Ποσοι Ακομα......?

Μηνύματα
10.483
Reaction score
7
Επτά νεκροί σε τροχαίο δυστύχημα με σχολικό λεωφορείο στα Καμένα Βούρλα

Τροχαίο δυστύχημα σημειώθηκε λίγο μετά τις 10:00 το πρωί της Δευτέρας, όταν λεωφορείο των ΚΤΕΛ συγκρούστηκε με φορτηγό στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας, στο ύψος των Καμένων Βούρλων, στο Πέταλο του Μαλιακού. Eπτά είναι οι νεκροί μαθητές.


Το λεωφορείο των ΚΤΕΛ μετέφερε 37 μαθητές και τέσσερις καθηγητές της Α' τάξης Λυκείου από το χωριό Φαρκαδόνα Τρικάλων στην Αθήνα για να παρακολουθήσουν τους Παραολυμπιακούς Αγώνες. Μαζί τους είχαν ξεκινήσει από το γυμνάσιο - λύκειο Φαρκαδόνας άλλα δύο λεωφορεία με μαθητές.

Στο ύψος του Ασπρονερίου, ο οδηγός του φορτηγού, που βρισκόταν στο αντίθετο ρεύμα, έχασε -σύμφωνα με εκτιμήσεις- τον έλεγχο και συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με το λεωφορείο. Και τα δύο οχήματα ανατράπηκαν.

Τα ονόματα των νεκρών

Λίγο μετά τις 3.30 το μεσημέρι δόθηκε στη δημοσιότητα η λίστα με τα ονόματα των μαθητών που έχασαν τη ζωή τους. Πρόκειται για τους: ********** *********** ******* ************* ********** ********* *****
Όπως έγινε γνωστό από το υπουργείο Εσωτερικών, οι κηδείες των μαθητών θα γίνουν δημοσία δαπάνη.

Η κατάσταση των τραυματιών

Από το Κέντρο Επιχειρήσεων του υπουργείου Δημόσιας Τάξης ανακοινώθηκε ότι υπάρχουν δύο σοβαρά τραυματίες και άλλοι 24 ελαφρύτερα τραυματισμένοι.

Ένα από τα σοβαρότερα τραυματισμένα παιδιά, ο *******, μεταφέρθηκε με ελικόπτερο τύπου Super Puma στο νοσοκομείο ΚΑΤ της Αθήνας, για να γίνει προσπάθεια συγκόλλησης του ακρωτηριασμένου άκρου του. Στην Αθήνα διακομίστηκε και η **********.

Επίσης, η Αρετή Γεωργίου υπέστη κρανιοεγκεφαλική κάκωση και μεταφέρθηκε από το Νοσοκομείο της Λαμίας στο Νοσοκομείο Λάρισας.

Στο νοσοκομείο Λαμίας μεταφέρθηκαν οι: .......*******.........
Από το νοσοκομείο της Λαμίας έγινε έκκληση για αιμοδοσία, καθώς περίπου επτά άτομα εισήχθησαν στο χειρουργείο. Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν άμεση και μεγάλη, ενώ και το υπουργείο Υγείας έστειλε 100 φιάλες αίματος.

Αργότερα, οι υπεύθυνοι του νοσοκομείου διευκρίνισαν ότι οι ανάγκες καλύφθηκαν και απηύθυναν έκκληση όσοι επιθυμούν να προσφέρουν αίμα να το κάνουν από αύριο, Τρίτη, καθώς το προσωπικό του νοσοκομείου ασχολείται με την περίθαλψη των τραυματιών.

Σοκαρισμένοι από το τραγικό δυστύχημα οι κάτοικοι της Φαρκαδόνας. Το πρωί λεωφορείο του ΚΤΕΛ μετέφερε γονείς και συγγενείς των μαθητών στο νοσοκομείο της Λαμίας, ενώ αρκετοί ακόμη γονείς έφτασαν στον τόπο του δυστυχήματος με τα Ι.Χ. αυτοκίνητα τους.

Το δυστύχημα ξύπνησε στο Μακροχώρι Ημαθίας τις οδυνηρές μνήμες της τραγωδίας της 13ης Απριλίου 2003, στα Τέμπη, με τους 21 νεκρούς μαθητές. Γονείς των αδικοχαμένων παιδιών από το Μακροχώρι θα επισκεφθούν την Τρίτη τη Φαρκαδόνα ώστε να συμπαρασταθούν στους γονείς των επτά παιδιών και να παραστούν στις νεκρώσιμες ακολουθίες.

Οι συνθήκες του δυστυχήματος

Ο διευθυντής Τροχαίας Λαμίας κ. Γαλανός δήλωσε στο ΑΠΕ ότι πιθανόν ο οδηγός της νταλίκας να έχασε τον έλεγχό της και ακολούθως το συρόμενο συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με το λεωφορείο.

Το φορτηγό φέρεται ότι μετέφερε τζάμια. Σύμφωνα με κάποιες εκτιμήσεις το φορτίο μετατοπίστηκε, με αποτέλεσμα ο οδηγός του φορτηγού να χάσει τον έλεγχο του οχήματος. Ωστόσο, δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο να έσκασε το ελαστικό της νταλίκας την ώρα που προσπερνούσε το λεωφορείο.

Κατά άλλες πληροφορίες, ο οδηγός του φορτηγού επιχείρησε προσπέραση σε προπορευόμενο αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του οχήματος.

Μαζί με το μοιραίο λεωφορείο από τα Τρίκαλα είχαν ξεκινήσει και άλλα λεωφορεία με μαθητές. Από τη γενική γραμματεία Πολιτικής Προστασίας ανακοινώθηκε ότι ο αριθμός κυκλοφορίας του λεωφορείου του ΚΤΕΛ που συγκρούστηκε με το φορτηγό είναι ΤΚΗ 2100.

Ο οδηγός του λεωφορείου Πεσλής Δημήτρης, 21 ετών, από το Μουζάκι και ο οδηγός της νταλίκας Παρδαλάκης Αντώνης 60 ετών βρίσκονται στο αστυνομικό τμήμα των Καμένων Βούρλων, στο πλαίσιο της προανάκρισης για το τροχαίο δυστύχημα. Ο οδηγός του λεωφορείου εργάζεται περίπου τρία χρόνια στα ΚΤΕΛ Τρικάλων.

Ο υπεύθυνος του ΚΤΕΛ Τρικάλων υποστήριξε πως τα λεωφορεία στα οποία επέβαιναν όλοι οι μαθητές του νομού ήταν τα καλύτερα που υπάρχουν στο ΚΤΕΛ, καθώς ο στόλος έχει εγκατασταθεί τα τελευταία δύο χρόνια και οι έλεγχοι που γίνονται είναι εξονυχιστικοί.

Δρόμος με πλούσιο ...ιστορικό σε δυστυχήματα

Όπως είπαν περίοικοι, ο δρόμος στο συγκεκριμένο σημείο στενεύει αρκετά και η στροφή που ακολουθεί είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη, καθώς και ότι στο σημείο αυτό, το Πέταλο Μαλιακού, έχουν γίνει κι άλλες φορές πολύνεκρα δυστυχήματα.


Ο πρωθυπουργός ενημερώθηκε άμεσα και έδωσε εντολή στους υπουργούς Δημόσιας Τάξης Γιώργο Βουλγαράκη, Παιδείας Μαριέττα Γιαννάκου και Υγείας Νικήτα Κακλαμάνη να σπεύσουν στον τόπο της τραγωδίας.

Ακόμη, ο κ. Καραμανλής έδωσε εντολή να αρχίσουν αμέσως οι έρευνες.

Στην περιοχή μετέβη και κλιμάκιο του ΠΑΣΟΚ.

Συλλυπητήρια από Κ.Στεφανόπουλο

Συλλυπητήριο τηλεγράφημα απέστειλε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κωστής Στεφανόπουλος, στον δήμαρχο Φαρκαδόνας Τρικάλων, για το τραγικό τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε το πρωί στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας και στο οποίο βρήκαν το θάνατο 7 μαθητές και τραυματίστηκαν άλλοι 26.

«Δεχθείτε την βαθύτατη οδύνη μου για το φοβερό δυστύχημα, στο οποίο έχασαν την ζωή τους παιδιά από το δήμο σας, που ήσαν παιδιά όλων μας. Παρακαλώ να διαβιβάσετε την συντριβή και τα συλλυπητήρια όλων των Ελλήνων και μεταξύ αυτών και τα δικά μου στις οικογένειες που χτυπήθηκαν τόσο σκληρά», αναφέρει χαρακτηριστικά στο τηλεγράφημα του ο κ.Στεφανόπουλος.

Οι αρχηγοί των κομμάτων

Τα θερμά του συλλυπητήρια προς τις οικογένειες των θυμάτων εξέφρασε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου, ευχόμενος πλήρη και ταχεία ανάρρωση στους τραυματίες μαθητές.

Το ΚΚΕ εξέφρασε την οδύνη και τα συλλυπητήριά του στις οικογένειες των θυμάτων. Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται:

«Το σημερινό δυστύχημα δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό. Πρόκειται για ένα ακόμη έγκλημα, αφού σε αυτό το τμήμα της εθνικής οδού, 40 περίπου χιλιομέτρων, τα θανατηφόρα ατυχήματα είναι συχνό φαινόμενο. Πρόκειται για δρόμο καρμανιόλα, χωρίς κανένα μέτρο προστασίας.»

Από το γραφείο Τύπου του ΣΥΝ εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση: «Από τον εφιάλτη των Τεμπών το 2003, στην τραγωδία του Μαλλιακού το 2004. Πόσο ανθρώπινο αίμα χρειάζεται, επιτέλους, και πόσο δημόσιο χρήμα για να χορτάσει ο Μινώταυρος ενός κρατικού και κυβερνητικού συστήματος, που δεν μπορεί, επί τριάντα χρόνια μεταπολίτευσης, να φτιάξει εκατό χιλιόμετρα εθνικού δρόμου ή να βάλει διαχωριστικές νησίδες, σε άλλα πενήντα χιλιόμετρα επικίνδυνων σημείων του οδικού δικτύου;»

Τη λύπη τους εξέφρασαν επίσης η πρόεδρος της Βουλής, Αννα Μπενάκη Ψαρούδα και η δήμαρχος Αθηναίων Ντόρα Μπακογιάννη.

Τέλος, την οδύνη τους εξέφρασαν ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος και ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος.


Απο το in.gr
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=569176&lngDtrID=244

Όπως έγινε γνωστό από το υπουργείο Εσωτερικών, οι κηδείες των μαθητών θα γίνουν δημοσία δαπάνη.


[scroll]KAI ΛΥΘΗΚΕ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ... Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΗ[/scroll]
 


Μηνύματα
17.767
Reaction score
25.611
δεν φταιει παντα και μονο η πολιτεια για τη μ@λ@κι@ που μας δερνει.
η κατασταση του δρομου ειναι δεδομενη.
αν ο οδηγος δεν κοιμωταν στο τιμονι θα ειχαμε προβλημα?
αν δεν πηγαινε με 95 στο κωλοδρομο θα ειχαμε προβλημα?
αν ειχε πληρουσε προδιαγραφες ασφαλειας θα ειχαμε προβλημα?
αν υπηρχαν ζωνες ασφαλειας στο κτελ και τις φορουσαν οι επιβατες θα ειχαμε νεκρους?
αν δεν τρεχαν τα ζωα στο συμβουλιο της επικρατειας για να ματαιωθει η ζευξη του μαλιακου κολπου , για δηθεν περιβαλλοντικους λογους (δηλαδη για να βγαζουν λεφτα τα 15 βενζιναδικα-φαγαδικα της εθνικης οδου) ,θα ειχαμε προβλημα?
τα ιδια ζωα σημερα φωναζαν οτι δεν παει αλλο και οτι η πολιτεια μας εχει εγκαταλειψει κλπ
το θεμα ειναι οτι οι επαγγελματιες οδηγοι (και βασικα οι νταλικιεριδες) ειναι ειτε επαγγελματιες δολοφονοι ειτε δεν εχουν γινει ακομη (ως επι το πειστον).
δεν συντηρουν τα οχηματα τους
δεν σεβονται τους υπολοιπους οδηγους
δεν εχουν υπομονη να πανε σιγα οταν βρεχει οταν ο δρομος ειναι χαλια κλπ
δεν εχουν πραγματικη γνωση της οδηγησης (οπως και οι μοσοι ελληνες οδηγοι ιχ ,απλα αυτοι δεν μπορουν να σκοτωσουν 40 ανθρωπους με μια συγκρουση)
η μονη εξαιρεση ειναι αυτοι που κανουν διεθνεις μεταφορες και επειδη εκει οι ελεγχοι ειναι σοβαροι και πυκνοι δεν τους περνει για οικονομιες στα λαστιχα κα
 


ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
730
Συμφωνω με τον Ακη :(

Και επιτελους καποιος πρεπει να κανει κατι ωστε οι νταλικιερηδες να εγκαταλειψουν την γνωστη νοοτροπια "ειμαι μεγαλος, κανω οτι θελω"

Προχθες παρα λιγο να γινω λιωμα επειδη ενος νταλικιερη του την "καπνισε"(για να μην πω τιποτα αλλο χειροτερο) να βγει αριστερα στην Εθνικη οπου ερχομουν σχετικα γρηγορα.
Ουτε φλας ουτε τιποτα.
Και στο κατω κατω τι δουλεια εχουν οι νταλικες στην αριστερη λωριδα στους μεγαλους δρομους? :evil:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
50
[scroll]ΚΡΙΜΑ!!!!![/scroll]



Και δυστυχώς, το μόνο που αλλάζει είναι τα μούτρα κάποιων μαιντανών στις εκπομπές της τηλεόρασης!
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ (ΜΑΣ)!
Να δω τι θα πείτε σε αυτά τα παιδιά και στους γονείς τους!
Αλλά βέβαια.........ΤΑ ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΥΨΕΙΣ!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
 

Μηνύματα
10.483
Reaction score
7
δεν φταιει παντα και μονο η πολιτεια για τη μ@λ@κι@ που μας δερνει.
η κατασταση του δρομου ειναι δεδομενη.
αν ο οδηγος δεν κοιμωταν στο τιμονι θα ειχαμε προβλημα?
αν δεν πηγαινε με 95 στο κωλοδρομο θα ειχαμε προβλημα?
αν ειχε πληρουσε προδιαγραφες ασφαλειας θα ειχαμε προβλημα?
αν υπηρχαν ζωνες ασφαλειας στο κτελ και τις φορουσαν οι επιβατες θα ειχαμε νεκρους?
αν δεν τρεχαν τα ζωα στο συμβουλιο της επικρατειας για να ματαιωθει η ζευξη του μαλιακου κολπου , για δηθεν περιβαλλοντικους λογους (δηλαδη για να βγαζουν λεφτα τα 15 βενζιναδικα-φαγαδικα της εθνικης οδου) ,θα ειχαμε προβλημα?
τα ιδια ζωα σημερα φωναζαν οτι δεν παει αλλο και οτι η πολιτεια μας εχει εγκαταλειψει κλπ
το θεμα ειναι οτι οι επαγγελματιες οδηγοι (και βασικα οι νταλικιεριδες) ειναι ειτε επαγγελματιες δολοφονοι ειτε δεν εχουν γινει ακομη (ως επι το πειστον).
δεν συντηρουν τα οχηματα τους
δεν σεβονται τους υπολοιπους οδηγους
δεν εχουν υπομονη να πανε σιγα οταν βρεχει οταν ο δρομος ειναι χαλια κλπ
δεν εχουν πραγματικη γνωση της οδηγησης (οπως και οι μοσοι ελληνες οδηγοι ιχ ,απλα αυτοι δεν μπορουν να σκοτωσουν 40 ανθρωπους με μια συγκρουση)
η μονη εξαιρεση ειναι αυτοι που κανουν διεθνεις μεταφορες και επειδη εκει οι ελεγχοι ειναι σοβαροι και πυκνοι δεν τους περνει για οικονομιες στα λαστιχα κα
Συμφωνω απολυτα Παναγιωτη,
Αλλα η πολιτεια ειναι υπευθυνη για να τηρουνται και να εφαρμοζονται οι νομοι και να γινονται οι ελεγχοι...
Απο καπου παιρνουν τα διπλωματα...
Ο οδηγος ηταν 21 χρονων...απαραδεκτο να οδηγει επαγγελματικα οχηματα και δη λεωφορειο. Υπαρχει νομος γι αυτο και περιορισμος... 21 χρονων=3 χρονια το πολυ διπλωμα....

Φταιμε και εμεις, αλλα αν εμεις ειμαστε ζωα καποιος πρεπει να μας βαλει στο μαντρι...

Εδω και 2-3 χρονια ειναι σπασμενο το πλαστικο καπακι στο πισω stop του αυτοκινητου μου αλλα δεν το αλλαζω... Αν καει ομως μια λαμπα θα την αλλαξω επι τοπου....
Εγω γιατι καθε 3 χρονια το πολυ αλλαζω λαστιχα?
Εχω δει λεωφορεια να εχουν λαστιχα slick πια... δεν τρεχουν σε πιστα F1...
To κρατος ειναι υπευθυνο να τα ελεγξει και οχι να ριχνει κλησεις για παρκαρισμα...(σιγουρα λεφτα)...
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.050
Μηνύματα
3.039.379
Members
38.524
Νεότερο μέλος
Vaslamp
Top