Ποδήλατο

Μηνύματα
1.527
Reaction score
1.380
Παρόλο που σας διάβαζα, δεν ειναι εύκολο να συμμετέχεις άμα δεν μπορείς να κανείς ποδήλατο. Είναι σαν να κάνεις δίαιτα και να παρακολουθείς master chef, παρατήστε μας ! :lolsign:

Ναι, όταν έγινε η μπούρδα Χρήστο, τότε κατάλαβα ότι εκανα…μπούρδα. :idk: Ευχαριστώ Κροκ για το σύστημα, θα το βάλω για παραγγελία λογικά σύντομα.

Κοιτα, αν βρω κάποια τρελή Black Friday powermeter θα το σκεφτόμουν σοβαρά. Αν θυμάμαι καλά προηγουμενες χρονιές είχαν πέσει κάτω από 200€. Έως τώρα δεν έχω δει κάτι παρόμοιο όμως.

Καποια εργαλεία που σκεφτόμουν για το ποδήλατο πόλης, 40-60 χιλιομέτρων ανα διαδρομή που σκεφτόμουν. Σαφώς ποιο άνετο από κούρσα, με ποιο άνετη θέση και λογικά αλλά κοντά σε εκείνη όμως σε ρόλους ταχύτητας και ευελιξίας. Όπου άνετη μιλάμε για νορμαλ πεταλια και ποιο ξεκούραστη θέση από κούρσα αλλά όχι και mountain. Μπορεί όντως να γίνει αυτό? Αυτό ! Ο Brets με θεωρεί ολίγον soft που κοιτάω κάτι τέτοιο, δεν τον αδικώ, αλλά ο ποπουδακος μου είναι καπως ποιο τριανταφυλλένιος. Ο δικός του είναι iron butt! Επίσης στην κίνηση και σε πεζοδρόμια, ακόμα αγχώνομαι με τα clipless όποτε για πολύ mix διαδρομές ψάχνω κάτι ποιο…fit αν υπάρχει.

Χαζευα και σε Cube τη σειρά Nulane αλλά δεν υπάρχουν όλα τα μοντέλα και θέλει λίγο ψάξιμο στο τι υπάρχει. Επίσης ένα θέμα που έχω είναι ότι δεν μου αρέσει στις λακούβες η στο κακοτράχαλο δρόμο να το νιώθω στους καρπούς μου. Στο κούρσα το τιμονι με τις αφράτες ταινίες το διορθώνεις πολύ αυτό, στο ίσιο τιμονι ΑΝ ΔΕΝ έχεις μπροστινή ανάρτηση πως θα πάει η δουλειά μετά τα 20-30 χιλιόμετρα?




Είμαι ανοικτός σε προτάσεις γενικά:)
H Cube για μένα είναι ασυναγώνιστη στο θέμα τιμής ποδήλάτου και σε περιφερειακά που το εξοπλίζει. Δυστυχώς όμως τα fitness ή trekking ή όπως αλλιώς τα ονομάζει η κάθε εταιρεία τα παραγκωνίζει σε θέμα παραγωγής και δύσκολα τα βρίσκεις σε στοκ. Τα road/gravel και οτιδήποτε με dropbars είναι τα δημοφιλή μοντέλα και εκεί δίνουν προτεραιότητα.

Τσέκαρε επίσης τη σειρά Scott Metrix, τις σειρές Sirrus και Sirrus X της Specialized και FX, FX Sport και Dual Sport της Trek. Οι συγκεκριμένες όμως και ειδικά η Trek με δικαιολογία την έλλειψη περιφερειακών συχνά υποβαθμίζουν τα συγκεκριμένα μοντέλα, δηλαδή βάζουν υποδιέστερα περιφερειακά από αυτά που αναφέρουν στο site. Επίσης και στις δύο, πληρώνεις και το όνομα.

Στο θέμα ανάρτησης υπάρχουν τα suspension stems & suspension seat posts, θα βρεις αρκετά online που είναι μεν ακριβά αλλά φθηνότερα και πολύ ελαφρύτερα από ένα καλό πιρούνι.
 

Μηνύματα
17.756
Reaction score
25.599
roadlite παίζουν και μτχ στο marketplace, pathlite δεν θα κοίταγα, δεν αξίζει κανένα πεζοδρόμιο να έχεις ανάρτηση μπροστά, έτσι και αλλιώς τα πεζοδρόμια έχουν και πεζούς οπότε το να ανέβεις δεν είναι ούτε κανόνας ούτε πρέπει να γίνει γρήγορα.
το 30άρι λάστιχο φτάνει και περισσεύει για οτιδήποτε, οι τροχοί έχουν 5εκατομύρια ακτίνες, δε θα σε προβληματίσεις τίποτα
εγώ κασέτα θα άλλαζα γιατί νομίζω παρα είναι το 11-50 με 46 δίσκο, 11-40 φτάνει και περισσεύει, δηλαδή που θα το ανεβάσεις το ρημάδι, βόλτα με 15% κλίση;
επίσης ένα τιμόνι πιο στενό για μένα, 60εκ για κίνηση στην πόλη δεν έχει κάποιο νόημα, το συγκεκριμένο είναι κάρβουνο μαζί με το λαιμό, προσωπικά θα δοκίμαζα να βάλω χειριστήρια πιο μέσα και αν με βόλευε θα έπαιρνα ένα ωραίο πριονάκι που έχω και θα του έκανα μια περιτομή καναδγιοτρειςποντους δεξιά αριστερά.
το συγκεκριμένο πιστεύω σε αποστάσεις μέχρι 10-12 χλμ ουάν γουέι το καβαλάς με τζιν/τζινοειδές παντελόνι πιαστράκια στα μπατζάκια και ότι παπούτσι ταιριάζει στο άουτφιτ. Αν είναι καλοκαίρι φυσικά και θα ιδρώσεις, αν είναι χειμώνας κλάιν.

καλορίζικο, αλλά θα κοίταγα μτχ για αυτη τη χρήση
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.362
Reaction score
54.355
Προσωπικά για τις θκιέσμ ανάγκες έχω, κούρσα για να πατάω τους γυαλιστερούς, mtb hardtail για καθημερινή μετακίνηση, σπίτ-δλειά-σπίτ, λίγο χώμα (είμαι κουλάδι στο χώμα) και φυσικά για μεγαλύτερη ελευθερία μετακίνησης με τους χάλια δρόμους που έχουμε εκεί έξω.
Έχω επίσης ένα φροντισμένο τρέκινγκ με rigid Fork, σχάρα και τσάντες για ψώνια, λαϊκή και χαλαρές βόλτες αναψυχής.
Με όλα τα αυτά είμαι καλυμμένος ποδηλατικά. Σε όλα τα παραπάν ποδήλατα έχω επιθετικές ρυθμίσεις εκτός από το τρέκινγκ που είναι μια άχρηστη κατηγορία από μόνο του, το ίδιο κενό πάνε να καλύψουν και όλα αυτά που κοιτάει ο φίλος μας ο Μάριος. Είναι ποδήλατα χωρίς ταυτότητα, χωρίς λόγο ύπαρξης για μένα, αργά ή γρήγορα καταλήγουν να είναι κρεμάστρες σε κάποιο δωμάτιο.
Απο τη εμπειρία μου, ένα mtb και μια κούρσα καλύπτουν όλες τις ποδηλατικές πτυχές της χώρας μας. Ο φίλος Μάριος έχει και mtb & road bike, έχει προφανώς και παράδες για πέταμα...
Η θκιάμ γνώμη είναι πως είσαι καλυμμένος Μάριε ποδηλατικά, δεν βλέπω τι κενό θα καλύψει ένα Hybrid bike.
Αυτα τα εχω ευαίσθητα μαλακά μόρια στα οπίσθια και πότε ο Γιάννης δεν μπορεί, πότε ο κ@λος του πονεί, τα ακούω εντελώς βερεσέ.
Με συνέπεια και συνέχεια όλα αυτά τα ξεπερνάς. ;)
Εύχομαι καλή ποδηλατική επάνοδο και περαστικά, ξέρεις εσύ!!
 

Μηνύματα
1.527
Reaction score
1.380
...δεν βλέπω τι κενό θα καλύψει ένα Hybrid bike...
Να απαντήσω από τη δική μου οπτική μιας και κοιτάω την ίδια κατηγορία ποδηλάτου. Τα fitness/trekking τα βλέπω σαν gravel με ίσιο τιμόνι, το τελευταίο για μένα είναι πολύ σημαντικό. Δεν είχα ποτέ ποδήλατο με dropbars, όσες φορές δοκίμασα ούτε η στάση σώματος μου άρεσε και ούτε μπορούσα να το κοντρολάρω καλά. Δεν με ενδοιαφέρει η αεροδυναμική στάση ούτε να είμαι ο γρηγορότερος, δεν κάνω διαδρομές 200χλμ. Θέλω να κάνω 30 με 50χλμ με χαλαρή στάση σώματος, με ελαφρύ (10 κιλά και κάτω) ποδήλατο και μεσαίου τύπου λάστιχο. Όχι το πολύ λεπτό της κούρσας γιατί θέλω να μπω και σε ένα πάρκο αν το βρω στο δρόμο μου αλλά όχι και MTB λάστιχα γιατί κινούμαι κυρίως σε άσφαλτο. Άλλο τα 2.2" - 2.5" MTB λάστιχα και άλλο τα 1.5" που έρχονται κυρίως τα hybrid.

Το καλό με το ποδήλατο είναι η διαφορετική χρήση που κάνει ο καθένας μας. Σέβομαι τον οποιοδήποτε το χρησιμοποιεί για να παραμένει σε καλή φυσική κατάσταση αλλά έμενα δεν με ενδιαφέρει αυτό. Εμένα με βοηθάει να χαλαρώνω και να ξεφεύγω από την καθημερινότητα. Μπορεί για X μέρες να μην κάνω ποδήλατο, δεν θέλω να έχω πρόγραμμα, θέλω να κάνω όταν νιώθω την ανάγκη.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.362
Reaction score
54.355
Κώστα αυτά μας τα'παν κι άλλοι όμως. :biggrin:

Καταρχάς θα ήθελα να ρωτήσω τι φυσική κατάσταση έχεις, κιλά και ηλικία?

Όλοι που λες αγαπητέ Κώστα κάπως έτσι ξεκινήσαμε, ένα ποδηλατάκι για καλύτερη φυσική κατάσταση και καταλήξαμε να κάνουμε 350χλμ μέσα σε μια μέρα. :biggrin:
Αν δεν είχες ποτέ ποδήλατο και είσαι στο ψάξιμο θα πρότεινα ένα endurance road bikes.
 

Μηνύματα
1.527
Reaction score
1.380
Κώστα αυτά μας τα'παν κι άλλοι όμως. :biggrin:

Καταρχάς θα ήθελα να ρωτήσω τι φυσική κατάσταση έχεις, κιλά και ηλικία?

Όλοι που λες αγαπητέ Κώστα κάπως έτσι ξεκινήσαμε, ένα ποδηλατάκι για καλύτερη φυσική κατάσταση και καταλήξαμε να κάνουμε 350χλμ μέσα σε μια μέρα. :biggrin:
Αν δεν είχες ποτέ ποδήλατο και είσαι στο ψάξιμο θα πρότεινα ένα endurance road bikes.
49 χρονών, 83 - 85 κιλά, μέτρια φυσική κατάσταση. Ποδήλατο κάνω από μικρός αλλά έχω κανα χρόνο που άρχισα να μαθαίνω ορολογίες κλπ, πριν απλά έκανα ποδήλατο. Έχω ένα 2000 ΑΤΒ (26ρι) και ένα '22 ΜΤΒ (29ρι) για πούλημα. Νόμιζα ότι οι αναρτήσεις θα ήταν η απάντηση στην κακή Ελληνική άσφαλτο και φυσικά ήμουν λάθος. Βαρύ (15+ κιλά) για τις δικές μου βόλτες και αχρείαστο μιας και δεν έχω ούτε τις δεξιότητες ούτη την όρεξη να πηγαίνω στο βουνό. Αν ζούσα σε επαρχία θα το χρησιμοποιούσα αλλά να το φορτώσω και να πάω με αυτοκίνητο κάπου να κάνω ποδήλατο δεν το κάνω.

Ποδήλατα με dropbars έχουν αποκλειστεί, δυστυχώς για μένα μιας και υπάρχουν άπειρες επιλογές αλλά δεν με βολεύουν και δε θέλω να ξανακάνω λάθος επιλογή.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.362
Reaction score
54.355
Είσαι μια χαρά με αυτά τα δεδομένα, κανένας δεν κούμπωσε αρχικά πάνω σε κούρσα, είναι αφιλόξενο ποδήλατο στους αρχάριους και δίνει κακή αίσθηση στο χειρισμό, όταν όμως το συνηθίσεις θα δεις και μόνος ότι είναι το ποδήλατο που θα κάνεις σοβαρή δλειά.

Πείτε ρε παιδιά και εσείς. Εμένα δεν με ακούει ο Κώστας.
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.362
Reaction score
54.355
Όσον αφορά τις πολύ κακές προδιαγραφές δρόμων της Αθήνας η θκιάμ λύση ήταν το Scott scale, απίστευτα γρήγορο ποδήλατο για τα δεδομένα των mtb, ελαφρύ 9,5kg, καταπίνει ότι βρει στο διάβα, μπροστά έχω ίσως τη πχιο σκληρή ανάρτηση της αγοράς(rockshox sid sl ultimate race day) με μικρή διαδρομή ώστε να ακούει το ποδήλατο στο πάτημα χωρίς κλείδωμα (έχει και κλείδωμα με remote στο τιμόνι) , 2.20 ελαστικά continental Race King και κλιμάκωση 36/10-51. Με αυτό το set up έχω ένα γρήγορο καθημερινό ποδήλατο και ένα ετοιμοπόλεμο hardtail για χώμα.
Τι να του πούμε, αυτό θέλει αυτό να πάρει... περί γούστου... μπάμιες! :roflmao: 8-)
Να μη κάνει αρέ τα λάθη που κάναμε όλοι μέχρι να καταλάβουμε ότι η κούρσα είναι ποδήλατο που πραγματικά θέλαμε.
Όλα τα παραπάν μπορεί να τα βρει σε ενα endurance κουρσάκι με μπαμπάτσικα ελαστικά ώστε να απορροφούν κραδασμούς, αρχικά όρθια θέση με αποστάτες στο τιμόνι και στη πορεία και εφόσον γουστάρει χαμηλώνει και κάνει σοβαρή δουλίτσα.
 

Μηνύματα
26.569
Reaction score
20.907
Αν δεν κάνει λάθη, πώς θα μάθει... άσε που μπορεί να μην είναι και λάθος για τον ίδιο! Όλοι αυτοί που κυκλοφορούν συνέχεια (κι όχι προσωρινά) με τέτοια ποδήλατα, μάλλον σε αυτά έχουν καταλήξει για τον τρόπο που ποδηλατούν και τις διαδρομές τους... 8-)
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.362
Reaction score
54.355
Δεν καταλαβαίνω τι μπορεί να εννοείς και σε ποιους αναφέρεσαι
Και καταλαβαίντς και ξέρεις ότι αναφέρομαι και σε εσένα, ξεκινά τα επιχειρήματα για τα θετικά και τα αρνητικά, εσύ είσαι καταφερτζής και τα λες ωραία.
 

Μηνύματα
17.756
Reaction score
25.599
Λοιπόν Κώστα άκου.
Μέχρι 30χλμ ίσως και 50 θα κάνεις με αυτό που λες.
Όταν θα θέλεις να πας πιο μακρυά θες drop bars
Το αν θα θελήσεις να πας πιο μακρυά είναι κάτι που θα έρθει ή δεν θα έρθει μόνο του.
Εγώ πήρα το παλιοτρεκινγκ των 350 ευρώ ξεχασμένο στην αποθήκη για πλάκα επί κορωνοιου για μια βόλτα. Η πρώτη βόλτα ήταν 10χλμ η 2η 20 η τρίτη 30 και κάποια στιγμή πριν κλείσω 3μηνο είδα ότι μέχρι 40 βγάζει στο όρθιο τα οποία όμως δε μου φτάνανε τελικά. Αυτό έγινε Μάιο, τον Σεπτέμβρη παρήγγειλα κλασσικό endurance κουρσακι
Έπεσα 3 φορές (2 από τα πετάλια 1 από γραμμές τραμ) και πλέον έχω πιο αγωνιστικό σκελετό.

Με βάση αυτά θα αγόραζα μτχ πρώτο ποδήλατο (Αν υπάρχει) είτε το φιτνες που λες είτε ένα endurance. Η θα καταλήξουν αποθήκη ή θα πάρεις τελικά ένα πιο αγωνιστικό.

Μαιτουσεντς πάω πισίνα
 



Μηνύματα
1.527
Reaction score
1.380
Ευχαριστώ για τις συμβουλές, το επεξεργάζομαι το θέμα, η αγορά θ' αργήσει έτσι κι αλλιώς.

Γιατί κούρσα για περισσότερα χιλιόμετρα; Η στάση σώματος (που δεν αντέχω) βοηθάει σε μεγάλες διαδρομές περισσότερο απ' ότι ένα ποδήλατο με ίσιο τιμόνι και όρθια στάση; Δεν εννοώ σε ταχύτητα αλλά σε άνεση & λιγότερη κούραση.
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.362
Reaction score
54.355
Άκου και εμένα Κώστα, εγώ είμαι άλλου παπά ευαγγέλιο αλλά θα στα πω πως το βίωσα το πράμα ποδηλατικά.
Αρχικά πήρα ένα πολύ καλό τρέκινγκ, άρχισα να κόβω βόλτες πέρα-δώθε δίχως να καταλαβαίνω τι γίνεται, στους πρώτους μήνες το εγκατέλειψα γιατί ήταν τόσο λάθος οι ρυθμίσεις που παραλίγο να καταστρέψω τα ποδάρια. Στη πορεία το ρύθμισα όσο πχιο κοντά στο σωματότυπο και άρχισε να γίνονται ευχάριστες οι βόλτες. Άρχισα να νιώθω καλά πάνω στο σύνολο και πήγαινα όλο και πχιο μακριά, όταν αυτό το μακριά έφτασε αποστάσεις των 40-50χλμ κατάλαβα ότι δεν είναι ποδήλατο για αυτή τη δλειά, η όρθια θέση του σώματος μεταφέρει πολύ βάρος στη σέλα και καταπονείται η μέση, η πλάτη επίσης τη ακούει λόγο στάσης του κορμού. Κάπου εκεί άρχισα να σκέφτομαι τη αγορά κούρσας και έτσι έγινε. Όταν έκατσα για πρώτη φορά πάνω σε κουρσάκι αντιμετώπισα όλα τα προβλήματα που αναφέρεις, αλλά ένιωσα τι θα πει ταχύτητα πάνω σε ποδήλατο, τι θα πει να καταπίνεις αποστάσεις και αυτό με κέρδισε. Πέρασε αρκετός καιρός μέχρι να συνηθίσω το χειρισμό και τη επιθετική θέση του σώματος, η πρώτη μεγάλη βόλτα ήταν Αθήνα-Κόρινθος-Αθήνα, περιττό να σε πω ότι το έκανα σε 10 ώρες και στη επιστροφή τα έπαιξα στο Σκαραμαγκά, φώναξα αμάξι να έρθει να με φορτώσει, μετά κοιμόμουν 2 ολόκληρες μέρες σε ένα καναπέ και πονούσε όλο μου το κορμάκι...
Σιγά σιγά το συνήθισα όμως και έμαθα να εκμεταλλέυομαι ολα τα πιασίματα του τιμονιού, το ένα έφερε το άλλο και πριν το καταλάβω έφτασα να πηγαίνω Κόρινθο και να επιστρέφω σε 4 ώρες, και μετά από ένα μπάνιο να είμαι έτοιμος για όλα και όχι σε ένα καναπέ για αποθεραπεία :biggrin:
Όλα είναι μια ιδέα... 130χμ και 100, και 90, έχω κάνει με το ΜΤΒ... :gamer: 8-)
Και εγώ αλλά και πάλι κουράζει περισσότερο σε σχέση με ένα κουρσάκι, αυτό που είσαι όλη τη ώρα σε ένα grip κυρίως.
Άλλα εμείς το έχουμε χαρακωμένο το κορμί, ένας αρχάριος δεν μπορεί να κάνει τέτοιες αποστάσεις με mtb
 
Last edited:

Μηνύματα
17.756
Reaction score
25.599
Ευχαριστώ για τις συμβουλές, το επεξεργάζομαι το θέμα, η αγορά θ' αργήσει έτσι κι αλλιώς.

Γιατί κούρσα για περισσότερα χιλιόμετρα; Η στάση σώματος (που δεν αντέχω) βοηθάει σε μεγάλες διαδρομές περισσότερο απ' ότι ένα ποδήλατο με ίσιο τιμόνι και όρθια στάση; Δεν εννοώ σε ταχύτητα αλλά σε άνεση & λιγότερη κούραση.
Γιατί θα σου έρθει πολύ φυσικά η όρθια στάση να σε ενοχλεί στις αποστάσεις
Πρώτα θα ψάχνεις να χαμηλώσεις το τιμόνι μετά θα ψάχνεις για ακροτιμονα για να πιάνεις το τιμόνι σε πιο φυσική θέση για τα χέρια (Το τύπου fitness κάθε άλλο παρά εργονομικό είναι , βολεύει μόνο όταν πρέπει να μανουβραρεις σε δύσκολα εδάφη πχ mtb) και στο τέλος θα ανέβεις σε κουρσακι
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.362
Reaction score
54.355
Νομίζω πως ξεκινήσαμε να τον πείθουμε τον φίλο, εγώ πάλι στη φάση που βρίσκομαι θεωρώ φυσική θέση και πολύ ξεκούραστη τα drops, παλιά ούτε 5 λεπτά δεν άντεχα εκεί σακάτ. Πλέον και ειδικά σε ρυθμό ή στο προπονητήριο είμαι μόνιμα εκεί, σηκώνομαι να μαναχά να πιω νερό και επιστρέφω πάλι εκεί. Είναι η θέση που μπορώ να εκμεταλλευτώ όλη τη δύναμη με τη καλύτερη αεροδυναμική μειώνοντας το βάρος και τις τριβές στο κάθισμα
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.033
Μηνύματα
3.038.665
Members
38.524
Νεότερο μέλος
dieccast
Top