Ποδήλατο

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.035
Reaction score
41.300
Τα ηλεκτρικά πάντως κερδίζουν έδαφος, προσωπικά με αφήνουν εντελώς αδιάφορο αλλά γενικά ενδιαφέρει πολύ κόσμο.
Βασικά έχει μεγάλο ενδιαφέρον από τους χωμάτινους, κατακτάς πλέον κορυφές που άλλοτε ήταν πολύ δύσκολο.
Τις προάλλες ανέβαινα παρέα με ένα e- mtb 29 όλη τη Θηβών από χαμηλά έως το Ιλιον.
Συζητούσαμε σχεδόν σε όλη τη διαδρομή, οι δικές μου απορίες ήταν ως προς το ποδήλατο και τα τεχνικά χαρακτηριστικά και οι απορίες του φίλου ήταν πως γίνεται και μπορούσα να τον ακολουθώ... 🤣
Η αλήθεια είναι πως ο τύπος είχε τεράστια ελευθερία κινήσεων μέσα στη κίνηση (πεζοδρόμια κλπ) σε σχέση με εμένα.
 


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.625
Reaction score
83.101
Σχετικό με τη κουβέντα που είχαμε περί δίσκων & rim brake

Είμαι subscriber στο κανάλι του και το είχα δει πριν το βάλεις. Ο πιο σοβαρός λόγος κατά των δίσκων είναι ο πρώτος: Δυσανάλογα υψηλό κόστος. Και συμφωνώ.

Για μένα, το πρακτικά μεγαλύτερο μειονέκτημα των κλασικών rim brakes ήταν ότι το παραμικρό στράβωμα του στεφανιού γινόταν αισθητό στο φρενάρισμα. Αυτή η ελάχιστη αυξομείωση στην περιστροφή μού έσπαγε τα νεύρα.
 
Last edited:


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.035
Reaction score
41.300
Ύστερα από το περιστατικό το οποίο έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις και σημειώθηκε στις 15/5/20 κατά τη διάρκεια οργανωμένης προπόνησης του Ομίλου μας στο οποίο ενεπλάκησαν 8 αθλητές κι ένα όχημα των ΚΤΕΛ, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τις νεότερες εξελίξεις.
Η οικογένεια του Ομίλου μας ΠΟ ΒΕΛΟΣ όντας ενωμένη πραγματοποίησε τις προβλεπόμενες ενέργειες προς τον ΟΣΕΘ (ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ) και το αποτέλεσμα ήταν άμεσο καθώς:
ο οδηγός του συγκεκριμένου οχήματος που ενεπλάκη στο περιστατικό πέρασε από πειθαρχικό συμβούλιο και έχουν γίνει απαραίτητες και αυστηρές συστάσεις προς όλους τους οδηγούς των λεωφορείων ώστε να διασφαλίζεται 100% η ασφαλής μετάβαση των επιβατών και των υπόλοιπων χρηστών του οδικού δικτύου.

Θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε σε όλους τους οδηγούς οποιουδήποτε οχήματος ότι ο σεβασμός στους υπόλοιπους οδηγούς και η τήρηση των κανόνων του Κ.Ο.Κ, είναι μονόδρομος ώστε να υπάρξει μία αρμονική συνύπαρξη όλων μας στο οδικό δίκτυο. Ας μη θρηνήσουμε άλλα θύματα στην άσφαλτο και ας προσπαθήσουμε όλοι μαζί να κάνουμε αυτό που αγαπάμε ελαχιστοποιώντας τους κίνδυνους δείχνοντας τη δέουσα οδηγική συμπεριφορά στο δρόμο.

Ευχόμαστε σε όλη την ποδηλατική οικογένεια ασφαλή ποδηλατικά χιλιόμετρα!
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.492
Reaction score
37.569
βαση κοκ, προσπεραση ποδηλατου ειναι αποσταση τουλαχιστων 1.5 μετρα (για πεζο ειναι 1μερο)
βαση κοκ επισης τα ποδηλατα πανε ενα ενα πισω απο τα αλλα και οχι σε στιχους.
στην περιπτωση μας απο την στιγμη που επιχειρει προσπεραση ο οδηγος του πουλμαν φταιει αυτος.
ευτυχως που δεν συνεβη κατι χειροτερο.
... η κορνα κανονικα επιτρεπεται μονο για αποφυγη ατυχηματως - και δεν ειναι ο ορθος τροπος χρησης της αυτος.
η γνωμη μου ειναι οτι θα ηταν απαραιτητο να υπαρχει σχετικο ηχητικο σημα πιο φιλικο για τετοιες περιπτωσεις (πεζοι-μηχανακια-ποδηλατα).
με απλα λογια, αμυντικη οδηγηση απο την πλευρα των οδηγων :)
μια φορα παραλιγο να πεσω πανω σε ποδηλατο ανεβαινοντας βραδυ 21:50-μεχρι 22:00 (θυμαμαι την ωρα) τη συγγρου....ηταν στην αριστερη(οχι τερμα αριστερη) λωριδα και χωρις φωτα .... εγω προσπερασα αυτοκινητο απο τη μεσαια και την ειδα ευτυχως εγκαιρως , απο τυχη αλλα και επειδη ειμουν εντως επιτρεπτων οριων ταχυτητας και επειδη "ειχε και αγιο" ... αλλα με αρκετο κινδυνο να πεσει το αυτοκινητο που προσπερασα λιγο πριν πανω μου (καθως εκοψα αρκετα απο 80-90χμ/ωρα μεχρι τα 5-10χμ που πηγαινε το ποδηλατο) ...
η μονη μου σκεψη βεβαι ειναι κατα ποσο η κυρια αυτη "αντιληφθηκε την επικυνδινοτητα της πραξης της, παρα τον οποιο λογο βρισκοταν εκεινη την ωρα στο δρομο"
 
Last edited:

Μηνύματα
3.703
Reaction score
3.083
βαση κοκ, προσπεραση ποδηλατου ειναι αποσταση τουλαχιστων 1.5 μετρα (για πεζο ειναι 1μερο)
βαση κοκ επισης τα ποδηλατα πανε ενα ενα πισω απο τα αλλα και οχι σε στιχους.
στην περιπτωση μας απο την στιγμη που επιχειρει προσπεραση ο οδηγος του πουλμαν φταιει αυτος.
ευτυχως που δεν συνεβη κατι χειροτερο.
... η κορνα κανονικα επιτρεπεται μονο για αποφυγη ατυχηματως - και δεν ειναι ο ορθος τροπος χρησης της αυτος.
η γνωμη μου ειναι οτι θα ηταν απαραιτητο να υπαρχει σχετικο ηχητικο σημα πιο φιλικο για τετοιες περιπτωσεις (πεζοι-μηχανακια-ποδηλατα).
με απλα λογια, αμυντικη οδηγηση απο την πλευρα των οδηγων :)
μια φορα παραλιγο να πεσω πανω σε ποδηλατο ανεβαινοντας βραδυ τη συγγρου....ηταν στην αριστερη(οχι τερμα αριστερη) λωριδα και χωρις φωτα .... εγω προσπερασα αυτοκινητο απο τη μεσαια και την ειδα ευτυχως εγκαιρως , απο τυχη αλλα και επειδη ειμουν εντως επιτρεπτων οριων ταχυτητας και επειδη "ειχε και αγιο" ... αλλα με αρκετο κινδυνο να πεσει το αυτοκινητο που προσπερασα λιγο πριν πανω μου (καθως εκοψα αρκετα απο 80-90χμ/ωρα μεχρι τα 5-10χμ που πηγαινε το ποδηλατο) ...
Ο πατέρας μου,παλαίμαχος του υπεραστικού κτελ Κέρκυρας,με συμβούλευε
Ποτέ κλάξον ,όταν προπορεύεται δικυκλιστής,είναι πολύ πιθανό να τρομάξει και να βρεθεί κάτω από τους τροχούς σου
Προσπερνάς μόνο αφού μπορείς να έχεις μεγάλη απόσταση,ώστε σε μια πιθανή πτώση να μην εμπλακείς.
Ήταν βέβαια και δικυκλιστής στα νιάτα του
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.492
Reaction score
37.569
Ο πατέρας μου,παλαίμαχος του υπεραστικού κτελ Κέρκυρας,με συμβούλευε
Ποτέ κλάξον ,όταν προπορεύεται δικυκλιστής,είναι πολύ πιθανό να τρομάξει και να βρεθεί κάτω από τους τροχούς σου
Προσπερνάς μόνο αφού μπορείς να έχεις μεγάλη απόσταση,ώστε σε μια πιθανή πτώση να μην εμπλακείς.
Ήταν βέβαια και δικυκλιστής στα νιάτα του
... ετσι Leo... πολυ σωστα ...(ισως δεν το εγραψα ευκρινως) δεν αναφερομαι σε κλαξον , αναφερομαι σε καποιο ηχητικο σημα (ας πουμε sweep noise 🐒 ) κατι αντιστοιχο του οπτικου σηματως-αλαρμ ... και βεβαια μοιωνεις ταχυτητα και περιμενεις περιμενεις οσο μπορει να χρειαστει ωστε να μπορεις να προσπερασεις με ασφαλεια.
Και η γενικοτερη οδηγικη συμπεριφορα πρεπει να ειναι μεγαλο μερος της διδασκαλιας στις σχολες οδηγων.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.035
Reaction score
41.300
Ο πατέρας μου,παλαίμαχος του υπεραστικού κτελ Κέρκυρας,με συμβούλευε
Ποτέ κλάξον ,όταν προπορεύεται δικυκλιστής,είναι πολύ πιθανό να τρομάξει και να βρεθεί κάτω από τους τροχούς σου
Προσπερνάς μόνο αφού μπορείς να έχεις μεγάλη απόσταση,ώστε σε μια πιθανή πτώση να μην εμπλακείς.
Ήταν βέβαια και δικυκλιστής στα νιάτα του

Το έγραψα και πιο πίσω αυτό, είναι όντως πολύ σημαντικό και το επιβεβαιώνω.
Ειδικά όταν πρόκειται για κόρνα αέρος φορτηγού το να βρεθείς κάτω από τους τροχούς του οχήματος είναι σχεδόν σίγουρο...
Παιδιά ζω και κινουμε σε μια περιοχή της Αθήνας που τη μαγκιά και τη κλανιά τη έχουν κάνει σημαία στη οδήγηση...
Δεν υπάρχει σωτηρία σε πολλά επίπεδα, ειδικά όσον αφορά το σεβασμό στους δρόμους και του κοκ, καμία...

Υπάρχουν και κάτι φυντάνια με μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού που περνάνε συριζα τα ποδήλατα με ιλιγγιώδης ταχύτητα... Εκεί να δεις που φεύγει η ψυχή από τη θέση της...
 
Last edited:


Μηνύματα
3.703
Reaction score
3.083
Το έγραψα και πιο πίσω αυτό, είναι όντως πολύ σημαντικό και το επιβεβαιώνω.
Ειδικά όταν πρόκειται για κόρνα αέρος φορτηγού το να βρεθείς κάτω από τους τροχούς του οχήματος είναι σχεδόν σίγουρο...
Παιδιά ζω και κινουμε σε μια περιοχή της Αθήνας που τη μαγκιά και τη κλανιάτη έχουν κάνει σημαία στη οδήγηση...
Δεν υπάρχει σωτηρία σε πολλά επίπεδα, ειδικά όσον αφορά το σεβασμό στους δρόμους και του κοκ καμία...
Έχω γλυτώσει πολλάκις το έμφραγμα,πολλές φορές κορνάρουν χωρίς λόγο,το τρελό είναι ότι τους βλέπω στον καθρέπτη,προετοιμάζομαι,αλλά μάταια,κόρνα αέρος ξυπνά και πεθαμένους
Υπάρχουν βέβαια και πάρα πολλοί,που με προσέχουν και με χαιρετούν,να τα λέμε όλα
Παιδεία ανύπαρκτη,όχι μόνο οδηγική
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.035
Reaction score
41.300
καλα εγω δε κορναρω ακομα και οταν χρειαζεται.. 🐒
Και εγώ το ίδιο, στη μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού που έχω χάλασε η κόρνα επειδή δεν τη πατούσα ποτέ, όταν πήγα να τη πατήσω μια μέρα έκανε κάτι γκλόν, όχι ντίτ :roflmao:
Έτσι τη έχω αφήσει, τη πατάω καμιά φορά για να γελάω, έχει αστείο ήχο :roflmao:
 
Last edited:

Μηνύματα
18.920
Reaction score
13.302
Ύστερα από το περιστατικό το οποίο έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις και σημειώθηκε στις 15/5/20 κατά τη διάρκεια οργανωμένης προπόνησης του Ομίλου μας στο οποίο ενεπλάκησαν 8 αθλητές κι ένα όχημα των ΚΤΕΛ, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τις νεότερες εξελίξεις.
Η οικογένεια του Ομίλου μας ΠΟ ΒΕΛΟΣ όντας ενωμένη πραγματοποίησε τις προβλεπόμενες ενέργειες προς τον ΟΣΕΘ (ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ) και το αποτέλεσμα ήταν άμεσο καθώς:
ο οδηγός του συγκεκριμένου οχήματος που ενεπλάκη στο περιστατικό πέρασε από πειθαρχικό συμβούλιο και έχουν γίνει απαραίτητες και αυστηρές συστάσεις προς όλους τους οδηγούς των λεωφορείων ώστε να διασφαλίζεται 100% η ασφαλής μετάβαση των επιβατών και των υπόλοιπων χρηστών του οδικού δικτύου.

Θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε σε όλους τους οδηγούς οποιουδήποτε οχήματος ότι ο σεβασμός στους υπόλοιπους οδηγούς και η τήρηση των κανόνων του Κ.Ο.Κ, είναι μονόδρομος ώστε να υπάρξει μία αρμονική συνύπαρξη όλων μας στο οδικό δίκτυο. Ας μη θρηνήσουμε άλλα θύματα στην άσφαλτο και ας προσπαθήσουμε όλοι μαζί να κάνουμε αυτό που αγαπάμε ελαχιστοποιώντας τους κίνδυνους δείχνοντας τη δέουσα οδηγική συμπεριφορά στο δρόμο.

Ευχόμαστε σε όλη την ποδηλατική οικογένεια ασφαλή ποδηλατικά χιλιόμετρα!
Το διάβασα πριν από λίγο στο fb, αλλά ίσως υπάρχει κάτι πίσω, γιατί σε μία απάντηση κάποιος γράφει ότι είναι αδύνατο χρονικά να πέρασε ο οδηγός από πειθαρχικό, στις ελάχιστες ημέρες που μεσολαβούν από το συμβάν, αφού υπάρχει μία σειρά διαδικασιών που πρέπει να ακολουθηθούν για να πάει κάποιος στο πειθαρχικό και να ληφθεί απόφαση, διαδικασίες που σχεδόν αποκλείουν να έχει γίνει ήδη το πειθαρχικό. Ίσως πέφτει λίγο δούλεμα...

Συγκεκριμένα γράφει:

"Αν δεν κανω λαθος το περιστατικο εγινε στις 15 η 16 δηλαδη πριν τρεις η τεσσερεις μερες.
Ασ τα παρουμε απο την αρχη λοιπον, για να συσταθει πειθαρχικο απαιτειται πρωτα καποια αναφορα, μετα σχηματιζεται φακελος δινουν πεντε μερες στον παραβατη να δωσει εξηγησεις, μετα ο προεδρος του πειθαρχικου ανακοινωνει την ημερα και την ωρα τουλαχιστον τεσσερεις μερες νωριτερα στον παραβατη, η αποφαση εκδιδεται σε διαστημα μεχρι δυο μηνες.
Επισης στο πειθαρχικο συμβουλιο συμμετεχουν συμφωνα με τον νομο:
α) o Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών της οικείας Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης ως Πρόεδρος.
β) Ένας εκπρόσωπος της οικείας αστυνομικής αρχής.
γ) Ένας εκπρόσωπος του Νομαρχιακού Συμβουλίου.
δ) Ένας εκπρόσωπος της Τοπικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων (ΤΕΔΚ) του νομού.
ε) Ένας εκπρόσωπος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών.
Αυτα βασει του προεδρικου διαταγματος
ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 170/ΦΕΚ 140/Α/9-6-2003 "
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.035
Reaction score
41.300
Ενημέρωσε Σωτήρη άμα θες για τις εξελίξεις, δεν έχω fb, με μήνυμα μου το έστειλαν και εμένα
 

Μηνύματα
18.920
Reaction score
13.302
Οκ, αν αναφερθεί κάποια λεπτομέρεια, νεώτερο για το θέμα το βάζω εδώ. Η δημοσίευση για το θέμα είναι εδώ, (πιθανόν να έχεις πρόσβαση και χωρίς δικό σου fb), κι αυτό που ανέφερα είναι στις απαντήσεις...

Edit. Μάλλον δεν φαίνεται χωρίς πρόσβαση, οπότε βγάζω το λινκ.
 

Μηνύματα
12.828
Reaction score
10.048
Και εγώ το ίδιο, στη μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού που έχω χάλασε η κόρνα επειδή δεν τη πατούσα ποτέ, όταν πήγα να τη πατήσω μια μέρα έκανε κάτι γκλόν, όχι ντίτ :roflmao:
Έτσι τη έχω αφήσει, τη πατάω καμιά φορά για να γελάω, έχει αστείο ήχο :roflmao:
Φτιάχτη, γιατί δε θα περνάς ΚΤΕΟ!

:roflmao: :roflmao: :roflmao:
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.035
Reaction score
41.300
Φτιάχτη, γιατί δε θα περνάς ΚΤΕΟ!

:roflmao: :roflmao: :roflmao:
Καλέ πέρασα πρόσφατα, τη πατούσε ο υπάλληλος και έκανε γκλόν :roflmao:
Μου έγραψε στις παρατηρήσεις για τη κόρνα αλλά ΚΤΕΟ πέρασα.
Δεν τη αλλάζω, και να τη αλλάξω και η άλλη θα έχει τη ίδια μοίρα. Τη έχω ξανά αλλάξει και χάλασε πάλι γιατί ο κατασκευαστής τη έχει τοποθετημένη πάνω στο ψυγείο νερού, όχι από τη μπροστά μεριά αλλά από τη πίσω μεριά , τρώει συνέχεια όλη τη ζέστη και αφού ξεχνάω να τη πατήσω χαλάει η ρημάδα...
Ξεκινάω από το σπίτι το πρωί με μούτρα και με ένα πάτημα του κουμπιού σκάει χαμόγελο σε λέω... 🤣
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
13.035
Reaction score
41.300
Στο σημείο αυτό λόγο έργων γίνεται τσιπτάνας το κάγκελο, ουρές ατελείωτες, νεύρα, κόρνες, πανζουτλισμός, χαμός...
Είναι καιρός που έχουν στενέψει το δρόμο αλλά σήμερα ήταν το κάτι άλλο...
IMG_20200520_205510.jpg
 

Μηνύματα
397
Reaction score
446
μιας και μιλάτε για ηλεκτρικά, επίκειται επιδότηση
(φαντάζομαι μόνο) για αγορά ηλεκτρικού ποδηλάτου
από το υπουργείο περιβάλλοντος

 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.625
Reaction score
83.101
Μετά από περίπου ένα χρόνο ξεκίνησα πάλι προπονητήριο. Μεσολάβησαν δύο επεμβάσεις την περίοδο των εορτών και μία ραδιενεργός θεραπεία (με ειδική προετοιμασία και ανάρρωση) που με ταλαιπώρησε σωματικά και ψυχολογικά.

Τέλη Απριλίου ανέβηκα στο προπονητήριο και στο 10λεπτο τα έπαιξα. Την τρίτη φορά που πούσαρα όσο μπορούσα, μου έβγαλε εκτιμώμενο FTP 110W... Ένιωσα εντελώς ανάπηρος... :o :)

Οι εσωτερικές προπονήσεις μου ήταν πάντα υψηλής έντασης και μικρής διάρκειας. 3-5 φορές τη βδομάδα. Κάτι σαν ατομική χρονομέτρηση με perceived exertion 8 -8,5 .

Στις αρχές του Μαΐου βρήκα μία διαδρομή στο Rouvy και αποφάσισα να τη χρησιμοποιήσω για να φτιάξω φυσική κατάσταση από το μηδέν.

Στην πρώτη προσπάθεια τελείωσα με εκτιμώμενο FTP 130W. 20 μέρες μετά έφτασα τα 185W.
Αυτό δείχνει ότι δουλεύει η "μνήμη" της φυσικής κατάστασης αλλά κι ότι η ανάρρωσή μου είναι σε πολύ καλό επίπεδο.
Δεν πρόκειται να φτάσω σύντομα τα 250W που είχα πέρσι την Άνοιξη γιατί σε λίγες μέρες θα πάω μόνιμα στο εξοχικό κι εκεί δεν έχει προπονητήριο. Μόνο περπάτημα, τρεξιματάκι και βασικές ασκήσεις.

Αλλά ψυχολογικά και μόνο με ανέβασε που το σώμα μου σηκώνει και πάλι ζόρι.


screenshot-my.rouvy.com-2020.05.20-19_51_41.png
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.306
Μηνύματα
2.858.039
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top