- Μηνύματα
- 8.676
- Reaction score
- 6



Kαλα εσυ εισαι κρυφος cinefil λατρης του Αγγελοπουλου μιτσογκουσι ....xfader said:Iνδός σκηνοθέτης που έγινε της μόδας στους σινεφίλ μετά το Samsara το 2001.stellios said:o Ναλιν ποιος ειναι....?
http://www.imdb.com/name/nm0659023/
Όπως κι εσύ έγραψες, "Οι πραγματικοί σινεφίλ". Εκεί είναι για μένα το πρόβλημα. Ότι πραγματικός δεν είναι ούτε ένας στους 20 απ' όσους το ισχυρίζονται. Οι υπόλοιποι προσδίδουν στον εαυτό τους τίτλους για διάφορους λόγους (κοινωνικούς, πολιτικούς, ψυχολογικούς κλπ), αλλά αυτή η ανάλυση ξεφεύγει πολύ. Αυτό δεν είναι "προνόμιο" του κινηματογράφου μόνο. Παντού υπάρχουν οι "άλλοι". Με αυτούς τα έχω.Μαρία Παρασκευοπούλου said:Πιάσαμε μια λέξη και τη στραμπουλίξαμε, φίλε xfader... Οι πραγματικοί σινεφίλ δεν επηρεάζονται από μόδες, γι' αυτό ένα κάποιο όνομα μπορεί να είναι ή να μην είναι γνωστό σε κάποιον που ασχολείται. Κανείς μας δεν έχει καταπιεί εγκυκλοπαίδεια! Απλώς, ασχολούμενοι (μερικοί από μας) με ένα αντικείμενο, αποκτούμε σιγά-σιγά ένα αισθητήριο που μας επιτρέπει να διακρίνουμε το καλό από το μέτριο ανεξάρτητα από τα γούστα και τη διάθεσή μας. Και μια ταινία, όπως και το έργο ενός σκηνοθέτη στο σύνολό του, μπορεί να είναι άριστη από όλες τις πλευρές αλλά να μη μας αγγίζει προσωπικά. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αξίζει. Σημαίνει απλώς ότι ασκούμε το δικαίωμα να έχουμε γούστα. Σεβαστό, αλλά τίποτα παραπάνω.
Κι εγώ δηλώνω ανερυθρίαστα ότι δεν μου αρέσει η όπερα, ούτε η Μαρία Κάλλας. Αυτό ασφαλώς δεν σημαίνει τίποτα απολύτως, και πολύ περισσότερο δεν χαρακτηρίζει όσους εκστασιάζονται με την κορυφαία αυτή φωνή που σημάδεψε την ιστορία της μουσικής και όσους ασχολούνται με την ανάλυση των λεπτομερειών που εγώ απλώς ΔΕΝ ΞΕΡΩ...
Τώρα αυτό πως να το πάρω;; Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος για το άτομό μου, δεν ακούω καθόλου ελληνική μουσική, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων.μπορεις να ακους και...Πετρελη
Είχα κάνει τίμιες προσπάθειες να δω το "Russian Ark" αλλά στο δεκάλεπτο τα παράτησα...απο Σοκουροφ πως πας?
Βαλτός είσαι κι εσύ Μάριε; Πάνω που πάνε να ηρεμήσουν τα πράγματα λίγο θέλεις να τα ξαναφουντώσω;Μάριος Λαζάρου said:Αυτό έλεγα να το νοικιάσω...Τί λέει?
Για την ακρίβεια δεν πρόκειται να ξαναξεκινούσε το γύρισμα από την αρχή αν γινόταν μεγάλο λάθος, γιατί δεν υπήρχε ο χρόνος. Το Ερμιτάζ είχε κλείσει για δεύτερη φορά στην ιστορία του (η πρώτη ήταν κατά την διάρκεια του Β' ΠΠ)Μαρία Παρασκευοπούλου said:Η ιδιαιτερότητα του Russian Ark δεν είναι ότι γυρίστηκε γρήγορα, αλλά κυρίως ότι είναι ολόκληρο ένα τεράστιο μονοπλάνο. Προσοχή, δεν αποτελείται από μεγάλα μονοπλάνα, είναι ένα και μοναδικό. Δηλαδή δεν υπάρχει ούτε ένα κόψιμο σκηνών, που σημαίνει, με λίγα λόγια, ότι η κάμερα ακολουθούσε τους πρωταγωνιστές και τους εκατοντάδες κομπάρσους σε κάθε τους βήμα χωρίς ούτε μία διακοπή, μέσα στο χώρο του Ερμιτάζ όπου γυρίστηκε η ταινία, με αποτέλεσμα το κάθε μικρό λάθος να μπορεί να οδηγήσει στο ξαναγύρισμα της ταινίας από την αρχή!
Αν όχι από ενδιαφέρον, βλέπεται από περιέργεια...
Μονο να μην υπαρχουν κοφτερα αντικειμενα κονταδείτε το από περιέργεια.
Και επίσης γυρίστηκε με hi-def ψηφιακή κάμερα και η εικόνα μεταφέρονταν σε ένα ειδικά κατασκευασμένο για την περίσταση σκληρό δίσκο με δυνατότητα αποθήκευσης 100 λεπτών ασυμπίεστου υλικού. Μετά έγινε η μεταφορά σε φιλμ 35mm για να προβληθεί στις αίθουσες.unforgiven said:Γυρίστηκε ψηφιακά, και δεν γινόταν διαφορετικά, μιας και δεν υπάρχει μπομπίνα φιλμ τόσης μεγάλης διάρκειας.
spylab said:Μονο να μην υπαρχουν κοφτερα αντικειμενα κονταδείτε το από περιέργεια.![]()
Πολύ καλή! Μου έχει μείνει μια ατάκα που πολλές φορές θέλω να την πω εδώ μέσα, αλλά συγκρατιέμαι:Μάριος Λαζάρου said:Και το Φέρις Μπιούλερ έχω δεί