Πράσινο φως για τη μελέτη του μέτρου των αστικών διοδίων στην Αθήνα

Μηνύματα
17.074
Reaction score
5.238



Αθήνα
http://www.in.gr/news/mail.asp?lngEntityID=862088&lngDtrID=244http://www.in.gr/news/print.asp?lngEntityID=862088&lngDtrID=244

Ένα βήμα πιο κοντά στα αστικά διόδια βρίσκεται η Αθήνα. Η κυβέρνηση άναψε και επίσημα πράσινο φως για τη μελέτη του μέτρου, ακολουθώντας το παράδειγμα άλλων ευρωπαϊκών μεγαλουπόλεων που ήδη έχουν καθιερώσει τα αστικά διόδια για τον περιορισμό του κυκλοφοριακού προβλήματος.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας Τα Νέα, το θέμα της επιβολής αστικών διοδίων στην Αθήνα πρόκειται να εξετάσει ενδεκαμελής επιτροπή επιστημόνων, την οποία συνέστησε το υπουργείο Μεταφορών συμμετέχοντας στον δημόσιο διάλογο που άρχισε η Κομισιόν για τη δημιουργία ενιαίας στρατηγικής για τις αστικές μεταφορές.
Πρόεδρος της επιτροπής τοποθετήθηκε ο κ. Χρόνης Ακριτίδης, αναπληρωτής δήμαρχος Αθηναίων και συγκοινωνιολόγος, ενώ μεταξύ των μελών της συγκαταλέγονται συγκοινωνιολόγοι, στελέχη του υπουργείου και του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας (ΟΑΣΑ).
Σε ειδικές συζητήσεις που έγιναν την περασμένη χρονιά για το θέμα αυτό, επιστήμονες προερχόμενοι και από ευρωπαϊκές πόλεις, όπου εφαρμόζεται το μέτρο των διοδίων, επισήμαναν ότι τα διόδια χωρίς παράλληλα μέτρα ρύθμισης της κυκλοφορίας δεν οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα.
Ειδικώς όσον αφορά την Αθήνα, κατέληξαν ότι πρέπει να αποσαφηνιστούν ζητήματα όπως η περίμετρος εγκατάστασης των διοδίων, αν θα χρησιμοποιούνται κάμερες για τη βεβαίωση των οφειλών, η βελτίωση του δικτύου των μέσων μαζικής μεταφοράς, η εντατικοποίηση της αστυνόμευσης και η τιμολόγηση, που απαιτεί κοινωνική συναίνεση.
Newsroom ΔΟΛ




www.in.gr
 

Μηνύματα
487
Reaction score
0



Αθήνα


Ένα βήμα πιο κοντά στα αστικά διόδια βρίσκεται η Αθήνα. Η κυβέρνηση άναψε και επίσημα πράσινο φως για τη μελέτη του μέτρου, ακολουθώντας το παράδειγμα άλλων ευρωπαϊκών μεγαλουπόλεων που ήδη έχουν καθιερώσει τα αστικά διόδια για τον περιορισμό του κυκλοφοριακού προβλήματος.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας Τα Νέα, το θέμα της επιβολής αστικών διοδίων στην Αθήνα πρόκειται να εξετάσει ενδεκαμελής επιτροπή επιστημόνων, την οποία συνέστησε το υπουργείο Μεταφορών συμμετέχοντας στον δημόσιο διάλογο που άρχισε η Κομισιόν για τη δημιουργία ενιαίας στρατηγικής για τις αστικές μεταφορές.
Πρόεδρος της επιτροπής τοποθετήθηκε ο κ. Χρόνης Ακριτίδης, αναπληρωτής δήμαρχος Αθηναίων και συγκοινωνιολόγος, ενώ μεταξύ των μελών της συγκαταλέγονται συγκοινωνιολόγοι, στελέχη του υπουργείου και του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας (ΟΑΣΑ).
Σε ειδικές συζητήσεις που έγιναν την περασμένη χρονιά για το θέμα αυτό, επιστήμονες προερχόμενοι και από ευρωπαϊκές πόλεις, όπου εφαρμόζεται το μέτρο των διοδίων, επισήμαναν ότι τα διόδια χωρίς παράλληλα μέτρα ρύθμισης της κυκλοφορίας δεν οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα.
Ειδικώς όσον αφορά την Αθήνα, κατέληξαν ότι πρέπει να αποσαφηνιστούν ζητήματα όπως η περίμετρος εγκατάστασης των διοδίων, αν θα χρησιμοποιούνται κάμερες για τη βεβαίωση των οφειλών, η βελτίωση του δικτύου των μέσων μαζικής μεταφοράς, η εντατικοποίηση της αστυνόμευσης και η τιμολόγηση, που απαιτεί κοινωνική συναίνεση.
Newsroom ΔΟΛ




www.in.gr

Μακάρι να γίνει αυτό μπας και ανασάνει λίγο το κέντρο...αρκεί φυσικά να φτιάξουν λίγο τις συγκοινωνίες και να δημιουργήσουν σωστούς ποδηλατοδρόμους ώστε να μπορεί να εξυπηρετηθεί ο κόσμος με εναλλακτικούς τρόπους...
Είναι καιρός να αφήσετε τα αυτοκίνητα και να περπατήσετε λίγο....πάρτε και κάνα μετρό....κάντε και λίγο ποδηλατάκι....
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Απάντηση: Πράσινο φως για τη μελέτη του μέτρου των αστικών διοδίων στην Αθήνα

Τώρα με το Μετρό, Ηλεκτρικό και Προαστιακό, είναι τουλάχιστον βλακώδες να χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο από περιοχές προς περιοχές που μπορείς να εξυπηρετηθείς με αυτά τα μέσα.
 

Μηνύματα
487
Reaction score
0
Κι' όμως ξέρω αμέτρητους ανθρώπους που προτιμούν να πάρουν το αυτοκίνητο...νομίζοντας ότι θα ταλαιπωρηθούν λιγότερο.
Καταλήγουν να χρειάζονται 1,5 ώρα τουλάχιστον να πάνε από Ν. Σμύρνη μέχρι Μαρούσι, ενώ με το Μετρό θα έφταναν εκεί σε 35 - 40 το πολύ λεπτά.

Και εντάξει, πάει και έρχεται αυτό....αλλά δεν μπορώ να καταλάβω την ανοησία των ανθρώπων που παίρνουν το αμάξι για αποστάσεις 500-1000 μέτρων....άσχετα αν πρέπει να ψάχνουν συνολικά 1 ώρα για να βρουν να παρκάρουν...αν μέχρι να φτάσουν εκεί που πάνε έχουν κατεβάσει 15 καντήλια και έχουν βρίσκει Θεούς και δαίμονες....

Τι να πω....τελικά πιστεύω ότι η βλακεία του νεοέλληνα ώρες ώρες δεν έχει όριο!!!!
 

Μηνύματα
507
Reaction score
41
αυτό μας έλειπε. να μπουν διόδια και στο κέντρο.
11μελής επιτροπή λέει από το υπουργείο...Να βάλουν διόδια έξω απ' την πόρτα του σπιτιού τους.

Ρε τι σκέφτονται για να αρπάξουν τα λεφτά του κοσμάκη...
τι άλλο θα ακούσουμε σ' αυτή τη ζωή.
 

Μηνύματα
487
Reaction score
0
αυτό μας έλειπε. να μπουν διόδια και στο κέντρο.
11μελής επιτροπή λέει από το υπουργείο...Να βάλουν διόδια έξω απ' την πόρτα του σπιτιού τους.

Ρε τι σκέφτονται για να αρπάξουν τα λεφτά του κοσμάκη...
τι άλλο θα ακούσουμε σ' αυτή τη ζωή.
Βασικά η συγκεκριμένη περίπτωση είναι από τις λίγες που δεν έχουν να κάνουν με την μάσα των πολιτικών....
Είναι γεγονός, σύμφωνα με μελέτες πολλών επιστημόνων, ότι η κυκλοφορία των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας θα γίνει αδύνατη γύρω στο 2012 (ή κάπου εκεί κοντά), με τους χρόνους διάβασης μέσα από το κέντρο να ξεπερνούν τις 2 ώρες....

Η λύση των διοδίων είναι απαραίτητη (κάτι αντίστοιχο νομίζω ήδη εφαρμόζεται - ή βρίσκεται κοντά στην εφαρμογή - για το κέντρο του Λονδίνου), αν και κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να ΑΠΑΓΟΡΕΥΑΝ τελείως τη διελεύση ι.χ. μέσα από το κέντρο, προκειμένου να αποσυμφωρηθεί η κατάσταση (φυσικά κάτι τέτοιο απαιτεί καλές υποδομές και ακόμα καλύτερο οδικό δίκτυο, καλές συγκοινωνίες και ποδηλατοδρόμους)...

Ωστόσο, οι Έλληνες είμαστε τόσο στενοκέφαλοι που ότι και να γίνει...προκοπή δύσκολα θα δούμε....ειδικά όταν ένα μεγάλο ποσοστό (του αντρικού πληθυσμού) θεωρεί το αυτοκίνητο ως προέκταση του σώματός του..:crazy_1::crazy_1: και φυσικά όλοι μα ΟΛΟΙ θεωρούν ότι είναι οι κυρίαρχοι της ασφάλτου...καταργώντας νόμους, παραβιάζοντας κανονισμούς και αντιμετωπίζοντας τον πεζό και τον μοτοσυκλετιστή (να μην πούμε για τους ποδηλάτες) ως σκουλίκια που δεν θα έπρεπε να μπαίνουν στο δρόμο του!!wall_1
 

Μηνύματα
6.141
Reaction score
173
Απάντηση: Πράσινο φως για τη μελέτη του μέτρου των αστικών διοδίων στην Αθήνα

Ολα καλα αλλα νομιζω πως αν γινει κατι τετοιο θα πηξουν οι εναλλακτικοι δρομοι που οδηγουν στο κεντρο.Αν π.χ βαλουν στη Συγγρου η Ηλια Ηλιου θα πεθανει και οχι μονο αυτη.Ιδωμεν....
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.846
Το μέτρο, απ' όσο ξέρω, εφαρμόζεται μόνο στο Μιλάνο, και όχι σε διάφορες ευρωπαϊκές πόλεις. Στις υπόλοιπες απλά το εξετάζουν.
Εκεί λοιπόν, ύστερα απο μια έρευνα που έγινε, οι πολίτες δήλωσαν, στο μεγαλύτερο ποσοστό τους, πως θεωρούν το μέτρο ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟ.
Έχω ακριβώς την ίδια άποψη. Ο στόχος δεν είναι να ρυθμιστεί σωστά η κυκλοφορία. Αλλά, αντί να χαλάσουμε λεφτά για να φτιάξουμε δρόμους, να βρούμε τρόπο να εισπράξουμε.:mad_3:
Άσε που εγείρονται νομικά θέματα. Πως απαγορεύεις σε κάποιον που πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, να κυκλοφορεί;:sad:
Επίσης δημιουργεί μια ελίτ οδηγών, σαν αυτούς της Αττικής Οδού. Όποιος έχει τα ΠΟΛΛΑ λεφτά, πληρώνει και περνάει. Όποιος δεν έχει, στη δίαιτα. Η Αττική Οδός, μια και την ανέφερα, είναι ένα μεγάλο παρμύθι. Αν, π.χ., αύριο μπει κλιμακωτό διόδιο, ανάλογο με την διανυόμενη απόσταση, ΘΑ ΠΗΞΕΙ!

Υπ' όψιν πως κυκλοφορώ, κυρίως με μηχανή, δεν έχω συχνά δουλειές στο κέντρο, άρα δεν μιλάω με προσωπικά κριτήρια.
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: Πράσινο φως για τη μελέτη του μέτρου των αστικών διοδίων στην Αθήνα

Παμμέγιστη βλακεία.)(
Πριν αποφασίσουν να κάνουν ένα κέντρο ελίτ και μια περιφέρεια κόλαση ας βρουν τρόπο να μετακινείσαι αξιοπρεπώς και με ταχύτητα με μαζικά μέσα μεταφοράς. Αυτή τη στιγμή για να μετακινηθώ από το σπίτι μου (Άνω Νέα Σμύρνη) στο Κέντρο (Ναβαρίνου) πρέπει να υπολογίσω 20 λεπτά ταχύ περπάτημα και τουλάχιστο 30 λεπτά η απόσταση με το λεωφορείο. Αυτά χωρίς να υπολογίσεις το χρόνο αναμονής στη στάση ο οποίος μπορεί και να φτάσει τα 15 λεπτά. Για την αντίστροφη δε πορεία, ειδικά όταν την κάνω το βράδυ ίσως και να χρειαστώ πάνω από μια ώρα για τη διαδρομή (περπάτημα και λεωφορείο) άσε που η αναμονή είναι μεγαλύτερη.
Τα τραμ και Μετρό εξυπηρετούν ελάχιστους κατοίκους του λεκανοπέδιου και τα υπόλοιπα μέσα μαζικής μεταφοράς είναι σε επίπεδο κεντροαφρικανικής χώρας. Εάν από την άλλη θες να μετακινηθείς από προάστιο σε προάστιο (όχι με Μετρό) τότε καλά θα κάνεις να ξεκινήσεις από την προηγούμενη. Με ξηρά τροφή και παγούρι με νερό (Νέα Σμύρνη – Ίλιον περισσότερες από 2 ώρες, με αλλαγές τεσσάρων μέσων, ένα από τα οποία Μετρό).
Αυτή τη στιγμή αν, με ένα μαγικό τρόπο, αποφάσιζαν όλοι οι κάτοικοι του λεκανοπέδιου να χρησιμοποιούν κυρίως τα μαζικά μέσα μεταφοράς, τότε τα ΜΜΜ θα ήταν αδύνατο να εξυπηρετήσουν. Ακόμα και σήμερα η λειτουργία τους, τις ώρες αιχμής, είναι κορεσμένη.
Στα παραπάνω δε θα αναφερθώ στην ποιότητα κατά τη μετακίνηση, την πληροφόρηση κατά τη διάρκεια παραμονής στη στάση και λοιπά.
Τέλος η παραπάνω άποψη είναι ενός ανθρώπου που μετακινείται με μαζικά μέσα μεταφοράς και τη μηχανή του.
 

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Το μέτρο, απ' όσο ξέρω, εφαρμόζεται μόνο στο Μιλάνο, και όχι σε διάφορες ευρωπαϊκές πόλεις. Στις υπόλοιπες απλά το εξετάζουν.
Θα εφαρμοστει στην Γερμανια και εδω και 5 χρονια εφαρμοζεται και στο London.

To προβλημα ειναι αλλο. Οτι δεν εχουμε τις καταλληλες στασεις στο μετρο για να γινει αυτο. ΠΧ στο κεντρο του Λονδινου το μετρο κανει 10 στασεις σε διαφορετικα σημεια.
Στο Συνταγμα κανει μια μονο σταση. Οταν κατεβεις στο Συνταγμα μπορει να χρειαστει να παρεις ταξι για να πας εκει που θες η να περπατησεις και μιση ωρα.
Οποτε ..........
 

Μηνύματα
14.214
Reaction score
7.257
Ωραια δεν θα μπουν οι μισοι,αντε τα 2/3 και λοιπον? Αρκουν μονο τα ταξι στο κεντρο της Αθηνας για να κανουν τη κινηση κολαση.

Ασχετο,πριν λιγο ειδα μεσα απο το τρολλευ ταξιτζη να σταματαει στη διασταυρωση Κηφισιας και Αλεξανδρας στο τριγωνακι που υπαρχει απεναντι απο το κινηματογραφο Αθηναιον και να ΚΑΤΟΥΡΑΕΙ!!!!
 


Μηνύματα
1.085
Reaction score
1
Μακάρι να γίνει αυτό μπας και ανασάνει λίγο το κέντρο...αρκεί φυσικά να φτιάξουν λίγο τις συγκοινωνίες και να δημιουργήσουν σωστούς ποδηλατοδρόμους ώστε να μπορεί να εξυπηρετηθεί ο κόσμος με εναλλακτικούς τρόπους...
Είναι καιρός να αφήσετε τα αυτοκίνητα και να περπατήσετε λίγο....πάρτε και κάνα μετρό....κάντε και λίγο ποδηλατάκι....
ΖΗΣΕ ΜΑΑΑΑΗΗΗΗ ΜΟΟΟΥΥΥ!!! να ΦΑΣ ΤΡΥΦΙΛΙ!!!!

Άσε που θα θυμηθούν ότι τα ποδήλατα θέλουν .... πινακίδες και άδεια κυκλοφορίας!!! wall_1wall_1wall_1


antonis72
αυτό μας έλειπε. να μπουν διόδια και στο κέντρο.
11μελής επιτροπή λέει από το υπουργείο...Να βάλουν διόδια έξω απ' την πόρτα του σπιτιού τους.

Ρε τι σκέφτονται για να αρπάξουν τα λεφτά του κοσμάκη...
τι άλλο θα ακούσουμε σ' αυτή τη ζωή.
+1000


tanto
Ωραια δεν θα μπουν οι μισοι,αντε τα 2/3 και λοιπον? Αρκουν μονο τα ταξι στο κεντρο της Αθηνας για να κανουν τη κινηση κολαση.

Ασχετο,πριν λιγο ειδα μεσα απο το τρολλευ ταξιτζη να σταματαει στη διασταυρωση Κηφισιας και Αλεξανδρας στο τριγωνακι που υπαρχει απεναντι απο το κινηματογραφο Αθηναιον και να ΚΑΤΟΥΡΑΕΙ!!!!
ούτε να κατουρήσουμε ΔΕΝ μπορούμε!!! :mad_2::mad_2::mad_2:

(άφηνε μυνήματα για τα ... σκυλιά!!!)
---------------------------------------------

HomeCinema-maniac
Ελα ρε? και δεν με επαιρνες ενα τηλ να πεταχτω να του δωσω μια κλωτσια?
Ακριβως εκει δουλευω!
Θα σε ... καταγγείλω στο σύλογο .. αδεσπότων!!! :cool_11::cool_11::cool_11:
Αν σε έπιαν να κακοποιείς .. σκυλί και μάλιστα σε στιγμές ... προσωτικής .. ανάγκης (τι πιο φυσικό!!!) δεν θα την ...γλίτωνες!!! )()()(
 

Μηνύματα
18.124
Reaction score
26.178
μπρος γκρεμος και πισω ρεμα
η υποθεση μετακινησ στην αθηνα ειναι χαμενη απο τη στιγμη που πιασαμε τα 4 εκατομυρια και συνεχιζουμε να μετακομιζουμε προς τα κει.
καθιστε αναπαυτικα σε μια πολυθρονα και απολαυστε το.
ετσι και αλλιως, με διοδια η χωρις ο μονος λογος να μην πηξουν ολοι οι δρομοι ειναι να ακριβυνει τοσο πολυ η βενζινη ωστε να πηγαινουμε παντου με τα ποδια.

παντως οντως μεγιστη βλακεια να υπαρχει κοσμος που ακομα και για 2 χιλιομετρα προτιμα να παρει αυτοκινητο απο το να περπατησει.
μιλαμε για αποσταση 25 λεπτων με το ζορι (+ το οτι μπορει τελικα να χασεις και μερικα κιλα αν το κανεις καθε μερα)
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Πράσινο φως για τη μελέτη του μέτρου των αστικών διοδίων στην Αθήνα

παντως οντως μεγιστη βλακεια να υπαρχει κοσμος που ακομα και για 2 χιλιομετρα προτιμα να παρει αυτοκινητο απο το να περπατησει.
μιλαμε για αποσταση 25 λεπτων με το ζορι (+ το οτι μπορει τελικα να χασεις και μερικα κιλα αν το κανεις καθε μερα)
Δε χάνεις Παναγιώτη, πρέπει να κόψεις και τη μάσα, έχω ιδία εμπειρίαwall_1
(βέβαια βελτιώνεις τη φυσική σου κατάσταση:happy_9:)
 

Μηνύματα
333
Reaction score
0
Μην τους βάζετε ιδέες του τύπου "οι περιφερειακοί δρόμοι θα πήξουν", γιατί τότε, πολύ απλά θα βάλουν διόδια παντού για παντού!....

Σοβαρά, τώρα, ο μόνος τρόπος για να πειστώ ότι τα διόδια στο κέντρο δεν είναι μόνον εισπρακτικού χαρακτήρα - γιατί οπωσδήποτε είναι και τέτοια - θα είναι το γεγονός της διατήρησης του δακτυλίου παράλληλα με αυτά. Αλλά, μπα, δεν πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο. Απλούστατα θα πήξει το κέντρο με.... τζιπάρες! Για να μην υπολογίσω τις "ειδικές κατηγορίες", τους κατοίκους, τους δημοσιογράφους, τους...., τους.... και δεν συμμαζεύεται!
Δηλαδή άλλη μια περίπτωση που θα βλέπει κανείς αφράτους-αφράτους και γελαστούς γουρουνοειδείς τύπους, με bluetooth στο αυτί, μέσα στις κουρσάρες τους, καταχραστές προνομίων, και θα αναρωτιέται, "πάλι ο τελευταίος βλάκας είμαι;;;", εκεί στη στάση που θα ξεροσταλιάζει!....

ΥΓ. Εκ προοιμίου, το κράτος είναι κλέφτης για τον πολίτη, και, αντίστοιχα ο πολίτης είναι κλέφτης για το κράτος, όπως όλοι ξέρουμε. Αν αυτός ο φαύλος κύκλος δεν σπάσει, δεν πρόκειται ποτέ να πειστεί κανείς για τίποτα!


 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.889
Μηνύματα
3.066.673
Members
38.627
Νεότερο μέλος
Athanasios1962
Top