Περί αντιπροσώπων ο λόγος.

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.073
Reaction score
14.057
Απάντηση: Περί αντιπροσώπων ο λόγος.

Ρε τι αλλο θα διαβασω. Ο τυπος που μας εχει βρισει ολους και εχει στειλει και απειλητικα μηνυματα στον διαχειριστη ποιος ειναι τελικα? Μην ειναι η αθωα περιστερα και τον παρεξηγησα??? χοχοχοχο !!!!
 


Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Εκφραζει την γνωμη του και μονο για το δικο του συστημα και τα δικα του αυτια.
Δηλαδή εσύ τι εκφράζεις, μιαν υπέρτατη χαϊεντική δύναμη κρίσεως μηχανημάτων; Γιατί η δική σου άποψη να έχει μεγαλύτερη αξία από την άποψη του άλλου; Εσύ δεν μιλάς με τα δικά σου αυτιά, με τα δικά σου συστήματα; Πιστοποιείς με κάποιον αντικειμενικό τρόπο την άποψή σου, ότι το emm είναι καλύτερο από ένα άλλο μηχάνημα και είσαι τόσο απόλυτος; Με ποιό δικαίωμα; Αμπελοφιλοσοφίες λες κι εσύ όπως και όποιος εκφράζει την προσωπική του άποψη. Μόνο που (εσύ ειδικά εκ της θέσεώς σου), δεν δικαιούσαι να είσαι απόλυτος και να μην επιτρέπεις τον αντίλογο.

Αυτού του είδους η αντιμετώπιση έρχεται μόνον όταν δεν έχουμε άλλου είδους σοβαρά επιχειρήματα. Άκου... "δεν άξιζε να διαθέτει τέτοιο μηχάνημα". Εκτός από ανώτατος κριτής μηχανημάτων γίνεσαι και κριτής ανθρώπων. Δηλαδή οι αντιπρόσωποι που έχουν 100 φορές την δική σου εμπειρία ή 100 φορές περισσότερες γνώσεις, τι έπρεπε να κάνουν; Να κυκλοφορούν με χρυσή χλαμύδα και να βγάζουν λόγους στα μπαλκόνια; Αν αύριο το πρωί πάρει κάποιος άλλος τα emm κι εσύ πάρεις τα xxxemm τι θα κάνεις ρε Γιώργο, θα στέλνεις όποιον σου έρχεται στον νέο αντιπρόσωπο; :114:

Ακριβώς αυτά είναι που σε κάνουν να δείχνεις ότι δεν έχεις καμία απολύτως σχέση με το χόμπι. ΚΑΜΙΑ. Αυτό που γίνεται προφανές είναι ότι δεν αγαπάς την μουσική και το χόμπι, αλλά τα χρήματα που βγάζεις από αυτά και μόνον. Και επιπλέον, αυτός ο συμφεροντολογικός τρόπος υπεράσπισης της προϊοντικής σου "φαρέτρας" (όπως συνηθίζεις να λες), σε κάνει και κακό επαγγελματία. Ούτε χομπίστας σωστός, ούτε επαγγελματίας σωστός. Αυτήν την... αύρα αφήνεις, ασχέτως ποιός πραγματικά μπορεί να είσαι.

...
 

Μηνύματα
530
Reaction score
0
Δηλαδή εσύ τι εκφράζεις, μιαν υπέρτατη χαϊεντική δύναμη κρίσεως μηχανημάτων; Γιατί η δική σου άποψη να έχει μεγαλύτερη αξία από την άποψη του άλλου; Εσύ δεν μιλάς με τα δικά σου αυτιά, με τα δικά σου συστήματα; Πιστοποιείς με κάποιον αντικειμενικό τρόπο την άποψή σου, ότι το emm είναι καλύτερο από ένα άλλο μηχάνημα και είσαι τόσο απόλυτος; Με ποιό δικαίωμα; Αμπελοφιλοσοφίες λες κι εσύ όπως και όποιος εκφράζει την προσωπική του άποψη. Μόνο που (εσύ ειδικά εκ της θέσεώς σου), δεν δικαιούσαι να είσαι απόλυτος και να μην επιτρέπεις τον αντίλογο.

Αυτού του είδους η αντιμετώπιση έρχεται μόνον όταν δεν έχουμε άλλου είδους σοβαρά επιχειρήματα. Άκου... "δεν άξιζε να διαθέτει τέτοιο μηχάνημα". Εκτός από ανώτατος κριτής μηχανημάτων γίνεσαι και κριτής ανθρώπων. Δηλαδή οι αντιπρόσωποι που έχουν 100 φορές την δική σου εμπειρία ή 100 φορές περισσότερες γνώσεις, τι έπρεπε να κάνουν; Να κυκλοφορούν με χρυσή χλαμύδα και να βγάζουν λόγους στα μπαλκόνια; Αν αύριο το πρωί πάρει κάποιος άλλος τα emm κι εσύ πάρεις τα xxxemm τι θα κάνεις ρε Γιώργο, θα στέλνεις όποιον σου έρχεται στον νέο αντιπρόσωπο; :114:

Ακριβώς αυτά είναι που σε κάνουν να δείχνεις ότι δεν έχεις καμία απολύτως σχέση με το χόμπι. ΚΑΜΙΑ. Αυτό που γίνεται προφανές είναι ότι δεν αγαπάς την μουσική και το χόμπι, αλλά τα χρήματα που βγάζεις από αυτά και μόνον. Και επιπλέον, αυτός ο συμφεροντολογικός τρόπος υπεράσπισης της προϊοντικής σου "φαρέτρας" (όπως συνηθίζεις να λες), σε κάνει και κακό επαγγελματία. Ούτε χομπίστας σωστός, ούτε επαγγελματίας σωστός. Αυτήν την... αύρα αφήνεις, ασχέτως ποιός πραγματικά μπορεί να είσαι.

...
Οκ..

Οι αποψεις σου για μενα Νικο ειναι γνωστες εδω και καιρο (χωρις βεβαιως να με γνωριζεις κι εσυ, οπως κι ο Κογιας-καλο αυτο ε?).

Ειλικρινα δεν εχω την παραμικρη διαθεση (κι ουτε με ενδιαφερει) να σε μεταπεισω.

Αλλωστε επαναλαμβανω δεν μπορουμε να αρεσουμε σε ολους.

Οπως νομιζεις.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Ποιός σου είπε ότι εκφράζω προσωπική άποψη; Νομίζεις ότι αυτά είναι μόνο δικά μου συμπεράσματα; Πλάκα θα 'χει ρε Γιώργο να μου πεις ότι πρώτη φορά στη ζωή σου τα ακούς.

...
 

Μηνύματα
1.696
Reaction score
23
Απάντηση: Περί αντιπροσώπων ο λόγος.

Δόξα το θεό. Βρέθηκε το μαύρο πρόβατο. Θα κοιμάμαι πλέον ήσυχος.

Λέω να φτιάξουμε μια κατηγορία M.L. και να του τα “χώνουμε”. Να μην χαλάμε όλα τα θέματα.
Στο τέλος, θα πουν, ότι τα παίρνω από το Γιώργο. Να μην αναφερθώ στις συναλλαγές μου μαζί του, γιατί θα πέσει πολύ γέλιο, Άσε δε με τον φίλο Μ. Φουάση, Σ. Παπαδημητρίου κ.α.
Τον τελευταίο καιρό, παίζει πολύ το όνομα μου, στο χρηματιστήριο της κουφαμάρας. Έχω αρχίσει να αλλάζω χρώματα. Γιαυτο και οι μύγες… και οι διευκρινίσεις.
Κάποιος, όμως, πρέπει να γράψει και τον αντίλογο. Να κάνει το “δικηγόρο του διαβόλου”.

Εγώ δεν συμφωνώ γενικά με τον τρόπο συμμετοχής των αντιπροσώπων στα φόρα, αλλά όπως εγώ γράφω την άποψη μου, δέχομαι και τον αντίλογο.

Τελικά ο τρόπος γραψίματος είναι που ενοχλεί και όχι το αν αρέσει σε κάποιον αυτή η εκείνη η συσκευή. Φυσικά, αναφέρομαι και στις δυο πλευρές.
Νικο, καταλαβαίνω την θέση σου. Άλλωστε, πάνω - κάτω το άφησες στο μήνυμα σου να εννοηθεί. Ότι ίσως το νόμισμα έχει δυο πλευρές.
Δυστυχώς ομως το χά(λ)ι έντ, έτσι που πάει να καταντήσει, έχει και μια κρυφή πτυχή. Αυτή είναι και η χειρότερη. Καλυτέρα να βγαίνει κάποιος μπροστά και να γράφονται όλα φόρα παρτίδα από το να συμβαίνουν αυτά στο '"παρασκήνιο".

Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντες.

Όταν βρείτε τους αραχνοΰφαντους Αγίους, να με φωνάξετε να τους βάλω φωτοστέφανο.
Πάντως, εγώ δεν το φοράω. Δεν μου πάει και με κονταίνει.
Δυστυχώς το κωλοπληκτρολόγιο και καμιά φορά ο υπέρμετρος εγωισμός, μας ωθούν να ανταλλάσουμε κατηγορίες μέσα από τα φόρα. Σε διαφορετική περίπτωση, από κοντά, δεν θα υπήρχαν.

Προσπαθώντας αποτοξινωθώ από την μουσική τα δυο τελευταία χρόνια το έριξα στα PM και τα IP-ιά.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Μιχάλη αυτά τα φόρουμς είναι χομπίστικα καταφύγια. Για αυτόν τον λόγο οι περίεργες συμπεριφορές, (σαν αυτές που έχουμε βιώσει όλοι κατά καιρούς), καταδεικνύονται άμεσα. Ο Γιώργος μπορεί να είναι το καλύτερο παιδί. Όταν όμως χαρακτηρίζει έναν πρώην πελάτη του κουφό, ακριβώς επειδή πλέον είναι πρώην και όχι νυν πελάτης του (αφού όταν αναβαθμίστηκε προτίμησε άλλες συσκευές), καταστρέφει τον εαυτό του. Σε προσωπικό επίπεδο ποσώς με ενδιαφέρει. Ενδιαφέρει κανέναν αν ζω ή παθαίνω εγώ επαγγελματικά; Σε επίπεδο φόρουμ όμως, οφείλω να προχωρήσω στηλιτεύοντας τέτοιου είδους τακτικές και συμπεριφορές από όποιον κι αν προέρχονται γιατί έτσι νιώθω ότι προστατεύω κόσμο. Αυτή είναι η δύναμη της συμμετοχής σε ένα τέτοιο μέσο.

...
 

Μηνύματα
530
Reaction score
0
Ο Γιώργος μπορεί να είναι το καλύτερο παιδί. Όταν όμως χαρακτηρίζει έναν πρώην πελάτη του κουφό, ακριβώς επειδή πλέον είναι πρώην και όχι νυν πελάτης του (αφού όταν αναβαθμίστηκε προτίμησε άλλες συσκευές), καταστρέφει τον εαυτό του.

...
Δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα κι οφειλλω μια διευκρινιση..

Οταν σε δυο αντικειμενικα ισοδυναμα μηχανακια, η εστω "δεχομαι" ελαφρα καλυτερο το ενα απο το αλλο, εκφραζεται καποιος ΔΗΜΟΣΙΩΣ και αυθαιρετα με εκφρασεις του τυπου "το καταπιε" και "η χειροτερη αγορα που εχω κανει ποτε (για το ηχειο)" ειναι τουλαχιστον κακοβουλος για να μην πω καμια πιο βαρια κουβεντα. Οταν δε χρησιμοποιει την κακιστη εκφραση παλι δημοσιως "με τα λεφτα μου οποτε θελω θα κανεις τουμπες...!!?" δειχνει οτι ο τυπος δεν σεβεται κυριολεκτικα τιποτα, ποσο μαλλον που του ειχα φερθει σαν αληθινος φιλος (κακως). Σε καποιον αλλο πιο "βαρυ" αντιπροσωπο δεν θα φεροταν ποτε ετσι. Εγω του εδωσα το θαρρος με την υπερ του δεοντος φιλικη σταση μου. Δεν βαριεσαι οσο ζεις μαθαινεις..

Ειπα οτι δεν ειναι κι ο πιο αξιοπιστος κριτης συσκευων και το πιστευα και πριν αλλαξει τα μηχ/κια του (το συνειδητοποιησα οταν μετα απο μια εξαιρετικη εμπειρια ακροασης που ειχα σπιτι του, πηγα ξανα μετα απο ενα μηνα και καποιες "αναβαθμισεις" και το συστημα του ΔΕΝ ακουγοταν), απλα δεν το ειχα δημοσιοποιησει, οπως κι επρεπε αλλωστε.

Αλλα η ανοχη μου εχει και ενα οριο.

Βλεπετε κυριοι δεν υπαρχουν μονο κακοι αντιπροσωποι...Υπαρχουν και ΚΑΚΟΙ πελατες! Οπως και το αντιστροφο αλλωστε.

Μην το ξεχναμε αυτο:126:
 

Μηνύματα
1.696
Reaction score
23
Απάντηση: Re: Περί αντιπροσώπων ο λόγος.

Σε προσωπικό επίπεδο ποσώς με ενδιαφέρει. Ενδιαφέρει κανέναν αν ζω ή παθαίνω εγώ επαγγελματικά;
Επομένως έρχεσαι στα λόγια μου.
Έχει να κάνει σε τίποτα η ποιότητα της συσκευής με το χαρακτήρα του κάθε αντιπροσώπου; Εκτός και στις προδιαγραφές αναφέρεται αυτό με ψιλά γράμματα. Αν δεν μας αρέσει, το Internet είναι ανοικτό και τα σκυλιά δεμένα. Δεν νομίζω να απαγόρευσε κανένας, να αγοράζουμε από όπου θέλουμε. Ζυγίζεις τα υπέρ και τα κατά και αγοράζεις. Τόσο απλά είναι τα πράγματα.

Έμενα, αυτό που με ενδιαφέρει πρώτα από όλα, είναι η συσκευή. Τι θα γίνει σε περίπτωση ζημιάς και αν θα μπορώ να συνεννοηθώ όταν έχω κάποιο πρόβλημα. Και το βασικότερο, να μην πάω μετά από ένα χρόνο και το μαγαζί έχει γίνει κομμωτήριο.

Διαφορετικά πάμε στην μέθοδο με αγάπη και προδέρμ.

Υ.Γ. Τελικά θα μου βρείτε να Φωτοστεφανιάσω κανέναν;
 

Μηνύματα
8.339
Reaction score
3.625
Απάντηση: Re: Περί αντιπροσώπων ο λόγος.

Ενδιαφέρει κανέναν αν ζω ή παθαίνω εγώ επαγγελματικά; Σε επίπεδο φόρουμ όμως, οφείλω να προχωρήσω στηλιτεύοντας τέτοιου είδους τακτικές και συμπεριφορές από όποιον κι αν προέρχονται γιατί έτσι νιώθω ότι προστατεύω κόσμο. Αυτή είναι η δύναμη της συμμετοχής σε ένα τέτοιο μέσο.
Ομως , στην προσπάθειά μας να προστατεύσουμε τον "κόσμο", υποβαθμίζουμε κορυφαία μηχανήματα που αντιπροσωπεύονται στην Ελλάδα επειδή δεν μας αρέσει ο χαρακτήρας του εκάστοτε αντιπροσώπου, τότε είμαστε λάθος.
Συσκευές κρίνουμε και όχι χαρακτήρες.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Οταν σε δυο αντικειμενικα ισοδυναμα μηχανακια, η εστω "δεχομαι" ελαφρα καλυτερο το ενα απο το αλλο, εκφραζεται καποιος ΔΗΜΟΣΙΩΣ και αυθαιρετα με εκφρασεις του τυπου "το καταπιε" και "η χειροτερη αγορα που εχω κανει ποτε (για το ηχειο)" ειναι τουλαχιστον κακοβουλος για να μην πω καμια πιο βαρια κουβεντα.
Σαν να μου λες τώρα ότι σε μια συζήτηση στην κατηγορία των αυτοκινήτων, αν εγώ γράψω ότι η Mercedes Ε200k είναι ένα οδηγικό χάλι μπροστά στην BMW 520i, που είναι και το καινούριο μου αμάξι, θα πρέπει να μου την πέσει ο αντιπρόσωπος της Mercedes για να μην πω και η ίδια η εταιρεία κατασκευής των αυτοκινήτων.

Γιώργο αυτά τα πράγματα που λες και ο απόλυτος τρόπος με τον οποίον εκφράζεις υποκειμενικές απόψεις και τίποτα περισσότερο, είναι αδιανόητα σε μια κοινότητα διαλόγου, πόσο μάλλον σε μια εμπορική δραστηριότητα. Η άποψή σου, ότι δεν σου άρεσε το σύστημα του Μιχάλη μετά τις αναβαθμίσεις ξέρεις τι αξία έχει; Να μη σου πω καλύτερα.

...
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Ομως , στην προσπάθειά μας να προστατεύσουμε τον "κόσμο", υποβαθμίζουμε κορυφαία μηχανήματα που αντιπροσωπεύονται στην Ελλάδα επειδή δεν μας αρέσει ο χαρακτήρας του εκάστοτε αντιπροσώπου, τότε είμαστε λάθος.
Συσκευές κρίνουμε και όχι χαρακτήρες.
Κι όμως Γιώργο δεν είναι εντελώς λάθος. Κανένα προϊόν δεν κινείται σε αυτήν την ρημάδα την αγορά, αποκλειστικά και μόνο κρινόμενο από τις επιδόσεις του στον τομέα που υπηρετεί. Δηλαδή αν το καλύτερο προϊόν στον πλανήτη έχει έδρα μια βεράντα και αύριο το πρωί η βεράντα γεμίσει με γλάστρες τι θα κάνει ο καταναλωτής σε περίπτωση βλάβης; Θα το λουστεί και θα πει πέντε τραγούδια;

Αυτό λέει κι ο Μιχάλης εδώ:
Έμενα, αυτό που με ενδιαφέρει πρώτα από όλα, είναι η συσκευή. Τι θα γίνει σε περίπτωση ζημιάς και αν θα μπορώ να συνεννοηθώ όταν έχω κάποιο πρόβλημα. Και το βασικότερο, να μην πάω μετά από ένα χρόνο και το μαγαζί έχει γίνει κομμωτήριο.
...
 

Μηνύματα
1.696
Reaction score
23
Απάντηση: Περί αντιπροσώπων ο λόγος.

Τέλος πάντων ας δοθεί ένα τέλος με αυτήν την ιστορία.

Τελικά ο καθένας έχει τα κριτήρια του για την αγορά μιας συσκευής, όπως και για τον οποιοδήποτε σύστημα η άνθρωπο . Άγιος δεν υπάρχει.

Εμένα με ενδιαφέρουν οι συσκευές και «χέστηκα» για τις προσκλήσεις.
 

Μηνύματα
8.339
Reaction score
3.625
Απάντηση: Re: Περί αντιπροσώπων ο λόγος.

Κι όμως Γιώργο δεν είναι εντελώς λάθος. Κανένα προϊόν δεν κινείται σε αυτήν την ρημάδα την αγορά, αποκλειστικά και μόνο κρινόμενο από τις επιδόσεις του στον τομέα που υπηρετεί. Δηλαδή αν το καλύτερο προϊόν στον πλανήτη έχει έδρα μια βεράντα και αύριο το πρωί η βεράντα γεμίσει με γλάστρες τι θα κάνει ο καταναλωτής σε περίπτωση βλάβης; Θα το λουστεί και θα πει πέντε τραγούδια;

...
O καταναλωτής πρέπει να μάθει κάποια στιγμή να ξεχωρίζει τους αντιπροσώπους εκείνους που όλα αυτά τα χρόνια κατέβαλαν μεγάλη προσπάθεια να σταθούν στο χώρο. Επένδυασν σε εξοπλισμό και προσωπικό. Φυσικά και δεν θα εμπιστευόμουνα κάποιον που θα αποφάσιζε με ένα e-mail να γίνει αντιπρόσωπος και μάλιστα σε μια εποχή που όλοι σε παρακαλάνε να εκπροσωπίσεις τα μηχανήματά τους χωρίς να ενδιαφέρονται για υποδομές και τεχνογνωσίες για να τους υποστηρίξεις. Αυτό θα πρέπει να μας προβληματίσει περισσότερο και εδώ πρέπει να σταθούμε.
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Απάντηση: Περί αντιπροσώπων ο λόγος.

ας σημειωθει βεβαια και οτι η συμπεριφορα που δειχνει ενας αντιπροσωπος στον γραπτο του λογο σε ενα φορουμ δεν συνεπαγεται οτι ετσι αντιδρα και ως ανθρωπος η αντιπροσωπος. Δηλαδη μπορει καποιος να ειναι γλυκολογος και μελισταλαχτος και στην φυση του να ειναι απατεωνας, αλλωστε αν δεν ηταν ετσι δεν θα την παθαινε κανεις μας. Ενω αντιθετα ενας ερρηστικος στα φορουμ χαρακτηρας να συμπεριφερεται αψογα στους πελατες του και να τηρει τις εγγυησεις και τις λοιπες υποχρεωσεις του προς αυτους.
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
307
Απάντηση: Re: Περί αντιπροσώπων ο λόγος.

O καταναλωτής πρέπει να μάθει κάποια στιγμή να ξεχωρίζει τους αντιπροσώπους εκείνους που όλα αυτά τα χρόνια κατέβαλαν μεγάλη προσπάθεια να σταθούν στο χώρο. Επένδυασν σε εξοπλισμό και προσωπικό. Φυσικά και δεν θα εμπιστευόμουνα κάποιον που θα αποφάσιζε με ένα e-mail να γίνει αντιπρόσωπος και μάλιστα σε μια εποχή που όλοι σε παρακαλάνε να εκπροσωπίσεις τα μηχανήματά τους χωρίς να ενδιαφέρονται για υποδομές και τεχνογνωσίες για να τους υποστηρίξεις. Αυτό θα πρέπει να μας προβληματίσει περισσότερο και εδώ πρέπει να σταθούμε.
Ρε Γιώργο πόσοι είναι αυτοί που επένδυσαν και πόσοι αυτοί που δουλεύουν με ένα e-mail;
Πόσοι είναι αυτοί που έχουν τεχνικό τμήμα και μπορούν να στηρίξουν άμεσα έναν πελάτη τους;
Πόσοι έχουν dedicated χώρους ακρόασης σωστά φτιαγμένους και φροντισμένους;
Πόσοι γνωρίζουν τι πουλάνε και δεν λένε μπαρμπούτσαλα στους πελάτες για να πουλήσουν;
Πόσοι έχουν το κουράγιο να παραδεχτούν ότι υπάρχει ανταγωνιστικό προϊόν καλύτερο από τα δικά τους;
Πόσοι έχουν την τιμιότητα να μην κάνουν μία πώληση αν δουν ότι το προϊόν τους δεν ταιριάζει στον πελάτη;

Μπορώ να σκεφτώ μερικούς, αλλά δυστυχώς δεν είναι πολλοί...
 

Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: Re: Περί αντιπροσώπων ο λόγος.

....., υποδεικνυουν οτι ο συγκεκριμενος δεν αξιζε να διαθετει το υπο συζητηση μηχανημα διοτι δεν δυναται να το εκτιμησει οπως του αρμοζει.
....
Πολύ καλή ατάκα :615:

Με εντυπωσίασες !


Το πιστεύεις όμως ?
.....όχι για τον συγκεκριμένο που μιλάτε (δεν ξέρω ποιον), γενικά αν πρέπει να οι συσκευές να δίνονται ανάλογα με το 'επίπεδο' του χρήστη.
Αυτό βέβαια όταν ζητά την συμβουλή μας, ως 'ειδικοί', όπως παρουσιαζόμαστε..
 

Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: Περί αντιπροσώπων ο λόγος.

Η τελευταία δική μου εμπειρία με αντιπρόσωπο δεν είναι ευχάριστη.

Ήθελα ένα ηχείο που δεν μπορούσα να το ακούσω και έτσι θα το έκανα παραγγελία.
Υπολογίζεις λοιπόν, τιμή, χρόνο παράδοσης, τόπος, ευκολίες γενικά...

Για ηθικούς λόγους είπα να ψωνίσω από την Ελλάδα.
Βρήκα τιμές ίσες με το Γερμανό μαγαζάτορα.

Αντί να τα έχω σπίτι μου, έπρεπε να κουβαλήσω εγώ μέχρι εκεί (αρκετά δύσκολο) αφού το Ελληνικό μαγαζί δεν έχει παράδοση (λόγω τιμών).

Τελικά το πήρα μετά από δύο μήνες αντί της εβδομάδας που είχε η περίπτωση του internet-store.

Το μαγαζί έκανε ότι μπορούσε αλλά ο αντιπρόσωπος, την μια είχε αποκλειστεί από τους αγρότες, την άλλη μεταφλερθηκε αλλού, και.....την επόμενη Πέμπτη και μετά την άλλη, κτλ.

Άντε τώρα να πάθει κάτι και να επιστρέψεις για την εγγύηση...
Πρέπει να είσαι πολυυυύ..... αισιόδοξος :137:

Αλλά να μου πεις, πόση σημασία να δώσει ο αντιπρόσωπος για "ένα κομμάτι" :422:
 

Μηνύματα
503
Reaction score
2
Συμέρασμα??????
Από τον τάδε κορυφαίο αντιπροσωπο????
Και απο τον δείνα κύριο μέ χρήματα?????
Οποιος πιάσει τον άλλο καροϊδο......Ετσι απλά..........
Γιά τους περισσοτερους αντιπροσώπους???????Just one st..d!!!!as part time lover...
 

Μηνύματα
1.696
Reaction score
23
Απάντηση: Περί αντιπροσώπων ο λόγος.

ας σημειωθει βεβαια και οτι η συμπεριφορα που δειχνει ενας αντιπροσωπος στον γραπτο του λογο σε ενα φορουμ δεν συνεπαγεται οτι ετσι αντιδρα και ως ανθρωπος η αντιπροσωπος. Δηλαδη μπορει καποιος να ειναι γλυκολογος και μελισταλαχτος και στην φυση του να ειναι απατεωνας, αλλωστε αν δεν ηταν ετσι δεν θα την παθαινε κανεις μας. Ενω αντιθετα ενας ερρηστικος στα φορουμ χαρακτηρας να συμπεριφερεται αψογα στους πελατες του και να τηρει τις εγγυησεις και τις λοιπες υποχρεωσεις του προς αυτους.
+:615:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.235
Μηνύματα
3.045.837
Members
38.540
Νεότερο μέλος
TehLooney
Top