Sotos65
Sotos ❤️ Koulis
- Μηνύματα
- 27.404
- Reaction score
- 21.421
Επίμονες οι φουσκάλες σου, μπάστακες, δεν φεύγουν με το καλό! 


Μιας και το συζητάμε, έχω και ένα επίσης κόλπο ώστε να μένει ελάχιστο κενό στη επαφή των τακακίων με το δίσκο όταν σφιγγουμε τις δαγκάνες.Ναι, με σύριγγα κάτω, το δοχείο πάνω, κλπ. Αλλά και πολλαπλό σφίξιμο στα φρένα την ώρα της εξαέρωσης (αφού κλείσεις την βαλβίδα που συνδέεις την σύριγγα - προσωρινά), με το πλαστικό εννοείται ανάμεσα στα τακάκια για να μην κλείσουν. Να το αφήσω πολλές ώρες πατημένο - όπως το δείχνει ο Χρήστος - δεν το έκανα ποτέ ως τώρα, αρκεί το σφίξιμο στα φρένα την ώρα της εξαέρωσης.





Νάταν μόνο αυτό, οτι ξέχασα να σφίξω πάνω στο νύχι το ντεραγιέ και έβριζα τη σχιμάνο, που το πας?Ως προς την εξαέρωση που είχες ως τώρα προβλήματα... ναι, μάλλον μπρίκια!![]()


Στην πρώτη μου αγορά από αυτούς το site έδειχνε ποδήλατο σε στοκ και δεν το είχαν. Η επικοινωνία μαζί τους παρότι συχνή ήταν προβληματική, τελικά το έστειλαν είκοσι μέρες μετά. Στην δεύτερη παραγγελία που είχα βάλει μικροπράγματα και θα τα έβρισκαν για να τα ταχυδρομήσουν αναγκάστηκα να αλλάξω κάποια γιατί βαρέθηκα να περιμένω.Το tradeinn το έχετε δοκιμάσει; Αξιόπιστο;
Έχει απίστευτη τιμή το Direto XR-T.
Αυτό είναι "γνωστό" σε όσους ασχολούνται με μηχανές και εξαερώνουν τα φρένα μόνοι τους (οι μηχανικοί δεν ασχολούνται τόσο με τις μηχανές μας). Καλό είναι να καθαρίζουμε και λίγο τα έμβολα όταν αλλάζουμε τακάκια ή πιο τακτικά.Ακολουθεί tip για λίγους και καλούς!!
Όσο καλή εξαέρωση να κάνεις στα φρένα της shimano δεν θα καταφέρεις ποτέ να βγάλεις όλο τον αέρα μέσα από το κύκλωμα. Δεν ξέρω που οφείλεται το πρόβλημα, είναι όμως γεγονός.
Εγώ τώρα επειδή είμαι λίγο ψυχάκιας στο θέμα φρένου (αλλά και γενικότερα) ψάχνω εδώ και καιρό λύση.
Θα με πεις τώρα, δεν λειτουργούν τα φρένα?
Λειτουργούν κανονικά, αλλά πάντα στα πρώτα πατήματα η διαδρομή των μανετώνε έχουν πολύ αυξημένη διαδρομή, κάποιες φορές αν το ποδήλατο μείνει καιρό στάσιμο στα πρώτα πατήματα οι μανέτες πλησιάζουν το τιμόνι.
Το εναρκτήριο λάκτισμα για όλο αυτό ήρθε ένα πρωινό που κατέβαινα το βουνό για να πάω στη δλειά, κατεβαίνω ένα τσιμεντόδρομο με αρνητική κλίση 16% και στο πρώτο stop βγαίνω πάνω σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, βλέπω έρχετε λεωφορείο, έρχομαι με ταχύτητα, τσιμπάω αρχικά τα φρένα και περνάει η πρώτη μαχαιριά, τα πατάω τέρμα και ενώ το λεωφορείο έρχετε τα φρένα δεν έχουν ακόμα πίεση, οι μανέτες έχουν φτάσει στο τιμόνι και εγώ έχω ξεκινήσει το πάτερ υμών.
Ο οδηγός (μέγα γάτα) με βλέπει, πέφτει στα φρένα και στρίβει λίγο τη πορεία του λεωφορείου ώστε να μου δώσει χώρο να χωθώ και εγώ στη πορεία, ετσι και έγινε. Αφού με γαμωστάυρισε, συνεχίσαμε όλοι τη πορεία μας, εγώ βέβαια με μια ικανοποιητική ποσότητα κακάκια στο pad...
Η λύση εντέλει είναι πολύ απλή, για ένα ολόκληρο βράδυ θα πρέπει να μείνουν οι μανέτες καλά πατημένες, βάλε φαντασία πως θα το κάνεις, εγώ έκανα αυτό View attachment 349588
Τη επόμενη μέρα κάνε εξαέρωση and the problem solved.
50€![]()

Συ θα μας πεις πως πήγε το areti grand prix?
Σε είδα στο στραβάδι.
Το "αύριο" ήρθε και πέρασε. Βασικά, περίμενα να δημοσιευθούν οι φωτογραφίες από το event, για να γράψω κάτι, αλλά φευ, μέχρι σήμερα δεν έχουν δημοσιευθεί. Τέλος πάντων...Ναι ρε, θα σας πω, στο thread του ποδηλάτου, αύριο.
Αφήστε δε τα ποδήλατα - πρέπει να ήμουν ο μόνος με αλουμινένιο σκελετό! Πολύ ρωσικό στοιχείο (λογικό, αφού ο διοργανωτής ήταν ένα cafe ρωσικής ιδιοκτησίας) και παρόλο που δεν ήταν αγωνιστικού χαρακτήρα το event, διέκρινα πολύ "ανταγωνισμό" (σφήνες κτλ) για να πάρει ο καθένας καλύτερη θέση, "κατέβηκαν" αθλητές με τα διακριτικά των ομάδων τους κτλ. Στα @@ μου βέβαια, πήγα να περάσω καλά και πέρασα! Πήρα και τα αναμνηστικά μου, όλα καλά! Και του χρόνου!Αυτό παίζει σχεδόν πάντα στους αγώνες, γίνεται επίτηδες γιατί υπό αυτές τις συνθήκες θα κριθεί ο πχιο ικανόςΜοναδικό "μελανό" σημείο είναι αυτή η εμμονή να βάζουν το σημείο τερματισμού σε ανηφόρα! Δηλαδή, ρε καριόληδες, έχουμε 64χλμ στα πόδια μας, γιατί πρέπει να ανέβουμε τα τελευταία 500 μέτρα σε κλίση 10% με 13%; Δηλαδή, "την βρίσκεται" έτσι;;; Τέλος πάντων...
Ρε φίλε, στα λεγόμενα "βασιλικά" etape ή/και stages αγώνων της UCI, να το καταλάβω, εμείς οι πτωχοί πλην τίμιοι ερασιτέχνες/εραστές της ποδηλασίας, τι φταίμε;;;Αυτό παίζει σχεδόν πάντα στους αγώνες, γίνεται επίτηδες γιατί υπό αυτές τις συνθήκες θα κριθεί ο πχιο ικανός![]()
