Πανευρωπαική 2χρονη εγγύηση για όλα τα προιόντα - Να γνωρίζουμε τα δικαιώματα μας

Μηνύματα
170
Reaction score
3
Καθώς με ενδιαφέρει άμεσα το συγκεκριμένο θέμα επειδή έχω αγοράσει αρκετά προιόντα εκτός Ελλάδας και ήθελα να γνωρίζω τι ακρίβώς συμβαίνει με την εγγύησή τους, μετά από πολύ ψάξιμο βρήκα το ακόλουθο αρχείο που γράφει αναλυτικά πολλά από τα δικαιώματα μας που έχουμε ώς καταναλωτές εντός της Ευρωπαικής Ένωσης!


"The fact is that a two year
guarantee applies for the sale of
all consumer goods everywhere in
the EU (Directive 1999/44/EC). In
some countries, this may be more, and
some manufacturers also choose to
offer a longer warranty period."


το απόσπασμα είναι από το ακόλουθο αρχείο σελίδα 9 http://ec.europa.eu/publications/booklets/move/64/en.pdf


Δεν χρειάζεται λοιπόν να φοβόμαστε τους έλληνες εμπόρους που μας "απειλούν" με την καραμέλα πως δεν θα έχουμε εγγύηση αν αγοράσουμε κάτι από το εξωτερικό κτλ κτλ


Να επισημάνω πως θερμά υποστηρίζω την αγορά οποιουδήποτε προιόντος από έλληνα έμπορα ώστε να μείνουν τα χρήματα σε ελληνικά χέρια, να πληρώσω ελληνικό φόρο κτλ...αλλά όταν υπάρχει σημαντική διαφορά στην τιμή θα κοιτάξω την χαμηλότερη.
Πλέον ιδικά με το ίντερνετ υπάρχει μεγαλος ανταγωνισμός και έυκολα κάποιος μπορεί να αγοράσει από οπουδήποτε στην Ευρώπη.
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
344
Απάντηση: Πανευρωπαική 2χρονη εγγύηση για όλα τα προιόντα - Να γνωρίζουμε τα δικαιώμα

Νόμος 3043/2002 - Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά Ελαττώματα και Έλλειψη συνομολογημένων Ιδιοτήτων (ΦΕΚ 192Α/21/8/02).

Άρθρο 554
Παραγραφή
Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.

Άρθρο 555
Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή. Το ίδιο ισχύει και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη της ιδιότητας αργότερα.
Αν ο αγοραστής ζήτησε να διεξαχθεί συντηρητική απόδειξη, η παραγραφή διακόπτεται έως το τέλος της διαδικασίας αυτής.
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
344
Απάντηση: Πανευρωπαική 2χρονη εγγύηση για όλα τα προιόντα - Να γνωρίζουμε τα δικαιώμα

Σημειώνω ότι αυτό δεν έχει σημασία μόνο για τις αγορές από άλλες χώρες, αλλά και για τις αγορές από κάποια καταστήματα που πιέζουν φορτικά για την αγορά "επέκτασης εγγύησης" με μεγάλο κόστος στα ηλεκτρονικά προϊόντα, προβάλλοντας ως επιχείρημα ότι η εγγύηση είναι "μόνο ένα χρόνο".
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Συγνώμη αλλά από αυτά που λέτε πως προκύπτει ότι αυτό που αγόρασες από κάποιον, να έχει την υποχρέωση κάποιος τρίτος να στο καλύψει με εγγύηση;

Απ' όσο ξέρω καταναλωτική σχέση έχεις με αυτόν που σου πούλησε κάτι, και πολύ σωστά κατά τη γνώμη μου αφού η εγγύηση μπορεί να αποτελέσει μέχρι και εμπορικό πλεονέκτημα.
Δηλαδή για παράδειγμα κάποιος μπορεί να προσθέσει επιπλέον εγγύηση, πέραν της απλής, δίδοντας έτσι στο προϊόν το οποίο εμπορεύεται ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
 

Μηνύματα
7.752
Reaction score
2.238
Νομίζω ότι αυτός ο τρίτος δεν είναι κάποιος τυχαίος αλλά η αντιπροσωπεία της εταιρίας στη χώρα. Επομένως εχει μια χαρά καταναλωτική σχέση με όποιον αγοράζει προϊόν της εταιρίας εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εκτός και αν πρέπει να αφήσουμε τη νομιμότητα του κάθε νόμου της ΕΕ στη διακριτική ευχέρεια του κάθε αντιπροσώπου που θέλει να εκβιάζει την αγορά προϊόντων με ληστρικά καπέλα από την εγχώρια αγορά, μη τυχόν και χάσει πελατεία.
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μπορεί να αποτελεί η πρόσθετη της ελάχιστης νόμιμης εγγύησης, όχι η παρουσίαση της ελάχιστης νόμιμης ως προσφορά.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Νομίζω ότι αυτός ο τρίτος δεν είναι κάποιος τυχαίος αλλά η αντιπροσωπεία της εταιρίας στη χώρα. Επομένως εχει μια χαρά καταναλωτική σχέση με όποιον αγοράζει προϊόν της εταιρίας εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εκτός και αν πρέπει να αφήσουμε τη νομιμότητα του κάθε νόμου της ΕΕ στη διακριτική ευχέρεια του κάθε αντιπροσώπου που θέλει να εκβιάζει την αγορά προϊόντων με ληστρικά καπέλα από την εγχώρια αγορά, μη τυχόν και χάσει πελατεία.
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μπορεί να αποτελεί η πρόσθετη της ελάχιστης νόμιμης εγγύησης, όχι η παρουσίαση της ελάχιστης νόμιμης ως προσφορά.
Θέλω να μου το πεις νομικά.

Δηλαδή ποιος νόμος το ορίζει αυτό.

Αυτά που λες είναι δικά σου και μόνον συμπεράσματα.

Το τι κάνει μια αντιπροσωπεία με έναν έμπορο είναι άλλο θέμα. Το θέμα είναι ο καταναλωτής τι δικαιώματα έχει έναντι ποίου.
 

Μηνύματα
7.752
Reaction score
2.238
"The fact is that a two year
guarantee applies for the sale of
all consumer goods everywhere in
the EU (Directive 1999/44/EC). In
some countries, this may be more, and
some manufacturers also choose to
offer a longer warranty period."

Εδώ, στο λινκ που παρέθεσε ο φίλος παραπάνω δεν είναι σαφές; Δεν δίνεται ποιός νόμος είναι αυτός;
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
"The fact is that a two year
guarantee applies for the sale of
all consumer goods everywhere in
the EU (Directive 1999/44/EC). In
some countries, this may be more, and
some manufacturers also choose to
offer a longer warranty period."

Εδώ, στο λινκ που παρέθεσε ο φίλος παραπάνω δεν είναι σαφές; Δεν δίνεται ποιός νόμος είναι αυτός;
Λέει sale? :121:

Τη διαφορά την καταλαβαίνεις;
 

Μηνύματα
170
Reaction score
3
Απάντηση: Πανευρωπαική 2χρονη εγγύηση για όλα τα προιόντα - Να γνωρίζουμε τα δικαιώμα

O αντιπρόσωπος της κάθε χώρας είναι σαν την ίδια εταιρεία στην κάθε χώρα.
Αν εσύ φέρεις αμάξι από την Γερμανία και πάθει κάτι μέσα στα 6 χρόνια της εγγύσης θα το στείλεις στην Γερμανία για service? Φυσικά θα σε καλύψει ο αντίστοιχος αντιπρόσωπος.
Ο αντιπρόσωπος δεν είναι μόνο για να πουλάει και να προμηθεύται τα προιόντα 10% φθηνότερα (θα μπορούσε να τα πουλάει και φθινότερα από την ίδια χώρα προέλευσης) αλλά να παρέχει και υποστήριξη.

Αν πάλι δεν έχει service, αναλαμβάνει να το στείλει όπου έχει επίσημο service και να το επίστρέψει στον καταναλωτή επισκευασμένο χωρίς κάποια χρέωση αν είναι εντός εγγύησης.

Μου έχει τύχει να αγοράσω μια συσκευή από Ισπανία και μετά από 1.5 χρόνο να χαλάσει. Την πήγα στην εδώ αντιπροσωπεία με την απόδειξη αγοράς και μου το αντικατέστησε με καινούρια. Και ακριβή συσκευή. Μήπως είναι ηλίθιοι?! Δεν νομίζω. Αλλά είναι σωστοί επαγγελματίες.
 

Μηνύματα
5.024
Reaction score
4.300
Απάντηση: Πανευρωπαική 2χρονη εγγύηση για όλα τα προιόντα - Να γνωρίζουμε τα δικαιώμα

Σημειώνω ότι αυτό δεν έχει σημασία μόνο για τις αγορές από άλλες χώρες, αλλά και για τις αγορές από κάποια καταστήματα που πιέζουν φορτικά για την αγορά "επέκτασης εγγύησης" με μεγάλο κόστος στα ηλεκτρονικά προϊόντα, προβάλλοντας ως επιχείρημα ότι η εγγύηση είναι "μόνο ένα χρόνο".
Και για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους βλεπε: ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ. Σου λεει οτι το εμπορευμα που παιρνεις εχει εγγυηση ενα μονο χρονο!!! Φυσικα αυτο ειναι τελειως παρανομο. Συνεχιζοντας ομως σου λεει οτι μπορει να σου επεκτεινει την εγγυηση στα 5 χρονια με ενα σοβαρο οικονομικο ανταλλαγμα.
Οταν καποτε τους το ειπα (για αγορα λαπτοπ) οτι δεν μ ενδιαφερει η εγγυηση που δινουν γιατι βασει νομου της ΕΟΚ εχουν υποχρεωση σ ολα τα εμπορευματα να δινουν τουλαχιστον 2 χρονια η απαντηση που πηρα ειναι η εξης: Ποιος τωρα θα ξεκινησει νομικες διαδικασιες με εταιριες κολοσους. Φυσικα αρνηθηκα γιατι πολυ απλα δεν υπαρχει λαπτοπ που να κραταει 5 χρονια. Στην ουσια μετα απο 2 χρονια αρχιζουν να "παιζουν". Αρα για την προκειμενη περιπτωση ειναι τελειως παραλλογη η πενταετης εγγυηση.
Παντως καλα ειναι να καταγγελουμε ονομαστικα στα φορουμ τις εταιριες που παρανομουν και σου προτεινουν τετοιου ειδους παραμυθια για να κερδοσκοπουν εις βαρους του ανυποψιαστου πελατη.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Πανευρωπαική 2χρονη εγγύηση για όλα τα προιόντα - Να γνωρίζουμε τα δικα

O αντιπρόσωπος της κάθε χώρας είναι σαν την ίδια εταιρεία στην κάθε χώρα.
Αν εσύ φέρεις αμάξι από την Γερμανία και πάθει κάτι μέσα στα 6 χρόνια της εγγύσης θα το στείλεις στην Γερμανία για service? Φυσικά θα σε καλύψει ο αντίστοιχος αντιπρόσωπος.
Ο αντιπρόσωπος δεν είναι μόνο για να πουλάει και να προμηθεύται τα προιόντα 10% φθηνότερα (θα μπορούσε να τα πουλάει και φθινότερα από την ίδια χώρα προέλευσης) αλλά να παρέχει και υποστήριξη.

Αν πάλι δεν έχει service, αναλαμβάνει να το στείλει όπου έχει επίσημο service και να το επίστρέψει στον καταναλωτή επισκευασμένο χωρίς κάποια χρέωση αν είναι εντός εγγύησης.

Μου έχει τύχει να αγοράσω μια συσκευή από Ισπανία και μετά από 1.5 χρόνο να χαλάσει. Την πήγα στην εδώ αντιπροσωπεία με την απόδειξη αγοράς και μου το αντικατέστησε με καινούρια. Και ακριβή συσκευή. Μήπως είναι ηλίθιοι?! Δεν νομίζω. Αλλά είναι σωστοί επαγγελματίες.
Δε βλέπω νόμους και ανησυχώ. Ούτε τη συμφωνία μεταξύ Έλληνα αντιπροσώπου και Οίκου που αντιπροσωπεύει.

Τα πράγματα είναι απλά. Μπερδεύετε την εξυπηρέτηση που κάνει μια αντιπροσωπεία (η οποία γίνεται για πολλούς λόγους) με τις υποχρεώσεις της.

Δεν υπάρχει κανένας νόμος που να υποχρεώνει τρίτο να καλύψει με οτιδήποτε κάτι.

Εάν δεν μου δείξετε τέτοιο νόμο απλώς αυτά που λέτε δεν ισχύουν.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Πανευρωπαική 2χρονη εγγύηση για όλα τα προιόντα - Να γνωρίζουμε τα δικα

Και για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους βλεπε: ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ. Σου λεει οτι το εμπορευμα που παιρνεις εχει εγγυηση ενα μονο χρονο!!! Φυσικα αυτο ειναι τελειως παρανομο. Συνεχιζοντας ομως σου λεει οτι μπορει να σου επεκτεινει την εγγυηση στα 5 χρονια με ενα σοβαρο οικονομικο ανταλλαγμα.
Οταν καποτε τους το ειπα (για αγορα λαπτοπ) οτι δεν μ ενδιαφερει η εγγυηση που δινουν γιατι βασει νομου της ΕΟΚ εχουν υποχρεωση σ ολα τα εμπορευματα να δινουν τουλαχιστον 2 χρονια η απαντηση που πηρα ειναι η εξης: Ποιος τωρα θα ξεκινησει νομικες διαδικασιες με εταιριες κολοσους. Φυσικα αρνηθηκα γιατι πολυ απλα δεν υπαρχει λαπτοπ που να κραταει 5 χρονια. Στην ουσια μετα απο 2 χρονια αρχιζουν να "παιζουν". Αρα για την προκειμενη περιπτωση ειναι τελειως παραλλογη η πενταετης εγγυηση.
Παντως καλα ειναι να καταγγελουμε ονομαστικα στα φορουμ τις εταιριες που παρανομουν και σου προτεινουν τετοιου ειδους παραμυθια για να κερδοσκοπουν εις βαρους του ανυποψιαστου πελατη.
Βεβαίως και να καταγγείλεις. Αρκεί να έχεις επίγνωση κάθε νομικής υποχρέωσης πριν προβείς σε κάτι τέτοιο.
 

Μηνύματα
7.752
Reaction score
2.238
Νομικός δεν είμαι αλλά κατά τη γνώμη σου πως θα έπρεπε να το έλεγε για να ισχύει η εγγύηση πανευρωπαϊκά, αν δε σε καλύπτει το sale; Άλλωστε εγώ αγοράζω το προϊόν μιας εταιρίας και απαιτώ από αυτήν να με καλύπτει για περίοδο δύο ετών από την αγορά. Το ποιό μαγαζί έχει ορίσει η εταιρία αυτή ως αντιπροσωπεία και το πως θα τα βρουν μεταξύ τους δε με αφορά, αφορά τα δύο αυτά εμπλεκόμενα μέρη. Από εκεί και πέρα δεν καταλαβαίνω πως γίνεται στην Ευρώπη να μην υπάρχουν προβλήματα με τις εγγυήσεις και να τηρούνται οι νόμοι, και να σέβονται τους καταναλωτές, και εδώ να είμαστε τόσο έξυπνοι και μορφωμένοι που να βρίσκουμε τα νομικά κολλήματα στη χρήση των λέξεων των νόμων και αυτεπάγγελτα να τους ορίζουμε άκυρους. Πάλι βγήκαμε εξυπνότεροι των κουτόφραγκων τελικά...
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Νομικός δεν είμαι αλλά κατά τη γνώμη σου πως θα έπρεπε να το έλεγε για να ισχύει η εγγύηση πανευρωπαϊκά, αν δε σε καλύπτει το sale; Άλλωστε εγώ αγοράζω το προϊόν μιας εταιρίας και απαιτώ από αυτήν να με καλύπτει για περίοδο δύο ετών από την αγορά. Το ποιό μαγαζί έχει ορίσει η εταιρία αυτή ως αντιπροσωπεία και το πως θα τα βρουν μεταξύ τους δε με αφορά, αφορά τα δύο αυτά εμπλεκόμενα μέρη. Από εκεί και πέρα δεν καταλαβαίνω πως γίνεται στην Ευρώπη να μην υπάρχουν προβλήματα με τις εγγυήσεις και να τηρούνται οι νόμοι, και να σέβονται τους καταναλωτές, και εδώ να είμαστε τόσο έξυπνοι και μορφωμένοι που να βρίσκουμε τα νομικά κολλήματα στη χρήση των λέξεων των νόμων και αυτεπάγγελτα να τους ορίζουμε άκυρους. Πάλι βγήκαμε εξυπνότεροι των κουτόφραγκων τελικά...
Έχεις αγοράσει κάτι από κάποιον. Από αυτόν ζητάς τα νόμιμα δικαιώματά σου. Το τι κάνει αυτός με κάποιον άλλον και μέσω αυτού σου προσφέρει μια υπηρεσία δεν σημαίνει ότι εκείνος ο κάποιος έχει οποιαδήποτε νομική υποχρέωση απέναντί σου εκτός και αν έχει συνάψει τέτοιο συμφωνητικό.

Και είναι λογικό να συμβαίνει αυτό γιατί όπως είπα κανένας δεν μπορεί να απαγορέψει από κάποιον που πουλάει κάτι να δώσει ο ίδιος επιπλέον εγγύηση ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Αυτό είναι και το ελεύθερο πνεύμα του εμπορίου.

Το γιατί σας εξυπηρετεί μια αντιπροσωπεία που είστε πελάτης ενός πελάτη της, έχει να κάνει με τη συμφωνία που έχει αυτή μαζί του.

Μην τα μπλέκετε.

Ο νόμος μιλάει για πώληση. Διεκδικείς τα δικαιώματά σου από αυτόν που σου πούλησε.
 

Μηνύματα
7.752
Reaction score
2.238
Δεν μπλέκω τίποτα. Όποιος θέλει να δώσει επιπλέον εγγύηση ας τη δώσει, δεν τον εμποδίζει κανείς. Αλλά κανείς δεν μπορεί να δώσει λιγότερη από ότι ορίζει η νομοθεσία. Η εξυπηρέτηση όπως λες που κάνει μια αντιπροσωπεία, δεν είναι τέτοια αν ορίζεται από τον νόμο, είναι υποχρέωση. Και δεν είμαι πελάτης του πελάτη της, είμαι πελάτης του αφεντικού της. Παρεπιπτόντως εγώ ως μη νομικός παραδέχομαι την αδυναμία μου να βρω έγγραφο που να λέει αυτό που θες, όπως το ζητάς, φαίνεται ότι νόμοι κατά παραγγελία δεν υπάρχουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Γιατί δε μας δίνεις εσύ ένα λινκ από νόμο ή καταδικαστική απόφαση δικαστηρίου, κατά προτίμηση ευρωπαϊκού, που να λέει αυτό ακριβώς που ισχυρίζεσαι, ότι δηλαδή το να δεχτεί κάποιος την διετή εγγύηση δεν είναι υποχρέωση, αλλά εξυπηρέτηση, ότι υποχρέωση απέναντί μου έχει μόνο το κάθε τυχόν μαγαζάκι που μου πούλησε το προϊόν και όχι η εταιρία και συνεπώς και η αντιπροσωπεία της; Και για να συνεχίσω στο πνεύμα του προηγούμενου ποστ μου, γιατί πάντα μόνο στην Ελλάδα οι έμποροι ανακαλύπτουν προβλήματα και κολλήματα στις εγγυήσεις; Γιατί μόνο εδώ, για χρόνια σου έκαναν φασαρία αν έβλεπαν ότι το προβληματικό σου αυτοκίνητο είχε αλλάξει μια φορά λάδια σε συνεργείο άλλο από της αντιπροσωπείας, και αρνούντο να καλύψουν την εγγύηση ακόμη και σε άσχετα με τον κινητήρα προβλήματα, πχ στα ηλεκτρολογικά; Που αλλού εντός εγγύησης ζητάει χρήματα η αντιπροσωπεία για αλλαγή firmware ενώ την ίδια ώρα με μικρά γράμματα καθιστά εκτός εγγύησης τη συσκευή αν ο χρήστης δοκιμάσει να το αλλάξει μόνος του;
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Δεν μπλέκω τίποτα. Όποιος θέλει να δώσει επιπλέον εγγύηση ας τη δώσει, δεν τον εμποδίζει κανείς. Αλλά κανείς δεν μπορεί να δώσει λιγότερη από ότι ορίζει η νομοθεσία. Η εξυπηρέτηση όπως λες που κάνει μια αντιπροσωπεία, δεν είναι τέτοια αν ορίζεται από τον νόμο, είναι υποχρέωση. Και δεν είμαι πελάτης του πελάτη της, είμαι πελάτης του αφεντικού της. Παρεπιπτόντως εγώ ως μη νομικός παραδέχομαι την αδυναμία μου να βρω έγγραφο που να λέει αυτό που θες, όπως το ζητάς, φαίνεται ότι νόμοι κατά παραγγελία δεν υπάρχουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Γιατί δε μας δίνεις εσύ ένα λινκ από νόμο ή καταδικαστική απόφαση δικαστηρίου, κατά προτίμηση ευρωπαϊκού, που να λέει αυτό ακριβώς που ισχυρίζεσαι, ότι δηλαδή το να δεχτεί κάποιος την διετή εγγύηση δεν είναι υποχρέωση, αλλά εξυπηρέτηση, ότι υποχρέωση απέναντί μου έχει μόνο το κάθε τυχόν μαγαζάκι που μου πούλησε το προϊόν και όχι η εταιρία και συνεπώς και η αντιπροσωπεία της; Και για να συνεχίσω στο πνεύμα του προηγούμενου ποστ μου, γιατί πάντα μόνο στην Ελλάδα οι έμποροι ανακαλύπτουν προβλήματα και κολλήματα στις εγγυήσεις; Γιατί μόνο εδώ, για χρόνια σου έκαναν φασαρία αν έβλεπαν ότι το προβληματικό σου αυτοκίνητο είχε αλλάξει μια φορά λάδια σε συνεργείο άλλο από της αντιπροσωπείας, και αρνούντο να καλύψουν την εγγύηση ακόμη και σε άσχετα με τον κινητήρα προβλήματα, πχ στα ηλεκτρολογικά; Που αλλού εντός εγγύησης ζητάει χρήματα η αντιπροσωπεία για αλλαγή firmware ενώ την ίδια ώρα με μικρά γράμματα καθιστά εκτός εγγύησης τη συσκευή αν ο χρήστης δοκιμάσει να το αλλάξει μόνος του;
Ναι λοιπόν πάλι λες πράγματα τα οποία δεν στέκουν νομικά και δεν κατάλαβες τι είπα.

Εσύ είσαι πελάτης εκείνου με τον οποίο έχεις καταναλωτική σχέση.
Δηλαδή είσαι πελάτης εκείνου που σου πούλησε κάτι και τίποτε άλλο.

Από εκείνον θα ζητήσεις τα ρέστα. Άσε τα αφεντικά των αφεντικών γιατί δεν γνωρίζεις τις συμφωνίες οι οποίες είναι πολύπλοκες και ποιος είναι αφεντικό τίνος. Μην παίρνεις όρκο. Υπάρχει και το ανάποδο να ξέρεις μεταξύ οίκων και αντιπροσώπων.

Θες να το καταλάβεις, έχει καλώς. Δε θες; Πάλι καλώς.

Αλλά δεν πρόκειται να πείσεις κανέναν αν δεν φέρεις τέτοιο νόμο που να λέει ακριβώς τις υποχρεώσεις ενός τρίτου απέναντί σου.
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
344
Απάντηση: Re: Απάντηση: Πανευρωπαική 2χρονη εγγύηση για όλα τα προιόντα - Να γνωρίζου

Και για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους βλεπε: ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ. Σου λεει οτι το εμπορευμα που παιρνεις εχει εγγυηση ενα μονο χρονο!!! Φυσικα αυτο ειναι τελειως παρανομο. Συνεχιζοντας ομως σου λεει οτι μπορει να σου επεκτεινει την εγγυηση στα 5 χρονια με ενα σοβαρο οικονομικο ανταλλαγμα.
Οταν καποτε τους το ειπα (για αγορα λαπτοπ) οτι δεν μ ενδιαφερει η εγγυηση που δινουν γιατι βασει νομου της ΕΟΚ εχουν υποχρεωση σ ολα τα εμπορευματα να δινουν τουλαχιστον 2 χρονια η απαντηση που πηρα ειναι η εξης: Ποιος τωρα θα ξεκινησει νομικες διαδικασιες με εταιριες κολοσους. Φυσικα αρνηθηκα γιατι πολυ απλα δεν υπαρχει λαπτοπ που να κραταει 5 χρονια. Στην ουσια μετα απο 2 χρονια αρχιζουν να "παιζουν". Αρα για την προκειμενη περιπτωση ειναι τελειως παραλλογη η πενταετης εγγυηση.
Παντως καλα ειναι να καταγγελουμε ονομαστικα στα φορουμ τις εταιριες που παρανομουν και σου προτεινουν τετοιου ειδους παραμυθια για να κερδοσκοπουν εις βαρους του ανυποψιαστου πελατη.
Βεβαίως και να καταγγείλεις. Αρκεί να έχεις επίγνωση κάθε νομικής υποχρέωσης πριν προβείς σε κάτι τέτοιο.
Aυτό τώρα γιατί σου φαίνεται περίεργο, Pleo? Αφού αφορά τις υποχρεώσεις του ίδιου του πωλητή, τις οποίες εσύ ο ίδιος τις ξεχωρίζεις από τις υποχρεώσεις που αναλαμβάνει ή δεν αναλαμβάνει η αντιπροσωπεία σε περίπτωση αγοράς από το εξωτερικό... Και ποιες νομικές υποχρεώσεις πρέπει να γνωρίζει κανείς για να καταγγείλει τον πωλητή στο φόρουμ, όπως λέει ο vastsar, πέρα από αυτές που αναγράφονται στα άρθρα του νόμου που παρέθεσα παραπάνω?

Να συμπληρώσω ότι κι εγώ για τον Κωτσόβολο μιλούσα... εμπειρία από τις μέρες των Χριστουγέννων. 250 ευρώ επέκταση της εγγύησης για laptop αξίας 650 ευρώ. Όταν αντέτεινα στον πωλητή ότι η εγγύηση δεν είναι μονοετής, με "διόρθωσε", κι όταν ανέφερα ότι γνωρίζω το συγκεκριμένο νόμο, τα μάσησε (αυτό μας είπαν στην εκπαίδευση!!!). Νo, thanks...
 

Μηνύματα
7.752
Reaction score
2.238
Ωραία, υποθέτοντας ότι έχεις δίκιο. Αν εγώ αγοράσω κάτι από ένα τυχαίο μαγαζί στο Διδυμότειχο. Μετακομίζω στην Αθήνα, το παίρνω μαζί και πάνω στο χρόνο χαλάει. Αυτό που λες είναι ότι αν εγώ πάω στην αντιπροσωπεία στην Αθήνα, με την απόδειξη και το προϊόν, η αντιπροσωπεία έχει κάθε δικαίωμα να με διώξει, και να μου πει να παω να βγάλω άκρη με τον πωλητή στο Διδυμότειχο, καθότι εγώ δεν έχω καμμία νόμιμη καταναλωτική σχέση με αυτήν. Και ότι αν με "εξυπηρετήσει" θα είναι καθαρά από δική της καλή διάθεση και όχι υποχρέωσή της. Σωστά?
 

Μηνύματα
7.752
Reaction score
2.238
Συνεχίζοντας στο ίδιο πνεύμα, αν το αυτοκίνητο που αγόρασα από ένα μαγαζί εδώ την πχ Toyota Κασιδόπουλος (τυχαίο καθαρά παράδειγμα, απλά δεν μου ερχόταν άλλο όνομα αντιπροσωπείας στο μυαλό, αν θεωρείτε ότι προκαλέι προβλήματα παρακαλώ σβήστε το) πάθει στο δρόμο αδιακαιολόγητη βλάβη, και οδηγήσει σε ατύχημα που σκοτωθεί κάποιος, εγώ θα πάω στα δικαστήρια με τον κο Κασιδόπουλο (πωλητής) ή με την toyota hellas (κεντρική αντιπροσωπεία);
 

Μηνύματα
2.853
Reaction score
1.293
Καθήστε παιδιά ....
η εγγύηση ( 2 χρόνια ) ΔΙΝΕΤΑΙ απο τον κατασκευαστή ( εργοστασιακή εγγύηση ) ???

ΝΑΙ ή ΟΧΙ ???

Αν εμένα μου χαλάσει το προιόν δεν θα απευθυνθώ στον ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ( μαζί μα τα χαρτιά ) για να μου το επισκευάσει - αντικαταστήσει ???

Λάθος τα ξέρω ? ? ?
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.113
Μηνύματα
3.041.747
Members
38.533
Νεότερο μέλος
NIK DRAGON
Top