Ποδήλατο




bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.303
Reaction score
42.037
Ρε συ, τι έγραψες παραπάν?
Σιγά μη κάτσω να μάθω ιστορία στα γεράματα...
 

Μηνύματα
15.031
Reaction score
20.784
γουστάρω τρελά αυτές τις διαδρομές που κουβαλάνε ιστορία αιώνων.
μαραθώνιος, σπαρταθλον/φειδιππίδιος άθλος κλπ
εμένα το αγωνιστικό κομμάτι δεν με συγκινεί ιδιαίτερα (προφανώς γιατί δεν έχω το αντίστοιχο επίπεδο για να έχει νόημα) , το να τερματίσω μια τέτοια ιστορική διαδρομή είναι ικανός σκοπός.

(τώρα θα με την πει , δεν το συζητώ , τέτχιος είναι, ξέρεις πχιός) φέτος ήθελα να τρέξω στον αυθεντικό μαραθώνιο με στόχο μόνο τον τερματισμό. η λογική λέει βέβαια οτι καλό είναι να μην το κάνεις χωρίς προετοιμασία γιατί θα σε μαζέψει η σκούπα πριν την αγία παρασκευή, οπότε και το ξέχασα για φέτος. Ξεκίνησα τις μικρότερες αποστάσεις με ευοίωνα αποτελέσματα και πιστεύω οτι λογικά του χρόνου το έχω.
κάπως αντίστοιχος αγώνας (όχι ώς προς την απόσταση αλλά ως προς την σύνδεση με το παρελθόν) ήταν ο ημιμαραθώνιος της ελευσίνας, σε μια διαδρομή μεταξύ 2 αρχαιολογικών χώρων
Καθώς ξεκινούσε από την αρχαία Αγορά της πόλης του (όπου και η έδρα των Ημεροδρόμων) και ξεχυνόταν προς τον αρχαιότατο Δυτικό δρόμο της Ιεράς οδού, στο μακρύ ταξίδι του προς τη Σπάρτη και όπως έμελλε και στην αθανασία του, θα σκεφτόταν τον πατέρα, τη μάνα, τα αδέλφια του, τους συγγενείς, τους φίλους, την Αγορά, το Στάδιο, τους δασκάλους, τα αμπέλια, τις ελιές. Εκείνη την Αγάπη του...

... Λίγο μετά κι ενώ σκούπιζε τα δάκρυα που κυλούσαν στο ηλιοκαμένο πρόσωπό του, καθώς έφευγε σιγά-σιγά αφήνοντας πίσω την Αθήνα που τόσα προσδοκούσε απ' αυτόν, άρχισε να σχεδιάζει στο μυαλό του, μεθοδικά, το δρόμο που θ' ακολουθούσε. Τον είχε κάνει άλλωστε πολλές φορές στο παρελθόν, μεταφέροντας μηνύματα και από τις δύο πόλεις. Εκπαιδευμένος να επιβιώνει σε αντίξοες συνθήκες, ανθεκτικός, με απίστευτες αντοχές, είχε αποδείξει ότι μπορούσε να φέρει σε αίσιο πέρας κάθε αποστολή, και αυτό συνετέλεσε να δοθεί σε αυτόν αυτή που από την επιτυχία της εξαρτιόταν η Τύχη, η Ύπαρξη, το Μέλλον, όλων όσων αγάπησε.

Τα βήματά του θα τον περνούσαν από το Ναό του Δαφναίου Απόλλωνα στο Δαφνί, στην έξοδο της πόλης, έπειτα από το Ναό της Αφαίας Αφροδίτης, λίγα στάδια παρακάτω, στον μυχό του κόλπου της Ελευσίνας, έπειτα δεξιά, βαδίζοντας πάνω στην Ιερά οδό, θα αντίκρυζε μετά τους Ρητούς, τις δίδυμες λίμνες, της Μάνας και της Κόρης, της Δήμητρας και της Περσεφόνης, χαμηλά δίπλα από τη θάλασσα. Θα συνέχιζε για να φθάσει στην αρχαιότατη των πόλεων, την Ελευσίνα, και στο Ιερό της Δήμητρας για να πιεί λίγο νερό και να τον ευλογήσουν οι Ευμολπίδες Ιερείς
την οποία ακολουθούσαν στο παρελθόν κατά την περίοδο των ελευσινίων μυστηρίων.
δε σε κάνω πλάκα , συγκινήθηκα οταν τερμάτισα και βρέθηκα στον χώρο του ναού, ακούμπησα και εγώ με το δαχτυλάκι μου την ιστορία του τόπου ένα πράμμα.

τώρα να φτάσω στο άγαλμα του Λεωνίδα με τα πόδια δεν παίζει και με το ποδήλατο είναι τραβηγμένο για τις δυνατότητες μου, αλλά ένα Καλλιμάρμαρο στον τερματισμό πιστεύω θα τον προλάβω πριν με πατήσει κάνας χρήστης οχήματος/κινητού.

ρε συ χρήστου τι θα γίνει με τα κινητά ρε πστμ ; ψάχνεις να βρεις έναν να οδηγεί και να βλέπει μπροστατ.
την τετάρτη ένας παπάρας με σκούτερ κουστουμάκι και δικάβαλο έψαχνε δρόμο στο maps και ερχόταν κατά πάνω μου , τον είπα τα σχετικά και χαμπάρι δεν πήρε.
την επόμενη φορά θα του πετάξω το κινητό από το χέρι (εύκολο) να ψάχνει να το βρει.
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.303
Reaction score
42.037
Όπως έχς καταλάβει Παναγιώτ έχω κόψει τις καθημερινές προπονήσεις με τη κούρσα στη πόλη.
Κάτι δεν πάει καλά με τους οδηγούς αυτοκινήτων, δεν είναι μαναχά θκιάμ διαπίστωση αυτή, έχει πάρει τρελές διαστάσεις...
 

Μηνύματα
15.031
Reaction score
20.784
στο δημοτικό που πάει ο μικρός (πλέον) έχουμε έναν σχολικό τροχονόμο.
είναι σαν βαρελάκι, άμα τον γύρεις και τον σπρώξεις φτάνει τσουλώντας μέχρι μεσογείων.
λονγκ στόρυ σόρτ , υπήρξε ultrarunner.
την δεκαετία του 90 έιχε τρέξει στο Σπάρταθλο, τω καιρώ εκείνο όμως ούτε κινητά ούτε gps ούτε τίποτα , μαναχά τα σημάδια της διοργάνωσης.
με τα πολλά κει στη Νεμέα έχασε τα σημάδια και πήγε κάπου αλλού , 1-2 τα ξημερώματα που να βρεί άνθρωπο να ρωτήσει πως πάνε Σπάρτη, χάθηκε (και αυτός και άλλοι μαζί).
την έπεσε κάτω από ένα δέντρο και το πρωί πήρε ένα κτελ για να γυρίσει.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.303
Reaction score
42.037
Στο τέλος θα ΄φτιάξουν app να βλέπουν τον δρόμο από την κάμερα του κινητού!
Σώτο, όπου πας, βλέπεις συνέχεια κόσμο με μια οθόνη στα μούτρα, πεζοί, οδηγοί μοτοσυκλέτας, αυτοκινήτων, στις στάσεις των λεωφορείου, στο μετρό,στις αλάνες, στα βουνά, στη θάλασσα, στη τουαλέτα.... Παντού!
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.303
Reaction score
42.037
Κρόκ, τελευταία ανακάλυψα μια τσαχπινιά στη osprey που έχς και εσύ.
Αυτό το κλιπ στους ιμάντες είναι σφυριχτρα, μάλιστα λαλάει δυνατά.
Στο δρόμο τους έχω γμς, τη έχω μόνιμα στο στόμα και τους λαλάω όλους να πάρουν χρόνο, νιώθω σαν το τρελό του χωριού, με έχει σώσει όμως
IMG_20221010_153523.jpg
 

Μηνύματα
15.031
Reaction score
20.784
τώρα το είδες;
δε με έχει βολέψει βέβαια το συγκεκριμένο γιατί το έχω δεμένο γενικά.
μια σφυρίχτρα κανονική πάντως τώρα που το λές θα είναι μια λύση
 

Μηνύματα
2.291
Reaction score
5.175
(τώρα θα με την πει , δεν το συζητώ , τέτχιος είναι, ξέρεις πχιός) φέτος ήθελα να τρέξω στον αυθεντικό μαραθώνιο με στόχο μόνο τον τερματισμό. η λογική λέει βέβαια οτι καλό είναι να μην το κάνεις χωρίς προετοιμασία γιατί θα σε μαζέψει η σκούπα πριν την αγία παρασκευή, οπότε και το ξέχασα για φέτος. Ξεκίνησα τις μικρότερες αποστάσεις με ευοίωνα αποτελέσματα και πιστεύω οτι λογικά του χρόνου το έχω.
Μακάρι να είμαστε γέροι του χρόνου και να τερματίσουμε παρέα....
Δεν το συζητάω, θα με περιμένεις, αλλά θα αξίζει η αναμονή!
 

Μηνύματα
15.031
Reaction score
20.784
έχει ημιμαραθώνιο στον Ωρωπό , ισιαδάκι , 23 οκτ

και να βγάλς έξω το ποδήλατο, σίδερο είναι θα σκουριάσει
 



bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.303
Reaction score
42.037
Φίλοι του ποδηλάτου γεια σας. Πριν λίγες μέρες δημιούργησα ένα κανάλι στο Youtube με τίτλο Αστικός ποδηλάτης. Σκοπός του εγχειρήματος είναι να παρακινήσω νέους και παλιούς ποδηλάτες να χρησιμοποιούν το ποδήλατο ως μέσω μετακίνησης στη πόλη όπου αυτό είναι εφικτό. Προσπαθώ να ανεβάζω βίντεο κάθε βδομαδα.Εάν σας φαίνεται ενδιαφέρον ρίξτε μια ματιά και πείτε τη γνώμη σας
@Leon33 σε παρακολουθώ από τη μέρα που μας ενημέρωσες για το νέο σου εγχείρημα.
Ως βασικές πληροφορίες τα πας πολύ καλά και σίγουρα οι συμβουλές που δίνεις στους αρχάριους είναι πολύ σημαντικές.
Θα ηθελα όμως να κάνω κάποιες παρατηρήσεις στο τελευταίο βιντεακι με τις 6 συμβουλές για τις πρώτες βόλτες.
Μεγάλη ασφάλεια προσφέρουν στις αστικές μετακινήσεις τα φωτάκια, είτε είναι μέρα, είτε βράδυ.
Τα παλλόμενα φωτάκια με λειτουργία day Light βοηθάνε πάρα πολύ ώστε να ήμαστε ορατοί ακόμα και στο φως του ήλιου, τα θεωρώ απαραίτητα.
Επίσης όσον αφορά το ύψος της σέλας, υπάρχουν αρκετοί οδηγοί για τοποθέτηση σέλας ακριβώς και όχι στο περίπου.
Το ύψος τη σέλας μπορεί να μεταβάλετε ανάλογα το ποδηλατικό κολάν ή τα παπούτσια που φορά ο αναβάτης.
Οπότε θα πρέπει να συμπεριληφθεί στο ύφος της σέλας.
Πολύ σημαντικό επίσης προς αποφυγή τραυματισμού στα γόνατα είναι εκτός από το πάνω-κάτω της σέλας και το μπρος-πίσω.
Σε αυτό το λίνκ θα βρεις όσες πληροφορίες χρειάζεται να αντλήσεις και να τις συμπεριλαβεις σε κάποιο μελλοντικό σου βίντεο.

ΥΓ.
Για όποια δήποτε άλλη πληροφορία θες μπορείς να ρωτήσεις, το έχουμε τερματίσει κάποιοι εδώ μέσα, ξέρουμε ίσως πολύ περισσότερα και από αυτούς που το παίζουν επαγγελματίες... Χωρίς καμία δόση υπερβολής.
 
Last edited:


Μηνύματα
137
Reaction score
118
@Leon33 σε παρακολουθώ από τη μέρα που μας ενημέρωσες για το νέο σου εγχείρημα.
Ως βασικές πληροφορίες τα πας πολύ καλά και σίγουρα οι συμβουλές που δίνεις στους αρχάριους είναι πολύ σημαντικές.
Θα ηθελα όμως να κάνω κάποιες παρατηρήσεις στο τελευταίο βιντεακι με τις 6 συμβουλές για τις πρώτες βόλτες.
Μεγάλη ασφάλεια προσφέρουν στις αστικές μετακινήσεις τα φωτάκια, είτε είναι μέρα, είτε βράδυ.
Τα παλλόμενα φωτάκια με λειτουργία day Light βοηθάνε πάρα πολύ ώστε να ήμαστε ορατοί ακόμα και στο φως του ήλιου, τα θεωρώ απαραίτητα.
Επίσης όσον αφορά το ύψος της σέλας, υπάρχουν αρκετοί οδηγοί για τοποθέτηση σέλας ακριβώς και όχι στο περίπου.
Το ύψος τη σέλας μπορεί να μεταβάλετε ανάλογα το ποδηλατικό κολάν ή τα παπούτσια που φορά ο αναβάτης.
Οπότε θα πρέπει να συμπεριληφθεί στο ύφος της σέλας.
Πολύ σημαντικό επίσης προς αποφυγή τραυματισμού στα γόνατα είναι εκτός από το πάνω-κάτω της σέλας και το μπρος-πίσω.
Σε αυτό το λίνκ θα βρεις όσες πληροφορίες χρειάζεται να αντλήσεις και να τις συμπεριλαβεις σε κάποιο μελλοντικό σου βίντεο.

ΥΓ.
Για όποια δήποτε άλλη πληροφορία θες μπορείς να ρωτήσεις, το έχουμε τερματίσει κάποιοι εδώ μέσα, ξέρουμε ίσως πολύ περισσότερα και από αυτούς που το παίζουν επαγγελματίες... Χωρίς καμία δόση υπερβολής.
Γεια σου φίλε. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Για τα φώτα είχα μιλήσει στο πρώτο μου βίντεο με τίτλο Ξεκινώντας την Αστική ποδηλασία. Τα φώτα είναι απαραίτητα σίγουρα. Για την σέλα θα μπορούσε να γίνει αποκλειστικό βίντεο. Ο σκοπός μου όμως είναι να το κάνω όσο πιο εύκολο γίνεται για έναν αρχάριο. Εκείνος που θέλει να το τελειοποιήσει μπορεί να βρει όλες τις πληροφορίες στο διαδίκτυο. Επίσης προσπαθώ να κρατήσω τα βίντεο μικρά σε διάρκεια οπότε πολλά που ίσως θα μπορούσαν να ειπωθούν πρέπει να τα παραλείψω. Σε κάθε περίπτωση κι εγώ δεν είμαι τέλειος. Αυτό είναι ένα εγχείρημα που πιστεύω πως μπορεί να βοηθήσει ανθρώπους να δοκιμάσουν το ποδήλατο. Κι μεταφέρω τις δικές μου απόψεις και εμπειρίες.
@Leon33 σε παρακολουθώ από τη μέρα που μας ενημέρωσες για το νέο σου εγχείρημα.
Ως βασικές πληροφορίες τα πας πολύ καλά και σίγουρα οι συμβουλές που δίνεις στους αρχάριους είναι πολύ σημαντικές.
Θα ηθελα όμως να κάνω κάποιες παρατηρήσεις στο τελευταίο βιντεακι με τις 6 συμβουλές για τις πρώτες βόλτες.
Μεγάλη ασφάλεια προσφέρουν στις αστικές μετακινήσεις τα φωτάκια, είτε είναι μέρα, είτε βράδυ.
Τα παλλόμενα φωτάκια με λειτουργία day Light βοηθάνε πάρα πολύ ώστε να ήμαστε ορατοί ακόμα και στο φως του ήλιου, τα θεωρώ απαραίτητα.
Επίσης όσον αφορά το ύψος της σέλας, υπάρχουν αρκετοί οδηγοί για τοποθέτηση σέλας ακριβώς και όχι στο περίπου.
Το ύψος τη σέλας μπορεί να μεταβάλετε ανάλογα το ποδηλατικό κολάν ή τα παπούτσια που φορά ο αναβάτης.
Οπότε θα πρέπει να συμπεριληφθεί στο ύφος της σέλας.
Πολύ σημαντικό επίσης προς αποφυγή τραυματισμού στα γόνατα είναι εκτός από το πάνω-κάτω της σέλας και το μπρος-πίσω.
Σε αυτό το λίνκ θα βρεις όσες πληροφορίες χρειάζεται να αντλήσεις και να τις συμπεριλαβεις σε κάποιο μελλοντικό σου βίντεο.

ΥΓ.
Για όποια δήποτε άλλη πληροφορία θες μπορείς να ρωτήσεις, το έχουμε τερματίσει κάποιοι εδώ μέσα, ξέρουμε ίσως πολύ περισσότερα και από αυτούς που το παίζουν επαγγελματίες... Χωρίς καμία δόση υπερβολής.
Θα ήταν πολύ ωραίο ως έμπειρος αστικός ποδηλατης να κάνουμε σε ένα βίντεο στο μέλλον μια συνέντευξη που θα εκφράζεις την δική σου εμπειρία για την αστική ποδηλασία, τους λόγους που οι Αθηναίοι δεν κινούνται με ποδήλατο και τις απόψεις σου που μπορούν να το αλλάξουν αυτό
Ωραίο ποδηλατακι το πρασινουλι, και ωραίο τιμονακι για πόλη... Τι είναι;
Είναι ένα παλιό bianchi mountain ατσαλινο το οποίο το έκανα μετατροπη
 

Attachments

Last edited:

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.303
Reaction score
42.037
Θα ήταν πολύ ωραίο ως έμπειρος αστικός ποδηλατης να κάνουμε σε ένα βίντεο στο μέλλον μια συνέντευξη που θα εκφράζεις την δική σου εμπειρία για την αστική ποδηλασία, τους λόγους που οι Αθηναίοι δεν κινούνται με ποδήλατο και τις απόψεις σου που μπορούν να το αλλάξουν αυτό
Τώρα σώθκες, εκτός του ότι έχω αντι-τηλεοπτικη φάτσα, καθόλου μεταδοτικότητα, έχω και βλάχικο αξάν :lolsign:
Οχι, εντάξει πλάκα κάνω, άμα σοβαρευτώ θα μπορώ να τις στρογγυλεψω τις λέξεις και να μη μου φεύγει το νί & λί :biggrin:

Συνέχισε λοιπόν τη καλή δουλειά, υπάρχουν άλλωστε άπειρα θέματα γύρω από αντικείμενο, θα μπορούσες να το συνδυάσεις και με κάποια τεχνικά θέματα.
Οπως, επισκευή ελαστικού με Pads, αλλαγή σαμπρέλας και έλεγχο φακαρόλας.
Επίσης εκτός από τις μίνι τρόμπες της ταλαιπωρίας, υπάρχουν και οι αμπούλες, κάνουν απίθανη δουλειά.
Φρένα, αλλαγή τακάκια, από δοκιμασμένες και αξιόπιστες εταιρίες (διότι τα φρένα είναι ασφάλεια), αλλαγή ντίζες φρένων, ταχυτήτων, αλλά και καλωδίων, πότε,πως και γιατί.
Διάφορες ρυθμίσεις, ταχυτήτων, μηχανικών, ηλεκτρονικών, αντικατάσταση ρουλεμάν, σύσφιξη που απαιτείται σε διάφορα εξαρτήματα μετά από χρήση του ποδηλάτου, διάφορα tips για carbon σκελετούς και τα περιφερειακά.
Άμα έχεις όρεξη και διάθεση να το συνεχίσεις θα βάλουμε ως ομάδα τα δυνατά μάς.
Μέχρι challenge στο δρόμο μπορούμε να κάνουμε.
Ανάβαση Υμηττού πχ. Pro vs αρχάριος.
Εγώ θα ειμαι ο αρχάριος και ο κρόκ ο pro :lolsign:
 
Last edited:

Μηνύματα
137
Reaction score
118
Θα συνεργαστούμε σίγουρα κάτι μου λέει ότι έχεις κρυφό ταλέντο και μάλλον ήρθε η ώρα να το καλλιεργήσεις. Έχεις και εξαιρετικές ιδέες. Θα μπορούσαμε να κάνουμε πολλά πράγματα. Όρεξη υπάρχει πολυ
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.620
Μηνύματα
2.868.270
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top