Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

Μηνύματα
1.208
Reaction score
59
Αυτό που αρχικά είπα, είναι ότι όσο πιο χαμηλές συχνότητες θέλουμε να αναπαράγουμε και σε μεγαλύτερη ένταση (πολλά dB), τόσο περισσότερη (πολύ περισσότερη) μάζα αέρα θα πρέπει να μετακινήσουμε, χωρίς όμως αυτή η μετακίνηση να ακυρώνεται πχ από τη δίλοβη ή δίπολη λειτουργία.
Δεν τόξερα ότι τα δίπολα ηχεία λειτουργούν ακυρωτικά και μάλλον τα μπάσα που και ακούω και μετρώ τα φαντάζομαι!!!!!!!!!!!!!

Δεν τόξερα ότι το ΔΝΤ θα μας κάνει ανθρώπους!!
Έπρεπε να μας το πεις ενωρίτερα. Δυστυχώς έκανα το λάθος και ψήφισα σούπερ-αντι-ΔΝΤ και αισθάνομαι τύψεις γιατί έτσι έχω συμβάλει στο να παραμείνουμε γαϊδούρια. Και έχω και παιδιά....
Αλλά το τραγικότερο είναι ότι ήμουν υποψήφιος και υπέρψηφίστηκα, χωρίς να ζητήσω ψήφο από κανένα!!! Τελικά δεν θα γίνουμε άνθρωποι, ειδικά εγώ που παραμένω αδιόρθωτος. Λ.Σ.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Re: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

Αλλά το τραγικότερο είναι ότι ήμουν υποψήφιος και υπέρψηφίστηκα, χωρίς να ζητήσω ψήφο από κανένα!!!
Θερμά συγχαρητήρια!


:446:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.884
Reaction score
144.929
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

βαρέθηκα, δε τον συνεχίζω το "διάλογο" με τον acoustics. θα με κάνει να κρατάω τη μύτη μου μέχρι να γίνω μπλε και πάλι δε θα λέει τίποτα το ουσιαστικό επί του θέματος.:137:

Αυτό που ισχύει περί του θέματος, το ανέφερε σαφέστατα ο RD στο παρακάτω κείμενο:

Πολλές φορές διαβάζουμε τους διάφορους άσχετους λυμεώνες της αναπαραγωγής του ήχου να παραληρούν για "αργό" ή "γρήγορο" μπάσσο, βαθύ, πλαδαρό, σφιχτό, γεμιστό, πλακί, με μακαρόνια ή με σως Μαδέρα.

Φυσικά τους διαφεύγει η ουσία και η ουσία είναι η Φυσική. Το "γρήγορο" μπάσσο των δίπολων ηχείων δεν είναι αποτέλεσμα μαγείας, αλλά αναπόφευκτη συνέπεια της αρχής λειτουργίας τους, διά της οποίας συζεύγνυνται με το φορτίο του αέρα προσδίδοντας του ταχύτητα και όχι πίεση - οι όροι στα Αγγλικά είναι velocity coupling και pressure coupling. Αντίστοιχα τα μονόπολα είναι pressure couplers. Για το λόγο αυτό τα μονόπολα συζεύγνυνται καλύτερα με τους ρυθμούς του χώρου σε σημεία που είναι κοιλίες πίεσης (pressure antinodes) και κόμβοι ταχύτητας (π.χ. γωνίες), ενώ τα δίπολα σε σημεία που είναι κοιλίες ταχύτητας (velocity antinodes) και κόμβοι πίεσης (pressure nodes). Είναι προφανές ότι σε επαφή με την επιφάνεια ενός τοίχου η ταχύτητα αναγκαστικά μηδενίζεται και συνεπώς στο σημείο αυτό ένα στάσιμο κύμα ταχύτητας οφείλει να έχει κόμβο (node), ενώ ένα στάσιμο πίεσης έχει κοιλία (antinode). Tα κύματα αυτά έχουν πάντα διαφορά φάσεως π/2.

Ανάλογα με την αρχή λειτουργίας του, ένα δίπολο σε επαφή με ένα boundary εμφανίζει εκτεταμένη ακύρωση της ακτινοβολίας του στα μπάσσα με δύο μηχανισμούς: τα δίπολα με γούφερ εμφανίζουν τυπική ακύρωση λόγω καταστρεπτικής συμβολής της πίσω με την μπροστά ακτινοβολία. Τα δίπολα μεμβράνης, επειδή συζεύγνυνται με τον αέρα καθ' όλη τους την (μεγάλη) επιφάνεια, "βλέπουν" το φορτίο τους να απειρίζεται (τροπόν τινα) στις αντίστοιχες χαμηλές συχνότητες και έτσι προοδευτικά παύουν να ακτινοβολούν.

Πολλοί προβληματίζονται γιατί τα δίπολα αδυνατούν να δώσουν την αίσθηση του μπάσσου, την γνωστή "γροθιά στην κοιλιά" (στο συκώτι, για να ακριβολογούμε). Ο λόγος είναι απλός και ποικίλλει ανάλογα με τον τρόπο παραγωγής ήχου από το κάθε όργανο. Υπάρχουν όργανα που παράγουν βαθύ μπάσο χωρίς να αυξάνουν την επικρατούσα πίεση του αέρα στο χώρο. Τέτοια είναι το τσέλλο, το κοντραμπάσσο (arco ή pizzicato, αδιάφορο), το πιάνο και το DI (direct-injected) ηλεκτρικό μπάσσο. Αυτά τα όργανα μπορούν να αποδοθούν ολόσωστα από ένα δίπολο.

Υπάρχουν επίσης όργανα που δημιουργούν μία προσωρινή υπερπίεση στο χώρο όπου παίζουν. Τέτοια είναι τα πνευστά (τούμπα, κόντρα-φαγκότο, κοντρα-τρομπόνι), τα τύμπανα και το ηλεκτρικό μπάσσο που παίζεται μέσω ενισχυτή και μεγαφώνου. Στις περιπτώσεις αυτές η υπερπίεση δημιουργείται από τον μουσικό (π.χ. με τα πνευμόνια) ή ηλεκτρικά. Είναι φύσει αδύνατον για ένα δίπολο να αναπαραγάγει αυτή την προσωρινή υπερπίεση, που είναι συστατικό του ήχου αυτών των οργάνων. Όποιος ελπίζει να το πετύχει με κάποιον τρόπο, πλανάται πλάνην οικτράν.

τώρα έρχεται ο acoustics να μας πει: <<Δεν υπάρχουν ρε παιδιά .... "μπάσα πίεσης"! Τι σόι ορολογία είναι αυτή που χρησιμοποιείτε εδώ μέσα? Έλεος πια!>>:140:

τι να κάνουμε, δε καταλαβαίνει προφανώς τι σημαίνει velocity coupling και pressure coupling, δε καταλαβαίνει τους κόμβους και τις κοιλίες, δε θέλει να τα καταλάβει, δε τα χωράει το κεφάλι του, δε ξέρω, πρόβλημά του, βαρέθηκα.

όσα αναφέρει (ερειστικότατα) ο acoustics στην προσπάθειά του να καταρρίψει την παραπάνω θεωρία, είναι λάθη, όπως κι αυτό: <<Ένα κλειστό sub που δεν έχει τρύπα που να σου θυμίζει .... σαξόφωνο ή τούμπα, πως γίνεται να βγάζει πειστικότερο μπάσο από το επίπεδο δίπολο? (σύμφωνα με τη θεωρία σου πάντα)>>, καθώς προφανώς του διαφεύγει ο τρόπος λειτουργίας του κλειστού σαμπ, που φυσικά είναι της κατηγορίας pressure coupling, το κλειστό σαμπ αποτελεί μονόπολο pressure coupler, μπορεί κάλλιστα να προκαλέσει στιγμιαία υπερπίεση στο χώρο ακροάσεων. Δεν πιστεύω ειλικρινά ότι ο acoustics δε μπορεί να κατανοήσει τα παραπάνω, δε τον έχω για άτομο τόσο χαμηλού IQ... κάτι άλλο παίζει, και βαριέμαι να το ανακαλύψω, κι ούτε θέλω, καθώς ποσώς με απασχολεί.

Επίσης, η παρακάτω "θέση" του acoustics <<Δεν κατάλαβα από που προκύπτει ότι το πάνελ βγάζει εκτεταμένες χαμηλές.>> είναι άλλο ένα πολύ μεγάλο λάθος του, και προφανώς δε ξέρει ποιά μπορεί να είναι η απόκριση συχνότητας ενός μεγάλου πάνελ, δεν έχει καμιά απολύτως σοβαρή εμπειρία με πάνελ, έχει τεράστια κενά γνώσεων επί του θέματος, τα οποία προσπαθεί να καλύψει με ...άρες μάρες κουκουνάρες.:143:


η άποψή μου συνολικά είναι γνωστή, την ανέφερα εδώ κι εδώ, όπως επίσης ανέφερα πως δεν ειναι δικής μου "προέλευσης", προέρχονται από γραπτά του RDohrty και του Βασίλη Τσαντουλή, με καλύπτουν πλήρως, τα κατανοώ πλήρως, συμφωνώ απολύτως με αυτούς, τα έχω όλα ξεκάθαρα μέσα μου. Για μένα το θέμα έχει κλείσει εδώ και μπόλικα χρόνια. Δε θα επανέλθω, τον π@π@ του κάτω να βαράει ο acoustics, ινάφ ιζ ινάφ. :138:
 

skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.677
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

Προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός?

Το καλύτερο χαμηλό το βγάζουν αυταί αι κατασκευαί...







:116:
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
πάντως μεταξύ μας ίαρ νομίζω οτι κάτι έχεις μπερδέψει με τις ταχύτητες και τις πιέσεις.

αλλα δέν βαριέσαι...και τί έγινε?:138:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.884
Reaction score
144.929
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

Προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός?

Το καλύτερο χαμηλό το βγάζουν αυταί αι κατασκευαί...
δεν υπάρχει κανένα "μίσος", κι ούτε "αλληλοσπαραγμός", σιγά τα ωά..


όσο για το καλύτερο χαμηλό, να μου επιτρέψεις να αμφιβάλλω για την πρότασή σου.

ΙΜΗΟ το καλύτερο χαμηλό το βγάζουν τα πολύ μεγάλα πάνελ.

Έπονται οι συστοιχίες, τα γνωστά αρέις, που είναι κ πιο βολικά και πιο φτηνά από ένα μεγάλο πάνελ χαμηλών.

τέλος, καταϊδρωμένες, έρχονται οι κόρνες.

αυτή είναι τουλάχστον η προσωπική μου εκτίμηση.:126:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

RD: "Πολλές φορές διαβάζουμε τους διάφορους άσχετους λυμεώνες της αναπαραγωγής του ήχου να παραληρούν για "αργό" ή "γρήγορο" μπάσσο, βαθύ, πλαδαρό, σφιχτό, γεμιστό, πλακί, με μακαρόνια ή με σως Μαδέρα."


Μήπως αν αντί: "μαθητευόμενος ημίθεος" το: "διάφορος άσχετος λυμεών"...


:111:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.884
Reaction score
144.929
Απάντηση: Re: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

πάντως μεταξύ μας ίαρ νομίζω οτι κάτι έχεις μπερδέψει με τις ταχύτητες και τις πιέσεις.

αλλα δέν βαριέσαι...και τί έγινε?:138:
άσε με εμένα, ούτε ρώτησα κάτι ούτε ζήτησα καμιά βοήθεια. αν όμως έχεις να διορθώσεις κάτι στα γραπτά του RD και του Τσαντουλή, παρακαλώ.:126:
 


skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.677
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

δεν υπάρχει κανένα "μίσος", κι ούτε "αλληλοσπαραγμός", σιγά τα ωά..
όσο για το καλύτερο χαμηλό, να μου επιτρέψεις να αμφιβάλλω για την πρότασή σου.
ΙΜΗΟ το καλύτερο χαμηλό το βγάζουν τα πολύ μεγάλα πάνελ.
Έπονται οι συστοιχίες, τα γνωστά αρέις, που είναι κ πιο βολικά και πιο φτηνά από ένα μεγάλο πάνελ χαμηλών.
τέλος, καταϊδρωμένες, έρχονται οι κόρνες.
αυτή είναι τουλάχστον η προσωπική μου εκτίμηση.:126:
Εχω κάτι τετχιο. Σε κάνει? :142::143:

 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.112
Μηνύματα
3.042.669
Members
38.535
Νεότερο μέλος
Manosahead
Top