Ποδήλατο




Μηνύματα
2.482
Reaction score
5.505
Άσε με έχω άγχος σήμερα. Πρέπει αύριο να περάσω μια αίτηση στο εξοικονομώ. Μετά θα πετάω, αν μπω.... Αν δεν μπω θα χάσω καμία 25k επιδότηση..
Συνέχισε τα όνειρα εσύ και θα φωνάξω ένα φίλο μαραγκό να σου φαρδύνει τα κασώματα... 🤣
Θα χρειαστεί να ανοίξουμε και τοίχους?
 

Μηνύματα
17.737
Reaction score
25.548
Τι συνέβη πανάγο?


Αυτό ήθελα να του το πω καιρό αλλά ο άνθρωπος ψάχνει να βρει χρόνο να βολέψει και λίγο ποδήλατο... Σεβασμός :hi:
είχε το βοριαδάκι του η αλήθεια είναι και ήμουνα και κουρασμένος σήμερα.
στο τελευταίο χιλιόμετρο που βλέπει ΒΒΔ ήταν όλο ανάποδο.
εκεί έκανα αναγκαστική στάση γιατί μπλέχτηκε το κορδόνι στην αλυσίδα (αφού δεν σκοτώθηκα)
στη αρχή αν και δεν είχα πολύ όρεξη πήγα καλά (με έβγαλε μέχρι 258W στο ζόρικο κομμάτι) , η δύσκολη ανάβαση βγήκε πιο γρήγορα αλλά κάηκα γιατί μετά δεν πήγα καλά.

Τι έπαθες ωρε και τοσβησες στου Ζωγράφου?
πέρασα από το καρστερεάδικο και κλασσικά ήταν ο Ανδρέας μέσα , εκάτσα κανα δεκάλεπτο και έφυγα μετά μες την παρανομία (2210) και δεν το γραψα το μετά.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.293
Reaction score
54.232
Πανάγο τα κορδόνια να τα πατάς κάτω από το βέλκρο, είναι επικίνδυνο...
Για τα άλλα, σε λέω φταίει η μέρα... Θα έρθουν καλύτερες! ;)
 

Μηνύματα
26.522
Reaction score
20.883
Φοράς παπούτσια με κορδόνι Πανάγο; Εγκατέλειψα αυτό το είδος για το ποδήλατο, επειδή δύο φορές κι εγώ κόντεψα να φάω τα μούτρα μου με το κορδόνι να μπλέκεται στην αλυσίδα (πέρα ότι μου προκαλούσαν και πόνο στο δάκτυλο μετά από κάποια ώρα)!
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.293
Reaction score
54.232
Άσε με έχω άγχος σήμερα. Πρέπει αύριο να περάσω μια αίτηση στο εξοικονομώ. Μετά θα πετάω, αν μπω.... Αν δεν μπω θα χάσω καμία 25k επιδότηση..

Θα χρειαστεί να ανοίξουμε και τοίχους?
Θα μπεις, τοίχους μόνο άμα συνεχίσεις τα όνειρα... 🤣
 


Μηνύματα
17.737
Reaction score
25.548
τα χα πίασει είναι η αλήθεια με το βέλκρο δεν ξέρω πωζτονμπουτσο μπλέχτηκαν.
Φοράς παπούτσια με κορδόνι Πανάγο; Εγκατέλειψα αυτό το είδος για το ποδήλατο, επειδή δύο φορές κι εγώ κόντεψα να φάω τα μούτρα μου με το κορδόνι να μπλέκεται στην αλυσίδα (πέρα ότι μου προκαλούσαν και πόνο στο δάκτυλο μετά από κάποια ώρα)!
λίγα με τα παπούτσια του νονού , γιατί με acs θα φτάσουν οι πινέζες στην Κρήτη. (να σου πω αμα περάσεις από τον Σπάρταλη για δες τι έχουν γίνει 2 τουρμπίνες που του στειλα. όλο ξεχνάω να πάρω τηλέφωνο)
 


Μηνύματα
26.522
Reaction score
20.883
Ψέματα, τώρα που μου ήρθε η εικόνα ξανά, δεν ήταν στην αλυσίδα το μπλέξιμο σε μένα, αλλά στον άξονα του πεταλιού... γύρω γύρω! :geek:
 


Μηνύματα
2.482
Reaction score
5.505
Να μην κάνετε σούζες κύριε.
Κροκ, όλα καλά ρε man. Θα έχει και στεναχώριες η φάση, keep πεταλινγκ!
 

Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
684
Reaction score
1.992

Λυστε μου σας παρακαλώ αυτή την απορία. Τι κατηγορία θεωρείται τούτο το ποδήλατο. Δεν το λέω ειρωνικά, όντως είμαι μπερδεμένος. Δηλαδή gravel ποδήλατο είναι κάτι σε racing με ποιο χοντρά λάστιχα?

Εντάξει σίγουρα σε ελληνικούς χωματόδρομους δεν πάει μια. Αλλά σου προσφέρει μια ανεση στην άσφαλτο καλύτερη από μια κούρσα με μικρές απώλειες στην κύλιση η μιλάμε για χαώδη διαφορά? :errwhat:

Ναι ξέρω, ρωτάω πολλα :whistling:
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.907
Reaction score
98.100

Λυστε μου σας παρακαλώ αυτή την απορία. Τι κατηγορία θεωρείται τούτο το ποδήλατο. Δεν το λέω ειρωνικά, όντως είμαι μπερδεμένος. Δηλαδή gravel ποδήλατο είναι κάτι σε racing με ποιο χοντρά λάστιχα?

Εντάξει σίγουρα σε ελληνικούς χωματόδρομους δεν πάει μια. Αλλά σου προσφέρει μια ανεση στην άσφαλτο καλύτερη από μια κούρσα με μικρές απώλειες στην κύλιση η μιλάμε για χαώδη διαφορά? :errwhat:

Ναι ξέρω, ρωτάω πολλα :whistling:
Το Gravel Bike είναι κουρσάκι που μπορεί να βγει εκτός ασφάλτου. Δεν είναι μόνο στα λάστιχα η διαφορά. Όλα μοιάζουν και διαφέρουν, αναλόγως της τιμής και της εταιρείας. Η μέση λύση γι' αυτόν που θέλει να αποφύγει την κατοχή δύο ποδήλατων.
 

Μηνύματα
17.737
Reaction score
25.548
απόπειρα απάντησης: τα gravel είναι μια κατηγορία που βγήκε από την εξέλιξη των MTB. Τα ΜΤΒ οπως τα ξέραμε μικροί είχαν 18-21 σχέσεις από πολύ κοντές (για να κάνουμε σούζες - NOT) για τα ζόρικα μονοπάτια μέχρι πολύ μακριές (για να βάζουμε ασφάλτινα kenda και να κατεβαίνουμε την κηφισσίας με 90φεύγα - όχι βλάκα ούτε αυτό) για καταβάσεις σε βατές χωμάτινες διαδρομές.
προφανώς τα ΜΤΒ που ξέραμε δεν μπορούσαν να κάνουν καλά και τα δύο. Μπήκαν αναρτήσεις με μεγάλες διαδρομές (που δεν θέλεις στα βατά χωμάτινα μονοπάτια ) και τελικά κοντίνανε οι σχέσεις τους γιατί η αναζήτηση στην δυσκολία οδήγησε στην ανακάλυψη σπαστηρίων διαδρομών όπου η απαίτηση για μεγάλες σχέσεις δεν είχε καμία χρήση όπως βλέπουμε στα βιντεάκια. έτσι τα ΜΤΒ πλέον (τα σκληροπυρινικά ) καλύπτουν το κομμάτι του κακοτράχαλου μονοπατιού (αν υπάρχει κι όλας) με κοντές σχέσεις και αναρτήσεις και ουσιαστικά αφήνουν το κομμάτι του βατού χωμάτινου χαραγμένου μονοπατιού στα gravel. Τα συγκεκριμένα όπως βλέπουμε έχουν λάστιχα που δουλεύουν σε πατημένο χώμα με πυκνή/ρηχή χάραξη, ευνοούν την γρήγορη κίνηση σε αυτό , θα τα βρούν λ.ιγο μπαστούνια σε έντονη λασπουριά (αν δεν πρόκειται για πατημένο μονοπάτι) , δεν χρειάζονται ανάρτηση (λιγότερα θα προσφέρει σε τέτοιες διαδρομές από όσα θα σου κόψει , πχ βάρος) και αφού μπορούν να κινηθούν γρηγορότερα έχουν και λίγο πιο μακρινή κλιμάκωση.
επιπλέον αφού μιλάμε γοα βατά μονοπάτια , δεν χρειάζεσαι τιμονάρα για να κινηθείς οπότε υιοθετούν το δρομίσιο.
βέβαια και στα gravel βλέπεις κλιμάκωση κοντινή σε MTB (πχ 34 μπροστά και 11-52 πίσω) αλλά βλέπεις και πιο γρήγορες 48-30 με 11-34
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.907
Reaction score
98.100
Μία παρένθεση.

Στη βόρεια Ευρώπη οι πιο δημοφιλείς αγώνες του Χειμώνα είναι αυτοί του cyclo-cross. Με ιστορία από τον Α'ΠΠ και τεράστια απήχηση. Πολλοί επαγγελματίες ποδηλάτες δρόμου προέρχονται από αυτό.

Τα cyclo-cross ποδήλατα είναι χοντρικά κουρσάκια με ειδικά λάστιχα, μεγαλύτερες ανοχές για τα λάστιχα και τις λάσπες και εξειδικευμένη γεωμετρία.

Οπότε ερχόμαστε στο λογικό ερώτημα: Γιατί έχουμε τότε gravel-bikes;

Το gravel-bike είναι "πολιτισμένο" cyclo-cross bike.

Στο cyclo-cross συνήθως τρέχουν σε μικρά σιρκουί με λάσπες, πέτρες , κλειστές στροφές, κλίσεις που απαιτείται να κατέβουμε και να πάρουμε το ποδήλατο στον ώμο. Η γεωμετρία του σκελετού απαιτεί τη μεσαία τριβή ψηλά, την ευελιξία σε χαμηλές ταχύτητες, τον καλύτερο χειρισμό σε μαλακή λάσπη κλπ.

Τα gravel χρειάζονται καλύτερο έλεγχο σε υψηλότερες ταχύτητες, πιο χαμηλό κέντρο βάρους, πιο ξεκούραστο στήσιμο λόγω διάρκειας διαδρομών, μεγαλύτερο εύρος σχέσεων κλπ.

1411461613888-xww9421hagdg-0ca40b7.jpg
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.293
Reaction score
54.232
Για μένα είναι μια ακόμη ανάγκη που εφήυραν οι σατανάδες κατασκευαστές...
Έχει κοινό?
"Έχει τους κουρσάδες που ως γνωστόν σπαταλάμε τους περισσότερους παράδες...
Στα διάφορα πηγαδάκια υπάρχουν κάποιοι που θα ακούσεις να λένε ότι το χώμα βοηθάει στη εξέλιξη της τεχνικής, άτσα σου λέει ο άλλος, αυτό μας έλειπε!!
Πάνε με τη καινούρια γκραβελιά χώμα και χορταίνει το τομάρι σαβούρδες... 🤣

Μάριε στη άσφαλτο η κύλιση είναι χαώδης , αυτό εξυπακούεται.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Τα gravel στην Ελλάδα θα πρέπει να απευθύνονται στους brevetάδες που θέλουν στα βουνά να συνδέσουν 2 διαδρομές με εκείνον τον ατελείωτο δασικό χωματόδρομο που δεν τολμούν να βάλουν τις κούρσες ή τα trekking... Παράδειγμα εγώ χάνω πράγματα εδώ πάνω που είμαι και το σκέφτηκα πάρα πολύ το αν θα έπρεπε να πάω σε κούρσα ή mountain αλλά από την άλλη δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Άλλη χρήση για αυτού του τύπου τα ποδήλατα εγώ δεν βλέπω.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.975
Μηνύματα
3.036.434
Members
38.524
Νεότερο μέλος
opanamas
Top