Περί επαναφοράς της ηχητικής συμπεριφοράς παλαιών ενισχυτικών του λεγόμενου Hi-End

Μηνύματα
428
Reaction score
457
Ανοίγω εδώ ένα θέμα σχετικά με το κατά πόσο, οι όποιοι ηλεκτρονικοί της αγοράς, είναι πράγματι σε θέση να φέρουν τον γνήσιο («μαμίσιο») ήχο σε μεταχειρισμένα και παλαιά ενισχυτικά(δεκαετίας+) υψηλής απόδοσης(του λεγόμενου hi-end), όταν βεβαίως παρουσιαστεί πρόβλημα και δεν υπάρχει η δυνατότητα, το service του μηχανήματος να γίνει είτε στον κατασκευαστή του, είτε σε αυθεντικό ή πραγματικά πιστοποιημένο service, είναι για παράδειγμα το εργοστάσιο στις ΗΠΑ(και δεν ασχολείται με Ευρώπη).

Ανοίγω αυτό το θέμα επειδή προσωπικά, είχα μια πολύ δυσάρεστη εμπειρία με έναν προενισχυτή «πολύ» brand, τον οποίο αγόρασα μεταχειρισμένο από κατάστημα ενός από τους πιο «επώνυμους αντιπροσώπους» του χώρου(ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε, και άλλωστε δεν είναι αυτός ο σκοπός του θέματος), που ο ίδιος μου σύστησε για να οδηγήσει τελικό και ηχεία τα οποία είχα, και συμπτωματικά ήταν δικές του εισαγωγές, πραγματικά έμεινα άφωνος και εντυπωσιασμένος από τον ήχο, μιλάμε για ΗΧΟ, είχες την απόλυτη ψευδαίσθηση του φυσικού(δηλαδή σαν να μην άκουγες μηχάνημα αλλά να είχες τους μουσικούς στο δωμάτιο σου), και για να γίνει περισσότερο κατανοητό αυτό που λέω(το οποίο έχει ιδιαίτερη σημασία για το θέμα), είναι ότι η συνολική παρουσίαση του ηχητικού αποτελέσματος ήταν τέτοια πού, ανεξάρτητα το είδος της μουσικής και την ποιότητα της ηχογράφησης, σου άφηνε πάντα μια «γλυκιά» ευχαρίστηση, ήταν μάλλον αυτό που λέγεται, «μηχάνημα με ηχητικό χαρακτήρα», για να σας περιγράψω λίγο περαιτέρω αυτό τον ηχητικό χαρακτήρα, θα έλεγα ότι: οι νότες ακούγονταν ακέραιες και καθαρές χωρίς ίχνος παραμόρφωσης ή κάποιου «πέπλου» απροσδιόριστου θορύβου να τις «σκοτεινιάζει», σαν να παράγονταν επί τόπου στο χώρο ακρόασης και συνολικά το μηχάνημα «καμπάνιζε», «μαγεία»! Επειδή τώρα οι περιγραφές αυτές πάντα περικλείουν μια υποκειμενικότητα και είναι πρακτικά δύσκολο να βάλεις στο λόγο την πραγματική ακουστική αίσθηση, ένα περαιτέρω στοιχείο που νομίζω θα βοηθήσει να κατανοήσει κανείς αυτό που λέω, είναι ότι ακούγοντας ορισμένα άλλα hiend συστήματα, είτε σε φίλους, είτε σε εκθέσεις έλλειπε αυτός ο «χαρακτήρας», όχι ότι εκείνα δεν έπαιζαν όμορφα ή εντυπωσιακά, μιλώ δηλαδή, για ένα λεπτό(fino) ηχητικό χαρακτηριστικό που δεν έχει σχέση με τεχνικά χαρακτηριστικά(απόκριση συχνότητας κλπ).

Μετά από τρείς και κάτι περίπου μήνες από την αγορά, παρουσιάστηκε ένα ελάχιστο «γρέζι» στα γρήγορα μεταβατικά περάσματα συμφωνικής μουσικής, και η συνολική αίσθηση πληρότητας, φυσικότητας και «καμπανίσματος» χάλασε ή με άλλα λόγια το «fino» χαρακτηριστικό εξαφανίστηκε, απευθυνόμενος στον τεχνικό του αντιπροσώπου, αυτός, απ’ το τηλέφωνο!, που περιέγραφα το πρόβλημα, αποφάνθηκε: «είναι οι ηλεκτρολυτικοί πυκνωτές, μετά από 10-15 χρόνια, ανάλογα τη χρήση, απαιτείται η αλλαγή τους, μην ανησυχείτε, θα κάνουμε το service δωρεάν, είστε στην εγγύηση», πράγματι όλα έγιναν όπως το είπε, όταν όμως παρέλαβα το μηχάνημα και με αγωνία περίμενα το πρώτο άκουσμα, απογοητεύτηκα, ο «λεπτός» χαρακτήρας του μηχανήματος έλειπε ακόμη, επικοινωνώντας με τον αντιπρόσωπο, αυτός με διαβεβαίωσε, «χρειάζονται 400-500 ώρες λειτουργίας για να στρώσει ό ήχος, τώρα ο ενισχυτής μετράει πολύ παραπάνω θα δείτε», έτσι περίμενα…

Ύστερα από τρεις-τέσσερις μήνες όπου τον άκουγα, πάντα με τη νοσταλγία της αρχικής του ηχητικής απόδοσης με ένα συναίσθημα αφόρητης έλλειψης δηλαδή, η λεπτή ποιότητα του αρχικού ήχου δεν ήρθε, και ούτε ήρθε ποτέ, βέβαια το μηχάνημα έγινε πράγματι πιο «δυνατό», μ’ αυτό δηλαδή εννοώ ότι είχε δυνατότερο «punch», βαθύτερο μπάσο, υψηλότερο πρίμο κ.λ.π., αλλά από χαρακτήρα και «μαγεία»; τίποτα, θα ‘λεγε κανένας ότι δεν είχε χαρακτήρα, ίσως αυτό να ακούγεται ως προτέρημα, και ίσως σε άλλες «σχολές» ήχου να είναι το επιθυμητό, για τον συγκεκριμένο μηχάνημα όμως; και παρότι πράγματι ο ήχος έγινε πιο «δυνατός», στ’ αυτιά μου άκουγα την έλλειψη στο τελείωμα της νότας και το χαρακτηριστικό «καμπάνισμα» ούτε που υπήρχε.

Από κει και ύστερα, τις περιπέτειες με τον εν λόγω προενισχυτή, σας τις περιγράφω συνοπτικά, τον πήγα σε «ουκ έστιν» αριθμό ηλεκτρονικών, οι οποίοι όλοι, δεν έβρισκαν τίποτα το επιλήψιμο, «ότι παίρνει δίνει», «μηχάνημα που δεν έχει τεχνικό πρόβλημα δεν το πειράζω», και παρά την επιμονή μου περί ηχητικού χαρακτήρα κ.λ.π. στο τέλος άρχισαν να με παίρνουν και στο ψιλό, «είναι μάλλον ψυχολογικό», «το πρώτο άκουσμα χαϊεντάδικου το ωραιοποιείς στη μνήμη σου», μόνο ένας έμεινε με το στόμα ανοιχτό λέγοντας χαρακτηριστικά «μα καλά άλλαξε πυκνωτές σε προενισχυτή;».

Στο δια ταύτα λοιπόν έμεινα με ένα σωρό απορίες, τι ισχύει για τους ηλεκτρολυτικούς; π.χ. έχω δει στο δίκτυο κάποιον να αλλάζει τους πυκνωτές μόνο του τροφοδοτικού, όχι εκείνους του ενισχυτικού κυκλώματος, το πρόβλημα που έβγαλε το μηχάνημα ήταν τόσο αμυδρό για να εντοπιστεί από τεχνικό; Υπάρχουν άραγε τέτοια προβλήματα; Μιλάμε για μηχάνημα δεν είναι μεταφυσική, ο τεχνικός μπορεί να το φέρει ή όχι; Οι κατασκευαστές έχουν μυστικά που τα κρατούν κρυφά, ακόμη και σε μηχανήματα τόσο παλαιά;

Κλείνοντας την εισαγωγή μου, η εμμονή που είχα με τον αρχικό ήχο με οδήγησε στο να φέρω από το εξωτερικό, μέσω του δικτύου, το ίδιο παλιό μοντέλο επίσης μεταχειρισμένο, παρότι είναι πιο κοντά στον αρχικό ήχο, ούτε όμως αυτός με ικανοποιεί εντελώς, έχει μεν τους «μαμίσιους» πυκνωτές, αλλά έχουν αλλαχτεί ορισμένες αντιστάσεις του τροφοδοτικού, πράγμα που υποδηλώνει ότι έχει υποστεί τουλάχιστον μια επισκευή, κάτι που δεν το διέκρινα(λάθος μου) στις φωτό που μου έστειλε ο πωλητής, πάντως δεν τον πειράζω και δεν τον πάω πουθενά όσο παίζει.

Αυτά τα ωραία, όποιος ενδιαφέρεται ας καταθέσει τις εμπειρίες, τις γνώσεις και τη γνώμη του.
 

Μηνύματα
553
Reaction score
2.484
Αν αυτός που είχε βιώσει αυτή την ιστορία ήμουν ΕΓΩ (και όχι ΕΣΥ) θα έλεγα σίγουρα ότι το θέμα μου είναι ψυχολογικό.

Δεν έχω την διακριτική ικανότητα τόσης ακουστικής μνήμης - θα απέδιδα τον ενθουσιασμό του τότε ακούσματος σε άλλους παράγοντες κυρίως διάθεσης.


Και σαν συμβουλή άλλωστε σου προτείνω να πείσεις τον εαυτό σου ότι είναι έτσι – θα σε κάνει περισσότερο ήρεμο - από το να ψάχνεις τον τεχνικό που θα ρυθμίζει πυκνωτές.

Τέτοιου είδους διλήμματα έχω πλέον ΠΡΟΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ να τα αντιμετωπίζω με τον τρόπο που σου λέω .

Για την ιστορία επειδή ΔΕΝ ακούω καθημερινά μουσική – μπορεί να περάσουν και 7-10 ημέρες μέχρι να κάνω μία καλή ακρόαση , ΠΑΝΤΑ μετά από κάποια στέρηση το αρχικό άκουσμα είναι μοναδικό .

Απλά η γνώμη μου βέβαια για όλα τα παραπάνω.
 

Μηνύματα
2.097
Reaction score
4.986
Nikospi,
Εισαι σε μια περιοχη που για πολλους ειναι χασιμο αφθονου χρονου και ενεργειας
και για αλλους ειναι η ιδια η ουσια του χομπυ,
εξαρταται πως το προσεγγιζει ο καθενας.

Καθε εξαρτημα εχει τον δικο του μοναδικο ηχητικο χαρακτηρα κατα τη γνωμη μου
και το να επαναφερεις επακριβως τον ηχο με αντικατασταση ειναι στα ορια του ανεφικτου...
Ουτε μπορεις να αλλαζεις συνεχως πυκνωτες που θα περιμενεις 500 ωρες να στρωσουν.
Μονο οποιος ξερει καλα τον ηχητικο χαρακτηρα αρκετων πυκνωτων
εχει καποια μικρη πιθανοτητα εδω...
 
Last edited:

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
19.040
Reaction score
53.573
- ενδιαφέρον θέμα , αλλά εάν το έβαζες στην DIY AUDIO κατηγορία , έπαιρνες περισσότερες απαντήσεις και από ποιό ειδικούς
 

platon

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.511
Reaction score
1.552
Οταν ειχα τις κορνες της Avantgarde μου εφερε καποιος φιλος ενα vintage, μικρο (30βατ/καναλι) ενισχυτη, ο οποιος επαιζε περιπου οπως περιγραφεις. Ηταν μαμισιος και μου εδωσε αυτο που λες.............με χαρακτηρα μεν, γλυκο (του κουταλιου) δε.

Ειναι οντως θεμα με τα Vintage......νομιζω οτι παιζει παρα πολυ μεγαλο ρολο οι συνθηκες ζωης του μηχανηματος.
Μιλωντας με ανθρωπο του χωρου, μου ειπε οτι ειχε παρει μηχανημα απο σπιτι και δεν επαιζε, ενω αλλο (ιδιο μοντελο) απο μπαρ να ειναι εξαιρετικο.
Μαλλον .......... τα τοτε υλικα και το tunning εδεινε αυτον τον ηχο.
Σημερα αλλα υλικα............αλλος ηχος.
 

Μηνύματα
2.097
Reaction score
4.986
Ειναι οντως θεμα με τα Vintage......νομιζω οτι παιζει παρα πολυ μεγαλο ρολο οι συνθηκες ζωης του μηχανηματος
Σωστα... Περα απο τις ηχητικες διαφορες των υλικων, ζηταμε να κοπιαρουμε τον ηχο μηχανηματος
που εχει γραψει εκατονταδες η και χιλιαδες ωρες...

Σκεφτειτε, χωρις να απορριψετε αμεσως, την εξης αναλογια:
Ενα επιπλο πολλων ετων με φθορες, σημαδια και γενικα τη πατινα του χρονου.
Αν παθει ζημια το χρωμα του δεν υπαρχει λουστραδορος η πατιναδορος
που θα το επαναφερει ακριβως οπως ηταν.
Μονο ειδικος τεχνιτης που θα πρεπει παλι να σε συμβουλευθει, η απο φωτογραφιες.

Η ζωη μπορει να γινει δυσκολη για οσους προσεχουν λεπτομερειες...
 

Μηνύματα
314
Reaction score
410
Κατά την άποψή μου κάποια μηχανήματα προγενέστερα χρονικά της εκδήλωσης της νεόκοπης=νεόπλουτης επιδημίας η οποία ακούει στο όνομα High End απλά παίζαν και εξακολουθούν να παίζουν πανέμορφα μουσική υπό όρους ανθρώπινους ξεφορτίζοντάς μας από το άγχος της καθημερινότητας και όχι επιβαρύνοντάς το. Αν από τα χρόνια απαιτούν και κάποια συντήρηση ας είναι. Οι παλιές καλές σχεδιάσεις και υπάρχουν πιστέψτε το πολλές δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα. Ο τρόμος είναι όλος δικός μας...
 

Μηνύματα
965
Reaction score
283
Ανοίγω εδώ ένα θέμα σχετικά με το κατά πόσο, οι όποιοι ηλεκτρονικοί της αγοράς, είναι πράγματι σε θέση να φέρουν τον γνήσιο («μαμίσιο») ήχο σε μεταχειρισμένα και παλαιά ενισχυτικά(δεκαετίας+) υψηλής απόδοσης(του λεγόμενου hi-end), όταν βεβαίως παρουσιαστεί πρόβλημα και δεν υπάρχει η δυνατότητα, το service του μηχανήματος να γίνει είτε στον κατασκευαστή του, είτε σε αυθεντικό ή πραγματικά πιστοποιημένο service, είναι για παράδειγμα το εργοστάσιο στις ΗΠΑ(και δεν ασχολείται με Ευρώπη).

Ανοίγω αυτό το θέμα επειδή προσωπικά, είχα μια πολύ δυσάρεστη εμπειρία με έναν προενισχυτή «πολύ» brand, τον οποίο αγόρασα μεταχειρισμένο από κατάστημα ενός από τους πιο «επώνυμους αντιπροσώπους» του χώρου(ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε, και άλλωστε δεν είναι αυτός ο σκοπός του θέματος), που ο ίδιος μου σύστησε για να οδηγήσει τελικό και ηχεία τα οποία είχα, και συμπτωματικά ήταν δικές του εισαγωγές, πραγματικά έμεινα άφωνος και εντυπωσιασμένος από τον ήχο, μιλάμε για ΗΧΟ, είχες την απόλυτη ψευδαίσθηση του φυσικού(δηλαδή σαν να μην άκουγες μηχάνημα αλλά να είχες τους μουσικούς στο δωμάτιο σου), και για να γίνει περισσότερο κατανοητό αυτό που λέω(το οποίο έχει ιδιαίτερη σημασία για το θέμα), είναι ότι η συνολική παρουσίαση του ηχητικού αποτελέσματος ήταν τέτοια πού, ανεξάρτητα το είδος της μουσικής και την ποιότητα της ηχογράφησης, σου άφηνε πάντα μια «γλυκιά» ευχαρίστηση, ήταν μάλλον αυτό που λέγεται, «μηχάνημα με ηχητικό χαρακτήρα», για να σας περιγράψω λίγο περαιτέρω αυτό τον ηχητικό χαρακτήρα, θα έλεγα ότι: οι νότες ακούγονταν ακέραιες και καθαρές χωρίς ίχνος παραμόρφωσης ή κάποιου «πέπλου» απροσδιόριστου θορύβου να τις «σκοτεινιάζει», σαν να παράγονταν επί τόπου στο χώρο ακρόασης και συνολικά το μηχάνημα «καμπάνιζε», «μαγεία»! Επειδή τώρα οι περιγραφές αυτές πάντα περικλείουν μια υποκειμενικότητα και είναι πρακτικά δύσκολο να βάλεις στο λόγο την πραγματική ακουστική αίσθηση, ένα περαιτέρω στοιχείο που νομίζω θα βοηθήσει να κατανοήσει κανείς αυτό που λέω, είναι ότι ακούγοντας ορισμένα άλλα hiend συστήματα, είτε σε φίλους, είτε σε εκθέσεις έλλειπε αυτός ο «χαρακτήρας», όχι ότι εκείνα δεν έπαιζαν όμορφα ή εντυπωσιακά, μιλώ δηλαδή, για ένα λεπτό(fino) ηχητικό χαρακτηριστικό που δεν έχει σχέση με τεχνικά χαρακτηριστικά(απόκριση συχνότητας κλπ).

Μετά από τρείς και κάτι περίπου μήνες από την αγορά, παρουσιάστηκε ένα ελάχιστο «γρέζι» στα γρήγορα μεταβατικά περάσματα συμφωνικής μουσικής, και η συνολική αίσθηση πληρότητας, φυσικότητας και «καμπανίσματος» χάλασε ή με άλλα λόγια το «fino» χαρακτηριστικό εξαφανίστηκε, απευθυνόμενος στον τεχνικό του αντιπροσώπου, αυτός, απ’ το τηλέφωνο!, που περιέγραφα το πρόβλημα, αποφάνθηκε: «είναι οι ηλεκτρολυτικοί πυκνωτές, μετά από 10-15 χρόνια, ανάλογα τη χρήση, απαιτείται η αλλαγή τους, μην ανησυχείτε, θα κάνουμε το service δωρεάν, είστε στην εγγύηση», πράγματι όλα έγιναν όπως το είπε, όταν όμως παρέλαβα το μηχάνημα και με αγωνία περίμενα το πρώτο άκουσμα, απογοητεύτηκα, ο «λεπτός» χαρακτήρας του μηχανήματος έλειπε ακόμη, επικοινωνώντας με τον αντιπρόσωπο, αυτός με διαβεβαίωσε, «χρειάζονται 400-500 ώρες λειτουργίας για να στρώσει ό ήχος, τώρα ο ενισχυτής μετράει πολύ παραπάνω θα δείτε», έτσι περίμενα…

Ύστερα από τρεις-τέσσερις μήνες όπου τον άκουγα, πάντα με τη νοσταλγία της αρχικής του ηχητικής απόδοσης με ένα συναίσθημα αφόρητης έλλειψης δηλαδή, η λεπτή ποιότητα του αρχικού ήχου δεν ήρθε, και ούτε ήρθε ποτέ, βέβαια το μηχάνημα έγινε πράγματι πιο «δυνατό», μ’ αυτό δηλαδή εννοώ ότι είχε δυνατότερο «punch», βαθύτερο μπάσο, υψηλότερο πρίμο κ.λ.π., αλλά από χαρακτήρα και «μαγεία»; τίποτα, θα ‘λεγε κανένας ότι δεν είχε χαρακτήρα, ίσως αυτό να ακούγεται ως προτέρημα, και ίσως σε άλλες «σχολές» ήχου να είναι το επιθυμητό, για τον συγκεκριμένο μηχάνημα όμως; και παρότι πράγματι ο ήχος έγινε πιο «δυνατός», στ’ αυτιά μου άκουγα την έλλειψη στο τελείωμα της νότας και το χαρακτηριστικό «καμπάνισμα» ούτε που υπήρχε.

Από κει και ύστερα, τις περιπέτειες με τον εν λόγω προενισχυτή, σας τις περιγράφω συνοπτικά, τον πήγα σε «ουκ έστιν» αριθμό ηλεκτρονικών, οι οποίοι όλοι, δεν έβρισκαν τίποτα το επιλήψιμο, «ότι παίρνει δίνει», «μηχάνημα που δεν έχει τεχνικό πρόβλημα δεν το πειράζω», και παρά την επιμονή μου περί ηχητικού χαρακτήρα κ.λ.π. στο τέλος άρχισαν να με παίρνουν και στο ψιλό, «είναι μάλλον ψυχολογικό», «το πρώτο άκουσμα χαϊεντάδικου το ωραιοποιείς στη μνήμη σου», μόνο ένας έμεινε με το στόμα ανοιχτό λέγοντας χαρακτηριστικά «μα καλά άλλαξε πυκνωτές σε προενισχυτή;».

Στο δια ταύτα λοιπόν έμεινα με ένα σωρό απορίες, τι ισχύει για τους ηλεκτρολυτικούς; π.χ. έχω δει στο δίκτυο κάποιον να αλλάζει τους πυκνωτές μόνο του τροφοδοτικού, όχι εκείνους του ενισχυτικού κυκλώματος, το πρόβλημα που έβγαλε το μηχάνημα ήταν τόσο αμυδρό για να εντοπιστεί από τεχνικό; Υπάρχουν άραγε τέτοια προβλήματα; Μιλάμε για μηχάνημα δεν είναι μεταφυσική, ο τεχνικός μπορεί να το φέρει ή όχι; Οι κατασκευαστές έχουν μυστικά που τα κρατούν κρυφά, ακόμη και σε μηχανήματα τόσο παλαιά;

Κλείνοντας την εισαγωγή μου, η εμμονή που είχα με τον αρχικό ήχο με οδήγησε στο να φέρω από το εξωτερικό, μέσω του δικτύου, το ίδιο παλιό μοντέλο επίσης μεταχειρισμένο, παρότι είναι πιο κοντά στον αρχικό ήχο, ούτε όμως αυτός με ικανοποιεί εντελώς, έχει μεν τους «μαμίσιους» πυκνωτές, αλλά έχουν αλλαχτεί ορισμένες αντιστάσεις του τροφοδοτικού, πράγμα που υποδηλώνει ότι έχει υποστεί τουλάχιστον μια επισκευή, κάτι που δεν το διέκρινα(λάθος μου) στις φωτό που μου έστειλε ο πωλητής, πάντως δεν τον πειράζω και δεν τον πάω πουθενά όσο παίζει.

Αυτά τα ωραία, όποιος ενδιαφέρεται ας καταθέσει τις εμπειρίες, τις γνώσεις και τη γνώμη του.
Μια απορια εχω,οι πυκνωτες που μπηκαν στη θεση των παλιων ειναι ακριβως οι ιδιοι,σε χαρακτηριστικα και μαρκα;Διοτι αν δεν ειναι οι ιδιοι τοτε σιγουρα εκει οφειλεται αυτη η διαφορα που λες!
 


Μηνύματα
2.161
Reaction score
5.624
Δεν λέω ότι είναι ψυχολογικό ή όχι ,αλλά σίγουρα η πρώτη εντύπωση είναι αυτή που σου μένει,και μετά η συνήθεια είναι αυτή που σε απογοητεύει,γιατί αρχίζεις και παρατηρείς πράγματα ,(όταν συνηθίσουν τα αυτιά σου τον νεο ήχο) τα οποία πριν δεν τα άκουγες,η δεν σου έκαναν εντύπωση τότε γιατί άκουγες ακόμη όλα τα υπόλοιπα που σε είχαν εντυπωσιάσει, και κάποιες φορές αυτό ενοχλεί.
Όλοι οι σοβαροί κατασκευαστές δίνουν μετρήσεις για τα μηχανήματα τους έτσι ώστε να μπορεί ο τεχνικος-επισκευαστης να φέρει το μηχάνημα μέσα στα όρια που πρέπει να είναι κάθε φορά. Από εκεί και πέρα αν όλα τα εξαρτήματα είναι αυτό που λέμε ταιριασμενα(με ελάχιστες οι μικρές αποκλίσεις μεταξύ των)τότε το πράγμα μπλέκεται αρκετά γιατί θα πρέπει να ξαναβρεθεί η αρχικη ισορροπία κάπως...
 

Μηνύματα
428
Reaction score
457
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και τις γνώμες τους, κατ’ αρχήν να απαντήσω στον μουςικόφιλο ότι οι καινούργιοι πυκνωτές είχαν βεβαίως τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά, ήταν άλλης φίρμας, αναβαθμισμένοι ως προς την θερμοαντοχή (από +85ο C σε +105ο C, που θεωρείται καλύτερο),για την ταλάντωση που λέει ο spynet δεν γνωρίζω, πρέπει να σημειώσω εδώ ότι οι τεχνικές μου γνώσεις είναι ελάχιστες, και ότι γνωρίζω είναι απλά από την πλευρά του χρήστη, που μερικές φορές βέβαια είναι «υποψιασμένος» αλλά σε καμιά περίπτωση δε γνωρίζει σε ουσία τα «μυστικά» του όποιου κατασκευαστή, από αυτή τη πλευρά, του χρήστη δηλαδή, έχουν περάσει από τα χέρια μου ορισμένα μηχανήματα hi-end, λίγα (όλοι γνωρίζουμε την δαπανηρότητα του χόμπυ), και αυτό που έχω συμπεράνει είναι: πως αυτό που πουλάνε αυτοί οι άνθρωποι(οι brand κατασκευαστές) είναι ακριβώς διακριτό ήχο, όπως ας πούμε συμβαίνει ανάλογα, με τους ποτοποιούς και τα ποτά τους, μόνο που αυτοί στοχεύουν σε άλλη αίσθηση από την ακοή, εκείνη της γεύσης, έτσι ίσως μεταξύ σοβαρού και αστείου θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί «έχω τον τελικό μου στο βαρέλι για ωρίμανση», αλλά ανεξάρτητα από το χιούμορ που μπορεί κανείς να κάνει, δεν πρόκειται για ψυχολογικό ή ιδιαιτερότητα ακουστικής μνήμης, όντως τα μηχανήματα διακρίνονται ηχητικά.
 

papavmax

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
1.165
Reaction score
1.713
Δεν θελω να σε απογοητευσω αλλα μηπως συνηθισες τον ηχο του μηχανηματος? ναι σου αρεσε σου εκατσε ο ηχος του ηταν αυτο που εψαχνες ομως αναφερεις...

(Μετά από τρείς και κάτι περίπου μήνες από την αγορά, παρουσιάστηκε ένα ελάχιστο «γρέζι» στα γρήγορα μεταβατικά περάσματα συμφωνικής μουσικής, και η συνολική αίσθηση πληρότητας, φυσικότητας και «καμπανίσματος» χαλασε)

Εχω αλλαξει πολλα μηχανηματα και ξερεις η πρωτη εβδομαδα οταν ακους το καιν μηχ. παρατηρεις το ενα παρατηρεις το αλλο ομως αυτο το "ανατριχιασμα" δεν διαρκει για παντα.

Μηπως το αυτακι σου συνηθισε τον ηχο και κακος μπηκες στην διαδικασια να αλλαξεις πυκνωτες περιμενες ενα καλο αποτελεσμα που δεν ηρθε, και ξανααπογοητευτικες παραγγειλες το ιδιο μηχ απο το εξωτερικο και ξανα απογοητευση για τριτη φορα...

Εγω λεω να αραξεις να βγεις απο την εμμονη που εχεις μπει και να κανεις της ακροασεις σου και μην ασχολησε και τοσο απο της λεπτομερειες, ισως και ο προ να συνεχιζε να επαιζε εξισου καλα και κακος μπηκες στην ολη διαδικασια και ταλαιπωρηθηκες ψυχολογικα και οικονικα.

Αραξε βαλε τον αγαπημενο σου δισκο η cd και βγες απο την εμμονη θα ψαχνεις ψυλλους στα αχυρα θα χαλας λεφτα θα το σκαλιζεις και στο τελος αυτη η εμμονη θα σε κανει να πουλησεις ενα μηχανημα "brand" οπως λες κοψοχρονια.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.510
Reaction score
144.395
Μιλάμε για μηχάνημα δεν είναι μεταφυσική
Ναι, αλλά τείνεις να το ανάγεις σε μεταφυσικό επίπεδο! :p

Τες πα, "κυνηγώντας την ουρά μου" θα μπορούσε να είναι ο τίτλος αυτού του θρεντ, και δε το λέω ειρωνικά, ίσα ίσα το αντίθετο! 8-)

Από την πλευρά της φυσικής, που προφανώς αρκεί για να εξηγήσει τα όποια "ανεξήγητα", υπάρχουν λογικές ερμηνείες των ανωτέρω, μα δεν έχει νόημα να τα εξηγήσει κανείς, διότι το δια ταύτα είναι απλό:

μηχανές του παρελθόντος φτιάχτηκαν με υλικά κατώτερων προδιαγραφών των σύγχρονων, και όλα τα υλικά έχουν περιορισμένη διάρκεια ζωής, κάποτε ψοφάνε και χρειάζεται αλλαγή για να δουλέψει η μηχανή, κι η αλλαγή τους θα οδηγήσει σε διαφοροποιήσεις (προς το καλύτερο) οι οποίες όμως δεν είναι πάντοτε θεμιτές.

Ο μόνος τρόπος να μιμηθεί κανείς υλικά του παρελθόντος είναι να προσθέτει στοιχεία σε σύγχρονα υλικά ώστε να εξαλείψει την τεχνολογική εξέλιξη των δεκαετιών που πέρασαν, κι αυτό δε το κάνει ούτε φυλακισμένος..:D

Καιρός για πέταμα λοιπόν. Υπάρχουν νέες μηχανές τρομερά αξιόλογες, με ικανότητες που ούτε στα βαθύτερα όνειρά τους δεν είχανε οι παλιές..8-)
 

Μηνύματα
16.477
Reaction score
30.455
Ναι, αλλά τείνεις να το ανάγεις σε μεταφυσικό επίπεδο! :p

Τες πα, "κυνηγώντας την ουρά μου" θα μπορούσε να είναι ο τίτλος αυτού του θρεντ, και δε το λέω ειρωνικά, ίσα ίσα το αντίθετο! 8-)

Από την πλευρά της φυσικής, που προφανώς αρκεί για να εξηγήσει τα όποια "ανεξήγητα", υπάρχουν λογικές ερμηνείες των ανωτέρω, μα δεν έχει νόημα να τα εξηγήσει κανείς, διότι το δια ταύτα είναι απλό:

μηχανές του παρελθόντος φτιάχτηκαν με υλικά κατώτερων προδιαγραφών των σύγχρονων, και όλα τα υλικά έχουν περιορισμένη διάρκεια ζωής, κάποτε ψοφάνε και χρειάζεται αλλαγή για να δουλέψει η μηχανή, κι η αλλαγή τους θα οδηγήσει σε διαφοροποιήσεις (προς το καλύτερο) οι οποίες όμως δεν είναι πάντοτε θεμιτές.

Ο μόνος τρόπος να μιμηθεί κανείς υλικά του παρελθόντος είναι να προσθέτει στοιχεία σε σύγχρονα υλικά ώστε να εξαλείψει την τεχνολογική εξέλιξη των δεκαετιών που πέρασαν, κι αυτό δε το κάνει ούτε φυλακισμένος..:D

Καιρός για πέταμα λοιπόν. Υπάρχουν νέες μηχανές τρομερά αξιόλογες, με ικανότητες που ούτε στα βαθύτερα όνειρά τους δεν είχανε οι παλιές..8-)
Άργησες..
 

Μηνύματα
9.871
Reaction score
2.053
Το πιθανότερο είναι ότι νοσταλγείς τις "πρώτες" νότες που συμβαίνει στις περισσότερες αλλαγές που κανουμε. Και εγώ θεωρώ ότι είναι μέρος του χόμπι αυτό που βιώνεις και πιθανότατα ο ήχος που έχεις τώρα είναι αρτιοτερος από τον αρχικό.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.670
Reaction score
2.316
Ετσι ετσι....ερχομαστε προς την απαντηση.Πραγματκα εχω μεγαλη μεγαλη αγωνια.Σιγουρα καποια εκπληξη θα εχουμε.(με προλαβαν,θα ηθελα να ειναι μετα τον χαρις)
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.746
Το πιθανότερο είναι ότι νοσταλγείς τις "πρώτες" νότες που συμβαίνει στις περισσότερες αλλαγές που κανουμε. Και εγώ θεωρώ ότι είναι μέρος του χόμπι αυτό που βιώνεις και πιθανότατα ο ήχος που έχεις τώρα είναι αρτιοτερος από τον αρχικό ανεξαρτήτως του γεγονότος ότι εσύ πιστεύεις το αντίθετο.
Ρε άμε να θηλάσεις τη μπέμπα, που θες ν απαντήσεις.:D
Να σας ζησει Μιχαλιό!
 


Μηνύματα
965
Reaction score
283
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και τις γνώμες τους, κατ’ αρχήν να απαντήσω στον μουςικόφιλο ότι οι καινούργιοι πυκνωτές είχαν βεβαίως τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά, ήταν άλλης φίρμας, αναβαθμισμένοι ως προς την θερμοαντοχή (από +85ο C σε +105ο C, που θεωρείται καλύτερο),για την ταλάντωση που λέει ο spynet δεν γνωρίζω, πρέπει να σημειώσω εδώ ότι οι τεχνικές μου γνώσεις είναι ελάχιστες, και ότι γνωρίζω είναι απλά από την πλευρά του χρήστη, που μερικές φορές βέβαια είναι «υποψιασμένος» αλλά σε καμιά περίπτωση δε γνωρίζει σε ουσία τα «μυστικά» του όποιου κατασκευαστή, από αυτή τη πλευρά, του χρήστη δηλαδή, έχουν περάσει από τα χέρια μου ορισμένα μηχανήματα hi-end, λίγα (όλοι γνωρίζουμε την δαπανηρότητα του χόμπυ), και αυτό που έχω συμπεράνει είναι: πως αυτό που πουλάνε αυτοί οι άνθρωποι(οι brand κατασκευαστές) είναι ακριβώς διακριτό ήχο, όπως ας πούμε συμβαίνει ανάλογα, με τους ποτοποιούς και τα ποτά τους, μόνο που αυτοί στοχεύουν σε άλλη αίσθηση από την ακοή, εκείνη της γεύσης, έτσι ίσως μεταξύ σοβαρού και αστείου θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί «έχω τον τελικό μου στο βαρέλι για ωρίμανση», αλλά ανεξάρτητα από το χιούμορ που μπορεί κανείς να κάνει, δεν πρόκειται για ψυχολογικό ή ιδιαιτερότητα ακουστικής μνήμης, όντως τα μηχανήματα διακρίνονται ηχητικά.
Φιλε μου μην τν ψαχνεις,ξερω πολυ καλα τι εννοεις με τα γραφομενα σου,οι πυκνωτες που εβαλες μπορει αν ειναι εξαιρετικοι,να υποθεσω εβαλες καφε nippon ΚΖΗ 105C,ειναι δεν ειναι αυτοι τα υλικα που εβαλες μπορει αν ειναι πολυ καλα,αλλα αν ψαξεις το ιντερνετ θα απειρα review και σχολια για τον ηχο των πυκνωτων,Αν θες το ηχο που ακουγες,μαθε τι πυκνωτες ειχε πανω,τους παραγγελνεις απο εξω λογικα,εδω μονο nippon θα βρεις σε πληροτητα χαρακτηριστικων,και τους βαζεις πανω και τελειωσες,ολα τα υπολοιπα ειναι να εχουμε να λεμε.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.968
Μηνύματα
3.036.167
Members
38.524
Νεότερο μέλος
opanamas
Top