ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ANTISKATING

Μηνύματα
518
Reaction score
460
Καλημερα σε ολους.Εχω ενα προβληματακι με το antiskating του πικαπ μου EMT948.Εχω τοποθετησει την κεφαλη sumiko bps evo3 που χρειαζεται 1g antiskating και το ελαχιστο που μπορω να ρυθμισω απο το πικαπ ειναι 2g με αποτελεσμα στο τελευταιο κομματι καθε πλευρας,και στο προηγουμενο αναλογως την κατασταση του δισκου, να κολλαει η βελονα.Χωρις καθολου antiskating δεν κολλαει πουθενα.Ειναι σωστοτερο να το αφησω χωρις antiskating η' με περισσοτερο?
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.942
Reaction score
13.394
Εχω τοποθετησει την κεφαλη sumiko bps evo3 που χρειαζεται 1g antiskating...
Κάτι δεν λες σωστά.
Η κεφαλή δεν χρειάζεται κάτι.
Την αντιολίσθηση τη ρυθμίζεις ανάλογα με το βάρος ανάγνωσης.
Η κεφαλή σου, σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά της, θέλει δύναμη ανάγνωσης από 1,7-2,1 (θα σου πρότεινα τα 1,8 για να μην <<οργώνει>> το δίσκο).
Πως κατέληξες πως χρειάζεται ένα γραμμάριο δύναμη αντιολίσθησης?
 

Μηνύματα
518
Reaction score
460
το λεει το manual της κεφαλης και ειναι φανερο γιατι κολλαει στο τελεθταιο κομματι καθε πλευρας του δισκου
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.942
Reaction score
13.394
Τεχνικές οδηγίες που να αναφέρουν τη δύναμη αντιολίσθησης δεν έχω δει.
Αναφέρει κάτι παραπάνω από αυτά που βρήκα?

Sumiko Blue Point Special Evo III Specifications:
Cartridge Type: MC
Frequency Response: 12Hz-50KHz
Output Voltage/Channel: 2.5mV
Channel Separation: 35dB
Channel Balance: 0.5dB
Compliance: (x10-6 cm/dyne) 12
Stylus Size/Shape: .3x.7/Elliptical
Load Impedance: 47k Ohms
Tracking Force Range: 1.7-2.1 grams
Recommended Force: 2.0 grams
Cartridge Weight: 9.0 grams
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ANTISKATING

το λεει το manual της κεφαλης και ειναι φανερο γιατι κολλαει στο τελεθταιο κομματι καθε πλευρας του δισκου
Καλημέρα
Ο κατασκευαστής της κεφαλής δεν γνωρίζει σε ποιόν βραχίονα θα τοποθετηθεί, τι υπερκρέμαση και οφ σετ θα έχει.... πως ορίζει αντιολίσθηση;;;;

Βάση ποιού προτράκτορα έχεις ρυθμίσει την κεφαλή στον βραχίονα; Ξανακοίτα το. Ισως κάτι έχεις κάνει λάθος εκεί (αν και δεν το πιστέυω.....είσαι κάτοχος ΕΜΤ)
 

Μηνύματα
518
Reaction score
460
Ναι το mnual ειναι αναλυτικοτατο ως προς την τοποθετηση της κεφαλης και αναφερει οτι πρεπει η δηναμη αντιολισθησης πρεπει να εναι 1 γρ. και εκτος αυτου ειναι φανερο γιατι κολλαει σε οποιον δισκο και να δοκιμασα.
 

Μηνύματα
518
Reaction score
460
Γιωργο το ΕΜΤ φοραει το tsd headshell και απο εκει ξεκινανε ολλα τα προβληματα,περιορισμενες επιλογες κεφαλλων ,οποτε προτρακτορα δεν χρησιμοποιησα γιατι δεν στρεφεται η κεφαλη στο headshell
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ANTISKATING

Εαν λέει τέτοια $#@% το manual να χαρώ κατασκευαστή !!!!
Εσύ φίλε μου σαν ένας κάτοχος ενός ΕΜΤ είναι δυνατόν να το πιστέυεις;

 

Μηνύματα
518
Reaction score
460
Ok. αν λεει μ@κ@κιες η sumiko τοτε γιατι κολλανε τα τελευταια κομματια των δισκων;
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ANTISKATING

Γιωργο το ΕΜΤ φοραει το tsd headshell και απο εκει ξεκινανε ολλα τα προβληματα,περιορισμενες επιλογες κεφαλλων ,οποτε προτρακτορα δεν χρησιμοποιησα γιατι δεν στρεφεται η κεφαλη στο headshell
Οπότε δεν έχεις απορία γιατί το κάνει...
Επειδή δεν έχεις σωστή υπερκρέμαση, σωστή γωνία ανάγνωσης κτλ κτλ.
Η αντιολίσθηση είναι δευτερεύων στην περιπτωσή σου. Εχεις πιο σημαντικά προβλήματα
 



PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.942
Reaction score
13.394
Re: Απάντηση: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ANTISKATING

Οπότε δεν έχεις απορία γιατί το κάνει...
Επειδή δεν έχεις σωστή υπερκρέμαση, σωστή γωνία ανάγνωσης κτλ κτλ.
Η αντιολίσθηση είναι δευτερεύων στην περίπτωση σου. Εχεις πιο σημαντικά προβλήματα
+1
Θα πρέπει να βρεις κεφαλή που να τοποθετεί την ακίδα της στο ίδιο ακριβώς σημείο με αυτή του κατασκευαστή.
Μπορείς και να κάνεις πατέντα στο headshell, ανοίγοντας αυλάκια, ώστε να μεταβάλει η θέση της κεφαλής.
 

Μηνύματα
518
Reaction score
460
peter με σκοτωνεις,η σιγουρη λησH ειναι μια ΕΜΤ TSD15 και αν δεν κανω λαθος κοστιζει πανω απο 1000 ευρο ο Γιωργος θα ξερει καλητερα ας με διορθωσει.
 

PPZ

Μηνύματα
271
Reaction score
18
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ANTISKATING

Παντως και χωρις καθολου antiskating δεν θα επρεπε να πηδαει απλα να εχει παραμορφοση σε ενα καναλι, εδω ο φιλος λεει οτι εχει προβλημα ΕΣΤΩ και με 1 γραμμαριο antiskating (προσοχη! εδω ΔΕΝ προκειται για TRACKING FORCE,αλλα για ANTISKATING!).Αυτο ειναι περιεργο.Μπορει να εχει καποιο προβλημα ο βραχιονας.Το antiskating σε αυτον τον βραχιονα ειναι δυναμικος η παθητικος? Αν εχει ελατηριο μπορει να εχει παθει κατι?
Εγω νομιζω οτι θελει ενα καλο ελεγχο ο βραχιονας.
 

Μηνύματα
518
Reaction score
460
Φιλε ΡΡΖ δεν ειπα αυτο.Πρωτον δεν πηδαει αλλα κολλαει και δευτερον δεν μπορει να ρυθμιστει λιγοτερο απο 2 γρ η αντιολισθηση
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.906
Reaction score
22.918
Απάντηση: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ANTISKATING

Ok. αν λεει μ@κ@κιες η sumiko τοτε γιατι κολλανε τα τελευταια κομματια των δισκων;
Να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα;

Η δύναμη antiskating δεν εξαρτάται από τη γεωμετρία του βραχίονα, αλλά από άλλους παράγοντες, που δεν είναι της παρούσης.

Τέλος πάντων, υπό την προϋπόθεση πως το πικάπ δεν έχει βλάβη (εν προκειμένω, η πορεία του βραχίονα προς το εσωτερικό του δίσκου δεν εμποδίζεται μηχανικά από κάτι), και υπό την προϋπόθεση πως η ενδοτικότητα της ανάρτησης της βελόνας ταιριάζει με τη συνολική ενεργό μάζα, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να αυξήσεις το βάρος ανάγνωσης στα 2gr.

Πάντως, με εντυπωσιάζει το γεγονός, πως το πικάπ διαθέτει ρύθμιση antiskating από τα 2gr και πάνω, αλλ' αυτό είναι μάλλον αναμενόμενο, καθώς είναι μηχανή προοριζόμενη για ραδιοφωνικούς σταθμούς, και μάλιστα ηλικιωμένη. Το γεγονός, δε, πως παρήχθη σε πολύ μικρές ποσότητες και με υψηλό κόστος, κατ' ανάγκην, αφού προοριζόταν για συνεχή σκληρή χρήση, το έχει καταστήσει ένα εξόχως υπερεκτιμημένο προϊόν το παρελθόντος, κάτι ανάλογο με το Garrard 301.

(Δηλαδή, με ένα Technics θα έκανες πολύ καλύτερα τη δουλειά σου, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία).
 

PPZ

Μηνύματα
271
Reaction score
18
Απάντηση: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ANTISKATING

Φιλε ΡΡΖ δεν ειπα αυτο.Πρωτον δεν πηδαει αλλα κολλαει και δευτερον δεν μπορει να ρυθμιστει λιγοτερο απο 2 γρ η αντιολισθηση
Ναι, αλλα οταν εχεις antiskating στο 0, θα επρεπε να ΜΗΝ κολλαει, απλα να εχει παραμορφοση.Η δικη σου αντιληψη του προβληματος ειναι οτι "κολλαει", εγω λεω οτι πηδαει απο τα αυλακια, απο υπερβολικη δυναμη antiskating.Αυτο δεν επρεπε να συμβαινει οταν το antiskating ειναι στο 0.Οποτε, ειτε εχει καποιο προβλημα ο βραχιονας, ειτε η κεφαλη (βελονα).Σε σενα πως ρυθμιζει το antiskating, εχεις κουμπακια με προκαθορισμενη δυναμη η εχεις περιστρεφομενο "ποτενσιομετρο"? Αν ειναι περιστρεφομενο, τοτε μπορεις να το βαλεις αναμεσα 0 και 2, οποτε θα ειναι 1γρ. Αλλα αν εχει καποιο προβλημα ο βραχιονας, τοτε οι τιμες που αναγραφονται δεν αντιστοιχουν στην πραγματηκοτητα, και αυτο ειναι το προβλημα σου.
 

Μηνύματα
518
Reaction score
460
Φιλε ΡΡΖ καλα τα λες χωρις αντιολισθηση δεν κολλαει και το αναφερω στο πρωτο μου μηνυμα.to antiskating ειναι με βαριδι και πετονια οπως στα project,μηχανικο προβλημα ο βραχιωνας δεν εχει.Κωστα οντως το μηχανημα μπορει να ειναι υπερεκτιμημενο αλλα το technics δεν μπορει να παιξει σαν και αυτο ουτε με ευχελαιο και ας ειμαι φιλλος των ΜΚ2.
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ANTISKATING

Φίλε dragosani το πρόβλημα είναι στη λάθος υπερκρέμαση.
Εχει ΛΙΓΗ (ίσως δεν έχει καθόλου) και γιαυτό κολλάει η βελόνα με αντιολίσθηση, γιαυτό δεν κολλάει χωρίς αντιολίσθηση.

Σε παρακαλώ μέτρησε με κάποιον τρόπο και πες μας την απόσταση spidle to pivot και το ενεργό μήκος του βραχίονα (pivot to stylus)
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.776
Μηνύματα
3.027.068
Members
38.493
Νεότερο μέλος
Mili
Top