποτήρια και φεύγουν τα όργανα…. η σκηνή μεταφέρεται στο βυθό. Ενώ λοιπόν ο Max έδειχνε ένα κανονικότατο βυθό στο travelling που κάνει η κάμερα με σπασμένους κίονες, βράχους κλπ, πριν φτάσει η κάμερα στο υποβρύχιο ο JVC ίσα-ίσα που πρόβαλε μόνο ότι πιο φωτεινό έμπαινε στη σκηνή, για παράδειγμα κάτι πέτρες που πέφτανε στη θάλασσα και κάτι άσπρες κολώνες. Πραγματικά μεγάλες διαφορές! Όσοι μάλιστα δεν με «πιστεύουν» ή αδυνατούν να με πιστέψουν, είμαι στη πλήρη και αποκλειστική διάθεση τους.<o></o>
<o> </o>
<o></o>
Τι θα ήθελα λοιπόν;
<o></o>
Έναν JVC στα φωτεινά, τον CineMax μου στα σκοτεινά και ένα Ruby για το χρώμα. Παρακαλώ τυλίξτε μου ένα!<?xml:namespace prefix = v ns = "urn:schemas-microsoft-com:vml" /><v:shapetype id=_x0000_t75 stroked="f" filled="f" path="m@4@5l@4@11@9@11@9@5xe" oreferrelative="t" o:spt="75" coordsize="21600,21600"> <v:stroke joinstyle="miter"></v:stroke><v:formulas><v:f eqn="if lineDrawn pixelLineWidth 0"></v:f><v:f eqn="sum @0 1 0"></v:f><v:f eqn="sum 0 0 @1"></v:f><v:f eqn="prod @2 1 2"></v:f><v:f eqn="prod @3 21600 pixelWidth"></v:f><v:f eqn="prod @3 21600 pixelHeight"></v:f><v:f eqn="sum @0 0 1"></v:f><v:f eqn="prod @6 1 2"></v:f><v:f eqn="prod @7 21600 pixelWidth"></v:f><v:f eqn="sum @8 21600 0"></v:f><v:f eqn="prod @7 21600 pixelHeight"></v:f><v:f eqn="sum @10 21600 0"></v:f></v:formulas><vath o:connecttype="rect" gradientshapeok="t" o:extrusionok="f"></vath><o:lock aspectratio="t" v:ext="edit"></o:lock></v:shapetype><v:shape id=_x0000_i1025 style="WIDTH: 11.25pt; HEIGHT: 11.25pt" alt="" type="#_x0000_t75"><v:imagedata o:href="http://www.websmileys.com/sm/happy/059.gif" src="file:///C:\DOCUME~1\Georgis\LOCALS~1\Temp\msohtml1\01\clip_image001.gif"></v:imagedata></v:shape><o></o>
<o> </o>
Όπως και να έχει πάντως o JVC είναι ότι καλύτερο μπορείτε να αγοράσετε σήμερα, ανεξαρτήτως χρημάτων για οθόνες έως <st1:metricconverter w:st="on" ProductID="106 ίντσες">106 ίντσες</st1:metricconverter>, άντε 110 βία με αισθητή παραχώρηση στη φωτεινότητα. Από εκεί και πάνω αλλάζουν τα πράγματα και θα πρέπει να εξεταστούν άλλες επιλογές.<o></o>
<o> </o>
<o> </o>
<o></o>
2 Β continued<o></o>
<o> </o>
<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-comfficeffice" /><o></o>
Σε σκηνές με έντονο φως και χρωματική παλέτα , ο JVC μου άρεσε πιο πολύ. Είχε ένα κτύπημα στην οθόνη, ένα «ξεμπρόστιασμα», όχι το γνωστό 3D, αλλά ένα χρωματικό ξυράφισμα που έδινε μια ζωντάνια που έλειπε από τον Max. Αν και παίζανε και οι δύο με περίπου το ίδιο φως κοντά στα 40 Nits στις <?xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-comffice:smarttags" /><st1:metricconverter w:st="on" ProductID="92 ίντσες">92 ίντσες</st1:metricconverter>, ο JVC τραβούσε περισσότερο τη προσοχή με την ομοιομορφία της φωτεινότητας που ο CRT μου έχανε κατά κράτος. Από άκρη σε άκρη ο HD1 είχε λαμπρότητα και ένταση, σε αντίθεση με το Max που το φως στις άκρες έπεφτε σημαντικά. Στο κέντρο ο CRT είχε μια ανεπανάληπτη φυσικότητα αλλά η ομοιογένεια του HD1 του την έστελνε περίπατο. Τα χρώματα ήταν υπέρ του CRT. Πιο φυσικά και ξεκάθαρα, καταλάβαινες άνετα τι είναι τι. Η χρωματική εντονότητα που είχε ο JVC δεν με πείραζε όσο τον έβλεπα μόνος του αλλά σε σύγκριση καταλάβαινες αμέσως τι χρώμα θα έπρεπε να λάβεις. Φυσικά μιλάω για μικρές διαφορές βεβαίως αλλά μη αμελητέες, Πιστεύω ότι με Xenon το μηχάνημα θα ξέσκιζε….όπως και ο Ruby…εγώ στη κυριολεξία θα άλλαζα τα χρώματα του Barco μου, με τα δικά του….!!!!<o></o>
<o> </o>
Σε μεσαίες φωτεινότητας σκηνές, τα πράγματα ισοσταθμίστηκαν. Ο JVC δεν έκανε πλέον τα μάτια μου να ανατρέχουν πάνω του, όμως δεν έχασε τίποτα από το χτύπημα και τη παλέτα του. Οι διαφορές όμως άρχισαν να μικραίνουν αφού η ομοιογένεια του CRT δεν έπεφτε τόσο έντονα όσο πριν και τα περιθώρια στένευαν για τον φερέλπι νέο. Τα χρώματα ήρθαν σε μεγαλύτερη ισορροπία στον HD1 αφού το φως είχε χάσει τη δύναμη του και δεν μου έβγαζαν τα μάτια αλλά η καθοδική λυχνία και πάλι έδινε μαθήματα φυσικότητας. Πάντως οι διαφορές στα χρώματα είχαν καταλαγιάσει πολύ σε σχέση με πριν.<o></o>
<o> </o>
Στα σκοτεινά ήρθε το τέλος. Πιστέψτε το ή όχι, οι διαφορές ήταν αρκετά για να μη πω πολύ μεγάλες. Αφήστε τα χρώματα στα χαμηλά. Ας επικεντρωθούμε στο μαύρο. Ποιο μαύρο; Αφήστε το καλύτερα. Μπορεί ο JVC να είναι ότι σκοτεινότερο κυκλοφορεί αλλά το πανί δεν ψεύδεται. Με greyscale patterns IRE 0-5 που έχει το Crystalio ο CRT δεν ήταν ένα σκαλί μπροστά αλλά μια σκάλα μόνος του. Να σας πω την αλήθεια δεν το πίστευα, για αυτό και φώναξα το έτερον ήμισυ να παρευρεθεί ώστε να επιβεβαιώσει και να πιστοποιήσει τα ευρήματα. Παιδιά, υπάρχει μέλλον ακόμη. Ο JVC βγάζει τρομερά μαύρα αλλά για ψηφιακό… period.<o></o>
Για να δω μάλιστα τι αντίκτυπο θα είχε και στην εικόνα, έβαλα με το MediaBox το αγαπημένο HD της γυναίκας μου Tomb raider ΙΙ στη σκηνή της Σαντορίνης όπου μετά το γάμο γίνεται ο σεισμός. Μόλις σπάνε τα ποτήρια και φεύγουν τα όργανα…. η σκηνή μεταφέρεται στο βυθό. Ενώ λοιπόν ο Max έδειχνε ένα κανονικότατο βυθό στο travelling που κάνει η κάμερα με σπασμένους κίονες, βράχους κλπ, πριν φτάσει η κάμερα στο υποβρύχιο ο JVC ίσα-ίσα που πρόβαλε μόνο ότι πιο φωτεινό έμπαινε στη σκηνή, για παράδειγμα κάτι πέτρες που πέφτανε στη θάλασσα και κάτι άσπρες κολώνες. Πραγματικά μεγάλες διαφορές! Όσοι μάλιστα δεν με «πιστεύουν» ή αδυνατούν να με πιστέψουν, είμαι στη πλήρη και αποκλειστική διάθεση τους.<o></o>
<o> </o>
<o></o>
Τι θα ήθελα λοιπόν;
<o></o>
Έναν JVC στα φωτεινά, τον CineMax μου στα σκοτεινά και ένα Ruby για το χρώμα. Παρακαλώ τυλίξτε μου ένα!<?xml:namespace prefix = v ns = "urn:schemas-microsoft-com:vml" /><v:shapetype id=_x0000_t75 stroked="f" filled="f" path="m@4@5l@4@11@9@11@9@5xe" oreferrelative="t" o:spt="75" coordsize="21600,21600"> <v:stroke joinstyle="miter"></v:stroke><v:formulas><v:f eqn="if lineDrawn pixelLineWidth 0"></v:f><v:f eqn="sum @0 1 0"></v:f><v:f eqn="sum 0 0 @1"></v:f><v:f eqn="prod @2 1 2"></v:f><v:f eqn="prod @3 21600 pixelWidth"></v:f><v:f eqn="prod @3 21600 pixelHeight"></v:f><v:f eqn="sum @0 0 1"></v:f><v:f eqn="prod @6 1 2"></v:f><v:f eqn="prod @7 21600 pixelWidth"></v:f><v:f eqn="sum @8 21600 0"></v:f><v:f eqn="prod @7 21600 pixelHeight"></v:f><v:f eqn="sum @10 21600 0"></v:f></v:formulas><vath o:connecttype="rect" gradientshapeok="t" o:extrusionok="f"></vath><o:lock aspectratio="t" v:ext="edit"></o:lock></v:shapetype><v:shape id=_x0000_i1025 style="WIDTH: 11.25pt; HEIGHT: 11.25pt" alt="" type="#_x0000_t75"><v:imagedata o:href="http://www.websmileys.com/sm/happy/059.gif" src="file:///C:\DOCUME~1\Georgis\LOCALS~1\Temp\msohtml1\01\clip_image001.gif"></v:imagedata></v:shape><o></o>
<o> </o>
Όπως και να έχει πάντως o JVC είναι ότι καλύτερο μπορείτε να αγοράσετε σήμερα, ανεξαρτήτως χρημάτων για οθόνες έως <st1:metricconverter w:st="on" ProductID="106 ίντσες">106 ίντσες</st1:metricconverter>, άντε 110 βία με αισθητή παραχώρηση στη φωτεινότητα. Από εκεί και πάνω αλλάζουν τα πράγματα και θα πρέπει να εξεταστούν άλλες επιλογές.<o></o>
<o> </o>
<o> </o>
<o></o>
2 Β continued<o></o>
<o> </o>