Περί Physics

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Μιας και έχει γίνει αρκετή κουβέντα για το θέμα τελευταία...
παραθέτω κάποια βίντεο που δείχνουν τα απ'οτι φαίνεται κορυφαία physics που θα έχει το "The Force Unleashed" που αναμένεται :cool_4::cool_4:

[youtube]7iCdN2FGOaQ&mode=related&search=[/youtube]

[youtube]3qJrV11TUa8&mode=related&search=[/youtube]


Πώς σας φαίνεται ???
Εγώ το περιμένω πως και πως :cool_1::cool_1:
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Ούπς το πρώτο βίντεο που είναι "όλα τα λεφτά" λέει οτι δε μπορώ να το ενσωματώσω. Άρα δίνω Link :crazy_3:
 

Μηνύματα
7.462
Reaction score
5
unlimited respect!

Ειδικά το πρώτο βίντεο είναι όλα τα εούρο που πετάει τα R2D2 στο ξύλο!!
 


Μηνύματα
1.275
Reaction score
0
Εδώ δύο μικρά downloadale games του ps3 που βασίζονται σε physics ... δεν έχουν εξήγηση τα clips αλλά είναι πολύ απλό για τον καθένα να το δει.

Litle Big planet
[youtube]MuoRp32W5l0[/youtube]

Little Big Planet - PlayStation 3 - Level Creation
http://www.youtube.com/watch?v=O7hU-0keJtk



Pain (PS3) Trailer - Sony Gamers Day 07 - Psmotion
[youtube]8eTW625CuiU[/youtube]

SONY GAMERS DAY 2007 - PAIN PS3 GAMEPLAY
http://www.youtube.com/watch?v=uS-zEiPbiwI
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Και για να επιστρέψουμε στο θέμα μας, μερικά δείγματα από το τώρα:
[youtube]p8SvtiTndDQ[/youtube]
Αυτό που παρατηρώ είναι ότι οι συγκρουσεις κάνουν, σε μερικές περιπτώσεις, το μισό της ζημιάς που θα έπρεπε. Πιθανόν για να μπορεί ο παίχτης να συνεχίζει και πέρα από δύο-τρεις στροφές.


[youtube]Aj_SlMA0TYw[/youtube]
Prerender βέβαια, αλλά είναι το physics demo. Δείχνει κάποιους παράγοντες που λαμβάνει υπ' όψιν το παιχνίδι, όπως η γωνία camber, η συμπεριφορά της ανάρτησης, το slip stream.

[youtube]k8YVg7ioG14[/youtube]
[youtube]bwGcyxl-LUA[/youtube]
[youtube]M9yQpxVkSqU[/youtube]
Replay με κάποια από τα δεδομένα της τηλεμετρίας που λαμβάνει υπ' όψιν του το παιχνίδι στην εξομοίωση: Επιτάχυνση σε τρεις άξονες του αμαξώματος, θερμοκρασία σε τρεις ζώνες σε κάθε ελαστικό χωριστά, ιπποδύναμη και ροπή, πρόσφυση σε κάθε τροχό, συμπίεση κάθε ανάρτησης.
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Ageia: ίσως η διασημότερη μηχανή Physics. Αυτή τη στιγμή υποστηρίζεται από 10 παιχνίδια για PC, 6 για 360, 2 για PS3 και 1 για Wii.
Εντυπωσιακά δείγματα εδώ.
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Ένα παιχνίδι που ακόμα και σήμερα εξακολουθεί να έχει κορυφαία physics είναι το Half Life 2.

[youtube]7f33GYOC2as[/youtube]

[youtube]mdBpaWnyymo[/youtube]
 

Μηνύματα
1.275
Reaction score
0
Eδώ ένα ενδιαφέρον tech demo από το resistance και τα realtime calculations που πρέπει να κάνει το παιχνίδι.
[youtube]81UuRdz20EI[/youtube]
 

Μηνύματα
54
Reaction score
0
Όχι, όχι, δεν αντιγράφουν τα Ιαπωνικά anime (λ.χ. DragonBall Z, Naruto) εκεί στη Lucas Arts... είναι απλά σύμπτωση πως οι μάχες είναι πολύ πιο ακραίες από τις ταινίες και σε σύγκριση με αυτό απέχουν ελάχιστα.
Όπως και να έχει, καιρός ήταν για κάτι ενδιαφέρον για το PS3.
 

Μηνύματα
258
Reaction score
0
Δεν υπάρχει κάτι αξιόλογο να απαντήσω ... με το GT δεν θα μείνει κανείς που χωρίς ps3, οπότε καλά κάνουν να το βγάλουν όταν είναι αυτό που πρέπει.
Δεν είναι αυτό απλά δεν έχεις τι να απαντήσεις. Εδώ θα είμαστε και το 2008 (αρχή; τέλος; κανείς δεν ξέρει) για να κρίνουμε και το release. Αλλά αυτά που σου μεταφέρω, δεν τα λέει κανένας τυχαίος, έτσι; O CEO της εταιρίας τα λέει.
Ξέχασα, μετά από τόσα χρόνια που έχουν live και μηχάνημα με σκληρό, το ανέβασαν στα 250ΜΒ φέτος(αν δεν κάνω λάθος).
Το Xbox Live arcade Bliz ήρθε μαζί με το 360. Οπότε άσε το "τοσα χρόνια" και τα λοιπά για αυτούς που δεν ξέρουν και μπορείς να τους κοροιδέψεις (ξέρεις τώρα ps3forums.gr)

(Περισσότερο για τα μάτια του κόσμου φυσικά αφού η sony τους είχε πάρει τα σώβρακα και σε αυτό το τομέα.)
Και σε αυτό; :crazy_3::crazy_3::crazy_3: Καλά ασχολίαστο, αλλά πες μας και σε τί άλλο;"happy_1""happy_1""happy_1"

Πριν λίγους μήνες που κοίταξα δεν είδα να έχουν αλλάξει τακτική ουσιαστικά... αν άλλαξε κάτι ενημέρωσε μας να ξέρουμε...
Ποιό πανω λές πώς ξέρεις για τα 250 και εδώ μας λες πώς δεν ξέρεις. Τελικά αποφάσισε, που λές ψέμματα;

Βάλε δες το Remake του Prince Of Persia με 50 MB να τρίβεις τα ματάκια σου.


EDIT - THIS JUST IN​

FATAL INERTIA TO USHER IN A BRAVE NEW WORLD OF COMBAT RACING

In KOEI's Futuristic Combat Racing Game for Xbox 360 the Battle for Supremacy is Won in the Untamed Wilderness

Burlingame, CA -- July 2, 2007 -- KOEI, recognized worldwide as the premier brand of strategy and action games, today announced that Fatal Inertia is scheduled to ship to North American retailers on September 11, 2007 for Xbox 360 video game and entertainment system from Microsoft.

"KOEI has been at the forefront of creating the most engaging action games, so with Fatal Inertia we're now lending our action game talents to the racing genre to deliver an experience that is as fun as it is fast," said Senior Vice President of KOEI Corporation Amos Ip. "Armed with an eclectic variety of weapons and racing challenges, plus elegant and intuitive driver controls, Fatal Inertia is quite simply bringing high-speed fun and excitement back to the combat racing genre."

"By designing Fatal Inertia 's gameplay around a physics engine it not only allowed us to create a truly different driving model, but it also helped us create a set of dynamic weapons with multiple tactical applications," said Lead Game Designer Michael Bond. "We've based many of the game's weapons on straightforward physical principles, and by doing so we're giving players the freedom to come up with their own creative ways of using them- ways that even we are still discovering."

Fatal Inertia is the debut title from KOEI's Toronto-based development studio, KOEI Canada. The team is led by Producer Takazumi Tomoike, creator of the Dynasty Warriors series, and KOEI Co- Founder and Chief Advisor Yoichi Erikawa, who under the pen name Kou Shibusawa is regarded as one of the world's top video game designers.
Πρώην αποκλειστικό του PS3 τώρα μόνο για 360! Πολλά games το PS3 ρε παιδί μου!!!:crazy_3: :crazy_3: :crazy_3:

 

Μηνύματα
7.462
Reaction score
5
Re: Απάντηση: Περί Physics

ΞΕφύγαμε πολύ, αλλά οι ασάφιες θελουν διευκρίνηση και οι παραπληφόρηση απάντηση.
ναι αλλά επίσης ειναι γεγονός οτι με κάποιους εδω μέσα δεν βγαίνει άκρη.

το γεγονός οτι λένε π@π@ριες ειναι ολοφάνερο και δεν θέλει PhD στην πυρινική φυσική για να καταλάβεις κάποια πράγματα.

Κόφτε την κουβέντα. Physics.

ΕΔΩ ειναι ο ορισμός των Physics Λοιπόν ( http://www.ageia.com/physx/videos.html ) και όποιος έχει νοιώσει την διαφορά της PhysX θα καταλάβει.

Ο Βλιζαρντ μπορει να έχει δίκιο σε ενα πράγμα μόνο. Είμαι σκληρός με το PS3 και δεν μπορώ να κάνω αλλιώς. το Wii κοστίζει 250€ και αναγνωρίζω οτι δεν μπορώ να περιμένω πολλά.
Απο μία κονσόλα ομως που διατυμπανίζει τα physics, τα γραφικά της, τα ατού της γενικότερα περιμένω πολλά! και μην ξεχνάμε οτι εχω καλομάθει στα specs του PC...

ΕΧΩ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ απο τα Physics και τα graphics του PS3 και μέχρι στιγμής ΑΠ'ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ απο αυτά που θέλω!
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.245
Μηνύματα
3.046.124
Members
38.542
Νεότερο μέλος
v.angelos
Top