Ποια τα χαρακτηριστικά του hi end ήχου?

Μηνύματα
742
Reaction score
2
Τώρα, αναφορικά με τις μεγάλες εντάσεις και την συσχέτιση τους με τα αληθινά όργανα και φωνές το θέμα είναι πολυδιάστατο και δεν εξαρτάτε αποκλειστικά και μόνο από την υψηλή ένταση ώστε να μιλούμε ότι είμαστε κοντά σε σχέση με το αληθινό όταν απλά επικαλούμαστε μόνο τις ανώτερες στάθμες. Η μέγιστη στάθμη θα είχε τεράστια σημασία μόνο και αν μιλούσαμε για ηχογραφήσεις με μεγάλη δυναμική περιοχή. Από την στιγμή όμως που δεν μιλάμε για τέτοιες ηχογραφήσεις αλλά για συμπύκνωση τον δυναμικών η μεγαλύτερη ένταση δεν νομίζω ότι θα μπορούσε από μόνη τις να συνεισφέρει με ουσιαστικό τρόπο στην επίτευξη τις αληθοφάνειας. Εξ' ού και υπάρχουν μηχανήματα που ακούγονται εξαιρετικά ωραία και ξεκούραστα σε πολύ χαμηλές εντάσεις.
Ναι αλλα θα πρεπει να ξερεις οτι κανενα οργανο δεν παιζει σιγα σε ενταση. Επειδη παιζω βιολι και κρητικη λυρα σε πληροφορω οτι βγαζουν μεγαλες εντασεις οσο κι αν προσπαθησω να παιξω ηρεμα - ηπια. Επισης θα συμφωνησω μαζι σου οτι οι μεγαλη ενταση απο μονη της δεν συνεισφερει στην επιτευξη της αληθοφανειας.
 


Μηνύματα
2.679
Reaction score
5
Γιατί, 80db στην θέση ακρόασης σας πέφτουν λίγα ρε?

Σε αυτόν τον πίνακα δείτε σε πόσα db από μόνα τους αποδίδουν ορισμένα μουσικά όργανα που όπως πολύ σωστά ανάφερε Μιχαήλος Γιάννης, κανένα δεν παίζει σιγά, η μια μουσική rock.


60-70 dB normal piano practice
70 dB fortissimo singer 3 ft. away
75-85 dB chamber music in small auditorium
84-103 dB violin
85-111 dB flute
85-114 dB trombone
106 dB timpani & bass drum rolls
120 - 137 dB symphonic music peak
150 dB rock music peak




Φανταστείτε τώρα όλη αυτή την ένταση συμπιεσμένη πολύ πιο κάτω από τα 70 dB που ουσιαστικά αυτό που γίνεται με την συμπίεση είναι αύξηση τις χαμηλής έντασης ήχων και μείωση τις δυνατής ώστε να χωρέσουν σε ένα περιορισμένο εύρος δυναμικής περιοχής.
 


Μηνύματα
4.565
Reaction score
4.768
Το αυτί συνηθίζει εύκολα και μετά από λίγο όλα φαίνονται λιγότερο δυνατά, εκτός και αν έχουμε ξεφύγει πάνω από 115-118 που για να τα αντέχεις σε συνεχή μουσική και όχι απλώς σε ένα τραγούδι στο κέφι πάνω μάλλον έχεις πρόβλημα στην ακοή σοβαρό. Μιλάω για συνεχείς εντάσεις όχι κορυφές.
 



Μηνύματα
742
Reaction score
2
Κι ομως 115 db αν και φανταζουν ιδιαιτερα δυνατα, και ειναι βεβαια, οταν αναπαραγονται ασυμπιεστα και απαραμορφωτα δεν ενοχλουν τοσο.Με κακοκουρδισμενο συστημα και τα 90 db θα ενοχλησουν!
 






Μηνύματα
4.565
Reaction score
4.768
όχι κουφός αλλά όχι και 100% απόκριση σε όλες τις εντάσεις και σε όλες τις συχνότητες σίγουρα.
Αλλιώς θα πρέπει να βγάλουμε όλες τις μελέτες σκάρτες περί αλλίωσης της ακοής.
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
13
Λογικα τωρα θα ειμουν κουφος.
Γιαννη το κουφος ειναι μια κουβεντα.
Δεν μιλαμε για πληρη κουφαμαρα, απο την μια μερα στην αλλη. Μιλαμε για σταδιακη μειωση της ικανοτητας της ακοης που ξεκιναει απο τις υψηλοτερες συχνοτητες.
Ρωτα και κανενα επαγγελματια μουσικο που δουλευει σε κεντρο διασκεδασεως τι μετρα παιρνουν, για να καταλαβεις.
Επισης μεγαλη ζημια γινεται κατα την συνεχη και μακροχρονη εκθεση σε υψηλο θορυβο περιβαλλοντος, οπου πρεπει να χρησιμοποιουνται ωτοασπιδες. Δες τι λεει η εργατικη νομοθεσια γι αυτο.
Σαφως η υψηλη Αρμονικη Παραμορφωση (που σημαινει αυξημενο ενεργειακο περιεχομενο στις υψηλες συχνοτητες) ειναι μεγαλο προβλημα, αλλα οχι μονο αυτη.

Φιλικα ...
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
13
Εχω ξανααναφερθει παλιοτερα στο παραδειγμα φιλου απο τα νεανικα μου χρονια που σακατευτηκε εφ' ορου ζωης απο πολυωρη εκθεση σε πολυ υψηλες εντασεις.
Την μεγαλυτερη ζημια δεν την επαθε στα αυτια. Την επαθε στα ποδια και την λεκανη.
Πως γινεται αυτο ?
Πολυ απλα... Οταν παρακολουθεις προβες συνοικιακου ροκ συγκροτηματος για καμποσες ωρες, και μετα βγαινεις στον δρομο, δεν μπορεις να ακουσεις την κορνα επερχομενου ΙΧ που προσπαθει να σε προειδοποιησει.
Black αλλα αληθινο.
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
13
Ποιος Ενισχυτης ειναι ο πιο ξεκουραστος και λιγοτερο υποπτος για βλαβες στην ακοη.

1) Ενας πολυ γρηγορος με FET (υψηλο rise time παλμου)
2) Ενας αργος λαμπατος που στρογγυλευει τον Ηχο

Παρακαλω πειτε την γνωμη σας και το γιατι
 

Μηνύματα
2.679
Reaction score
5

90 dbA 8 hrs
92 dbA 6 hrs
95 dbA 4 hrs
97 dbA 3 hrs
100 dbA 2 hrs
102 dbA 1.5 hrs
105 dbA 1 hr
110 dbA 0.5 hr
115 dbA 0.25 hr or less

Τα όρια ασφαλείας σε ώρες, αναφορικά με τις εντάσεις. Τώρα εύκολα μπορείτε να αντιληφθείτε γιατί πολλοί μουσικοί έχουν μόνιμα προβλήματα ακοής.
 


Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Λογικά μιλάμε για εντάσεις κορυφής και όχι μουσικούς τόνους απο γεννήτριες.
Εαν επισκευθείτε κάποιο εργοστάσιο όπου δουλεύουν πολλές μεγάλες μηχανές,π.χ.κλωστουφαντουργείο ο συνεχείς θόρυβος στην αρχή θα είναι πολύ ενοχλητικός,όμως το αυτί για αυτοπροστασία,ρίχνει την ένταση,αυτό που λέμε ,συνήθισε την φασαρία,όπως το μάτι όταν απο το φως μπούμε στο σκοτάδι ή αντίστροφα,όμως θέλει αρκετή ώρα για να ξανα επανέλθει στην φυσιολογική κατάσταση.
Η παρατεταμένη έκθεση σε πολύ υψηλές εντάσεις,πιθανότατα να επιφέρει ανεπανόρθωτα προβλήματα.
Ομως στην άκρόαση μουσικής σε οικιακό χώρο,δεν έχει διαπιστωθεί ποτέ τέτοιο πρόβλημα.

Μιχάλη,στην ερώτησή σου,ψηφίζω το 2ον...
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.078
Μηνύματα
3.040.016
Members
38.525
Νεότερο μέλος
giannis9494
Top