ΠΟΙΟΝ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΚΑΛΟ ΛΑΜΠΑΤΟ ΠΡΟ???

Μηνύματα
483
Reaction score
0
Αγαπητοί φίλοι θα ήθελα τις προτάσεις σας για ένα ΚΑΛΟ προενισχυτή λάμπας στην κατηγορία τιμής έως 2000 ευρώ (street price)...

Οι δικές μου πρώτες επιλογες περιλαμβάνουν:

KORATO KVP-20
Primaluna Prologue 3
Cary SLP-308

Με την ευκαιρία της επερχόμενης έκθεσης HI-END θα ήθελα τις απόψεις σας ώστε να ακούσω και τα ανάλογα μηχανάκια...

Φυσικά υπάρχει πάντα η σκέψη για used μηχάνημα, οπότε αν κάποιος έχει άποψη και σε κάτι καλό από το παρελθόν, ας το αναφέρει...
 

Μηνύματα
8.248
Reaction score
3.497
Λευτέρη, τι περιμένεις να σου κάνει ο λαμπάτος προενισχυτής ?
Τον ψηφιακό τελικό της TACT που έχεις με τι τον οδηγείς τώρα ?

Οι λαμπάτοι προενισχυτές είναι περίεργα κατασκευάσματα. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να συνδιάσεις τον τελικό σου με έναν pre και να μην πάρεις αυτό που σου αρέσει.  Ακόμα και τον ακριβώτερο pre του κόσμου να πάρεις δεν είμαι σίγουρος ότι θα σου ταιριάξει απόλυτα με τον TACT και τα γούστα σου.

Ορισμένοι πιστεύουν ότι οι λάμπάτοι pre ακούγονται πιο ξεκούραστα, μαλακά και μουσικά.
Αυτό είναι ένας μεγάλος μύθος. Εχω ακούσει λαμπάτους προ που τσιρίζουν σαν τρανσίστορ τσέπης. Εχω ακούσει προ με τελεστικούς 4ης γενιάς που ακούγονται καταπληκτικά, ουδέτερα και μουσικά χωρίς να κουράζουν.

Πρώτα δοκιμάζεις μετά αγοραζεις.  Προσοχή στην παγίδα του επώνυμου.  Ποτέ μην είσαι σίγουρος αν δεν τον έχεις ακούσει στο σύστημά σου.

Ψάξε να βρεις τι ταιριάζει με τον τελικό σου της TACT.
 

Μηνύματα
483
Reaction score
0
Αυτή τη στιγμή έχω έναν 501 της Meridian

Η αλήθεια είναι πως δεν ψάχνω κάτι στο ηχόχρωμα, είμαι ήδη ευχαριστημένος...άλλο όμως το μεταμοντέρνο design της meridian και άλλο ο 308 της CARY με τα πανέμορφα VUmeters με το μπλέ background...

Και ναι, θα άλλαζα προ μόνο και μόνο για το design!
 



Μηνύματα
1.527
Reaction score
1.380
Το matching προ με τελικο ειναι μεγαλη ιστορια. Εκτος οτι πρεπει να ταιριαζουν τα τεχνικα χαρακτηριστικα τους, πρεπει να σε ικανοποιησει το αποτελεσμα με τον ηχο του. Εμενα στο συστημα μου, που ειναι πολυ αποκαλυπτικο, ο μοναδικος λαμπατος που δοκιμασα (ΕΑR) δεν μου καθισε απο πλευρας χροιων. Τα εκανε ολα πλαδαρα (ειδικα το πικαπ) και καπως πιο σκοτεινα. Θα ηθελα να δοκιμασω και αλλους γιατι η λαμπα παντα με εξιταρει, αλλα χωρις δοκιμη δεν θα αγοραζα ποτε.

Αυτο που μου 'χει "κατσει" εδω και καιρο, ειναι να βρω μια ιδιοκατασκευη με τη 6Η30 λαμπα, γιατι θεωρειται η πιο διαφανη λαμπα. Δυστυχως οι Audio Research & B.A.T. που χρησιμοποιουν τη συγκεκριμενη λαμπα εχουν απαγορευτικες τιμες...

Θα ελεγα να περιμενεις τον καινουργιο Τσακιριδη, παντα "τρελο" value for money.
Ετσι για να προτεινω καποιον...θα προτεινα τον Shrimp τον οποιο οσες φορες εχω ακουσει, τον εχω με αγνωστα σε μενα μηχανηματα, αλλα παντα υπαρχει ενας ισορροπημενος ηχος. Aυτο που υποστηριζει η εταιρια ειναι οτι θα οδηγησει οποιοδηποτε τελικο. Δυστυχως δεν εχει remote (απαραιτητο για μενα) αλλα μου αρεσει το design...http://www.manleylabs.com/containerpages/shrimp.html
 

Μηνύματα
8.248
Reaction score
3.497
Η πιο αναλυτική λάμπα είναι ο τελεστικός OPA604 της BB (TI).   Τον τοποθετείς μέσα σε έναν πανέμορφο λαμπάτο προ, κάνεις bypass τις λάμπες, αφαιρείς την ασφάλεια από την υψηλή τάση τροφοδοσίας, αφήνεις όμως την τάση στα νήματα για να φωτίζουν οι λυχνίες το βράδι και απολαμβάνεις έναν πολύ δυναμικό και αναλυτικό ήχο.
Ετσι έχεις και τα δύο. Και υψηλή ρετρό αισθητική και πολύ καλό ήχο.

Δεν κάνω πλάκα. Την έχω πατήσει έτσι με φίλο που το είχε κάνει με αυτό τον τρόπο και λέγαμε μετά πόσο τέλεια ακουγόντουσαν  οι λάμπες του.

Λευτέρη, πάντως στο σπίτι μου που ήρθες για ακρόαση, άκουσες λάμπες και όχι τελεστικούς.
 


Μηνύματα
483
Reaction score
0
Θα πρέπει να τον δοκιμάσω τον προ σου στο συστημά μου...μόνο ακούγωντας σε γνωστό setup θα βγεί άκρη.
Να κανονίζουμε σιγά-σιγά...

Όσο για τον Shrimp ακούω καλές κριτικές παντού είναι η αλήθεια!
Για τον Cary τι γνώμη έχετε???

Για ρίξτε και μια ματιά εδώ να το κουβεντιάσουμε...
http://www.caryaudio.com/products/audio/slp308.shtml
 

Μηνύματα
483
Reaction score
0
Επίσης ψάχνοντας το θέμα στο δίκτυο βρήκα μια καταπληκτική απάντηση για το ερώτημα σου g.kar (γιατί λαμπάτη προενίσχυση).
Το κείμενο είναι από το review του Manley Shrimp από το Home theater and High Fidelity...

..."To be truthful, from a technology standpoint, there is not much of a reason to use tubes anymore, except maybe to listen to music during an ElectroMagnetic Pulse (EMP) caused by a nuclear explosion (tubes are not susceptible to an EMP like solid state devices). So, why do many audiophiles still buy tube gear? It sounds great! Keep in mind that transistors were initially designed for computer switching, not audio (bipolar devices were for audio, while FETs were for switching). Tubes on the other hand, were designed entirely for music."

Συμφωνείτε???
 

Μηνύματα
183
Reaction score
0
Θα γίνει φαίνεται συνήθεια, αλλά θα διαφωνήσω κάθετα όσο αφορά τον Shrimp είναι εντελώς απάραδεκτο μηχάνημα με έντονους χρωματισμούς, ψευτίζει τον ήχο και προσπαθεί να επέμβει και να αλλάξει το ηχογραφημένο υλικό. Χρωστά την φήμη του μόνο σε ριβιού που έχει γίνει στην Ελλάδα, αντίθετα αυτή η εταιρεία έχει επιτυχίες με τον ολοκληρωμένο Stingray , πολύ καλός πράγματι και τα τους μεγάλους προ-phono Steelhead.

Όσο για επιλογή "τύπου" λάμπας σε προενισχυτή, προσωπικά δίνω το προβάδισμα στην 6SN7 (ή The ECC32 is a clear predecessor of the ECC82 instrumentation double triode. In octal terms the later and smaller 6SN7GT and its valiants were better known, but were equally designed for the same range of activities) που από τους περισσότερους θεωρείται η πιο ισορροπημένη και μουσική λυχνία για προενισχυτές και μάλιστα και NOS.

Λίγη "τροφή" για διάβασμα:

http://www.tubeseller.com/6sn7info.html

Λευτέρη--Η απάντηση είναι για το θέμα----
Πάντως δεν είναι εύκολη υπόθεση το ματσάρισμα που σκέφτεσαι δοκίμασε τα υποψήφια που έχεις σκεφτεί, νομίζω ότι τουλάχιστον 2/3 από αυτά οι αντιπρόσωποι μπορούν να στα δοκιμάσουν.
 

Μηνύματα
183
Reaction score
0
και με το θέμα που ρωτάς αν συμφωνούμε, η απάντηση είναι ότι αυτός που το γράφει, ασ'το καλύτερα, οι περισσότερες λυχνίες όταν σχεδιάστηκαν δεν ήταν για μουσικούς σκοπούς, νομίζω ότι ελάχιστες (μετρημένες σε 2-3 δάχτυλα) ήταν εξ'αρχής κατασκευασμένες και προορισμένες μόνο για μουσική.
 

Μηνύματα
483
Reaction score
0
Σ' ευχαριστώ πολύ,

αυτό είναι και το ζητούμενο, να ανταλάσσουμε απόψεις και να επωφελούμαστε από την εμπειρία των άλλων ώστε να κάνουμε σωστές αγορές, "Χωρίς Δάκρυα" ;-)

Εννοείται ότι πρώτα θ' ακούσω και μετά θ' αποφασίσω...
 

Μηνύματα
8.248
Reaction score
3.497
Διαφωνώ καθετα με την άποψη ότι αν κάτι δεν έχει σχεδιαστεί εξ αρχής για μία συγκεκριμένη εφαρμογή δεν έχει δυνατότητα να δώσει άριστα αποτελέσματα και σε κάποια άλλη εφαρμογή.
Απεναντίας θα έλεγα ότι οι μεγαλύτερες ανακαλήψεις στον κόσμο έγιναν τυχαία όταν κάποιοι στα εργαστήρια προσπαθούσαν να ανακαλύψουν κάτι διαφορετικό.

Οι λάμπες εμένα μου αρέσουν όλες, απλά είναι διαφορετικές μεταξύ τους.

Παραδείγματα ακολουθούν.

1. Η φύση ποτέ δεν σκέφτηκε ότι μία πρωτόγονη γυναίκα θα μπορούσε ποτέ να εξελιχτεί σαν τη γυναίκα που φαίνεται στο βιντεάκι που σας επισυνάπτω. Δεν σχεδιάστηκε ποτέ αυτή η γυναίκα για να κάνει αυτό που κάνει τόσο καλά. Και όμως το κάνει τέλεια αλλά για τη φύση είναι μια άσκοπη κίνηση.

2. Οι λάμπες ποτέ δεν σχεδιάστηκαν για να μπουν στα ενισχυτικά της LAMM, όμως όταν τοποθετηθούν επάνω σε αυτά ..... την συνέχεια την γνωρίζετε καλά ή μάλλον την έχετε ακούσει .... ελπίζω.

3. Ούτε το Internet σχεδιάστηκε για τους Audiophiles ανά τον κόσμο.

4. Αν θέλετε γράψτε κι εσείς τα δικά σας παραδείγματα.



Υ.Γ Το βιντεάκι που όλοι περιμένετε θα σας σταλεί ταχυδρομικώς με αντικαταβολή.
 


Μηνύματα
8.248
Reaction score
3.497
Λευτέρη, πιστεύω ότι η καλύτερη λύση για την οδήγηση του ψηφιακού TACT τελικού σου είναι να ενσωματώσεις επάνω στο κουτί του ένα άριστο διακοπτκό ποτενσιόμετρο ladder.
Θα σου κοστίσει γύρω στα 500 Ε μαζί με την τοποθέτηση.

Δείτε το ποτενσιόμετρο της ELMA (για μένα είναι το καλύτερο). Οι αντιστάσεις είναι Vishay-Dale (σαν τις δικές μου στο λαμπάτο στάδιο του Behringer).





 

Μηνύματα
1.527
Reaction score
1.380
Ειδα το διακοπτικο και πρεπει να πω οτι συμφωνω απολυτα. Ειχα πριν μερικους μηνες ενα παθητικο προ με δυο διακοπτικα ποντεσιομετρα, κατασκευης του Β.Λαζαρου. Πρεπει να πω οτι ηταν οτι πιο διαφανο ειχα ποτε στο συστημα μου. Ακουγα καλυτερα με τον συγκεκριμενο προ, παρα οταν εβαζα κατυεθειαν το CD ή το phono stage.

Κοιτα και αυτους: http://www.placetteaudio.com/Products.htm
Τους σκεφτομουν πολυ σοβαρα (τον παθητικο), αλλα δεν μαζεψα ποτε τα χρηματα.
 

Μηνύματα
183
Reaction score
0
Αγαπητέ g.Kar για να μην παρεξηγήσεις τα γραφόμενα είμαι και εγώ οπαδός της λάμπας, απλά διόρθωσα μια ανακρίβεια που έλεγε στο αγγλικό κείμενο ότι οι λάμπες δημιουργήθηκαν για τη μουσική. Δεν δημιουργήθηκαν για τη μουσική αλλά τελικά "δημιουργούν" μουσικά ποιήματα έτσι ΄με τη τυχαία χρήση τους όπως λες. Συμφωνώ δε και στα υπόλοιπα του προηγούμενου Post σου.
 

Μηνύματα
183
Reaction score
0
Τα δε placette που αναφέρει ο Κώστας πρόκειται για εκπληκτικές υλοποιήσεις για τους φανατικούς των παθητικών προ, μάλιστα δεν αντιστάθηκε και έβγαλε και ενεργό προ αλλά και πολύ ενδιαφέρον remote.

Είναι κρίμα που δεν βρέθηκε κάποιος να τα αντιπροσωπεύσει στην Ελλάδα ενώ έρχονται τόσες άλλες "άχρηστες" μάρκες.
Πολύ "πιουρίστικα μηχανήματα" τα placette και σε προσιτή τιμή ειδικά ο παθητικός προ.
 

Μηνύματα
8.248
Reaction score
3.497
Κώστα ο Β.Λαζάρου είναι ο αντιπρόσωπος της DACT ?
H DACT διαθέτει στην αγορά τα δικά της διακοπτικά. Ο παθητικός του Λαζάρου που δοκίμασες ποιο pot είχε ?
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.902
Μηνύματα
3.033.374
Members
38.519
Νεότερο μέλος
mrkgeo
Top