Προτάσεις για 2.1 Ηχεία για Samsung LE26R86BD (LCD TV)

Reaction score
1
Καλημέρα σε όλους!

Πρώτο post στο forum της συγκεκριμένης κοινότητας :) κι έχει να κάνει με μια βοήθεια που χρειάζομαι, καθότι είμαι άσχετος με θέματα ηχείων, κλπ για home cinema.

Εχω λοιπόν την Samsung LE26R86BD (LCD TV) η οποία με έχει αφήσει πολύ ευχαριστημένο.. εκτός από τον ήχο της!
Τα ηχεία της φαίνεται να "τρίζουν" μερικές φορές (σε μεγάλες εντάσεις) και είναι ενοχλητικό.

Εβαλα στο μυαλό μου λοιπόν τη σκέψη να αγοράσω ένα -οχι πολύ ακριβό- 2.1 Speakers system για να το plug-άρω πάνω της με σκοπό να έχω καλύτερο ήχο αλλά και "έλεγχο" του ήχου.

Δυστυχώς -όπως είπα και πιο πάνω- είμαι άσχετος με home cinema systems και δεν ξέρω τι και που πρέπει να ψάξω.

Για παράδειγμα... χρειάζομαι και ενισχυτή;
Σκεπτόμουν για κάποιο συστηματάκι μέχρι 100 - 150 ευρώ (πάντα 2.1), αλλά και πάλι δεν έχω ιδέα που θα το συνδέσω στην τηλεόραση!

Στις εξόδους της τηλεορασης βλέπω το "Optical Digital Audio Output" αλλά δεν έχω ιδέα αν υπάρχει "φθηνό" 2.1 που να παρέχει οπτική σύνδεση ... όπως επίσης δεν έχω ιδέα με ποιους άλλους τρόπους μπορώ να συνδέσω ηχεία πάνω στη συγκεκριμένη TV :118:

Γενικά τα specs της TV είναι:

...................
# Audio Audio Power 2 x 5 W
# Noise reduction DNIe mode
# Mono/Stereo Sound A2 Nicam stereo sound
# Speakers 2
# Connectivity Connectivity Antenna input
# Y/Pb/Pr component input
# D-Sub PC input
# 2 x HDMi
# Optical digital audio output
# 2 scart sockets
# Headphones socket
# S-Video input
# SCART connectors 2
# DVI Input No
# HDMI Input 2
# PC Input Yes
# Audio output RCA and optical audio outputs

http://www.cyprus-pc.com/cyprus_pc_...ge=productdetails&design=default&prod_id=1527

Θα μπορούσα να έχω τα φώτα σας για να μπορέσω να βγάλω άκρη στο τι ακριβώς έχω σαν επιλογές (σύνδεσης αρχικά και κατά δεύτερο λόγο... επιλογής ηχείων) ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων :132:

Reaction score
1.213